42 512 389

Забронювали менше 1% працівників: Українські ІТ-компанії хочуть окремих правил для айтішників під час походів у військкомат

призов,мобілізація,тцк

Українські ІТ-компанії забронювали від мобілізації лише 2200 працівників, хоча загальна кількість ІТ-спеціалісті в Україні складає орієнтовно 300 тисяч.

Про це повідомила віцепрезидентка з правових питань Асоціації IT Ukraine Катерина Олійник, передає галузеве видання DOU.

Вона уточнила, що всі заброньовані фахівці є штатними працівниками, деяких із них спеціально перевели в штат, щоб забронювати.

"Здебільшого компанії бронюють мінімальну кількість фахівців і лише тих, які є критично важливими для розвитку бізнесу. Йдеться про позиції Team Lead, Sales й інший персонал, який забезпечує виконання проєктів та пошук нових контрактів. Існують лише поодинокі випадки, коли компаніям із переліку топ-10 вдається одночасно забронювати багатьох працівників", – розповіла віцепрезидентка асоціації IT Ukraine.

Вона додала, що деякі ініціативи, які мали б спростити бронювання працівників ІТ-компаній, підтримує Міністерство економіки, але їх блокує Генштаб.

Директорка Харківського ІТ Кластера Ольга Шаповал пояснила, що наразі критично важливим компаніям надається квота для бронювання 50% персоналу, тому вони побоюються мобілізації решти працівників. Крім того, поки що немає механізмів для бронювання ФОПів та гіг-контракторів, але їх і складніше мобілізувати.

За її словами, крім того співробітники ІТ-компаній не поспішають оновлювати свої дані у ТЦК, щоб оформити бронювання, адже їх можуть одразу мобілізувати.

"Ми маємо кілька пропозицій, як покращити процес бронювання. По-перше, варто надавати людині імунітет від мобілізації, якщо вона подається на бронь. Держава хоче отримати дані та оновити реєстри, а люди хочуть продовжувати працювати. Ще одна ідея від нас (на яку поки немає реакції) – щоб точкою для подачі чи оновлення документів був ЦНАП, а не ТЦК", – додала Шаповал.

Читайте також: Мінцифри спростило бронювання співробітників від мобілізації для ІТ-компаній

Нагадаємо, 27 січня Кабмін затвердив новий порядок бронювання співробітників. Згідно із документом, забронювати до 50% своїх військовозобов'язаних працівників на строк до шести місяців зможуть підприємства, установи і організації, які є критично важливими для функціонування економіки та відповідають щонайменше трьом із визначених порядком критеріїв.

При цьому комунальні підприємства, інформаційні телеканали, підприємства у сферах культури, здоров’я, освіти та науки, а також у соціальній сфері можуть відповідати лише двом із вказаних критеріїв.

Окремо право на бронювання співробітників встановлено для органів влади та підприємств, установ і організацій, які здійснюють виробництво товарів, виконання робіт і надання послуг для забезпечення потреб ЗСУ.

