Тарифи на електроенергію для населення можуть підвищити для відновлення енергетики, – НБУ

Тарифи на електроенергію для населення можуть підвищити, – НБУ

Через зростання потреб у фінансуванні відновлення енергосистеми після масованих обстрілів збільшується ймовірність підвищення тарифів на електроенергію та житлово-комунальні послуги для населення.

Про це йдеться в оновленому Інфляційному звіті Нацбанку за січень 2026 року.

"Потреба у відновленні об’єктів генерації та розподілу електроенергії, а також інфраструктури газовидобутку після масштабних пошкоджень збільшує ймовірність коригування тарифів на послуги ЖКГ", – зазначається у документі.

НБУ припускає, що до кінця поточного опалювального сезону чинні тарифи на електроенергію, газ, опалення та постачання гарячої води не переглядатимуться.

"Проте надалі з огляду на високі потреби у відновленні енергосистеми в прогноз закладено технічне припущення щодо підвищення цін на електроенергію для побутових споживачів", – зазначається у звіті.

Крім того, НБУ припускає, що тарифи на інші послуги ЖКГ, на які поширюється дія мораторію, також переглядатимуться для поступового досягнення ринково обґрунтованих рівнів.

Це, разом із запланованим щорічним збільшенням акцизів, пришвидшить адміністративну інфляцію до двознакового рівня. Відповідно, Нацбанк погіршив прогноз інфляції у 2026 році до 7,5%, а у 2027 році – до 6%. Раніше НБУ прогнозував уповільнення інфляції до 6,6% у 2026 році та до цілі 5% наприкінці 2027 року.

Водночас у Нацбанку зауважили, що не мають інформації щодо можливих рішень у сфері підвищення тарифів та не беруть участі у формуванні такої політики.

Як повідомлялося, раніше Кабінет Міністрів продовжив дію чинних тарифів на електроенергію для населення до 30 квітня 2026 року.

Нагадаємо, Кабінет Міністрів підвищив тариф на електроенергію для населення із 1 червня 2024 року одразу на 60% – до 4,32 грн за кВт-год, незалежно від обсягу споживання.

Знижений тариф залишили лише для споживачів, які використовують електроенергію для опалення у зимовий сезон. Він становитиме 2,64 грн за кіловат за умови споживання до 2000 кВт-год на місяць. Чинний тариф на електроенергію для населення діє до 30 квітня 2025 року.

Топ коментарі
+61
Гроші на захист вкрали, а за ремонт населення заплатить. Чистий профіт. Вже навіть не соромляться,брудні покидьки.
показати весь коментар
06.02.2026 17:05 Відповісти
+47
Захід достатньо дає грошей для відновлення енергетики,але тарифи все одно підвищують,чому?Багато хто думає,що ініціатори ніяк не нажруться,але це помилка.Ініціатори підвищення хочуть,щоб ми більшу частину витрачали на комуналку,і не вистачало грошей на розвиток,щоб думали тільки як вижити,і не думали ні про що інше(наприклад про спротив).Такими легше керувати.
показати весь коментар
06.02.2026 17:00 Відповісти
+43
Опять ***?А чья тогда это будет собственность,если заплатят на оборудование энергетики простые потребители и в чей карман потом попадет огромная прибыль?
показати весь коментар
06.02.2026 17:03 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Захід достатньо дає грошей для відновлення енергетики,але тарифи все одно підвищують,чому?Багато хто думає,що ініціатори ніяк не нажруться,але це помилка.Ініціатори підвищення хочуть,щоб ми більшу частину витрачали на комуналку,і не вистачало грошей на розвиток,щоб думали тільки як вижити,і не думали ні про що інше(наприклад про спротив).Такими легше керувати.
показати весь коментар
06.02.2026 17:00 Відповісти
Держава має розробити національну енергетичну стратегію, яка дасть відповідь на питання, як Україна буде відновлювати знищені енергетичні об'єкти, і як бізнес може цьому допомогти.

