4232 відвідувача онлайн

Парубій підписав постанову Ради про підтримку звернення до Вселенського патріарха Варфоломія про створення автокефалії в Україні

Парубій підписав постанову Ради про підтримку звернення до Вселенського патріарха Варфоломія про створення автокефалії в Україні

Голова Верховної Ради Андрій Парубій підписав постанову про підтримку звернення президента України до Вселенського патріарха Варфоломія про автокефалію православної церкви в Україні.

Про це спікер парламенту повідомив, закриваючи вечірнє засідання Ради, передає Цензор.НЕТ.

Нагадуємо, сьогодні народні депутати 268 голосами підтримали звернення Порошенка до Варфоломія про надання українській православній церкві автокефалії.

Топ коментарі
+28
Секта, это московский патриархат.
А Киевский Патриархат это как раз реальная церковь, которая была уничтожена кацапами.
показати весь коментар
19.04.2018 18:44 Відповісти
+20
Надаю список народних депутатів, що проголосували ПРОТИ надання автокефалії православній церкві.

1. ЖОПОБЛОК
Бойко Ю.А.
Воропаєв Ю.М.
Гусак В.Г.
Добкін М.М.
Дунаєв С.В.
Іоффе Ю.Я.
Колєсніков Д.В.
Балицький Є.В.
Білий О.П.
Вілкул О.Ю.
Гальченко А.В.
Добкін Д.М.
Долженков О.В.
Ківалов С.В.
Ларін С.М.
Льовочкін С.В.
Льовочкіна Ю.В.
Мартовицький А.В.
Матвієнков С.А.
Мирний І.М.
Мірошниченко Ю.Р.
Мороко Ю.М.
Нечаєв О.І.
Німченко В.І.
Новинський В.В.
Павлов К.Ю.
Папієв М.М.
Сажко С.М.
Скорик М.Л.
Солод Ю.В.
Шенцев Д.О.
Шпенов Д.Ю.
Шуфрич Н.І.

2. Відродження
Святаш Д.В.
Шипко А.Ф.

3. Позафракційні
Денисенко А.П.

UPD: Денисенко Анатолій ПЕТРОВИЧ - позафракційний (173 округ, Харківщина). Не плутати з Денисенко АНДРІЄМ СЕРГІЙОВИЧЕМ!
показати весь коментар
19.04.2018 18:37 Відповісти
+13
И вас удивляет, что Жопоблок и Видродження против?
показати весь коментар
19.04.2018 18:39 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Слава Парубию!...
показати весь коментар
19.04.2018 18:35 Відповісти
Підгорає?
показати весь коментар
19.04.2018 18:44 Відповісти
у политрука МП ФСБ гундяєва московського сатанату...
показати весь коментар
19.04.2018 19:50 Відповісти
Секта, это московский патриархат.
А Киевский Патриархат это как раз реальная церковь, которая была уничтожена кацапами.
показати весь коментар
19.04.2018 18:44 Відповісти
Надайте визначення секти та які вона має права?
показати весь коментар
19.04.2018 19:01 Відповісти
Надаю список народних депутатів, що проголосували ПРОТИ надання автокефалії православній церкві.

1. ЖОПОБЛОК
Бойко Ю.А.
Воропаєв Ю.М.
Гусак В.Г.
Добкін М.М.
Дунаєв С.В.
Іоффе Ю.Я.
Колєсніков Д.В.
Балицький Є.В.
Білий О.П.
Вілкул О.Ю.
Гальченко А.В.
Добкін Д.М.
Долженков О.В.
Ківалов С.В.
Ларін С.М.
Льовочкін С.В.
Льовочкіна Ю.В.
Мартовицький А.В.
Матвієнков С.А.
Мирний І.М.
Мірошниченко Ю.Р.
Мороко Ю.М.
Нечаєв О.І.
Німченко В.І.
Новинський В.В.
Павлов К.Ю.
Папієв М.М.
Сажко С.М.
Скорик М.Л.
Солод Ю.В.
Шенцев Д.О.
Шпенов Д.Ю.
Шуфрич Н.І.

2. Відродження
Святаш Д.В.
Шипко А.Ф.

3. Позафракційні
Денисенко А.П.

