70 393 158

Голова ДТЕК Сахарук закликав готуватися до відключень електроенергії на кілька днів (оновлено)

свет,света,отключение

Масштабні руйнування енергетичних об’єктів України, завдані російськими ракетними ударами 15 та 17 листопада, можуть спричинити довгострокові відключення електроенергії, які триватимуть по кілька днів.

Про це виконавчий директор ДТЕК Дмитро Сахарук заявив у ефірі телемарафону, повідомляє Інтерфакс-Україна.

"Це дні. Ми зараз будемо, на жаль, говорити не про планові відключення електроенергії, а про планові включення в деяких регіонах, а їх багато. На жаль, годин, протягом яких буде електрика, може бути дуже мало. Це дві-три години на добу", – сказав Сахарук.

Він пояснив, що окупанти цього разу завдали багато шкоди об'єктам передачі – підстанціям, які передають електроенергію з одного району до іншого та через які отримують електроенергію багато областей у центрі та на заході України. Крім того, через влучення ракети 15 листопада призупинила роботу одна із ТЕС групи ДТЕК.

За його словами, оперативних заходів для підключення споживачів вжито там, де це можливо, частково почалися відновлювальні роботи, але їх поки що не можна провести скрізь.

"Частково відновлювальні роботи вже почалися, частково були перемикання технічні, зараз триває розбір завалів, зруйнованого обладнання, в деяких випадках треба розмінувати територію. Отже роботи йдуть, але ще не в масштабному форматі, коли можна було б уже встановлювати та монтувати обладнання", – описав ситуацію топ-менеджер ДТЕК.

За його розрахунками, внаслідок масованих російських атак зараз близько 40% українських споживачів мають дуже великі проблеми з електропостачанням.

"Прогнозів, коли ця цифра зменшиться, у мене поки що немає", – зазначив Сахарук.

Проте він назвав ситуацію, хоч і дуже складною, але контрольованою.

Як повідомлялося, раніше оператор енергосистеми країни НЕК "Укренерго" попереджав, що через різке похолодання зросло споживання електроенергії в тих регіонах України, де вже відновлено електропостачання після масованих ракетних ударів 15 листопада, що ще більше ускладнило ситуацію в енергосистемі та збільшує обсяг обмежень енергоспоживання.

Через це у четвер, 17 листопада, по всій Україні впродовж доби застосовуються графіки погодинних відключень, а також додатково – аварійні відключення.

Топ коментарі
+32
дибильные коррупционеры отдали всю енергетику канибалу ахметке, и думали что будете при свете жить,?? донбасяни тоже так думали.
показати весь коментар
17.11.2022 14:43 Відповісти
+29
Не бійтесь, у тих, хто ці заяви робить, світло буде завжди.
показати весь коментар
17.11.2022 14:50 Відповісти
+24
Бггг... шоб віддали не ахмєткє а бєнє, чи взагалі не віддали, то ракети би промазали?
показати весь коментар
17.11.2022 14:57 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Фошизди фошиздам винні? Не певен. А щодо нефошиздів, то певен, що нефошизди не винні. Більше того можуть почати вимагати й з нас репарації. Як, наприклад, поляки з німців. Отже, краще сидіти тихо-тихо.
показати весь коментар
17.11.2022 18:10 Відповісти
Перечитайтемійдописщераз-можещосьзрозумієте.
показати весь коментар
17.11.2022 21:36 Відповісти
"уроды с запада", возможно, хотели, чтобы Украина сдалась, как Чехия в 1968. Но Украина выбрала войну. А когда выбираешь войну, должен понимать, к чему это приведет.
показати весь коментар
17.11.2022 16:06 Відповісти
Стріляють по всій Україні, а проблеми в ДТЕК.
показати весь коментар
17.11.2022 15:51 Відповісти
Стріляють переважно по енергетичній інфраструктурі. Що вам не зрозуміло?
показати весь коментар
17.11.2022 16:04 Відповісти
Ще раз, стріляють по всій енергитичній інфрастуктурі України, а віялові відключення у споживачів ДТЕК.
показати весь коментар
17.11.2022 16:15 Відповісти
А ще цікаво які такі перенавантаження вночі, але третій тиждень цілодобово відключають на дві години через кожні чотири.
показати весь коментар
17.11.2022 16:22 Відповісти
Тепер взагалі не зрозуміла логіка відключень. Я думаю, що ситуація критична, тому ми і спостерігаємо цей хаос
показати весь коментар
17.11.2022 16:25 Відповісти
Таки да.
показати весь коментар
17.11.2022 16:14 Відповісти
А ДТЕК не хоче розповісти про те, чму їхній ВЛАСНИК не припинив усю цю вакханалію ще на початку 14 року? Тільки про збитки, руйнування і про те, як їм (ДТЕК) нині важко? А він (власник) міг це зробити на раз-два. Та НЕ СХОТІВ
показати весь коментар
17.11.2022 16:03 Відповісти
А "мудрий український нарід" не хоче розповісти чому в 2019-му обрав не

