10258 відвідувачів онлайн
6 466 19

Ярослав Юрчишин: Керівництво партії "Голос" відмовляється виносити на обговорення питання домовленостей з Банковою, зміни статуту та витрат

Автор: Євген Кузьменко

Вже кілька діб одна з українських парламентських партій знаходиться у епіцентрі гучного скандалу. Стало відомо, що аж шість депутатів фракції "Голос" у Верховній Раді знаходяться на межі виключення з партії. Причина - волюнтаристські, з точки зору політради партії, дії Соломії Бобровської, Романа Лозинського, Ольги Стефанішиної, Олександри Устінової, Володимира Цабаля й Ярослава Юрчишина.

Що саме не сподобалося керівному органу партії, можна дізнатися з офіційного релізу пресслужби "Голосу", який з’явився одразу після перших інформаційних зливів з повідомленням про існуючий конфлікт. А також - з офіційного протоколу засідання політради, що його виклала у своєму Facebook нардеп Олександра Устінова.

Що ж до деталей протистояння, то тут радимо читачам подивитися стрім на facebook-сторінці нардепа Ярослава Юрчишина, де презентується точка зору іншої сторони суперечки.

Втім пана Юрчишина цікавлять одні нюанси цієї ситуації, а "Цензор.НЕТ" - дещо інші. Які саме - читач може дізнатися з цього інтерв’ю.

- За останні дві доби ви сказали чимало узагальнено критичного про керівництво партії та фракції "Голос" у Раді, відповідно Кіру Рудик і Ярослава Железняка. Окрім офіційної заяви пресслужби "Голосу" якийсь зворотний зв'язок отримали?

- Жодного зворотного зв’язку від керівництва партії не отримав. Натомість отримав запити від багатьох членів партії на прохання пояснити, що відбувається. Звісно, на відміну від Кіри Рудик і Ярослава Железняка, я чітко наголошую, що це моя позиція. Вона може бути неповна, часткова. Завжди треба слухати другу сторону.

Ярослав Юрчишин: Керівництво партії Голос відмовляється виносити на обговорення питання домовленостей з Банковою, зміни статуту та витрат 01
Ярослав Юрчишин

- А інша сторона, до речі, мовчить. Я не чув від них персональної реакції у Facebook чи десь ще.

- Всередині партії є офіційна розсилка, яка, власне, повторює офіційну заяву "Голосу". Не більше того. Жодного руху з боку офіційного керівництва ані щодо мене, ані щодо моїх колег, ані в негативному змісті, ані в позитивному - немає. Але це цілком лягає в ту парадигму, яка у нас триває кілька місяців - коли керівництво фракції не представляє фракцію, не може зібрати фракцію. Бо є кращі депутати і гірші депутати, тобто наші депутати і чужі депутати. А керівництво партії, нам Кіра Рудик одного разу сказала: партія - окремо, фракція - окремо, вирішуйте собі самі. Хоча насправді партія зараз живе за гроші державного фінансування, які отримала в результаті парламентських виборів. Тобто в результаті потрапляння партії в парламент.

- Своєрідна логіка.

- Я взагалі не розумію логіки дій керівництва. Тривалий час після з’їзду, на якому з керівництва партії виключили Сергія Притулу (що викликало ряд питань щодо проблем з НАЗК і фінансового звіту, були досить жваві обговорення), я кількаразово пробував почати розмову. Та і мої колеги приходили на фракцію з чіткими пропозиціями, запитами. На жаль, односторонньо. Сергій Рахманін, Ярослав Рущишин включалися, щоби спробувати якось шукати середню точку. Але з боку керівництва партії жодних кроків назворот я не бачив.

- Цитую вчорашній ваш стрім: "Зі сталінськими методами розправи я не готовий миритися". Під сталінськими методами розправи - як я розумію, з боку Кіри Рудик та Ярослава Железняка - ви розумієте те, що вас із колегами не запросили на засідання політради партії, де пролунали слова про ваше можливе виключення. Тільки це?