Топ коментарі
+23
це не дескрімінація, а здоровий глузд !!! щоб стати більш менш пристойним ІТ-шником потрібно 5 років, вчитися, гарувати у ВУЗі і ще 5 років практики ще в ІТ-компанії, якщо навчання і роботу сумістити, наприклаз з 3-4 курсу ВУЗу - вийде років 7-8 !!! і що це все кинути "коту під хфіст" і піти на фронт, захищати інтереси зе-банди зенелоха, який замість готуватися до війни з кацапами шукав "мір" десь посередині )(уйло, навно вдупі і при цьому безбожно крав на "великому будівництві" ??? ви серйозно ??? тех саме стосується лікарів, осіб інших інтелектуальних спеціальностей ....
показати весь коментар
11.09.2023 17:41
+20
чому не воює "лисий" з 95-аналу, чоловіча частина 95-аналу, дизель шоу, учасники інших телепередач на олігархічних помойках типу Г+Г, стб, інтера-цвинтара і тд.тп. ????
показати весь коментар
11.09.2023 17:46
+17
і яка різниця між айтішниками та лікарями? токарями? вчителями? енергетиками?.. айтішники завжди хитрохопіші за інших
показати весь коментар
11.09.2023 17:45
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 4 з 4
Ну так починайте вже розрізняти, бо всього 2000 забронювали
показати весь коментар
11.09.2023 21:42 Відповісти
Я статтю прочитав і з неї взяв не реальну кількість заброньованих, а побачив посил, на те, що IT спеціалісти - то цінність, навідміну від інших спеціальностей, які так само потребують досвіду і знань, просто вони не модні, нема в них "кластеру"
показати весь коментар
11.09.2023 21:34 Відповісти
А як ваш посил, який ви побачили, корелюється з реальністю?
показати весь коментар
11.09.2023 21:37 Відповісти
Чудово корелюється, я чомусь не чув в інфопросторі - неможна мобілізувати працівників агробізнесу - бо вони працюють в стратегічній галузі, забезпечують харчову безпеку країни, забезпечують експорт, надходження в бюджет, проте АЙті, ***** довбні - це стратегічний ресурс, фігня, що 50% галузі вже може нейрона закрити, а от закрий тракториста, закрий комбайнера, закрий пекаря... закрий но ти фельдшера зі швидкої сам, особисто
показати весь коментар
11.09.2023 21:44 Відповісти
Ви точно зрозуміли, що я вас спитав?
Є факт, що заброньовано всього 2000 айтішніків.
І є ваші фантазії, що всіх айтішніків забронюють, а вас загребуть на фронт, а ви не хочете.
показати весь коментар
11.09.2023 21:54 Відповісти
Є факт, що інша жодна галузь не стогне про свою важливість
показати весь коментар
11.09.2023 22:03 Відповісти
Не слухайте стогонів, в чому проблема?
показати весь коментар
11.09.2023 22:07 Відповісти
То ти з якого окопу це пишеш? Може з під Роботино?
показати весь коментар
11.09.2023 22:26 Відповісти
З того, в якому і ти сидиш.
показати весь коментар
12.09.2023 09:02 Відповісти
Так а скільки вас призвали з тих 300к?аскільки десятків/сотень тисяч ваших вже втікло з країни? може якраз 2000 і залишилось та всі з Бронью
показати весь коментар
12.09.2023 03:25 Відповісти
Ви не знаєте, скільки айтішніків воює, але ви чимось невдоволені. Ну це все, що потрібно про вас знати.
показати весь коментар
12.09.2023 09:04 Відповісти
бо вони заробляють для когось грощі, а ви ні....
показати весь коментар
12.09.2023 12:09 Відповісти
Читаю этот тред и , вот теперь вы понимаете почему после шашлычной войны все IT-специ выедут из Уркаины? Будете тут с пенсионерами и ермаками в десна целоваться. Эта страна проклята и история мне свидетель )))
показати весь коментар
11.09.2023 21:03 Відповісти
Куда переедут, 90% ІТ? Не смешите тапочки, у нас они работает, потому что налоги низкие, как только станут резидентами в другой стране и отдадут 50% с зарплаты, а не 5%, как в Украине (запомните фонд зарплаты не меняется) и их зарплата будет как у автослесаря в Германии, т.е как у большинства. Вся суть всегда в цифрах, а они любят точность.
показати весь коментар
11.09.2023 21:20 Відповісти
В сша можна заробляти більше ким завгодно, ніж більшість айтішніків тут заробляє
показати весь коментар
11.09.2023 21:31 Відповісти
То хай но всі ВАйті виїдуть і заробляють, менше смороду буде
показати весь коментар
11.09.2023 21:36 Відповісти
Так вони воюють, навідміну від вас
показати весь коментар
11.09.2023 21:38 Відповісти
Може й ти воюєш? Чи Тина іншому фронті з окопу Лахти?
показати весь коментар
11.09.2023 21:46 Відповісти
вони гарні воїни бо можуть працювати навіть без ніг, а інщі ні.... (це не жарт)
показати весь коментар
12.09.2023 12:17 Відповісти
Низькі податки? А тепер порахуй хто менше платив в бюджет, айтішник з 2-3 тисячі у.є. чи умовний таксист що працює в сіру або продавчиня атб на мінімалці.
Зазвичай про податки айтішників розказують люди які самі ні копійки податків не платили.
Я щомісяця платив податків по 8 тис.грн. Мої батьки пенсію отримують по 2500 кожен. Який мені сенс платити податки українським казнокрадам? Закрив свій фоп і виїхав, хай плотять ті хто завжди кричав про малі податки і при цьому сам сидів на сірій ЗП
показати весь коментар
11.09.2023 22:24 Відповісти
И это написал ФОП из Украины который больше 25% с зарплаты никогда не платил т.к. не хотел платить 50% с оформлением в штат, а потом удивляются маленькой пенсии которая формируется из его же уплаченных налогов.
показати весь коментар
12.09.2023 11:31 Відповісти
переедут, правда те, кто ценные\могут. потому как западному бизнесу наверное тоже не фонтан вдруг из-за кацапской ракеты на ровном месте потерять бабло\работника\работу которую он делал и просрать место на - западном - рынке. это пока так относительно лайтово, позже начнут решать, считать риски. оскал капитализма - он таков. а программистов тоже надо мобилизировать, как и инженеров\науку но все же на разработки отечественного впк\связи\разработку роботов и т.п. но судя по всему весь "рынок" уже поделен и попилен и места остались только в окопах.
показати весь коментар
12.09.2023 00:21 Відповісти
Та немає таких податків 50% . У більшості країн так є мінімум з якого податки НУЛЬ.
УМОВНО. 1000€/міс від 1000 до 2000€ 10% і так далі....
показати весь коментар
12.09.2023 08:07 Відповісти
у скандинавів 45-50%, німці 33-46%, норм в україні теж біля 40%)))
показати весь коментар
12.09.2023 12:19 Відповісти
во-во, я цим довбням про це і кажу) а вони шо ми їзбранниє))) закончится єталафа с налогами и кирдік им как и всем нам))) в європке налоги для чп в айти(польша) 11% а не 3-5% как у нас, а если как штатній сотрудник то и 46%, а их цені єто воопщє)))
показати весь коментар
12.09.2023 12:15 Відповісти
щоб ти здох, капац. через тебе нещастю і горе
показати весь коментар
11.09.2023 23:07 Відповісти
Ну звідки главный савєтнік Зєлі, Юзік, знає, що таке IT? Він думає, що це коли в комп'ютерні ігри грають...
показати весь коментар
11.09.2023 21:16 Відповісти
Тут дискусія зводиться до того "чого треба бронь для ІТ-шників, а для фермерів/токарівінженерів - ні"... Так от потрібна ФАХОВИМ І ВАЖЛИВИМ СПЕЦІАЛІСТАМ РІЗНИХ ГАЛУЗЕЙ.
Це по-перше.
По друге, при мобілізації раціонально було би надавати перевагу фізично сильним та здоровим людям, які мають хоча б якусь військову підготовку. Ну так склалося, що мабуть 90% ІТ-шників у армії не служили, чимало "ботанів" мають проблеми зі здоров'ям (поганий зір від компа, проблеми зі спиною від сидячої роботи і тд)
Навіщо брати ІТ-шників, як у нас сотні тисяч пенсіонерів МВС у віці від 45 років, яких чомусь ніхто не чіпає?
Так само чомусь по Києву ніхто не чіпає працівників приватних охоронних фірм - а там качки що треба.
P.S. Якщо що, я не ІТ-шник, я гуманітарій.
показати весь коментар
11.09.2023 21:27 Відповісти
у вас викривлене уявлення про ай-тішників, щодо їх фізичної форми
показати весь коментар
11.09.2023 21:34 Відповісти
Ну ок, навіть якщо ІТ-шник у спортзал ходить, то кого краще мобілізувати його - чи, приміром, мого сусіда-качка, ростом 2 метри, який працює в приватній службі охорони, яка виїжджає на виклики, коли в квартирі сигналізація спрацьовує?

