10849 відвідувачів онлайн

Це помилка, - Вакарчук про розведення сил і засобів у Золотому

Це помилка, - Вакарчук про розведення сил і засобів у Золотому

У ситуації, коли ворог обстрілює українські позиції, відведення військ неприпустиме. Цей крок не дає нічого, крім виконання мінських угод, які давно застаріли і не мають жодного значення.

Про це заявив лідер партії "Голос" Святослав Вакарчук, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на пресслужбу політсили.

"Ще вранці ми читали повідомлення штабу ООС про обстріли з боку ворога, а вже в обід чуємо заяви про відведення. Такі дії президента та його команди є помилкою, не можна йти ні на які розведення військ, поки режим тиші не забезпечений. Відведення військ як таке не дає нічого, крім виконання Мінських домовленостей, які давно застаріли і не мають жодної ваги. Односторонні кроки з їх виконання не призведуть ні до перемоги, ні до миру", — заявив Вакарчук.

Політик вважає, що слід відходити від мінських домовленостей, які були зафіксовані 5 років тому, адже кожна зі сторін тодішніх переговорів трактує їх по-своєму.

"Мета Росії очевидна — вона хоче, щоб Україна опинилася у якомога складнішій ситуації: політичній, економічній, соціальній. Франція та Німеччина хочуть якомога швидше закінчити конфлікт. А для України важливі наші умови. Перше — безпека громадян. Усіх. У тому числі на лінії розведення. Друге — розуміти, яким чином політично відновити контроль над цією територією", - сказано в повідомленні.

"Саме тому замість односторонніх кроків з розведення військ нам необхідна чітка стратегія лінії поведінки. Відновлення контролю над Донбасом і Кримом має бути за чітким планом, за українськими умовами", – заявив лідер "Голосу".

Для написання таких умов партія "Голос" ініціювала тимчасову спеціальну парламентську комісію з питань відновлення територіальної цілісності України.

Топ коментарі
+67
это не ошибка, это государственная измена.
показати весь коментар
29.10.2019 21:46 Відповісти
+31
Это ошибка, - Вакарчук о разведении сил и средств в Золотом - Цензор.НЕТ 4494
показати весь коментар
29.10.2019 21:52 Відповісти
+25
презИдент зеленский - это главная ошибка населения Украины. а все остальное - следствие этой ошибки
показати весь коментар
29.10.2019 21:50 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Так ето не минские договоренности. Ето всего лишь ***** дал Зелупе домашнее задание, только ради возможной встрече. А на самой встрече Зелупу нагнут раком и по полной отялозят что ему прямо оттуда лучше на Ростов сразу ехать
показати весь коментар
29.10.2019 22:01 Відповісти
Коли вже мамки та дружини загиблих та покалічених вийдуть на майдан і тих хто зараз в зоні вогню! Та різним Вакарчукам баньки повидирають. За все життя нічого не зробило, кроми як владним вилизувати те що нижче спини, жило як кіт в маслі. Тепер коли в державі війна, економіка стоїть на колінах воно береться повчати.
показати весь коментар
29.10.2019 22:09 Відповісти
Выходит, что ваш Свиночолый гетьман Поросенко - государственный изменник?

20 октября, 2016

Участники встречи "Нормандской четверки" предварительно договорились о продолжении работы по разведению войск еще на 4-х участках линии соприкосновения в Донбассе. Среди этих, участков, в частности, будет и Дебальцево Донецкой области, сообщил президент Украины Петр Порошенко по результатам встречи, завершившейся в Берлине в ночь на четверг, 20 октября.
"Договорились о том, что мы после завершения развода войск на трех предварительных участках, имеются в виду Золотое, Петровское и Станица Луганская, там должны быть установлены постоянно действующие, 24/7, мониторинговые посты ОБСЕ, после чего мы начнем переговоры по следующим 4 местам для разведения", - сказал Порошенко на пресс-конференции в Берлине.