"Армію, Мову, Віру", а Асвальт ?

в коментарях багато рашиських шпіонів, зареєстрованих недавно! 👿
показати весь коментар
23.11.2022 13:06 Відповісти
А це, часом, не та сама "МУДрІСТЬ, через яку у 14-му перекривали рух ВСУ?
показати весь коментар
24.11.2022 16:15 Відповісти
Це тепер Ахметов стоїть на рубільнікє для всієй України
Сьогодні почув версію що Кучма це батько Ахметова, бо замутив зі своєю служницею,
яка потім народила хлопчика, теж до речі рудого як і Кучма, та і лицем трохи схожість.
Отакий серіал з Рінатом.
показати весь коментар
17.11.2022 16:13 Відповісти
показати весь коментар
18.11.2022 15:37 Відповісти
а ще Ахметов електрику у Польщу машинами вивозить, а українцям буде продавати електрику по талонам 😕
показати весь коментар
23.11.2022 13:09 Відповісти
Я ніколи не був прихильником рудого виродка із опг люкс, однак мені дуже цікаво, а яким чином детек має захищати тисячі своїх обєктів від кацапських ракет?! Чи ви люди, взагалі єпонулися, що пишете тут ****** дічь про те як ахметов спеціально вимикає електрику?!
показати весь коментар
17.11.2022 16:16 Відповісти
Ахметов всегда был против Украины. Что не ясно ?
показати весь коментар
17.11.2022 16:36 Відповісти
ахметка нехоче відновлювати ен. структуру?
Та гівно питання - об'являємо його банкротом і все націоналізуємо на користь держави. І так довго с тим ахметкой панькаємося, все що будували ми та наші батьки якимось дивним чином опинилося у рудого татаро-жида.
показати весь коментар
17.11.2022 16:47 Відповісти
І янелох призначе туди керувать губера із Запоріжжя, а ще краще його мочалку з тренажерного зала. Бо, гуманітарка вже пройдений етап, тут горищонти поширєє будуть. Все правильно, нічого не пропустив?
показати весь коментар
17.11.2022 23:24 Відповісти
Ви ж прийміть, зараз не 1917 рік. У владі такі ж ахмєткі.
показати весь коментар
18.11.2022 15:40 Відповісти
Все очень просто, ну прям как с Укртелекомом.

ДТЕК получило в наследство инфраструктуру, построенную при совке.

Эту структуру так или иначе необходимо было модернизировать.

Модернизировать превентивно, а не тогда когда "******" так, что модернизировать приходится не прозрачно для потребителей, а с блекаутом в пару дней.

Для этой структуры необходимо было производить запчасти для горячей замены.

Более скажу, мало того что боевые действия на территории Украины длятся с 2014 года, так самая что ни на есть прямая война, идет с февраля, но только вот по энергетике РФия стала долбить только последний месяц. Отсюда вопрос: что сделало ДТЕК за семь месяцев, чтобы нивелировать последствия обстрелов с максимально возможной скоростью ?

