7 242 98

Польща готова до пошуку компромісу щодо імпорту українського зерна. Україна розраховує вирішити проблему до кінця тижня

зерно,українське,зернові

Три країни ЄС, які ввели національні заборони на експорт української агропродукції, готові розглядати механізм спільної верифікації та погодження постачання, запропонований Україною.

Про це заявив заступник міністра економіки України – торговий представник України Тарас Качка в ефірі єдиного телемарафону.

За його словами, у понеділок українська сторона представила план контролю експорту сільгосппродукції всім державам-сусідам.

"Маємо дуже гарний відгук з боку Румунії та Болгарії, які досить позитивно відреагували, і не ввели національні заборони. Інші три країни, в тому числі і Польща, теж вже дають позитивні сигнали щодо готовності розглядати механізм, запропонований Україною", – пояснив Качка.

Він зазначив, що фактично Україна запропонувала ввести механізм спільної верифікації та погодження постачання чотирьох видів сільськогосподарських товарів (пшениці, кукурудзи, ріпаку та насіння соняшнику) до п'яти країн ЄС.

"Це не розв'яже проблему повністю, тому що це фактично свідчитиме про торгівлю між Україною і цими п'ятьма країнами ЄС в ручному режимі. Але це буде кроком вперед і відмовою від заборон, які для нас неприйнятні по формі. Українська пропозиція може стати основою для розв'язання питання експорту агропродукції до п’яти країн ЄС.

Польська сторона вже заявила, що готова працювати над розв’язанням цієї проблеми. Я вірю, що до кінця тижня, ми зможемо досягти певного компромісу", – запевнив заступник міністра.

Раніше міністр сільського господарства Польщі Роберт Телус також повідомив про готовність польської сторони знайти вирішення проблеми, пов'язаної з українським зерном.

"Ми чекаємо таких переговорів і готові до того, щоб такі переговори відбулися",– сказав він і додав, що Польща відкрита для пошуку рішення, яке убезпечить польський ринок, захистить його і допоможе Україні.

Нагадаємо, 15 вересня Європейська комісія відмовилася продовжувати дію тимчасової заборони на імпорт українських пшениці, кукурудзи, насіння соняшнику та ріпаку до п’яти сусідніх з Україною країн ЄС, попри наполягання урядів Польщі та Угорщини.

Після цього Польща, Угорщина та Словаччина оголосили про рішення блокувати імпорт української агропродукції в односторонньому порядку. Польське інфрмагентство РАР таож повідомило, що ці країни припинили участь у Координаційній платформі, яка була створена під егідою Єврокомісії для вирішення цього питання.

У відповідь Україна подала вимоги про проведення консультацій із Словаччиною, Польщею та Угорщиною, відповідно до правил та процедур вирішення спорів в рамках Угоди про заснування Світової організації торгівлі (СОТ). Крім того, Україна попередила Польщу та Угорщину про запровадження обмежень на імпорт сільгосппродукції з цих країн.