Смотри, поросяковец, не перепутай - где зрада, а где перемога. Це помилка, - Вакарчук про розведення сил і засобів у Золотому - Цензор.НЕТ 922
показати весь коментар
29.10.2019 22:20 Відповісти
Выходит. Я не вижу разницы между Порошенко и Зеленским. Оба ссыкуны и оба делают приднестровский сценарий. Петя делал медленно и нехотя, а Зеля - быстро и с энтузиазмом упоротого дурачка.
В Минских угодах не может быть перемоги - это все незаконно и антиконституционное предательство.
показати весь коментар
29.10.2019 23:09 Відповісти
???
Ви сприймаєте ту придуру ? Її вже всі знають і ніхто на її потік свідомості не реагує.
МУ коли були підписані ?
А вона Вам що тулить ? Я внизу написала свій комент Славусі-"діячу" ...
показати весь коментар
29.10.2019 23:38 Відповісти
Зю - відвертий зрадник, який скинув маску. А порошнек, дійсно, був зрадником вимушено, бо його п'ютін залякав. Але потім все підписане саботував. Втім, не факт, що порошнек - в разі перемоги на виборах - зараз не робив би того ж самого, що й зю. Хоча самЕ Зю - нуль без палички. Там є надзвичайно зловісна й розумніша фігура. Єрмак називається. Ну, і відбите прокацапське хамло богдан. ІМХО, саме вони разом з коломийським є попихачами вассалізації України.
показати весь коментар
30.10.2019 06:58 Відповісти
Все предатели и саботажники - выбирай в следующий раз президентом Тягнибока, поцреот
показати весь коментар
30.10.2019 11:14 Відповісти
И это все???? Ошибка???? Импотент гребанный!!! Куда ты полез??? Идиот, тебя использовали чтобы ЕС Пороха прокатить!!! Если бы не твои "Голоса"!!! То ЕС с волонтерами типа Федины и военными типа Завадского получили бы 20%!!! Особенно на мажоритарке в Западной Украине!!! Импотент места в Раде получил толку ноль!!!
Я может чего то не понимаю почему молчит Богема(Шараскин)? Это пока мне не понятно! Он то точно не импотент!!!
показати весь коментар
29.10.2019 21:56 Відповісти
А Притула ? Теж вляпався в це.
Мені жаль, що і Андрій, і Сергій не розгледіли.
показати весь коментар
29.10.2019 23:39 Відповісти
Ніхто не заважає їм виступити й сказати правду.
показати весь коментар
30.10.2019 07:00 Відповісти
Вот и голос из унитаза порошенко подал сигнал и обозначил реакцию своего патрона
показати весь коментар
29.10.2019 21:57 Відповісти
Ещё один не знает, что за невыполнение МС на РФ наложены и продлеваются санкции. И отвод войск - это не МС - это путинские хотелки. Отведение тяжёлых вооружений и отвод войск - это "две большие разницы".
показати весь коментар
29.10.2019 22:01 Відповісти
Це помилка, - Вакарчук про розведення сил і засобів у Золотому - Цензор.НЕТ 4178

https://www.facebook.com/dyastrub?__tn__=%2CdlC-R-R&eid=ARAdd1byywv0wdT6k5aNlzzeLqzi2yGv_Ed_t25pzNBkmfpr_S2GFb5S56uPwYeWaCdAqjn3gWmsPFuN&hc_ref=ARScXYe5bh9wGFIm6HGx7YOIx-JF1pUOao3dtkLsaHB-0NDi9dAoVWX-ufxbOkFiZXM Дмитро Ярош