- Насправді, відрізання від будь-яких партійних можливостей. Наприклад, запрошення на ефіри. Якщо раніше пресслужба партії обслуговувала як партію, так і всю фракцію, то нині депутати, які не угодні, змушені самі домовлятися з ефірами. Це - ламання тих традицій, які були в "Голосі". У нас завжди по тематичних ефірах йшли профільні депутати. Наприклад, Ольга Стефанішина коментувала вакцинацію. Це не питання політичне. Це насправді питання вузько експертне.

- Питання компетенції.

- Так. Коли коментують політики широкого профілю, керівники партії і фракції, тобто політичні фігури, - це звучить зовсім по-іншому. Ніби як політизація. Коли це роблять експерти, видається більш професійно.

- Отже, доступ до медіа. Що ще?

- Поїздки по регіонах. Ви чітко можете побачити, що зараз, представляючи національний план "Голосу", у регіони до моменту оголошення карантину їздили лише вибрані депутати. Чи я можу сказати, що це рішення самих депутатів? Ні. Це - рішення керівника фракції, керівника партії. І це насправді класична технологія людей, які не готові на відкриту дискусію.

Ярослав Юрчишин: Керівництво партії Голос відмовляється виносити на обговорення питання домовленостей з Банковою, зміни статуту та витрат 02

- Але ж їх теж можна зрозуміти. Ви вшістьох постите фотки разом з Притулою, супроводжуючи їх інтригуючими підписами. Хіба це не демонструє, що у партії є різні угруповання?

- Прекрасно - але це не є смерть для партії. Візьміть Демократичну чи Республіканську партію в Сполучених Штатах - там є різні платформи. Так, можна говорити, що "Голос" настільки малий, що що там нам ділитися. Але ж є різні погляди. Окей, давайте збиратися за круглий стіл - і говорити… І знову ж таки, після зустрічі з Притулою не відбулося таких подій, що відбулися останнім часом. Не було ніяких загострень, ніяких агітацій чи контрагітацій. Була зустріч, яка чітко мала продемонструвати: друзі, є інша група, інша позиція. Ми спокійно спілкуємося. Зрештою, ви подивіться на комунікацію після цієї зустрічі з керівництвом партії і фракції. У нас все нормально. А раз все нормально, то які претензій до нас? Тим більше, що в даному випадку ця зустріч точно не містила ніяких розмов про якісь довгострокові плани. Ми просто хотіли зустрітися з Сергієм, з’ясувати його настрій і плани після того, як його виключили з керівництва партії

- Ну, і які в нього настрій і плани?

- Як Сергій сам сказав навіть у своєму telegram-каналі, він залишається в політиці і буде далі шукати можливості втілювати ті цілі, які він анонсував на виборах Київського міського голови.

- У "Голосі" чи у рамках окремого партійного проєкту? Про це ви розмовляли?

- Так. Це питання до "Голосу". Ми це питання не проговорювали на момент зустрічі. І на даний момент, якщо вірити керівництву партії (оскільки з січня нікого не виключали), то Сергій Притула - член політичної партії. І якщо з цього боку аналізувати, на момент нашої зустрічі він, напевно, свою політичну кар’єру пов’язував з "Голосом".

- Ви у своєму facebook-стрімі сказали буквально таке: "До Железняка накопичилося багато питань". Давайте ви відверто озвучите ці питання до голови фракції "Голос" в парламенті. Бо якщо цієї відвертості немає, це більше схоже на намагання надавити на те саме керівництво. Отже, у чому ви звинувачуєте або підозрюєте пана Железняка?

- Не підозрюю. Це він сам говорив (і це є в інтерв’ю керівництва партії Кіри Рудик) про те, що ведуться якісь переговори з Банковою - ймовірно про створення коаліції. Ми пропонували на фракції порушити це питання і проговорити. Цього не було зроблено. Ярослав Железняк, посилаючись на положення фракції, сказав, що він не буде затверджувати порядок денний, в якому є це питання. Зрештою, до речі, це не дозволило розглянути питання подання в Конституційний Суд щодо закону про ДБР і НАБУ. Яке зрештою - я маю на увазі подання - і стало причиною нашого останнього "китайського попередження".

