6732 посетителя онлайн

Андрій Садовий: "Мене наразі жодні посади в уряді не цікавлять"

Автор: 

Про місцеві вибори, партію "Самопоміч", скандал навколо виключення з фракції депутатів, власні амбіції та стосунки із Президентом Петром Порошенком в інтерв’ю Цензор.НЕТ розказує голова партії "Самопоміч", мер Львова Андрій Садовий. Нині він втретє балотується на цю посаду.

"Садовий не любить ходити на телеефіри, де є опоненти", - говорить нещодавно в приватній бесіді один із народних депутатів. - Йому комфортно в студії, де присутні лише журналісти. Зверни увагу, що навіть на "Шустері" з'являвся тільки по скайпу. Хоча туди ходили всі. Навіть Кличко. Отакий має стиль спілкування".

Зустріч Цензор.НЕТ Андрій Садовий призначає у Львівській міській раді. Має годину часу в робочому графіку. Здається напруженим. На питання відповідає стримано, коротко і без емоцій. Трохи підвищує голос, коли починаємо обговорювати зміни до Конституції, проголосовані парламентом у першому читанні 31 серпня. Усміхається лише тоді, коли говоримо про Львів та родину.


садовый

"БІЛЬШІСТЬ У МІСЬКІЙ РАДІ НАЛЕЖАЛА "СВОБОДІ". ДАЙ БОГ, БУДУТЬ НОВІ ДЕПУТАТИ"

- Андрію Івановичу, Ваші опоненти нарікають на те, що Ви більше піклуєтеся про туризм, аніж про місто та його мешканців. Мовляв, через це львів'янам доводиться іти працювати офіціантами та прибиральниками, бо більше немає куди. Що насправді відбувається?

- Задача міського голови - організовувати все таким чином, щоб був баланс у розвитку людини як особистості. Робота тут є значним критерієм. Для мене важливо, щоб за наступні п'ять років ми у Львові додатково створили 30 тисяч робочих місць у виробництві. Ми підписали угоду з відомою голландською компанією "CTP", яка є четвертою в Європі за об'ємами промислової нерухомості. Йдеться про ділянку в 25 гектарів під створення індустріального парку. Там буде 30 нових надсучасних виробництв. Другий великий наш партнер - компанія "Фуджікура", яка відкрила свій офіс у Львові. Зараз набирає людей. За два роки тут має бути три тисячі робочих місць.

Плюс, ми повністю відновлюємо славу Львова як міста, що робить найкращі автобуси, тролейбуси, трамваї та електробуси. Ви, напевне, бачили наш новий низькопідлоговий трамвай. Цього року ми закупляємо ще сім. Ще шість автобусів. Це нашого львівського виробництва. Надалі хочемо придбати додатково ще 600.

Якщо говорити про туризм, у світі в цій галузі обертається 10 відсотків ВВП. В Україні - 0,1.

- А конкретно у Львові?

- Десь два-три відсотки. Маючи архітектуру, яка дивує і надихає мільйони людей у світі, не використовувати це як індустрію було б злочинно. В цій галузі ми створили орієнтовно 20 тисяч робочих місць. Тут багато молодих людей, які не виїхали на заробітки за кордон, а лишилися. Ми з нуля все вибудували. Так само, як і IT -галузі, де задіяні близько 15 тисяч працівників. У них середня зарплата - близько 40 тисяч гривень. Звичайно, всі індустрії важливі - легка промисловість, машинобудування й книгодрукування. Просто така увага до туризму, бо він всіх вразив. Цього року ми будемо мати орієнтовно два мільйони гостей. Правда, це не така кількість, як у Кракові, де вісім мільйонів. Там велику частину становить іноземний туризм. У нас основна частка - внутрішній. Ті люди, які приїжджають до Львова з Центральної України чи зі Сходу, закохуються в нього. Як співається в одній пісні: "Львів - це місто, яке навіть рабів здатне зробити народом". Цей дух волі тут домінує. Опонентам Львова дуже б не хотілося, щоб люди сюди їздили. Їм би краще, щоб тут була сірість. Колись Гавел у Празі пив каву з одним із польських дисидентів. Після довгих дискусій вони дійшли думки, що комунізм не може перемогти в Празі, бо вона занадто красива. Так само зі Львовом. Я хочу, щоб якомога більше людей приїжджали сюди, "запліднювалися" ідеологією свободи й робили вільні міста в себе. Так, це багато кому не подобається. Але до вподоби львів'янам та українцям.

- А кому саме не подобається? Центральній владі?

- Я не знаю. Не звертаю на це уваги. Я виконую свою роботу там, де можу. Не витрачаю час на людей, які займаються щодо мене критиканством. Правда, до аргументованої критики я позитивно ставлюся. Але коли під час виборчої кампанії багато розмов - то таке. Це все мине 25 жовтня.