Чи от ще приклад - знайомий прослужив ментом, вийшов у 45 років на пенсію у званні капітана і влаштувався в службу безпеки крупної компанії (не стратегічної!). Має гарну зарплату і гарну пенсію, будинок великий збудував. І його теж ніхто не чіпає.

Тому справа не в ІТ-шниках тут насправді...
показати весь коментар
11.09.2023 21:45 Відповісти
Ви ж не знаєте може у вашого сусіда група інвалідності чи у його жінки.
показати весь коментар
11.09.2023 21:57 Відповісти
Із групою інвалідності працювати в охоронній фірмі і щодня чергувати? Цікаве припущення...
показати весь коментар
11.09.2023 22:31 Відповісти
а шо таке, мент при виході на пенсію отримує групу інвалідності, звісно що липову, як додаток до пенсійного посвідчення
показати весь коментар
11.09.2023 23:26 Відповісти
Так звичайно що інвалідність куплена є....
показати весь коментар
12.09.2023 08:11 Відповісти
Ну в нас ніби ж зібралися перевіряти куплені інвалідності...
показати весь коментар
12.09.2023 10:05 Відповісти
так не питання краще одного з ваших прикладів чи іншого -- краще було мати підготовлену армію чи бути в союзі який має армію...
Зараз просто вони однакові -- усі з усіма, чи ай-тівець, чи охоронець, що в одній качалці тренуються з фітнес-тренером (доречі, чимало з фітнес-тренерів воюють,але не всі), а найкращі воїни вже на своїх місцях, або їх, нажаль, вже нема в живих.
показати весь коментар
11.09.2023 22:01 Відповісти
Мова про раціональний підхід - у першу чергу, обирати тих, хто хоч трішки щось уміє і не має болячок...
показати весь коментар
11.09.2023 22:33 Відповісти
А ДЛЯ ХЛІБОРОБІВ !?
показати весь коментар
11.09.2023 21:44 Відповісти
Чому айтішники замість того щоб писати ПЗ риють окопи?
показати весь коментар
11.09.2023 23:11 Відповісти
ІТ, от вам і вилізло боком ваше оформлення трудових відносин як ФОП. Бронювання - це для офіційно працевлаштованих осіб. Хочете бронь - оформляйте як білі люди трудовий договір, втрачайте 41,2% з зарплати, і бронюйтесь. А то рибку вийшло з'їсти, а на Х... не получилося сісти?

