5095 відвідувачів онлайн

Філарет відмовився керуватися статутом ПЦУ, - Епіфаній

Філарет відмовився керуватися статутом ПЦУ, - Епіфаній

Синод Православної церкви України підтвердив намір керуватися статутом, який був ухвалений на Об'єднавчому соборі 15 грудня 2018 року.

Про це повідомив журналістам предстоятель ПЦУ Епіфаній (Думенко), передає Цензор.НЕТ із посиланням на lb.ua.

"Синод засвідчив, що у своїй подальшій діяльності і житті українська помісна православна церква буде керуватися Святим Переданням, Святим Письмом і тим статутом, який було прийнято 15 грудня в стінах Софії Київської. Ми були одностайні в попередніх рішеннях, але таке рішення не було підписано одним членом - патріархом Філаретом", - розповів він.

Епіфаній повідомив, що члени синоду обговорювали останні заяви Філарета про те, що УПЦ Київського патріархату продовжує існувати, але не змогли його переконати.

"Те, що святійший патріарх Філарет оприлюднив [раніше, - ред.], то він засвідчив і на засіданні священного синоду: що існує Київський патріархат, що його не зняли з реєстрації, хоча всі ми намагалися переконати, що зараз юридично і фактично немає Української православної церкви Київського патріархату, а Київський патріарх ліг в основу єдиної Православної церкви. Ми дискутували, розмовляли, переконували, але всі побачили, що святійший патріарх Філарет залишається переконаним у своїй думці", - сказав він.

При цьому Епіфаній підтвердив, що Філарет продовжує контролювати багату Київську єпархію і всі її надходження.

"Була домовленість ще перед Об'єднавчим собором про те, що ті єпархії і парафії, які перебували в того чи іншого архієрея, залишаться і далі підкорятися йому. Єпархія міста Києва та парафії, які підпорядковувалися йому до 15 грудня, залишаються в його складі. А саме з цих парафій, монастирів є основні прибутки", - сказав предстоятель ПЦУ.

Епіфаній додав, що він особисто підтримав це рішення, і спростував чутки про те, що Філарета на першому синоді збиралися відправити на спокій.

"Я відстоював його позицію, я відстоював, що саме він повинен керувати парафіями в складі Київської єпархії, тобто в місті Києві. Ми робили і будемо робити все для того, щоб святійший патріарх Філарет, який доклав дуже багато зусиль, для побудови нашої помісної церкви, відчував себе не тільки духовно комфортно, але і матеріально", - сказав він.

Карати Філарета не будуть.

Епіфаній додав, що в позиції Філарета "немає підтримки ні з боку архієреїв, ні з боку духовенства, ні з боку українського народу".

Нагадаємо, 15 грудня 2018 року на Об'єднавчому соборі предстоятелем Української помісної православної церкви обрали митрополита Переяславського і Білоцерківського Епіфанія, представника Української православної церкви Київського патріархату.

6 січня 2019 року в церкві Святого Георгія в резиденції Вселенського патріархату в Константинополі під час святкової літургії за участю Патріарха Варфоломія предстоятелю Православної церкви України Епіфанію вручили Томос про автокефалію української церкви.

9 січня в Константинополі члени Синоду Вселенського патріархату підписали Томос про автокефалію української церкви.

Водночас у травні 2019 року Патріарх Філарет заявив про намір відновити УПЦ КП та очолити її замість Епіфанія. У відповідь митрополит Епіфаній заявив: "Повернення української церкви до "Київського патріархату" означає втрату Томосу". У відповідь Філарет заявив: "Київський патріархат не ліквідовано, об'єднавчий собор у Софії не був українським". Також він закликав Епіфанія "нічого не робити всередині церкви" без його згоди і пообіцяв боротися за церкву, "незалежну від Москви та Константинополя". Тим часом Епіфаній заявив: "Розколу в ПЦУ немає і не буде". У відповідь Філарет заявив, що предстоятель ПЦУ Епіфаній угодний Москві, а також, що президент Петро Порошенко і митрополит Епіфаній обдурили його, порушивши домовленості між ними під час Об'єднавчого собору: "Якби знав, що буде так, я б не висував Епіфанія на соборі".

