21346 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Ветеранів — у поліцію

стрілянина в Києві

Якби на місці тих двох копів, що вчора тупо втекли і заховалися від стрільця, були поліцейські з реальним бойовим досвідом, то стрільця б ліквідували набагато раніше.

А так, судячи з відео, вже є жертви, вже є стрільба, а поліцейські ще навіть табельну зброю не дістали, щось там в телефонах дзвонять. Якийсь сюр.

Я за те, щоб поліція була максимально вкомплектована ветеранами бойових дій. Реальними ветеранами, а не "УБД туристами", чи "воїнами" з блокпостів. Нереально, скажете ви, а ми пробували? Ну так щоб пробували-пробували, а не якісь там популістичні ля-ля-ля.

Топ комментарии
+10
Людей с фронта в ПОЛИЦИЮ ЗЕЛЕНСКОГО - не возьмут !!!!
Зеленскому нужны не смелые люди в полиции
Ему в полиции нужны - СЛУГИ
Такие как Клименко
Которые беспрекословно сделают все!!!!!
А Зеленский этим слугам кинет долляры в конверте
Недвижимость в столице
А главное - возможность ОТКОСИТЬ ОТ ВОЙНЫ!!!!!!
У нас именно такие СЛУГИ президента
И не только в полиции
Слуги в Генеральной прокуратуре и ДБР ,в СБУ
И ,судя по всему - СЛУГИ уже и в НАБУ....
Так что, пан автор - воюйте дальше....
Вам и вашим друзьям в окопе мобилизация не грозит....
показать весь комментарий
19.04.2026 15:05 Ответить
+8
Поліцію та держслужбовців мобілізувати - хто заброньований з 22 року та не був у війську.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:25 Ответить
+8
Ветерани бувають різні. ківа, манько, ширяєв тощо.
Найбільш розпіарені ветерани зеленому прислуговують.
Достатньо проаналізувати перелік Героїв України.
Там реальних героїв дуже мало.
А ветеранів, які мовчки роблять свою справу, мало у масмедіа та соцмережах світять.
показать весь комментарий
19.04.2026 16:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Людей с фронта в ПОЛИЦИЮ ЗЕЛЕНСКОГО - не возьмут !!!!
Зеленскому нужны не смелые люди в полиции
Ему в полиции нужны - СЛУГИ
Такие как Клименко
Которые беспрекословно сделают все!!!!!
А Зеленский этим слугам кинет долляры в конверте
Недвижимость в столице
А главное - возможность ОТКОСИТЬ ОТ ВОЙНЫ!!!!!!
У нас именно такие СЛУГИ президента
И не только в полиции
Слуги в Генеральной прокуратуре и ДБР ,в СБУ
И ,судя по всему - СЛУГИ уже и в НАБУ....
Так что, пан автор - воюйте дальше....
Вам и вашим друзьям в окопе мобилизация не грозит....
показать весь комментарий
19.04.2026 15:05 Ответить
Поліцію та держслужбовців мобілізувати - хто заброньований з 22 року та не був у війську.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:25 Ответить
щодо ветеранiв погоджуюсь. Як концепцiя ок. Проте тiльки пiсля вiдповiдних навчань i перевiрок незалежних спецiалiстiв рiзних профiлiв.
показать весь комментарий
19.04.2026 15:38 Ответить
боїтесь, шо дуже швидко перестріляють всіх 3.14дарасів?)
показать весь комментарий
19.04.2026 15:43 Ответить
Ветерани бувають різні. ківа, манько, ширяєв тощо.
Найбільш розпіарені ветерани зеленому прислуговують.
Достатньо проаналізувати перелік Героїв України.
Там реальних героїв дуже мало.
А ветеранів, які мовчки роблять свою справу, мало у масмедіа та соцмережах світять.
показать весь комментарий
19.04.2026 16:29 Ответить
Дякую.
показать весь комментарий
19.04.2026 17:42 Ответить
За що?
показать весь комментарий
19.04.2026 17:46 Ответить
За правильний, на мою думку, допис.
показать весь комментарий
19.04.2026 18:09 Ответить
Навзаєм дякую за те що розділяєте мою думку.
Прості рішення можуть викликати дуже складні наслідки.
показать весь комментарий
19.04.2026 18:16 Ответить
справедливiсть не милосердна, а милосердя не справедливе. Я не боюсь, вважаю, що перш за все це корисно для самих ветеранiв, якi проявлять бажання продовжити службу в iншому форматi.
показать весь комментарий
19.04.2026 17:05 Ответить
ні.
показать весь комментарий
19.04.2026 17:34 Ответить
а чому?
показать весь комментарий
19.04.2026 17:40 Ответить
справедливыть милосердна, а милосердя справедливе.
показать весь комментарий
19.04.2026 17:43 Ответить
Фраза «справедливість не милосердна, а милосердя не справедливе» відображає глибоку філософську та богословську дилему про взаємодію двох різних підходів до вчинків людини.
показать весь комментарий
19.04.2026 17:54 Ответить
Справедливість (суд) немилосердна: Вона вимагає відплати за законом - «око за око». Вона карає за провину, не зважаючи на пом'якшувальні обставини, і в цьому сенсі є «безжальною».

Милосердя несправедливе: Воно дарує прощення там, де заслужено покарання. Милосердя «несправедливе» з точки зору суто юридичного підходу, адже звільняє винного від заслуженої кари.
показать весь комментарий
19.04.2026 17:55 Ответить
У цьому вислові є ознаки хибної дилеми. Маніпуляція полягає в тому, що ці два поняття подаються як взаємовиключні та лінійні.

