15963 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Трамп переміг. Але ми ще не програли

Хтозна, що робитиме Трамп-президент задля безпеки на Єврпейському континенті.

Можливо, нас віддадуть путіну, як у 1938-му подарували Гітлеру Чехословаччину. Може - навпаки.

Одне відомо точно: щоб уникнути приниження, зґвалтування, мученицької смерті в полоні, щоб знову не потрапити під чобіт імперії, яка цього разу вже точно знищить усе українське, треба битися.

Потрібна тотальна мобілізація всіх військових, виробничих сил, тотальна мобілізація громадянського суспільства і держави.

І так - нам вкрай потрібні військові та цивільні лідери, здатні об'єднати націю, країну і виграти війну.

Топ комментарии
+16
В нас вже є один лідор зєлєний, найвеличніший. Він за п'ять років витравив все, що хоч трохи підіймалось над квартальним рівнем "поржать за шашликом".
показать весь комментарий
07.11.2024 16:03
+15
"Одне відомо точно: щоб уникнути приниження, зґвалтування, мученицької смерті в полоні, щоб знову не потрапити під чобіт імперії, яка цього разу вже точно знищить усе українське, треба" битися, з'їбатися. У вас тут помилка в слові.

А якщо без жартів, то треба погоджуватись на врегулювання, можливо ДМЗ з військами НАТО, перезавантаження влади, відродження власної економіки та ВПК. І тільки тоді можна писати те, що ви пишете. Припиніть за 30 срібреників підтримувати АПшні нісенітниці про воювати будуть всі. Війні кінець. А оці ваші нафронтничиства вб'ють ще тисяч 30-100 українців, це злочин так воювати. Пізно мобілізувати підприємства чи суспільство, всі деморалізовані та виснажені в нуль. Закінчуйте це.
показать весь комментарий
07.11.2024 16:09
+12
"...Потрібна тотальна мобілізація всіх військових, виробничих сил, тотальна мобілізація громадянського суспільства і держави..."

І хто це зробить? Зеленський з Єрмачком? Татаров? Стефанчук? Гнилушки з Верховної Зради?
Зелені недоноски не здатні і близько мобілізувати країну, не для того їх обирали, а для того щоб поржать - та й товариш полковник з ФСБ не дозволить.
показать весь комментарий
07.11.2024 16:11
Комментировать
Сортировать:
В нас вже є один лідор зєлєний, найвеличніший. Він за п'ять років витравив все, що хоч трохи підіймалось над квартальним рівнем "поржать за шашликом".
показать весь комментарий
07.11.2024 16:03 Ответить
"поржать за шашликом" - коли і де він це сказав або написав? Будь ласка.
Людина, яка НЕ спроможна повести за собою людей, стати Лідером, стати Першим в країні та Героєм вміє тільки Ображати інших та писати, якісь тупі не зрозумілі слова. Це Аксіома! Слабкі Завжди висміюють тих хто їх краще. Але ці Слабкі не розуміють того що вони Слабкі
показать весь комментарий
07.11.2024 23:34 Ответить
Який він к чорту лідер? Країною рулить завгосп. Їздить на міжнародні зустрічі, дає інтерв'ю, робить заяви державного рівня (нєту у нас коррупціі, ето всьо отмазкі НАТО).
От Трамп буде сильним лідером. Як сказав - так і зроблять.
Зєля - аморфна маса. ***** тому і напало саме при ньому, а не при Порошенко, хоча мало п'ять років, аби зібрати ті триста тисяч.
показать весь комментарий
08.11.2024 09:00 Ответить
я про тебе особисто написав шо ти "лідер". І далі по тексту
показать весь комментарий
08.11.2024 10:47 Ответить
"Кожен з нас президент" - хто сказав, не нагадаєте?
показать весь комментарий
08.11.2024 10:53 Ответить


Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 26.10.2024
Педро, а що ви так довго чекали?
показать весь комментарий
08.11.2024 09:06 Ответить
я чекав на Північне сяяння, яке трапилось 25.10.2024 на сусідній планеті і я вирішив шо мій час прийшов
показать весь комментарий
08.11.2024 10:48 Ответить
у вас один ділер із Сильним лідором?..
показать весь комментарий
08.11.2024 11:08 Ответить
дурачок ?
показать весь комментарий
08.11.2024 09:54 Ответить
Про тотальну війну читайте промову Йозефа Гебельса. Там правильні слова і думки. Але якщо США не дадуть далекобійної зброї, ракет в необмеженій кількості, то гряде катастрофа якщо не підпишуть перемир'я
показать весь комментарий
07.11.2024 16:07 Ответить
Панікер Раз!
показать весь комментарий
07.11.2024 23:30 Ответить
"Одне відомо точно: щоб уникнути приниження, зґвалтування, мученицької смерті в полоні, щоб знову не потрапити під чобіт імперії, яка цього разу вже точно знищить усе українське, треба" битися, з'їбатися. У вас тут помилка в слові.