UPD: Денисенко Анатолій ПЕТРОВИЧ - позафракційний (173 округ, Харківщина). Не плутати з Денисенко АНДРІЄМ СЕРГІЙОВИЧЕМ!
показати весь коментар
19.04.2018 18:37 Відповісти
И вас удивляет, что Жопоблок и Видродження против?
показати весь коментар
19.04.2018 18:39 Відповісти
Может они атеисты..
показати весь коментар
19.04.2018 18:44 Відповісти
Из деклараций видно, что атеисты там все.
показати весь коментар
19.04.2018 18:49 Відповісти
А хто винен, що ця блjадота не в тюрмі, а в Раді?
Зате в тюрмі Донгадзе, видворені грузинські добровольці, спробували посадити Бубенчика, добровольці під слідством.
показати весь коментар
19.04.2018 18:42 Відповісти
ты и виноват...кто всю люстрацию спаплюжыв?вместо того,шоб вычеркивать из списков агентов влияния вы начали на телекамеру сажать чиновников в мусорные баки...ну ,так же эффектнее
показати весь коментар
19.04.2018 19:11 Відповісти
Кароче, вся ригівська рать.
показати весь коментар
19.04.2018 19:17 Відповісти
цікаво, а які у них нікнейми тут на цензорі ?
показати весь коментар
19.04.2018 19:52 Відповісти
і Сажко з мого рідного округа в Донецькій області(((, а оппоблоковці всім "в вуха вкладають", що Донбас змінюється. Еге ж(((
показати весь коментар
19.04.2018 20:05 Відповісти
а гнида папиев,каким был министром при окуневиче
показати весь коментар
19.04.2018 20:11 Відповісти
Сьогодні зранку я був разом із багатьма мешканцями розгромленого наметового містечка під Радою для підтримки постанови Ради.
Одне неприємно - капище мацковського сатанату як було під Радою, так і стоїть.
Наше наметове містечко порошенко зніс, камінь народовладдя украв, а сатанинське капище не зачепив.
показати весь коментар
19.04.2018 18:39 Відповісти
Що там, бульбулятори вже поприбирали?
Сеча зі снігом зійшла, хоч трохи комунальникам легше.
показати весь коментар
19.04.2018 19:39 Відповісти
Скрепоносные Гундяйцы против
показати весь коментар
19.04.2018 18:40 Відповісти
а яким церквам в Україні нададуть автокефалію?!
це ж не одна церква - є Фіраретівська, є автокефальна, є кацяпська???
показати весь коментар
19.04.2018 18:44 Відповісти
Буде об'єднання УПЦ КП і УАПЦ в одну автокефальну церкву.Автокефалію підтримали всі єпископи УПЦ КП і всі архієпископи УАПЦ
показати весь коментар
19.04.2018 19:06 Відповісти
Ізраїльська влада вирішила обкласти податками всі церковні споруди РПЦ, крім молитовних будинків. Храми і готелі РПЦ в Єрусалимі, які приймають по 5000 паломників щодня, а також монастирські келії змушені будуть заплатити мільйони доларів. В іншому випадку майно буде заарештовано. Про це повідомляє телеканал , який зняв документальний проект "Сила в правде: русские",.
"Церква просто не в змозі заплатити ці податки, тому що муніципалітет Єрусалиму - мерія - вимагає, щоб були оплачені всі роки з 1948-го, з моменту утворення держави Ізраїль, - прокоментував рішення один з представників духовної місії в Єрусалимі. - Це величезні гроші".
Рішення мерії Єрусалиму загрожує самій роботі РПЦ на Святій землі, зазначає телеканал.
показати весь коментар
19.04.2018 19:14 Відповісти
От з кого треба брати приклад!
показати весь коментар
19.04.2018 20:29 Відповісти
Инок одного из псковских монастырей, Филофей, писал великому князю Василию III (около 1510 г. ) "... един ты во всей поднебесной христианский царь..., яко два Рима падоша (Рим и Константинополь), а третий стоит (Москва), а четвертому не быти..."
Это постулат Московского царства...
Так с кем и о чём можно вести переговоры?...
показати весь коментар
19.04.2018 18:44 Відповісти
вот и ждем,когда уже не буты
показати весь коментар
19.04.2018 19:12 Відповісти
Православия на роSSii никогда не было,было Правоверие.
академик Николай Левашов.
показати весь коментар
19.04.2018 18:52 Відповісти
Не было никогда на мокшандии на православия, ни правоверия. НАВЕславие и НАВЕверие там испокон веков. И жена у глашатая *********** НАВЬка. Вот наветы он и строит по заданию хозяина
показати весь коментар
19.04.2018 20:00 Відповісти
как переживают за церковь те, кто грабит народ во время войны..
показати весь коментар
19.04.2018 18:56 Відповісти
показати весь коментар
19.04.2018 19:01 Відповісти
показати весь коментар
19.04.2018 19:23 Відповісти
Я також підписуюсь разом із Парубієм. Хоча, як я вже казала, гундяєв з Нєвзоровим перетворили мене на атеїстку. Так, вони зруйнували мою віру в дєда мароза . І тепер я просто знаю, що приймаю подарунки від реальних людей. І жодної шизофрєнії, замєтьтє. Це ж чудово!
показати весь коментар
19.04.2018 18:58 Відповісти
Парубий подписал постановление Рады о поддержке обращения к Вселенскому патриарху Варфоломею о создании автокефалии в Украине - Цензор.НЕТ 3918
показати весь коментар
19.04.2018 19:00 Відповісти
Они - не зрадофилы. Им просто работать не хочецца. И они смотрят на мир через окошко ********** кассы, где им выдают их 11.80.
показати весь коментар
19.04.2018 19:10 Відповісти
а эти через чье окошко смотрят?

