Касові апарати для продавців на базарах стануть обов’язковими з 1 січня: Кабмін відмовляється відкласти їх запровадження

рро

Уряд не планує відтерміновувати запровадження норми, яка передбачає обовʼязкове використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО/ПРРО) для підприємців, які використовують першу групу спрощеної системи оподаткування.

Про це голова Комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев ("Слуга народу") повідомив у Telegram.

"Отримав позицію виконавчої гілки влади щодо відтермінування обов’язкового встановлення платіжних терміналів для ФОП 1-ї групи з 1 січня 2026 року. Відтермінування Мінекономіки вважає недоцільним", – повідомив Гетманцев.

Він додав, що не поділяє таку позицію, адже вона не враховує умови, у яких працюють дрібні підприємці. Відтак, депутат закликав відкласти запровадження цієї вимоги принаймні до завершення війни.

"Йдеться про підприємців, які не використовують податкові схеми, не "дроблять" бізнес і не займаються агресивною оптимізацією, а здійснюють просту, дрібну торгівлю. Для багатьох ФОП 1-ї групи підприємницька діяльність у період війни – це забезпечення власного існування", – додав Гетманцев.

Як повідомлялося, РРО обовʼязкове для підприємців, які ведуть розрахункові операції в готівковій чи безготівковій формі під час продажу товарів чи послуг.

Згідно із постановою Кабміну №894 від 29 липня 2022 року, РРО/ПРРО став обовʼязковим:

  • з 1 січня 2023 року – для ФОПів другої, третьої та четвертої груп і тих, хто працює на загальній системі оподаткування у містах з населенням понад 25 тис. осіб;
  • з 1 січня 2024 року – для торгівців, які провадять господарську діяльність у населених пунктах з чисельністю населення від 5 до 25 тис. осіб;
  • з 1 січня 2025 року – для торгівців, які провадять господарську діяльність у населених пунктах з чисельністю населення менше ніж 5 тис. осіб;
  • з 1 січня 2026 року – для ФОПів – платників єдиного податку першої групи, торговців, які здійснюють торгівлю з використанням торгових автоматів, виїзну (виносну) торгівлю, продаж власноручно вирощеної або відгодованої продукції.

Державна податкова служба почала проводити перевірки щодо коректної роботи касових апаратів із 1 серпня 2023 року, а з 1 жовтня за порушення у цій сфері підприємців почали штрафувати.

Топ коментарі
+46
По-моєму, на базарах була чи не найвища концентрація зєбілов.
показати весь коментар
18.12.2025 16:06 Відповісти
+18
Точно підмічено)
показати весь коментар
18.12.2025 16:17 Відповісти
+17
Найвища, по-моєму, була серед таксистів.
показати весь коментар
18.12.2025 16:22 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
По-моєму, на базарах була чи не найвища концентрація зєбілов.
показати весь коментар
18.12.2025 16:06 Відповісти
Точно підмічено)
показати весь коментар
18.12.2025 16:17 Відповісти
Найвища, по-моєму, була серед таксистів.
показати весь коментар
18.12.2025 16:22 Відповісти
и учителей с з/п $4000
показати весь коментар
19.12.2025 14:23 Відповісти
Питання не у тому, щоб зобов"язати касовий апарат. А у тому по-перше, як зобов"язати усе пробивати через нього? Ну людина отримала каш - і все. Толку? Продавці підуть у тінь, пробиватимуть "для галочки" пару чеків. Наприклад, у Британії все по-іншому і цивілізовано.
Тобі не треба ніякого апарату, як простому підприємцю. Ти маєш звичайну банківську рату і термінал. І при певному доході, нижчому за 12500 паундів на рік - ти взагалі ніякі податки не платиш. Просто подаєш звіт про доход.
А як вони контролюють? Періодично роблять перевірки банківських акаунтів. І якщо обороти значно перевищують задекларовану суму - тоді великі проблеми.
Але головне, щоб працювала система - це відповідальність, заснована на реальних наслідках фінансового скаму. Тобто людина, яка окей, вирішила зробити лівак, приховати, не задекларувати і так далі - якщо вона буде впіймана - їй просто п*зда. Питання навіть не у штрафах. Питання у знищенні креднитної і бізнес репутації, проблеми з іпотеками, проблеми з DBS, працевлаштуванням і навіть страховкою у майбутньому ...