А якщо без жартів, то треба погоджуватись на врегулювання, можливо ДМЗ з військами НАТО, перезавантаження влади, відродження власної економіки та ВПК. І тільки тоді можна писати те, що ви пишете. Припиніть за 30 срібреників підтримувати АПшні нісенітниці про воювати будуть всі. Війні кінець. А оці ваші нафронтничиства вб'ють ще тисяч 30-100 українців, це злочин так воювати. Пізно мобілізувати підприємства чи суспільство, всі деморалізовані та виснажені в нуль. Закінчуйте це.
показать весь комментарий
07.11.2024 16:09 Ответить
Зніміть рожеві окуляри.
НАТО сциться русняві дрони збивати над собою.
Зєлєнь владу не віддасть, буде красти все під нуль.
показать весь комментарий
07.11.2024 16:14 Ответить
Трамп прийде, порядок наведе. Віруйте. Гончаренко з переляку он вже на російську мову назад повернувся, прастєтутка. Ні, треба перезавантажувати владу, погоджуватись на пропозицію по створенню ДМЗ з євровійськами.

"а потім євровійська не йдуть, вони залишаються. Щоб підтримати порядок кажуть вони". Перефразував з https://www.youtube.com/watch?v=3lJuXkIBhTU
показать весь комментарий
07.11.2024 16:20 Ответить
Віруйте у євровійська між залишками України і російським монстром. Війська, які сраний ішакєд над своїм НАТО збити сцикують.
показать весь комментарий
07.11.2024 16:22 Ответить
Опа, Гончаренко перевзувся аж у стрибку. Цікаво подивитися, як інші дупутати почнуть вертатися на вялікій і магучій. Це буде гарний знак, що до фіналу залишилося недовго.
показать весь комментарий
07.11.2024 19:26 Ответить
Та нічого він не перевзувся! Що за ідіотський вкид? Будучи початково природньо російськомовним ну сказав десь для дурників їх мовою, ну і що? І панєслась: зрадник, перевбувся, перефарбувався. Спочатку підтверджуючі факти про перевзування - потім вже потік грязюки.
показать весь комментарий
07.11.2024 19:33 Ответить
Чого так підгоріло? Фанат? Пофіг на цих піздаболів, усі одним миром мазані - баблом.
показать весь комментарий
07.11.2024 19:37 Ответить
Бляха, яке ж дурне! Отак подібні довбоjоби і призводять до оббріхування людей на рівному місці! Дай пруф, і тільки після того, коли там дійсно є доказ перевзування, будеш лайнувати тут. Інакше виглядаєш потворно.
показать весь комментарий
07.11.2024 19:45 Ответить
Пруф. https://vimeo.com/1027405185
Але таких дрібничок вже безліч. Подивіться як змінюється риторика пропагандистів та різних говорячих голов, чудове видовище)
показать весь комментарий
07.11.2024 20:55 Ответить
Ви - брехун і провокатор!
показать весь комментарий
07.11.2024 21:44 Ответить
Це що було?? А "дрібничка" в чому? Невже у посмішці? Як казав класик: я х..єю с вас, дарагіє таварісщі.
показать весь комментарий
22.11.2024 22:52 Ответить
НАТО слухалась дідуся Джо, який забороняв відстрілювати ракети та бпла рашистів у повітряному просторі НАТО.
Є сподівння, що Трамп зніме цю ганебну заборону.
показать весь комментарий
07.11.2024 20:03 Ответить
Досить цієї куйні, нєобучаємиє.

Вам ніхто нічого не запропонує, ніяких ДМЗ не буде бо їх не допустить рашка. Все, питання закрите.
А ви просто недолугі буратіни які спершу вибрали клоуна який обіцяв порішать за АТО, а коли обісрались і прийшла війна то стали сподіватись на такого самого брехливого клоуна, тільки вже заокеанського.
показать весь комментарий
08.11.2024 01:32 Ответить
"...Потрібна тотальна мобілізація всіх військових, виробничих сил, тотальна мобілізація громадянського суспільства і держави..."

