8891 відвідувач онлайн
51 255 247

Учасник конфлікту в трамваї в центрі Одеси почав стріляти, є постраждала, - Нацполіція

У центрі Одеси один з учасників конфлікту в трамваї почав стріляти з пістолета, внаслідок цього постраждала жінка.

Як передає Цензор.НЕТ із посиланням на УНІАН, у Головному управлінні Національної поліції в області повідомили, що сьогодні увечері в трамваї маршруту №5, що прямував Французьким бульваром, стався конфлікт між пасажирами.

"Під час з'ясування стосунків один з учасників конфлікту дістав пістолет і почав стріляти в бік опонентів. Постраждала жінка, яка не мала стосунку до суперечки", - зазначили в главку.

Дивіться також: В Одесі поліція затримала понад 20 осіб, які влаштували перестрілку в готелі. ФОТОрепортаж+ВІДЕО

У поліції додали, що наразі учасників конфлікту затримано. Зараз у Приморському відділі поліції той, хто стріляв, дає свідчення, проводяться слідчі дії.

У відомстві також повідомили, що життю потерпілої нічого не загрожує.

Через події було призупинено рух трамваїв. Як уточнили в КП "Одесміськелектротранс", подія сталася в центрі міста - на зупинці "Театр Музкомедії".

Дивіться також: 19-річний хлопець з невідомих причин вистрілив у киянку на сходовому майданчику її будинку, - Нацполіція. ФОТОрепортаж

Топ коментарі
+8
Ау Авакян и БАРЫГА! ГДЕ БЕЗОПАСНОСТЬ ЛЮДЕЙ почему вся гопота при оружие, а народ не может уже защищать себя, так как не имеет права на защиту при вас гопниках-мародёрах,да и все воры и менты вооружены очень хитро армяном....
показати весь коментар
11.09.2016 22:22 Відповісти
+6
Кто о чем, а вшивый о бане.
Тебя заклинило на легализации оружия?
показати весь коментар
11.09.2016 22:26 Відповісти
+6
МОВА. ЦЕНЗОР грішить, бо постійно використовує лише сталінську українську мову (так би мовити, сталінку - після Другої світової війни Великий Вождь всіх народів тов. Сталін започаткував проект із зближення української мови до московської і нині цей проект в Україні підтримують геть усі: політики, журналісти, філологи і ще чорт зна хто, всі пишуть аби як але щоб тільки не українською). Отже, викриваємо сталінку:
1) внаслідок цього постраждала жінка ---- українською мовою це так: через це постраждала жінка;
2) Під час з'ясування відносин ---- українською це так: Під час з'ясування стосунків (в нашій мові взагалі немає "відносин");
3) Через події було призупинено рух трамваїв ---- українською це так: Через події призупинено рух трамваїв - в нашій мові "було" не вживають. Даю пояснення:

Олена Курило, Уваги до ******** української літературної мови, Видавництво Соломії Павличко ОСНОВИ, Київ, 2008 [передрук з видання 1925 р.], стор. 53: "по-українськи не можна казати було зроблено, буде зроблено, а тільки зроблено. …можна застосовувати пасивного дієприкметника у функції присудковій: це буде зроблене (а не це буде зроблено), він буде покараний (а не: його буде покарано)."
показати весь коментар
11.09.2016 22:50 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
Пареньку не дали сесть - теперь сядет годика на три...
показати весь коментар
11.09.2016 22:24 Відповісти
щоб хто не казав а граната круче....
показати весь коментар
11.09.2016 22:39 Відповісти
чем? погибли бы все вместе с трали-вали.
показати весь коментар
12.09.2016 11:19 Відповісти
МОВА. ЦЕНЗОР грішить, бо постійно використовує лише сталінську українську мову (так би мовити, сталінку - після Другої світової війни Великий Вождь всіх народів тов. Сталін започаткував проект із зближення української мови до московської і нині цей проект в Україні підтримують геть усі: політики, журналісти, філологи і ще чорт зна хто, всі пишуть аби як але щоб тільки не українською). Отже, викриваємо сталінку:
1) внаслідок цього постраждала жінка ---- українською мовою це так: через це постраждала жінка;
2) Під час з'ясування відносин ---- українською це так: Під час з'ясування стосунків (в нашій мові взагалі немає "відносин");
3) Через події було призупинено рух трамваїв ---- українською це так: Через події призупинено рух трамваїв - в нашій мові "було" не вживають. Даю пояснення:

Олена Курило, Уваги до ******** української літературної мови, Видавництво Соломії Павличко ОСНОВИ, Київ, 2008 [передрук з видання 1925 р.], стор. 53: "по-українськи не можна казати було зроблено, буде зроблено, а тільки зроблено. …можна застосовувати пасивного дієприкметника у функції присудковій: це буде зроблене (а не це буде зроблено), він буде покараний (а не: його буде покарано)."
показати весь коментар
11.09.2016 22:50 Відповісти
**#чая одесская матросня! Ну а женщина при чём?
показати весь коментар
12.09.2016 00:44 Відповісти
Большинство тех, кто требует оружия, требуют короткоствол, чтобы гордо ходить по улице, не боясь, как им кажется, опасности. Для защиты своих близких продается оружие охотничье и нарезное: двустволки, карабины, помповики, переделанное боевое. Покупайте и защищайте своих близких и себя в случае необходимости.
Нам еще не хватало на улице таких идиотов, как в материале, в огромном количестве, палящих в генделях, как коп-растяжка Анжела, по-пьяни, куда -попало. Подумайте о том, сколько наркоманов, алкашей и судимых смогут по липовым справкам купить оружие. Сколько оружия будет утеряно, попадет в детские руки, забыто в транспорте, забрано преступниками и т.д.
показати весь коментар
12.09.2016 00:54 Відповісти
Именно, чтобы защищаться от таких идиотов и нужно оружие, если сынок депутата купит оружие или пьяный СБУшник, как ты отниего охотничьим стволом защитишься?????
показати весь коментар
12.09.2016 05:42 Відповісти
А нікак. Проста сіді возлє кампа і ананіруй на парнушку.
показати весь коментар
12.09.2016 19:22 Відповісти
Бот из АП? В Бан.
показати весь коментар
12.09.2016 12:40 Відповісти
Из-за того что рабам в Украине запрещено иметь огнестрельное оружие, рабам нечем защищаться и ублюдки про это знают.
показати весь коментар
12.09.2016 05:41 Відповісти
Ну що хоплофоби, підігруємо ворогу з москви та нашим продажним елітам,а ви знаєте хто позбавив ваших предків зброї?Та тіж самі подонки хто ввів тут унас кріпацтво,рабу зброя непотрібна,зброя потрібна вільній людині.В сша таким хоплофобам говорять,якщо ви хочете забрати нашу зброю то ми вам перше віддамо наші кулі.
показати весь коментар
12.09.2016 09:33 Відповісти
І такі Пуф, пуф!
Потім з другого кольта пуф, пуф!
Білявку з кабаре через сідло і в прерії.
Я бачив.
показати весь коментар
12.09.2016 19:24 Відповісти
Кто был прав в трамвае и что там было на самом деле понять трудно, одни свидетели скажут одно, другие - другое, сам был в такой ситуации. Ехал с работы, на переднюю площадку вошло мурло с наколками и сигаретой в зубЕ, начало доставать водителя, пуская дым.
Я ему вставил на первой же остановке ногой в бестолковку, оно вылетело, а бабы отвязались на меня...
показати весь коментар
12.09.2016 10:59 Відповісти
ВОТ ПОЧЕМУ НАДО В СРОЧНОМ ПОРЯДКЕ ПРЕДОСТАВЛЯТЬ НАШИМ ГРАЖДАНАМ ПРАВО НА ОРУЖИЕ ЧТОБЫ МОЖНО БЫЛО СЕБЯ ЗАЩИТИТЬ В СЛУЧАЕ ЧЕГО И ЧТОБЫ ВСЕ ОРУЖИЕ БЫЛО БЫ ПРИСТРЕЛЯНО В ПОЛИЦИИ ТОГДА БЫЛА БЫ ВОЗМОЖНОСТЬ БЫСТРЕЕ ЗАДЕРЖАТЬ НАРУШИТЕЛЯ - ПРАВДА В ТОМ СЛУЧАЕ ЕСЛИ ОН ЗАРЕГИСТРИРОВАЛ СВОЕ ОРУЖИЕ.
показати весь коментар
12.09.2016 12:01 Відповісти
Был бы "закон об оружии" - дуралея бы грохнули раньше, да ещё бы получили благодарности. Но скорее всего у "стрелка" и ствола бы не было - отсеялся бы на медико-психологической экспертизе и вообще за него никто бы не поручился. В правовом обществе, не загаженном либерализмом, законное обладание оружием накладывает на гражданина весьма значительные обязанности и ограничения.
показати весь коментар
12.09.2016 13:02 Відповісти
так то ж не просто гражданин то воен, https://censor.net/news/405554/**************************************************************
показати весь коментар
12.09.2016 13:09 Відповісти
И что? В последнюю "великую войну" он оставался бы жив до первого встречного военного патруля. Моя родственница рассказывала, что одного такого, "отстреливавшегося от собственных тараканов", но в реале, патруль упокоил на её глазах, хотя случайных людей "положить" он успел.
показати весь коментар
12.09.2016 13:28 Відповісти
Сторінка 3 з 3