Де криється каверза:
Спрощення справедливості: ******* юриспруденція та етика знають поняття гуманізму. Справедливість, яка не враховує контекст (пом'якшувальні обставини, мотиви), часто перетворюється на жорстокість. Як казали давні римляни: Summum ius summa iniuria («Найвище право - це найвища несправедливість»).
Спрощення милосердя: Милосердя не обов'язково є «несправедливим». Воно може бути вищою формою справедливості, коли система законів виявляється надто грубою для конкретної людської ситуації.
Емоційне навантаження: Вислів часто використовують для виправдання надмірної жорстокості («Я не жорстокий, я просто справедливий») або, навпаки, для дискредитації прощення («Ти милосердний, отже, ти зраджуєш справедливість»).

Вислів маніпулятивний, оскільки він заганяє нас у пастку вибору «або-або». Насправді:
Справедливість без милосердя перетворюється на тиранію, а милосердя без справедливості - на хаос і безкарність.
Це не протилежності, а дві сторони однієї медалі, які мають стримувати одна одну. Якщо хтось використовує цю фразу у суперечці, він, швидше за все, намагається заблокувати можливість компромісу або виправдати власну непохитність.
показать весь комментарий
19.04.2026 18:22 Ответить
Артем, така думка теж мае право на життя. Якщо повернемось..чи боюсь я, що перестрiляють 3,14, я вiдповiв.
показать весь комментарий
19.04.2026 19:31 Ответить
Пан автор не в курсі як мудохають патрульних їхні керівники лишень за те що витягне з кобури зброю.
показать весь комментарий
19.04.2026 16:37 Ответить
Так тре не лише патрульними, а всю вертикаль починаючи з міністра.
Назараз начпол області - покупна посада, вже як 30-ть років. Як і району і міста.
показать весь комментарий
19.04.2026 17:20 Ответить
Це поблажливі роздуми ні про що.
1. Ті поліцейські, що втекли, не повинні служити у поліції. Але.
2. Служба у паирульній поліцї дуже важка, малопрестижна і малооплачувана. І " вказівки " комусь іти туди це як побажання " сдєлайтє мнє харашо"
3.на кожен випадок застрсування зброї - комісії, кримінальні справи, прокуратура, ДБР, службове розслілуваня, допити, пояснення.. Якщо це не привести до розумного ладу- ніякий ветеран там не затримаєця.
показать весь комментарий
19.04.2026 18:44 Ответить
"малооплачувана"

показать весь комментарий
19.04.2026 19:15 Ответить
Так, малооплачуванаСкільки отримує патрульний поліції в Україні? В середньому «Патрульний поліції» в Україні заробляє 25000 грн. Це на 12% більше, якщо порівнювати з квітнем минулого року.
показать весь комментарий
19.04.2026 20:27 Ответить
Наташа , якого х.. ти тут на Цензорі ?
З'їбалася в Іспанію , залишила Батьківщину в тяжкий момент то і сиди мовчки , це вже не твоя країна .
показать весь комментарий
19.04.2026 19:49 Ответить
Треба ротацію! Колишніх військових в поліцію, поліцейських - у військо...
показать весь комментарий
19.04.2026 19:41 Ответить
Міліція а потім поліція НІКОЛИ в Україні не були правоохоронним органом , це була силова структура на службі інтересів влади і яким плювати на порушення закону головне добре прислужувати паскудам з владних кабінетів .
показать весь комментарий
19.04.2026 19:45 Ответить
Та да, не то що у вас, на костромщині.
показать весь комментарий
19.04.2026 20:28 Ответить
Це слушна думка ветеранів-фронтовиков у поліцію. Але виникає запитання - а поліцію куди? А їх достобіса катається по вулицях та натовпи на блок-постах стоять. Воювати вони не будуть. Позбиваються у банди?
показать весь комментарий
19.04.2026 20:25 Ответить
А вони що не бусифікуються? Чи у них пожиттєва бронь?
показать весь комментарий
20.04.2026 11:00 Ответить
В поліцію мають приймати тільки після служби в армії. Людина повинна пройти якусь школу труднощів, моральну закалку.А зараз туди беруть будь-кого бо служба в поліції "оновленій " давно стала непрестижною.Ви зверніть увагу скільки там працює маленьких щуплих тілобудовою, особливо багато дівчат. Кого вони можуть затримати чи убити. Про що ви говорите.Ви подивіться як їх гамселят коли вони когось бусифікують, а народ протидіє. Вони зовсім безпорадні.
Влада зеленського призвела до руйнації всіх інститутів держави, куди не кинь кругом клин.
показать весь комментарий
19.04.2026 21:40 Ответить
Я не вірю що ветерани захочуть перекваліфікуватись у ментів. Їм потрібна справедливість. А вам що потрібно? Якщо потрібен захист - озброюйтесь, а якщо вам теж потрібна справедливість, то практикуйте суд Лінча.
показать весь комментарий
19.04.2026 22:33 Ответить
Не потрібно заново винаходити велосипед.
Система найму на державну службу і в виборні органи (лише для осіб які відслужили в армії) вже давно обкатана в Ізраїлі.
Не служив (не служила) - навіть не розглядається як кандидат на посаду.
показать весь комментарий
19.04.2026 22:46 Ответить