Тому людина просто заплатить чесно податок - і спить спокійно. Тому дрібні торговці навіть не напрягаються, якщо чесно роблять селф ассесмент, а великі - грають по правилах для дорослих.
А тут, де у країні корупція на всіх рівнях - трясти бабку з автоматом, а мережевий рітейл гігант продає телефони - де сто ФОПів підставних під парасолькою. Ось і капец.
показати весь коментар
18.12.2025 16:33 Відповісти
"як зобов"язати усе пробивати через нього"
А це не треба. Контрольна закупка, через 15 хвилин повертаються і перевіряють чи була покупка відображена в апараті. Ні (шо скоріш за все) - продавщиця влетіла на ніфігову суму бабла.
показати весь коментар
18.12.2025 16:56 Відповісти
ні, продавщиця влетіла на 200 гривень хабаря контролеру. А за 500 він її ще тиждень не чіпатиме)))
показати весь коментар
18.12.2025 16:58 Відповісти
Поліз поцікавитися сумою штрафів... ШІ (з посиланням на tax.gov.ua) каже шо штраф за непробиття чеку - 100% ціни непробитого товару за перший випадок, 150% - за наступний. Хєрня. Ніхто з такими штрафами нічо пробивати не буде...
показати весь коментар
18.12.2025 17:04 Відповісти
"афтар" намішав вінігрету. Ідеться не про РРО, а про платіжні термінали
показати весь коментар
18.12.2025 20:29 Відповісти
ні не намішав. Якраз про те і йдеться, що в Британії дрібним торговцям РРО не обов"язкове. Ні касовий апарат ні фіскальний реєстратор є ЕКС.
Бо РРО - це дофіга проблем. Від реєстрації - до щомісячного обслуговування, яке не безкоштовне. А майстри зараз часто через обставини не надають послуг виїзного обслуговування. Тож перевірка ККС, цілісності фіскальних пломб, ведення журналу тощо - це дофіга гемороя.

Так я вважаю і в Україні це зайве рішення. Методи контролю полягають в іншому. Але вимога (точніш стронг рекомендація) для роздрібних малип родавців - мати саме портативний платіжний термінал зі спеціальним банківським рахунком для прийняття безготівкових платежів.
показати весь коментар
19.12.2025 00:17 Відповісти
тренд - у людей скоро готівки у кишенях не буде, усе зі смартфона ... чи чіпа ... скоро ...

Тоді що будуть дрібні торговці робити ?
показати весь коментар
18.12.2025 23:23 Відповісти
у чому проблема? У Британії кодна бабка на базарі (у прямому сенсі) має маленький кишеньковий термінал - зчитувач банківської картки або NFC з телефону. Він зовсім не дорогий, через додаток підключається за 5 хвилин. Ніхто гроші не витягне , не загубиш кеш. Це не податкове щось, як РРО. Просто підвязується до персональної банківської картки. Це ЗНАЧНО краще і зручніше, ніж купа готівки і постійно шукати решту розбивати.
показати весь коментар
19.12.2025 12:12 Відповісти
В Британії бабки теж пучками укропа і солоними огірками торгують з касовими апаратами?Просто я ніде в Європі на ринках касових апаратів не бачив.
показати весь коментар
19.12.2025 16:52 Відповісти
ти тупий чи читати не навчився?
показати весь коментар
19.12.2025 17:02 Відповісти

