10056 посетителей онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Про сприйняття суворої реальності

путін

Не хотів публікувати цей текст. Бо він про сприйняття суворої реальності.

Інколи треба заплющити очі і подумати, що про нас думає ворог.

проблема відсутності результатів перемовин в одному: Путін впевнений, що може дотиснути Україну. Захопивши її разом з Києвом.

Ось і все.

Він просто в це вірить, що це рано чи пізно станеться наша повна капітуляція.

Основний фактор, який підживлює його віру - це несталість наших союзників, зокрема США. Путін вірить:ось-ось і Штати можуть зупинити допомогу. Європу він вважає слабкою й нерішучою. До того ж, у нього є Угорщина, яка може заблокувати будь які рішення ЄС та НАТО.

І без Орбана… у Франції скоро вибори, у Німеччині хитка коаліція, Британія сама допомогу не витягне. Після Президенських виборів навіть з Польщею можуть бути проблеми.

Європейські лідери можуть збиратись в Києві, демонструючи єдність. Але, Путін знає, що вже наступного року, це можуть бути інші лідери. А разом з ними зміниться і політична позиція їхніх країн.

Заклики світових лідерів до миру Путін сприймає як прояв слабкості, як нестачу кисню у борця під час удушення –ось-ось він почне хлопати по підлозі рукою.

Підживлюють віру Путіна і наші втрати території. Кожного разу після доповідей що російська армія взяла Торецьк чи Часів яр, він сподівається що ось-ось і впадуть ще Покровськта Мирноград, фронт обвалиться, і можна буде просунутись кілометрів на 50-100. Рік тому вони так пройшли з Авдіївки до Покровська.

Путін сподівається що наша мобілізація провалиться остаточно; що фактів СЗЧ та дезертирства буде все більше; на психологічну втому наших людей; на те, що в окопах не залишиться нікого.

Власне всі його сподівання не безпідставні. І в багатьох моментах ми не допрацьовуємо і самі підживлюємо його віру.

І тому війна буде продовжуватись.

В цьому році точно.

А тепер головне питання - у що віримо ми?

У те що війна скоро закінчиться і настане 22 рік, ми провернемось до колишнього життя?...

В чому полягає наша віра і наша мета? Ми вже "вірили в ЗСУ", вірили в Трампа… Але дива бувають лише в казках: молитись за ЗСУ і нічого не робити для перемоги – не працює!

Наша мета зараз має бути в мобілізації країни. У ставці на технології. У вибудові ешелованої оборони. У наведенні ладу в дроновій галузі. І у сприйнятті народом реальності.

Наша мета - зробити все, щоб знищити віру росіян, що нас можна перемогти.

Це справді складно. Але це єдиний шлях вижити.

ані Трамп, ані дива, ані "саме якось пройде" - не врятують нас від ворога. Настав час подивитись реальності у вічі. Пропагандистський оптимізм, надії на "коаліцію рішучих", фейсбучна боротьба один з одним – все це лише відволікає від реальності і віддаляє мир.

Нашу долю і нашу свободу визначаємо ми. Тут і зараз. Як би пафосно це не звучало.

І все що я хочу сказати - нам треба налаштовувати країну на довгу асиметричну боротьбу.

Скільки буде тривати боротьба ?

Поки ми не зламаємо віру росіян.

Іншого варіанту немає.

Топ комментарии
+23
Наша мета зараз має бути в мобілізації країни. У ставці на технології. У вибудові ешелованої оборони. У наведенні ладу в дроновій галузі. І у сприйнятті народом реальності. Джерело: https://censor.net/ua/b3553730

Коли ж цей народ ,скотиняка така ,сприйме реальність ?

Коли вже собака перестане красти на тендерах і контрактах ? Брати корупційні відкати ?

Коли гад такий перестане саджати бойових офіцерів і випускати - зрадників-корупціонерів - колаборантів ?

Коли ,падло таке , відмовиться від "броні " -і поміняє прокурорів ,набушників та депутатів з їхніми дітьми та родичами ,що четвертий рік стоять насмерть ?

Коли цей народєц виїде зі своїх Монако та Буковелів на штурм Курської області чи Покровська ?

Пересяде зі своїх Тесл, Крузаків та Порше на танки та хімарси ?

Коли, НАРОДЕ ,перстанеш "бусифікувати " на вулицях поліцейських та групи сервісної підтримки?

