2 335 26
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Чи є правляча в Україні еліта - диктатурою?

Чи є правляча в Україні еліта - диктатурою?

Трамп назвав Зеленського «диктатором» і мій інженерно-юридичний перфекціонізм негайно зажадав визначення поняття «Диктатура» і чи відповідає звинувачення визначенню.

І ось що маємо (з моїми коментами у дужках):
«Диктатурі притаманні: відсутність поділу влади («монобільшість» – КК), її повна концентрація у руках однієї, кількох чи групи осіб («4-5 менеджерів» – КК);

«..обмеження демократичних прав і свобод людини й суспільства» (воєнний стан, заборона виїзду з країни за статевою ознакою - КК);

«придушення функціонуючих на демократичних і юридичних засадах політичних і соціальних груп й асоціацій, будь-яких форм громадянської непокори» (переслідування незгодних, журналістів, репресії, заборона масових зібрань – КК);

«…законодавче закріплення правової основи нового соціального порядку, покликаного насамперед забезпечувати інтереси правлячих сил» («Дія», Дія-Сіті, «вовина тисяча», податковий терор, ручне керування судовою та правоохоронною системами, тощо)

«Політичні рішення в умовах Д., базовані переважно на ідеології месіанства, мають агресивний, імпульсивний, часто невиправдано жорстокий характер» (Антоненко, Кузьменко, Дугарь, Червінський, ген. Галушкін, ген. Горбенко, п-к Лапін, Порошенко, список довгий - КК);

«…методи політичного і соціального контролю ґрунтуються на силі страху, жорсткій дисципліні, насильстві, спотворенні суспільної та індивідуальної свідомості» (єдиний телемарафон, активне застосування ТГ-каналів як інструменту впливу - КК).

Добавте сюди повну глухоту зе-влади до голосу суспільства та його вимог – і ось вам картина маслом.

Але також «В окремих випадках Д. може бути соціально позитивним явищем, зокрема коли вона встановлена з метою збереження законності й забезпечення громадського порядку; виходу з політичних і соціально-економічних криз; для боротьби із зовнішньою агресією; припинення громадянської війни та досягнення національного або міжнародного примирення.»

Особисто мене вкрай тривожить проросійський вектор заяв містера Трампа, але за суто формальними ознаками те, що відбувається у сучасній Україні - дійсно підпадає під визначення «диктатури».

Чи це справжня диктатура в Україні, як у білорусі чи за порєбріком?
Ні.
Інакше я б зараз тихо лежав у Таращанському лісі або розказував про кібербезпеку співкамерникам у діда Лук’яна.

Чи може українська напів-диктатура стати справжньою, злою?
Може.
Чи допустить її виникнення мудрий нарід?
Не знаю. Частина суспільства чомусь припускає диктатуру як засіб захисту від зовнішньої агресії.
А вчорашня сумна річниця вбивств Героїв Небесної сотні взагалі пройшла майже непоміченою. І ті, хто зараз при владі – були по ту сторону барикад.

Якось за усією цією світовою психопатією забувається за що і заради чого триває війна: за свободу перш за все.
А диктатура і свобода – речі не сумісні. Про це хтів нагадати.
Те.

P.S.: Зрозуміло, що визначень «що таке диктатура» існує багато, але у кожному з них ми побачимо схожості із сучасною Україною.

Топ комментарии
+7
Трамп эту ДИКТАТУРУ ЗЕЛЕНСКОГО
Снесёт быстро
Уже заблокирована военная помощь
Все американские военные заводы продукцию в Украину
Не отправляют почти неделю
На фронте все уже беспокоятся
А когда неспокойно на фронте - власти трындец
И вы увидите это по тому
Как начнут потихоньку сваливать СЛУГИ ЗЕЛЕНСКОГО
Следите внимательно за их перемещениями
показать весь комментарий
21.02.2025 12:42 Ответить
+5
Звичайно, в ЗЕ-Україні зараз ДИКТАТУРА , але вона ще в розвитку - до гірших рівнів , бо ЗЕвлада постійно закручує гайки , прикриваючись та затягуючи цю нескінчену необов'язкову війну.

І багато хто на Заході це бачить ... просто в Європі це ще не говорять в голос , а між собою , але Трамп / Маск вже прямо ріжуть правду-матку.