Топ коментарі
+13
За непокору и гордыню в монастырь и схиму его. С жиру старец бесится.
показати весь коментар
24.05.2019 15:15 Відповісти
+9
А мощи сталина, своего основателя, где РПЦ МП хранит?
показати весь коментар
24.05.2019 15:47 Відповісти
+8
...вася, да нет его уже больше, он уже по частям сбежал в Ростов, в Англию и в Испанию, теперь рулит Зелемойский... Ну, ты ж 73-хпроцентный, должен знать, теперь твоя зеленая сопля за все отвечает, а тема про пАпередникаф не прокатит...
показати весь коментар
24.05.2019 15:21 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Фарисеи... Бабло считаете?
показати весь коментар
24.05.2019 15:14 Відповісти
Біблію чітають,бабло щітают,очкі втірают,мозгі засірают...
показати весь коментар
24.05.2019 18:08 Відповісти
Так за яйца его и нах. с Украины.
показати весь коментар
24.05.2019 15:14 Відповісти
Як комуняки?Так він їх пережив))
показати весь коментар
24.05.2019 15:28 Відповісти
За непокору и гордыню в монастырь и схиму его. С жиру старец бесится.
показати весь коментар
24.05.2019 15:15 Відповісти
Дурень,у Філарета своя Церква УПЦ КП))
показати весь коментар
24.05.2019 15:29 Відповісти
Дурень! У попа не может быть своей церкви!!!.. Все церкви принадлежат Христу (тело Христова,а Церковь Мать)..
это даже я знаю, не верующий и не религиозный человек (не путать с атеизмом)..
Филарет - чистый сектант!
показати весь коментар
24.05.2019 15:38 Відповісти
Все церкви принадлежат Христу (тело Христова,а Церковь Мать)..\\\\\\\\\

Как "хрестос" умудрился гонять по пустыне орды быдла, при этом совершенно незаметно для римлян?
Это как бы по Днепровщине ездило 2 бригады орков. годами. А мы - ни сном ни духом. сказочки
показати весь коментар
24.05.2019 15:52 Відповісти
Это распил...
показати весь коментар
24.05.2019 15:16 Відповісти
Нет, не надейся.
показати весь коментар
24.05.2019 15:29 Відповісти
Обидели юроооооодивого!
Отняли копееееееееечку!
Филарет отказался руководствоваться уставом ПЦУ, - Епифаний - Цензор.НЕТ 28
показати весь коментар
24.05.2019 15:16 Відповісти
А где тот который хвастался томосом и пиарился на бигбордах,пусть разрулит этих интриганов.
показати весь коментар
24.05.2019 15:17 Відповісти
...вася, да нет его уже больше, он уже по частям сбежал в Ростов, в Англию и в Испанию, теперь рулит Зелемойский... Ну, ты ж 73-хпроцентный, должен знать, теперь твоя зеленая сопля за все отвечает, а тема про пАпередникаф не прокатит...
показати весь коментар
24.05.2019 15:21 Відповісти
Был бы он в Ростове никто про него не вспомнил бы,но должен он быть за решеткой,пока потрох не там - его никто не забудет.
показати весь коментар
24.05.2019 15:25 Відповісти
Снова пошел в раскол?
Дед явно не спокойный...честолюбивый и напыщенный