Коли ж ти лінивий народе все таки МОБІЛІЗУЄШСЯ і наведеш порядок в країні ?

Депутати,міністри та прокурори - вони ж не сталеві - і на четвертий рік безперервної війни можуть не витримати пити хенесі і жерти червону ікру тримати оборону в посадках та бліндажах ...

Одним словосполученням - СОВІСТЬ ,НАРОД, ТИ МАЄШ ЧИ НІ ?
показать весь комментарий
22.05.2025 15:36 Ответить
+15
Навіть не читав, але вгадаю:
перша половина - про ненажерливість ***** і слабкість союзників,
друга - "ми повинні", "ми мусимо" і т.ін.

І от головне питання: крім пафосних закликів - що реально маємо?
Суцільна лояльність до корупції, зриви поставок, кумівство, "зручні" замість професійних на посадах.
Проблем повно, а гасла типу "зараз як піднажмемо" вже не працюють.
показать весь комментарий
22.05.2025 15:48 Ответить
+15
Підтримую:
1. Закиньте Стерненку, а то очі треба лікувати (у нього ж зовсім біда, не бачить нічого, тому і не мобілізується), та і утримання брогьованого ренджа з охороною від СБУ теж недешева штука.
2. Закиньте Чмуту і спіть спокійно, знаючи, що десь 20-30 відсотків з ваших донатів ніколи не дійде до бойових бригад, і осяде в регіональних ТЦК. А ви думали Чмута просто так не чіпають?
3. Закиньте Лачену, а то йому вже 25 років, скоро мобілізують, у вас останній шанс використати шанс і задонатити хрін зан кому, хрін зна якій бригаді. Бо звітів то немає...
3. Закиньте Мадяру, бо непросто живеться людині, яка підтримує Генштаб у боротьбі проти ненависного колишнього комбрига 47 ОМБр, це ж так складно, прикривати генеральські сраки.

Закиньте, не скупіться, а то у нас справи взагалі біда...
показать весь комментарий
22.05.2025 16:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Гіпотетично домовитися можно але в данному випадку є офіцер кдб (якщо Ви не мали з ними справу то знайте що там тільки виконання їхніх вимог а не якісь домовленості). І якщо навіть виконати всі їхні вимоги то через якийсь час буде заява про недотримання і знову те саме що й зараз.
показать весь комментарий
22.05.2025 17:08 Ответить
Так Ви просто банальний сєпар який робить вигляд що не знає як виконувалися рф Мінські угоди ( кожен місяць 15-20 убитих українців).
показать весь комментарий
22.05.2025 19:09 Ответить
Думаю, що за кілька мільярдів доларів і гарантії особистої недоторканості пуйла на повідці той же дон-дон в Міжнародний трибунал приволоче. Але корпораціям вигідніше вкласти кількасот мільярдів у розробку та виробництво озброєння і отримати прибутки, чим витратити кілька мільярдів в мінус і закрити питання.
показать весь комментарий
22.05.2025 18:28 Ответить
Нахер ти мені тут потрібен?
показать весь комментарий
23.05.2025 16:11 Ответить
Навіть не читав, але вгадаю:
перша половина - про ненажерливість ***** і слабкість союзників,
друга - "ми повинні", "ми мусимо" і т.ін.

І от головне питання: крім пафосних закликів - що реально маємо?
Суцільна лояльність до корупції, зриви поставок, кумівство, "зручні" замість професійних на посадах.
Проблем повно, а гасла типу "зараз як піднажмемо" вже не працюють.
показать весь комментарий
22.05.2025 15:48 Ответить
Підтримую:
1. Закиньте Стерненку, а то очі треба лікувати (у нього ж зовсім біда, не бачить нічого, тому і не мобілізується), та і утримання брогьованого ренджа з охороною від СБУ теж недешева штука.
2. Закиньте Чмуту і спіть спокійно, знаючи, що десь 20-30 відсотків з ваших донатів ніколи не дійде до бойових бригад, і осяде в регіональних ТЦК. А ви думали Чмута просто так не чіпають?
3. Закиньте Лачену, а то йому вже 25 років, скоро мобілізують, у вас останній шанс використати шанс і задонатити хрін зан кому, хрін зна якій бригаді. Бо звітів то немає...
3. Закиньте Мадяру, бо непросто живеться людині, яка підтримує Генштаб у боротьбі проти ненависного колишнього комбрига 47 ОМБр, це ж так складно, прикривати генеральські сраки.

