4613 відвідувачів онлайн

Андрій Білецький: "Не варто зводити ворога виключно до Путіна. Абсолютна більшість населення Росії так чи інакше підтримує агресію проти України"

Автор: 

Про російсько-українську війну, складну ситуацію в Маріуполі, переговори України та Росії, допомогу Заходу в інтерв’ю "Цензор.НЕТ" лідера "Національного Корпусу", засновника "Азову" Андрія Білецького, який сьогодні разом з ветеранами-"азовцями" знову на фронті.

Андрій Білецький: Не варто зводити ворога виключно до Путіна. Абсолютна більшість населення Росії так чи інакше підтримує агресію проти України 01

***

14 березня в Україні відзначали День добровольця. Щодо цього Андрій Білецький написав привітання у своєму телеграмканалі: "Цього дня 2014 року в Києві сформувався перший добровольчий батальйон для захисту Сходу України від російського окупанта. А добровольчий партизанський загін "Чорний Корпус" у Харкові на Римарській прийняв перший бій проти російських найманців Мотороли. Перемога України – це досі мета кожного добровольця. До роботи!". Як ми бачимо, такої роботи у наших захисників та захисниць, на жаль, вистачає. Білецький з "Азовом" сьогодні також на передовій. "Цензор.НЕТ" вдалося зв’язатися з ним і поговорити про те, що зараз відбувається в Україні.

"АРМІЯ ПУТІНА" ВСЕ БІЛЬШЕ СХОЖА НА ВОЇНСТВО САУРОНА "ІЗ ВОЛОДАРЯ ПЕРСНІВ""

- Ми маємо бойові дії майже по всій України. Вісім років боротьби на Донбасі та 19-й день протистояння усієї країни. Як на мене, воювати з народом - це самогубство. Невже в Росії цього не розуміють?

- Я не росіянин і давно не був в Росії. Але думаю, не розуміють. Не варто зводити ворога виключно до Путіна. Абсолютна більшість населення Росії (поки їх ще конкретно не зачепило, і труни не прийшли в кожну родину) так чи інакше підтримує агресію проти України, знищення її, як держави, а українців, як нації. Може, не на рівні фізичного геноциду, але культурного точно.

Те, про що ви говорите, вони зрозуміють виключно після величезних втрат. Це станеться не за місяць-два. Нам потрібно бути налаштованими не на спринтерську, а на стаєрську дистанцію. Це буде складна війна. Я абсолютно згоден, що неможливо воювати з народом. Підтвердження цьому ми бачимо в Херсоні, Мелітополі та інших містах. Але цього не усвідомлюють ані Путін, ані рядові росіяни. Можливо, десь їхні силовики починають розуміти, у що вони влізли.

- Це розуміння силовиків може нам допомогти?

- Ні, не може. У тоталітарного режиму дуже багато мінусів. Але є умовні "плюси" - невразливість від суспільної думки та максимально жорстка вертикаль. Вони зможуть гнати ці "стада" в Україну ще довгий час. Розрахунки на свідомість росіян мені видаються дитячими. Це люди, які всю свою історію були готові повністю закласти трупами будь-яку територію та продовжувати кидати туди нове "м'ясо".

- Нині до російської армії "підтягуються" ще сирійці. Ви з цього приводу написали, що тепер ми – зовсім Європа, адже у нас є сирійські "біженці": "Вони не в курсі, що у нас протоколи прийому трохи жорсткіші, ніж в ЄС. Перехід кордону-фіксація-перехід у статус "200"

- Мене забавляє, що "армія Путіна" все більше схожа на воїнство Саурона із "Володаря перснів". Це демонструє, що справи у них дуже кепські. Росіяни за допомогою своїх сателітів не змогли й Сирію повністю контролювати. А уже "перекидають" сирійців сюди. Там йшла інша війна - на іншому технологічному, тактичному та оперативному рівні. Те, що вони привезуть в Україну – не більше, аніж "купка добрива". Немає жодного сенсу розглядати їх та "кадирівців", як серйозну бойову силу. Можу вам сказати, що це буде "сафарі".

- Наведу ще одну вашу цитату: "Вони (росіяни) казали, що прийшли сюди боротися з націоналістами, бандерівцями, "Азовом". Тепер уже половина країни для них "Азов"". Чому таке особливе ставлення до полку?

- Не знаю. Мабуть, "подобаємось" (посміхається. – О.М.). Якщо серйозно, то вони, справді, розказували про націоналістів. Сьогодні наші чоловіки з тероборони виловлюють їх по лісах. Є навіть відео, як це відбувається, і де згадуються "азовці". Піймані росіяни кажуть: "Ми думали, що нас взяв у полон "Азов"". На що наші відповідають: "По-перше, якби ви побачили справжній "Азов", уже б обісралися. По-друге, у нас зараз половина країни є "Азовом"". Тому, насправді, це навіть не моя фраза. Я зацитував.

