23450 посетителей онлайн

Россияне сбросили по Украине стратегический запас ракет и перешли на более дешевый вариант - управляемые авиабомбы, - Воздушные силы

каб

Российские захватчики исчерпали запас ракет во время массированных обстрелов Украины с осени по зиму.

Об этом в эфире телемарафона заявил спикер Воздушных сил Юрий Игнат, передает Цензор.НЕТ.

По его словам, рассредоточил свои самолеты с аэродрома в Энгельсе после "определенных событий", которые там произошли.

Понятно, что ракеты, которые они выбросили по нашей инфраструктуре – это весь стратегический потенциал, весь фактически запас. с осени, с 11 сентября 2022 года и до конца зимы", - сказал он.

Игнат отметил, что российские захватчики перешли на более дешевый вариант для атак – управляемые авиабомбы.

"Также были сведения, что противник достает из "прошлого" ракеты X-50, разработки СССР, и возможно будет восстанавливать их через месяц-другой. Пытаться их делать. Потому что это возможно более дешевый вариант и есть из чего. Такое положение дел. не только танки Т-55, но и будут доставать все имеющееся вооружение. Боеприпасный голод, снарядный голод, ракетный голод будут сказываться", - добавил он.

Топ комментарии
+16
Не треба применшувати і недооцінювати ворога! Нам вже декілька разів розповідали...ось ось..закінчаться ракети.Необстрілюють ракетами,тому що -по перше накопичують, по друге готуються до контрнаступу ЗСУ а по третє укріплюють оборону захоплених земель.
показать весь комментарий
19.04.2023 10:41 Ответить
+6
Керовану авіабомбу потрібно скидати з літака. Максимальна дальність - 100 км, якщо скидати її з висоти 10 тисяч приблизно. Не кожен російський птах так зможе І висновок. Нашим ППО потрібно тупо моніторити простір ворога на глибину 100 км.
показать весь комментарий
19.04.2023 10:49 Ответить
+3
Максимальня дальність КАБ у русні поки що до 60 кмі скидати треба з висоти зі стратосфери(14 тис км) . Але те що нам потрібно моніторити на глубину 100 км-це факт. ППО потрібно ставити далеко від фронту враховуючи ланцети.
Тепер хвилююся за контрнаступ-можуть закидувати цими бомбами
показать весь комментарий
19.04.2023 11:19 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Не треба применшувати і недооцінювати ворога! Нам вже декілька разів розповідали...ось ось..закінчаться ракети.Необстрілюють ракетами,тому що -по перше накопичують, по друге готуються до контрнаступу ЗСУ а по третє укріплюють оборону захоплених земель.
показать весь комментарий
19.04.2023 10:41 Ответить
Ви маєте рацію, бо статистика обстріляних населених пунктів і жертв сумна
показать весь комментарий
19.04.2023 10:45 Ответить
Якщо керовані, чому їх електроніку не можна виводити з ладу? Летить ламповий телевізор, чому його не розмагнітити?
показать весь комментарий
19.04.2023 10:44 Ответить
Чим розмагнітити?
показать весь комментарий
19.04.2023 10:46 Ответить
Не пишіть дурні, раз не розумієте суть питання.
показать весь комментарий
19.04.2023 10:48 Ответить
Відповісти аргументовано, кеби не вистачає?
показать весь комментарий
19.04.2023 12:57 Ответить
Если бы было такое оборудование, то проще сразу носитель ракет из строя вывести и не ловить пущенные ракеты поодиночке.
показать весь комментарий
19.04.2023 10:50 Ответить
Треба ********* виводити з ладу, ціль велика, носіїв всього декілька, навіть безпілотник може вивезти з ладу, хоч і не потопить. І дуже боляче для рабсійських скреп.
показать весь комментарий
19.04.2023 11:02 Ответить
К сожалению это зенитными ракетными комплексами не получится. Да у нас и "Нептун" неплохо справляется.
показать весь комментарий
19.04.2023 11:06 Ответить
Коли звільнять територію України, щоб можна буде діставати ПКР по Криму, тоді не сховаються рабсійські корита.
показать весь комментарий
19.04.2023 11:21 Ответить
Ось ламповий, навіть теоретично неможливо знищити електромагнітною хвилею. Не згоряють лампи від iзлученiя навіть поблизу ядерного вибуху.
показать весь комментарий
19.04.2023 13:04 Ответить
Тоды так, электромагнитное излучение и современное оборудование и приборы не уживаются вместе. Сильные электромагнитные поля могут повредить электронные компоненты, лишая программирования устройства, делая их ненужными.
показать весь комментарий
19.04.2023 16:40 Ответить
Правильно. ******* електроніка дуже ніжна.
показать весь комментарий
19.04.2023 18:37 Ответить
Керовану авіабомбу потрібно скидати з літака. Максимальна дальність - 100 км, якщо скидати її з висоти 10 тисяч приблизно. Не кожен російський птах так зможе І висновок. Нашим ППО потрібно тупо моніторити простір ворога на глибину 100 км.
показать весь комментарий
19.04.2023 10:49 Ответить
Пэтриоты заступят на БД и будут "мониторить".
показать весь комментарий
19.04.2023 10:52 Ответить
Не будут. Только максимально тупорылый имбецил может решить их разместить на передке.
показать весь комментарий
19.04.2023 11:46 Ответить
Максимальня дальність КАБ у русні поки що до 60 кмі скидати треба з висоти зі стратосфери(14 тис км) . Але те що нам потрібно моніторити на глубину 100 км-це факт. ППО потрібно ставити далеко від фронту враховуючи ланцети.
Тепер хвилююся за контрнаступ-можуть закидувати цими бомбами
показать весь комментарий
19.04.2023 11:19 Ответить
Я служив у ППО Роблю висновки ************** від характеристик найкращих технологій. Мав на увазі, що піднятися на 10 тисяч це ще літаки треба мати. Аеродроми, з яких такі літаки можуть піднятися. Тож не дешеве задоволення ці "керовані бомби".
показать весь комментарий
19.04.2023 11:25 Ответить
Але нажаль їх у них я гівна
показать весь комментарий
19.04.2023 13:48 Ответить
С-300 и Patriot это 70-100км дальности максимум. Плюс нужно время чтобы обнаружить цель, а ракете время чтобы долететь. За это время бомбовоз может уже всё скинуть и выйти за пределы поражения. Но главное выше сказали - дальнобойные ПВО не поставишь прямо на линии фронта - уничтожат, их ставят на десятки км вглубь.
показать весь комментарий
19.04.2023 11:25 Ответить
Нічого, заради такої дорогої пташки, можна підземні сховища зробити на території України, щоб діставати бомбардувальники. Іншого виходу немає, на плануючи авіабомби ракет не настачити.
показать весь комментарий
19.04.2023 11:34 Ответить
"Слова не мальчика, но мужа!"

