3957 відвідувачів онлайн
15 153 185

Я не банкір і не маю особистої думки, що повинен отримати Коломойський, а що ні. Але закон не має суперечити Конституції, - "слуга народу" Василевська-Смаглюк, яка подала 1689 правок

Я не банкір і не маю особистої думки, що повинен отримати Коломойський, а що ні. Але закон не має суперечити Конституції, - "слуга народу" Василевська-Смаглюк, яка подала 1689 правок

Народний депутат від "Слуги народу" Ольга Василевська-Смаглюк заявила, що законопроєкт №2571-д щодо запобігання скасуванню націоналізації або ліквідації банків суперечить Конституції України. За словами нардепки, вона подала 1689 поправок до законопроєкту, щоб унормувати його з чинними законами і кодексами і унеможливити скасування в Конституційному суді.

Про це Василевська-Смаглюк розповіла в коментарі Цензор.НЕТ

Нардеп розповіла, що подавала альтернативний законопроєкт, але його профільний комітет не взяв до уваги.

"Погоджуючись із концептом, який подав уряд, я намагалася зробити так, щоб цей закон не був оскаржений в Конституційному суді і ветований президентом. Тому що він суперечить декільком статтям Конституції. Наприклад, 58 ст. Конституції гарантує, що закон не має зворотної сили, якщо не йдеться про поліпшення прав громадян. І суперечить цей закон також Європейській конвенції з прав людини - право людини на володіння своїм майном. Суперечить також декільком статтям різних кодексів - йдеться про Кодекс адміністративного судочинства, Господарський кодекс, і ще ряд різних кодексів", - сказала Василевська-Смаглюк.

"Тому мої правки стосуються того, щоб унормувати цей законопроєкт з чинними кодексами і чинною в країні нині Конституцією. Бо якщо він буде прийнятий у такому вигляді як він є, то буде суперечити цим вищенаведеним кодексам, Конституції, може бути ветований, введе дисонанс в законодавство і будуть проблеми з його імплементацією", - додала нардеп.

Коментуючи питання, чому подала таку кількість поправок, Василевська-Смаглюк сказала: "Є правки концептуальні, такі які йдуть по всьому тілу законопроєкту. Тобто якщо в одній статті внести правку, то треба вносити в інші статті і перехідні положення для того, щоб одна стаття не суперечила іншій".

Вона розповіла, що під час розгляду питання не буде наполягати на редакційних поправках, а лише суттєвих.

"Яка їх частина, на якій я буду наполягати - зараз не можу сказати, тому що це буде залежати від умов розгляду, чи будуть взагалі готові депутати розглядати по правкам, чи будуть застосовувати певні процедури, передбачені Регламентом для того, щоб приймати цей закон без розгляд", - каже нардеп.

Відповідаючи на питання про те, скільки часу їй зайняло написання поправок, Василевська-Смаглюк зауважила:

"Я їх писала, ще коли подавала альтернативний законопроєкт, який зареєструвала, мабуть, ще місяць тому чи півтора. Тоді я їх і писала. Тому що концептуально мій альтернативний законопроєкт повторює той, що подавався Кабміном, крім тих речей, які я хотіла виправити, подаючи альтернативний, або подаючи правки. Тому я готувалась до цього системно".

"Тобто спочатку я подивилась той законопроєкт, який подав уряд, написала до нього зауваження, потім написала альтернативний законопроєкт і подала його. І на основі зауважень подала зараз правки", - додала вона.

Василевська-Смаглюк так пояснила негативний вплив, який може мати законопроєкт, якщо він ухвалений у діючій редакції без поправок: "Тим, що ті власники банків, власники вкладів у банки, які потерпіли після банкопаду від радикальних дій Національного банку не зможуть продовжити оскарження дій Національного банку в судах. Тому що цей закон блокує будь-яке судове оскарження і право на справедливий розгляд в суді".