Божьнго смирения там ноль)))
Епифаний! Гони его ссаными трусами геть!
показати весь коментар
24.05.2019 15:18 Відповісти
Все поры прохиндеи и проходимцы...
Но этот дед...явно гуру среди них)))
Школа КГБ как ни крути
показати весь коментар
24.05.2019 15:21 Відповісти
У Філарета УПЦ КП,у Єпіфанія ПЦУ,куди і звідки Термос-Нарік може погнати Філарета?
показати весь коментар
24.05.2019 15:30 Відповісти
...весьма похожая тема...
Филарет отказался руководствоваться уставом ПЦУ, - Епифаний - Цензор.НЕТ 6947
показати весь коментар
24.05.2019 15:23 Відповісти
Допрыгается на нового отлучения от Церкви и, соответственно, от бабла.
показати весь коментар
24.05.2019 15:22 Відповісти
Кому теперь деньги носить, не понятно.
показати весь коментар
24.05.2019 15:23 Відповісти
не розумію...Філарет знову хоче, щоб наша, віками гнобима незаконною церквою Мордору(бо не має Томосу) ПЦУ, знову стала ПО-ЗА материнською церквою та прирівнялася до гундяєвської?...А звідкіля ж вийшла НАША церква? чи не з тієї самої материнської??? То знову до "байстрюків" , невідомо якого походження? Це протиречіть навіть просто Біблії, бо саме до ЄДНОСТІ закликав Господь... я вже не буду вдаватися в тонкощі церковних законів, бо впевнений, що Епіфаній їх НЕ порушує жодним чином...А ось спантеличеність від того, що всіма коштами "володіє" Філарет, а ПЦУ змушена просто "виживати", та ще й під час реорганізації приходів,- просто вводить в ступор..
показати весь коментар
24.05.2019 15:24 Відповісти
а церква мордору кудись поділась, какприбилитакидержится?? тебе рассказать как убрать кацапскую церковь из Украины без уничтожения собственного патриархата и получения Томоса?? ты расспроси когото из знакомых силовиков, сама ведь не догадаешься, ну, если што - обращайся, я растолкую))
показати весь коментар
24.05.2019 15:30 Відповісти
правильно, дед, подтверждаешь еще раз, што вся эта возня была для спасения одного пердака
показати весь коментар
24.05.2019 15:24 Відповісти
Иногда умереть вовремя это благо Ну если умереть не получается то хотя бы заткнуться У филарета не получается ни то ни другое ..........
показати весь коментар
24.05.2019 15:28 Відповісти
Для начала пускай Думенко спросит у Варфоломея как в одной стране может существовать две Церкви одна из которых признана всеми Помесными Церквями (УПЦ МП) а другая только Варфоломеем.А другой вопрос Варфоломею как все святыни на украинской земле (ЛАВРЫ Киео Печерская,Почаевская,Святогорская)с Чудотворными иконами и мощами принадлежит УПЦ МП которую Варфоломей якобы не замечает.Получается Варфоломей хочет стать православным папой ,если делает такие решения в одиночку или он не читал в Евангилие слова Спасителя
показати весь коментар
24.05.2019 15:32 Відповісти
А мощи сталина, своего основателя, где РПЦ МП хранит?
показати весь коментар
24.05.2019 15:47 Відповісти
Чудотворными иконами и мощами\\\\\\\\


Но если наступали бы буряты на Киев, то ты бы хватался за чемодан, а не за молитовник

"вера" ага)))
показати весь коментар
24.05.2019 15:48 Відповісти
Скажите, это тот филарет про которого шибзик говорил на стадионе что "томос это его заслуга а не порошенко"? это этот старец для Украины выбил Томос?
показати весь коментар
24.05.2019 15:38 Відповісти
Ні, Томос вибіл Порошенко. Але Томос не допоміг йому. І вже не допоможе.
показати весь коментар
24.05.2019 15:53 Відповісти
Старий геть з глузду з'їхав.
показати весь коментар
24.05.2019 15:42 Відповісти
Филарет отказался руководствоваться уставом ПЦУ, - Епифаний - Цензор.НЕТ 8389
показати весь коментар
24.05.2019 15:43 Відповісти
Ну мы же не удивляемся когда протягиваем коту рыбу и он ее хватает, душит, а потом съедает?
Так и тут - ой, а оказывается попы любят власть и бабло? Ну никогда такого не было и вот об.пять) Уважаю - настолько ловко продавать воздух, стращая "горением вечно" если кто-то что-то нарушил, "не замечая" что сами нарушили вообще все что только можно)
показати весь коментар
24.05.2019 15:44 Відповісти
devide et impera - теперь и в церкви.
показати весь коментар
24.05.2019 15:46 Відповісти
Дістали вже ці попи своїми розборками. Віруючим тільки й залишається - або тонути в чварах, або змінювати конфесію, або зав'язивати на релігії остаточно.
показати весь коментар
24.05.2019 15:50 Відповісти
І то правда. Китайці он вже свій мікропроцесор мають, на якому збудували найшвидший у світі (!) комп'ютер. А у нас у Збаражі і Станіславові на колишніх мікропроцесорних заводах дяки курять ладан...

