10274 відвідувача онлайн

Олександр Лієв: Я написав Резнікову повідомлення, в якому попросив прийняти мою відставку

Автор: 

У вівторок, 31 січня, вийшла колонка Віталія Шабуніна, де йдеться, що тимчасово виконуючий обов’язки керівника Департаменту військово-технічної політики, розвитку озброєння та військової техніки Міністерства оборони України Олександр Лієв закликав "почути Крим" під час "референдуму" у 2014 році та блокував українські маяки у 2006-му.

Історія викликала значний резонанс, тому Цензор.НЕТ зателефонував Лієву та попросив прокоментувати озвучені звинувачення.

- Вчора ви стали фігурантом скандалу через статтю Віталія Шабуніна. Як на нього відреагували у міністерстві?

- Міністерство було попереджено, що будуть розгортатись певні дії, будуть нападки. Я був занурений у свою роботу і не сильно відстежував ситуацію, але, здається, що сприйняли досить спокійно.

- Тобто до вас ніхто не звертався дати пояснення щодо всіх цих епізодів?

- Так, я давно щодо них дав пояснення. Це якби ви мене запитали, а через годину подзвонили і спитали: "Так, а що там?". Декілька місяців тому міністерство отримало запит від депутата партії "Слуга народу", який взяв з інтернету всю цю інформацію і написав на міністра оборони, "що там у вас коїться, що така людина займає посаду".

Міністр вимагав від мене дати пояснення, і я їх надав. Бо ця інформація не є новою, вона була на різних сумнівних сайтах і було кілька хвиль розміщення - коли я був заступником міністра аграрної політики і коли ми прибирали "Еру" Деркача з ефіру НСТУ. Я вже згадував ці випадки у своєму пості. Я також пояснив, які були мотиви цих розміщень.

Крім того, тоді я запропонував пройти поліграф. Права, я очікував, що це буде поліграф в МО. Так буває і це нормально. Але міністр звернувся до голови СБУ і попросив, щоб дослідження провела саме Служба. І в грудні я був запрошений на Володимирську на поліграф, де 4,5 години відповідав на питання.

Результати поліграфа мені, звісно, на руки ніхто не дав, але після цього моє керівництво сказало, що питань до мене нема. І от через пару місяців знову підіймається ця хвиля.

Чи це шкодить моїй діяльності? Так, шкодить. Вся моя діяльність грифована і пов’язана з постачанням озброєння та боєприпасів. Все це вже впливає на наші стосунки з контрагентами.

Олександр Лієв: Я написав Резнікову повідомлення, в якому попросив прийняти мою відставку 01

- Знаєте, це дуже часте пояснення: не чіпайте, бо це руйнує постачання зброї.

- Але це дійсно так. Це дуже впливає на наші стосунки з контрагентами. Вони дуже складні і чутливі. Фактично більшість контрактів на постачання озброєння в Україну не йдуть напряму з виробниками, адже більшість з них мають заборону на торгівлю з Україною. Тому велика кількість складних контрактів, де багато ризиків, і вони зараз відчутно страждають.

- Попри те, що ви вже вчора написали своє пояснення по згаданим епізодам, я не можу про них не спитати. Почнімо з нагороди Святої Анни, яку ви прокоментували "Служу отечеству". Що це було?

- Давайте глобально. Якщо ви хочете знайти в мені проросійські погляди, то в мене їх немає. Це була нагорода громадської організації з Іспанії, представниці дому Романових, яку Росія не визнає. Мені її дали за туристичний маршрут. І тоді я не думав, як буде сприйнята ця репліка в країні, що стікає кров’ю у війні.

Але зрозумійте - в мене україномовна родина. Навіть в Криму вона такою була. Я вам навіть так скажу, зараз мої діти в київській школі - одні з небагатьох, хто реально спілкується вдома українською.

- Наступний пункт - це блокування українських маяків у 2006 році. Яка була ваша участь у цьому процесі?

- Тоді відбувались активні передвиборчі заходи, в якому брали активісти так званого "Русского блока", які були агресивні і намагались розкачувати ситуацію. А з іншого боку були активісти наших націоналістичних правих сил (в доброму сенсі), які теж намагались розкачувати ситуацію. Я на той момент був членом Народно-демократичної партії, яку очолював Валерій Пустовойтенко. У Криму партію очолював Сергій Куніцин. Мені тоді було десь 26 років, молодий хлопець. І я з іншими нашими хлопцями стояли між цими двома групами і не давати розкачувати ситуацію. І так тривало кілька днів.

Взагалі можна було б згадати, якими були вибори у 2006, 2007 році, хто в якій партії був, що Петро Порошенко був засновником Партії регіонів. Але ж це вже не згадують.

- Чому ж… згадують. Власне, в статті Шабуніна приводиться ваша цитата з матеріалу газети "День", де ви кажете, що цей блокпост стоятиме, "поки керівництво України не перестане іти на поводу у провокаторів і не сяде за стіл переговорів з Росією".