"а єслі что-то пайдьот нє так - ми єво смітьом!" (С)
показати весь коментар
18.12.2025 16:51 Відповісти
99,73%
показати весь коментар
18.12.2025 20:28 Відповісти
💯
У мене там купець на всю голову зебіл 🤬
показати весь коментар
19.12.2025 00:48 Відповісти
СУпер!! Нема доходів нема доходів понесеться знову стара пісня.. Аренду квартир коли опадаткують::: Чи не на часі??? А там сумачедчі мілліарди
показати весь коментар
18.12.2025 16:17 Відповісти
аренду квартир давно пора оподаткувати і зробити цивілізовано, як в усьому світі (окрім Іспанії. лол))) . Бо бляха, з одного боку, коли ти живеш - скажімо нелегально арендуєш - а завтра тебе бляха попросили через тиждень виїзджати, або через місяць максимум. А інколи тупо кинули, як це буває постійно . А з іншого - коли арендар кидає арендодавця, не платить гроші і потім з поліцією їх виселяй. Це **** зімбабве. Коли немає офіційних контрактів, зобов"язань і прав. Це напівсіре барижне кодло арендного ринку давно треба нахер розігнати і структурно все переробити. Але з такою корупцією наверхах.. важко це.
показати весь коментар
19.12.2025 12:14 Відповісти
Все для людей. Влада з Народом!
показати весь коментар
18.12.2025 16:21 Відповісти
Не маніпулюй.Народ то не базарні бариги-зелебаобаби.
Все просто-вони мають платити податки аналогічні,як працівники на виробництві.
показати весь коментар
18.12.2025 18:05 Відповісти
Адміністрування ПДВ для ФОПів - це смерть спрощеного оподаткування. Ще з Кучми самозайнятих хотіли придушити. Як наслідки - стагнація в єкономіці, рост безробіття, рост міграції etc. Це ви просто не в курсі. Я не маніпулюю.
показати весь коментар
18.12.2025 18:29 Відповісти
Чому на виробництві повинно бути фіксоване оподаткування,а в бариг-хто торгує продукцією цього виробництва якесь "спрощене" ?
показати весь коментар
18.12.2025 18:40 Відповісти
Ви розумієте ідеологію спрощеної системи оподаткування? Ви розумієте, що таке самозайнятість населення? Один мільйон малих підприємців може втратити роботу. Ви цього хочете? Країну під відкіс, а самому сдриснуть за кордон?
показати весь коментар
18.12.2025 19:19 Відповісти
Та все я розумію правильно.
Ваші маніпулятивні 4 запитання замість відповіді на одне моє тому доказ.
показати весь коментар
18.12.2025 19:27 Відповісти
Є безкоштовні ПРРО, які встановлюють на смартфон. Як від приватних компаній, так і від державного Приватбанку. Все працює вже роками.

100% громадян подужали встановлення вайбера, тіктока та тєлєги. І роботу з ПРРО - подужають. Складність обліку там приблизно така ж, що і в оперуванні вайбером/тєлєгою.

За кордоном в більшості країн - фіскальні реєстратори та облік чеків для роздрібної торгівлі будь-якого обсягу (фізичного і в грошах) - обов'язкова справа. Тож дрищіть як завгодно, а податки платити - зобов'язані.
показати весь коментар
18.12.2025 20:29 Відповісти
Зазвичай риба гниє з голови. Може краще і збір податків розпочати з голови аине з хвоста?
показати весь коментар
19.12.2025 08:45 Відповісти
Ну от дивись - ХТО обирав хєрограя та зє-шваль в керівництво країною? Отакі "хвости", які податки платити не ******* (і не платять), всі питання вирішують хабарчиком чи "через кума", які, дай їм будь-яку посаду, одразу починають вибудовувати систему збору данини якщо не з громадян, то принаймні з підлеглих.