Відповідаючи на питання про те, чи вважає вона, що Коломойський мав би мати право повернути "Приватбанк" у свою власність, нардеп зауважила:

"Не йдеться про повернення Приватбанку. Уряд пропонує прийняттям цього законопроєкту можливість отримати грошову компенсацію. Тому, власне, я думаю, що це має бути відкритий розгляд в українських судах і міжнародних судах. У мене немає думки, бо я не банкір, я займаюсь боротьбою з відмиванням коштів і боротьбою з тероризмом в комітеті, тому в мене немає особистої думки, що має отримати пан Коломойський, або що не має. У мене є тільки думка, як в законодавця, що кожен закон який ми приймаємо, він має не суперечити Конституції. Або міняйте Конституцію, і скасовуйте 58 статтю, або пишіть закони так, щоб вони відповідали Конституції".

На зауваження про те, що така кількість законопроєктів заблокує роботу парламенту, як це зробив закон про ринок землі, Василевська-Смаглюк відповіла:

"Це прекрасно, що ми його (законопроєкт про ринок землі. - Ред.) так розглядали уважно. І мали можливість не раз зустрітись із президентом і довести йому свою думку, що не можна так безоглядно приймати законопроєкти, які потім будуть мати наслідки не тільки для Коломойського, але і для інших людей, які, наприклад, мали мільйонні заощадження в якихось банках, які були просто націоналізовані, збанкрочені і викинуті з ринку. І люди ці отримали два рублі від Фонду гарантування вкладів. І зараз немає права навіть на справедливе оскарження цього".

Читайте також: Коломойський і Боголюбов програли у Верховному суді Великої Британії у справі "ПриватБанку": позов до ексвласників розглянуть по суті

Нагадаємо, що законопроєкт встановлює чіткі рамки судового перегляду рішень Національного банку України, а також скорочує можливості судів щодо встановлення розміру збитку, завданого колишнім власникам банку внаслідок виведення його з ринку. При цьому в законопроєкті прописано, що визнання рішення про виведення банку з ринку незаконним не може бути підставою для його скасування.

Ухвалення цього закону було вимогою Міжнародного валютного фонду.

Законопроєкт отримав назву "антиКоломойського", бо він істотно ускладнить можливі спроби Ігоря Коломойського повернути націоналізований в 2016 році Приватбанк або отримати компенсацію за нього.

Читайте на "Цензор.НЕТ": До "антиКоломойського" законопроєкту внесли понад 16 тис. поправок, - нардеп від "Голосу" Железняк