Топ коментарі
+14
Не принижуйте себе...
Потрібно ьути вдячним та не забувати про надану підтримку, але й не потрібно через цю допомогу перетворюватися у ганчірку об яку всі будуть витирати ноги...
показати весь коментар
21.09.2023 10:06 Відповісти
+9
А проти всього китайського нічого не маєте?
показати весь коментар
21.09.2023 09:55 Відповісти
+9
Максимум, де це можливо, потрібно відмовлятися.
Починати необхідно з китайських брендів і переносити на вироблине в китаї. На рахунок "вироблено" буде важко.
Але більш важливе - купувати саме українське.
показати весь коментар
21.09.2023 10:02 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Принципово нічого не буду купувати польського після цієї антиукраїнської істерії, яку влаштувала польска влада аби подобатися місцевому бидлу перед виборами. Повний бойкот польській продукції!
показати весь коментар
21.09.2023 09:46 Відповісти
А проти всього китайського нічого не маєте?
показати весь коментар
21.09.2023 09:55 Відповісти
Максимум, де це можливо, потрібно відмовлятися.
Починати необхідно з китайських брендів і переносити на вироблине в китаї. На рахунок "вироблено" буде важко.
Але більш важливе - купувати саме українське.
показати весь коментар
21.09.2023 10:02 Відповісти
Але вище пишуть про "повний бойкот польській продукції". Тобто і зброї теж.
показати весь коментар
21.09.2023 10:07 Відповісти
А де в Україні продають цивільним зброю? У сільпо чи епіцентрі, а може у новусі на касі?
показати весь коментар
21.09.2023 10:10 Відповісти
У відповідь на тотальний бойкот перестануть і військовим зброю давати. Все взаємопов'язане.
показати весь коментар
21.09.2023 10:27 Відповісти
Польща перестала постачати зброю ще до цього скандалу. Тай в більшості їй це було потрібно щоб переозброїтись західними зразками, позбувшись застарілої радянської техніки.
показати весь коментар
21.09.2023 10:43 Відповісти
Якщо правда, то добре.
показати весь коментар
21.09.2023 11:35 Відповісти
Польща зараз не передає Україні жодного озброєння, оскільки сама озброюється, - Моравецький Джерело:
показати весь коментар
21.09.2023 11:45 Відповісти
Польща нам своєї зброї не дає зараз, а як говорить їхня влада 'озброюється сама'
показати весь коментар
21.09.2023 10:15 Відповісти
вся історія українського народу - це 'дружні обійми братніх народів' з усіх сторін, досить часто це відбувалося одночасно для кращого 'ефекту'
показати весь коментар
21.09.2023 10:14 Відповісти
А вам не приходило у голову, що не буває так, щоб уві навкруги були пагані, тільки ми одні хороші? Може, справа таки в нашому жлобстві і ненажерливості?
показати весь коментар
21.09.2023 10:24 Відповісти
Тобто, продавати свої товари закордон - це ненажерливість. Гарно ти сказав про поляків, які за минулий рік збільшили постачання своїх товарів в Україну на рекордні 75%!
показати весь коментар
21.09.2023 12:14 Відповісти
Не треба натягувати сову на глобус, я не казав саме про цю ситуацію. Але впевнений на 400%, що конкретно в цій ситуації теж винні ми, а не поляки. Чому? Бо для тринадцяти друзів каломойши, що "керують" країною, власний профіт завжди буде важливіший за долю України.
показати весь коментар
21.09.2023 12:18 Відповісти
ну так ми завжди винні у всіх конфліктах - кацапи кажуть, що ми винні,бо спровокували їх на вторгнення, бо стали нациками, що 'ущємляли рускагаварящіх' в Криму, Донецьку і Луганську, того вони забрали їх у нас. З угорцями ми також винні, бо не даємо угорським нацменшинам нормально жити у нас, як вони вважають. Білорусам винні, бо перестали любити їх батьку. Пшекам тепер винні, бо вони звикли до дешевої рабсили з України, а вона чомусь та рабсила з початком війни почала переїжджати в інші країни ЄС, біженці на допрмогах ще живуть, то вирішили пшеки їх зкинути під шумом, при чому вдаючи з себе дуже ображених .А чому ображатися? вигідним місцем на ринку збуту товарів в ЄС треба ділитися, якщо Єврокомісія вирішила відкрити ринки для наших товарів, а не нахабніти, поляки не приватизували ще ринок ЄС і хто там має бути на цьому ринку вирішують всі країни ЄС, а не декілька, які не хочуть ділитися своїми надприбутками. До речі, вчасно потрібну зброю нам не дають, бо боятися ядерної зброї росії - на Заході це відкрито говорять високопосадовці.
показати весь коментар
21.09.2023 14:39 Відповісти
Бот. Сначала должно быть налажено производство всего своего. Простая "гордость" ничего не стоит, когда страна на грани выживания.