Що стосується "Азову", то він сьогодні бере участь не просто в битві за Маріуполь, а в такому "епосі". Подивіться, що там відбувається. Три тисячі – "азовці", військові морської піхоти і невеликі загони спецназу, "Корду", ДСНС воюють проти 12-14-тисячного угруповання у повному оточенні, з нульовою підтримкою з повітря, фактично без артилерії. Усі думки будь-якої нормальної людини про Маріуполь. Особливо мої… Через три доби після того, як почалася війна, я мав бути в полку. Для мене величезна біда, що я запланував це, а потім почався наступ на Київ, тому потрібно було тут швидко реагувати. Але ветерани "Азову" перетворилися на кістяк оборони вважайте по всій країни. "Азовців" стало не менше, а більше. А Маріуполь – це зараз для усіх нас біль та переживання. Усі ми сподіваємося на краще. Хоча і не бачимо, що там будуть зроблені дії по деблокаді морпіхів та "азовців". Це найелітніші бійці України. Вони продемонстрували такий приклад героїзму, який можна вносити у підручники зі світової історії. Україна зобов’язана їм допомогти. До мене телефонують тисячі ветеранів, не тільки наших, і говорять, що готові взяти участь у деблокаді. Питання в тому, що для цього потрібна важка техніка, артилерія та ще багато чого. Піхота з автоматами Калашнікова не може вирішити його. Але, повторюся, є величезна кількість людей (і я серед них), які за будь-яку ціну готові деблоковувати тих, хто скував десять відсотків усього угруповання росіян, яке зайшло в Україну. Уявіть, десять відсотків!

- У червні 2014 року "Азов" вже звільняв Маріуполь. Сьогодні він знову там. Місто рівняють з землею, людей мордують, вбивають. Немає тепла, світла, закінчуються вода та їжа. Окупанти блокують гуманітарні комвої. Це така помста, за те, що Маріуполь свого часу не захотів бути російським?


- Це тактика ведення війни, не більше того. Не варто шукати за цим якісь приховані причини. У росіян усе достатньо просто – така у них манера. Вони не вміють вести війну грамотно, точково і, хоч це і звучить так собі в одному реченні, гуманно. Відповідно, поводяться так, як звикли. Це називається варварство. Ми бачили це в Чечні, в Сирії та у будь-якій війні, яку вела Росія в своїй історії. Різниця між Маріуполем (реально героїчним містом із фантастичними людьми) та Харковом чи Черніговом тільки в тому, що для росіян це місто зараз – ціль номер один. Але точно так само вони застосовують артилерію, "Точки-У", авіацію у житлових кварталах тих же Харкова та Чернігова. Сьогодні (14 березня. – О.М.) уже були перші "прильоти" в Києві. Це такий, повторюся, їхній стиль ведення війни. Ми повинні розуміти: саме так вони вестимуть війну й надалі. Тому на варварство потрібно відповідати максимальною жорсткістю. Треба мати менше сподівань на те, що нам закриють небо, а проводити більше активних дій, які повинні зламати противника та завдати йому максимальних втрат – спочатку загнати його в оборону, а потім знищувати.

- Російський міністр закордонних справ Сергій Лавров після зустрічі із очільником нашого МЗС Дмитром Кулебою сказав, що у Маріуполі бомбили пологовий будинок, тому що там була база "Азову". Невже вони думають, що в таку маячню ще можна вірити?

- Мені важко сказати, у що вони вірять, та що думають… Вважаю, такі заяви направлені на внутрішнє споживання. Вони розуміють, що інформаційно у світі вже програли, тому не хочуть програвати ще й всередині Росії. Тому що навіть такому бидлу, яким є більшість російського народу, важко пояснити, як росіяни прийшли звільняти "русские города", а російськомовне місто Маріуполь перетворено ними в труху.

Андрій Білецький: Не варто зводити ворога виключно до Путіна. Абсолютна більшість населення Росії так чи інакше підтримує агресію проти України 02
"ЧИ МОЖЕ ПУТІН ДОЗВОЛИТИ СОБІ ЯКИЙСЬ КОМПРОМІС З УКРАЇНОЮ І ЗАЛИШИТИСЯ НА ПОСАДІ? НАВРЯД"

- Деякі міста Західної України, яка ще донедавна вважалася більш-менш спокійним регіоном, також потерпають від окупантів. Це тактика залякування чи тактика ведення бойових дій?

- Тактика залякування є частиною тактики ведення бойових дій. Це одних з варіантів. Зараз на Західній Україні у них мета не залякати, а знищити військову інфраструктуру. У Харкові, Маріуполі, так, використовується тактика залякування. Вони хочуть зламати моральний дух українців, в першу чергу, такими діями. Це складне питання. Як на мене в Україні ця тактика спрацьовує у протилежному напрямку. Від найінтелігентніших людей, які навіть у 2014 році займали, скажімо так, м’яку позицію, я зараз чую одне й те саме питання: "А навіщо ви взяли полонених?". Тобто українці стають жорсткішими, і тактика залякування грає проти росіян. Але вона добре діє на Захід. Ми вже бачимо перші результати – відмову в передачі літаків від країн Східної Європи...

- З ваших слів я зрозуміла, що ви не вірите в те, що нам закриють небо. Уся країна просить про це з початку повномасштабних бойових дій. На Заході взагалі усвідомлюють небезпеку, яка загрожує і їм також?


- Безумовно, усвідомлення є. Але ми бачимо, що об’єктивної допомоги у стратегічних питаннях ми не маємо. Я не робитиму прогнозів. Відштовхуватимусь від реальності. Вона є такою, що небо не закрите, і про це навіть не йдеться. Як і про поставки серйозних видів озброєнь. Так, ПЗРК і протитанкові засоби зараз надзвичайно важливі для України. Але є необхідність у артилерії, авіації і зв’язку. Тут постачань немає. З іншого боку, я ще із 2014 року говорив, що ми можемо впоратися власними силами. Думаю, уже ніхто не сумнівається, що ми свого часу могли "розчавити" так звані республіки ЛДНР за три доби. Тепер усі побачили, що для української армії це було більше, аніж реально. Можливо, навіть і трьох діб не знадобилося б. Адже ми сьогодні воюємо з усією Росією і демонструємо фантастичний рівень ефективності. Тому розраховуватимемо на Захід, на світ, але в перше чергу – на себе, на українську стійкість. Це найбільша надія.