Топ коментарі
+59
То есть украсть деньги по Конституции можно, а вернуть их назад-нет?
показати весь коментар
07.04.2020 16:39 Відповісти
+43
а еще бабло карман не тянет.
показати весь коментар
07.04.2020 16:39 Відповісти
+42
Чисто случайно барышня с мозгами как у медузы подготовила 1689 правок в закон который портит жизнь ее босу. Конечно верим)))
показати весь коментар
07.04.2020 16:41 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
даже за месяц (как утверждает это ублюдочное существо) нереально внести почти 1700 поправок. имеются ввиду осмысленные поправки, а не то, что сейчас. то, что сейчас - вполне реально, как показал дубина и остальная шобла бениных голубков.
показати весь коментар
07.04.2020 17:13 Відповісти
на Комитете отметут половину правок, а оставшиеся скомпонуют.
показати весь коментар
08.04.2020 00:49 Відповісти
Канал "Г+Г" оставил неизгладимый след в её голове и совести....
показати весь коментар
07.04.2020 17:14 Відповісти
С каких пор эта курка стала экспертом по конституционному праву , и банковскому делу .? Для этого надо быть минимум отличным юристом ,, а она обычный журналист . Потом , она говорит что писала альтернативный закон одновременно с правками к нему . !!? Это получается - она писала поправки к собственному закону ? Исправляла собственный закон . ? . Тогда зачем его изначально писать с недостатками ,, которые нужно сразу же усовершенствовать правками .?? Ничего не понять ?
показати весь коментар
07.04.2020 17:17 Відповісти
Згідно Конституції , бєня ,вже мав догнивати на рудниках
показати весь коментар
07.04.2020 17:17 Відповісти
Коментарі зайві...
Я не банкір і не маю особистої думки, що повинен отримати Коломойський, а що ні. Але закон не має суперечити Конституції, - "слуга народу" Василевська-Смаглюк, яка подала 1689 правок - Цензор.НЕТ 9042
показати весь коментар
07.04.2020 17:18 Відповісти
Коню понятно, что этой подруге приплатили и используют для блокировки важного закона. А в ее головешке не созревает мысль, что ее действия наносят вред и направлены против государства в угоду какого-то олигарха?
показати весь коментар
07.04.2020 17:20 Відповісти
а присягу и клятву давала
показати весь коментар
08.04.2020 00:39 Відповісти
Згідно Конституції , бєня ,вже мав догнивати на уранових копальнях
показати весь коментар
07.04.2020 17:20 Відповісти
ШВАБРА НА ПОДТАНЦОВКЕ У БЕНИ КОЛОМОЙШИ !!!!!!!!!
показати весь коментар
07.04.2020 23:43 Відповісти
Шкура Бенина, а не депутат.
показати весь коментар
07.04.2020 17:22 Відповісти
Закінчила https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82 Київський міжнародний університет (фах «Журналістика»), https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0_%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D1%96%D1%8F_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8,_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D1%83_%D1%82%D0%B0_%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D1%83 Національну академію статистики, обліку та аудиту (спеціалізація «Бухгалтерський облік»). З неї банківський фахівець,як з мене шахтар. Заяву про злочин про перешкоджання в роботі ВР
показати весь коментар
07.04.2020 21:28 Відповісти
"И люди эти получили два рубля" - из какой страны эта баба-яга?
Точно из Украины?
показати весь коментар
07.04.2020 21:37 Відповісти
Бухгалтерський облик - это бухгалтер, а не банкир.
Университет журналистики - это ЧАСТНЫЙ ВУЗ. где ж денюжек насобирала и немало ! на учебу.
не юрист, хотя бы платный закончила, как Лукаш..
показати весь коментар
08.04.2020 00:42 Відповісти
Пейсатая содержанка.
показати весь коментар
07.04.2020 17:23 Відповісти
І її вже побрили!
показати весь коментар
07.04.2020 21:24 Відповісти
Цікаво, а вона читала ці поправки, їй же доповідати.
показати весь коментар
07.04.2020 17:24 Відповісти
Цікаво, а вона читала ці поправки, їй же доповідати.
показати весь коментар
07.04.2020 17:26 Відповісти
Цеж потрібно голову мати на плечах щоб ці поправки подати
показати весь коментар
07.04.2020 21:25 Відповісти
Тобто людина по суті на деякий час заблокувала законодавчий орган України. Зраджує скоріше за все за гроші інтереси своїх виборців. Провокує дефолт через який так чи інакше постраждає все населення України, і при цьому робить вигляд що абсолютно цього не усвідомлює.
показати весь коментар
07.04.2020 17:26 Відповісти
Просто потрібно подати заяву в правоохоронні органи про заблокування законодавчиого органу України
показати весь коментар
07.04.2020 21:27 Відповісти
или принять закон о регламенте, где должно быть не более 500 поправок
показати весь коментар
08.04.2020 00:43 Відповісти
Я не банкір і не маю особистої думки, що повинен отримати Коломойський, а що ні. Але закон не має суперечити Конституції, - "слуга народу" Василевська-Смаглюк, яка подала 1689 правок - Цензор.НЕТ 927