Хочешь проиграть войну, зато "круто ответить Польше"? Польша дала 400 танков (больше чем остальные страны вместе), и может дать еще пару сотен. даёт новейшие БМП Rosomak и САУ Краб . Все кто пишут про "гордость" "крутость" "поляки такие-сякие" "не прогнёмся" - рашистские боты или неадекваты.
показати весь коментар
21.09.2023 10:16 Відповісти
https://biz.censor.net/user/581837
Куріли вже таки Японія, так кацапчику
показати весь коментар
21.09.2023 10:19 Відповісти
Вони це не за гарні очі давали. Це заради їхньої ж безпеки.
показати весь коментар
21.09.2023 10:20 Відповісти
Они в НАТО, и кое как отобьются. Поэтому у многих в НАТО и была такая политика "посмотрим выплывет Украина или нет, а помогать пока не будем, всё равно мы в НАТО и намного сильнее".

Это частичный самообман "мы вас всех защищаем". Их защищает США Британия и т.д. Другое дело что если Украина не победит, то для них будет много других плохих последствий, тот же Тайвань, поэтому и помогают.
показати весь коментар
21.09.2023 10:27 Відповісти
та ніяка це не самоомана. Прилегла до кордонів агресора країна НАТО зовсім не те саме що якась віддалена країна. А сама НАТО не така вже й грізна, а забюрократизована повільна організація. Не дарма Польща зараз озброюється бо поки НАТО туди-сюди росіяни вже пів Польщі пройдуть.
показати весь коментар
21.09.2023 10:35 Відповісти
Це ти бот, який навіть не в Україні. Від того що в українських магазинах зникне польська молочка, сири, ковбаси, солодощі чи яблука, я ніяким чином не постраждаю, бо аналогічні товари є українських виробників, навіть кращої якості.
По-друге, польща нічого нам не дарувала: краби, росомаки, були куплені за гроші українських платників податків. За совквий мотлох поляки отримали ******* американську техніку. До речі, українські агрофірми, яким заборонено ввозити свою продукцію у польщу, платять податки в Україні, і за ці гроші купляється військова техніка для ЗСУ.
показати весь коментар
21.09.2023 10:23 Відповісти
Они могут пустить "деньги украинских налоплательщиков" на свои нужды и что? То что там работают украинские мигранты или беженцы, не обязывает их тратить эти деньги на помощь Украине....

От того что в украинских магазинах исчезнут польские товары, Польша просто еще придумает как сделать хуже Украине...

Предлагаешь рассориться. Для чего?

>За совквий мотлох поляки отримали ******* американську техніку.

Польша с 2022 получила лишь 16 Абрамсов M1A1 FEP (первая модификация) вместо почти 400 танков для Украины из которых 14 Леопард 2.

Ты точно бот, который думает что можно ляпать что хочешь, всё равно никто не проверит.
показати весь коментар
21.09.2023 10:32 Відповісти
так то воно так. навіть і без тих зернових склок з поляками у думках адекватного українця має бути пріоритет місцевому товаровиробнику. проте не варто говорити те, що поляки отримали чи отримають всю зброю із США на заміну своїй, яку передали ЗСУ, безкоштовно. Вони отримають сотні хімарсів і абрамсів на платній основі.
показати весь коментар
21.09.2023 10:41 Відповісти
В українській мові нема поняття ,,молочка,, з рештою тобою сказанимпогоджуюсь.
показати весь коментар
21.09.2023 11:11 Відповісти
Ви не в курсі справжньої причини проблеми. Натомість відреагували на дії польської влади, як бидло: Аааа....ууууу....пшеки, курви...бойкот. Власне, отакі як ви, недалекі люди, стаєте інструментом маніпуляцій у чужих руках.
показати весь коментар
21.09.2023 10:41 Відповісти
Обратите внимание на дату регистрации этого принципиального человека. Подумайте кому выгодно раздувать скандал между Украиной и Польшей. Оцените, кто за последнее время кому больше помог - Украина Польше, или Польша Украине. Ну дальше, думаю, все понятно.
показати весь коментар
21.09.2023 11:06 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=1QIUjQNNTHI
показати весь коментар
21.09.2023 11:50 Відповісти
Як написав хтось сьогодні з журналістів :

Найстрашніше - не скасована зустріч. І навіть не порівняння з потопельником. А те, що після зеленого демаршу 80 відсотків поляків, згідно опитувань, виступають за зменшення допомоги Україні. Це ще політики сяк-так себе стримують, а народ на свинську невдячність реагує гостро. І політики, врешті-решт, змушені брати це до уваги.