Ну потому что только имбецил будет надеяться на то, что в войне противник не будет обстреливать твою энергетику.

Как по мне, это даже не халатность, это скорее целенаправленная диверсия изнутри государства: сделать так, чтобы энергетика дышала на ладан, заявить об этом на весь мир (и противнику тоже), и ждать пока в нее прилетит, чтобы потом народ Украины без света и в холоде, был более сговорчивым к переговорам.

Я не параноик, просто создание ахиллесовой пяты в виде энергетики - смотрится уж крайне подозрительно.
показати весь коментар
17.11.2022 17:20 Відповісти
потому стратегические отрасли \монополии\ никогда не должны быть в частных руках. хотели энергетику - могли бы построить. я вообще удивлен что все станции не прОдали на металл, видимо не выгодно было (кстати сейчас под шумок - совсем не удивлюсь)
показати весь коментар
17.11.2022 22:11 Відповісти
Ага))

Нафтогаз побил в частных бениных руках))
показати весь коментар
17.11.2022 23:33 Відповісти
Дублирующие мощности (тр-ры, резервные вводы, высоковольтные сети и коммутационную аппаратуру) беспощадно грабили, распродавали и использовали как донора еще до начала войны 2014г. Об этом писали неоднократно но всем же было п0фиг, а теперь это рыжее пaдло говорит вы дайте мне денег и восстановите мне все уничтоженное, чтобы я потом снова мог стричь как и прежде.
показати весь коментар
18.11.2022 17:06 Відповісти
Полностью с Вами согласна, добавлю ко всему, что акциями Облэнерго владеют рос.олигархи, которые одного поля зрения со ждунами-ахметками. Поэтому в быстром восстановлении ЛЭП,сетей и т.п. они не имеют желания.
показати весь коментар
18.11.2022 15:45 Відповісти
Порахуй скільки людей виїхало з України, скільки підприємств позакривалося, скільки ілюмінації не вмикають увечері по всім містам України і подумай з якого дива дефіцит електроенергії і нащо ії вартість (транспортування) підвищиють ще раз. Синок Кучми срав на Україну з великої будівлі, як приклад Укртелеком який він угробив, любий звичайний працівник з цієї структури багато цікавого може розказати.
показати весь коментар
18.11.2022 15:45 Відповісти


JaWernulsaHerWam

@JaWernulsa

·

https://twitter.com/JaWernulsa/status/1593168014685655040 5 ч

Тут пишут "когда мы так **.....ть по России будем?" Отвечаю НИКОГДА ПРИ ЭТОЙ ВЛАСТИ! Хотите сказать, https://twitter.com/hashtag/%D0%95%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BA?src=hashtag_click #Ермак даст добро на обстрел своего отца полковника ФСБ российской разведки?
показати весь коментар
17.11.2022 16:50 Відповісти
Згоден - при такій владі ніяк, агентура по своєму роботодавцю відкривати вогонь не буде
показати весь коментар
18.11.2022 15:47 Відповісти
Главноє отвєтку нє давать, а то путєн нападьот
показати весь коментар
17.11.2022 17:28 Відповісти
Це нам за Ротердам плюс. Нічого було сміятись, як пацани ярди заробляли. Лейтмотив простий як двері в ОПі -підвищуйте ціну за доставку і буде все в ажурі.
показати весь коментар
17.11.2022 17:28 Відповісти
Полный *******.
Одесса практически полностью обесточенная, хотя прилетов серьезных не было. Электроэнергии и интернета нет по 20 часов в сутки уже второй день. Электротранспорт ходит, город в иллюминации, Аркадия сияет огнями. Свет отключают только в спальных районах, что бы вызвать недовольство населения и сделать картинку для кацапских новостей. Начался новый проект дестабилизации задуманный кацапами - шатать венгрию, турцию, юг Украины. Кто то в ОП очень подыгрывает.
показати весь коментар
17.11.2022 17:47 Відповісти
У ботов в ситуации виноваты кто угодно, но не ракеты путина. А если человек не способен видеть причино-следственную связь (ракета попала в энергоинфраструктуру---> нет электричества) то он полный абсолютный дебил.
показати весь коментар
17.11.2022 19:11 Відповісти
Розкажу по свої області на область дали ліміт по світлу, обленерго встановило зрозумілий графік відключень і тут приказ з Києва все центр енерго як хочемо в любий час ніяких графіків і луплять 2 год є 4 немає, причому які райони відключати також зверху спускають, і в результаті частина міста постійно з вуличним освітленням, яке щей в день горить а частина по півдня без світла непонятно як... Генератор супер але в кого виробництво і багато обладнання повна зупинка, чпу наприклад не запустиш бо ....