Ярослав Юрчишин: Керівництво партії Голос відмовляється виносити на обговорення питання домовленостей з Банковою, зміни статуту та витрат 03
Ярослав Железняк

- У вас там у "Голосі" справді все настільки зарегламентовано, що пан Железняк посилається на положення фракції? Здавалося б - зустріч з колегами, ще й така важлива тема, як можливі перемовини про вступ до коаліції. Навіщо це все?

- Я думаю, це просто вияв того рівня довіри, яка зараз є. Тобто користуючись формальними механізмами… Я не скажу, що у нас найдемократичніший статут; зрештою, тому, власне, до з’їзду була пропозиція створити статутну комісію - і його вдосконалити, демократизувати. Це була пропозиція Сергія Рахманіна, і з’їзд її підтримав. Але чомусь на таку не дуже складну роботу вирішили відкласти результат аж на цілих пів року. Зрештою, зараз видається так, що цей період, напевно, вирішили використати для того, щоб очистити партію від неугодних.

- Окрім питань можливих кулуарних домовленостей з Банковою, ви у своєму стрімі одним реченням зачепили підозру у корупції з боку керівництва партії. Про що саме йдеться?

- У нас є контрольно-ревізійна комісія, яка представила на з’їзді звіт про використання фінансів. І от щодо нього були питання. Звіт представлявся в скороченій формі. На основі розгляду цього питання діючий склад контрольно-ревізійної комісії за пропозицією Кіри Рудик було усунено - і було сформовано новий. Відповіді на питання щодо фінансів, які виникали і на фракції, і на з’їзді, - так і залишилися питаннями. Питання, в принципі - це використання тих самих державних коштів. Наскільки аргументованими були претензії Національного агентства запобігання корупції. Бо ви знаєте, що державні кошти повернулися в результаті рішення Окружного адміністративного суду. Але ви можете подивитися в судових реєстрах - там є два рішення. І перше рішення - негативне для "Голосу". Буквально через кілька днів було прийнято позитивне для "Голосу". І, власне, від Кіри Рудик і Ярослава Железняка, як до людей, які займалися цим процесом, хотілося б відверто почути відповіді питання - скажіть, будь ласка, в результаті чого змінилася позиція Окружного адміністративного суду? Чи це відбулося в результаті нашої боротьби в суді? Чи в результаті можливих домовленостей з Банковою, яка явно має вплив на Окружний адміністративний суд?

- А в чому могла бути сутність цих домовленостей з Банковою?

- Чесно кажучи, зараз навіть не уявляю. Хоча, можливо, Банкова просто не знала, що у нас по факту зараз існують дві групи у фракції, і фракція "Голос" - це не 20 голосів. Це дуже часто 10 на 10. Можливо, були, власне, торги про те, що треба вступати в коаліцію. Цього я не знаю. Нам це навіть не дали обговорити на фракції.

- У вчорашньому стрімі ви закликали рядових партійців втрутитися в ситуацію, можливо, скликати з’їзд, де обговорити ситуацію. Ви справді сподіваєтесь на перемогу у цій боротьбі за владу і вплив? Адже для багатьох це нагадує саме боротьбу за владу і вплив.

- Я дуже сподіваюся, що в результаті цієї дискусії, яка вихлюпнулась назовні… Одразу хочу вибачитися перед виборцями і перед партійцями. Напевно, треба було шукати більш дієві методи. Я насправді, хоча з політикою і є довший час, але у самій політиці - не так давно. Не так, як Сергій Рахманін. Так от, я дуже сподіваюся, що партійці будуть більше цікавитися тим, що відбувається в партії. Навіть якщо при цьому мої претензії будуть розбиті, і буде показано, що Ярослав Юрчишин навішав три мішки на Кіру Рудик і Ярослава Железняка, і вони насправді відстоювали інтереси партії.

- А що вам кажуть решта депутатів фракції? Адже, дивлячись на ситуацію, більшість із них усе-таки, мабуть, не на вашому боці. Чи на вашому?