- Сьогодні (14 березня. – О.М.) відбувся черговий раунд перемовин України та Росії. Чи вірите ви у те, що війну можна закінчити завдяки переговорному процесу?

- Давайте так: коли постійно подають хибні надії, це трохи розслабляє Україну. Вчора з Офісу президента звучали позитивні сигнали, сьогодні виявилося, що все ж розбіжності занадто великі. Промоделюймо: чи може Путін дозволити собі якийсь компроміс після втрати більше 10 тисяч солдатів, величезної кількості техніки, після ганьби Росії на весь світ та такої кількості санкцій, і залишитися при цьому на посаді? Навряд чи. Відповідно, дотискуватиме до кінця, що й планував – демілітаризація, визнання ЛДНР в кордонах областей, а Криму російським, позаблоковий статус України, денацифікації (що це – невідомо). Я вважаю, що Україна на це не піде. Зеленський сьогодні просто не може собі дозволити підписати такий документ -українці цього не зрозуміють. Він є лідером для країни, тому що робить і говорить те, що вона хоче. А Україна хоче боротися за своє майбутнє, за свої землі та за своїх людей до кінця. Це те, що я сьогодні бачу, і в чому переконаний.

Ольга Москалюк, "Цензор.НЕТ"

Топ коментарі
+51
Правильно сказал Белецкий, что врагом Украины является не один Путин, а подавляющее большинство ордынских манкуртов с их протухшими мёртвыми душами и протухшими мозгами.
показати весь коментар
15.03.2022 12:54 Відповісти
+23
показати весь коментар
15.03.2022 12:23 Відповісти
+23
И срочно! Срочно Визовый режим - не для того чтобы защитится от агентуры(это почти невозможно) а для того чтобы остановить наплыв беженцев из рашки! по факту наших врагов!
показати весь коментар
15.03.2022 13:07 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
показати весь коментар
15.03.2022 12:23 Відповісти
Есть ли разница межу Манкуртом(они не славяне), бурятом или кадыровцем? не уверен - все они Ордынцы...люди без роду и племени скованные одной цепью...
показати весь коментар
15.03.2022 13:05 Відповісти
Кацапофобія - абсолютно неправильна дефініція. Вона означає страх перед кацапами. Немає у нас кацапофобії. Є кацапоненависть і кацапопрезирство.
показати весь коментар
16.03.2022 15:53 Відповісти
Так, кацапофобія - неправильна дефініція. Але вона походить від рашистського фейку про "русофобію". Хто знає історію походження цього фейку - ті в темі.
показати весь коментар
16.03.2022 17:35 Відповісти
Правильно сказал Белецкий, что врагом Украины является не один Путин, а подавляющее большинство ордынских манкуртов с их протухшими мёртвыми душами и протухшими мозгами.
показати весь коментар
15.03.2022 12:54 Відповісти
Так и есть! Путин по отношению к Украине поступает так с подачи своего населения. Они, Путин и граждане, друг друга подпитывают своей ненавистью к украинскому народу...
показати весь коментар
15.03.2022 19:41 Відповісти
Слід не забувати що так званий Путін насправді це Шаломов-Епштейн. І сам він не має нічого спільного з етнічними кацапами. Його справжня історична Батьківщина це Близький Схід Сирія та Палестина. За походженням він семіт-ашкеназ. До того як і кожний з тих що вважають гетто за норму та інцест за закон недивн що він сам без царя в голові
показати весь коментар
24.03.2022 03:31 Відповісти
не варто думати, що населення тої території вміє критично мислити і має свою думку. Якщо їм декілька тижнів по телевізору покрутять пропаганду, що українці - це супер і Україна - це ТОП і виключать хвору маячню про нарконаці, то все там потухне.... Правило одне: як телевізор скаже, то так і будуть думати!
показати весь коментар
15.03.2022 13:02 Відповісти
И срочно! Срочно Визовый режим - не для того чтобы защитится от агентуры(это почти невозможно) а для того чтобы остановить наплыв беженцев из рашки! по факту наших врагов!
показати весь коментар
15.03.2022 13:07 Відповісти
який візовий режим???? некуй шастать! крапка, а то налізуть зновяк таракани!
показати весь коментар
15.03.2022 20:12 Відповісти
Ага. Ждемо рашистських біженців з нетерпінням. Ласкаво просимо,суки. Особисто я вже готовий робити з ними все те, чим рашисткі змі лякали своїх ублюдків.
показати весь коментар
17.03.2022 09:45 Відповісти
Помиляєтесь.Вони будуть ненавидіти Україну
показати весь коментар
16.03.2022 12:01 Відповісти
Интересно, почему Билецкий называет себя основателем Азова? Азов уже был, он со своими историками лишь внедрил в него свою пресс-службу и навязал эмблему... Чисто для инфоповода для рашки, чтоб была возможность обвинять, мол - нацики.
показати весь коментар
15.03.2022 13:36 Відповісти
Я думаю, простіше замінити руну Wolfsangel на шевроні Азову, ніж переконати американських конгресменів, що персональні прикраси з рунами (як частину культу бійця) носять не тільки учасники нациського андерграунду, а й просто нащадки вікінгів у Норвегії, Швеції, Данії, Фінляндії, Англії, Франції, Нідерландах, Італії.

Іронія полягає в тому, що язичники-вікінги Німеччину (як і решту європейських християнських князівств) воювали і плюндрували, а не будували.

