3676 відвідувачів онлайн
4 998 58

Не можна стверджувати, що на борту Іл-76, який впав у Бєлгородській області, були українські військовополонені. Це мають з’ясувати міжнародні експерти, - Лубінець

іл76

Наразі відсутні ознаки того, що на борту російського Іл-76 дійсно були українські військовополонені. Розслідуванням цього мають займатися міжнародні експерти.

Про це в ефірі телемарафону заявив омбудсмен Дмитро Лубінець, інформує Цензор.НЕТ.

Він нагадав, що згідно із Женевською конвенцією всю відповідальність за життя, здоров'я військовополонених несе країна, яка тримає їх у полоні, тобто РФ.

"Тобто в нашому випадку навіть якщо планувався цей обмін, РФ повинна була повідомити представників МКЧХ, що вони транспортуватимуть військовополонених і таким чином роблять всю юридичну роботу, щоб забезпечити гідні умови транспортування, а також безпеку під час цього логістичного маршруту", - пояснив він.

Лубінець також відповів, чи відомо, хто саме перебував у літаку Іл-76: "Ні, невідомо. За моєю інформацією, я не можу сказати, що там дійсно були військовополонені. По тому аналізу фото та відео, які ми побачили, то якби там були тіла, знову ж таки, я не є експертом... Якби були фото та відео, які вони могли б показати, що там були наші військовополонені, вони б це вже використали. Ми не бачили жодних ознак того, що в літаку була така велика кількість людей. Знову ж таки, громадян України чи не громадян України. ... В цьому повинні розбиратися експерти, на нашу думку, це повинні бути міжнародні експерти, які можуть чітко сказати, що там насправді відбулося".

"У нас війна триває, це був військовий літак, і зрозуміло, як мають діяти Збройні Сили України", - зазначив він.

Омбусмен висловив припущення, що РФ завчасно запланувала інформаційну кампанію проти України, та провів паралелі з трагедією в Оленівці, де було вбито українських військовополонених, а рашисти спробували звинуватити в цьому Україну.

Падіння Іл-76: Що відомо

24 січня у Бєлгородській області РФ розбився літак Іл-76, який використовують для перевезення техніки і десанту.

Російські ЗМІ повідомили, що на борту літака перебували головним чином українські військовополонені, всі загинули.

ГУР Міноборони підтвердив інформацію, що 24 січня мав відбутися обмін полоненими між Росією та Україною.

Президент Володимир Зеленський заявив, що Україна буде наполягати на міжнародному розслідуванні ситуації з літаком та обміном полонених.

Топ коментарі
+15
Власть недоумков в очередной раз просрала информационную войну. Все один-в-один как в случае с подрывом орками Каховской ГЭС. Целый день\два жевание соплей. Это мы, а не раша, должны были созывать экстренный Совбез ООН. Это мы должны были вести себя агрессивно в информполе. Информационная война - это не бубочку превозносить, а несогласных чморить целыми днями в телемарафете. Работать нужно.
показати весь коментар
25.01.2024 11:43 Відповісти
+9
Придурки які міжнародні експерти коли вбили президента польщі якісь експерти були крім російських
показати весь коментар
25.01.2024 11:37 Відповісти
+7
Сбиття літаків - це тактика кацапів . Це едина країна яка постійно збиває літаки - колись корейський збили, потім ізраїльський над чорним морем, потім мч17 , потім с качинським. Потім зібрали українських авіаконструкторів АНТОНОВА і грохнули літак в Іране ( а це військовий партнер рашки) і т п
І ВСЕ ЦІЙ ЦУКЕ СХОДИТЬ З РУК - БОЯТЬСЯ ШО ХУТИН НАПАДЕ ???
показати весь коментар
25.01.2024 11:46 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Вже в дорозі ? -- чи ше пакують чемодани
показати весь коментар
25.01.2024 11:37 Відповісти
Придурки які міжнародні експерти коли вбили президента польщі якісь експерти були крім російських
показати весь коментар
25.01.2024 11:37 Відповісти
Сбиття літаків - це тактика кацапів . Це едина країна яка постійно збиває літаки - колись корейський збили, потім ізраїльський над чорним морем, потім мч17 , потім с качинським. Потім зібрали українських авіаконструкторів АНТОНОВА і грохнули літак в Іране ( а це військовий партнер рашки) і т п
І ВСЕ ЦІЙ ЦУКЕ СХОДИТЬ З РУК - БОЯТЬСЯ ШО ХУТИН НАПАДЕ ???
показати весь коментар
25.01.2024 11:46 Відповісти
Якщо обмін мав бути у цей день, хіба ніхто не знав місця обміну
показати весь коментар
25.01.2024 11:41 Відповісти
Отож. Ніякого обміну навіть не планувалося.

І взагалі. Полонених, літаком?