І хто це зробить? Зеленський з Єрмачком? Татаров? Стефанчук? Гнилушки з Верховної Зради?
Зелені недоноски не здатні і близько мобілізувати країну, не для того їх обирали, а для того щоб поржать - та й товариш полковник з ФСБ не дозволить.
показать весь комментарий
07.11.2024 16:11 Ответить
Зеленський псував повітря на Гуттереша, який поїхав до путіна.

А сам Зеленський попхався до Орбана - ну не дешеве повидло ?
показать весь комментарий
07.11.2024 16:17 Ответить
зе!гундос терміново поїхав до орбана, битися за нічну вазу з під трампа.
показать весь комментарий
07.11.2024 16:31 Ответить
у мене питання до експердів: як ви уявляєте, заморозку "конфлікту"?
типу зе!прострочений, звертається до україни, в черговому гундосику і каже, що про все домовився, відводить війська і забороняє стріляти у відповідь? і ми всі такі: уря уря уря?

українці погодяться?
військові погодяться?
чи, мєнти почнуть всіх незгодних пакувати по ночам?
демобілізовані, що повернуться з окопів, з радістю приймуть заморозку "конфлікту", після того як їхні побратими помирали у них на руках?

хоч, хто небудь скажіть мені, як ви уявляєте заморозку "конфлікту"?
показать весь комментарий
07.11.2024 16:36 Ответить
Та легко. Поставить перед фактом у гундосіку, хто вийде бузити проти - броньовані мєнти розсортують на дві купи: жінок - в КПЗ, чоловіків - в ТЦК. І все буде законно.
показать весь комментарий
07.11.2024 16:39 Ответить
одна поправочка.
заморозка "конфліуту" то відміна військового стану.
то демобілізація і повернення дядьків з окопів.
то, відкриті кордони.
показать весь комментарий
07.11.2024 16:46 Ответить
заморозка "конфліуту" то відміна військового стану
А ось тут ви зовсім не праві.
ВС - при загрозі нападу. росія кудись зникне? Ні. Загроза нападу, тобто, залишається? Так. Значить, ВС продовжується. З кишеньковим парламентом аппаратчіков це зробити елементарно.
показать весь комментарий
07.11.2024 16:48 Ответить
тобто, ви теоретик, але не практик?
показать весь комментарий
07.11.2024 16:55 Ответить
Просто кажу очевидний шлях збереження зєлєної диктатури.
показать весь комментарий
07.11.2024 16:57 Ответить
Не підказуйте цим підарам! Бо так і зроблять...
показать весь комментарий
07.11.2024 19:27 Ответить
Їм і без мене напишуть інструкцію тє, кому надо.
показать весь комментарий
08.11.2024 09:06 Ответить
"мєнти почнуть всіх незгодних пакувати по ночам?"
Незламістів вони почнуть пакувати. Ви шановні замість критикувати свавілля яке відбувалось в країні, залишили це на горстку позапарламентської опозиції.

Українці погодяться, всі люто втомились, половина населення хоче поїхати назавжди. В істериці вивозять учнів, і не тільки старших класів чи хлопчиків, а всіх. Демобілізовані раби будуть демобілізуватись "сі сльозами на очах". Наловлені ще раніше розбіжуться в СЗЧ, що вони роблять і зараз. Не переводьте все в емоційну площину, давайте краще рахувати і думати як ми можемо це скінчити якнайшвидше з найменшими втратами.
показать весь комментарий
07.11.2024 17:12 Ответить
2014 - крим
2022 - донбас
2025 - запоріжжя херсон
2030 - одеса, миколаїв, харків, дніпро?
які саме найменші втрати ти пропонуєш, втомившийся зі сльозами на очах, що бажає втекти назавжди?
показать весь комментарий
07.11.2024 17:44 Ответить
По перше я зі своєю особистою позицією ще не визначився остаточно. І у мене все не настільки прям погано. Але я бачу людей реально нещасних, які кажуть залишилось 2500грн, заробляю на покері онлайн, живу голодую вже третій рік. Які без квартир, чи забиті тцк. Вам же на цих людей байдуже, так пане незламіст?