В українській історії вистачає не-вікінгів, які теж воювали будь-здоров. Ті ж самі сармати-русь (фільм "Король Артур" 2004 року). Можна мати за емблему меч сармата чи щось подібне. Тим більше, що коли Україна вже повставала як слов'янська країна, сармати все ще її захищали, доки повністю не ассимілювалися зпосеред слов'ян.

З висновками Білецького про російську націю, що вироджує з себе путіних, повністю згоден. Імперіалізм путіна - це самоідентифікація рускіх.

І росія не розпадеться на частини, ми помилково на це розраховуємо Кожна з виокремившихся якутій чи татарій мала б стримувати китай поодинці, а це їм простіше робити разом, і вони це розуміють. В ідеалі і росія, і китай мали б розпастися одночасно, але цього не станеться.
показати весь коментар
15.03.2022 15:04 Відповісти
По перше,символ Вовчий Крюк не має жодного відношення ні до нацизму,ні до тевтонів,ні до норманів,а до лапотних і поготів.Це чисто український символ,який прийшов до нас з Трипілля.
По друге,населення умовної Московії не має жодного відношення ні до Русі,ні до слов*ян-вони угрофіни за походженням:весь,меря,мурома,мордва,мещера,ерзя,чудь,череміси,іжора,водь,комі,пермь,....
"Русскімі" їх обізвав Джугашвілі у 1932 році.Тоді ж "з*явились" і євреї-так Сталін будучи антисимітом,обізвав так жидів(іудеїв).Єврей -це принизливе прізвисько тих іудеїв,яким вони самі нагородили тих зрадників свого народа,які після відміни "чєрти осєдлості" побігли крутити гешефти з кацапами.
показати весь коментар
15.03.2022 16:14 Відповісти
Я не знаю достеменно стосовно Трипілля. Може й так, але це не загально-відомі факти. Моя ворожість до рускіх базується не на тому що вони угро-фіни, а на тому що маючи псевдо-імперську ідентифікацію вони руйнують цивілізацію створену іншими імперіями.

Перший Рим, Другий Рим, Британська Імперія дали світові право, науки, дороги, мапи, письменність, і так далі. Навпаки, ординці - це перший випадок коли азіяти підкорили європейців, заснували імперію, але не дали цивілізації нічого, ані наук, ані письменності, ані історії. Залишили після себе купу кісток та кишок. Розміром з континент.

В цьому великий розрив між європейсько-орієнтованою "рускою літературою" та азійсько-орієнтованою структурою військової та цивільної влади в росії. Всі їхні фігурні катання та балєти - це просто маскувальна сітка над ординською генетикою.

Ну і до чого тут євреї взагалі ? Іврит англійською пишеться Hebrew, це бувально "єврейська мова ". Основу християнства становить єврейська віра. Кожен християнин в певному сенсі єврей. Я, як християнин, не бачу в цьому ніякої вади.
показати весь коментар
15.03.2022 16:58 Відповісти
Дійсно,до чого тут євреї?А до того,що вони з*явились одночасно з цими "міфічними "руССкімі",які є угро-фінами за походженням,тобто азіатами.В слові жид нема і ніколи не було нічого образливого-це САМОЗВА іудейського етносу на землях Русі і до цього часу в країнах Балтії,Польщі,Чехії,словаччині.Всі літописи Русі ведуть мову про жидів,жидехів,жидовинів.Одна з брам Києва мала назву Жидівської,а пізніше Лядської.Є дві книжки жидівського письменника Майєра Балабана "Жидівський квартал Львова" і "Жидівський квартал Кракова".Про "євреїв" (жидів) я згадав не тому,що я антисиміт,а лише як приклад того,як за якісь 90 років "руССкой" пропагандою можна вивихнути мізки.До речі,в мемуарах Хрущова є цікаві спогади-у 1939 році він зібрав у Львові місцевий актив і звернувся до них зі словами:"Таваріщі єврєі",але вони його перервали і попросили їх не ображати і не обзивати євреями,бо вони не євреї,а жиди.Це у другій частині його мемуарів про початок 2-ї світової війни.Це легко можна скачати.Ось тут про книжку Майєра Балабана,нажаль українська версія десь зникла з просторів нету,як і з мого вінчестера,який заглючив.
https://polona.pl/item/dzielnica-zydowska-jej-dzieje-i-zabytki,MTg2OTIwNjI/4/#info:metadata
показати весь коментар
15.03.2022 23:32 Відповісти
«Решение "проблемы Путина" - не самое трудная вещь.
Что делать с 2 млн 200 тысячами госслужащих, которые привыкли функционировать в коррупционной среде? Что делать с 5 млн силовиков, заточенных на репрессии?
Что делать с экспертами, запрограммированными на обслуживание власти?
Что делать с интеллектуалами, паразитирующими в кремлевских советах и "палатках"?
Что делать с "мастерами культуры", выпрашивающих у власти, как Кончаловский, "ориентир"?
Куда их всех девать? Где взять тех, кто эту накипь может заменить?
И можно ли верить тем, кто сегодня пытается отмежеваться от своего соучастия и ответственности, надеясь на роль в новом сценарии? Ведь и у них есть только опыт обслуживания "вертикали".
А мы все про Путина…

(Л.Шевцова)
показати весь коментар
15.03.2022 13:55 Відповісти
Хай в своєму лайні самі розбираються, Раби самі вигодували своїх хазяїв і катів, мабуть їм так простіше .Величезну стіну з уламків наших зруйнованих ними будинків на кордоні з лаптєстаном - і хай жеруть один одного.
показати весь коментар
19.03.2022 08:34 Відповісти
Павуки в банці.
показати весь коментар
20.03.2022 16:31 Відповісти
Т.н. «денацификация» Украины - это геноцид украинского народа!
показати весь коментар
15.03.2022 14:13 Відповісти
реально денацифицировать нужно рассеянское рашистское стадо.