Парубій підписав постанову Ради про підтримку звернення до Вселенського патріарха Варфоломія про створення автокефалії в Україні - Цензор.НЕТ 5468
показати весь коментар
19.04.2018 19:14 Відповісти
в Украіні мае бути своя церква - не мацьковська.
показати весь коментар
19.04.2018 19:13 Відповісти
Константинополь раньше назывался Царьград,Потому Варфоломей там и обитает во Вселенском православном Храме.,почему не в Москве,спросите полковника КГБ Гундяева.
показати весь коментар
19.04.2018 19:14 Відповісти
Скрепи кріпчають, бо без України кацапи не бачать свого майбутнього !! Вони нуль, зерро без нас !! Тому і намагаються нас зупинити війною , терактами , замовними вбивствами та інш.
показати весь коментар
19.04.2018 19:17 Відповісти
https://www.facebook.com/profile.php?id=100006709539652&hc_ref=ARQ0QruMnsVE2aDrKDYyaaO0IzVOASdt5Zy-RU7dBH4Ywvqf9vKYOYrWp32d8Oqm020&fref=nf Олег Пономарь
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2136169376616693&id=100006709539652 5 ч ·

О второсортности и малорусскости.

Второсортность и меньшебраткость навязывались нам пропагандой и всем укладом жизни на протяжении веков. Но большинство в Украине избавились от этого чувства за 4 года. Для тех, кто еще не совсем избавился, - этот пост
.
Нация - как человек. Не будешь себя любить - никто тебя не полюбит. Не будешь себя уважать - никто не будет тебя уважать.

Украина - великая Нация. Украина - очень красивая и прекрасная Нация.
Украина имеет древнейшую европейскую историю и культуру.
Украинцы имеют типичный европейский менталитет. Ибо украинцы не любят колхоз. Украинцы любят частную собственность. Украинцы не любят царей. Украинцы очень любят и ценят свободу. И готовы за нее бороться.
Украинцы - одни из самых лучших воинов в мире. Одни из самых смелых, профессиональных (исторически традиционно) и благородных воинов в мире. Но и одни из самых беспощадных к своим врагам.
Украинцы - одна из самых трудолюбивых Наций в мире.
Украинцы очень любят и ценят Добро, Правду и Справедливость.

Мы действительно великая европейская Нация. Точно такая же, как французы, чехи или греки, например.

И мы должны точно так же, как и другие европейские нации, гордиться собой. Уважать друзей и ненавидеть врагов. Любить себя. Верить в себя.
Великие среди равных.
Равные среди великих.
Только так!
показати весь коментар
19.04.2018 19:18 Відповісти
Скажу особисто за себе , для мене православ'я в Україні - це Київський Патріархат.. Що скаже Варфоломей - мені байдуже.. Молився, молюсь і буду молитися тільки в храмах УПЦ КП.. І таких як я з року в рік стає все більше..
показати весь коментар
19.04.2018 19:18 Відповісти
Але ж з проголошенням Томоса Вселенським патріархом про автокефалію церква отримає й канонічність,на мою думку це буде сприяти більшому об"єднанню українців.
показати весь коментар
19.04.2018 19:27 Відповісти
Зараз гундяєвці будуть посилено копитами бити,щоб не допустити підписання Томасу про українську автокефалію.Але в Константинопольському патріархаті вже добре розуміють суть кацапських попів,які почали вже зазіхати на панівне місце в православному світі в обхід Вселенського Патріарха.
У 2016 році Московський патріархат зажадав, щоб надання автокефалії підписував не тільки Вселенський патріарх, а й голови всіх інших помісних церков, а надати автокефальний статус новій церкві було б неможливо без згоди і звернення її "материнської" церкви (у випадку України - без згоди Російської православної церкви,хоч для України материнською церквою є Константинопільська). Однак ці поправки так і не були прийняті.