- Насправді, питати треба їх. Я би хотів розуміти, що на моєму боці - не кількість людей, а правда. Мене до цього підштовхує те, що мені не дали можливість захистити свою позицію. Мене не запросили на засідання політради. Якось було не дуже зручно мене слухати. Не тільки мене, а і ще п’ятьох членів партії, які голосували, і кількох не членів партії, які є у фракції і які голосували.

Але я не можу залізти в голову іншій людині. Спілкуюся з різними людьми і чую дуже різні оцінки. Багато хто погоджується з тим, що ситуація близька до критичної. Але хтось навантажений досвідом каже: ну, треба почекати. Хтось каже: слухай, у нас все одно, порівняно з іншими, все достатньо добре, відбувається якась дискусія. (Хоча я її не бачу). Тому позиції різні.

- Отже, ви вважаєте ставлення до себе з боку керівництва партії несправедливим.

- Так, вважаю. І якби мені партія дала можливість захистити свою позицію всередині партії, я ніколи би не виходив назовні. Насправді я прекрасно розумію, що, винісши це назовні, ключовий удар іде не по Кірі, не по Ярославу. Ключовий удар іде по мені. Тому що чи хтось захоче мати в команді людину, яка буде виносити сміття з хати? Команди таких не цінують. Але мені важливіші не мої політичні перспективи. Мені здається, що Ярослав і Кіра прийняли для себе рішення свого публічного просування в політиці, менше зважаючи на інтереси партії. Для мене ж інтереси партії важливіші. Навіть важливіші за те, чи буду я в ній, чи ні.

- Святослав Вакарчук хоча б якось відреагував на цей гучний конфлікт? Чи у нього відношення формулюється англійською ідіомою "out of sight out of mind"? Він взагалі хоч трохи переймається справами партії?

- Я знаю, що він зустрічався з різними сторонами. Мені він недавно написав фразу "Найважливіше для політика - це мудрість. І давай думати, що робити".

- Зараз у ЗМІ та соціальних мережах можна побачити фрази про начебто рейдерське захоплення "Голосу". Чи можете ви хоча б частково погодитися з таким формулюванням? Якщо хтось захоплює, то хто той рейдер? Звідки це все іде?

- Я не вживаю такі фрази. Справді, у нас статут незбалансований, тому повноваження голови партії є дуже широкими, ви можете проаналізувати. Але є запобіжний засіб, є партійці. Якщо справді відбувається щось недобре (а мені здається, що так), то партійці… Насправді, на жаль, у нас, на відміну від багатьох партій, партійці не можуть ініціювати з’їзд. Хоча по демократичних процедурах дві третини партійців мали б мати таку змогу (як і дві третини обласних організацій). У нас такої опції немає.

- Скільки зараз взагалі партійців у "Голосі"? Чи є статистика?

- Десь понад 500. Але процес розбудови активізувався після місцевих виборів. Багато людей, від 300 до 400, пройшли до місцевих органів влади. Звісно, ці люди активніше включаються в партійну розбудову. Найактивніше розвивається львівська територіальна обласна організація, чернівецька і київська міські організації, ряд інших організацій, де люди отримали реальний доступ до місцевого самоврядування.

Тому я думаю, що механізми запобігти негативним явищам в членів партії точно є.

Ярослав Юрчишин: Керівництво партії Голос відмовляється виносити на обговорення питання домовленостей з Банковою, зміни статуту та витрат 04

- Партія існує вже два роки - і ви маєте тільки 500 членів? На мить мені здалося, що я щось не те почув…

- Ви почули правильно. Євгене, я не можу сказати, чому так повільно набираються члени партії. Ймовірно, це пов’язано з тим, щоб мати більш реальні механізми контролю - адже чим менше людей, тим легше поговорити з усіма і домогтися, наприклад, делегування на з’їзд лояльних до себе представників. Але я бачу, що десь третина цих членів - це львівська територіальна організація партії. Чому? Тому що там ішли шляхом класичним розбудови партії - залучення максимальної кількості людей, які підходять по ідеологічних цінностях.