Навіть нерідко тоді, коли стратегічним інтересам країни це суперечить
p/s Звісно це стосується загальних стосунків з Польща, але важко з цим не погодитись... Може досить втрачатисоюзників ????
показати весь коментар
21.09.2023 09:55 Відповісти
Не принижуйте себе...
Потрібно ьути вдячним та не забувати про надану підтримку, але й не потрібно через цю допомогу перетворюватися у ганчірку об яку всі будуть витирати ноги...
показати весь коментар
21.09.2023 10:06 Відповісти
На ганчірки нас перетворюють"наші"держиморди ( які мародерять на крові та намагаються збудувати азатський диктаторський режим ) а не Союзники ( які наразі є донорами. Ніяк не меньше))).
показати весь коментар
21.09.2023 10:47 Відповісти
И каким образом Польша об Украину в данной ситуации вытерла ноги?
показати весь коментар
21.09.2023 11:07 Відповісти
Порушення Польщею своїх власних обіцянок а також пачки міжнародних договорів - це по вашому як?
показати весь коментар
21.09.2023 11:19 Відповісти
А что Польша обещала и сколько документов в пачке? Кроме того, если я не выполнил какую-то договоренность, это еще не означает, что я ноги о кого-то вытер
показати весь коментар
21.09.2023 11:24 Відповісти
Президент Польші Дуда на пресконференціі разом з Зелей заявив, що заборона імпорту буде діяти до 15 вересня, а потім скасована. Погугліть, непевне знайдете на ютюбі якщо схочете. А через пару тижнів виявилося шо він збрехав.
Ну а щодо "витер ноги"... це вже пішла філософія. Чи під цим виразом ви розумієте шо Дуда мав приїхати в Україну і персонально об вас витерти ноги?
показати весь коментар
21.09.2023 11:30 Відповісти
Уважаемый, в моем понимании - вытереть ноги - это нанести оскорбление, очень сильно унижающее человека и, естественно, невыполнение данного кому-то обещания к этому отнесено быть не может.
показати весь коментар
21.09.2023 11:37 Відповісти
Добре, так і запишемо. Польша ноги не витирала. Тепер всім стало легше
показати весь коментар
21.09.2023 11:39 Відповісти
Ну так я же именно на это и обратил внимание. Ну и, кроме того, когда речь идет о твоем выживании, думаю, не самое время, обижаться на соседа который, существенно помогая тебе, выполнил не все свои обещания
показати весь коментар
21.09.2023 11:45 Відповісти
Аніхто і не ображаються. З ними спробували домовитися, вони вперли роги в землю. Польша - правова держава, тож має притримуватися законів. Вона порушила низку міжнародних договорів, тож на них подали позов до суду. Поляки повикобенювалися рівно один день і тепер згодні домовлятися і вирішувати це питання. Про які образи йдеться?
показати весь коментар
21.09.2023 12:27 Відповісти
То есть все хорошо? А то, что Президент Польши отменил запланированную встречу с Президентом Украины, наверное очень огорчило В.В. Иксуйла
показати весь коментар
21.09.2023 12:33 Відповісти
То виходить це українці витирають ноги об бідних поляків?
показати весь коментар
21.09.2023 13:22 Відповісти
Да никто ни об кого ноги не вытирает. Есть конфликт, который искусственно раздули, в результате чего поссорили Украину с одним из самых главных союзников. Внимание вопрос: Кому это выгодно? Любое недоразумение между союзниками, тем более, во время войны, можно решить без скандала. И именно Украине (как стране получающей помощь, а не дающей ее) в данной ситуации надо было приложить все усилия для тихого решения вопроса (в том числе, возможно перенести его решение на после выборное в Польше время), а не выводить его на всеобщее обозрение к радости нашего врага