Особисто я вважаю, що одним з головних елементів є розробка дешевих мініТЕЦ, які можна буде з часом оновити до мініАЕС, за рахунок заміни котельні на компактний ядерний реактор на швидких нейтронах. Виробництво таких мініТЕЦ має бути максимально локалізоване в Україні, за можливим винятком для електроніки.

Паралельно з цим, держава має значно спростити встановлення енергетичного обладнання (в тому числі таких мініТЕЦ), щоб бізнес мав змогу інвестувати у відновлення енергетики з мінімальними перешкодами та юридичними ризиками.

Треба припинити практику дотування "зеленої" енергетики, і ці кошти направити на розробки вітчизняних ядерних реакторів на швидких нейтронах.
Експорт урану має бути заборонений негайно.

Окремою темою є ремонт та запуск цілих реакторів ЧАЕС та виробництво палива для них. Це не лише + 3000МВт генерації, але й виробництво плутонію для національної ядерної програми зі створення ядерної зброї і для використання в якості палива в реакторах на швидких нейтронах.
показати весь коментар
06.02.2026 17:02 Відповісти
Повністю погоджуюся з усім, крім на даний момент сумнівної тези про компактні ядерні реактори. Є ще одна проблема: наприклад, в Києві щільно натулили всіляких зовсім не енергоощадливих ТРЦ та бізнес-центрів (через застосовані архітектурно-будівельні рішення, направлені виключно на здешевлення та пришвидшення будівництва) і таких самих ЖК, в яких все від опалення до плит на кухнях, прив'язано до електропостачання, через що втілити біля них якусь мікрорайонну котельню вже практично ніде.
показати весь коментар
06.02.2026 17:29 Відповісти
Так, це проблема. В технократичній партії пропонують такі мініТЕЦ будувати під землею, де місця більше, плюс захист від ракет та дронів.
показати весь коментар
06.02.2026 17:38 Відповісти
ви фантазер відірваний від рельності, є корозія від радиактивного впливу, тож потрібні фахівці які обслуговують, реомнтують та контролюють роботу АЕС
є приклад також використання невеликою генерації у УССР, були експерементальні малі генератори-кип'ятильники від закритого джерела у ємності (тобто помістили закрите джерело у водичку та чекали пару), отримали невеличке опромінення, "радиаційну епіляцію" бо працювали поруч и трошки "підсвітило" ділянки тіла.
опромінення іде обладнання, яке потім треба десь складувати, вічно. В нас вдосталь радіоактивних відходів, що впливають на навколишнє середовище.
Спалювання палива, це більш екологічно безпечно, навіть вугілля, як що його газифіковувати, та викиди фільтрувати трошки. Є рідке паливо, яке обтяжене акцизом...
Не треба сидіти на всіх стільцях і розповідати як побудувати утопію. Треба раціонально використовувати ресурси і не зробити гірше.
показати весь коментар
06.02.2026 18:10 Відповісти
>ви фантазер відірваний від рельності, є корозія від радиактивного впливу, тож потрібні фахівці які обслуговують, реомнтують та контролюють роботу АЕС

це залежить від типу АЕС, палива, реактивності. Умовний РІТЕГ не вимагає персоналу взагалі. Якщо мініАЕС буде мати лише негативну реактивність в будь-яких випадках, її можна використовувати без персоналу в повністю автоматичному виді.

>опромінення іде обладнання, яке потім треба десь складувати, вічно.

не вічно, а до моменту розпаду радіоактивних ізотопів

>В нас вдосталь радіоактивних відходів, що впливають на навколишнє середовище.

повна маячня, ядерні відходи проходять вітрифікацію і не потрапляють в навколишнє середовище.

>Спалювання палива, це більш екологічно безпечно, навіть вугілля, як що його газифіковувати

повна маячня, навіть умовне вугілля містить природні радіоактивні елементи, є навіть варіант добувати уран і торій з сажі від ТЕС/ТЕЦ.