У мене 50% компанії заброньовано, бо всі принципово за рішенням власника оформлені офіційно, і компанія платить в квартал більше 4 млн.євро податків, щоб вас трутні утримувати. У якого єпама, софтсерва чи ще якоїсь муті є такі показники?
показати весь коментар
12.09.2023 08:58 Відповісти
З вашими аргументами важко посперечатися, так і повинно бути.
показати весь коментар
12.09.2023 09:06 Відповісти
Сподіваюсь, хлопці-айтівці прочитають цю класичну "тwo minutes hate" у коментах і зроблять вірний вибір.
Проли, без такого ненависного для вас середнього класу і коли попиляного з бюджету на всіх не вистачить, то прийдуть по вас.
Жебраки і госпІдарі - вільна країна вільних людей(С).
показати весь коментар
12.09.2023 10:51 Відповісти
їдьте вже кармільци))) всі усе одно не поїдуть, нових узи випустять, але спочатку в окопи захищати свої надбання і родини, як справжній середній клас)))
показати весь коментар
12.09.2023 12:25 Відповісти
Відповідно до Конституції України, усі люди є рівними у правах і обов'язках перед державою, чому життя айтішніка коштує дорожче ніх юриста, або бухгалтера? Якщо вже підтримали владу, яка вирішила воювати до останньої краплі крові то це мають бути усі придатні за станом здоров'я громадяни України, за вийнятком професій критичної інфраструктури: лікарів, пожежників, мчсників тощо...... Доречі наших жінок це теж стосується, особливо молодих, здорових і бездітних українок. Особисто Я не хочу воювати за те, щоб якась молода українська пані під час війни стрибала на пісюні якогось шляхтича або іспанського дона, залишайся в Україні хуторянка, задовільняй мої чоловічі потреби, готуй їжу, перев'язуй рани, роби мінети, масажі, а Я в окопі тим часом за Неньку воюватиму з потрійною наснагою........ Оце і буде соціальна справедливість і рівність всіх перед Конституцією України за гендерною ознакою ......... .
показати весь коментар
12.09.2023 10:54 Відповісти
Можно біло б тобі розказати чому, але вибачте ви дурачок.
показати весь коментар
12.09.2023 11:29 Відповісти
А тобі що сам Господь Бог окремий патент на життя видав під час повномаштабної війни? Думаєш всі хто не програмісти за освітою народилися із талантом сидіти в окопі та стріляти з автомата???
показати весь коментар
12.09.2023 14:39 Відповісти
троль)))
показати весь коментар
12.09.2023 17:32 Відповісти
впершу чергу мають служити ті кому є за що і за кого помирати, а не злидні і бездітні, середній клас має, але він сховався або втік.... залишились самі кріпаки)))
показати весь коментар
12.09.2023 12:28 Відповісти
Точно - давайте помирати погонимо середній клас, а економіку тримати будуть злидні, які не здатні чесно заробити - неосвідчені ліниві злидні - це ж люди, які можуть донатити кожного місяці десятки тисяч для підтримки армії, це ж вони підійматимуть країну, вірно? Давайте відривати батьків від дітей - нехай будуть сироти, а бездітні злидні, які ані собі ради дати не можуть, ані дітям - їх потрібно берегти. Л-логіка.
показати весь коментар
12.09.2023 14:37 Відповісти
ага, як в тій пісні "спокойствие сильным, агрессия слабым", хтось має померти за чужі статки і благополуччя, нехай усі хто має хочаб квартиру чи пай спочатку підуть нафронт, а коли вони закінчаться то тоді інщі... наш середній клас це бариги схематозніки і корупціонери, а злидні це прості люди!!!
показати весь коментар
12.09.2023 17:58 Відповісти
Ще раз - люди, які працюють і заробляють - по-перше тримають на собі економіку країни, а по-друге - мають можливість донатити на армію. А такі як ти нездари, які не здатні заробити чесно і не маєть відповідальності за дітей є фактично аналогом трутнів у бджільнику. А трутні йдуть у бій першими, що вони більше ні на що не здатні.
І так, трутню, в армії платят непогані гроші - ти ж не здатен заробити на гражданці - то йди зароби хоч в армії - $3000 на місяць на дорозі не валяються. Але там теж потрібно працювати.
показати весь коментар
12.09.2023 18:12 Відповісти
су..ара стули писок))) ці люди краще б податки сплачували нормальні, а не розповідали про донати))) годувальники хє...ві))) а такі як я які фактично без посередньо працюють на оборону і мають пряме відношення до виробництва снарядів заї..ся і не хочуть відповідати за чужих дітей ї жінок, активи і пасиви, ми тут живемо не на ващі донати))) це ви трутні 5%, як тільки кордон відкриють багато хто поїде заробляти свої 3000у.о. до нормальних країн де податки не як в офшорах))) дурне, а думає що хитре)))
показати весь коментар
13.09.2023 10:30 Відповісти
"не хочуть відповідати за чужих дітей ї жінок"
Точно - давай кожен буде захищати свою жінку і дітей тільки у себе врома - мрія кацапів - таки як ти довбойоби з "моя хата з краю".