Так б... повні диб... рулять центренерго, зробіть ліміти графік порайнонно і відключайте щоб бізнес знав на чому стоїть, а то от навіть будівництво в ковш набрали бетону і п...ц кран на висоті з тим бетоном завис.... А в мого знайомого на чпу станках там взагалі жесть під час зупинок...
показати весь коментар
17.11.2022 19:36 Відповісти
І ще хочу добавити пів міста цілодобово із світлом, там все горить ніхто нічого не економить
показати весь коментар
17.11.2022 19:38 Відповісти
планую сьогодні до вуличного освітлення кидати перемичку, заїбало, що у будинках немає, а вулиця освітлена.. Вимикали і на 18год, а через 300метрів по прямій-взагалі ні, а тепер, якщо 2год. є то 5год- сосати, але в центральній частині завжди є.
показати весь коментар
18.11.2022 10:37 Відповісти
Это вопросы к энергетикам, которые хер знает как линии кладут, когда в одном и том же доме могут быть и две и три линии.
показати весь коментар
18.11.2022 18:15 Відповісти
А у вас, ясно дело, все со светом?
показати весь коментар
18.11.2022 15:50 Відповісти
Ракета попала в инфраструктуру, а отключать свет стали через два дня после прилета - то кто тут абсолютный дебил?
показати весь коментар
20.11.2022 07:14 Відповісти
А з якого це дива мають бути відключення, в Киэві особливо? Тим більше - на кілька діб? Під час останніх обстрілів практично всі ракети ху"ла, націлені на Киів були збиті. Сам Киів живиться від купи ТЕЦ, котрі виробляють для міста тепло й електрику. То чого відключення? Чи хтось просто підіграэ ху"лу і тероризуэ тих же таки киян - щоб були готові "дагаварівацца пасэрэдінэ"? Чому саме кияни - теж зрозуміло - бо кияни завжди активно підтримували всі Майдани, були іхньою опорою.
показати весь коментар
17.11.2022 20:59 Відповісти
Як там казав "мудрий" нарід? Хуже нє будєт? Ну-ну...
показати весь коментар
17.11.2022 21:31 Відповісти
А шашлики готувати можно й без алєктріка.
показати весь коментар
17.11.2022 22:47 Відповісти
почему разные епланы со всех установ что то комментируют? Кто главный? Кто отвечает за это всё?
показати весь коментар
17.11.2022 22:17 Відповісти
Раньше не было таких централизованных систем и такого потребления

Во времена 2МВ например

Поэтому разрушение инфраструктуры так не влияло
показати весь коментар
17.11.2022 23:01 Відповісти
Раньше в каждом дворе стояла своя электростанция, ага
показати весь коментар
20.11.2022 07:16 Відповісти
Настільні ігри і книжки при свічках повертаються.
показати весь коментар
17.11.2022 23:11 Відповісти
Треба пам'ятати, що ЦІЛЬ кремлівського маніака полягає не в тому, щоб погасити світло у наших квартирах, щоб ми там краще спали без світла... (він лише створює видимість, що його ціль в цьому), а насправді - його ціль - захопити Україну, встановити над нами контроль і знищити нас.

Саме в цьому контексті і потрібно розглядати його дії - його дії мають якусь ВОЄННУ ЦІЛЬ.