А , я пам'ятую , які казки для ідійотів73% Найвеличніший розповідав - я, каже , прийшов тільки на 5 років та через 5 років буде Новий Президент ... ага , намертво вчіпився в крісло Президента разом зі своєю ЗЕкоМАНДОЮ, мабуть відпустить тільки коли Україна сконає і втече в Емірати-Омани.
показать весь комментарий
21.02.2025 12:11 Ответить
+3
На росії - сцикливий фашизм.
В Україні - сциклива диктатура.
показать весь комментарий
21.02.2025 17:28 Ответить
Комментировать
Сортировать:
На росії - сцикливий фашизм.
В Україні - сциклива диктатура.
показать весь комментарий
21.02.2025 17:28 Ответить
необов'язкову війну
Гарне формулювання. Якщо вам б'ють пику, підставляти руки для захисту зовсім не обов'язково, більше того, ви спротивом провокуєте нападника. Щоб припинити бійку, слід погодитись на всі умови нападника. Навіть якщо його умовою є передача всього наявного майна і самого себе у повну його власність.
показать весь комментарий
21.02.2025 17:31 Ответить
Проблема в тому, що у разі колапсу фронту на місці диктатури зєлі дуже швидко, за лічені дні з'явиться диктатура *****. Яку вже ніякий Трамп не знесе.
показать весь комментарий
21.02.2025 17:33 Ответить
В абсолютній диктатурі вас за такі слова б вже по IP вирахували.
Спробуйте на росії щось таке сказати. Стосовно вбивства Навального, наприклад. Або безглуздості війни.
показать весь комментарий
21.02.2025 17:34 Ответить
Ковід вбив мільйони людей по всьому світу. І щось ніхто не назвав свої уряди диктатурами.
Ну а останні три роки вбиває нас не зєля, вбиває русня.
показать весь комментарий
21.02.2025 17:42 Ответить
Та все можна зробити краще.
Зброю - в повному обсязі.
Бюджетну підтримку - дзуськи.
Ракети і танки не продаси, вони тільки на фронті згодяться.
І тоді у зєлєних запалають дупи.
показать весь комментарий
21.02.2025 17:49 Ответить
Це якщо зважено з розумом. Але в якому місці у Трампа розум?
показать весь комментарий
21.02.2025 17:52 Ответить
Я не казав, що у нього немає розуму.
Я спитав, у якому місці той його розум?
Приблизно у тому ж, у якому він був у Теда Банді.
Вони обидва все чудово розуміли, тільки у задоволенні собі відмовити не могли.
Банді був маньяком-вбивцею, Трамп - нарцис безмежний.
Ну, от і використовують вони розум для досягнення своїх цілей.
Перший - вправно вбивати і уникати покарання, другий - для втіхи свого его.
показать весь комментарий
21.02.2025 18:09 Ответить
Нижче того, де у нього самолюбство і самовпевненість знаходяться.
Він чого на Україну наїхав, замість росії?
Бо лаврів міротворца хочеться, а обидві країни не згодні на умови одна одної.
Треба, значить, когось прогнути. росію не прогнеш, вона велика.
Значить, треба гнути Україну.
Що зараз і робиться.
показать весь комментарий
21.02.2025 18:14 Ответить
Я не використовую жодних засобів захисту, серу на зєлю вже більш ніж два роки поспіль, і що?
Спробував би я хоча б десяту частину того, що я пишу тут, на росії про уряд, ***** і сво написати.
показать весь комментарий
21.02.2025 18:20 Ответить
Трамп эту ДИКТАТУРУ ЗЕЛЕНСКОГО
Снесёт быстро
Уже заблокирована военная помощь
Все американские военные заводы продукцию в Украину
Не отправляют почти неделю
На фронте все уже беспокоятся
А когда неспокойно на фронте - власти трындец
И вы увидите это по тому
Как начнут потихоньку сваливать СЛУГИ ЗЕЛЕНСКОГО
Следите внимательно за их перемещениями
показать весь комментарий
21.02.2025 12:42 Ответить
Трамп понял - что мы будем с Зеленским как говно в проруби бултыхаться
Что ему придется еще миллиарды на нас потратить
Из которых Зеленский половину *******
И Трамп пошел ва- банк
Или Украина БЕЗ ЗЕЛЕНСКОГО и с американской помощью
Или с Зеленским - но тогда голая и босая
Выбор теперь за нами
Зеленский педагогам на 1000 повысил зарплаты
Медикам обещал
А где он эти деньги собрался взять?
Хотелось бы увидеть эту ЗАВЕТНУЮ ТУМБОЧКУ ЗЕЛЕНСКОГО!!!!!!!
показать весь комментарий
21.02.2025 17:47 Ответить
Не дождусь - когда зеленых возьмут за сраки
показать весь комментарий
21.02.2025 17:51 Ответить
Вы тоже миллиардер?
У вас тоже в центре Киева ВОЙЦЕХОВСКИЙ - Тауэр?
Вы хоть один раз смогли стать президентом
Не Америки
Ну хоть где - нибудь?
Пусть Трампа учат те, кто с ним в ОДНОЙ ВЕСОВОЙ КАТЕГОРИИ
По деньгам
По делам
Я его терпеть не могу
Но я - НИКТО!!!!!
А Трамп - президент США!!!!
Второй раз!!!!
Уверена - с мозгами у него все в порядке
показать весь комментарий
21.02.2025 18:01 Ответить
Ну и в каком месте ум у Трампа?
Не надо тут про Теда Банди
Это манипуляция
показать весь комментарий
21.02.2025 18:11 Ответить
Трамп наехал на Украину по очень простой причине
Мы живем три года НА АМЕРИКАНСКИЕ ДЕНЬГИ
А кто за девушку платит - тот ее и **....
Уж простите за грубость
Но такова селяви
показать весь комментарий
21.02.2025 18:40 Ответить
Он ошибся в одном
Ему надо было сказать
Что если бы выборы президента Украины состоялись сегодня
То победил бы не Зеленский - А ЗАЛУЖНЫЙ
И наш народ Трампу бы аплодировал
показать весь комментарий
21.02.2025 18:55 Ответить
Да это диктатура, которая убила и сожрала уже тысячи наших сограждан. Начиная от жертв ковида и до сегодня.
показать весь комментарий
21.02.2025 17:32 Ответить
Дякую за хороший виважений допис. Думаю повноцінна диктатура в Україні не можлива . Томущо для її існування потрібен або незалежний від народу ресурс ( приклад в Московії - нафтова труба ). або якась жорстка об'єднуюча ідеологія та партія (Пн. Корея) . В Україні цього немає .
Диктатура може грати позитивну роль при певних умовах :
якщо рівень свідомості людей настільки низький ,що вони не здатні приймати правильні рішення ( приклад : дитсадок - "диктатура "вихователя ) ;
війна - коли абсолютна влада надається " військовому диктатору " на час військових дій - для швидкого прийняття рішень ( приклад : Римська Республіка ).