"ми тут живемо не на ващі донати"
Не вистачало ще вам донати скидати. Донатять тим, хто закуповує все необхідне для фронту, а не нездарам, що не мають розуму щоб заробляти.

"5%"
Ті, хто платять 5% - це ФОПи - це не айтішники, а ВСІ ФОПи.
Забронювати ФОПів взагалі неможливо - у статті мова лише про ШТАТНИХ працівників, які платят податки у 20 раз більші за тебе, нездару.
показати весь коментар
13.09.2023 12:12 Відповісти
геть дурне))) більщість фопів виживають, а не жирують і таких доходів не мають то для них цей податок і завеликий. а для таких я ти крис, які не типо донатять якісь копійки це замало))) 10% для фоп в айті булоб норм, незнаю жодного в айті що працює штатно))) платилиб хочаб 10% то ідонати ващі непотрібні))) комунізм закінчився і кожен має думати про себе сам і не зважати на державу!!! чим більше прав тим більше зобов'язань, а такі довбойоби як ти досі думають що можуть сховатися в натовпі, чи за спинами інших. чи хтось має за тебе захищати твій дім чи бізнес, поки ти в тилу бабки рахуєш і вдома пивко п'єш, у своїй хаті яка блищедо західного кордону)) *********, на заробляли, а відстояти свої статки на фронті то ні, кляті пацюки)) мрія москаля така що вся молодь загине або поїде, патріоти скінчаться, а такі пацюки-бариги як ти залишаться і з вами можна буде домовитись))) наступного разу скидай квитанцію на донати, щоб тобі повірили))) мерзота...
показати весь коментар
13.09.2023 13:01 Відповісти
Геть дурне - це те, що не має розуму заробляти гроші, тому геть дурне - це до дзеркала.

"таких доходів не мають то для них цей податок і завеликий."
Цей податок у %, дурне, хто менше заробляє - менше і платить. А для тих, для кого 5% - завеликий податок кажуть "не можеш срати - не мучай жопу".

"пацюки-бариги"
Ти хоч вивчи, що таке барига, йолоп тупий. Барига - це купи-продай.
А людина, що створює продукт, а не купи-продай - не може бути баригою.

І так, пацюк тут саме ти - нездара і пацюк.

"типо донатять якісь копійки"

Я доначу у 10 раз більше, ніж ти, нездаро, податків платиш. Ти ж ні копійки не даеш, вірно?
показати весь коментар
13.09.2023 13:11 Відповісти
для малого бізнесу з доходом 10000грн - 5% це багато а для кріс з зп 100000грн - це за мало))) я на від міну від тебе чурка працюю на реальне виробництво яке тримає цю країну))) і не ***** про свої донати поки не покажеш квитанцію))) я плачу податки хоча впринципі треба не платити, бо з них сплачується чужа соціалка, а не моя пенсія до якої можу не дожити, щей стаж має бути 30років. добре що дав ідею більше сплачувати не буду!!! і донатити теж, вся надія на вас хлопці!!!
показати весь коментар
13.09.2023 13:27 Відповісти
"на від міну від тебе чурка"
Тобі, бидлу неосвідченому, не варто було використовувати слова, значення яких ти не розумієш - вигладав би не таким ідіотом. А то то барига, то чурка...