Яких ВОЄННИХ ЦІЛЕЙ можна досягти, зруйнувавши ЕЛЕКТРИЧНУ енергосистему?
-1. Погіршення і втрата зв'язку? - Так, але "Старлінки" і на генераторах можуть працювати.
-2. Вплив на громадську думку заради погіршення ставлення громадян України до дій влади? - Більшість громадян України розуміють, що здатися ворогу означає загинути, тому явно краще жити, нехай і з деякими незручностями, але ВИЖИТИ.
-3. Руйнування економіки України? - Але Захід вже фінансує Україну на 30-40% бюджету і обіцяє підтримувати, скільки знадобиться.
-4. Вигнати населення з території України за кордон? - Але ж ЗСУ залишаться тут.
І всі ці цілі вище не є безпосередньо ВОЄННИМИ ЦІЛЯМИ (окрім зв'язку), тобто такими, які безпосередньо впливають на боєздатність ЗСУ та інших наших військ. Отже, має бути якась ІНША ЦІЛЬ... - ЯКА?
показати весь коментар
18.11.2022 05:33 Відповісти
> Так, але "Старлінки" і на генераторах можуть працювати

Связь - это не только старлинки. Связь - это еще и учет\продажа топлива, связь это зарплаты военным которые начисляются через банки, связь - это куча всего, что обеспечивает функционирование одного солдата. Армия - это не только вояка с оружием, это еще куча всего рядом с ним. И да, топливо для генератора не появляется из ниоткуда, на его приобретение, как ни странно, тоже нужна связь.

> Більшість громадян України розуміють, що здатися ворогу означає загинути

Я тебя разочарую. Більшість громадян уже начала считать что если бы Украина не начала сопротивление, то сейчас бы жили в мире и согласии, хоть и без куска территорий. Это тебе объективно, без зрады, просто сухая информация. Твое мнение про большинство - всего лишь т.н. "ошибка выжившего": ты просто проводил опрос не везде.

> Але Захід вже фінансує Україну на 30-40% бюджету і обіцяє підтримувати, скільки знадобиться.

Именно поэтому эти петухи долбят не только по нам, а еще и по Европе, шантажируя их как прямо через энергоносители, так и косвенно через Орбана и прочих шалав.

> Але ж ЗСУ залишаться тут.

ЗСУ такие же люди, у которых тоже есть семьи, у которых нет ни генератора ни старлинка. Один с бригады, а расположение техники да сдаст врагу. А то и на бунт подобьет.

Цель любой войны - навязывание своей воли противнику, что бы там Питун не кукарекал. Поэтому действовать эти черти будут со всех фронтов, даже с самых казалось бы маловероятных (а еще умножь это на коренной долбобеизм русских).

Ну а вообще логика здесь очевидна: вбить клин между народом и властью в чей зоне ответственности находятся как электричество, так и военно-политические решения.
показати весь коментар
18.11.2022 11:59 Відповісти
"просто проводил опрос не везде"

Да, не проводился опрос в Москве, Санкт-Ленинграде и в остальной части РФ. Но их мнение путинских бандитов не интересует - бандиты мобилизуют и пошлют их на бойню, не спрашивая их мнения.

"жить в мире и согласии, хоть и без куска территорий"

Смотря о каком куске идёт речь.
До 2014 года:
у Украины был кусок в 0.603 млн. кв. км, у РФ был кусок 17.1 млн. кв. км,
но российские бандиты "жить в мире и согласии" не захотели, а захотели прибавить к своему куску чужой кусок.
А в 2021 под РФ уже было ещё больше "кусков" - даже чужие оккупированные "куски" уже были под полным фактическим контролем РФ. Но "жить в мире и согласии, хоть и без (нового) куска территорий" российские бандиты опять не захотели и напали на уже новые "куски" Украины, чтобы забрать ещё больше "кусков территории".
Так что эти сказки популярности на украинском "куске территории" уже не имеют. Не дождётесь.
показати весь коментар
20.11.2022 05:29 Відповісти
ВАЖЛИВО! Юрій Бутусов написав, що рашисти вивели (з-під Херсона) свої ПОВІТРЯНО-ДЕСАНТНІ війська - https://biz.censor.net/ua/r3379487 - Є ЦІЛКОМ РЕАЛІСТИЧНИЙ СЦЕНАРІЙ, ДУЖЕ НЕБЕЗПЕЧНИЙ:
Знищення енергетичної інфраструктури може мати ВОЄННУ ЦІЛЬ:

рашисти хочуть ПОВНІСТЮ ПОГАСИТИ СВІТЛО У КИЄВІ, ЩОБ У МАКСИМАЛЬНІЙ (У ПОВНІЙ) ТЕМРЯВІ СКИНУТИ ДЕКІЛЬКА (десятків) ТИСЯЧ ПОВІТРЯНО-ДЕСАНТНИХ ВІЙСЬК ПРЯМО В ЦЕНТРІ КИЄВА, ЩОБ ЦЕЙ ДЕСАНТ ЗНИЩИВ ГОЛОВНІ ЦЕНТРИ УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ (і людей там).

Адже ВОНИ ДУМАЮТЬ, ЩО якби їм таке вдалося, то ЗСУ та інші війська втратили б дуже сильно боєздатність і т.д., тобто НАСЛІДКИ БУЛИ БИ КАТАСТРОФІЧНІ.

ЧОМУ РАШИСТИ МОЖУТЬ ПЛАНУВАТИ ТАКИЙ СЦЕНАРІЙ? - ТОМУ ЩО:
1. Інших варіантів у них практично не залишається.
2. Наша ППО втрачає багато ракет, збиваючи їхні ракети: рашисти МОЖУТЬ ТИМЧАСОВО, АЛЕ СИЛЬНО ЗМЕНШИТИ КІЛЬКІСТЬ НАШИХ РАКЕТ ППО, запустивши масово (одночасно) свої 100 чи більше ракет на Київ. ~ 100 ракет вже було, але тоді були не всі на Київ - https://biz.censor.net/ua/n3380777
3. ВОНИ ДУМАЮТЬ, що вістря їхнього вторгнення в лютому 2022 майже досягло цієї цілі, ВОНИ ДУМАЮТЬ, що не вистачило зовсім трохи для успіху тоді, тому тепер, врахувавши тодішні помилки, і завдяки фактору несподіванки вони зможуть досягти їхніх цілей. (Очевидною їхньою помилкою в лютому 2022 була спроба дістатися центру Києва по землі, а не повітрям, тоді як повітрям їхні вертольоти запросто залетіли аж над водосховище, де були частково побиті через те, що затрималися там.) Таким чином ВОНИ ДУМАЮТЬ, що Україна ВИЯВИЛАСЬ БИ НЕ ГОТОВА ЗУПИНИТИ ПОВНІСТЮ ЇХНІЙ МАКСИМАЛЬНО ПОТУЖНИЙ ПОВІТРЯНИЙ ДЕСАНТ ПРЯМО В ЦЕНТР КИЄВА (наприклад, у р. Дніпро, на площі, на парк-музей війни... по GPS і картах Google), І ТОМУ якась ЧАСТИНА цього ДЕСАНТУ ЗМОГЛА БИ ДОСЯГТИ ПОСТАВЛЕНИХ ЦІЛЕЙ.
показати весь коментар
18.11.2022 05:39 Відповісти
Хватит ныть уже про свет, достали. Люди прямо сейчас в окопах лежат, теряют руки, ноги, жизни а у вас проблема что в тик токе не посидеть. У меня за 48 часов было 6 часов электричества и ниче живой, дальше хуже обещают и опять ничего - живым останусь. Если вам так не комфортно в тылу без света, валите на фронт, там будет светло.
показати весь коментар
18.11.2022 18:20 Відповісти
Очень не похоже на кризис. Похоже на гомосексуалистов, которым не нравятся независимые СМИ. Вот они и ищут, где что питается от сети
показати весь коментар
19.11.2022 00:02 Відповісти
Сторінка 2 з 2