- Коли Ви говорите "ми відновлюємо", "ми хочемо", кого маєте на увазі?

- Тих людей, з ким працюю. Частина з них - у міській раді, інші - в парламенті у фракції "Самопоміч". Це ті, хто сповідують однакові цінності - служити.

- До речі, у парламентських кулуарах говорять, що Ви знову йдете у мери, тому що маєте амбіції на президентські вибори. Це так?

- Для мене важливо мати можливість бути корисним.

садовый

- Можна бути корисним і на посаді президента.

- У нас є діючий президент. Дай Боже йому здоров'я, довгих років життя та праці, ще однієї каденції. Моя перша амбіція - бути успішним там, де я працюю сьогодні. Друга - побудувати сильну потужну та ідеологічну партію "Самопоміч". Я цим збираюся займатися наступних п'ять-десять років - скільки буде можливо. Говорю про це прямо та відкрито.

- Також є багато розмов навколо можливих дострокових парламентських виборів.

- Я не думаю, що в цьому році можуть бути дострокові парламентські вибори. Враховуючи управлінський хаос, який ми маємо на сьогоднішній день, це було б дуже шкідливо для країни. Дай Бог, щоб коаліція працювала. Але якщо вона буде рухатися в нинішньому напрямку, це дорога в нікуди. Для мене яскравим прикладом їхніх подвійних стандартів є та частина закону про вибори, де йдеться про гендерну рівність. Там записано, що 30 відсотків у списку мають бути жінки. "Самопоміч" ідеально виконала цю норму. У нас навіть в деяких містах була проблема знайти 30 відсотків чоловіків. Але коли Центральна виборча комісія говорить, що стаття закону є не обов'язковою до виконання, а суд підтверджує, то це свідчить про те, що щось не так. Одна з великих партій тотально порушує цю норму по всіх регіонах держави. А раніше її очільники "били себе п'яткою в груди "на парламентській трибуні й казали, що це так гарно.

- Ви про кого говорите?

- Ввести цю норму запропонували колеги з "Блоку Петра Порошенка". І вони ж це порушують. Некрасиво.

- Але парламентські вибори можуть бути навесні наступного року.

- Коли під час минулої виборчої кампанії до Верховної Ради мене запитували, який термін даєте цьому парламенту, відповідав: орієнтовно два роки. Буде більше чи менше - залежить виключно від президента України. Сьогодні він має надзвичайно великий вплив на парламент. Якщо захоче, щоб вибори були наступного року, так і буде.

- А президентські дострокові вибори можливі?

- Не думаю, що це було б корисно для країни. Для мене важливо, щоб Україна планомірно розвивалася, а ми переходили від слів, до дій.

- Ви згадали закон про вибори. Коли його проголосували, казали, що Банкова підклала Вам із Кличком "свиню" у вигляді двох турів.

- Ні. Коли було перше засідання по коаліційній угоді, наша позиція була принциповою: два тури. Вона була, є й буде такою. Це абсурд, коли в місті перемагає мер із підтримкою в десять відсотків голосів.

- Так все й працювало.

- Це було неправильно. В тому, що введена норма про два тури, є велика наша заслуга. Ми принципово наполягали на цій позиції.

- Ви двох турів не боїтеся?

- Вибори - це довіра. Якщо вона є, можна працювати. Якщо немає - це роблять інші.

- Певно, так кажете, бо деякі соціологічні опитування дають Вам перемогу в першому турі.

- Питання не в перемозі, а в тому, щоб мати можливість для нормальної праці. Для мене важкими були ці п'ять років. Тому що більшість у міській раді належала партії "Свобода", з якою в мене були критично погані стосунки. Це відходить у минуле. Дай Бог, будуть нові депутати. Переконаний, що рада буде кардинально іншою. Прийде велика кількість адекватних та самодостатніх людей, які будуть у першу чергу думати про інтереси не своєї політичної сили, а громадян, які їх обрали. Якщо подивитися й проаналізувати списки кандидатів від "Самопомочі", з них десь п'ять-десять відсотків є членами партії. Решта - позапартійні. Це люди, яких ми просимо та переконуємо.

- Як переконуєте?

- Словом. Запрошуємо на наші семінари та тренінги. Дивимося на людей в дії та праці. Розкажу одну історію. Під час німецької окупації за наказом митрополита Андрея Шептицького в багатьох греко-католицьких церквах та монастирях переховували від смерті євреїв. У нас біля Львова є Унівський монастир, де укривали таких, що увійшли в світову історію. Та от туди якось приїжджав міністр закордонних справ Польщі Адам Ротфельд. Настоятель спитав його: "Навіщо Ви пішли в політику? Були успішним юристом, міжнародником". На що той відповів: "Будучи хорошим фахівцем в своїй галузі, я міг допомогти двом-десятьом людям. А обіймаючи високу політичну посаду - тисячам і мільйонам". Тому коли ми бачимо людей, які хочуть і можуть бути корисними, запрошуємо бути з нами. Це певне випробування. Але якщо ми не збудуємо сильну політичну структуру, для держави немає шансів. Я не знаю жодної країни в світі, яка була б успішною без таких політичних сил.