Будь яка війна - це наслідок невігластва . І свобода без мудрості породжує наступну війну , а мудрий диктатор приведе країну до процвітання (Лі Кван Ю) .
Тому війна має стати тим чинником ,що позбавляє нас від невігластва ,інакше - вільні дурні обов'язково приведуть до себе нові війни...
показать весь комментарий
21.02.2025 13:26 Ответить
Звичайно, в ЗЕ-Україні зараз ДИКТАТУРА , але вона ще в розвитку - до гірших рівнів , бо ЗЕвлада постійно закручує гайки , прикриваючись та затягуючи цю нескінчену необов'язкову війну.

І багато хто на Заході це бачить ... просто в Європі це ще не говорять в голос , а між собою , але Трамп / Маск вже прямо ріжуть правду-матку.

А , я пам'ятую , які казки для ідійотів73% Найвеличніший розповідав - я, каже , прийшов тільки на 5 років та через 5 років буде Новий Президент ... ага , намертво вчіпився в крісло Президента разом зі своєю ЗЕкоМАНДОЮ, мабуть відпустить тільки коли Україна сконає і втече в Емірати-Омани.
показать весь комментарий
21.02.2025 12:11 Ответить
"Інакше я б зараз тихо лежав у Таращанському лісі"
Те що ви не в курсі про справжні події в Україні, жодним чином не надає вам захисту від того самого лісу.

Адвокат Гула який захищав права мобілізованих пройшов "виправний курс" + його змусили видалити абсолютно всі відео, там було мабуть тисячі три. І тепер не може сказати навіть два слова, бо наступним разом отримає міну під автівку.

https://www.youtube.com/watch?v=zEiSp11dUeQ Блогера Назарчика викрало СБУ, всіх незгодних зараз чавлять через відправку на фронт, https://www.tiktok.com/@.pr185/video/7457982178123730198 його рятували спільнотою і зараз вже він в безпеці.

https://www.youtube.com/watch?v=OCBY3u1SRAo Блогер Шавлюк арештований, 8 років

https://www.youtube.com/watch?v=GyaQ88Lqu7Q Юрист Крижанівський арештований

По країні мережа міні-концтаборів на 20+ в'язнів в підвалах ТЦК, з тортурами і смертями. ДБР встановило, що в Божковський колонії №16 діяла організована група, яка катувала і вбивала ув'язнених. Так що не треба відбілювати гундосика, це повноцінна диктатура, абсолютна.
показать весь комментарий
21.02.2025 14:04 Ответить
Я б просто заходив під Tor обгорнутому VPN під Whonix з апаратним тором винесеним за межі будинку. І у мене все це є готове до використання, просто не бачу потреби. Якщо потреба буде, детальна інструкція полетить мережею по всім акаунтам, якім вона потрібна, скажімо через А ще є Корсун і безліч інших людей, які розбираються в мережевій безпеці. Їм з нами воювати взагалі безсенсово, ми не становимо справжню небезпеку для держави, більше навіть корисні. Але якщо справді коса на камінь, то ця дірява держава може потужно відхопити, але навіщо їй це? І нам це навіщо? Якось так. На cert.gov.ua ще рік тому лежали документи військові з грифом ДСП, майже у вільному доступі, підмінити номер в адресі і заходь читай, про що можна говорити? Не хотів викладати щоб не стати "російським агентом"))
показать весь комментарий
21.02.2025 18:18 Ответить
А варто було б, в Китаї в свій час на початку епідемії до міст підтягнули артилерію і танки. І це відомо виключно з стрімів китайською мовою, тобто не всі навіть китайці про це знають. Для когось це нормально, готовність стріляти по цивільним, це дуже ок, всі ж розуміють, епідемія. Для мене це військова диктатура.

P.S. Зеля вбиває однозначно менше русні, але робить це. Якщо русня вбиває тисячами, Зеля десятками, питаняя лише в масштабі.
показать весь комментарий
21.02.2025 18:40 Ответить
Біс його знає) Я з 14го року таке понаписував, що лячно стало коли передивився, видалив. Але інших садять. Бутусов наша мамка-Берегиня)
показать весь комментарий
21.02.2025 18:45 Ответить