показати весь коментар
15.03.2022 14:49 Відповісти
показати весь коментар
15.03.2022 14:50 Відповісти
показати весь коментар
15.03.2022 14:51 Відповісти
показати весь коментар
15.03.2022 14:53 Відповісти
Please, explain what is this?
показати весь коментар
15.03.2022 16:04 Відповісти
Це перевернута N -тобто нацисти.
показати весь коментар
16.03.2022 10:25 Відповісти
руZZкий народ - это не этникум, а рабССиянин федерации под гнетом москвы..
показати весь коментар
15.03.2022 14:15 Відповісти
показати весь коментар
15.03.2022 14:39 Відповісти
Ну так пусть сдохнут. Можем помочь.
показати весь коментар
15.03.2022 18:44 Відповісти
МНЕНИЕ РАССЕЯНСКАГА НАРОДА О ВОЙНЕ

https://youtu.be/Bl70QBnHleg

Я РАДА, ШТА ВАЙНА НАЧАЛАСЬ.

показати весь коментар
15.03.2022 14:47 Відповісти
За тисячу років нічого не змінилось...
показати весь коментар
15.03.2022 16:32 Відповісти
показати весь коментар
15.03.2022 17:15 Відповісти
Справді, так на Шойгу схожий. Тільки підстригти.
показати весь коментар
16.03.2022 15:13 Відповісти
Білецький молодець.Не знаю,чи редагувалося його інтервью,но всі слова точно в ціль.І все правда.І він навіть не політичний експерт,а просто воїн. З такими і перемагати,і помирати не страшно.З тільки такими ходити у розвідку...
показати весь коментар
15.03.2022 14:54 Відповісти
СЛАВА УКРАЇНІ!!
показати весь коментар
15.03.2022 15:02 Відповісти
а тузік авакова геращенко, паспорти зібрався кацапам роздавати!!! на палю ******** з кацапами до купи!!! після перемоги над московією, потрібно АТО В РАДІ КАБМІНІ ПРОКУРАТУРІ СУДАХ І ТАК ДАЛІ ПРОВОДИТИ! ІНАКШЕ НІЯК!!!
показати весь коментар
15.03.2022 16:25 Відповісти
так і білєцкій теж тузік авакова...
показати весь коментар
15.03.2022 20:14 Відповісти
я згадав геращенка, в контексті роздачі паспортів, а ти про , що флудиш, нуб?((
показати весь коментар
15.03.2022 20:32 Відповісти
Тоді ти шавка путіна.
показати весь коментар
19.03.2022 08:43 Відповісти
показати весь коментар
15.03.2022 17:16 Відповісти
показати весь коментар
15.03.2022 17:17 Відповісти
показати весь коментар
15.03.2022 17:17 Відповісти
І стар і млад у Расєї ******* і поважають Пукіна - кажу тому що там є мої родичі.
20 річні дівчата вже на повному серйозі з промитими мізками і розказують нам
як нас "освобождают" от бєнєровцєв.ю Це колективна кома, а військових кацапів
таки жаліти не можна, особливо пілотів і снайперів - або очі виколювати, або
вішати, бо знову повернуться нас вбивати
показати весь коментар
15.03.2022 17:53 Відповісти
Нікого з росіян жаліти не можна. Вони всі радіють "пабєдам над хахлами" , і наші вбиті і поранені "асвабодителями" їм теж в радість - " єто же дети бендеровцев". " Хороший москаль - мертвий москаль". Діди наші були праві.
показати весь коментар
19.03.2022 08:50 Відповісти
"Думаю, уже ніхто не сумнівається, що ми свого часу могли "розчавити" так звані республіки ЛДНР за три доби. Джерело:

Клоун, то чого ж ти не звільнив лугандон до 27.02.2022, а сидиш в оточеному Маріуполі??? Згідно з твоєю "думкою" ти би мав уже брати штурмом краснодар! Іксперд і тактик мегарівня!!!(((

п.с. з думкою про хйла і кацапів повністю згоден!
показати весь коментар
15.03.2022 18:11 Відповісти
а ти з якому окупу строчиш? і де ти був в 14?!
показати весь коментар
15.03.2022 20:31 Відповісти
теж строчив
показати весь коментар
16.03.2022 09:20 Відповісти
імбецил, ти по ходу написав всі букви які знаєш?)))))
показати весь коментар
16.03.2022 11:35 Відповісти
Імбецил твій батько , бо не знав , що коли бухаєш, то треба хоча б контрацепцією користуватися....
показати весь коментар
20.03.2022 09:36 Відповісти
Ні! Не з окопу. Так як і ти ! Але у 2014 році я не " строчив" і в окопах не сидів! Робиа, що міг. Це правда, як і ви , до речі! Але мене вражають такі "вожді ", як білецький і їхні тупенькі послідовники. Як то кажуть , чужими руками жар гребсти! Нахрєна ці казки розповідати, що ти міг зробити, якщо реальність показує інше. Та й треба розрізняти " азов" і клоунський " нацкорпус"!
показати весь коментар
20.03.2022 09:43 Відповісти
"... а сидиш в оточеному Маріуполі??? " - а ты посидеть там не хочешь, мерзавец?
показати весь коментар
16.03.2022 13:38 Відповісти
Так про білецького мова! Я ж ніколи не казав, як він , що ОРДЛО можна звільнити за 3 дні. А він досі про це торочить, а сам сидить десь у Києві . Просто наказу нема, ага...
показати весь коментар
20.03.2022 09:32 Відповісти
Так то я не захистив маріуполь від блокади? Так то я значить у нас " головнокомандувач"? Я не даю наказу? Якщо так , то я " мєрзавєц". Нехай буде...
показати весь коментар
20.03.2022 09:34 Відповісти
Я главного не понял, в каком батальоне сейчас Билецкий? И где те многочисленные нацжоны и нац корпус, где эти все ребята опять плюшевых свинок по магазинам собирают?
показати весь коментар
15.03.2022 18:34 Відповісти
Во всяком случае, то что сказано в заглавии оно абсолютно точно.
показати весь коментар
15.03.2022 19:28 Відповісти
У кого больше 2 извилин тот давно читал Бандеру, и давно понял понял что русские и россия-это сучье племя и раковая опухоль на Земле. Я не читал Баендеру но понял это и без него-еще в 2004 году. Русские-это рабский гнилой агрессивыный убогий ущербный народ который желает соседям только зла и рабсва. Именно поэтому Украина победит а россия-сдохнет
показати весь коментар
15.03.2022 19:38 Відповісти
unichtojit russkix vsed do edinogo... ot novorojdennix do starikov oni ne imeuyt pravo na sushchestvovanie, ix nado UNICHTOJIT
показати весь коментар
15.03.2022 19:38 Відповісти
Читайте уважно. І якщо знаходите залізну логіку в наступних словах, то копіюйте та перепощуйте. Роздруковуйте та поширюйте. Бо розуміння усього цього та погодження з цим - є скріплюючим клеєм вже існуючої монолітності українського суспільства.