Нє, Вітя, треба починати з "хвостів" - примушувати людей знати - що вони платять податки, щоб "хвости" розуміли, що держава існує НА ЇХ ПОДАТКИ, а не взяті з підпростору трильйони. От тоді, можливо, через років 20, і почнуть обирати на посади не трясуна мудями в лосинах на камеру, а кваліфікованого економіста/управлінця. А головне - будуть намагатись його (і всю шоблу призначених) контролювати. А не так, як ти зараз - в тебе ніхто ні в чому не винен, окрім "гнилої голови".
показати весь коментар
19.12.2025 09:30 Відповісти
Щось я не бачив жодного рро на базарах у Польщі, Румунії Болгарії. Чи то може є дві Європи, одна про яку кажут по телевізору, а інша, що якось існує без українського телевізора?
показати весь коментар
19.12.2025 09:43 Відповісти
Вітя, читай уважніше закони тієї ж Польщі - в них фіскалізація (обов'язковість вести облік в фіскальному касовому апараті та видавати фіскальний чек) https://www.gov.pl/web/finance/fiscal-cash-registers закріплена законом. Єдиний виняток - якщо твій оборот не перевищує ~4500Є на рік (це 383 Євро на місяць - що дуже невеликі гроші для поляків, тим більше торговців). Приблизно те ж саме діє і в Румунії - там торгівля на ринку - обов'язково фіскалізована. Єдиний виняток - продаєш те, що сам особисто виростив на своєму городі і ця діяльність (торгівля на базарі овочами) не є твоєю "постійною" діяльністю. В Болгарії закон ще жорсткіший - там просто немає виняткців - фіскалізація для комерційної діяльності - обов'язкова, крапка. Тож ти бачив в Польші/Румунії/Болгарії без фіскального реєстратора або найбідніших лоточників, які на базар вийшли з городиною з власного городу раз в місяць, або просто порушників закону.

І, будь-ласка, більше мені нічого щодо цього не пиши. Мені вже очевидно, що ти маніпулятор-демагог, який в питанні ніхєра не розбирається, але "свою думку" - маєш і готовий цю дурню свою захищати "до останнього".
показати весь коментар
19.12.2025 10:35 Відповісти
От хто б подумав,що країна на " баригах" тримається!
Всім-податки,базарним- спрощений схематоз!
показати весь коментар
19.12.2025 08:39 Відповісти
А де селяни продають вирощену власноруч картоплю? Не на базарі?
А чому тоді фінансові дотації отримують агрохолдинги а не фермери?
Чи у вас прняття що на базарі варені джинси продають бариги, то і увесь базар.
показати весь коментар
19.12.2025 08:47 Відповісти
відбувається так тому що на виробництві обороти не 1-5 міліонів гр в рік як у "бариг" а міліарди , та доходи на виробництві за звичай на 1 гр вкладену 50 -100 гр підйому , можна й якісь податки заплатити. "барига з обороту якщо має 10-15 % то це добре. . якщо б не "бариги" хрен би заводи продавали свою продукцію .
показати весь коментар
18.12.2025 20:44 Відповісти
Ви все змішали в "вінегрет"- я про працівників підприємств,а Ви мені про доходи їх власників.Я не писав,що "бариги" не потрібні,я про більш-менш справедливе податкове наввантаження.Всі ж прекрасно розуміють,що криється за "спрощенцями",чому бояться касових як чорти ладану.
показати весь коментар
19.12.2025 00:02 Відповісти
Що криється за спрощенцями? Я не розумію. Почали з дроперів а закінчили дрібним підприємництвом.
показати весь коментар
19.12.2025 08:50 Відповісти
За "спрощенцями" нічого не криється. Бо у звичайного "спрощенця" всі потреби в фіскалізації закриваються безкоштовними пакетами комерційних ПРРО на 300 операцій на місяць або повністю безкошнтовним ПРРО від Приватбнку. А от бариги з "Ельдорадо", "Комфі" і інших "супермаркетів електроніки", а також безлічі "інтернет-магазинів" - використовують спрощену систему оподаткування для уникнення оподаткування ПДВ.
показати весь коментар
19.12.2025 10:43 Відповісти
10 років отоварююсь в Комфі , жодного разу не бачив випадку щоб комфі видало чек як ФОП. може то ви якісь батарейки у підземному переході купили у ларьку з вивіскою комфі
показати весь коментар
19.12.2025 16:29 Відповісти
Те ж саме роблять оптові продавці овочів та всялякого мотлоху (одяг, техніка, бакалея) на ринках - там давно практично немає справжніх "підприємців" - є тільки продавці "на хазяїна", які можуть навіть показати документи ФОП, але по-факту, є продавцями мережі торгівельних мереж оптовиків.