- Я не пам’ятаю дослівно. Це було 20 років тому. Ще раз: я знаходився у складі НДП. Ви, напевно, молода і не пам’ятаєте Валерія Івановича…

- Не дуже молода, пам’ятаю…

- …То ви пригадуєте, який він був. Навряд чи проросійським політиком. Скоріше, поміркованим. А в Криму цю партію представляв Куніцин. Вони не про провокації.

- До речі, у декого з користувачів Facebook з’явилась версія, що саме завдяки Куніцину ви опинились в Міноборони, бо той тепер радник Єрмака. Наскільки такі версії справедливі?

- Я не бачився з Куніциним десь років п’ять, спілкувались, напевно, у 2017-му. Ми з ним, на жаль, не підтримуємо зв'язок, хоча я до нього з повагою ставлюсь. Просто він більше займався афганським рухом, я - туризмом, був консультантом USAID. В мене навіть його телефону зараз немає.

- Тоді розкажіть, як ви потрапили до Міноборони? Хто запропонував?

- Я знаю Олексія Юрійовича ще з часів, коли він працював адвокатом і в КМДА. Я консультував його по туристичному потоку з Китаю в Київ (колись ми цим займались), потім - по питаннях Криму (коли він був міністром реінтеграції), бо я був причетний до стратегії деокупації Криму. Іноді перетинались у спільних знайомих.

А коли його призначили міністром оборони, на одному зібранні ми говорили про квартири для військових, і я висловив свої ідеї. І десь через місяць мене набрав чи він, чи його заступник і запропонували зайнятись концепцією забезпечення житлом військовослужбовців - так, щоб цим займалась людина, яка не мала спільного коріння зі схемами, від яких страждало міністерство. Так я очолив цей напрямок.

Головне завдання було перевести чергу на житло в електронний формат. Я це запропонував зробити через "Дію" і співпрацював щодо цього з Михайлом Федоровим. І щоб квартири видавались тим, хто служить зараз, а не тим, хто служив 15-20 років тому. На цю тему була зроблена концепція у грудні-січні, а потім почалась війна. І я взяв зброю в руки, щоб захищати Київ.

Олександр Лієв: Я написав Резнікову повідомлення, в якому попросив прийняти мою відставку 02

- Де? В ЗСУ? В ТРО?

- У ТРО. Прийшов в ТРО навпроти Солом’янського військкомату і записався. А через деякий час я побачив, що в нас не вистачає зброї, і тоді сам вийшов з ініціативою, щоб організувати логістику. І волонтерською технікою вивозив зброю з Макарова, "Десни".

І вже в березні отримав за це кілька нагород. А потім неочікувано для мене був призначений заступником голови департаменту, і я вже став займатись плануванням забезпечення зброї іноземної. Далі я став в.о.

Наразі є багато доброго, що нам вдалось зробити. Не можу вам розповідати конкретно, що ми завезли. Наприклад, автомобілі Kirpi турецького виробництва, які зараз в Бахмуті воюють. Це один з 400 наших контрактів.

Тому я не планував бути на цій посаді. А взагалі я планую повернутись в Крим і займатись тим, що мені близько - робити Крим міжнародним курортом і перлиною України.

- Дивіться, найрезонансніше, що є в матеріалі Шабуніна, це ваше відео від 5 квітня 2014 року, де ви закликаєте почути Крим і виправдовуєте "рефередум". Можете пояснити свою позицію? Бо це вже був уряд Аксьонова, і було зрозуміло, що півострів захопили "зелені чоловічки".

- Ні, було неочевидно. Принаймні для мене. В лютому 2014-го я повернувся з тривалого відрядження, місяць мене не було. Я не міг повірити, що відбувається.

В момент, коли я повернувся, то уряд відправили у відставку, і декого було рекомендовано перепризначити. Мені пропонували залишитись, але я не написав заяву. Тому мене не призначили, а залишили в.о.

- Ви спілкувались з Аксьоновим? Добре його знали?

- Не спілкувався і ми не були близько знайомі, знав його поверхнево, бо до цього був депутатом.

- І ви не спілкувались після його призначення, ви не були на засіданнях уряду?

- З ним не спілкувався. Мені передали через іншу міністерку, що я можу залишитись. І тоді вона якось так проговорювала це, що проблем з Україною не буде.

Щодо інтерв’ю … Десь в цей же день була інформація, що буде запропоновано провести референдум про розширення прав Криму. І саме про це я давав коментар, а не про приєднання до Росії. Я це не підкреслював, бо мені не спадало на думку, що Крим може бути не в складі України. Наступного дня змінили тему референдуму, і я поїхав звідти. Прокоментувавши, що я це не підтримую і що це погано. І саме тому мені заборонили повертатись в Крим. Мене оголосили persona non grata. Щось я не дуже схожий на сепаратиста, якщо вони мене самі оголосили поза законом.