- Є такі, хто відмовляють вам?

- Є. Бо вони зайняті своєю важливою працею. Я їх розумію. Депутатство потребує часу. Якщо людина налагодила своє життя - має матеріальні статки та справу, яка розвивається, і може виділити в день годин п'ять свого часу, все окей. Але якщо не може і чесно про це говорить, я тисну їй руку. Скажу чесно, у мене був випадок на минулих виборах, коли я пропонував одному чоловікові йти до місцевої ради. Не буду називати його прізвище. Це молодий громадській лідер. Він сказав: "Андрію Івановичу, я відмовляюся, бо матеріально є не самодостатнім, тому мене можуть купити". Я йому подякував за відвертість.

- Ви дві каденції на посаді мера. Чи були моменти, коли Вам хотілося піти?

- Було таке. Це імпульси та емоції. Потім до тебе повертається здоровий розум, аналізуєш ситуацію, сціплюєш зуби та йдеш далі. Таке буває, коли немає розуміння, підтримки. Але завжди поруч знаходяться близькі люди, які підставляють своє плече. Це сім'я та дру і, з якими працюєш. Різне було й буде. Але я звик доводити до кінця ту справу, яку я починаю.

- Яка зараз кінцева мета?

- Збудувати місто, в якому хочеться жити. Щоб це реалізувати, треба побудувати й таку країну. Я це роблю, розбудовуючи партію "Самопоміч", шукаючи людей по всіх областях. Я за те, щоб Україна була успішною. Я хочу дивитися своїм дітям в очі з відчуттям виконаного обов'язку.

садовый

- Цього разу сім'я та друзі не відмовляли від участі у виборах?

- Сім'я на це вже не звертає уваги. Вони розуміють та дуже підтримують. Якби не це, працювати в такому ритмі, як я, було б неможливо.

- То як відпочивати від такого ритму?

- Походити по лісу, сходити в хорошу парілку - попаритися. Це знімає навантаження.

- Кого вважаєте головним конкурентом на цих виборах?

- Хамство, черствість, підлість, зневагу, байдужість.

- Це не люди.

- Якщо людина знайшла в собі сміливість віднести заяву, зареєструватися кандидатом в мери, я до неї ставлюся з повагою. Якщо у тих людей буде потреба у допомозі, з радістю допоможу.

- Спитаю інакше, з іншими кандидатами на посаду мера Ви спілкуєтеся? Які маєте стосунки?

- Час від часу. З Русланом Кошулинським бачився на Хресній Ході, яка була на Сихові. З Оксаною Юринець летіли в одному літаку. Дмитра Добродомова бачив на одному з концертів - привітно поспілкувалися.

- Вибори обговорювали?

- Ніхто з них це питання не піднімав. Якщо мене не питають, я зайвий раз не нав'язуюся.

- Якими вони взагалі будуть? Бо вже їх називають найбруднішими.

- Хвилювань багато. Я сподіваюся на активну роботу міжнародних спостерігачів та журналістів, які будуть унеможливлювати фальсифікації. А там, де вони будуть, треба буде жорстко реагувати всім разом - правоохоронним органам, громадянському суспільству. Бо привласнення голосів - це крадіжка майбутнього.

"НА ЗАХОДІ ЗАКРИЛИ ОЧІ НА ПОРУШЕННЯ ХАРТІЇ ПРО МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ. БО В НИХ ВЖЕ ВІД УКРАЇНИ БОЛИТЬ ГОЛОВА"

- Вашу партію "Самопоміч" до Верховної Ради вела Ганна Гопко. Ви особисто її рекомендували першим номером списку. Вона - одна з тих п'яти депутатів "Самопомочі", які проголосували за зміни до Конституції всупереч рішенню фракції. Чому сталася така ситуація?

- Я до Ганни дуже позитивно ставлюся - вчора, сьогодні, думаю, й завтра так буде. Але ми маємо ідеологічні розбіжності. Насправді влада - це велике випробування. Ганна вирішила піти таким шляхом. Фракція прийняла дуже непросте для себе рішення. Я про нього був поінформований. Якби я почав тиснути на фракцію, можливо, на щось би вплинув. Але вважав, що це неправильно. Бо груповий розум має дуже велику силу. Засідання фракції тривало близько десяти годин. Я дуже боляче це пережив.

- Ви були весь цей час на зв'язку з депутатами?