Ага, тобто для однієї ЛЮДИНИ 700 грн державі давати - це багато, а для іншої - 7000 - це мало. При тому обидві людини мають рівні права і рівні можливості.
І так, пацюк, податки не лише на пенсію йдуть.
показати весь коментар
13.09.2023 13:37 Відповісти
добре пане Обапєл))) поясню що якщо бідна людина сплатит 5% з 10000грн то їй не буде за що прогодувати родину, а якщо мажор сплатить 10% з 100000грн то він не збідніє, за бугром і більше платять у %, і взагалі в них там податки багато рівневі, щоб не жирували одні і не злидарювали інщі, але це нормальні держави))) ця поки не зовсім нормальна, але для де кого вона ідеальна) Так? )
показати весь коментар
13.09.2023 13:54 Відповісти
Йолопе, ще раз нагадую, що не варто використовувати слова, значення яких ти не розумієш - бо виглядаєш максимально глупо. Мажор - це дитинка дуже заможніх батьків, що витрачає направо і наліво батьківські гроші, а не людина, якій за її ПРАЦЮ платять більші гроші, ніж тобі.

І ще раз - права і можливості для всіх рівні - то чому одна людина має сплачувати 700 грн податків, а іншій - замало 7000? Вони ж мають ОДНАКОВІ права і ОДНАКОВО користуються тим, що дає держава - то чому мають платити різну плату за це?
Якщо у тебе не достатньо розуму - то це не вина розробників ПО.
показати весь коментар
13.09.2023 14:03 Відповісти
Йди до дупи)) Обапєл - це деревиняка, якщо ще не зрозумів. Я все написав, бо обов'язок держави забеспечити гідне існування усіх громадян, а не тільки вибраних категорій))) в нормальних країнах єдиний податок не фіксований,, а для кожної галузі бізнесу різний) а фіксовний розрахований на корупційні схеми, це як пільги для пенсіонерів при сплаті за світло, тільки пенсіонери різні. так от чому мурло з айті має більше квот ніж токарі чи спортсмени, чи фермери вони мають усі служити у війську без шари і квот.
показати весь коментар
13.09.2023 15:13 Відповісти
"в нормальних країнах єдиний податок не фіксований,"
Він і у нас не фіксований, йолопе, бо він складає ПРОЦЕНТи, тобто ЗАЛЕЖИТЬ від твоїх доходів.
Чи по-твоему 500 грн і 5000 - це одне й те саме?

Мурло - це у нас ти, а не "з айті"

А щодо спортсменів - то на відміну від інших людей - вони навіть закордон вільно їздять - он "герої" у турецьких готелях морди кацапам б'ють.

"вони мають усі служити у війську без шари і квот"

800 тисяч здорових чоловіків заброньовані міністерством економіки. І айтишників з чих 800 тисяч - всього пару відсотків. Там навіть таксистів більше ніж айтишників, хоча нашо державі таксисти і яка взагалі цінність у таксистах - ніхто не знає. Там навіть охоронці і вантажники з АТО і Нової Пошти. І фермерів там набагато більше, ніж спеціалістів IT. І вже точно там всі, хто дотичний до виробництва ***********, тому якщо ти до цього справді дотичний - то ти теж явно зарезервований. Тому харе брехати, заздрісне нікчемо - тобі НІХТО не заважав піти вчитися, щоб заробляти більше грошей.
показати весь коментар
13.09.2023 16:05 Відповісти
Йди нах...й троль))) це добре що ви зрозуміли шо ви пацюки і гандони то му так скаженієте))) до того ж тупий, фіксований то %!!! а про таксистів впринципі згоден)
показати весь коментар
13.09.2023 18:04 Відповісти
Я згоден з Вами шановний! Помирати за Зе, 95-й квартал і патріотичну браваду, коли в цивільної людини яку мобілізують не має ні квартири, ні сім'ї, ні роботи нормальної, ні здоров'я це ще той моральний вибір Ось чому я ніколи не засуджую людей які втікли від цієї війни, кожен має право боротися за своє єдине життя на цьому світі, оскільки це життя дав Господь Бог, а не амбіційні політики котрі не змогли одне з одним порозумітись.........
показати весь коментар
12.09.2023 14:49 Відповісти
"е амбіційні політики котрі не змогли одне з одним порозумітись"