Тут варто розуміти, що мотивації для суттєвого залучення членів у партії менше, тому що у нас в "Голосі" делегування на з’їзд переважно відбувається не від кількості членів партії в обласній організації, а методом делегування одного-двох людей. Я думаю, що якби з’їзд формувався з більшим пропорційним представництвом, і більш розбудовані організації (Львів, Київ, Черкаси, Рівне) отримали б пропорційно більше представництво за менш розбудовані (як, там, Волинь чи Суми чи якийсь інший обласний осередок), - тоді мотивація залучати активніше членів партії була би більша. Але чи є люди в регіонах, які готові працювати за принципи "Голосу" без грошей і на голому ентузіазмі? Ще й коли дуже часто з Києва прилітають всякі новини…

- Не дуже мотивуючі?

- Так. Як та, яку ми з вами зараз обговорюємо... Ні, таких людей небагато. Але вони є - і дуже вмотивовані і активні. Заклик мій був їм - брати відповідальність за діяльність партії. І, якщо треба, то міняти Рудик. Або, якщо треба, то виганяти Юрчишина і розбудовувати партію далі - якщо вдасться.

Ярослав Юрчишин: Керівництво партії Голос відмовляється виносити на обговорення питання домовленостей з Банковою, зміни статуту та витрат 05
фракція "Голосу" 

- Ярославе, але ви розумієте, що після колишньої поетапної деградації "Самопомочі" розвал "Голосу" - це, можливо, останній цвях у труну перспектив будь-якого українського політичного проєкту з ліберальною ідеологією? Принаймні на найближче майбутнє?

- Напевно, тоді нам, лібералам, чи вам, лібералам (сміється. - Ред.), дуже подобається книжка Володимира Єрмоленка про плинність ідеологій. Де він чітко показує, наскільки в сучасному світі взаємопов’язані різні ідеологічні течії. Але менше з тим, середньому класу в українських мірках насправді треба йти трошки далі за те, що ми робимо завжди (тобто - суто сплачуємо податки і очікуємо, що хтось за нас зробить подальшу роботу, так?). А насправді - треба об’єднуватися і створювати те, що буде чітко представляти його позицію. Я дуже сподіваюся, що "Голос" переживе цю кризу росту, хай навіть таку досить болючу. Зрештою, партії є два роки. Це цілком нормальний етап штормінгу - коли структуру лихоманить. "Голос" очиститься, "Голос" стане більш ідеологічно і ціннісно збитим.

- Очиститься від кого? Від Рудик і Железняка чи Юрчишина і ще п’яти депутатів?

- А це вибір "Голосу", насамперед. Я тут не можу вирішувати за "Голос", за наших партійців.

Євген Кузьменко, "Цензор.НЕТ"

Фото: архів "Цензор.НЕТ", Наталія Шаромова

Топ коментарі
+7
https://gorlis-gorsky.livejournal.com/3504296.html Олігархічні "Самопоміч" та "Голос" нічого не навчили наївних патрійотів? Чекатимуть нового "месію"?

Якщо відверто, то партія "Голос" одразу створювалася (Пінчуком, зятем Кучми) виключно як проект анти-"ЄС".
Вакарчук повністю повторював риторику Зеленського, з тими самими "новими обличчями" та більшовицькою маячнею, тільки робив це вишуканою українською мовою.
І в принципі, його акціонери добилися свого - влітку 2019 залишки державницького електорату було пошматовано, а "слугі" отримали надійну підпорку для "турборежиму" у вигляді фракції "Голос".