- Ні. Я не втручався. Коли ти не знаходишся безпосередньо в процесі, не бачиш емоцій, це було б некоректно.

- Гопко заявила, що Ви не наважились їй навіть зателефонувати.

- Я здивований тим, що вона за весь цей час жодного разу мені не зателефонувала. Якщо у неї були якісь сумніви, могла це зробити. Бо я їй пропонував очолити список. Певне, не вважала за потрібне. Я не хотів їй телефонувати, бо це могло б сприйнятися як певний тиск. А я в таких речах дуже обережний.

В політику йдуть дорослі люди. Вони мають відчувати вагу рішень, які вони приймають. Думаю, колеги, які були виключені з фракції, розуміють всі ці процеси. Вони непрості. Бо українська політика - це щось особливе. У нас тут завжди дуже багато говорять про корупцію. Але чомусь забувають, що вона починається з політичної, коли продають місця в списках, посади, рішення. На жаль, за 25 років незалежності у нас не було жодної справи та покарання за політичну корупцію. Поки ми не будемо з цим боротися, ніколи це явище по країні не поборемо.

- Ви були на допиті щодо можливого підкупу цих п'ятьох депутатів. Як рухається процес?

- Про хід справи мене не інформують. Допитали лише раз. Більше не запрошували. Якщо це зроблять, приїду на допит.

Я чекаю на розслідування цієї кримінальної справи. Хотів би, щоб воно було неупередженим та мало логічне завершення. Бо таких ще в Україні не мали.

- Не боїтеся, що фракція посиплеться?

- Ні. Фракція стає більш сильнішою, кристалізується.

- Змінами до Конституції, через які "Самопомочі" довелося виключити депутатів, пропонують провести процес децентралізації. Наприклад, вводять посаду префекта...

- Там ідеться про централізацію влади. На сьогоднішній день місцеву раду можна розпустити виключно рішенням парламенту - колегіального органу. А хочуть, щоб був префект, який буде ініціювати Указ Президента про відсторонення мера чи розпуск ради на невизначений термін. Наприклад, викликає він міського голову й говорить прийняти те чи інше рішення. Якщо не погоджується, той готує указ. Можна знайти для цього тисячу причин. Це буде тотальний вплив на місцеве самоврядування, що завдасть йому великої шкоди та ставить під загрозу існування держави. Успішні країни в світі будуються на місцевому самоврядуванні. Це те, що треба Україні.

- Навіщо пропонують такі зміни? Це "замилювання очей" чи демонстрація Заходу, що ми виконуємо свої зобов'язання?

- Для Заходу важливе вирішення конфлікту на Донбасі. Але то є війна та окупація. Наскільки я розумію, Росія поки не збирається звідти виводити свої війська. Для того, щоб якимось чином це питання врегулювати, вони закрили очі на пряме порушення Хартії про місцеве самоврядування. Бо в них вже від України болить голова. Якщо так роблять, то головний біль буде ще сильнішим. Якби ці зміни вступили в силу, це був би крах України як держави. Не можна нищити місцеве самоврядування.

- Але влада все одно налаштована на ухвалення змін до Конституції. Як діятиме "Самопоміч"?

- Вона свою позицію задекларувала. Буде діяти послідовно.

садовый

- Фракцію вже називають опозицією в коаліції.

- Називати можуть по-різному. Ми будемо робити те, що потрібно. Наша задача у Верховній Раді - відродження парламентаризму.

- Як одна невелика фракція може це зробити?

- "Дорогу осилит идущий". Треба чесно йти вперед, комунікувати з людьми. Кожну добру справу, яку починає людина, завершує Бог. Вона занадто слабка. Ми й самі деколи не розуміємо ті процеси, які відбуваються. Але головне - робити свою роботу добре.

- Одним із таких процесів, про які Ви говорите, можуть стати бунти по всій країні, про які зараз попереджають політологи. Як будете "гасити цю пожежу"? Чи у Львові таке неможливо?

- Львів є важливим містом України. Якщо Київ її серце, то Львів - душа. Я б сьогодні думав, що ми маємо робити, щоб не було біди. А не про те, як "гасити пожежу". Зараз ще є можливість її уникнути. Для цього потрібно, щоб коаліція була відповідальною, навчилася думати та працювати разом, щоб президент виконував свої повноваження, які прописані у Конституції. Кожен має займатися своєю роботою. Треба дружити з власною совістю та бути послідовними. Тоді буде порядок.

"ПРЕЗИДЕНТ ПО-РІЗНОМУ СПРИЙМАЄ, ЩО Я КАЖУ. АЛЕ НАШІ РОЗМОВИ ЗАВЖДИ КОРЕКТНІ"

- Перед виборами в Чернігові Ви писали: "Меседж до пана Президента: якщо ваш додатковий штик в парламенті з'явиться завдяки таким методам - це буде страшна ганьба. Це питання особистої репутації Глави держави". То, виходить, Порошенко зганьбився?