показати весь коментар
21.09.2023 13:39 Відповісти
Ви так пишете "искусственно раздули", "поссорили". Ніби це якісь марсіани зробили. Цей конфлікт зʼявився і роздувся виключно завдяки полякам.
показати весь коментар
21.09.2023 13:41 Відповісти
Блин, ну вот опять. В данной ситуации (раз уж мы выяснили, что никто ни об кого ноги не вытирает, что у поляков выборы (что-то типа критических дней для политиков), учитывая, что все-таки не мы помогаем Польше, а они нам, по-Вашему, Украина не должна была повести себя сдержанней, не провоцируя скандал?
показати весь коментар
21.09.2023 13:50 Відповісти
Те, що в поляків вибори - це не може бути виправданням для брехні і порушення міжнародних договорів. В кацапів теж вибори, то шо, нехай нападають? В них же вибори, зрозуміти і пробачити.
показати весь коментар
21.09.2023 13:53 Відповісти
Вы серьезно? Выборы не могут быть оправданием для лжи? Судя по флагу возле Вашего имени, Вы наверное, из Страны Розовых Пони пишите, или, может быть, из Страны Честных Политиков (у них вроде бы флаги похожи). Это во-первых, а во-вторых - Польша на Украину не напала, а с первых дней войны приняла миллионы беженцев (может быть даже и с последующей выгодой для себя) поставила кучу вооружения, ввела санкции против расеи, всячески поддерживает (или уже поддерживала?) Украину дипломатически. Плюс к этому самый удобный путь доставки помощи от крупнейших союзников Украины (Германия, США). При таких Ваших убеждениях и логических построениях продолжать дискуссию не вижу смысла.
показати весь коментар
21.09.2023 14:03 Відповісти
Ні, не можуть. Вони можуть брехати своїм виборцям. Це їх внутрішня справа. Коли вони починають брехати назовні - цьому нема ніяких виправдань.
показати весь коментар
21.09.2023 14:08 Відповісти
Вообще очень сильно похоже на спецоперацию расеи: Перед выборами в Польше через агентов, или полезных идиотов спровоцировать недовольство фермеров, тем самым привлечь внимание к проблеме и потребовать от всех политсил занять позицию по данному вопросу. И вот интересно, какие польские политсилы в данной ситуации, перед выборами, выскажутся против своих фермеров?
показати весь коментар
21.09.2023 13:46 Відповісти
Щодо спецоперації кацапів - на мою думку відповідь тут: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0_%D0%93%D0%B5%D0%BD%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B0 Бритва Генлона
показати весь коментар
21.09.2023 13:54 Відповісти
Ти знаєш отой солдат, що з цигаркою в зубах , сказав "Слава Україні " теж аби промовчав то вижив би . Тільки не кажи что ета друго
показати весь коментар
21.09.2023 12:29 Відповісти
Анатолий, Вы вообще ситуацию понимаете? Хоть примерно. Наш воин сказал Слава Украине в лицо врагам, а в данной ситуации провоцируется конфликт с нашими друзьями и союзниками
показати весь коментар
21.09.2023 12:39 Відповісти
Я розумію , що в Європі вже дрисля пройшла і вони зрозуміли що наша Україна вчепилася зубами не на життя а на смерть з кацапією . То можна вже і повиєбуватися .