У АЕС на швидких нейтронах після переробки відходів велика частина радіонуклідів повертається в паливо, а залишок є активним відносно короткий час.
показати весь коментар
06.02.2026 18:28 Відповісти
Є старі відео, та кілька фото у якості відповіді на
повна маячня, ядерні відходи проходять вітрифікацію і не потрапляють в навколишнє середовище.

У АЕС на швидких нейтронах після переробки відходів велика частина радіонуклідів повертається в паливо, а залишок є активним відносно короткий
час.

Є проблеми на етапі перобки урану, бо з того що залишилось від неї, фонить та загажено багато землі.
місце переробки сировини

а це у землі, де закопані відходи виробництва

Купити собі там житло не бажаєш? Грунтові води чисті візуально, поки на аналіз не здаси, але копита швидко відкинути можна.

https://www.youtube.com/watch?v=KAXml0BY97A
https://www.youtube.com/watch?v=pHaAZCGJUOo
https://www.youtube.com/watch?v=xh7GzrvX5-Q
https://www.youtube.com/watch?v=JhGb-Qr5d1E
https://www.youtube.com/watch?v=EDZcON9p_g0
https://www.youtube.com/watch?v=9B7t5zhL4fA
показати весь коментар
07.02.2026 04:21 Відповісти
Опять ***?А чья тогда это будет собственность,если заплатят на оборудование энергетики простые потребители и в чей карман потом попадет огромная прибыль?
показати весь коментар
06.02.2026 17:03 Відповісти
А сопствєнасть ета будєт прінадлєжать Ах... какому таланліваму енергєтіку!
показати весь коментар
06.02.2026 17:09 Відповісти
****** всегда *миндичи*, платят всегда лохи
показати весь коментар
06.02.2026 18:15 Відповісти
Треба переходити на автономію максимально людям. Платити цим чебурекам щоб вони знову поробили штуки які розвалять кацапи за декілька залпів сенсу 0.
показати весь коментар
06.02.2026 17:04 Відповісти
Гроші на захист вкрали, а за ремонт населення заплатить. Чистий профіт. Вже навіть не соромляться,брудні покидьки.
показати весь коментар
06.02.2026 17:05 Відповісти
А коли вони соромилися?
показати весь коментар
06.02.2026 17:21 Відповісти
13 стільців пам'ятаєте? Там був такий собі "голубой воришка". Він крав, і йому було соромно..так і зелені крадії - крадуть вже з розмахом, період сорому пройшов.

Доречі, вже пройшла інфа, що після закінчення опалювального сезону піднімут тарифи на опалення та гарячу воду. А обрізати те опалення у багатоповерховці з вертикальною розводкою не дозволяють..
показати весь коментар
06.02.2026 18:26 Відповісти
"Кабачок 13 стульев" це мокшанська телепрограма, а "12 стільців" це твір наших видатних одесітів Ільфа і Петрова
показати весь коментар
06.02.2026 23:23 Відповісти
12. Одрук. Все? Мокшанський ваш кабачок не дивилась.

А, вони одесити. І Одеса не в Німеччині. Так що, не ваші.
показати весь коментар
06.02.2026 23:43 Відповісти
Уточнення.
Це ми думаємо,що кошти від підвищення тарифів підуть на ремонт.
Підуть кошти туди,куди завжди йдуть.
показати весь коментар
06.02.2026 18:23 Відповісти
у бандіта і пдораса ахмєтова від підвищення йбальнік точно не трісне. а після ремонту тарифи знизять?
показати весь коментар
06.02.2026 17:07 Відповісти
може гудок про нову яхту задумався.. попутчик революції ****..
показати весь коментар
06.02.2026 17:49 Відповісти
Галущенка (і його підстилку) - за грати!
Де ті когенеративні установки, що нам ВЖЕ передали західні країни?
Ще в 23-24 роках!
Мразота...
показати весь коментар
06.02.2026 17:09 Відповісти
І ТАК