- Він взяв Березенка, який там переміг, своїм радником. Аналізувати діяльність президента некоректно. Це можуть робити існуючі президенти, які були в цій "шкірі". Таким аналізом можна займатися за десять років після завершення президентського терміну. Подивіться на оцінки діяльності Кучми - коли він був на посаді й зараз.

- Його запросили до групи, яка веде перемовини щодо врегулювання ситуації на Донбасі.

- А чому це зробили? Бо він має мудрість та досвід, що завжди потрібно президентові.

- Але Кучму звинувачують у тому, що саме завдяки йому в Україні з'явилися олігархи.

- Його будуть звинувачувати завжди. Така доля президента. Але оцінювати президента - невдячна справа. Діючому я бажаю успіхів та завжди допомагатиму, чим зможу.

- Схоже, що Ваше ставлення до Порошенка стало м'якшим, аніж було раніше.

- Я завжди до нього достатньо добре ставився. А те, що я йому говорю прямо в очі, він може сприймати або ні. Але я завжди казатиму, що думаю.

- Як він це сприймає?

- По-різному. Але наші розмови завжди коректні.

- Депутати від БПП кажуть, що Вас на Банковій попередили: якщо не припините критику, можете відчути на собі всі плюси життя опозиціонера. Це правда?

- Можливо, хотіли, але ще не попереджали. Жодних таких розмов зі мною ніхто не проводив.

- Минулого року Вам пропонували посаду віце-прем'єра. Чому відмовилися?

- Я не міг покинути Львів, бо вся повнота влади тоді б перейшла до "Свободи". За рік вони б зробили не багато доброго. Це було б дуже боляче для львів'ян та для мене особисто.

- Зараз такі пропозиції звучать?

- Мене наразі жодні посади в уряді не цікавлять.


Ольга Москалюк, Цензор.НЕТ

Читайте також інтерв
'ю з передвиборчого циклу з Анатолієм Гриценком та Олегом Тягнибоком.
Топ комментарии
+7
Мені здається, що таке розлоге інтервю з Головою Львівської міської ради мало б містити питання про жахливий стан громадського транспорту у Львові, про якість роботи комунальних підприємств (у першу чергу "ЖЕК"ів), про відсутність сортування і переробки сміття у Львові, про відсутність інвестицій в реконструкцію очисних споруд, стан яких близький до екологічної катастрофи, про практичну відсутність інвестицій в модернізацію енергетичного сектору міста, про варварство в забудові і руйнування історичного сеоедовища у такому гарному Львові (у цьому плані нам до Праги як до Марсу)...
Звичайно Андрій Іванович і тут би викрутився. Але саме вище вказане і є його візитною карткою. За 9 років керівництва пана Садового містом у Львові навіть не встановили табличок з номерами автобусних маршрутів на зупинках.