"Зараз в голові декілька думок:
- не сприймаю екзальтаціії, паніки, хамства, фальші;
- думка людей, які після багатьох років війни з Росією стоять на проросійських позиціях, мене геть не цікавить; «по Росії ностальгія - чемодан, вокзал, Росія...» Бидлу - бидляче. Іншого не буде...
- сьогоднішня поведінка влади, у більшості, ідентична діям влади минулої; деколи здається, що влада Зеленського - це реінкарнація влади Порошенка;
- разом зі своїми побратимами, неодноразово висловлював готовність до конструктивної державницької співпраці з існуючою владою; «надія вмирає останньою»...
- у випадку зради владою нашої Держави, готовий до Повстання; хоч дуже не хочеться...
- Україні вкрай потрібний об'єднаний, державницько-патріотичний, понадпартійний Рух; без такого об'єднання - наша Держава приречена на силове протистояння;
- не сприймаю, коли патріоти з різних громадсько-політичних середовищ гризуться між собою та роблять один з одного ворогів; Геть чвари! Хай живе Україна!
- серед так званих «Слуг народу» значна кількість Патріотів України, але й ворожого елементу там достатньо. Сподіваюсь, що природний процес відділення «зерен від полови» пройде найближчим часом і не все буде так погано, як вимальовується, для цієї «партії».
- військові, працівники СБУ, МВС, СЗР , антикорупційних органів не мають виконувати злочинних наказів, котрі протирічать Закону Божому, Національним інтересам українського народу та Конституції Украіни; їх виконання є Злочин! Це я про відступ, здачу відвойованих територій, виконання політичних замовлень тощо...
- «золотим фондом» нашої нації є Воїни і Волонтери, які стали на захист Держави. Неповага до них - це зрада українського народу.
І на завершення.
Володимир Зеленський - президент, якому, навіть, по закону лишилося бути на своїй посаді вже на пів-року менше. Мені, справді, дуже хочеться, щоб ті добрі речі про які він говорив і говорить - були реалізовані. Але, іх виконання не має принести в жертву Честь і Гідність украінськоі нації.
Володимире, я вже «замахався» звертатися до тебе (до війни ми спілкувалися на «Ти») в надії почути хоч щось у відповідь. У мене зараз стан людини, яка має прийняти для себе остаточне рішення: «Бути чи не бути»... Нас таких, які зараз приймають рішення - десятки і сотні тисяч.
Врешті, йдеться про долю всього українського народу і нашої державності.
Прошу, почни спілкуватися з тими, хто бачить трошки далі за межу свого «хутора» і готовий на самопожертву заради Нації та Держави.
Слава Україні!
Р.S. Друзі та подруги, вибачте за деяку сумбурність своїх думок!
Накипіло..."
показати весь коментар
29.10.2019 22:12 Відповісти
арош-это мусор с прошлой жизни...не платят продажным собакам денег уже..и все приехали!!!на барина януковоща руку поднял,пёс служивый!!!
показати весь коментар
29.10.2019 22:42 Відповісти
«- сьогоднішня поведінка влади, у більшості, ідентична діям влади минулої; деколи здається, що влада Зеленського - це реінкарнація влади Порошенка;»


Еге...
Та й знову сплило давнє питання, без відповіді, а чому саме Яроша викликав до себе Янукович 20 лютого 2014 перед втечею?
Про що і що там пєрєтьорлі?
показати весь коментар
29.10.2019 22:45 Відповісти
Радий, що Ви, визначна, відома і все ще потенційно вагома в новітній історії України постать, нарешті поділились своїми думками і висновками. Майже з усім, Вами сказаним, погоджуюсь і підтримую. Непокоїть, фактично, засмучує і насторожує лише одне - що Ви ще чомусь надієтесь на Зе. Після того, що всім відомо про нього до виборів і після півроку його діяльності і преЗедентства. Бережіть себе і не запізніться з прийняттям рішень. Бережи Вас Бог! Слава Україні!
показати весь коментар
29.10.2019 23:15 Відповісти
Не підтримую.
Не сприймаю ці тупі мантри:
1. серед так званих «Слуг народу» значна кількість Патріотів України, але й ворожого елементу там достатньо. ???