- населення створило цю енергетику - потім її вкрали роздавши олігархату
- за всі часи МИРУ олігархат гроші лише витрачав на квартири і яхти
- потім тарифи пдняли раз так 20 - ми другі після Італії в Европі
- ЕС дає інстументи для відновлення і гроші - вкрали
- від населення на відновлення окремо взяли - вкрали
- ТЕПЕР ШЕ РАЗ хочуть вкрасти

ТА ВИ НЕ СОРОМТЕСЬ УЖЕ - просто ходіть по домам розстрілюйте всіх і забирайте все майно, а можна нас здати на органи наприклад. ВИ ЕВРЕЇ там подумайте - вам же завжди мало
показати весь коментар
06.02.2026 17:15 Відповісти
Певне чергову "двушку на москву" потрібно відправляти!
показати весь коментар
06.02.2026 17:17 Відповісти
Ну, то до Міндіча питання, де гроші на відновлення.
Чи тут знову з'явилися бажаючі за двушечками на москву?
показати весь коментар
06.02.2026 17:18 Відповісти
Минуле підвищення тарифів 3 роки тому відбувалося під тим самим гаслом. І багато після цього відновили? Якщо вже збирати якісь додаткові кошти на відновлення, то перед цим треба націоналізувати всі енергокомпанії та взяти всі витрати в них під жорсткий державний контроль. А то маємо декларовану нестачу коштів у приватних енергокомпаній і в той же час маємо, наприклад, футбольні клуби з чималими бюджетами (при тому, що в Україні немає жодного ФК на самоокупності) і тими ж власниками, що і енергокомпанії.
показати весь коментар
06.02.2026 17:20 Відповісти
Енергоатом державний, сильно там "потужний нагляд" зробив добра громадянам?)
показати весь коментар
06.02.2026 18:00 Відповісти
Зараз світло в країні є майже виключно завдяки атомній генерації. Цього мало?
показати весь коментар
06.02.2026 21:18 Відповісти
«Жорсткий державний контроль»😂🤦‍♂️ Ви, мабуть, ніколи не перетиналися з державою. Це поставити лисицю курей охороняти.
показати весь коментар
06.02.2026 18:15 Відповісти
Я перетинався з державою, і навіть був частиною держави, причому мав справу з дуже високим її рівнем. Тому не маю жодних ілюзій щодо того як там все працює. І все ж, і все ж... Все залежить від людей, які бувають різні. І цих різних людей часом можна поставити в умови, коли вони вимушені будуть діяти виключно за законом. Знаєте, в державі є різні групи між ними є протиріччя, які можна використовувати - це наука і гра.
показати весь коментар
06.02.2026 21:25 Відповісти
Атомні у нас державні. А вкрали стільки що волосся дибки.
показати весь коментар
07.02.2026 08:55 Відповісти
Принаймні, коли крадуть на державному підприємстві, виявити це значно простіше (було б бажання), бо там немає (і не може бути) тіньової економіки - все йде 'безготівкою' і, відповідно, документується.
показати весь коментар
07.02.2026 09:09 Відповісти
Надо повысить в 1,5 раза. На мааацкву теперь надо будет отправлять не двушки, а трёшки.
показати весь коментар
06.02.2026 17:23 Відповісти
ну не підари!?
показати весь коментар
06.02.2026 17:26 Відповісти
Це тіпа сідаєш в таксі, а таксист каже: - З вас 300 гривень і ще окремо плюс 100 на ремонт підвіски.
показати весь коментар
06.02.2026 17:27 Відповісти