"Яка зараз кінцева мета?
- Збудувати місто, в якому хочеться жити." - каєже Андрій Садовий і тим сами визнає що за 9 років керівництва Львовом він цього не зробив.
показать весь комментарий
09.10.2015 13:57 Ответить
+6
В Днепропетровской теркомиссии представители Самопомичи совместно с ОПО блоком и Солидарностью, несмотря на решение суда, повторно проголосовали за отказ в регистрации Демальянса. Так же отказали в регистрации в качестве наблюдателей Гражданской Сети Опора.
Это все, что нужно знать о Самопомичи!!!
показать весь комментарий
09.10.2015 11:23 Ответить
+6
єдина посада, на яку він тягне - попівського Балди
показать весь комментарий
09.10.2015 11:26 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Не твой масштаб, Садовый.
показать весь комментарий
09.10.2015 11:13 Ответить
так денег уже натырино на президентство, а масштаб- то и зек тупой президентом был
показать весь комментарий
09.10.2015 13:49 Ответить
"Минут 20 пытался придумать как лучше прокомментировать появление Елены Бондаренко на айситиви. Не могу. Просто ступор.
Е**ные твари.
И Куликов. И Бондаренко. И все те, благодаря кому ни один знаковый рыг-кровопийца не сел в тюрьму. Е**ные твари".
https://www.facebook.com/borislav.bereza/posts/1238103296215774 Борислав Береза :
"Меня удивляют люди, которые возмущены появлением Бондаренко на "Свободе слова". А то, что Лена Бондаренко на свободе, никого не удивляет? Все нормально? После того, что она говорила о воинах ВСУ, она появилась на одном из центральных каналов. Почему? Потому, что появление Бондаренко в эфире - это проверка общества - утрутся или дадут в ответ в морду. Утрутся - значит можно начинать возврат всех рыгов на ТВ и опять качать свои темы.
Поздравляю, господа, это начало реванша рыгов".
показать весь комментарий
20.10.2015 23:05 Ответить
В Днепропетровской теркомиссии представители Самопомичи совместно с ОПО блоком и Солидарностью, несмотря на решение суда, повторно проголосовали за отказ в регистрации Демальянса. Так же отказали в регистрации в качестве наблюдателей Гражданской Сети Опора.
Это все, что нужно знать о Самопомичи!!!
показать весь комментарий
09.10.2015 11:23 Ответить
єдина посада, на яку він тягне - попівського Балди
показать весь комментарий
09.10.2015 11:26 Ответить
добавь еще - я и тут не х...ево тырю мэром!
показать весь комментарий
09.10.2015 12:47 Ответить
ясно одне - Садовий мітить на президентське крісло. Мерство для цього - стартовий майданчик, а Самопоміч - трамплін. БПП, Самопомочі, як передвиборчих проектів під вождя, не було на Майдані, тому не перевибравшись на посаду, Садовий не має перспектив. Проблема в тому, що на-гора маємо ознаки Порошенка - олігарх пнеться до влади. Чому олігарх? Просто статки він зробив на зв'язках із владою/самоврядуванням. І не має значення чи це десятки чи сотні мільйонів доларів. І володіння газетами-телеканалами теж має місце. Це вже не говорячи про вітання Януковича у компанії олігархів на днях народження і не тільки. Одним словом, наша пісня гарна нова, починаймо її знову. Дибільне населення...
показать весь комментарий
09.10.2015 13:35 Ответить
саовой, ты метишь в президенты и не хочешь пачкаться,но все равно, - ты свое богатство не получил в наследство, как и порошенко, вы все в болоте извалялись, по трупам прошлись, так просто большие деньги не приходят, вот и канал 24 прикупил, готовишься в цари
показать весь комментарий
09.10.2015 13:47 Ответить
Судя по размерам и цене домика Садового ему и во Львове воровать хватает . Зачем ответственность в правительстве. ? Тырить можно и дома.
показать весь комментарий
09.10.2015 13:50 Ответить
Мені здається, що таке розлоге інтервю з Головою Львівської міської ради мало б містити питання про жахливий стан громадського транспорту у Львові, про якість роботи комунальних підприємств (у першу чергу "ЖЕК"ів), про відсутність сортування і переробки сміття у Львові, про відсутність інвестицій в реконструкцію очисних споруд, стан яких близький до екологічної катастрофи, про практичну відсутність інвестицій в модернізацію енергетичного сектору міста, про варварство в забудові і руйнування історичного сеоедовища у такому гарному Львові (у цьому плані нам до Праги як до Марсу)...
Звичайно Андрій Іванович і тут би викрутився. Але саме вище вказане і є його візитною карткою. За 9 років керівництва пана Садового містом у Львові навіть не встановили табличок з номерами автобусних маршрутів на зупинках.