показати весь коментар
21.09.2023 15:38 Відповісти
На мою думку то трохи інше. І його б всеодно вбили. І він це прекрасно розумів. Але ж тут просто господарська суперечка.
показати весь коментар
21.09.2023 13:24 Відповісти
Ця суперечка вже вийшла за межі господарської.
показати весь коментар
21.09.2023 15:39 Відповісти
Портніков зробив добру аналітику на цю тему
https://youtu.be/cTxzzDmf9aU
показати весь коментар
21.09.2023 11:27 Відповісти
Не творите себе кумира, даже из Портникова. Есть и другие мнения по данной ситуации. Например https://youtu.be/SncFuM1Bmf8?si=lBnMrvMwN8wXFT01, https://youtu.be/1QIUjQNNTHI?si=7EnzT92C7dlviYkV
показати весь коментар
21.09.2023 12:09 Відповісти
Можливо, я чогось не розумію у цьому житті, однак як за один день можна було провести соцопитування аби знайти ці 80%?! 🤣🤣🤣
показати весь коментар
21.09.2023 10:08 Відповісти
показати весь коментар
21.09.2023 10:44 Відповісти
І що має зробити Україна - зникнути з мапи? Ви не хочете принижуватись перед росіянами але готові на це перед поляками. Послухайте заяви польскої влади - вони фактично не відрізняються від російських, тіж погрози та насмішки.
Союзник кажете, а мені здається що поляки на певний час прийшли до тями злякавшись що на їх кордоні замість України яку вони звикли повчати кого потрібно шанувати, а за кого вибачатись - з'явиться росія.
показати весь коментар
21.09.2023 10:12 Відповісти
Много своего оружия произвёл, чтобы проводить крутую независимую политику?)) Выживание Украины на 100% зависит от внешней помощи, поэтому "крутость" надо убрать куда подальше, извиниться и искать компромисы. Неадекваты хотят проиграть войну, зато круто ответить "не прогнуться"... вам 5 лет? или за деньги такое пишите? мечта т.н. россиян, чтобы Украина рассорилась с Польшей
показати весь коментар
21.09.2023 10:23 Відповісти
Виживання України на 100% залежить від ЄС і США, а не польщі.
показати весь коментар
21.09.2023 10:26 Відповісти
А если Польша транзит закроет, или хотя бы существенно осложнит, помощь из США и Европы самолетами возить будут, или сразу космическими кораблями?
показати весь коментар
21.09.2023 11:14 Відповісти
Будуть возити через Румунію, Словаччину і Болгарію. А якийсь пшек замість переозброєння подсрача від дяді Сема отримає.
показати весь коментар
21.09.2023 11:22 Відповісти
Через Румынию, это в смысле через Измаил и Рени, которые постоянно обстреливают?
показати весь коментар
21.09.2023 11:26 Відповісти
И, не хотелось бы Вас огорчать, но Украина с Болгарией общей границы не имеет.
показати весь коментар
21.09.2023 11:29 Відповісти
Залишається Словаччина. Але все це не важливо. Поляки в своїй психології не далеко втікли від гопніків. Вони гонорові поки їм не вставили пістона. А пістона ім можуть вставити багато країн.
показати весь коментар
21.09.2023 11:32 Відповісти
ні, через Молдову, там багато місць де можна спокійно провезти
показати весь коментар
21.09.2023 11:34 Відповісти
Не буду раскрывать страшных тайн, но в связи с дорожной инфраструктурой, возить большие объемы грузов через Молдову в Украину не так то и просто. Через Словакию, врать не буду, не знаю, но думаю, что из Германии все же проще везти через Польшу, тем более из Великобратании и США