Ідіот.
Які політики, що "не порозумілось", йолопе?! Кацапи хочуть знищити нашу країну, знищити наш народ! "політики" у нього "не порозумілися".
показати весь коментар
13.09.2023 12:14 Відповісти
если не будет брони у енергетиков, связистов, механиков, продавцов на заправке, забронированные "кормильцы" ИТишники уже нужны не будут т.к. не будет не интернета, электричества,генераторов и топлива к ним.
Будут ИТишники свои програмки оправлять заказчикам на бумажных носителях по старинке.
показати весь коментар
12.09.2023 11:35 Відповісти
100% кормільци)))
показати весь коментар
12.09.2023 12:29 Відповісти
У єнергетиков, связистов и тд вообще-то есть бронь. Про продавцов на заправках поржал - это вообще-то неквалифицированная работа, обучение которой длится аж 1 день и с которой женщины справляются ничуть не хуже мужчин, а потому бронировать на ней мужиков - нонсенс.
Сравнивать специалистов, которых нужно готовить многие годы с продавцами на заправках, которых вообще не нужно готовить - это даже не смешно.
показати весь коментар
12.09.2023 14:41 Відповісти
у энергетиков, связистов, механиков такая же бронь как и у "кормильцев" ИТишников, которые хотят особых условий по брони и только по их специальности, на которую года обучения достаточно, и их работу тоже женщины без проблем справятся как и на заправках - тяжее ноута там поднимать ничего не надо
показати весь коментар
12.09.2023 23:04 Відповісти
Года обучения достаточно для чего? Кому ты нужен после "года обучения"?
показати весь коментар
13.09.2023 01:09 Відповісти
достаточно чтоб начать карьеру программиста и заправщика.
показати весь коментар
13.09.2023 22:55 Відповісти
Явно не от большого ума сравнение срока обучения программистом и заправщиком.
показати весь коментар
14.09.2023 00:01 Відповісти
свичей в программисты и заправщики из энергетиков, связистов, врачей масса, а вот обратно из программистов в энергетики, связисты, врачи не видел т.к. на эти специальности больше знать надо соответственно учится
показати весь коментар
14.09.2023 00:26 Відповісти
Чтобы быть нормальным программистом, учиться нужно гораздо больше, чем энергетику или связисту, при этом нужно соображать гораздо лучше, чем энергетику или связисту. Именно по этой причине программистам и платят больше.
И именно по этой причине проходной балл на факультеты программирования (то есть - интеллектуальный срез и срез знаний) много выше, чем на факультеты энергетики и связи.
Про заправщиков - не смешно - там иструктаж пол-дня - и ты заправщик, высшего образования не нужно.
показати весь коментар
14.09.2023 01:00 Відповісти
это только в Украине, все ломанулись на факультеты программирования т.к. это модно,стильно молодежно и кроме знания математики глубоко ничего знать больше не надо ни физики, ни химии, ни биологии, ни анатомии. по этому куча бухгалтеров, юристов и экономистов не найдя работу по прфесии переучиваются на программиста т.к. знаний и времени нужно минимум, а зарплата ого-го.
А про соображать энергетику, медику и тому же заправщику надо больше знать т.к. от его действий зависит жизнь его и людей кто пользуется его услугами, а у программиста "ноут закрыл рабочее место убрал" - по этому их пачками и увольняют после завершения проекта, зачем кормить бездельников - очередь на место прогерра большая были-б деньги у заказчика.
А за рубежом энергетики,связисты медики фармацевт и т.д. кто знает больше чем программист платят больше, а уровень программиста в ЕС получать чуть больше уборщицы, по этому все хотят быть проггерами с европейской зарплатой в Украине т.к. страна нищая и можно петь песни про Мы кормим Украину (Уже одни кормильцы на Донбассе были, которые кормили тоже всю Украину ), а в ЕС проггер это среднестатистический житель со среднестатистической зарплатой.
показати весь коментар
14.09.2023 13:33 Відповісти
" т.к. знаний и времени нужно минимум"
Понятно, что ты пишешь о том, в чем не понимаешь ничего.

" т.к. от его действий зависит жизнь его и людей кто пользуется его услугами"
Идиот. Программирование сейчас везде. Сейчас все производство полностью автоматизировано и тот же медик, бухгалтер и тд без программистов мало что могут. Я сейчас заканчиваю ПО для 2х комплексов управления производством, в которых по 30 кВ напряжение при токах до 15А на одном устройстве и многотонные движущиеся части. Если я или мои коллеги что-то напортачат - люди еще как могут пострадать.