У вас тільки території в голові. Для чого ті території, якщо 27 з 30 учнів не планують здавати ВНЗ? Вони їдуть звідси назавжди! Ми як країна вмираємо за території, щоб на них в підсумку запросити негрів та арабів? Дайте собі звіт в тому що відбувається, подумайте, не вживайте пропаганду. Не збережемо людей, всьому ****, і ті території нікому будуть непотрібні. Ви готові поїхати жити на Схід? Десь в район Покровська? І ніхто не готовий, це мертва земля вже.
показать весь комментарий
07.11.2024 18:45 Ответить
тобто, як що ми капітулюємо, і віддамо ці території кацапам, то відразу всі повернуться в україну?
дітей різко перестануть вивозити?
українці, миттєво знайдуть високооплачувану роботу?
у всіх з'явиться по квартирі?
от як капітулюємо, то тільки тоді заживимо, нарешті, як люди!
показать весь комментарий
07.11.2024 19:07 Ответить
Давайте по черзі. Так, припинення війни, мобілізації, залякування населення стосовно мобілізації жінок та студентів миттєво знизить потік на виїзд. Люди вони в масі своїй ліниві та консервативні, арта б'є аж вікна дзвенять, а вони все ще сидять в будинку. Неготові люди все кидати і їхати в чисте поле, на словах так, по суті ні. Але якщо їх змусити, дотиснути, то поїдуть.

Ми не капітулюємо і не віддамо території кацапам, як Південна Корея в війні, ми просто припинимо вести за них бойові дії.

Роботи повно в Німеччині, і є значна частина людей, яка хоче там працювати, а сюди повертатись. І багато хто так і робить, у мене є така знайома. Бо тут "батьки, вони старенькі, і два приватних будинках, і суд ще виграти", і так далі. Короче - зупинити війну під гарантії, і не лізти в неї без зброї, ніколи знову. Зупинити відтік населення, відкрити кордони, повернути права і свободи, і люди заспокояться і не будуть тікати. А дехто так, повернеться, чимала частина, я вангую 30-40% від тих хто поїхав.
показать весь комментарий
07.11.2024 19:38 Ответить
теоретик балабол?
показать весь комментарий
07.11.2024 19:55 Ответить
Вивчай історію Югославського та Хорватського конфлікту, відтік населення, повернення потім повертайся.

https://glavcom.ua/columns/nataliicshenko/khorvatskij-heneral-vi-rozumijete-shcho-majete-mobilizuvati-shchonajmenshe-3-mln-ljudej-972225.html

Там теж ********* силову мобілізацію. Загальні втрати виїхавшими орієнтовно 40%, повертається після таких конфліктів орієнтовно половина за сприятливих умов. І я взагалі то з діаспорою спілкуюсь вживу, фоточки шлють, історії, від Франції та Польщі до Німеччини та Греції.
показать весь комментарий
07.11.2024 20:22 Ответить
то тебе в діаспорі навчили порівнювати війну сербів проти харватів за вуковар і війну на знищення україни?
то тобі діаспора рекомендує капітулювати?
фоточки, тесе?
показать весь комментарий
07.11.2024 20:30 Ответить
Я прагматик і реаліст з калькулятором. А ти порожнє місце без освіти і без будь-яких доказів, тільки й вмієш відпрацьовувати 30 срібреників "воювати будуть всі". Але чим воювати і як, то вам вже байдуже. Ви 2+2 не здатні порахувати і розповісти, чим ми будемо долати 150 мільйонів Рашки. Військова стратегія відсутня, осяжні цілі не озвучені, строки хоча б приблизні не оголошені. Довбані ЦІПСОшники.
показать весь комментарий
07.11.2024 20:35 Ответить
прагматист реаліст з калькулятором. прокоментуй!

2014 - крим
2022 - донбас
2025 - запоріжжя херсон
2030 - одеса, миколаїв, харків, дніпро?