Питання - чиї електростанції? Олігархів? От нехай і ремонтують. Якщо простому українцю шахед розвалив хату, спалив машину, лишив дітей серед зими на снігу на морозі то хто прийде на допомогу? Роками олігархи грабували країну,набивали кишені, зелені міністри крали і крадуть і бюджет і західну допомогу, в тепер " общипувати гусей"( українців) . Ні ,наволоч ,зелена буде, терпець урвався
показати весь коментар
06.02.2026 17:27 Відповісти
Так уже ж піднімали, при Міндічі, для захисту? Схоже у Зеленського новий Міндіч з'явився. Вірніше - новий партнер пр кварталу.
показати весь коментар
06.02.2026 17:30 Відповісти
Вже "для захисту" піднімали, 15 мільярдів "для захисту" зникли разом з великим демократизатором наємом і ніхто ні слова ні про наєма, ні про 15 млрд, ні ваш хвалений жєлєзняк, ні бігус, отже, де 15 млрд "для захисту" і де наєм з 15 млрд "для захисту". 🤣
показати весь коментар
06.02.2026 17:35 Відповісти
Під@ри вже забули яку вони дичину чесали..
показати весь коментар
06.02.2026 18:17 Відповісти
Їбаш їх Вова(с)
показати весь коментар
06.02.2026 17:37 Відповісти
Даєшь двадцатку на мацкву, піпл проковтне й це.
показати весь коментар
06.02.2026 17:39 Відповісти
І двушечку на маацкву...
показати весь коментар
06.02.2026 17:39 Відповісти
Хай власники енергокомпаній, а вони всі приватні, подають в міжнародні суди на рашу і судовими рішеннями добиваються компенсації нанесених збитків.
показати весь коментар
06.02.2026 17:41 Відповісти
А хто сказав, що так не буде? Буде вибивать гроші із усіх. Тільки нам від цього якось не дуже... Або заплатимо, або відключать... А ще ж не знамо що оберемо на наступних виборах. Це жахає вже заздалегідь
показати весь коментар
06.02.2026 18:01 Відповісти
НБУ???? А вони яким боком до тарифів на електроенергію. Для цього є інша контора - НКРЕП. Чи вони один за одного дайджести публікують?
показати весь коментар
06.02.2026 17:41 Відповісти
Ідіть нах.й казнокради
показати весь коментар
06.02.2026 17:47 Відповісти
КУДИ МЛЯ, В НАС ВОНИ І ТАК НАЙБІЛЬШІ В СВІТІІ. Які тарифи можуть взагалі бути під час війни.
показати весь коментар
06.02.2026 17:49 Відповісти
Генератор + бензин - дешевше буде .... Можна відмикатися віж мережі!
показати весь коментар
06.02.2026 17:52 Відповісти
Ех, нема Кузьми... Він би розказав де гроші брати на відновлення... За всі 12 років війни розказав.
показати весь коментар
06.02.2026 18:04 Відповісти
Не надоїло надрачувати на мутного чувака, який топив за янека і вітав ***** з днюхою?
показати весь коментар
06.02.2026 18:27 Відповісти
Міндіч, Галущенко, ця Гринчук (здається так), Алі-Баба та інші гоп-компанія вже оплатила на 30 років наперед всі інфляційні і військові витрати.
показати весь коментар
06.02.2026 18:05 Відповісти
А більше ні *** не хочете?Зеленського з Міндічем потрясіть - будуть вам кошти...
показати весь коментар
06.02.2026 18:07 Відповісти
Там усе плем'я трясти треба
показати весь коментар
06.02.2026 22:49 Відповісти
Вартість електроенергії у США згідно U.S Bureau of Statistics https://www.bls.gov/ для споживачів (для бізнесу дешевше) становить в середньому 0.189$ Квт

Вартість в ЕС+ на 6.02.2026 Квт

Франція 0,49 €
Іспанія 0,09 €
Словаччина 0.191€
Румунія 0.186€
https://www.globalpetrolprices.com/countries/