Бо інакше пояснити 10 однакових точок на базарі з на 100% ідентичним асортиментом одягу, бакалеї, побутової хімії тощо - неможливо.
показати весь коментар
19.12.2025 10:46 Відповісти
а чого ж ви по базарах бігаєте? йдіть в великі супермаркети отоварюватися , нейдете . бо знаєте що вони вас узують по повній
показати весь коментар
19.12.2025 16:31 Відповісти
Вячеслав, не твоя собача справа, де я бігаю. Давай ти мені не будеш казати, куди мені йти, а я не буду тебе надсилати на йух.
показати весь коментар
19.12.2025 17:32 Відповісти
зрозумів, ти по ходу якийсь вічно ниючий ніщеброд та невдаха .
показати весь коментар
19.12.2025 20:02 Відповісти
Бач яке ти лайно. Всі твої коменти - тупо перехід на особистості. Пішов в дупу, вцмоктав?
показати весь коментар
19.12.2025 20:36 Відповісти
Я працював на підприємствах, але ж я не чув щоб копранії мали прибуток, за 20 років тільки збитки. І держава від тих підприємств мала податки з робітників. От і усе кіно.
показати весь коментар
19.12.2025 09:36 Відповісти
що за підприемства ? як може працювати апиватне підприємство 20ть років зі збитками? скоріш за все це були державні підприємства на яких все кралося а податки робочим платились з того ж бюджету.
показати весь коментар
19.12.2025 16:36 Відповісти
Чому, поясніть, торговці мерзнуть на вулиці і не хочуть йти у Фору на 28 тис. ??
показати весь коментар
18.12.2025 23:26 Відповісти
А ви у власника запитайте, можливо кругозір розширете.
показати весь коментар
19.12.2025 08:56 Відповісти
1. Власника чого ?
2. Не маю знайомих. якось не склалося. Сьодні бачив - якийсь мутний чувак ходив коло торговців, мзду збирав. Здається по 150 -200 грн.
показати весь коментар
19.12.2025 18:56 Відповісти
А що, зеленим Міндічам щомісяця "двушки на Москву" не вистачає ???
показати весь коментар
19.12.2025 13:09 Відповісти
Ця кормушка для фірм які поставляють та обслуговують ці аппарати. Треба оприлюднити їх прізвища там точно е лобістский інтерес. А це все ляже на покупців. Ну і клондайк для побірушок податківців які це будуть контролювати, а держава отримае дирку від бублика, І всю сметану яку вони збируть на цьому гівні зїсть міндіч 2 чи 22 бо йих багато і йих ніхто окрім журналістів не чипае.
показати весь коментар
18.12.2025 16:21 Відповісти
розраховувався якось карткою через смартфон торговця ... Аж перелякався ... що за нах ...
показати весь коментар
18.12.2025 23:27 Відповісти
Оце здобули Покращення
показати весь коментар
18.12.2025 16:37 Відповісти
показати весь коментар
18.12.2025 19:43 Відповісти
Піздраввляю Лохторат !!!
показати весь коментар
18.12.2025 16:38 Відповісти
получается что и овощами кто торгует ,тоже надо иметь рро ???(((
показати весь коментар
18.12.2025 16:43 Відповісти
Почитайте першоджерела. Може там написано "потрібно всім, окрім тих, хто торгує овочами" і нема чого хвилюватись.
показати весь коментар
18.12.2025 16:52 Відповісти
А молочком і сметанкою?
показати весь коментар
18.12.2025 18:24 Відповісти
Та ви що, ті хто має корів повинні молоко здавати за три копійки, так можна, а сметанкою, так то ж отрута, потрібно їсти тільки те що вказують по телевізору...з молока від альпійських корів.
показати весь коментар
19.12.2025 09:02 Відповісти
Ви купляєте "молочко і сметанку" в незнайомих бабок, які розкладають свої молочні товари на картонці на дорозі в грязюці?
"Бєхумству храбрих пойом ми пєсню" (С)
показати весь коментар
19.12.2025 14:32 Відповісти
По-перше, чи купляю, чи не купляю, чи у знайомих чи незнайомих... залишимо то запитання відкритим. Очевидно, вас турбують ризики від тої продукції. Але то таке. Правда, а яким боком тут касові апарати? Однак, багато людей і купляють, і вживають, і нічого... Якість, скажімо, домашня сметана і міксована пальмова олія з цілим набором емульгаторів, консервантів, антибіотиків і всякого іншого добра то, повірте, зовсім різні речі.