- Але ви там кажете, що кримчани - "ментально рускіє". Це дуже погано звучить, особливо зараз.

- Так, зараз це погано звучить. В українській не розрізняється "російський" і "руській". А, от, я в Криму це дуже розрізняв. Для мене було важливо відрізняти "рускоє" від "совєтського" і "російського". "Рускоє" мені тоді здавалось ознакою культури, яку я вважав надбанням всього людства. Я дуже любив Єсеніна, знав багато його віршів. Зараз я розумію, що ця культура також винна. Хоча навіть три роки тому в мене ще не було такого розуміння.

- Після переїзду з Криму ви як знайшли роботу, зокрема на НСТУ?

- Є така спільнота Aspen, знаєте? От, я маю честь до неї входити. А ще я Могилянку закінчив, мріяв про це з молодості і був радий отримати освіту в KMBS. Я в цьому ком’юніті давно і маю купу людей, яким можу подзвонити. І коли в Криму тільки закручувалось, то я дзвонив Єгору Соболєву, Зурабу Аласанії, Ользі Богомолець, я їм казав, що у вас по телебаченню лунає, що всі, хто голосував за Партію регіонів, мають рік ходити на колінах. Від таких заяв у Криму можна отримати суттєві проблеми. І я казав, що в Києві воно виглядає так, а у нас геть інакше. І ми налаштовуємо людей в Криму не в те русло. І це інтерв’ю теж було в ці дні. Але коли зрозумів, куди все йде, то просто зібрав речі і поїхав.

Це все дуже складні і неочевидні речі, тому ми і стратегію деокупації Криму писали 7 років.

Але, щоб знайти в мені проросійські погляди, це треба захотіти.

- Але знайшли, що так можна трактувати.

- Думаю, про кожного можна назбирати цитат і запустити в якусь логічну історію. Ви знаєте, як медіа працюють і що роблять за гроші.

- Мені здається, дуже сумнівним казати, що Шабунін взяв за це гроші.

- Це не він. Я про нього не кажу. Я про нього і слова поганого не написав. Я про попередні випадки.

І я зараз розумію, як боляче виглядає сьогодні те, що ще в 2014-му видавалось комусь природнім. Чи вподобання, чи думки. Ми зараз в іншому світі. Я готовий відповідати за минуле, і я за нього відповідаю. Але я також і дію. Я взяв збою до рук, я її багато завіз. Послухайте Віталія Кіма, послухайте голову Донецької ВЦА. Що кажуть у ЗСУ. Я за кожен свій день готовий прозвітувати.

Олександр Лієв: Я написав Резнікову повідомлення, в якому попросив прийняти мою відставку 03

Позиція підтверджується не тим, що ти казав 20 років тому, а твоїми діями зараз. Може, ти 20 років казав гарні речі, а втік при першому сигналі тривоги.

- Але ситуація все ж неоднозначна. Чи говорили ви про неї з міністром? Чи не пропонували вам написати заяву?

- Я вчора написав йому повідомлення, в якому попросив прийняти мою відставку, і сьогодні написав заяву.

- Яка була реакція міністра?

- Міністр поки не розглядав заяву, оскільки перебуває у відрядженні у Франції.