І тоді нащо це все???? щоб ще ці пацюки боляче робили

Шо вони хотять? 2 Евро за Квт як ходять чутки?
Для бізнесу десть так і є зараз мабуть і це дурка повна
показати весь коментар
06.02.2026 18:12 Відповісти
Віли та пулі чекають цих під@рів...недовго по ходу залишилось чекати.....перші вже пішли...херово що тіки 4...один **** вижив...але це тіки початок...
показати весь коментар
06.02.2026 18:15 Відповісти
Донбассизация Украины и превращение населения в бесправных рабов.
показати весь коментар
06.02.2026 18:26 Відповісти
Після вводу шагів замість копійок мудрий кум єрмака пишний пішов далі, вже складає ціни на електроенергію для населення.
Ціни на електроенергію потрібно повернути назад до 1,68 і виплатити компенсацію за незаконне підвищення.
Євреї не наїдяться ніколи, один шаги вводить , інший логотип Укрпошти третій раз змінює.
показати весь коментар
06.02.2026 18:28 Відповісти
Колись 2 копєйкі за кіловат було. Треба повернути, тим більше, що є кому повертати.
показати весь коментар
07.02.2026 11:01 Відповісти
Населення обирає варіант життя в іншій країні "з ринково обґрунтованими рівнями".
показати весь коментар
06.02.2026 18:41 Відповісти
..ідіоти-мародери зеленські, для вас же "черкащина", з відстрілом ваших ланцюгових псів, настане по усій Україні.. воно ж усе накоплюється.. дебіли кварталовські..
показати весь коментар
06.02.2026 18:52 Відповісти
1) не покарані шахраї, а шахрайства очевидні і відомі - від міндіча до шурми та інших схематозів. 2) демонополізація де? 3) замість підвищення тарифів - хай народ стане співвласником ) воно наче й гуртове - чортове, але у акціонера таки більше можливостей на щось вплинути, ніж у простого споживача
показати весь коментар
06.02.2026 19:22 Відповісти
Спочатку спи*дили електромережі, які бдувала уся країна, а зараз ще й заставлять платити за їх ремонт. А у чиїй власності вони залишаться після того, як знову уся країна заплатить за їх ремонт?
показати весь коментар
06.02.2026 19:22 Відповісти
Так лідор же мріє про другий термін, а тут таку пацю йому підсунуть. Ай яй яй. А ми ж на виборах віддячимо зеленим по самі німагу
показати весь коментар
06.02.2026 19:25 Відповісти
ТО ПЕРЕПИСУЙТЕ НА КОЖНОГО УКРАЇНЦЯ ЕНЕРГЕТИКУ !!!
показати весь коментар
06.02.2026 19:27 Відповісти
показати весь коментар
06.02.2026 19:28 Відповісти
Принаймі, це Потужно
показати весь коментар
06.02.2026 23:52 Відповісти
ВИ ЩЕ ГНИДИ ПО 2.8 ГА НЕ РОЗПОДІЛИЛИ ПО КОНСТИТУЦІЇ !!!
показати весь коментар
06.02.2026 19:29 Відповісти
Ах ти мерзотник! Вже раз підвищили,і де ті гроші!? І,до речі,не без допомоги НБУ їх вкрали міндічі. Пишний,ти де там? Чого ховаєшся? Вже в долі?
показати весь коментар
06.02.2026 19:36 Відповісти
Мабуть заборгували москві на двушечку, а там поствили на счьотчик.
показати весь коментар
06.02.2026 19:45 Відповісти
...спочатку ахмет, галущенко та міндічеподібні повернуть вкрадені гроші !
показати весь коментар
06.02.2026 19:48 Відповісти
Куди ви дінетесь,пониєте в коментах і будете платити,терпіли, ригозелена мразота за 7 років свого " керування" вивчила та все зрозуміла про стадо довбнів, хоча в 2019 році все і так було зрозуміло про " мудрість" нороду.
показати весь коментар
06.02.2026 20:32 Відповісти
А де $2 млрд. на болгаські реактори - вже миші з'їли?
показати весь коментар
06.02.2026 21:24 Відповісти