По-друге, а та бурда, розфасована в пакети у вас підозр не викликає? Скажімо, "молоко, що може хоч тиждень-два стояти в холодильнику, а потім не перетворитись в кисло-молочний продукт, як за природою б то мало бути, а відверто зіпсуватись? тут без підозр?
так що...
показати весь коментар
19.12.2025 14:41 Відповісти
Я вам не даю порад шо купувати, а шо ні. "Кожен сам - творець свого щастя" (С). Мені ваш вибір здається стрьомним, я вам про це написав. А які ви з цього зробите виводи - не моя справа. Якшо вам подобається домашнє - на здоров'я і смачного.
показати весь коментар
19.12.2025 15:22 Відповісти
А чому тільки овочами? А бобовими ні? Так що, потрібно ще 1000500 податеовців щоб перевіряли, які овочі, щоб не дай боже ягідники не затерлись в до продавців овочами.
показати весь коментар
19.12.2025 08:59 Відповісти
платіжний термінал
показати весь коментар
18.12.2025 20:30 Відповісти
Так,треба,на кожний вид овочів і фруктів окремий касовий.
показати весь коментар
19.12.2025 08:41 Відповісти
А якщо один не спрацює, потрібно зразу по два, основний і резервний.
показати весь коментар
19.12.2025 09:03 Відповісти
Та ви що, вони ж бариги. Цілий день з городу не вилазять, хіба що на базар і зразу бариги. А як підтримка сільгоспвиробника, то тільки агрохолдинги.
Люди, не чубайтеся, пани між собою самі розберуться, один є власником фори, і працівників бракує, інший агрохолдингом,і теж хоче щоб було як у колхозі.
показати весь коментар
19.12.2025 08:55 Відповісти
я уже не хочу в Европу !!! там и кассовый аппарат и тех .осмотр !!! хочу Януковоща !!!
показати весь коментар
18.12.2025 16:45 Відповісти
Є гарна така програма, "Хочу к своим" називається.
показати весь коментар
18.12.2025 16:52 Відповісти
Ти просто привик жити в лайні.Крутитись-вертітись як хробак.І балдіти,коли на тебе сруть зверху-думаєш то манна небесна.
показати весь коментар
18.12.2025 18:09 Відповісти
Люда, ты? Обожралась наколотых апельсин?
показати весь коментар
19.12.2025 07:06 Відповісти
Що згадуєте часи коли дівчата на вас зверталу увагу, а зараз не ті часи, і чуб став сивим. От і згадали за януковоща, це ж при ньому було.
Лише один момент, то що було ніяк не пов'язано з перезидентом.
показати весь коментар
19.12.2025 09:07 Відповісти
Та роздайте краще РРО нардепам, членам уряду, працівникам міністерств, контролюючих органів і хай пробивають чеки на свої хабарі - бюджет поповниться в десятки разів більше !!!
показати весь коментар
18.12.2025 16:58 Відповісти
насправді - не факт ... Це як воплі "бюджет розкрадають"
показати весь коментар
18.12.2025 23:29 Відповісти
Вопросов нет.
показати весь коментар
18.12.2025 17:13 Відповісти
Держава по традиції всі питання складнощів і вартості адміністрування переклала на платників. Адже простіше перекласти обов'язок на всіх, ніж створювати якісь рамки і слідкувати за їх виконанням.
Ну і підтримка малого бізнесу під час війни - явно не на часі.
показати весь коментар
18.12.2025 17:15 Відповісти
Тому що вже 25-30 років, хронічно, ФОПи приймають участь у схемах ухиляння від податків.
Массово !!!
показати весь коментар
18.12.2025 23:30 Відповісти
Ви серйозно?
Цікаво по якому КВЕДу займаються ухилянням від сплати податків.
показати весь коментар
19.12.2025 09:10 Відповісти
хм ... це не від КВЕД залежить, а від власника, його сумління, чи філософії буття
показати весь коментар
19.12.2025 18:57 Відповісти
Ага. А єдиний спосіб виявити як великий бізнес використовує ФОПи - це знищити ФОПів.
показати весь коментар
19.12.2025 14:10 Відповісти
... 25-30 років, хронічно, ФОПи приймають участь у схемах ухиляння від податків. Массово !!!