показати весь коментар
21.09.2023 11:42 Відповісти
Ну звичайно через поляків простіше. Ніхто і не сперечається. Але розказувати про космічні кораблі якшо полякі остаточно злетять з катушок теж не треба.
показати весь коментар
21.09.2023 13:43 Відповісти
Нинішні польскі політики повернулись на міжнародну арену завдяки підтримці України, чи нагадати про санкції які були введені проти Польщі судом ЄС?
показати весь коментар
21.09.2023 12:09 Відповісти
И что из этого следует, применительно к данной ситуации
показати весь коментар
21.09.2023 12:13 Відповісти
Нічого, коли ви знаєте як відреагу на цей крок США.
показати весь коментар
21.09.2023 12:33 Відповісти
А вы думаете, США Польшу в угол поставит?
показати весь коментар
21.09.2023 12:52 Відповісти
ЄС же ввів санкції в 2021 році. Чому США має терпіти коли їм почнуть заважати проводити їхню зовнішню політику?
показати весь коментар
21.09.2023 12:58 Відповісти
Ну Польша в качестве противовеса "старой" Европе, как бы тоже является довольно весомым союзником США, о чем, кстати свидетельствует номенклатура продаваемого Польше вооружения и размещение на ее территории военной базы США
показати весь коментар
21.09.2023 13:16 Відповісти
Так, доки вона дотримується не тільки власних інтересів, а й інтересів США. Базу відкрили при Байдені, а от минулий президент мав протилежні наміри стосовно Європи і займався виведення військ з цього регіону. А що як він знову прийде до влади, і викона вимоги путіна вивівши війська з країн які ввійшли в НАТО після 1997 року(звісно Польщі це не стосується, але прибрати системи ПРО з Польщі входять до цієї умови).
показати весь коментар
21.09.2023 13:33 Відповісти
А навіщо тоді взагалі воювати, коли ми від одного пана будемо йти під іншого? Це Україна порушила власні домовленості та вимоги ЄС стосовно експорту зерна? Це Україна замість того щоб дочекатись рішення суду сипле погрозами, та порівнює країну з потопаючим?
показати весь коментар
21.09.2023 10:32 Відповісти
Так звісно в нас і свій цар є ( для якого ми теж холопи ). А навіщо у всьому мавпувати з диктаторів ?
показати весь коментар
21.09.2023 10:50 Відповісти
В чому мавпування, в тому що Україна намагається вирішити питання як це прийнято в цивілізованих країнах - за допомогою суду?
Коли поляки впевнені в своїй правоті, навіщо висловлювати погрози стосовно біженців та підтримки?
Може я чогось не розумію, але саме так чинили московити до війни коли українська влада не йшла на їхні умови.
В нас не було і не буде царів, а є законно обрані президенти на демократичних виборах.
Тому іди в свою мокшу ботяра.
показати весь коментар
21.09.2023 10:59 Відповісти
за що вибачитись? за те, що польське зерно виявилось дорожче за імпортоване українське і самі ж поляки захотіли купити те, що дешевше? чи за те, що польський уряд, втративши контроль над ситуацією і отримавши негатив від фермерів, перед виборами прийняв рішення цей негатив перенаправити із себе на зовні, на Україну?
показати весь коментар
21.09.2023 11:16 Відповісти
Это такая фишка у некоторых местных. Готовы и геноцид уйгуров простить. И диктаторов Алиева и Эрдогана хвалить.