Правда, у китайців немає Томосу. Визнаю.
показати весь коментар
24.05.2019 16:15 Відповісти
Томос - ніщо, бабло - всьо
показати весь коментар
24.05.2019 15:51 Відповісти
на крайняк, з ним можна буде жебрати: Падайтє атцу советской циркові, Филе Первому. Кто не подаст - "гореть вечно". Индульгенции, дешево. )
показати весь коментар
24.05.2019 15:54 Відповісти
ХОТЬ ОДИН НЕ ПРОДАЛСЯ !!!
показати весь коментар
24.05.2019 16:02 Відповісти
пи***ц подкрался незаметно, хотя и виден біл из-далека!)))
показати весь коментар
24.05.2019 16:19 Відповісти
Бутусов, не превращай Цензор в михалковский Бесогон. Не надо этого мракобесного мусора.
показати весь коментар
24.05.2019 16:32 Відповісти
Менять нужно всех! Прогнила власть на всех уровнях.
показати весь коментар
24.05.2019 16:49 Відповісти
Филарет после драки начал махать руками.Смешно и нелепо.Пусть едет на свою родину в ЛДНР и там крутит свои мутки.
показати весь коментар
24.05.2019 17:04 Відповісти
Філарет очевидно знає що влада не дасть поставити все на свої місця , - не визнає Онуфрія підданим Московії а упц її частиною. Фактично буде дві церкви , які будуть мати назву - українська. А враховуючи те що Орда- Московія, заллє баблом всі помісні церкви , ПЦУ не буде визнана.
показати весь коментар
24.05.2019 17:09 Відповісти
Православная Церковь - Украины.
А прибыль - Филарету.
показати весь коментар
24.05.2019 17:24 Відповісти
Дед ищи себе нового приемника.Епифаний сдулся.Его устраивает Митрополия и московитский Патриархат под боком.
показати весь коментар
24.05.2019 17:44 Відповісти
А про гординю, яка є смертним гріхом, Філарету ніхто не натякав? Він хоче бути патріархом за будь-яких обставин, хоч ти трісни. Дідусю вже 90 років, а йому все мало.
показати весь коментар
24.05.2019 18:34 Відповісти
всіх попів на поліграф! питання одне: чи віриш ти в Бога? хто не пройде -- до гундяєва!
показати весь коментар
24.05.2019 18:57 Відповісти
Скаженний Філарет 😁😁😁
показати весь коментар
24.05.2019 18:58 Відповісти
Филарет хочет Украинскую церковь , а не стамбульских приход
показати весь коментар
24.05.2019 21:46 Відповісти
Дивно. А чого Філарет про це не казав коли приймали Статут?? На той момент його все влаштовувало, жодного протиріччя не викликало, жодного заперечення.
Дивні люди. Тепер починаються сварки та розбірки запізнілі. Чи все за гроші??? То скільки ж вам потрібно, "батюшки"??? Невже з собою хочете забрати? Так кишень там не буде.
показати весь коментар
24.05.2019 21:55 Відповісти
Філарет мав можливість увійти в новітню історію України як творець, ініціатор побудови Української Незалежної Церкви. Невже тепер хоче увійти як банальний хапуга??
Великі та дивні діла Твої, Господи !!
показати весь коментар
24.05.2019 22:02 Відповісти
Не дивуйте . Старцю 92 рочки. Шумить . Журнашлюхи піною давляться. Дайте старцю спокійно жити.....
показати весь коментар
24.05.2019 22:30 Відповісти
Видно не заслужив у Господа мирної кончини. Він не думає про почуття віруючих, яким більше двадцяти років дорікали, що вони відвідують неканонічну церкву. Йому бачте патріархат подавай. А те, що в Україні (в Києві) церква християнська офіційно була визнана саме як відгалуження від константинопольської патріархії близько тисячі років тому, денисенку начхать? Правда потім митрополія перейшла через занепад Константинопольського патріархату від османів під крило Риму (грекокатолики). А козаки отримали свого митрополита від єрусалимського патріарха, якого послав султан святити митрополита в москву. А москва тоді була підданою кримського хана, а крим був підданий османської імперії. Київ тоді на місяць раніше отримав власного митрополита, ніж москва.
Тобто, коли султан побачив можливість впливу на північні землі і через церковний ресурс, то він включив в роботу і таку можливість.
показати весь коментар
25.05.2019 04:13 Відповісти