Тепер нам залишилося чекати липня і Собору до 1030-річчя хрещення Русі.Дасть Бог,Варфоломей підпише Томас,і гундяєвці отримають облизня.Для них ця подія ,це щось схоже на розвал сссру,ось і скаженіють скрепонуті
показати весь коментар
19.04.2018 19:34 Відповісти
То погано ,що тобі байдуже, я- атеіст і в дива не вірю,а мені зовсім небайдуже,бо це питання більше ніж релігія ,особливо зараз
показати весь коментар
19.04.2018 20:24 Відповісти
На шлеме Ивана Грозного хранящемуся в кремля арабской вязью выгравировано :С нами Аллах и скорая победа.Православные блин.
показати весь коментар
19.04.2018 19:21 Відповісти
Правовірні швидше
показати весь коментар
19.04.2018 20:31 Відповісти
https://www.facebook.com/yevstr?hc_ref=ARRlyxRC7MsO9bfrAtStQZf0rei3shsXaGNXIL-GTxgTemPHAwWJQYEiFswUogmSzkQ&fref=nf Євстратій Зоря https://www.facebook.com/yevstr?hc_ref=ARRlyxRC7MsO9bfrAtStQZf0rei3shsXaGNXIL-GTxgTemPHAwWJQYEiFswUogmSzkQ&fref=nf
https://www.facebook.com/yevstr/posts/1618896828158595 Вчера в 8:59 ·

Кілька контраргументів.

1. «Є всеправославна домовленість, що нова автокефалія може бути проголошена лише за згодою всіх Помісних Церков. Тому один Вселенський Патріарх не може цього зробити - потрібна згода також РПЦ»
- Таке бачення дійсно озвучувалося в процесі підготовки до Всеправославного Собору, як проект рішення питання нових автокефалій.

АЛЕ
• це рішення не було остаточно узгоджене, тому саме питання щодо автокефалій не було внесене в порядок денний Собору на Криті в 2016 р.;
• це рішення було частиною пакету компромісів між Константинополом і Москвою для проведення Собору - а Москва, спробувавши зірвати Собор і не взявши в ньому участі, ці компроміси відкинула сама;
• практика проголошення Константинополем Томосів про автокефалію в ХІХ-ХХ століттях підтверджує, що Вселенський Патріархат сам приймає таке рішення, без потреби попереднього погодження з іншими Церквами (він може вивчати думки, але не зв'язаний позицією інших Церков);
• принципова позиція Вселенського Патріархату завжди полягала в тому, що він має право проголошувати нові автокефалії, і офіційно від цієї позиції ніхто не відмовлявся - тим більше не відмовиться після зриву Москвою домовленостей щодо Собору'16.

2. «За канонами автокефалію не можна проголосити без згоди Російської Церкви»
- Немає таких канонів, які би зобов'язувати Константинополь отримувати згоду РПЦ. Є лише переконання РПЦ, що саме так слід трактувати канони. Але переконання РПЦ і реальні канони - не одне й те саме.

3. «УПЦ КП та УАПЦ - не визнані структури, а тому не можуть бути основою для єдиної Помісної Церкви. Лише УПЦ (тобто МПвУ - авт.) є визнаною, тому лише на її основі можна говорити про гіпотетичну автокефалію, однак для цього УПЦ КП та УАПЦ мають повернутися з розколу»
- Проголошення Томосу про автокефалію - якраз і є способом визнання того, що було НЕ визнане. Достатньо подивитися історію нових автокефалій від ХVII до ХХ ст. Всі нові автокефалії спочатку були не визнані, хоча вже реально автокефальні, і лише згодом визнавалися.
- МПвУ (що називає себе УПЦ) є визнаною як частина автокефальної Російської Церкви. А зараз, очевидно, не йдеться про визнання автокефалії РПЦ - бо вона була визнана 1589 р. (після 141 року невизнаності). МПвУ як структура реально не хоче автокефалії (попри ритуальні заяви, що ніби це не зовсім так - реальність доводить, що не хоче і вперто проти автокефалії бореться). А раз ця структура не хоче автокефалії - то вона і не залучається до процесу.
- «Повернення з розколу» в баченні МПвУ означає, що спочатку УПЦ КП/УАПЦ мають відмовитися від незалежності, влитися у склад Московського Патріархату, а потім МОЖЛИВО, КОЛИСЬ у майбутньому, питання автокефалії гіпотетично розглядатиметься. Без жодних гарантій, що позитивно.
Історія проголошення нових автокефалій свідчить, що НІКОЛИ Церква, яка ВЖЕ розірвала підлеглість, не відмовлялася від своєї незалежності, щоби потім, з часом отримати Томос. Тому немає ніяких підстав (окрім московського бажання, щоб це було так) стверджувати, що спочатку УПЦ КП/УАПЦ мають приєднатися до МП, а потім порушувати питання про автокефалію.