Да. Все верно, что Вы сказали.

Я служил в ПВО под Питером. Наши радары 60-х годов выпуска засекали все самолеты, взлетаюшие и летящие в Норвегии, Швеции, Финляндии и Исландии

Когда мы говорим о ПВО - мы имеем ввиду чистое ПВО и ЗРВ

Мы видели на радарах даже спутники

А вот зенитчики - те парни конкретные были У них там своя кухня И радары опять же. Так что я думаю, что Вы имеете ввиду зенитчиков.

И да. Уважение мое им.
показать весь комментарий
19.04.2023 11:38 Ответить
не кожен? серьозно,так чисто навскидку,су-30,су-34,су-35,і навіть древній су-24,а також міг-35,але то рідкісний звір,а також,су-27см і міг-29 модернізований,а ще є плануючі бомби для міг-25 які може юзати міг-31 і так як їх скидають на швидкостях понад 2.5 маха то летять вони значно більше 100км,тому не треба ляля,а про стелю, то всі крім су-24 здатні видертись на висоти в 16-18к (а міг-31 і до 30км але то лютий маневр).
показать весь комментарий
19.04.2023 14:56 Ответить
Повага моя Вам. Я повторюсь. Скільки тих літаків у рішці і скільки нормальних аеродромів. Це реально складна тема підготувати аеродром для цього літака-носія. Друге питання - сам літак-носій. Третє питання - пілот цього літака. Це все гроші-гроші.

І не летять вони за 100 кілометрів. І це не ля-ля Навіть американські літаки дають статистику. Щоб потрапити плануючою бомбою з відривом 100 км, необхідно піднятися на висоту 10 км.
показать весь комментарий
19.04.2023 15:42 Ответить
я вас благаю.коли кацапів хвилювала точність,а от про те що у них жопа з кадрами то факт,бо інакше пояснити таке бездарне використання авіацію,яка ще й переважає числом в рази,нічим як низьким рівнем підготовки на усіх щаблях не можна.
показать весь комментарий
19.04.2023 21:53 Ответить
нічого, нічого, західні та американські компанії як продавали всю електроніку росії, так і зараз продають, ще, мабуть, продажі виросли..., санкції то для дебілів, а нормальні бізнеси завжди знайдуть інші шляхи..., демократичні цінності то таке, ними кишені не наповниш...
показать весь комментарий
19.04.2023 10:57 Ответить
Та там не только тема "Пэтриотов". Установка хорошая, спору нет.

Организация ПВО - ключевой вопрос.

Второй - стоимость. На самолет не так много управляемых авиабомб навесить можно. А самолетов, которые ее нести могут - считанное количество. Это все - хорошие деньги. Меньшие, конечно, которыми сейчас заваливают украинские города. Но все же деньги. И пилоты нужны, которых постепенно выбивают те же самые "Пэтриоты". А у пилотов очко не железное
показать весь комментарий
19.04.2023 10:58 Ответить
Не знаю, чего там выбивают, но очевидно в современной истории нету примеров успешного применения патриотов. Не, ну может быть вы сейчас нам тут расскажите, где и кого они сбили.
показать весь комментарий
19.04.2023 11:48 Ответить
Парень. Я тебе ничего не расскажу. Я служил в ПВО.

Зенитчики расскажут больше. Моя миссия была - мониторить пространство. Я служил под Питером. Мы видели все. Все, что взлетало и летало в Финляндии, Швеции, Норвегии. Старыми радарами выпуска 60 годов.

Мы давали наведение. Зенитчики решали вопросы.
показать весь комментарий
19.04.2023 13:43 Ответить
********* далекі ракетки береже на слідуючу зиму, до неї треба готувати і нашу ППО, та іграшки навзаєм, якщо руzкіє хочуть війни.
показать весь комментарий
19.04.2023 10:59 Ответить
почему Украина не делает управляемые авиабомбы, вера не позволяет?
показать весь комментарий
19.04.2023 11:05 Ответить
Росія має вдосталь ракет якими будуть збивати наші літаки біля лінії фронту, коли вони будуть намагатися скидати керовані авіабомби. У нас же, на відміну від кацапів, таких поражаючих повітряні цілі систем немає.
показать весь комментарий
19.04.2023 11:28 Ответить
Беда с носителями.
показать весь комментарий
19.04.2023 11:47 Ответить
А ось тут Ви помиляєтесь. У них людей як гівна. А технологічних виробів - не вистачає. М'ясом завалюють. І дай нам Бог вистояти.
показать весь комментарий
19.04.2023 17:55 Ответить