Головне своє завдання Вакарчук виконав, і уйшов через необхідність зберегти своє біле пальто для наступного разу, коли його відомість знову знадобиться комусь з олігархів.
Рудик же - ще більш неприховано стала торпедувати колег по патріотичному табору, для неї Порошенко був "більшим політичним ворогом", ніж зелені уклоністи - і ніхто з її однопартійців чомусь на це не відреагував.
Ну, ворог - так ворог, але тоді чому для деяких стало відкриттям "спілкування керівництва "Голосу" з ОП?
Теж мені новина - достатньо було слухати, що казали ГОЛОСисті "другіє новиє ліца" на ефірах та подивитися їхні спільні голосування.
Так що ця криза в "Голосі" - передбачувана, проект короткостроковий і абсолютно штучний, а те, що в нього потрапило кілька достойних людей - ніяк не відміняє його олігархічної суті, тому скоро побачимо "еще более лудших нових политиков".
Не вперше хороші люди грають в чужу гру, а електорат за неї голосує - і, на жаль, не в останнє.
В.Прозапас
показати весь коментар
25.03.2021 13:08 Відповісти
+5
Что за чушь. Рынок земли есть во всех нормальных странах, только Украина стояла особняком. Какой "приговор украинскому селянству"? Хочешь продавай, не хочешь не продавай, хочешь еще покупай. Когда куча народа сидела с не нужными им, поросшими бурьяном, земельными участками и даже продать их не могла - полный абсурд.
Наверняка закон не совершенен и в нем есть куча косяков (от зеленых другого ожидать глупо), но это лучше чем ничего.
показати весь коментар
25.03.2021 12:36 Відповісти
+5
Для меня было видно,что Голос с первого дня в парламенте был разных идеологических взглядов.Правда все его члены проукраинской ориентации.Наверное Вакарчук из-за этого покинул парламент.И сразу это стало сильно проявляться.когда Рудик возглавила Голос в парламенте. Крыло Рудик с видением построения партии по лекалам советского образца,а другое крыло по структурам европейских обществ.И на сегодняшний день,явно виден в деятельности Железняка,а ОСОБЕННО Рудик почерк плохого советского карьериста.Для получения личных преференций задачи партии уходят на второй план.Отсюда видно, несвойственная для него, поведение Рахманина.Бдлагодаря тому,что много лет в политике.А вот Бобровская,Лозинский,Устинова,Стефанишина смотрятся искренними, по сравнению с другими членами парламента от Голоса.Просто Юрчишин плохой тактик(очень прямолинейный)для организации сплочённости партии.
показати весь коментар
25.03.2021 12:43 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
бгг, "партія" "Голос" розвиває активний наступ по всіх напрямах
от уже атакувала Український культурний фонд

11 березня стало відомо, що не просто пересічний депутат, а голова фракції «Голосу» у Верховній Раді Ярослав Железняк звернувся до НАБУ та Державної аудиторської служби із заявою, в якій, зокрема, просив розслідувати розподіл УКФ грантів. За оприлюдненою Железняком інформацією, мали місце випадки виділення коштів мало пов'язаним із креативною індустрією компаніям. Це було зроблено саме в той час, коли відбувався прийом документів на конкурс на посаду виконавчого директора УКФ.
Звісно, подібна заява мала ефект вибуху бомби у культурному середовищі. Розгорнулася масова кампанія на захист Українського культурного фонду, хвилі підтримки прокотилися соцмережами. Зі своєю заявою виступив і сам УКФ. Зрештою очільник фракції «Голосу» «дав задню» - відкликав свої заяви до НАБУ та аудиторської служби.
Однак активність Железняка та його однодумців, здається, дала свої результати - нинішня керівниця Українського культурного фонду Юлія Федів заявила, що https://www.facebook.com/yuliia.fediv/posts/10225902797341154 вирішила не брати участі в черговому конкурсі на посаду виконавчого директора УКФ. Її заява викликала розчарування в багатьох людей, дотичних до культурної сфери.https://texty.org.ua/articles/103225/golos-basty-yak-dyskredytuvaty-pidtrymku-kultury-ta-populyaryzuvaty-rosijskyj-*******/?src=main
показати весь коментар
25.03.2021 11:03 Відповісти
що натомість?
натомість - русскій реп