Мабуть вже терпець зникає.
показати весь коментар
19.12.2025 18:58 Відповісти
Найвигідніше це хабар...ніяких податків
показати весь коментар
18.12.2025 17:17 Відповісти
І шо кожна бабка мала свій магазин по нормах СеС,пожарників,податкової, та спілки споживачів.Як то картоплю продають поза державою! Держава їм і те і се...а вони жирують на тлі зунебожіння державних службовців!
показати весь коментар
18.12.2025 17:23 Відповісти
зайдіть на ринок у вихідні - там бабки продають своє збіжжя
показати весь коментар
18.12.2025 23:32 Відповісти
Бюджет міста Маріуполь на наступний рік - один мільярда грн.
Мільярд гривень Маріуполю! Бюджет!
Точніше, тому лайну, яке продовжує ним керувати і контролювати... Його ж, той мільярд потрібно десь взяти! От і маєте, бо ж за той касовий апарат не продавець, не податкова, не та ослуговуюча шаражка, а ми всі, хто на базарі купляємо... Все ж то в цінах буде!
показати весь коментар
18.12.2025 18:28 Відповісти
Нарешті, сподіваюсь, можна буде розрахуватись карткою і на базарі.
показати весь коментар
18.12.2025 19:50 Відповісти
І відразу життя заграє новими барвами.
показати весь коментар
19.12.2025 09:12 Відповісти
Прощавайте базари.
показати весь коментар
18.12.2025 20:02 Відповісти
Платіжний термінал це не рро. Хто писав цей непотріб?
показати весь коментар
18.12.2025 20:23 Відповісти
використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО/ПРРО)

а вони мабуть різні бувають, такий як на фотці - застарілий, чи у смарті
показати весь коментар
18.12.2025 23:34 Відповісти
Ти статтю для початку прочитай і посилання синього кольору.
Афтар статті дбл.мова іде про платіжні термінали для безготівкової сплати.
показати весь коментар
19.12.2025 10:44 Відповісти


це що ?
показати весь коментар
19.12.2025 19:00 Відповісти
Основна причина, це не стача робочих рук у великому бізнесі. Сиділи два депутати і терли між собою, один вкрав у держави підприємство, інший магазин, а зараз працювати нікому, де взяти працівників? Як де, на базарі. От і хочуть довести підприємництво до ручки.
Сидів в гаражі, ремонтував машини по адекватному ціннику, тепер йди працюй на Колю котлету, чи зюзіка, чи ще когось.
Спочатку, як у Форі, будуть платити 28 т грн, але років за два гривня обезцінтться разів так в три, а 28 тисяч так і залишиться.
показати весь коментар
19.12.2025 09:26 Відповісти
зымови тыщи вылазят боком
показати весь коментар
19.12.2025 10:23 Відповісти