а чого у тебе так пердак підірвало? не хочеш воювати за київ? краще здати запоріжжя, аби до києва не дішли?
показать весь комментарий
07.11.2024 20:40 Ответить
Повернуться ті-чиї міста перестануть бомбити кожну ніч-Дніпро,Харків,Запоріжжя,Миколаїв,Херсон,Київ і багато інших міст.Сьогодні на шиномонтажі перевзувався і підїхав чоловік і питає чи тут нормальна якість-не переживайте-майстер дока-я тут 20 років перевзуваю авто,так що до Дніпра доїдете/в нього номери АЕ/-а він каже що купили квартиру нашому місті,а в Дніпрі продали дешевше ніж у нас купили.Але ж не всі таку можливість мають.До війни у нас проживало десь 120тис.-сьогодні до 300тис.
показать весь комментарий
07.11.2024 20:05 Ответить
Великі міста приростуть за рахунок внутрішньої міграції, східняків до речи чимало. І якщо ми перестанемо їх лякати, то ймовірно залишаться. Селам на Сході жопа, але всі міста які ви перерахували, їм просто треба дати безпеку і життя налагодиться. До того ж ви помітили як потроху зарплати вгору повзуть, бо мобілізація і розбіглось багато? Я по своїй професії, сисадмін, в Києві такі зарплати що нафіг та Європа) Ну не по всім професіям, але вузькопрофільні де не дуже багато спеціалістів, то прям непогано. Подивимось що буде, як нам обріжуть західне фінансування, оце може бути небезпечно, ми взагалі неготові.
показать весь комментарий
07.11.2024 20:28 Ответить
сис адмін......
то так би і сказав.
а я тут розпинаюсь.
показать весь комментарий
07.11.2024 20:33 Ответить
Більшість взагалі не повернеться, дуже велика різниця між там і тут, навіть без війни.
показать весь комментарий
07.11.2024 21:39 Ответить
А цей пан буде, як і всі адепти тотальної війни, десь у заградотряді.
показать весь комментарий
07.11.2024 16:41 Ответить
Що таке адепт війни?
показать весь комментарий
08.11.2024 07:21 Ответить
Нам потрібна ядерна зброя.Тільки це допоможе не повторити долю Чехословаччини 1938 року.
показать весь комментарий
07.11.2024 18:30 Ответить
Ядерна зброя була потрібна в 2010-2012 роках. Зараз вона нічого не дасть. По перше це кількість ядерних ракет, по друге кількість носіїв. Їх мало. Потім як її застосувати? Буде погроза застосування? Якщо ми не боїмося, то чого вони будуть боятися?А якщо ми застосовуємо ЯЗ, то даємо їм картбланш на застосування своєї ядерки, якої там ціла купа, та і що буде з допомогою від партнерів тут теж питання
показать весь комментарий
07.11.2024 19:44 Ответить
Того що ядерні удари по окупованим територіям де зараз русня і ще не окупованим територіям у відповідь перекреслять всі плани пуйла захапати собі ці землі і зробити свій ерзац СРСР.Весь його задум тоді втрачає сенс.Ким він тоді буде?"Собіратєль" загаджених на сотні років радіацією земель?
показать весь комментарий
07.11.2024 20:35 Ответить
https://www.facebook.com/watch/?v=2036093416421029

Це вже зовсім не жарт, це власне те, що відбувається зараз. Ми такі чудові пророцтва забуваємо.
показать весь комментарий
07.11.2024 20:30 Ответить
Войну нам не выиграть, пора бы это уже понять, время фантазий будановских про крымское чаепитие прошло. Надо думать как отогнать от бюджетной кормушки присосавшихся менеджеров, а потом уже стратегии конструировать, потому что все тотальные мобилизации пустой звук при отсутствии доверия к верхушке
показать весь комментарий
07.11.2024 18:31 Ответить
Ми програли в 19. Далі тільки наслідки. Судячи по всьому, зелені імбецили і війна остаточно доб'ють країну і народ, як і було сказано в пророцтві мольфара Нечая. Що ж... Маємо, що маємо.
А суспільство від війни втомилося, і тепер - по справжньому. ніякої мобілізації не буде - і не мрійте. Саботувати цю війну починають на усіх рівнях.
показать весь комментарий
07.11.2024 19:23 Ответить
Програли? Тоді зберіть монатки, намагайтеся мовчки, щоб ніхто не чув і не бачив, і гайда в Анталію. Бо ви щось швидко і впевнено все програли, а виходить сотні тисяч хлопців та дівчат - дурники, гинуть за програне? Не пишіть у відповідь! Бо то буде ваше виправдовування і відбріхування від вами написаного вище!
показать весь комментарий
07.11.2024 19:39 Ответить
"Саботувати цю війну починають на усіх рівнях."
І це чудово. Ми воюємо в кредит, наші втрати в частині людей безповоротні, баби за наказом маршала Жукова народжувати не збираються, бо не СРСР, дорога це штука в усіх сенсах народжувати. Ми не маємо ресурсів, союзники - *****, вони дуже слабкі. Ми не маємо техніки, чиновники крадуть як в останній день (і ось він до речи настав). Вбивати людей далі об росіян безсенсово і злочинно. Вимагаємо членство в НАТО на вільну від окупації частину і все.
показать весь комментарий
07.11.2024 19:50 Ответить
Йшов десятий рік війни за незалежність, втрачено 20% території, стерто з лиця землі цілі міста і регіони, світовий порядок разом з рештками авторитету ООН викинуто у надвірний нужник, проти нас воюює вже друга ядерна держава.... а довбодебіли все ніяк не можуть зрозуміти що вимагати вони можуть хіба що в жінки цицьку і то коли зарплату принесли - а все решта в цьому світі можна або відстояти або пройіпати.
показать весь комментарий
08.11.2024 01:43 Ответить
Категорично ні. Ви виключаєте наприклад незручність санкцій для Заходу, його бажання закупати більше російських енергоресурсів без обмежень, бажання компаній відсунутих зараз від продажів в РФ які приносили значний чи взагалі основний прибуток повернутися в РФ. І безліч інших значно більш реальних речей підкріплених грошима світових корпорацій, ніж ваше примітивно-печерне ділення світу на відстояти/проіпати.