Больной шизофреник
Я не банкір і не маю особистої думки, що повинен отримати Коломойський, а що ні. Але закон не має суперечити Конституції, - "слуга народу" Василевська-Смаглюк, яка подала 1689 правок - Цензор.НЕТ 7094
показати весь коментар
07.04.2020 17:30 Відповісти
Меня удивило.что многим понравилась внешне эта еврейка .
показати весь коментар
07.04.2020 17:38 Відповісти
Що ж її там Беня робив, чи вона йому, що всю свою карєру поклала в цей фуфол?
показати весь коментар
07.04.2020 17:44 Відповісти
Да проще сменить регламент: 1депутат - одна поправка.точка !
показати весь коментар
07.04.2020 17:33 Відповісти
Проще посадить одного человека и тогда закон и поправки сразу станут никому ненужными.
показати весь коментар
07.04.2020 18:45 Відповісти
тепер пізно, тепер її тільки в СІЗО
показати весь коментар
07.04.2020 21:29 Відповісти
Да нет, ты просто продажная.
показати весь коментар
07.04.2020 17:33 Відповісти
Брехлива потвора коломойського
показати весь коментар
07.04.2020 17:36 Відповісти
Я не банкір і не маю особистої думки, що повинен отримати Коломойський, а що ні. Але закон не має суперечити Конституції, - "слуга народу" Василевська-Смаглюк, яка подала 1689 правок - Цензор.НЕТ 486
показати весь коментар
07.04.2020 17:38 Відповісти
Долго еще будут жить смаглюки, брагари, бужанскодубинские?????????
показати весь коментар
07.04.2020 17:40 Відповісти
Я не банкір, але в закон "про банки" навалю.
показати весь коментар
07.04.2020 17:40 Відповісти
мразота зелеНая!порорище Вышгорода!
показати весь коментар
07.04.2020 17:41 Відповісти
Мосійчучка ще нічого не подавала?
Аааа, вона лише по четвергам...
показати весь коментар
07.04.2020 17:42 Відповісти
Эта продажная **** тоже входит в обойму преступника бени, наряду с дубинским, бужанским.
показати весь коментар
07.04.2020 17:44 Відповісти
Она еще Портнова хвалила)) тут даже идиоты поймут, на кого эта продажная задница работает. Интересно, кто за нее голосовал? Или янелох назначил?
показати весь коментар
07.04.2020 18:02 Відповісти
Цензорные ....... только название закона услышали, то что там нацбанк Украины западным компаниям отдают им пох, а то что там в законе написано, что суды Украины теряют юрисдикцию в своей же стране вообще на.рать. Тем более всем пох, что там про Приват банк и коломойшу не слова. Такое население греть не ипать и в кал не мокать.
показати весь коментар
07.04.2020 17:46 Відповісти
Иди это подскажи жоп@м, бабушки бородатой!
Шо там юля, своих ботов уже выпустила в помощь зеБЕниным телепузикам?)
показати весь коментар
07.04.2020 18:00 Відповісти
Для власти хорошо, что таких как ты даунов 95% страны.
показати весь коментар
07.04.2020 18:03 Відповісти
Хорошего ты мнения о себе, поздравляю, что ты дебил относишься к этим 95%.
Из-за таких как ты, приходят к власти овощи, клоуны, аферисты, коллаборанты!
За кого теперь будете голосовать за аферистку, медведчука или бойко?
показати весь коментар
07.04.2020 18:26 Відповісти
Дохлая корова, эта твоя недоимперия! Как же вас видно, вонючек лаптеногих! И методичку смени по поводу алкаша, устарела!
показати весь коментар
07.04.2020 18:40 Відповісти
что то вас нулевых много повылазило))) как по мне то западные суды должны зайти в украину а наших на мыло. если ты не понимаешь как вести банковский бизнес то он должен у тебя быть отобран, а тебе выплачена компенсация, если банк не убыточный, а если убыточный то арестовать твое имущество, то здесь не так?
показати весь коментар
07.04.2020 18:20 Відповісти
Там все поправки тупо левые, как говорится: шо не будь лиш бы было.
показати весь коментар
07.04.2020 17:46 Відповісти
"При этом в законопроекте прописано, что признание решения о выводе банка с рынка незаконным не может быть основанием для его отмены." Великолепная формулировка. Т.е. человек, признанный в суде невиновным, не является невиновным. Как говорил дедушка Лавруша "Дебилы, бл."Источник: https://censor.net/n3187379
показати весь коментар
07.04.2020 17:51 Відповісти
а можно цитату из закона где это написано и из которой это следует? не слова марамойки а именно цитату из текста закона. можно?
показати весь коментар
07.04.2020 18:06 Відповісти
Стаття 266, пункт 9. Читайте. У мене вона у пдф-форматі. Якщо буде час, напишу.
показати весь коментар
08.04.2020 01:56 Відповісти
Я не банкир и не имею личного мнения,написАла что приказал Беня Коломойский, , - "слуга народа" Василевская-Смаглюк, подавшая 1689 правок
показати весь коментар
07.04.2020 17:58 Відповісти
о. и косатая рассказывала про "антиконституционность"
показати весь коментар
07.04.2020 18:04 Відповісти
Шкура конченная
показати весь коментар
07.04.2020 18:04 Відповісти
"Детка, это же безобразие".. ты же в этой теме тупая, как курица