Зараз пішли жорсткі обмеження споживання електроенергії, більше, ніж вдаічі, а це означає, що споживачі, хоч і не з власного бажання, але стали споживати значно менше електроенергії та відповідно значно менше за неї платити. А гроші ж хочеться отримувати принаймні такі самі, як раніше. Тому й виникають подібні ідеї: надавати менший обсяг послуг, але матеріально від цього не страждати, збільшивши тариф в ті самі 2 рази
показати весь коментар
06.02.2026 21:32 Відповісти
Схожа ситуація була років 10 тому з водопостачанням, коли люди почали встановлювати лічильники, а потім економити воду. Доходи водоканалів впали і вони підвищили тариф. Але так як підвищувати його зразу в кілька разів не наважилися, то придумали ще додатковий щомісячний постійний (незалежний від обсягів спожитої води) платіж за якесь обслуговування мережі і будинкового лічильника (яке ніхто не робить).
показати весь коментар
06.02.2026 22:04 Відповісти
Якщо українці будуть вкладати гроші чиюсь приватну власність,тоді вони мають отримати повний пакет акцій цих компаній.З нас гроші,а курка яка несе золоті яйці-Ахметову?
показати весь коментар
06.02.2026 22:22 Відповісти
Треба гуртуватися навколо міндіча !!! Ніяких срачів!! Заради Відбудови - всі побігли купляти Облігації!!
Створити мвністерство Відбудови, та департамент П'ятирівневого захисту!!
І платити платити платити !!!
показати весь коментар
06.02.2026 23:51 Відповісти
Ахметов не хочет востанавливать свои ТЭС, но прибыль получать хочет.
Это приведет к тому, что будет выгодней иметь свою домашнюю электростанцию.
показати весь коментар
06.02.2026 22:35 Відповісти
Не Ахметовим єдиним. Суркіси також володіють енергобізнесом і багато хто ще. Наш т.зв. бізнес ніколи за роки незалежності не вкладався в якісь довготривалі інвестиції, а хапав лише 'вершки': або те, що вже було побудовано, або займався дивелеперством якогось швидкобуду (забацали каркас-етажерку, заклали пройоми алюмінієво-скляними рамами і маємо на продаж хмарочос за 12 місяців; байдуже, що він споживає купу енергії і розвалиться при 'найменшому вітерці').
показати весь коментар
07.02.2026 09:20 Відповісти
Хах. Не люблю це казати але знову скажу, я ж казав. Що українці за свій рахунок будуть відбудовувати розбиту Україну. А ті $800млрд які буцімто в рамках ''мірної угоди'' Зеля пообіцяв для України підуть на відбудову окупованого дамбасу і зруйнованої інфраструктири для його забезпечення. Ще й нам в який раз в вуха будуть сцяти що це все заради нас же.
показати весь коментар
06.02.2026 22:49 Відповісти
«Зекоманда» (2019-26): шефіри*, єрмаки, стефанчуки, міндічі, цукермани, галущенко-гринчук, колюбаєви, кісєлі, чернишови-володін-горбатюк-сушон-копистира, баруля-борзови, мецгери, калугіни, шоли, зонтови-вовки, павлюки, миронюки, стасенки, кириленки, діденки, голик-бойко-жуков, резніченко-хланта, караманіц-кравцов-кравченки, дейнеки-козловський-журило, гмирін-мельник, милованов-свириденки, стефанішини, маркарова-волинець, шапран-кіпери, баканови-лазаренко-беляєви-лазутін, наумов-акст, кацуби-гузенки-гордієнко-шарій, арахамія-каськів-гусейнова-кодецький-вінграновський-льовочкіни, татаров-микитась-забуранна, левченко-гогілашвілі, коломойський-дубілети, боголюбов-джапарова, шурми-божко, крупи, гринкевичі, кравченко-вдовиченко-шевчук, федієнко-дмітрієв, тищенки-блінови-комарницький-андрієвська, ілащук-ринжуки-агоєв, веселі, богдан-труба, наталуха-шкрум, саакашвілі-ясько, хомчак-коваленко, д.