На роzzії ж більше нічого робити.
показати весь коментар
25.01.2024 20:40 Відповісти
Кремль відмовляється від міжнародного розслідування збиття літака Іл-76 під Брянськом. Про це заявив речник російського диктатора Сергій Пєсков, якого цитують росЗМІ.

Прессекретар Путіна вважає, що міжнародне розслідування потрібне, але мовляв, лише, коли йдеться про вивчення злочинів не Росії, а за словами Пєскова, України. «Міжнародне розслідування потрібне, але якщо ми говоримо про розслідування злочинів київського режиму», - заявив Пєсков.
показати весь коментар
25.01.2024 11:41 Відповісти
Що дасть розслідування ? Україні. Чому весь час Україна лізе зі шкіри, щоб довести свою гуманність. Війна - не гуманна річ.
показати весь коментар
25.01.2024 12:25 Відповісти
Розслідування дасть зʼясувати, чи були на борту хтось крім екіпажа, чи ні
показати весь коментар
25.01.2024 12:39 Відповісти
Що дасть розслідування ?

Те, що роzzія триндить швидше, ніж думає.

Бо ніяких полонених у літаку не було і не могло бути.
показати весь коментар
25.01.2024 20:46 Відповісти
Власть недоумков в очередной раз просрала информационную войну. Все один-в-один как в случае с подрывом орками Каховской ГЭС. Целый день\два жевание соплей. Это мы, а не раша, должны были созывать экстренный Совбез ООН. Это мы должны были вести себя агрессивно в информполе. Информационная война - это не бубочку превозносить, а несогласных чморить целыми днями в телемарафете. Работать нужно.
показати весь коментар
25.01.2024 11:43 Відповісти
Власть недоумков в очередной раз просрала информационную войну.‼️‼️‼️
показати весь коментар
25.01.2024 11:47 Відповісти
На війні як на війні. Це вже далеко не інформаційна війна. Дивіться на Ізраїль. Собаки брешуть, а караван йде.
показати весь коментар
25.01.2024 12:22 Відповісти
Израиль как-раз ведет адекватную информвойну. В ней задействованы корреспонденты всех ведущих мировых СМИ. А у нас, например, бубочка обиделся что в Херсоне первым показали не "величайшего освободителя", а обычных вояк, освободивших город. И лишил аккредитации журналистов трех мировых СМИ. Теперь они рассказывают про Израиль, а не про нас, и их смотрят миллионы людей. Вот так формируется общественное мнение. Добро пожаловать в современный мир и реалполитик.

показати весь коментар
25.01.2024 12:38 Відповісти
показати весь коментар
25.01.2024 12:40 Відповісти
Ізраїль не вихваляє їх бубочку (Бібі) на єдиному телемарафеті. І не намагається відбілювати "партнерів", як зелене кодло.
показати весь коментар
25.01.2024 20:52 Відповісти
А якщо військовополонені,то що?
Було попередження,що там полонені?
Військовий борт на кордоні оті все!
Совєти пасажирсьуі борти в мирний час збивали.
показати весь коментар
25.01.2024 11:45 Відповісти
ЯКЩО у цьому випадку - сумніви гуманної Людини. А касапи цим користаються.
показати весь коментар
25.01.2024 12:20 Відповісти
А. Нвзоров сказав, що місце події оточено виключно ФСБ. Нікого, а ні МНСників, а ні поліціантів та прокурорських не допускають. А щодо ФСБ, це відома контора з брехні та провокацій
показати весь коментар
25.01.2024 11:47 Відповісти
Невже не вірять у здібності видатного «розвідника» буданова?
показати весь коментар
25.01.2024 11:49 Відповісти
)))