1). Ці уроди, жорстокі до інших та до себе психопати, не розуміють ніяких доводів розуму або логіки. В них своя "логіка" і вони виховані за нею з пуп'янка та не збираються змінюватися чи вчитися новому у інших. Тому це ви бачите в їх підтримці дій чергового царя, в пропаганді та інших проявах. Вони тупо переїхали танками кордон та стріляють в усе що тільки можуть заради чергової брєдовоі ідеї.

ТОМУ НЕ НАМАГАЙТЕСЯ ЇХ ПЕРЕКОНАТИ/ перевиховати/ або про щось домовитися. Ваше бажання домовлятися розглядається лише як слабкість.

Це нація гопників та мусорів. Грабіжників та вбивць. І ментальність там однакова як у зеків так і у тих хто їх охороняє. Культурну поведінку та делікатність західних політиків чи українців гопникі бачать лише та виключно як боягузливу поведінку "лохів".

Гопники, починаючи з головного у Кремлі розуміють та поважають лише одну мову. Мову брутальної фізичної, а в нашому випадку - смертельної сили.

2). Треба не просто зупинити постріли. Треба не просто зупинити бомбардування жилих будинків та скінчення терору. Треба не просто "Нєт Вайне!"

Така зупинка лише відкладе розв'язку на пізніше. Як я попереджав у 2014-2015. Та мені казали не розхитувати і що я взагалі екстреміст і що мудрі порошенки усе порішають а я мушу сидіти в Америці та не розказувати українцям як їм жити.

Дожились.

Проте від орків нас відрізняє здатність аналізувати та робити висновки на майбутнє.

Якщо зупинити війну знову черговими "мінськими угодами" чи ще якоюсь дипломатичною сракою - то вона потім буде вестися тими дітьми що сьогодні тримають вас за руку та з безкінечною довірою йдуть за вами у бомбосховище.
Не думайте про комфорт та "стабільність". Про тишу чи затишок. Напівзаходи відносно Криму та Донбасу було оцінено як слабкість і тому сьогодні ракети та снаряди летять у багатоповерхівки практично по всій Україні.

Треба не просто зупинити війну. Треба здобути абсолютну перемогу в цій війні. Тоді вона зупиниться надовго.

3). Захід не стоїть осторонь. Роблять що можуть і будуть робити ще більше.
Закінчуйте з ментальністю типового васала що домінувала і голови, і телебачення, і кабінети влади усі ці роки незалежності що впала просто з неба. Перестаньте озиратися на сусідів. Робіть важку справу самостійно - сусіди допоможуть, вражені вашою наполегливістю. Звісно, порядні сусіди, а не бидло.

4). Є лише один метод. Існує лише один засіб отримати НАЙСКОРІШУ перемогу та гарантію майбутньої безпеки поколінь наших нащадків в Україні.

Це тотальний опір. Безкомпромісне фізичне знищення тих, хто приповз з-за кордону без запрошення.

Як багато діячів культури навчилися матюкатися на адресу загарбників за останні три тижні - так усім поголовно треба навчитися використовувати та ефективно застосовувати зброю. Бажано декілька видів зброї.
Та опановувати тактику прийшов- вдарив- відійшов.
Начебто звичайна продавчиня магазину, вчитель чи біженець. Перевтілення в оператора переносного ракетного комплексу, снайпера, гранатометника на деякий короткий час. І потім знову продавчиня, вчитель чи біженець.
Це найстрашнішій жах будь якого окупанта.

За останніми даними ЦРУ в Україні 17,000,000 працездатного населення. Нехай частину евакуйовано. Частина зайнята логістикою та дистрибуцією.
Але п'ять мільйонів є за будь якого моменту.
Це колосальна армія котру ніяка росія не подужає навіть оголосивши тотальну мобілізацію.
Війна закінчиться коли кожний ДВАДЦЯТЬ П'ЯТИЙ з цієї армії вб'є бодай одного ворога. Якщо Кремль напружить останні резерви та сили та надішле ще одну хвилю - то треба щоб кожний ДВАДЦЯТИЙ зробив те ж саме.
Тобто абсолютна більшість озброєних громадян навіть не буде мати шансу в когось вцілити бо вони вже будуть валятися по узбіччям добривом.