"Яка зараз кінцева мета?
- Збудувати місто, в якому хочеться жити." - каєже Андрій Садовий і тим сами визнає що за 9 років керівництва Львовом він цього не зробив.
показать весь комментарий
09.10.2015 13:57 Ответить
Зате встановили дорожезні електронні інфораційні панелі, які вже другий рік включені, а толку нема. Краще б паперовий розклад розвісили.
показать весь комментарий
09.10.2015 19:34 Ответить
А чому не вигнали з парламенту ту депутатку, яка шкодувала, що у театрі немає загиблих (там підлога стара провалилась)? А чому за критику церкви звільняють людей з роботи? Таких запитань багато. Стаття компліментарна, це піар перед виборами, жодного гострого запитання.
показать весь комментарий
09.10.2015 13:58 Ответить
Хорошее интервью, человеческое. Честного и чистого человека. А политика-дело грязное, международная-особенно.
Понравилась его оценка президентов как таковых.
показать весь комментарий
09.10.2015 14:20 Ответить
Вы очень наивны.
показать весь комментарий
09.10.2015 19:31 Ответить
Я оценил текст. Не Садового-я с ним лично не знаком.
показать весь комментарий
09.10.2015 19:34 Ответить
К стати. Попробуйте в Фейсбуке несколько раз обоснованно покритиковать его. Меня за критические (3-4) поста он забанил. А критика моя біла по поводу увольнения Магдиш.
показать весь комментарий
09.10.2015 19:38 Ответить
Мне не за что его критиковать. Да и по заказу я ничего не делаю.
показать весь комментарий
09.10.2015 19:44 Ответить
конечно не нужны, Садовый и на посту мэра Львова уютненько обогащается
показать весь комментарий
09.10.2015 14:54 Ответить
Не признався, чому у Львові немає сміттєпереробного заводу?
показать весь комментарий
09.10.2015 15:16 Ответить
ач, що захотів)) хай би він іще розповів чому ліпнина отого "занадто" красивого Львова на голову уламками паде, і чи це красиво - облуплені фасади, оббиті, в слідах дощових потоків на стінах, де пропали трансферні автобуси і квитки на них (міра ж була тимчасовою до Євро-2012), чому раніше ми могли дістатись до центру, наприклад, однією маршруткою за півгодини, а тепер або за годину чи й більше, або двома маршрутками, заплативши вдвічі більше, відповідно. Хай би розповів чому на маршруті № 7 є лише один тролейбус!!! час між його проїздами - година, і хто крім бабусів-дідусів має час стільки чекати, а Електротранс нарікає - повітря возить. Де дороги всередині житлових масивів? в мене під будинком - як після сталінградської битви, бо той асфальт вже 53 роки лежить. І ще багато-багато хай... Золото в нас чисте, а не мер
показать весь комментарий
09.10.2015 17:06 Ответить
Садовой-украинец с мозгами иудея и такими же хитрыми повадками.Львовяне утвеждают,что вор,но умеренный и осторожный.Скандалов старается избегать.Уменшенная копия Педро.
показать весь комментарий
09.10.2015 15:40 Ответить
Он не только вор, а много хуже, поверьте. Просто если сейчас всё сказать - уничтожат. И это - во Львове!
показать весь комментарий
09.10.2015 19:30 Ответить
Уменшенная копия Педро.
показать весь комментарий
10.10.2015 09:31 Ответить
Он бы хотя-бы за свою "партию" ответил! А то каждый раз к выборам выходит, хорошенько поторгует своим имиджем и рейтингом, а потом - подальше со сцены... Такое впечатление, что он к партии никакого отношения то и не имеет. Грустно, а многие ему поверили... Думаю в этот раз народ поступит мудрее...
показать весь комментарий
09.10.2015 17:12 Ответить
"АНДРІЙ САДОВИЙ: "МЕНЕ НАРАЗІ ЖОДНІ ПОСАДИ В УРЯДІ НЕ ЦІКАВЛЯТЬ"
Меня тоже.
показать весь комментарий
09.10.2015 17:55 Ответить
Не вірте Садовому І Березюку!
http://www.varianty.net/29712-samopomichnyi-kandydat-na-mera-vynnyk-pratsiuvav-na-rehionaliv-ta-tihipka
показать весь комментарий
09.10.2015 19:27 Ответить
Я, не знаю кто таков по жизни садовый, но я знаю одно! В киеве сидели все кроме запада Украины. И если запад будет таким как все другие части Украины , то пара собирать чемодан и валить дальше. Хотя бы ради своих детей!!! Патриоты тогда есть только в низах, а орлы на верхах. И я таких орлов хотел бы видеть с другого берега!
показать весь комментарий
09.10.2015 19:32 Ответить
Во Львове коррупции ещё больше, чем по Украине. Здесь уничтожены почти все предприятия, люди вынуждены работать по заграницам, и за трудоустройство приходится давать взятки, или по блату. Садового в мэрии называют "Доля", в переводе "Часть", это значит, чтобы заниматься бизнесом, даже микроскопическим - долю (т.е. часть) нужно отдать власти, и ещё поискать ходы к ней. Это по собственному опыту пишу. К стати, Садовой этого и не скрывает. Его лозунг - мы взяли IТ, и туризм - и развиваем их. Как он развивает IТ - никто не знает, а туризм - его фишка, ведь на строительство отелей он землюшку выделяет. Да и для кафе и ресторанов он летние площадки - от него зависит! А остальной бизнес - разруха. Кроме предприятий питания, авиаремонтного и танкоремонтного заводов и единственного более-менее крупного гражданского предприятия - "Электрон", ранее выпускавшего одноименные телевизоры.
показать весь комментарий
09.10.2015 19:54 Ответить
Садовий! Аби тя шляк трафив, чого ти мене забанив в Фейсбуку? Шо, правда очі коле?
показать весь комментарий
09.10.2015 19:57 Ответить
Політика це завжди і тільки мистецтво можливого.
Розуміючи які ресурси Садовий контролює і які результати дає
я оцінюю його роботу все ж таки позитивно.
показать весь комментарий
09.10.2015 20:01 Ответить
Из мэров - в пэры... Один мэр уже спикер Рады, смотреть тошно. Откуда такие амбиции? Ведь нечего показать из реальных дел, одни слова.
показать весь комментарий
09.10.2015 20:15 Ответить
Володимир Гордин спасибо за комментарий! Причина почему я буду за садового состоит в том,что это первый мер который жестко выступил против яныка. Но ведь садовой не мог знать как повернется жизнь,он мог жестко подставится. Может в нем есть все таки что то патриотическое? Да мер больше администратор ,поэтому может влиять на бизнес который зависит от администротирования,а заводы и предприяти это другая парафия. Единственная проблема - если у него не было бизнес интереса к предприятиям.!
показать весь комментарий
09.10.2015 20:35 Ответить
На відміну від всіх минулих Львівських мерів, Садовий реально зробив багато помітних речей для міста.
показать весь комментарий
09.10.2015 21:07 Ответить
1. "У нас є діючий президент. Дай Боже йому здоров'я, довгих років життя та праці, ще однієї каденції."?????????????????????????????????