Сегодня "справжни брати" завтра "всегда нас претесняли, аявамговорил!!!"
показати весь коментар
21.09.2023 10:17 Відповісти
свіжовилуплений, шось тебе тут вже забагато. розчинись..
показати весь коментар
21.09.2023 10:48 Відповісти
багато українців тепер купувати польських товарів не будуть, хоча я їх і не купувала, бо польські сири, яблука - то гівно в порівнянні з нашими. Але тепер буду уважно придивлятися під час покупки. Думаю, польські товари у нас замінити не важко, в Польщі наших товарів мало, я їх там не бачила, крім рошена нічого не бачила в ЄС, коли була. Єдиного кого можуть налякати поляки - це тих біженців, які не хочуть працювати, а жити виключно на допомогу, їм доведеться переїхати в іншу країну ЄС. А ті хто працює ще досі в Польщі, якщо перейдуть до Швеції, Німеччини, Норвегії і т.д. скажуть тільки дякую, бо там реально кращі умови, зарплати і ставлення до українців. Польща більше програє від зневаги до українців,ніж виграє
показати весь коментар
21.09.2023 10:23 Відповісти
Це був особистий виєбос Морвецького!,
показати весь коментар
21.09.2023 09:58 Відповісти
Пишуть, що всім рулить Качинський, всі інші його аватари.
показати весь коментар
21.09.2023 10:21 Відповісти
за свою сраку на виборах переживають,,і як виявилося, на все інше, включаючи інтереси ЗАХИЩАЮЧОЇ в тому числі і Польщу України, їм абсолютно начхати,, --- а припоцані боти,і надалі будуть верещати про зраду!,(,
показати весь коментар
21.09.2023 10:41 Відповісти
О, шо там, розвидняється???
показати весь коментар
21.09.2023 10:00 Відповісти
дуже добре
показати весь коментар
21.09.2023 10:21 Відповісти
нестабільний президент-заочник - біда в Державі
показати весь коментар
21.09.2023 10:21 Відповісти
Пусть наша власть согласится ввоз подержанных автомобилей по нормальным ценам, как во всей Европе, а они, тогда наше зерно. Они же не подают позыв в вто, за то, что мы не впускаем, якобы "хлам" из Европы.
показати весь коментар
21.09.2023 10:24 Відповісти
Шоб могли - миттю подали би.
показати весь коментар
21.09.2023 11:21 Відповісти
Учитывая масштабы помощи, которую Польша оказывала и оказывает Украине, в том числе по приему беженцев, учитывая ее ключевую роль в военной логистике для ЗСУ - крайне неумно было так разругаться с соседом из-за такого мелкого аграрного вопроса . Что очередной раз доказывает, что в 2019 году к власти пришли абсолютно случайные люди которые разрушают Украину изнутри, пока ОРДА ее разрушает снаружи. Нам ещё предстоит увидеть, как эта ЗЕбригада разругается с США, Канадой, Британией, Германией, Францией ... а они во главе с Военным Вождём по хасидТВ как всегда будут ни в чем не виноватые. Доголосовались 73% в 2019 году до самого ДНА, кровавого и неадекватного.
показати весь коментар
21.09.2023 10:27 Відповісти
Давай почнемо з того, що польща сама у червні оголосила, що заборона на українську агропродукцію діятиме тільки до 15 вересня, а зараз вже 21. По-друге, в Євросоюзі окрім польщі і угорщини, ніхто вже не має претензій до української агропродукції - Словаччина обмежила тільки до 31 грудня. По-третє, українські біженці вже заплатили понад 3 млрд прямих податків у польщі, що сильно більше, а ніж польща надала Україні.
Так що у твоїй зраді щось не клеїться.
показати весь коментар
21.09.2023 12:12 Відповісти
Ты ещё скажи, что Польша сознательно спровоцировала нападение ОРДЫ на Украину, чтобы получить украинских беженцев и подло навредить Зеленскому и его ЗЕбригаде. Ты себя хорошо чувствуешь? Может надо к врачу ?
показати весь коментар
21.09.2023 13:04 Відповісти
Не потрібно забувати, що війна саме в нас, а Польща член НАТО. Тепер скажіть хто з нас, за ці 30 років, виявився мудрішим? От то то і воно!
показати весь коментар
21.09.2023 10:43 Відповісти
показати весь коментар
21.09.2023 11:15 Відповісти
ПОЛЯКАМ

Ще як були ми козаками,

А унії не чуть було,

Отам-то весело жилось!

Братались з вольними ляхами,

Пишались вольними степами,

В садах кохалися, цвіли,

Неначе лілії, дівчата.

Пишалася синами мати,

Синами вольними... Росли,

Росли сини і веселили

Старії скорбнії літа...

Отак-то, ляше, друже, брате!

Неситії ксьондзи, магнати

Нас порізнили, розвели,

А ми б і досі так жили.

Подай же руку козакові

І серце чистеє подай!

І знову іменем Христовим

Ми оновим наш тихий рай.

T. Шевченко
показати весь коментар
21.09.2023 16:37 Відповісти