Вже у квітні у Києві виступить Pharaoh, у травні - Noize MC та нібито казахський, але міцно вмонтований у російський шоубіз "Скриптонит". І як "вишенька на торті" у червні в Києві аж два (!) дні виступатиме російський репер Баста. Останньому у 2017-му було заборонено в'їзд в Україну на три роки. Але у вересні 2020-го Міністерство культури й інформаційної політики повідомило, що реперу дозволили перетинати український кордон.
Усі вищевказані репери (плюс ще купа російських виконавців) виступатимуть у Києві саме у залі Stereo Plaza, який належить іншому "голосівцю" М. Шульженку. З 16 заявлених у афіші клубу у квітні - грудні 2021 року концертів з визначеною датою - 11 (!) виступів російських виконавців або тих, що асоціюються з російським шоубізом, чотири західних виконавці і один (!) репер із України.
На звинувачення у тому, що Stereo Plaza може перетворитися на такий собі портал просування російського шоубізу в Україні, Максим Шульженко наводить кілька аргументів.
По-перше, за його словами, всім цим виконавцям сьогодні не заборонений в'їзд до України. До того ж у Stereo Plaza також виступали й українські гурти. Не "Хамерман Знищує Віруси", звісно, але ТНМК чи "Бумбокс" там справді мали концерти.
Утім, і сам факт приїзду росіян, і аргументи щодо їхніх виступів у Києві підводять до одного світоглядного питання: а наскільки Україні та її громадянам загалом потрібний такий "креативний бізнес", що, з одного боку, вимагає утримувати його бюджетним коштом, а з іншого - завозить сюди артистів із країни, з якою у нас війна.https://texty.org.ua/articles/103225/golos-basty-yak-dyskredytuvaty-pidtrymku-kultury-ta-populyaryzuvaty-rosijskyj-*******/?src=main
показати весь коментар
25.03.2021 11:08 Відповісти
Коли був прийнятий закон про ринок землi-цей смертний вирок украiнському селянству уповiльненоi дii,то Юрчишин на радостях заявив ,що цей закон-"вишенька на торту",мабуть ,для iснуючих та майбутнiх латифундистiв та помiщикiв,тому я вважаю Юрчишина та тих що проголосував за цей закон ворогами украiнського народу,тому нi одному слову Юрчишина я,особисто,не вiрю.Не вважаю за потрiбне читати iнтерв'ю цього перевертня!
показати весь коментар
25.03.2021 11:11 Відповісти
Что за чушь. Рынок земли есть во всех нормальных странах, только Украина стояла особняком. Какой "приговор украинскому селянству"? Хочешь продавай, не хочешь не продавай, хочешь еще покупай. Когда куча народа сидела с не нужными им, поросшими бурьяном, земельными участками и даже продать их не могла - полный абсурд.
Наверняка закон не совершенен и в нем есть куча косяков (от зеленых другого ожидать глупо), но это лучше чем ничего.
показати весь коментар
25.03.2021 12:36 Відповісти
Я ж не казав,що проти ринка землi.Питання в тому ,а який буде ринок землi? Я за ринок землi без помiщикiв та латифундистiв.Я за с агровиробництво тiльки на основi малих та середнiх фермеських господарств.В законi з "тортом" дали "зелене свiтло" для створення латифундiй в 10 000 га.,а з урахуванням свiдомих прогалин в законодавствi ,площа латифундiй може бути й бiльша.
показати весь коментар
25.03.2021 14:59 Відповісти
Те що ти за агровиробництва на основі малих та середніх господарств не означає, що це правильно. Найпродуктивніше СГ в Північній Америці і якраз на основі великих агрохолдингів.
показати весь коментар
30.03.2021 15:25 Відповісти
Для меня было видно,что Голос с первого дня в парламенте был разных идеологических взглядов.Правда все его члены проукраинской ориентации.Наверное Вакарчук из-за этого покинул парламент.И сразу это стало сильно проявляться.когда Рудик возглавила Голос в парламенте. Крыло Рудик с видением построения партии по лекалам советского образца,а другое крыло по структурам европейских обществ.И на сегодняшний день,явно виден в деятельности Железняка,а ОСОБЕННО Рудик почерк плохого советского карьериста.Для получения личных преференций задачи партии уходят на второй план.Отсюда видно, несвойственная для него, поведение Рахманина.Бдлагодаря тому,что много лет в политике.А вот Бобровская,Лозинский,Устинова,Стефанишина смотрятся искренними, по сравнению с другими членами парламента от Голоса.Просто Юрчишин плохой тактик(очень прямолинейный)для организации сплочённости партии.
показати весь коментар
25.03.2021 12:43 Відповісти
Абсолютно згодний. Завжди сприймав Юрчишина як відповідального політика, а Рудик - як вертихвістку, ладну продаватися направо і наліво.
У даному випадку конфлікт Притули з цією секретаркою райкома комсомола в моїх очах лише додає балів Притулі. Хоча й сумно, що черговий патріотичний проект закінчиться нічим...
А міг би стати зародком майбутнього.
показати весь коментар
25.03.2021 16:34 Відповісти
https://gorlis-gorsky.livejournal.com/3504296.html Олігархічні "Самопоміч" та "Голос" нічого не навчили наївних патрійотів? Чекатимуть нового "месію"?