кулеба-павелецька, мендель-кухта, іванов-петров-пронюткін-немерюк-чорний, арутюнянц-климовець-мішалов-сахаров-тимощук, зарівна-власюк, пальчевський-кірякулов, г.бондар-вавриш, культенко-солодкий, аваков-котвіцький, абрамовський р., арестович о., арістов ю., бабак с., бабій р., бахматов м., безугла м., бережна т., білоус о., богданець а., богуцька є., божик в., божков о., брагар є., бужанський м., василевська-смаглюк о., василів і., васильєв і., васильковський і., ватрас в., венедіктова і., веніславський ф., вербицький д., верещук і., вірастюк в., володіна д., гайдай с., галушко м., гевко в., герус а., гетманцев д., глиняна т., гота а., гринчук о., гунько а., гурін д., данілов о., демченко р., деркач а., діденко ю., дирдін м., дмитрук а., дроздова ю., дубінський о., дума о., ємець і., жидков в., жумаділов а., задорожний а., задорожній м., іванісов р., ісаєнко р., (кабанов о.), казак д., камельчук ю., каптєлов є., карандєєв р., касай г., качура о., кінзбурська в., клочко а., ковальов а., (ковальов о.), колісник а., колюх в., копитін і., кормишкіна і., корнієнко о., корявченков ю., костін а., костюк ю., костюх а., котін п., кошовий є., кравець о., кравець р., (кравчук л.), кривошеєв і., кудерчук м., кузнєцов о., кузьміних с., кулеба о., кулініч о., куницький о., куртєв в., кушнір і., лаба м., леонов о., лерос г., лещенко с., литвин д., литвиненко с., ляшенко а., магомедов р., мазурашу г., малюська д., маріковський о., марченко л., (монастирський д.), мосейчук н., мотовиловець а., нагорняк с., найєм м., негулевський і., нікітіна м., ніколаєнко а., новіков і., одарченко а., палиця і., пашковський м., петруняк є., пивоваров є., підласа р., пікалов о., подоляк м., позняков д., (поляков а.), (портнов а.), пронін ф., радуцький м., разумков д., резніков о., роднянський о., рувін о., руденко о., рябошапка р., савченко о., саладуха о., (саламаха о.), семінський о., сенниченко д., (сивохо с.), ситниченко є., скічко о., скороход а., сметанін г., смілянський і., смик о., смирнов а., соболевський ю., сова о., сольський м., степанов м., столар в., сторожук в., стрелковський в., таран а., тарасов о., тимошенко к., ткач ю., ткаченко м., ткаченко о., ткаченко т., торохтій б., третьякова г., трофімов с., трубіцин в., трухін о., умєров р., (фокін в.), халімон п., хейл о., хмельницький б., холодов а., хоменко о., чивурін с., чорноморов а., шаповалов в., (швець с.), шевченко є., шевченко к., шейко ю., шило а., шкарлет с., шкіль м., шмигаль д., шуляк о., юрченко о., якименко п., яковлєв а., яременко б., яценко в. + … // *: жирн. - за кордоном; курсив - підозр., як порушн. закону; підкресл. - друзі та діл. партнери зел-ського
показати весь коментар
06.02.2026 22:54 Відповісти
Гроші виділяти негайно!
Четвертий рівень захисту!!
А ще буде п'ятий рівень, трансформатори по всіх селах захищати.
А крім тарифів, ще брати з населення цільові гроші на відновлення ( Облігації )
показати весь коментар
06.02.2026 23:48 Відповісти
Згоден з рішенням на умовах отримання частки у власності
показати весь коментар
07.02.2026 05:28 Відповісти
Буду платити по тарифу 2019 року.Не платіть- якщо массово - хер відключать!
показати весь коментар
07.02.2026 06:57 Відповісти