https://www.youtube.com/watch?v=i7tW5y7UFM8
показати весь коментар
07.04.2020 18:14 Відповісти
Слуга народа или шлюха КАЛомойского? Вот в ЧЕМ ВОПРОС!
показати весь коментар
07.04.2020 18:18 Відповісти
Подстилка КАЛОмойская
показати весь коментар
07.04.2020 18:22 Відповісти
Я не банкір і не маю особистої думки, що повинен отримати Коломойський, а що ні. Але закон не має суперечити Конституції, - "слуга народу" Василевська-Смаглюк, яка подала 1689 правок - Цензор.НЕТ 6077
показати весь коментар
07.04.2020 18:26 Відповісти
Тобто на країну їй насрати - вона не збирається тут жити..
показати весь коментар
07.04.2020 18:27 Відповісти
В цієї гиді лише один пріоритет - гроші,гроші,гроші і ще раз гроші . Про якісь принципи , логіку совість не йдеться , все покривається лютою хуцпою як заведено в "богообраних" . Гордість 73% дупоголових ідотів .
показати весь коментар
07.04.2020 18:30 Відповісти
Звільнити та притягнути до кримінальної відповідальності голову Офісу Президента Андрія Єрмака
https://petition.president.gov.ua/petition/91322
Заходим и подписываем петицию!
показати весь коментар
07.04.2020 18:33 Відповісти
Знаешь что служанка, иди ка ты в банк депозиты принимать в закрытом отделении....Вот там ты и будешь банкиром с....двухведерной жопой....
показати весь коментар
07.04.2020 18:40 Відповісти
Як голосуєте, той вас і танцює українці... курва вашій мамі.
показати весь коментар
07.04.2020 19:00 Відповісти
Украине нужны достаточно простые понятные вещи.
Только очередная власть приходит, чтобы набивать свои карманы за счет всего народа.