тік-токер ще той

хіба що люся арестович може позмагатись з ним у крутості
показати весь коментар
25.01.2024 11:51 Відповісти
простою мовою: ніхто і ніколи
показати весь коментар
25.01.2024 11:50 Відповісти
Тобто вірогідність що вони там були дуже висока.
показати весь коментар
25.01.2024 11:53 Відповісти
Ні, ІМНО, з плином подій, навіть за минулу добу вона зменшується, прямує до нуля.
показати весь коментар
25.01.2024 11:58 Відповісти
Вірогідність і касап - це несумісні поняття. Умом рацею нє пАнять ....
показати весь коментар
25.01.2024 12:18 Відповісти
Все просто: якщо там були українські військовополонені, рашка допустить міжнародних розслідувачів. Якщо рашка відмовиться - значить, нікого крім рашкіного екіпажу там не було.
показати весь коментар
25.01.2024 12:41 Відповісти
Ще є 3й варіант, коли рашка закатувала наших полонених, а спише на збиття літака. І не надасть доступ до тіл
показати весь коментар
25.01.2024 14:30 Відповісти
Значить таки були?
показати весь коментар
25.01.2024 11:53 Відповісти
Так, були. Пілоти. Інше - це версії ворога.
показати весь коментар
25.01.2024 12:17 Відповісти
Лубенець, пора розказувати світу як українців у раши нищать і про указ ЗЕ про ісконно українські території. Про відсутність там українських школ, українських книг, церкв УГКЦ І Т П
ДАВАЙТЕ УКРАЇНСЬКУ ПРОГРАМУ НОВИН ‼️‼️
показати весь коментар
25.01.2024 11:54 Відповісти
Хіба світ цього не знає?
показати весь коментар
25.01.2024 12:11 Відповісти
Чому ООН не обеспокоївся правами українців на окупованих терріторіях коли вони ратифікували Менськи угоди? Це хіба не тому що вони вважають що у українців немає прав?
показати весь коментар
25.01.2024 12:23 Відповісти
показати весь коментар
25.01.2024 12:32 Відповісти
Маю пропозицію! Берем літак, трамбуємо його полоненими орками, привселюдно обїявляємо, що будем їх перевозити.... і запускаємо впродовж линії зіткнення, фільмуємо, документуємо.....
Гарантую дві речі: 1) вони його 100% зіб'ють; 2) срач в їх пабліках; 3)(можливо) вже не будуть робити таке вдруге
показати весь коментар
25.01.2024 11:55 Відповісти
А льотчиків - також касапських туди посадиш?
показати весь коментар
25.01.2024 11:59 Відповісти
Взлетели, включили автопилот и выпрыгнули с парашютами
показати весь коментар
25.01.2024 12:04 Відповісти
+++ ++
показати весь коментар
25.01.2024 14:39 Відповісти
Є купа варіантів (наприклад з автопілотом) у притул до того, що посадити кацапських пілотів і сказати що ми вас відпускаємо, коридор для вильоту обговорений.... на жаль рація буде поломана
показати весь коментар
25.01.2024 12:26 Відповісти
Є краща пропозиція. Надати кацапам замість координат ВПК координати місць де мешкають кацапські полонені та не вбивати ракети. Кацапи запускають ракети, а Україна повідомляє що вони потрапили до таборів пленних. Нехай збирають ООН та у спортлото звертаються.
показати весь коментар
25.01.2024 12:16 Відповісти
показати весь коментар
25.01.2024 12:34 Відповісти
Давно про це думала
показати весь коментар
25.01.2024 14:32 Відповісти
Тела не показали, про имена набрехали, никого к месту не пускают. Тут всё понятно
показати весь коментар
25.01.2024 12:02 Відповісти
І цирк лишився і кловани в ньому.
показати весь коментар
25.01.2024 12:02 Відповісти
да все просто объявите сумму в 5-10 лямов баксов тому и паспорт любого гражданства бонус кто принесет доставит бумаги файлы аудио и видео приказа по операции-- которую провели по указанию Путин Медведев Патрушев Нарышкин и мелкая шушера на подхвате кто кому как когда для чего и почему.. и если факт убийства наши пленных будет доказан то донести всей ************ ******* что мы объявляем им вендетту и будем искать их чтобы им оторвать головы им и их родным и близким до 12 колена как делают США Израиль и иные разведки мира..
показати весь коментар
25.01.2024 12:06 Відповісти
ІЛ -76 - це ВІЙСЬКОВО-транспортний літак, і є ворожою ціллю. ВСЕ. Крапка. Хто там був, були там пілоти чи штучний інтелект ***** - це проблема ВКС московії. По факту можна написати будь-яку маячню. Але хіба буває маячня на війні ?
показати весь коментар
25.01.2024 12:15 Відповісти
Орки навіть за А-50 та сушки так не переймалися. Немає ознак, що то спланована інфо-кампанія - де де банди скабєєвих з усіх тв-каналів?!!

Там занадто виску від скажених псів. Я скоріше повірю, що на борту були іранські фахівці, ніж українські полонені, на яких потворам було завжди плювати. Спочатку тих вилупків іранських розбили ракетами на півдні а тепер у літаку. Ось тварюки кацапсинські і обісралися, тому що вже мало хто погодиться їхати до срусні. Ось побачим як вони допустять міжнародних криміналістів на місце падіння, хє-хє.
показати весь коментар
25.01.2024 12:23 Відповісти
Плюнь і забудь цю новину.
показати весь коментар
25.01.2024 12:27 Відповісти
це вже третя спроба засрахи звинуватити Україну в збитті літака. Перша над Чорним морем, коли російські військові під час навчань збили свій власний літак, друга МН-17, третя цей ШЛ 76. Чогось мене не дивує така кацапська тактика.
показати весь коментар
25.01.2024 12:40 Відповісти
ІЛ-76 *
показати весь коментар
25.01.2024 12:42 Відповісти
...пппппіпець...
чим більше сумнівів у "державних мужів" різних країн у тому, що кацапи - невиліковні споконвічні людожери-садисти, і надій, що москалі можуть бути і хАААрошимІ, тим менше шансів на життя в українських полонених нинішніх і майбутніх
показати весь коментар
25.01.2024 12:41 Відповісти
https://t.me/dmitriy_chekalkyn/12186 Щойно Дмитро Чекалкін в своєму телеграмі процитував цілком адекватний пост Романа Шрайка :