Якщо росія у війні з Україною втратить півмільйона солдат, офіцерів та генералів - війна не просто скінчиться українською перемогою. Вона скінчиться довгостроковою гарантією миру. Від такого фіаско навіть такі покидьки як росіяне - не оговтаються ще пару поколінь.

За цей час, народжена у пеклі війни та вже по-справжньому суверенна нація передивиться своє відношення до егоїстичної ментальності типового корумпованого суспільства, впровадить реальну реформацію державного устрою та отримає додатковий захист, набувши членства в НАТО.

Друзі, я не маю жодних сумнівів в перемозі України в цій війні.
Мені буде шкода, якщо війна затягнеться або відстрочиться знову на найближче майбутнє за причиною не розуміння тезисів що викладено вище.

Ворог буде підвищувати рівень терору саме для того щоб люди зламалися та бажали припинення вогню будь якою ціною.

Ворог є мастером демагогії та псевдологіки і тому він буде намагатися втягнути вас у полеміку, опустити вас на свій рівень гопника- де просто знову досягне своєї мети, роз'єднавши українське суспільство.

Не будьте наївними та дурними. Не ведіться.

І останнє. Просто викарбуйте собі в розумі як стародавнє та безсмертне "Карфаген повинно бути зруйновано!"

Перемоги не буде без повернення Донбасу та Криму. І це має бути зроблено силою. Військовою, і якщо потрібно - смертельною силою. Тому налаштовуйтеся на повну, а не часткову перемогу.

Конечна мета. Та тільки логічна і єдина мета - фізичне знищення орків та відновлення контролю над кордоном 2013 року. Того що визнано цивілізованим світом та закріплено у міжнародних юридичних документах.

Слава Нації!
показати весь коментар
15.03.2022 20:26 Відповісти
Смерть ворогам.
Дякую щиро за пост. Саме те, що потрібно затаврувати в мізках кожного українця. Роздрукувати текст і вкинути в кожну поштову скриньку. І в школах старшим дітям теж.
показати весь коментар
19.03.2022 08:57 Відповісти
в гітлерівський германії більшість населення також підтримувало агрессію гітлера, так шо тепер? а ти в рашке попробуй не підтримай. чи в белорусіі. вони обмануті під впливом пропаганди як пропаганда гебельса задурювала людям голови.
показати весь коментар
15.03.2022 20:27 Відповісти
Їх особливо не треба задурювати, вони залюбки самозадурюються.
Достатньо згадати мігрантів, які проживають в західних країнах - те саме несуть.
показати весь коментар
16.03.2022 10:27 Відповісти
У німців денацифікація тривала 20 років.Але вони все-таки були народом.Росію перевиховувати потрібно 100 років
показати весь коментар
16.03.2022 12:05 Відповісти
Їх не перевихуваєш Росіяни і росіянськї євреї, що в 90-втекли в Німеччину, США , користуючисьвсіма благами "Заходу2 і демократіїпалко шанують Путіна і "страдают от развала СССР". Воні всі- ментальні раби, але раби агресивні до вільних людей, бо не вміють бути вільними і гідними. Тільки нищити, ,давити як гнид.
показати весь коментар
19.03.2022 09:20 Відповісти
https://twitter.com/error_404_trip/status/1503722582343917576