Тетяна Ніколаєнко, Цензор. НЕТ

Топ коментарі
+26
Если Лиев говорит, что очень любит Украину, так может ему пойти на фронт, а не на теплое денежное место в Министерстве обороны, где народ ему не доверяет?
показати весь коментар
01.02.2023 22:59 Відповісти
+22
Шабунін бореться з різною корупційною гидотою - вовками і тд. Санкції США проти судді вовка і ліквідація оаску - в т.ч. і його заслуга.
показати весь коментар
01.02.2023 23:44 Відповісти
+17
Так, пішли скабєєвскі новобранці з реєстрацією 01.02.2023 в ідеологічний бій - Шабунін таким, звичайно, поганий.
показати весь коментар
02.02.2023 01:05 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Если Лиев говорит, что очень любит Украину, так может ему пойти на фронт, а не на теплое денежное место в Министерстве обороны, где народ ему не доверяет?
показати весь коментар
01.02.2023 22:59 Відповісти
Викручується яко вуж.
показати весь коментар
02.02.2023 12:01 Відповісти
, *****!
Прийшло гімна накидати чи вилизати до блиску?
показати весь коментар
01.02.2023 23:42 Відповісти
Шабунін бореться з різною корупційною гидотою - вовками і тд. Санкції США проти судді вовка і ліквідація оаску - в т.ч. і його заслуга.
показати весь коментар
01.02.2023 23:44 Відповісти
Шабунін гівнючок. Тут от трохи розлогіше: https://www.facebook.com/yuri.makarov.7/posts/pfbid0yuRYCKC2Ccd5uJR1nzpVP7rzVJy2EjtNomtUAingdsRL2utMLErR4XxsvKZGpMnhl
показати весь коментар
02.02.2023 11:13 Відповісти
А ти, подолякобот, хто?
показати весь коментар
02.02.2023 12:02 Відповісти
Ліпити ярлики - це безсумнівна риса представників однієї вялікой нації. Принизити особу опонента - це для них на підсвідомому рівні. На які доходи живе Шабунін? То він Пороха викривав, тепер зелені йому не подобаються. Антикорупціонери непогано заробляють. А щодо подоляка і зе-шобли, не напружуйся. Я за переконаннями націоналіст, і вся цю креольську публіку я завжди зневажав.
показати весь коментар
02.02.2023 12:59 Відповісти
Так , націоналісти всі в захваті від зеленої плісняви! Вони і привели її до влади, разом з шабунями всякими(((
показати весь коментар
04.02.2023 05:37 Відповісти
ЗекоМанду привів до влади телевізор, і темрява у мізках тих, хто прийшов на виборчі дільниці. Коли я кажу, що я націоналіст, я не маю на увазі приналежність до якоїсь політичної партії.
показати весь коментар
04.02.2023 14:48 Відповісти
Бо так написав якийсь Макаров?
показати весь коментар
02.02.2023 12:45 Відповісти
Я вже тут колись писав про Вілкула, який "пробив" Петриківський розпис для включення в реєстр культурної спадщини ЮНЕСКО. Зараз потрібні люди, які вміють працювати. Вілкул теж був колись не вельми симпатичним, але його заслуга в організації оборони Кривого Рогу безсумнівна. Так що, поменше дурного галасу.
показати весь коментар
02.02.2023 12:54 Відповісти
Кривий Ріг - то вотчина Вілкула. Мабуть, буде справедливо визнати його позитивну роль.
Для міністерства оборони можна було знайти інших спеціалістів. Викликає здивування, як СБУ могло його пропустити. Була рекомендація з ОП.
показати весь коментар
03.02.2023 00:45 Відповісти
Так, пішли скабєєвскі новобранці з реєстрацією 01.02.2023 в ідеологічний бій - Шабунін таким, звичайно, поганий.
показати весь коментар
02.02.2023 01:05 Відповісти
Ви можете хоч в штани навалити , але такі шабуніни привели цю владу і як додаток війну.
показати весь коментар
02.02.2023 06:07 Відповісти
Шабунін тут до чого? Він говорить неправду?
показати весь коментар
02.02.2023 11:12 Відповісти
Неодноразово!
показати весь коментар
04.02.2023 05:38 Відповісти


Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація:10.12.2014

Я переглянув всіх вище, не бачу

"реєстрацією 01.02.2023"

Тут не зовсім зрозуміло по вітках хто кому відповідає

Хто саме зареєстрований 1.02.2023?
показати весь коментар
06.02.2023 08:40 Відповісти
Маячня яка!
показати весь коментар
02.02.2023 07:45 Відповісти
Подручный кротовника рашистского ****#т деньги и работает на *********, в связке с дерьмаком?
показати весь коментар
02.02.2023 08:44 Відповісти
Де таких Подоляк набирає?
показати весь коментар
02.02.2023 11:11 Відповісти
За поставки зброї відповідає уроженець росії з російськими поглядами невже немає українця а лише це гівно
показати весь коментар
02.02.2023 12:50 Відповісти
А хіба мало таких етнічних українців ("уродженців росії"), які в російських Гулагах народились? У яких батьків і дідів (як у Лієва) було зіслано з України на Північ, Сибір і Далекий схід цієї неосяжної імперії. За те, що вони були її ворогами і патріотами України. Те, що такі "уродженці росії" зберегли любов до України, мову предків і при перший ліпший нагоді повернулись до Батьківщини говорить не проти, а ЗА них. Вони вижили часто в нелюдських умовах і зберегли людяність, чесність і любов до Батьківщини, в відмінності від тих т.з. українців, на користь яких крім того, що вони народились в Україні, більше і сказати нічого.
показати весь коментар
04.02.2023 11:44 Відповісти
на постачанні харчів до МО бабло ділили Суркіси Ліев і Резніков .таке собі ТРО Тель -авів.
показати весь коментар
02.02.2023 13:49 Відповісти
Виходить, ви теж "служу атєчєству".
показати весь коментар
03.02.2023 04:16 Відповісти
Тема з референдумом у Криму і "Служу атечеству" не розкрита.

"Русскоє" і російське - це одне й те саме
показати весь коментар
01.02.2023 23:43 Відповісти
Пе працюй на Итиль матушку и ФСБ пропаганду, Осипов. У країні, герб якої - Тризуб , знак князя Володимира, а столиця Київ - мать городов руСких ? Тобі не подобається слово РуСь , руСький? Або дурень, або шукай для себе іншу країну.
показати весь коментар
02.02.2023 00:19 Відповісти
З якого дива ти стверджуєш, що мені "не подобається": Русь, руський!?