А Украине нужна деолигархизация и демонополизация, резкое уменьшение коррупции, стимуляция экономическими методами ИННОВАЦИЙ и производства товаров и услуг с ВЫСОКОЙ ДОБАВОЧНОЙ СТОИМОСТЬЮ (например, экспорт муки/макаронных изделий - вместо экспорта зерна, мебели - вместо леса-кругляка, масла - вместо семян подсолнечника, стали - вместо руды или чугуна, производство и экспорт продукции машиностроения, ВПК, двигателей, турбин, авиационной техники, вертолетов, программных продуктов), прозрачные правила ведения бизнеса, верховенство права, равенство всех перед законом и НЕОТВРАТИМОСТЬ НАКАЗАНИЯ ЗА ПРЕСТУПЛЕНИЯ.
--
Какие инвестиции вы ждете? У нас коррупция, нет нормальных судов, и защиты частной собственности/инвестиций, еще и война.
показати весь коментар
07.04.2020 19:18 Відповісти
..закон не должен противоречить Конституции...
Согласен. А эта **** нашла там 1689 несоответствий конституции??? В конституции слов чуть больше чем 1600...
показати весь коментар
07.04.2020 19:21 Відповісти
Затичка є затичкою!!!
показати весь коментар
07.04.2020 19:23 Відповісти
Вот такие смиглевские-заштукувовседырупускающие это элита зеленых, их альфа и омега.
Классика буратинизма.
показати весь коментар
07.04.2020 19:33 Відповісти
Все элементарно - продажная *****, а прикрывается высокими материями.
показати весь коментар
07.04.2020 20:15 Відповісти
Не маючи власної думки ,чого пані, попхалася в депутати
показати весь коментар
07.04.2020 20:59 Відповісти
...оце розумниця в парламенті, судячи з вище викладеного знає практично всі закони практично як риба в воді, хоча працювала все життя журналістом ...
показати весь коментар
07.04.2020 21:30 Відповісти
...оце розумниця в парламенті, судячи з вище викладеного знає практично всі закони практично як риба в воді, хоча працювала все життя журналістом ...
показати весь коментар
07.04.2020 21:30 Відповісти
Ця жучка фанат Портнова, ворога України, Подруга Жигдів БУЖАНСЬКИХ, ДУБІНСЬКИХ, сама недолуга і ДЕЛІТАНТ, в неї відсутні звивини в мозку. Такі дії "слуги народу" свідчать що вони слуги інородцв із землі обітованої. А ЦЕ ПРОСТО ВОРОГИ УКРАЇНИ.
показати весь коментар
07.04.2020 21:44 Відповісти
Предположим, что она действительно эти правки писала...
Предположим делала она это полтора месяца, или 45 дней.
Допустим она только ими занималась по 10 часов в день. Два часа перерыв на покушать, итого 8 часов. Пусть один день в неделю отсыпалась. Итого получается 40 дней по 8 часов...
Равно 320 часов...
1689 / 320 = 5.2 поправки в час или примерно 11 минут на поправку....
А если взять наугад десяток поправок и спросить ее, что там написано, то я уверен, что она даже не скажет, что там написано...
показати весь коментар
07.04.2020 22:01 Відповісти
наивные! да там писали эти писульки целый эскадрон и бригада денно и нощщно.
показати весь коментар
08.04.2020 00:37 Відповісти
Взяла падла...
показати весь коментар
07.04.2020 22:42 Відповісти
Это сколько же секунд она потратила на каждую поправку?
показати весь коментар
07.04.2020 22:44 Відповісти
Посмотрите на её морду, это той терьер или чихуахуа?
показати весь коментар
07.04.2020 22:45 Відповісти
Эта ***** недавно портнова восхваляла. Понятно кто у нее за консультанта.
показати весь коментар
07.04.2020 22:51 Відповісти
и подружка Дубинского.
показати весь коментар
08.04.2020 00:35 Відповісти
Я не банкір і не маю особистої думки, що повинен отримати Коломойський, а що ні. Але закон не має суперечити Конституції, - "слуга народу" Василевська-Смаглюк, яка подала 1689 правок - Цензор.НЕТ 1735
показати весь коментар
07.04.2020 22:55 Відповісти
ИБений стыд!Так и МВФ можно спровоцировать не только на 3-и лярда зелени судам Лондона,но и на экстрадицию бенито в тюрьму Делавера.
показати весь коментар
08.04.2020 02:57 Відповісти
Канал чесних новин.
показати весь коментар
08.04.2020 11:14 Відповісти
За сколько продалась ?? мразь!
показати весь коментар
08.04.2020 13:33 Відповісти
Вот это стахановка ! На доску почета ее за денно и нощное изыскание поправок в антибенин Закон,причем не имея соответственного образования..Старалась же за долю малую..
показати весь коментар
08.04.2020 15:31 Відповісти
Тю,цій шмарклюк треба спочатку падлякова переплюнути,аби в рекордсмени ібені потрапити.Тому усіх таких ібень краще регламентом вбити,ніж прогодувати.
показати весь коментар
09.04.2020 05:13 Відповісти
Сторінка 2 з 2