Прошло более суток после падения Ил-76 в Белгородской области. Что мы знаем точно:
1) Самолет был сбит ЗСУ. Бортовой номер RF-86828, а не тот, что часто мелькает в сети.
2) Вчера должен был быть обмен пленными, но он не состоялся.
По версии МО РФ этот самолет вез 65 украинских пленных с аэродрома Чкаловкий (рядом с Москвой) в Белгород, но был сбит.
ГУР МОУ говорит, что о доставке пленных по воздуху не сообщалось, хотя раньше российская сторона это делала, чтобы обеспечить безопасность.

Моя основная версия на этот момент - самолет Ил-76 прилетел в Белгород, там выгрузил то ли людей, то ли груз, а потом взлетел и вскорости был сбит ЗСУ. После чего российская сторона психанула, отменила обмен и выдала свою версию.
Почему я так думаю:
1) Во время сбития самолет удалялся от Белгорода, а не приближался к нему. При этом сбитие произошло на расстоянии 60 км от белгородского аэропорта, что далековато для предпосадочных маневров.
2) Жена одного из погибших пилотов рассказала, что общалась с ним по телефону в 7:30 (мск), прямо перед вылетом. А падение произошло в 11:15 (мск). То есть между разговором и падением прошло 3 часа 45 минут, а лететь до Белгорода час с хвостом.
3) Спустя сутки нам так и не показали десятки тел погибших. На фото и видео с места падения есть то ли одно, то ли два тела.

Я понимаю, что по каждому из этих пунктов могут быть возражения. И самолет мог взлететь позже, и круги перед посадкой мог нарезать по какой-то причине большие, и тела пока не показывают, чтобы шокировать всех еще раз. Но в сумме эти пункты приводят меня к изложенной версии. Заставить пересмотреть ее могут только какие-то новые факты.
показати весь коментар
25.01.2024 12:46 Відповісти
Эммм, пригожина одни и те же нацисты приголубили.
показати весь коментар
25.01.2024 12:46 Відповісти
Хто ж проводить обміни полонених через лінію фронту (а нею є також і всі ділянки україно-російського кордону, де російські загарбники не змогли кордон перетнути)? А якщо під прикриттям військовополонених противник здійснювати якісь свої операції? Бо для військового все, що знаходиться по ту сторону фронту, є ворожими цілями, які підлягають знищенню за найменшої можливості. Тому обміни й проводяться через треті нейтральні країни! Наші повітряні сили та ППО і надалі мають збивати АБСОЛЮТНО ВСІ москальські повітряні цілі (в незалежності від того, що чи хто був на борту вчорашнього Іла), які опиняться в зоні іншої досяжності. На війні спочатку стріляють, а потім розбираються в кого, бо інакше не вижити. І цим війна кардинально відрізняється від мирного стану.
показати весь коментар
25.01.2024 12:50 Відповісти
tZE inform

@tZEinform

Коли ви чуєте, як відчайдушно бреше і казиться Росія, згадайте простий факт - за 10 днів Росія втратила ДВА експортних нафтових термінала і ДВА унікальних літаки.
показати весь коментар
25.01.2024 13:57 Відповісти
https://t.me/allgolobutsky/26622 Олексій Голобуцький : "Як можна взагалі сумніватися в правильності збиття літака? Ворожий військово-транспортний літак в зоні ураження, прифронтовій зоні. Вони могли і дітей туди посадити. Наприклад, наших з окупованих територій. І що? Це їхній злочин з будь-якої сторони. І наша трагедія, якщо там дійсно були військовополонені"
показати весь коментар
25.01.2024 14:18 Відповісти
Також зазначає, що до місцевого моргу у Бєлгороді напередодні доставили лише п'ять тіл. А російським рятувальникам не дозволили зробити огляд місця падіння літака.
показати весь коментар
25.01.2024 14:19 Відповісти
С этим бортом ВСЕ ОЧЕНЬ НЕЧИСТО! Заявления, что там погибли пленные может означать, что эти люди уже были убиты и замучены в кацапских затенках, подвалах и лагерях, и теперь "с пользой" хотят скрыть свои преступления, "повесив всех собак" на ГУР.
показати весь коментар
25.01.2024 15:41 Відповісти