Я на відміну від деяких розрізняю історичні та мовні поняття Русь і Россія, руський і русский, руська церква і русская церков і т.п.
показати весь коментар
02.02.2023 13:00 Відповісти
пустовойтенко і куніцин ото патріоти незалежності України , я -"молодий "каже був.угу ,а чого іншим таке ц в голову не приходило....?
показати весь коментар
01.02.2023 23:47 Відповісти
У країні, герб якої - Тризуб , знак князя Володимира, а столиця Київ - мать городов руСких , комусь не подобається слово РуСь , руСький ? Чи в тій країні живете? -) Не працюйте на Итиль матушку та ФСБ пропаганду, це їх ідеї - РуСь та роZZійська феZZерація це одне і теж саме, хочуть розбрат внести У країну.
показати весь коментар
02.02.2023 00:44 Відповісти
А взагалі я планую повернутись в Крим і займатись тим, що мені близько - робити Крим міжнародним курортом і перлиною України. Джерело:

Мутна історія. Як досвід роботи міністром культури Криму поєднати з формуванням і реалізацією державної військово-технічної політики розвитку озброєння Збройних Сил України?!
показати весь коментар
02.02.2023 00:44 Відповісти
Саме так виглядатимуть післявоєнні мутні інтерв'ю з опзж, харошимі рюзькімі: хотів допомогти врятувати Україну, донатив на армію, купляв броню, в'язав шкарпетки, захищав Київ, боровся за Харків, Бахмут...
Тільки от з якого боку - інформація залишиться на "мутних" сайтах.
А от Шабунін "розвалював" країну.
показати весь коментар
02.02.2023 05:49 Відповісти
Шабунін на грантах США і живе там.
Якщо Шабунін про щось пише - це значить ,що розвідка США вже знайшла докази.
Через Шабуніна скривають консерв ,яких приютив найвеличніший і його кодло.
показати весь коментар
02.02.2023 10:17 Відповісти

І як туди падло це попало?
показати весь коментар
02.02.2023 11:21 Відповісти
Як що були-б докази в США, а в них є можливість перевіряти, то говорили по іншому, з рахунками і сумами. На скільки відомо Шабунін теж у владу хотів попасти.
Скоро вибори ось він і працює і не тільки на себе , і не тільки на сторону яка надає гранти, а може і на декілько конкуруючих політичних сторін, том і хотів стати депутатом - політика діло брудне.
показати весь коментар
02.02.2023 16:40 Відповісти
Ага! Саме тому шабуня не вилазив із дєрьмакового 24 каналу?
показати весь коментар
04.02.2023 05:40 Відповісти
Не очевидно? Тоді вероятно? Ні? А нам очевидно для чого ця стаття!!!
показати весь коментар
02.02.2023 06:31 Відповісти
Куніцин,дієвим,дермаки,татарови,портнови скільких ж л@йна !!!! Потрібно висихати ці Авгієві конюшні!!!
показати весь коментар
02.02.2023 08:23 Відповісти
У ЗЕБАНАРИЯ ,хоть один, есть не барыга на крови , гнида и предатель?
показати весь коментар
02.02.2023 08:48 Відповісти
Питання перше чому на цю посаду призначили людину яка займалася туризмом а не людину яка розбирається в озброєнні і друге питання що при призначенні на такі важливі посади СБУ не проводить перевірки на допуск до держтаємниці людини з явними проросійськими поглядами або перевірку проводила людина яка працює на ФСБ. А стаття спроба відбілити явного агента ФСБ.
показати весь коментар
02.02.2023 11:01 Відповісти
шабунін, лещенко, наєм - гарна компанія (з маленької літери, без поваги)
показати весь коментар
02.02.2023 12:08 Відповісти
Це не одна компанія!
показати весь коментар
03.02.2023 00:17 Відповісти
Абсолютно одна!
показати весь коментар
04.02.2023 05:41 Відповісти
В мене одне питання. Як така людина могла пройти спецперевірку СБУ і отримала доступ до держтаємниці? В часи Баканова, коли він в СБУ завів агентів ФСБ?
показати весь коментар
02.02.2023 12:17 Відповісти
перевірку Служби Бакланів може пройти любий лох
це фікція
показати весь коментар
02.02.2023 12:57 Відповісти
Саме так, потрібна перевірка всіх хто звільнився перед початком повномасштабного вторгнення, наприклад як 10 чоловік ВРП, які звільнилися 22.02.22, так хто був призначений!!!!
показати весь коментар
02.02.2023 16:40 Відповісти
а посидеть на дорожку???
показати весь коментар
02.02.2023 12:39 Відповісти
"Я ОСОЗНАЛ..." -
как только до корыта я припал
показати весь коментар
02.02.2023 12:56 Відповісти
От, не знайшлось в Україні жодного ветерана війни, навіть інваліда із освітою, знаннями і досвідом, щоб обрати на таку посаду! Ні! ППЦ! Країною керуьють «шинкарі» і «орендатори».
показати весь коментар
02.02.2023 13:00 Відповісти
какой слизкий хитрый фсб-червь
показати весь коментар
02.02.2023 13:28 Відповісти
одні патріоти. шо тіки чудотворні 17 грн за штуку роблять )
показати весь коментар
02.02.2023 14:54 Відповісти
як так може Олександр Лієв займатися Віськово-технічною політикою? Він згодився, не маючи фаху. Міністр оборони воюючої країни - юрист, постачанням озброєння займається "турист". Наразі, коли набігли чмобики і бої перейшли у контактно-піхотну фазу, терміново потрібні ротні 60мм і батальйоні 82мм міномети! Де реалізація запланованих Лієвим поставок? І чи є план?
показати весь коментар
02.02.2023 16:15 Відповісти
Він же сказав, що займався "логістикою", тобто доставкою, тобто менеджер. А менеджер він що в в туризмі, що в військових поставках - менеджер. "Військово-технічною політикою" у нас в часи незалежності ніхто ніколи не займався. Всі лише використовули свої посади для розпилу бюджету.