показати весь коментар
15.03.2022 20:49 Відповісти
100%!
показати весь коментар
15.03.2022 22:06 Відповісти
Я ПОВНІСТЮ згоден із цією тезою : всередині КОЖНОГО кацападли сидить оте саме гнидотне ***** - яке проявляється у їх тотальній підступності, серливості, невігластві та хамівщині, у їх нестримному бажанні існувати за чийсь рахунок("на халяву"), у їх ненависті до свободи і маніякального прагнення до рабського існування(той самий "цар"(по нашому -вата) у башці). І от саме оця скотська бидломаса із маленьким *****м всередині спільними зусиллями виродили виродка-плішивого *****, плоть від їх плоті і кров від їх крові! Тож саме так воно і є : УСІ КАЦАПАДЛИ Є ФАКТИЧНО КОЛЕКТИВНИМ ******!!! А як відомо (перефразуючи крилатий вислів)"гарне" ***** - це здохле *****!
показати весь коментар
16.03.2022 02:04 Відповісти
Ця війна насправді трансформує історію з гуманітарної науки в точну науку. Раніше не було мобільників, відеорегістраторів, вуличних вебкамер. Тому всі факти про сталінські розстрілювання чи Голодомор треба було перевіряти по якихось довідниках, спецхранах, звіряти кожну цифру з сводками госплану. Зараз все видно на екрані. Не віриш що сталінські розстріли були - подивись як рускіє окупанти розстрілюють цивільні автівки або наїжджають на них танком. Не віриш в Голодомор - подивись як рускіє окупанти блокують евакуацію цивільних з Маріуполя, де люди голодають. Тому рускіє окупанти й спалюють мобілки тих, хто чудом звідти евакуювався. Бо там свідоцтва звірств росії.
показати весь коментар
16.03.2022 05:00 Відповісти
Рускіє то нащадки https://www.ar25.org/article/androfagy-etnichne-korinnya-ta-vichna-zhorstokist-moskvyniv.html людожерів - андрофагів з Залешанської землі (Московії).
показати весь коментар
16.03.2022 11:20 Відповісти
От і прийшов час називати вулиці і площі наших міст іменем Степана Бандери, ще можна станцію метро у Харкові назвати на честь Кузьми Скрябіна. Все буде Україна
показати весь коментар
16.03.2022 11:17 Відповісти
Скрябіна за подтанцовку янику у 2004 році? Чи може за просування тупої кацапської попси? Чи може за зрадойобство? Чи за незнання законів фізики і ПДР?
показати весь коментар
20.03.2022 09:46 Відповісти
*ончений ти звідкіля вилізло ?
показати весь коментар
20.03.2022 16:27 Відповісти
Расеянская федерастия, суть коллективный путин-х*йло!
показати весь коментар
16.03.2022 12:12 Відповісти
Согласен с Белецким
показати весь коментар
16.03.2022 20:47 Відповісти
Ти, виродок, вже відпрацював свої серебраники, переслідуючи Пороха? Не має тобі прощення , тварина.
показати весь коментар
16.03.2022 21:45 Відповісти
А ти -хто? Що ти зробив для України? Чом ти не в Маіріуполі зараз, там, де "Азов"? Пукаєш з дивану на патріотів, " біжинець", втік подалі від пострілів, захисник власної дупи.
показати весь коментар
19.03.2022 09:30 Відповісти
Лошадка, іди в жопу. Я все все сказав, і не придумав ні на йоту. https://www.rivnenews.com.ua/2019/03/10/lider-natskorpusu-andrii-biletskyi-ie-davnim-prykhylnykom-soiuzu-z-rosiieiu/
показати весь коментар
19.03.2022 12:08 Відповісти
1000% а вата, яка сама сидить за 5 тис км від маріуполя буде кидатися какашками і всіх посилати в маріуполь! Навіть не розрізняють " азов" від мусорських шестьорок із " нацкорпусом" на чолі з бєлєцкім! До речі, а бєлєцкій в маріуполі чи там де зєлєнскій?
показати весь коментар
20.03.2022 09:50 Відповісти
Я недавно, щоб зробити власне враження, не довіряючи ЗМІ, спілкувався/протестував кацапоїдів, з котрих деякі навіть вдавали з себе інтелігентів.
Я знав, що вони тварюки, але сьогоднішня їх трансформація це щось.
До того я думав що "нехай у мене здохне корова аби у сусіда не було двох" це анекдот, але зараз вони РЕАЛЬНО отако мислять !
Вони бачать Україну, що та потроху вибирається з тої багнюки, де вони самі сидять, і не можуть їй цього пробачити. Саме тому вони знищують інфраструктуру та історичні пам'ятки.
Вони готові вбити за найменшу провокацію, причому провокацію рівня "він повернувся до мене спиною".
У них нема ні жалю, ні співчуття ні до своїх ні до чужих, і більшість з них реально готові жити гірше ніж за СРСР аби сусіди не жили краще! Тих що "не такі" у Росії менше за 5%.
показати весь коментар
16.03.2022 23:46 Відповісти
Меньше 0,1%, бо ті 5% - такі ж імперці, що претендуютьна роль " старшого брата" і представників " Великої нації" всюди,куди їх заносить - чи в Україну, чи на Балкани, в Грузію.Всюди!
показати весь коментар
19.03.2022 09:24 Відповісти
Андрій Білецький: "Не варто зводити ворога виключно до Путіна. Абсолютна більшість населення Росії так чи інакше підтримує агресію проти України" Джерело: -1000 відсотків.
показати весь коментар
17.03.2022 10:58 Відповісти
Касап это диагноз..
показати весь коментар
17.03.2022 17:15 Відповісти




10 квітня


@buch10_04

·
https://twitter.com/buch10_04/status/1504446540231938048 4 ч



Для тех, кто ищет "хороших россиян": 71% жителей рф испытывает гордость из-за войны с Украиной. Об этом свидетельствуют данные независимых опросов.
https://www.svoboda.org/a/nezavisimye-sotsiologi-71-rossiyan-ispytyvaet-gordostj-iz-za-voyny-s-ukrainoy/31757535.html

показати весь коментар
17.03.2022 19:27 Відповісти
Сили Вам хлоці! І низький уклін за Вашу хоробрість! Слава Україні! СМЕРТЬ МОСКАЛЯМ!!!
показати весь коментар
19.03.2022 08:10 Відповісти
Білецький піариться на війні. За чий рахунок крутиться реклама на ютуб. Він безвідповідально закликає звільнити Маріуполь, хоча з військової точки зору це зараз самогубство, використовує страждання Маріупольців. Ці якби націоналісти мабуть проплачені північною країною. Також дуже дивно заяви мера Івано-франківська щодо мовного питання і що українці зі сходу в західній Україні в гостях. Мені здається що наші якби націоналісти це ворожі консерви яки вкриваються в потрібний час. Один політичний піар, чому Білецький не воює, а тільки піариться? Мене дуже турбує що ці гніди стануть вошами в нові переможні Україні.
Не дамо себе обдурити!!!
показати весь коментар
19.03.2022 16:08 Відповісти
Вот именно, не позволим цезарёнку дурить нас. ПНХ, кацапская подстилка.
показати весь коментар
19.03.2022 18:28 Відповісти
КАЦАПЫ-ЭТО ,ОДНОКЛЕТОЧНЫЕ ЖИВОТНЫЕ
ГРУППА ЖИВОТНЫХ подвижных организмов,
тело которых состоит из одной клетки «Путин».
Когда клетка подохнет, пойдёт цепная реакция..
показати весь коментар
19.03.2022 20:53 Відповісти
1."Агресію можна подолати тільки ще більшою агресією" - Юрій Гарі Табах, капітан 1 рангу США. 2.Є колективний путін, що об'єднує як мінімум сотні тисяч орків.
показати весь коментар
22.03.2022 16:22 Відповісти