Якщо Ярошу так подобається самообманюватися - на здоров*я. А людей дурити не треба і плести казочки про "служок-патріотів".
2. Звідси: не сприймаю, коли патріоти з різних громадсько-політичних середовищ гризуться між собою та роблять один з одного ворогів; Геть чвари! ???
3. І це : Україні вкрай потрібний об'єднаний, державницько-патріотичний, понадпартійний Рух;
З ким об*єднуватися ? З зебілами і зе-ідіотами ?
А де ж =лідери=, решта пик, які подавалися на посаду предидента, балотувалися в парламент ? Де вони ? Мовчать. І =позиція= їхня - в одному. І я знаю - чому. Бо їм страшно. Вони просікли (в цьому вони - мастаки) ситуацію і оцінили масштаб зграї, яку нарІд привів до повної влади. Тому і язики поховали.
показати весь коментар
29.10.2019 23:46 Відповісти
*в одному місці
показати весь коментар
29.10.2019 23:46 Відповісти
Це помилка, - Вакарчук про розведення сил і засобів у Золотому - Цензор.НЕТ 2538
показати весь коментар
29.10.2019 22:13 Відповісти
Всім, хто не знає історії: не котіть діжку на Чемберлена. Він все робив правильно. Намагаючись домовитися з Адіком (англійці, втративши в Першій світовій мільйон молодих хлопців убитими, не дуже-то хотіли воювати за країну, яку вони з трудом могли показати на мапі), він водночас розвивав військову індустрію. Спітфайри, які відбивали атаки Люфтваффе, з'явилися саме завдяки Чемберлену, а не п'яничці черчилю, який прийшов на все готове, змінивши смертельно хворого Чемберлена. І просрав Британську імперію.
показати весь коментар
30.10.2019 07:12 Відповісти
Це помилка, - Вакарчук про розведення сил і засобів у Золотому - Цензор.НЕТ 549
показати весь коментар
30.10.2019 07:23 Відповісти
Игорь, вы уже с фронта пишете о позоре или до сих пор с дивана?
показати весь коментар
30.10.2019 11:16 Відповісти
А почему я должен быть на фронте? Сдавать Украину Ху*лу у Зели вместе с вами и так прекрасно получается. Я бы вам там очень помешал- поверьте на слово.
показати весь коментар
30.10.2019 17:04 Відповісти
Дайте Славику ВНИМАТЕЛЬНО прочесть, чего он наварнякал ..
показати весь коментар
29.10.2019 22:15 Відповісти
Это не ошибка,это прямая гос.измена.
показати весь коментар
29.10.2019 22:18 Відповісти
Квакарчука не взяли в Зе команду, вот он и квакает. Обидно же...
показати весь коментар
29.10.2019 22:27 Відповісти
если этот шибздик хочет воевать. то дать винтовку и к маруське звирухе. вперед на мацкву
показати весь коментар
29.10.2019 22:34 Відповісти
А чего удивляться. Есть вопросы: А почему мы решили что при распаде ссср люди хотели независимую от россии Украину? Почему мы решили что людей которых с Украиной связывает только место проживания гражданами (не по паспорту) Украины? Почему мы решили что человек с паспортом Украины является украинцем (по своему духу)? 3/4 (73%) населения своим выбором дали ответ на эти вопросы. Если вы сами себе честно дадите ответ на эти вопросы, то вам станет понятно что происходит сейчас и за 28 лет независимости.
показати весь коментар
29.10.2019 22:38 Відповісти
Вы не знаете даже новейшей истории Украины, а беретесь рассуждать на глобальные темы. После распада СССР в Украине был референдум, на котором 90% населения высказались за независимое украинское государство, в том числе и в Крыму.
показати весь коментар
29.10.2019 23:55 Відповісти
Это вы не знаете что было в то время. Референдум был, я принимал в нём участие в избирательной комиссии. Мотивами голосования 90% населения был тотальный дефицит всего, и миф о том что Украина кормит весь СССР. Люди верили что без остальных республик Украина заживёт богато. Кстати мало кто верил что будет распад, а будет экономическая свобода. Референдум совсем не означал что все советские граждане вдруг захотели жить в независимой Украине. Так что учите историю сами перед тем как выдвигать обвинения в чём то.
показати весь коментар
30.10.2019 19:42 Відповісти
ошибка -это подстилка педро,попавшая в Раду!
показати весь коментар
29.10.2019 22:40 Відповісти
Це помилка, - Вакарчук про розведення сил і засобів у Золотому - Цензор.НЕТ 3360
показати весь коментар
29.10.2019 22:48 Відповісти
Вакарчуку пора сбрить идиотские бакенбарды - на молодого Шевченка он не тянет,
хоть и пытается косить.
Скромнее надо быть.
показати весь коментар
29.10.2019 22:40 Відповісти
Не ошибка это, а государственная измена.
показати весь коментар
29.10.2019 22:40 Відповісти
Гнати Зеленського в шию треба!
показати весь коментар
29.10.2019 22:46 Відповісти
неа...мнение порохоботвы игнорируется. не получится вам на свою сторону ваших противников переманить. с порохоботами выходить на один майдан- взападло
показати весь коментар
29.10.2019 22:57 Відповісти
Пральна! И вакарика на гетьмана
показати весь коментар
29.10.2019 23:01 Відповісти
Це помилка, - Вакарчук про розведення сил і засобів у Золотому - Цензор.НЕТ 4277
показати весь коментар
30.10.2019 04:58 Відповісти
От, Славко, зателефонуйте Путіну та й висловіть наші - ВАШІ - українські умови. А він негайно побіжить виконувати вимоги великого стратега й тактика. Й Крим віддасть.... Й військо виведе...Може, будемо реалістами й прислуховуватимося до тих, хто нарешті робить щось окрім закликів до світового співтовариства натиснути, засудити, посилити санкціі тощо?Будемо й надалі чекати, коли Росія розвалиться? Це що - усі наші генерали у Генштабі,Міноборони , військовій розвідці тощо тільки й думають, як здатися? Ви дійсно думаєте, що усі плани щодо дій нашої сторони треба виводити у фейсбук та обговорювати на "прямому"? Вони ж Вам не розказують, як співати, а? Ранде-ранде-рандевуууу.....
показати весь коментар
29.10.2019 22:59 Відповісти
Похоже и Вакарчук не знает, что президенту 42 года и он не лох.... что они там все о себе возомнили, советы дают что и как делать..... президент и его команда знают что делать, они пацаны с улицы.
показати весь коментар
29.10.2019 22:59 Відповісти
Слава опять исполнил свою любимую арию шута горохового.
показати весь коментар
29.10.2019 23:09 Відповісти
https://www.facebook.com/pressjfo.news/videos/2633295630082925/
показати весь коментар
29.10.2019 23:14 Відповісти
Вакарчук, как то сдержано ты себя не ведёш. Лидеры ведут себя более решительно.
показати весь коментар
29.10.2019 23:15 Відповісти
Да ведь и лидер из Вакарчука так себе. Петь у него получалось гораздо лучше.
показати весь коментар
29.10.2019 23:51 Відповісти
Славік, шо ти верзеш ?
Де в МУ, у якому пункті написано про відведення ЗСУ ?