Коли грянув грім, це місце було, фактично, порожнім. Схопили першу-ліпшу кандидатуру, яка реально може організувати логістику.

Взагалі Лієв справляє враження розумної чесної людини. За місце не чипляється, на питання відповідає чесно, не юлить. В реальних злочинах не замічений. Лише якісь висмоктані з пальця підозри про нелояльність на основі видернутих з контексту епізодів.
показати весь коментар
04.02.2023 12:41 Відповісти
Взагалі можна було б згадати, якими були вибори у 2006, 2007 році, хто в якій партії був, що Петро Порошенко був засновником Партії регіонів. - брехня. Це фейк,який розповсюджують.
показати весь коментар
02.02.2023 16:49 Відповісти
Невже Вікіпедія бреше?

"У 2000 році партії «Партія регіонального відродження України», «Партія солідарності України», «Партія праці», «Всеукраїнська партія пенсіонерів» і партія «За красиву Україну» об'єдналися в Партію регіонального відродження «Трудова солідарність України», співголовами якої стали лідери об'єднаних партій https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B8%D0%B1%D0%B0%D0%BA_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80_%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Володимир Рибак , https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%BA_%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD_%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Валентин Ландик та https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Петро Порошенко ; до президії новоствореної об'єднаної партії увійшли https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B7%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2_%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0_%D0%AF%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Микола Азаров , https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B2%D1%8F%D0%B3%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%AE%D1%85%D0%B8%D0%BC_%D0%9B%D0%B5%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Юхим Звягільський та https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%9B%D0%B5%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B4_%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Леонід Черновецький https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D1%82%D1%96%D1%8F_%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%96%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B2#cite_note-zasnovnyky_PR-10 [10] . Наприкінці 2001 року на позачерговому з'їзді партія зробила частковий https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B3 ребрендинг та змінила назву на «Партію регіонів», головою якої було обрано Миколу Азароваhttps://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D1%82%D1%96%D1%8F_%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%96%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B2#cite_note-zasnovnyky_PR-10 [10] . Лідерами партії тоді були Микола Азаров, Володимир Рибак, https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80_%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Володимир Семиноженко , Петро Порошенко, https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%84%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B2_%D0%93%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D1%96%D0%B9_%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Геннадій Самофалов та Валентин Ландикhttps://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D1%82%D1%96%D1%8F_%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%96%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B2#cite_note-11 [11]"

Та й про виборний марафон в ВР 2006 і 2007 років згадка не тільки в пам'яті залишилась, а і в інтернеті:
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D1%80%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B0_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8