" а уровень программиста в ЕС получать чуть больше уборщицы"
Точно идиот. Ты хоть поинтересуйся реальностью, а не выдавай свои фантазии за реальность.
В ЕС программисты получают почти в 2 раза больше, чем в Украине и на много больше фармацевта, знания которого ни в какое сравнение не идут с тем, сколько нужно знать нормальному инженеру-программисту.
показати весь коментар
14.09.2023 13:51 Відповісти
Фармацевту - я имею ввиду тем, которые в аптеках.
Фармацевт-технолог высокого уровня на производстве и в Украине зарабатывает не меньше чем программист высшего класса.
показати весь коментар
14.09.2023 13:56 Відповісти
Все тему закрываем, признаю: "Программисты кормильцы народа Украины и люди в других профессиях даже ногтя их не стоят"
показати весь коментар
14.09.2023 14:57 Відповісти
Никто и никогда не утверждал, что программисты - кормильцы украинского народа, или что другие ногтя не стоят. Но программирование - высокоинтеллектуальная работа, которая в современном мире требуется везде - именно по этой причине программистам платят достаточно большие деньги.
показати весь коментар
14.09.2023 15:29 Відповісти
М-да даже сказать нечего это уже проходили: - "Если я или мои коллеги что-то напортачат - люди еще как могут пострадать." - да пострадать то могут даже не сомневаюсь в способностях украинских программистов и их программах если их не будет контролировать инженер от производства т.к. они нули в физике и химии не говоря о технологических процессах и самое фиговое что программисты здадут прогу и свалят в ночь, а если кого-то убьет то отвечтать и сидеть в тюрьме по Уголовному кодексу будет инженер-енергетик кто программу будут эксплуатировать, а программистов кто эту прогу писал не посадят.
по этому все и валят с профессий в Украине, где есть Уголовная ответственность и могут посадить и надолго, в программисты где прогу здал, а дальше хоть трава не рости если программа неправильно отработала и кого-то убило. - это все не про знания, а про нежелание нести уголовную ответственность и большие относительно легкие деньги.
Тыж не хочешь же быть Главным инженером энергетиком, получать больше программиста и быть ответственным за технику безапасности, пожарную безопасность, людей на описанном тобой производстве где будет юзаться твоя прога, и сесть в тюрьму по закону если произойдет ЧП - тыж белая кость-интеллектуал не для этого так тяжко учился на модную профессию
показати весь коментар
14.09.2023 14:48 Відповісти
Я хочу заниматься тем, чем я занимаюсь. А ты, очевидно, человек, очень далекий от темы программирования - "что-то там видел" и "решил, что там делать нечего".
Нормальный настоящий программист - это прежде всего - высококлассный инженер.

И не надо мне про енергетиков рассказывать - я с ними работаю и знаю, чего они стоят. Профессионализм там необходим, но объем знаний на порядок меньше.
показати весь коментар
14.09.2023 15:33 Відповісти
Якщо враховувати порядок бронювання, то цей 1% заброньованих ітішників і є половиною від всіх офіційно працевлаштованих ітішників в Україні. Тобто, виходить що з 300тис., офіційно працюють лише 6000 чоловік. Це напевно директори іт компаній і їх родичі. Тінізація економіки в даній галузі при таких цифрах становить більше 90%. Вдумайтеся в ці цифри. І вони хочуть щоб їх бронювали, повірте, лише для того щоб спокійно перетнути кордон і назавжди звалити хлєбати смузі в якійсь більш спокійній країні.

Це нагадує крик Дамбаса которий корміл всю страну, або поведінку євробляхерів... Ну, чесно
показати весь коментар
12.09.2023 13:22 Відповісти
100%
показати весь коментар
12.09.2023 17:31 Відповісти
Перепрошую, а звідки такі дані, що лише 6000 офіційно працевлаштовані, а решта в тіні? Ну, звідки такі припущення? Є підстави? Перепрошую, а закусувати не пробували? Чи то лиш, щоб перднути? А всратись не боїтесь? А може так статись, чи то вже?
А припустити, що є 300 тисяч ОФІЦІЙНО зареєстрованих як айті-працівників лише 1% з них мають бронь. А може й тому весь той шум? Підозр не виникає, ніяких? Чи то як в повного ідіота, сумнівів не буває.
До речі, бронь не дає права на перетин кордону, то лише тайм-аут на мобілізацію, довбню. Всього лиш.
показати весь коментар
12.09.2023 20:38 Відповісти
Заброньовані не мають вільного виїзду за кордон. Це різні речі.
показати весь коментар
14.09.2023 00:02 Відповісти
В мене питання, в нас теоритично 300000 "годувальників", які типо годують, населення України яке теоритично складає 30млн, ну навіть 15млн, їх же по факту 1-2%, чи усі інщі не працюють??? для цьго мабуть треба бути в IT, щоб це осягнути??? Що усі інщі роблять, бляха???
показати весь коментар
13.09.2023 15:39 Відповісти
Сторінка 4 з 4