Те, що в 2016-му щось там підписувалося у рамках засідань тристоронньої групи - то зовсім окремо, виконано ніколи не було: писали про одне розведення, але потім наші повернулися на свої попередні позиції.

Я до тебе поваги не маю, але вже не опускайся перед своїми виборцями. Спочатку ознайомся, а тоді =вєщай=. А то повторюєш мантру голов-зебіла.
показати весь коментар
29.10.2019 23:32 Відповісти
Для начала не мешало бы самой ознакомиться с первоисточником.
показати весь коментар
29.10.2019 23:54 Відповісти
у певцов в голове резонатор.
показати весь коментар
29.10.2019 23:32 Відповісти
минские договоренности устарели ....хммм так на них санкции держаться или здесь вижу а здесь сельд заворачиваю
показати весь коментар
30.10.2019 03:52 Відповісти
Це помилка, - Вакарчук про розведення сил і засобів у Золотому - Цензор.НЕТ 4045
показати весь коментар
30.10.2019 04:56 Відповісти
Це ти зі своїм "апортом" - помилка природи!
показати весь коментар
30.10.2019 05:17 Відповісти
Добре, Зеленський - фсьо. А хто натомість, Славко? Кого ти пропонуєш?
показати весь коментар
30.10.2019 07:18 Відповісти
Це розведення закінчиться "розведенням" України як лохів позорних. Не для того Путін це все затівав щоб тепер ось так собі розвести війська. Йому потрібна ВСЯ Україна у його ніг а не якиїсь там обрубок під назвою ОРДЛО.
показати весь коментар
30.10.2019 09:15 Відповісти
Не помилка. Злочин.
УК УкраїниСтаття 427. Здача або залишення ворогові засобів ведення війни
Здача ворогові начальником ввірених йому військових сил, а також не зумовлене бойовою обстановкою залишення ворогові укріплень, бойової та спеціальної техніки чи інших засобів ведення війни, якщо зазначені дії вчинені не з метою сприяння ворогові, -
караються позбавленням волі на строк від трьох до десяти років.
показати весь коментар
30.10.2019 10:18 Відповісти
Сторінка 2 з 2