Дуже тоді "помаранчеві" своїми безперервними дрязгами і боротьбою за місце біля корита підірвали довіру до себе. На цьому фоні навіть Янукович не так вже й погано виглядав.
показати весь коментар
04.02.2023 13:32 Відповісти
Брехня. Уважно читайте вікіпедію, а не маніпулюєте. українська https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D1%96%D1%97_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 політична партія , створена 26 жовтня 1997 року як Па́ртія регіона́льного відро́дження Украї́ни
показати весь коментар
07.02.2023 13:51 Відповісти
Таких індивідумів (типу ліївих) на вистріл із 777 і близько не можна допускати до керівництва держави- срань є*уча!
показати весь коментар
02.02.2023 17:15 Відповісти
Ох и хитрожопых и изворотливых чело Резник себе понабирал. Интересно у этого замминистра есть в диване бабло? В каком маетке проистекает его жизнь? Какие авто предпочитает? Какое ещё гражданство имеет он и его семья? Есть ли в рашке родные и близкие? Кто дал допуск к держтаэмнице? СБУ да тут вам работы непочатый край…..
показати весь коментар
02.02.2023 17:47 Відповісти
"І вже в березні отримав за це кілька нагород." Кілька нагород відразу за якийсь пи@деж. А хлопців, що вивезли Стугни з заводу прямо перед носом у кацапів, нагороди і досі шукають.....і навряд чи знайдуть.
показати весь коментар
02.02.2023 18:58 Відповісти
Тільки одного не розумію якщо він такий патріот і взагалі незамінний штемп в МО, написав Рєзніковичу пояснення на декількох аркушах щодо своєї сеператисьської та антидержавної діяльності, і, о боже!!! пройшов в СБУ детектор брехні!!!
Тоді з якого переляку він написав заяву?????
Хоча, з іншого боку, кого тільки СБУ не первіряло? Всі запроданці на високих посадах пройшли сито СБУ, а деякі і зараз на посадах. Сито, судячи по всьому, диряве.
показати весь коментар
02.02.2023 19:06 Відповісти
а паспорт откуда?
показати весь коментар
02.02.2023 19:34 Відповісти
Ну як звідки? Його не було.

https://focus.ua/uk/*******-novosti/548297-vchera-ya-oshibsya-zhurnalist-tkach-izvinilsya-pered-uvolennym-top-chinovnikom-minoborony-lievym

"Антикорупіонери" діють, щоб все було як в тому анекдоті про срібні ложки (пробачаюсь за російську мову при цитуванні):

Встречаются два еврея. Один другого спрашивает:

- Рабинович, вы вчера были у нас в гостях?

- Таки да.

- Так вот после вашего ухода, у нас пропали две серебряные ложки.

- Лёва, неужели ты думаешь, что это мы с Цилей украли ваши ложки?

- Я не знаю, кто их украл, а все-таки в гости к нам больше не приходите.

На следующий день поссорившиеся друзья снова встречаются на улице. Обиженный говорит:

- Рабинович, а ведь наши ложки вчера нашлись!

- Ну вот, а ты на нас думал! Так что, можно уже приходить к вам в гости?

- Э, нет! Ложечки-то нашлись, а вот осадок остался!
показати весь коментар
04.02.2023 13:56 Відповісти
От навіщо цьому кловану джгут-турнікет?
показати весь коментар
02.02.2023 20:56 Відповісти
***** крымская... а если бы малюк не сопли жевал, то давно бы уже нашли связи этого поца с кацапами...
показати весь коментар
02.02.2023 21:01 Відповісти
прямо янгол......не щирий
показати весь коментар
03.02.2023 00:16 Відповісти
Постачання західної зброю Україні контролює екс-міністр "кабміну Аксьонова" з позивним "Служу атєчєству".
показати весь коментар
03.02.2023 04:19 Відповісти
Так а Ви самі, п. Тетяно, могли поцікавитись біографією цього персонажу? Мені, наприклад, було б цікаво що він розповість про вибори 2004 року та блокування "Потягу дружби" на в'їзді до Криму, яке він організовував силами працівників бромного заводу.
показати весь коментар
03.02.2023 04:29 Відповісти
Шановне товариство! Лієв це ще той "засланий казачок". Я сам вимушено переміщена особа з анексованого м.Севастополя . То те що він тут розказує це така відмазка, щоб не сісти зразу ж за грати. А скільки його дій, позицій та різних висловлювань залишилось поки що за кадром? Доречі, яка у нього бідолашного базова освіта, що він і туризмом в Криму займався, очолював водне господарство, тепер у МінОборони. Такий собі спец найширокого профілю. Це таку освіту в Могилянці дають, що можна на будь яку посаду в державі прийти та крутити собі , як то кажуть" як циган сонцем"? Я так скажу, що це так мутна особа. Її б не на поліграфі перевіряти, а так як годиться, так як інагентів перевіряють в СБУ. Тоді б може що і прояснилось та повспливало із його "незаплямованого" минулого.
показати весь коментар
03.02.2023 05:38 Відповісти
а я би ще перевірив "тих перевірянтів із СБУ" - із Криму таких сбушників 99% залишилося в 2014-му році там!
показати весь коментар
03.02.2023 15:43 Відповісти
Це абсолютна брехня, що СБУшників залишилось 99 відсотків в Криму. Їх залишилось там 99.8%.
показати весь коментар
03.02.2023 19:23 Відповісти
Паспорт російський на всяк випадок припас.
показати весь коментар
03.02.2023 09:50 Відповісти
На Берию похож, не правнук ?
показати весь коментар
03.02.2023 10:57 Відповісти
праправнук
показати весь коментар
03.02.2023 15:40 Відповісти
Він працював також Мінагрополітики України. Талановитий гівнюк
показати весь коментар
03.02.2023 17:08 Відповісти
Слизька істота - все з ним ясно. Нах такого з міноборони!
показати весь коментар
03.02.2023 20:49 Відповісти
Гидота кацапська!
показати весь коментар
03.02.2023 21:40 Відповісти
Саме головне питання! Хто цю мерзоту призначив в МО. Кажуть що Єрмак?
показати весь коментар
03.02.2023 21:42 Відповісти
Чи знає цей пан що саме Пустовойтенко в якій партії він перебував підписав передачу росії стратегічних бомбардувальників та півтисячі ракет до них які в підсумку були застосовані проти мирних міст України.Жодної відповідальності за це ніхто не поніс а ні Кучма ні його прем'єр міністр Пустовойтенко,але це залишиться в історії назавжди.
показати весь коментар
03.02.2023 23:00 Відповісти
"- Ні, було неочевидно."