4. «Раніше влада України вже вела переговори з Константинополем про автокефалію - і це завершилося нічим. Так буде і зараз».
- Ніколи дотепер влада України не вела переговори з Константинополем на такому серйозному рівні. 2008 р. були досягнуті лише рамкові домовленості, і було сподівання, що все вирішиться під час візиту Патріарха Варфоломія до Києва. Але дипломатія Москви виявилася спритнішою за дипломатію Києва.
Три роки попередньої праці в нинішньому випадку, 7 годин прямих переговорів на Фанарі - все це зовсім інший системний рівень підходу до справи. Тому стверджувати, що нинішня спроба буде не успішною, бо не успішними були попередні спроби - немає підстав. Навпаки - уроки попередніх спроб дають можливість уникнути «слабких місць» у веденні переговорів та реалізації домовленостей.
- Раніше не було війни Росії проти України, не було міжнародної ізоляції Москви, яка лише посилюється, не було зірваних домовленостей МП з Фанаром про Всеправославний собор. Тому прирівнювати переговори'2008 до переговорів'2018 - все одно, що сказати «в Україні та світі за 10 років нічого не змінилося».
-
Поки що від опонентів з МП ніяких реальних аргументів, які б спростовували можливість досягнення Томосу - не наведено. Одні старі штампи.
показати весь коментар
19.04.2018 19:22 Відповісти
Навіть якщо б ці чотири мокшанські побрехеньки й були б правдою, вони ажніяк не стосуються Української церкви. Бо мова має йти не про надання автокефалії, а про повернення або відновленння автокефалії, яку мала Українська церква до того часу, коли московія завоювала Україні й силоміць поглинула Українську церкву.
показати весь коментар
19.04.2018 20:07 Відповісти
ту усе набагато складніше...кононично правонаступницею крещення київа є грекокатолицька церква,бо вони крещені ще 988,а церква поділилась лише 1054.вони не пішли під московську руку після знищення київського патріархату,краще вже до папи.
показати весь коментар
19.04.2018 20:48 Відповісти
надо своего папу, типа римского, а попов мп на баржу и в кацапию
показати весь коментар
19.04.2018 21:07 Відповісти
Лавра когда будет Украинской?
показати весь коментар
19.04.2018 19:30 Відповісти
Лавра всегда была и остается украинской.Вопрос надо задать по-другому : когда московские попы уберутся из Лавры ?
показати весь коментар
19.04.2018 19:46 Відповісти
Всі лаври України будуть під управлінням Української Помісної Церкви.
показати весь коментар
19.04.2018 19:48 Відповісти
)))))))))петух,у тебя по расписанию сидеть на бутылке - печатать не трудно?
показати весь коментар
19.04.2018 20:22 Відповісти
Трохи не по темі, аде вдумайтесь. Зображення розп'ятого Ісуса мабуть найяисельніше в світі. Це різноманітні хрестики та іконки, картини та скульптури. Ви думаєте нам всім просто так це минеться? А що якщо Його розп'яття проходить саме зараз в цю ж секунду... там, в іншій реальності, яку творить наша уява...
показати весь коментар
19.04.2018 20:03 Відповісти
Пора собирать доказательства чудес будущего святого Петра истинного.
показати весь коментар
19.04.2018 20:21 Відповісти
Автокефалю надо добиваться. И гробить насколько это возможно предателей и украинофобов из УПЦ МП! Хотя с горечью я все же признаю,что это трудная задача. И даже если Варфоломей Пете что-то пообещал, то это еще далеко не все. У России вокруг Варфоломея полно московской агентуры. И я не уверен, хотя и мечтаю об этом!
показати весь коментар
19.04.2018 20:51 Відповісти
можно просто к римскому папе обратиться, если константинопольские попы будут буксовать, всё равно они ниже по рангу, а можно и свою церковь замутить
показати весь коментар
19.04.2018 21:11 Відповісти
Парубій підписав постанову Ради про підтримку звернення до Вселенського патріарха Варфоломія про створення автокефалії в Україні - Цензор.НЕТ 5891А в годы СССР в единую компартию верили,были в каждом цеху красные уголки с образами на стенах,где рабочие и колхозники могли каждую неделю в пятницу собираться на молитву.