Якщо відверто, то партія "Голос" одразу створювалася (Пінчуком, зятем Кучми) виключно як проект анти-"ЄС".
Вакарчук повністю повторював риторику Зеленського, з тими самими "новими обличчями" та більшовицькою маячнею, тільки робив це вишуканою українською мовою.
І в принципі, його акціонери добилися свого - влітку 2019 залишки державницького електорату було пошматовано, а "слугі" отримали надійну підпорку для "турборежиму" у вигляді фракції "Голос".

Головне своє завдання Вакарчук виконав, і уйшов через необхідність зберегти своє біле пальто для наступного разу, коли його відомість знову знадобиться комусь з олігархів.
Рудик же - ще більш неприховано стала торпедувати колег по патріотичному табору, для неї Порошенко був "більшим політичним ворогом", ніж зелені уклоністи - і ніхто з її однопартійців чомусь на це не відреагував.
Ну, ворог - так ворог, але тоді чому для деяких стало відкриттям "спілкування керівництва "Голосу" з ОП?
Теж мені новина - достатньо було слухати, що казали ГОЛОСисті "другіє новиє ліца" на ефірах та подивитися їхні спільні голосування.
Так що ця криза в "Голосі" - передбачувана, проект короткостроковий і абсолютно штучний, а те, що в нього потрапило кілька достойних людей - ніяк не відміняє його олігархічної суті, тому скоро побачимо "еще более лудших нових политиков".
Не вперше хороші люди грають в чужу гру, а електорат за неї голосує - і, на жаль, не в останнє.
В.Прозапас
показати весь коментар
25.03.2021 13:08 Відповісти
Ярослав Юрчишин: Керівництво партії "Голос" відмовляється виносити на обговорення питання домовленостей з Банковою, зміни статуту та витрат - Цензор.НЕТ 7267
показати весь коментар
25.03.2021 13:09 Відповісти
Так більшість прихильників "Голосу " вже перебігли до "ЄС " , тому то і рейтинг "Голосу" знизився ,а рейтинг "ЄС" підвищився , а Кіра Рудик і Ярослав Желєзняк - банальні
кар"єристи , звичайна "комса " як казали при Совітах.
показати весь коментар
25.03.2021 17:25 Відповісти
Ярослав Юрчишин: Керівництво партії "Голос" відмовляється виносити на обговорення питання домовленостей з Банковою, зміни статуту та витрат - Цензор.НЕТ 5790
показати весь коментар
25.03.2021 15:33 Відповісти
.

"Опозиціонери" пінчуківські.
показати весь коментар
25.03.2021 17:27 Відповісти
Ну і що рудичка досягла? Виборців і так було мало, а тепер - їх не буде зовсім.... З таким рейтингом влаштовувати розбірки - самогубство!
показати весь коментар
25.03.2021 16:49 Відповісти
Чомусь не згадують Вакарчука, голову і голос партії "Голос"... Тепер ясно стало, чому "... не твоя війна" і чому він утік і з попереднього і з теперішнього парламенту... А я думала, що він патріот, а воно виявилося нащадок комуністів. І ця секта "Голос" завжди була якоюсь мутною.
показати весь коментар
26.03.2021 09:56 Відповісти
Найтупішим рішенням "Голосу" було вибрати Кіру Рудик головою партії.
показати весь коментар
30.03.2021 15:27 Відповісти