sho j ty za debil takyi?
показати весь коментар
04.02.2023 05:31 Відповісти
На фото - два .....(((((
показати весь коментар
04.02.2023 05:35 Відповісти
Шановне товариство! Перечитав свій комент і зрозумів, що головного того, що хотів сказати не сказав. Так от( це все із цього інтерв`ю): ви побачили, шановні, яка ця витончена особистісь - він"русское" відрізняє від "советское" та "російського"." Ох*єть". Друге, що він пояснює, це свою роботу в окупаційному кабміні анексованого Українського Криму. То ж прослідкуйте уважно за цими поясненнями. Він "включив дурня наповну" і каже , що він залишився працювати в окупаційному уряді під керівництвом кремлівського гауляйтера аксьонова( а натуральне поганяло в нього - гоблін), тому що він повернувся із якогось довготривалого відрядження та й, бідолашний, не знав, що насправді відбувається в Криму, який він давно бачив російським. І йому, як він розказує, запропонували залишитись на посаді. Ви в це вірите, шановні? Ніхто і ніколи б не міг бути призначеним, або перепризначеним, або залишитись на посаді. а тим більше в уряді, якщо ця особа не мала б громадянства держави, на посаду якої б, призначена була б особа з іншим громадянством. Простими словами: Лієв отримав громадянство ерефії, отримавши паспорт кацапії в анексованому Криму. Далі він свідомо, без примусів "вибігав" та випросив у гобліна посаду для себе особисто в окупаційному уряді. Де й працював на користь *********** кацапії. Чому у МО України та СБУ цього не побачили, я, чесно кажучи, не знаю. Друге: чому Лієв переїхав на материкову частину України? Лієв( на моє глибоке переконання) це агент фсб рф, який отримав завдання втілитись в органи державної влади України, але вже за більш об`ємною посадою та доступом до серйозних державних таємниць та документів. І ... опа -Лієв випірнає в Києві та не де небудь, а в Міністерстві оборони України та ще й на посаді керівника департаменту( хай хоч із приставкою в.о.) з військово-технічної політики( вдумайтесь шановні!) постачання *********** та озброєння, розвитку озброєння та війсвькової техніки. Як вам, шановні. посада? Ідемо далі. Як він потрапив на цю посаду? Щоб він там не казав та не розказував, його Резніков туди взяв за проханням очільника Офісу Президента України - Єрмака. А той в свою чергу це зробив за клопотанням Куніцина, який( для мене це диво) у Єрмака перебуває на посаді радника. Не потопляємі особи. Як вам таке, шановні? Так от на останок. Всі ці "многоходовочки" робляться зараз для того, щоб відмазати Резнікова та Єрмака від цілеспрямовленої антидержавницької політики, коли на провідні посади в МО України призначаються, відверто кажучи - вороги України та її народу. Ну от якось так , шановні. Розказав так, як я це розумію. А ви вже самі далі оцінюйте.
показати весь коментар
04.02.2023 05:57 Відповісти
Дуже хороший цей мужик Лієв, але нехай йде працювати в супермаркет, чи на будівництво. Ніхто ж не проти.
показати весь коментар
04.02.2023 11:44 Відповісти
ДА ТЕБЕ ПЗДА ДОЛЖНА ПРИЙТИ, А НЕ ОТСТАВКА !!!
показати весь коментар
04.02.2023 16:47 Відповісти
Я не я і хата не моя. Хай не жене пургу. Видно що ще той негідник, вірніше кріт. Один йому вирок під суд запроданця.
показати весь коментар
04.02.2023 21:44 Відповісти
Сколько гавнометов еще эта ********* приютит?
показати весь коментар
05.02.2023 08:40 Відповісти
Цікаво, чому так багато заяв та пояснень уже після відставки, а не до неї? Складається враження, що це більше про імідж, ніж про реальне бажання вирішувати проблеми. Чи не краще було діяти прозоро з самого початку?
показати весь коментар
29.12.2024 17:21 Відповісти