2. "...більшість у міській раді належала партії "Свобода", з якою в мене були критично погані стосунки."

3. " Аналізувати діяльність президента некоректно."

4. "Кучмa - .... він має мудрість та досвід, що завжди потрібно президентові... Його будуть звинувачувати завжди. Така доля президента. Я завжди до нього достатньо добре ставився".
показать весь комментарий
10.10.2015 09:26 Ответить
Смотрим как кандидаты піздюки-обещуны через рекламу и агитацию врут не краснея, И 200% нихрена не сделают что обещают, а только сделают хуже:
1. Потому что они знают зачем туда в кормушку идут,
2. Неубиваемая Секта Коррупцикив среднего звена не даст им ничего сделать - закидыванием в карманы миллионых сумм в зависимости от возможности админ ресурса им навредить или выдавят как мосийчука или наливайченка, если упрется рогами.
Из этих двух гарантий "ничего не сделать" следует, что политики ГАРАНТИРОВАННО СДЕЛАЮТ ТОЛЬКО ХУЖЕ.
НИЧЕГО НЕ СПОСОБНО СПАСТИ НАРОД УКРАИНЫ, только суды линча.
показать весь комментарий
10.10.2015 14:14 Ответить
Садовий - це повние корумповане, брехливе Львівське *****.
показать весь комментарий
10.10.2015 15:28 Ответить
Рыжик, живешь на Кайке? Когда поможешь издать "Казки Кайзервальду"? Россияне своим детям "Сказки Кайзервальда" копируют из инета.
показать весь комментарий
10.10.2015 19:21 Ответить
Читаю коменты и тупо охереваю... Как же бочку на Самопомич гонят... Имел дело с политической одной партией, мало извесной, но не ПОВЕРИТЕ честной!!! Ушел, просто из-за того, что шансов нет, поскольку БЫДЛО, больше никак не назву, опять проголосует за Порохов, Рыгов (новые их партии) и Ляшка с Юлькой... К чему был Майдан, к чему умирают люди на Востоке??? ****, ******, слов просто нет. ЛЮДИ, очнитесь есть норм партии за которые можно и нужно голосовать! Пошлите ***** всех этих одних и тех же! Назвать кого? Да запросто! 1) Порох, 2) Юлька, 3) Відродження, Край, Опоз. блок, 4) Ляшко, 5) Да-да, УКРОП (лично знаю что в одном из городов тупо выкупили бывшие рыги!). Свобода и ПС это тупые проэкты, тех же бандитов и оллигархов (жаль что там норм людей много повязло). Вы забыли что до сих пор есть Народный Рух (того же В.Черновола), Дем альянс, и таже Самопомич. Лично знаю не со СМИ, какая в этих партиях политика и для чего люди идут на выборы! Неповерите также, что в этих партиях не хватает денег на аренду офисса и эллементарную рекламу в виде буклетов, но они ВЫГОНЯЮТ сволочей, которые за счет бабла хотят вступить в их партии! Там ФАНАТЫ чтобы навести порядок!!! Но как показывает история, Вы ***** снова голосуете за тех же *********! Тьху *****, противно...
показать весь комментарий
11.10.2015 00:57 Ответить
Садовой очень хитромудрый и самолюбивый. Раньше думала голосовать за "Самопомощь", теперь вижу -- пиарщики.
показать весь комментарий
11.10.2015 01:45 Ответить
Садовому до "нашего" Саши Вилкула, ох как далеко... Андрій Садовий: "Мене наразі жодні посади в уряді не цікавлять" - Цензор.НЕТ 9648
показать весь комментарий
11.10.2015 12:43 Ответить
Що Садовий,що Порошенко обидва співПРацють з ригами і сепаратистами.
Спісок партіі Порошенка на Луганщіні очолив організатор сепаратистького референдума.
http://donbass.lg.ua/2015/10/11/spisok-partii-poroshenko-na-luganshhine-vozglavil-organizator-separatistskogo-referenduma-video/ 
показать весь комментарий
11.10.2015 23:05 Ответить
Интересно он Ляшка пробовал?
показать весь комментарий
12.10.2015 17:08 Ответить