Світовий порядок який ми знали дещо хитається, саме дещо. Тому що ніхто, ніякий Захід, ніякі США не пішли відвойовувати для Південної Кореї всю Корею, ДМЗ, порішали, і все. І коли зник з карти світу Південний В'єтнам а прибічники демократії чіплялись за відпливаючі американські кораблі, світовий порядок не завалився. А в зимню війну Фінляндії на яку напав СРСР теж ніхто не поспішав на допомогу з військами, і нічого зі світовим порядком, відмовились від Карелії і живуть собі. Ніхто не поспішає повернути японцям острови, мирного договору з Рашкою немає по сьогодні, і що там зі світовим порядком? Афганістан?

"Вимагаємо" це означає позицію на переговорах, це не те, що ми маємо на неї підкріплені чимось права.
показать весь комментарий
08.11.2024 02:15 Ответить
Всі тільки констатують, попереджають, викривають, обурюються, пропонують і т.п. і т.д. Але щоб цього не було ніхто нічого не робить. Отой Гончаренко замість того щоб подати петицію наприклад з вимогою про відставку єрмака, який протизаконно фактично керує країною та веде її до катастрофи, подав петицію щоб зеленський ветував закон про перехід на літній час ! Ви уявляєте яке це для нього важливе ,першочергове питання! Де конкретні дії, вимоги, заяви про створення уряду народної довіри без чого і неможливо розпочати те про що пише пан Касьянов.Немає нічого від слова зовсім!
показать весь комментарий
07.11.2024 20:44 Ответить
Спасібо, КЕП! )))
Всі знають що робити, але от проблема - ніхто не знає як ) Ніхто неспроможний.
показать весь комментарий
07.11.2024 21:05 Ответить
Мобілізація військових сил 😁 даєш мобілізацію мобілізованих 😁😁!! А ще кажуть двічі в одну річку не ввійдеш.
показать весь комментарий
07.11.2024 23:30 Ответить
Програли. Просрали.
Єдиний шанс був в 2019. Але всі мамкіні стратеги знали краще який що робити. Наробили
показать весь комментарий
08.11.2024 07:19 Ответить
Україна ще нічого не програла. Не скигліть.
показать весь комментарий
08.11.2024 10:10 Ответить
100%
показать весь комментарий
08.11.2024 10:16 Ответить
Судячи по заголовку, Трамп ваш ворог?
Ви берега поплутали
показать весь комментарий
08.11.2024 14:20 Ответить
Вы еще не поняли?
Мы давно начали проигрывать
У нас в первые же дни войны был шанс отстранить Зеленского
Мы проиграли ,когда согласились на НЕНАЧАСИ
А потом был шанс встать рядом с Залужным
Когда началась его травля
Мы же профукали эти шансы
А если сейчас зеленский останется
То это запрограммированное поражение
Неужто вы этого не понимаете?
показать весь комментарий
08.11.2024 16:41 Ответить