показати весь коментар
19.04.2018 21:11 Відповісти
Или на прилюдный разрыв очка начальником...правда это чаще в актовом зале происходило под иконой Леонида Ильича
показати весь коментар
19.04.2018 22:52 Відповісти
Не знаю насколько твердо Варфоломей Пете пообещал. И что Петя развернул этот сыр-бор! Петя действует по принципу или пан, или пропал. Потому что шансов, что не пройдет, по моему уразумению, всё же больше. И окажется Петя в ситуации пустобреха. Хотя Я и молю "Господи помоги!
показати весь коментар
19.04.2018 21:22 Відповісти
Там не только Петя в процессе задействован.Думаю,что не стали бы всё выносить сейчас на люди,если бы не было определённых гарантий.Да и УПЦ КП и УАПЦ большие молодцы,что договорились про обьединение.Важно то,что переговоры между УАПЦ и УПЦ КП проходили при участии представителей Вселенского патриархата. А были это епископ Илларион из Канады и епископ Даниил из США. Оба из украинских церквей, в 90-е годы принятых под омофор Вселенского патриарха. Так что там запущена мощная машина.То,что мы услышали-только малая толика большой работы
показати весь коментар
19.04.2018 22:02 Відповісти
Московия теперь может вернуть себе Ислам и Киевская Русь не будет им помехой
показати весь коментар
19.04.2018 21:23 Відповісти
Там і так з мусульманством все впорядку
Парубій підписав постанову Ради про підтримку звернення до Вселенського патріарха Варфоломія про створення автокефалії в Україні - Цензор.НЕТ 6833
показати весь коментар
19.04.2018 21:56 Відповісти
Ага,мусульмане "обрыдаются от радости" получить гундянвцев.Да этих кгб-шных чертей в рясах ни одна религия не захочет
показати весь коментар
19.04.2018 22:05 Відповісти
В московії мусульман більше ніж християх всіх концесій разом взятих.
показати весь коментар
19.04.2018 22:08 Відповісти
Так вони ж не гундяєвські
показати весь коментар
19.04.2018 22:10 Відповісти
Так, вони кадировські
показати весь коментар
19.04.2018 22:19 Відповісти
Точно.Два лапті-пара
показати весь коментар
19.04.2018 22:43 Відповісти
Добре, що написав. Хоч хтось второпає зміст.
Бо коли воно говорить...
показати весь коментар
19.04.2018 22:05 Відповісти
ДИВО: ПРЕЗИДЕНТ-ОЛІГАРХ РАПТОМ ЗАЙНЯВСЯ СТВОРЕННЯМ ПОМІСНОЇ ЦЕРКВИ
Автокефалія потрібна Україні. Але священики різних конфесій не довіряють президенту Порошенку точно так само, як і ще 85% населення України. Не виконавши жодну зі своїх обіцянок, ця людина береться за «святу справу» - об'єднання церков. Все, до чого торкається Порошенко, крім особистої вигоди, несе на собі печатку невдачі або катастрофи. Все, за що береться президент Порошенко, перетворюється на піар-акцію або комерційний проект. Тому нехай для початку демонстративно порве свої комерційні, політичні та особисті стосунки з Московським патріархатом, а потім береться за Україну. Нехай покаже приклад для мільйонів віруючих і публічно зважиться на «особисту автокефалію» від Кремля, а потім покличе всіх інших. Це було б справедливо.
Несподівана боротьба президента Порошенка за українську автокефалію легша, ніж проведення реформ або боротьба з власними корупціонерами - доведено історією. Коли треба щось приховати або когось посварити, беруться за мову, расове питання або віру - спрацьовує залізно. І, напевно, Кремль знав про ці піар-ідеї Порошенка раніше, ніж сам український президент. Іншими словами, автокефалія у виконанні старого друга московських попів, може бути чекістською операцією, грою на випередження, що дозволить Кремлю надовго занурити церковне питання в Україні в пучину міжконфесійних конфліктів.
Джерело: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1951181435192172&id=100009010040969 Виктор Небоженко
показати весь коментар
19.04.2018 23:32 Відповісти