Закиньте, не скупіться, а то у нас справи взагалі біда...
показать весь комментарий
22.05.2025 16:17 Ответить
Що там по фінансах Мадяра сказати не можу, але як він "злив" бойового комбрига (причому Мадяр - це дрони, а сам комбриг - це фактично передній край фронту, практично штурмовики) - це не те, що дивно, а прям якось ницо
показать весь комментарий
22.05.2025 16:23 Ответить
Це не звіт. Навіть у того самого Чмута, як би він мені не подобався, все одно розписано - скільки коштує, що саме купили, куди віддали. Звіти Стерненка: сфоткалу декілька дронів, сказали що передали тим то, та і по факту це все... Скільки витратили, куди і кому пішли ці кошти - а то не ваша справа, ваша справа давати ці самі гроші йому
показать весь комментарий
22.05.2025 16:25 Ответить
А нащо скандали? Театр чотирьох акторів з назвою "замах пенсіонерки на одного очкарика і двох СБУ-шників" сам по собі заслуговує на премію)
показать весь комментарий
22.05.2025 16:29 Ответить
Блін, забув дописати ще одну думку: безсумнівно, самі чесні і порядні волонтери їздять на броньованих рейнджроверах і під охороною СБУ. А то такі чесні і кришталеві люди, що їх треба оберігати, як зіницю ока)
показать весь комментарий
22.05.2025 16:31 Ответить
Та без проблем, я і переконувати нікого тут не збираюсь. Ввечері піду передам готівку батькам через передачку, а то вже і перекази оподатковоють, і пенсіонерам хрін вижити на 3000 в місяць. Без проблем, у стерненка і броньовик, і охорона від спецслужб, а в мого батька 3 000 на місяць після 25-ти років роботи вчителем. Країна мрій, нічого не скажеш...
показать весь комментарий
22.05.2025 16:35 Ответить
Все вірно написано!
показать весь комментарий
23.05.2025 08:07 Ответить
"В чому полягає наша віра і наша мета?
Наша мета зараз має бути в мобілізації країни.
Нашу долю і нашу свободу визначаємо ми."
Тезово: ми вирімо що настане слушний момент, можна буде з'ї*атися в Європу, і небезпідставно!
Забудьте про мобілізацію, цей термін має зникнути взагалі з інформпростору, він викликає абсолютне несприйняття.
Мають бути вироблені абсолютно нові правила, без зцілюючих ВЛК і забивання людей на вулицях. Оцю дурню з наловом припиняти треба негайно. Мазурашу озвучив статистику, з наловлених залишається в армії 6%. Шість прописом відсотків! Як у відомому мемі "Ви угараєте?".

Так, нашу долю і свободу визначаємо ми. І єдиний варіант якось позитивно її визначити, це негайно повернути на вулиці лад і законність. Вулиці порожні, села порожні, люди бігуть по півмільйона легальних, сто тисяч нелегальних, з яких впіймали половину. Якщо це не приводить до тями, то вже не приведе ніколи.
показать весь комментарий
22.05.2025 17:02 Ответить
Абсолютно вірно. Без повернення держави, хоча б такої яка була, взагалі розмови не буде.
показать весь комментарий
22.05.2025 17:04 Ответить
Мінімум до початку війни, за концтабір взагалі ні у кого немає бажання скласти голову.
показать весь комментарий
22.05.2025 18:03 Ответить
Модератор, підарські боти понаписували коментарі.
Можна банити 🐐 мордих виродків )
І так: закиньте донат Стерненкові, Повернись живим, Лачену, Яковині, Мадярові, К2 і т.д.
Слава Україні!
Героям Слава!
Слава Нації!
Смерть руzкім nigapaм!
показать весь комментарий
22.05.2025 16:04 Ответить
А в нас що є якісь інші варіанти? Чи ви хочете, щоб окопи дійсно стали пустими і кацапи за рік-два маршем увійшли у Київ?
показать весь комментарий
22.05.2025 19:37 Ответить
Ну тутешні диванні пенсаки не поділяють таку думку, їх ще з часів совка навчили, що чоловік має вмирати за державу, правда яка в ********* капіталістичному світі належить кільком відсоткам її мешканців
показать весь комментарий
22.05.2025 20:01 Ответить
У Франції вибори через 2 роки.

Найкраща мобілізація - це портнофікація мародерів.
показать весь комментарий
23.05.2025 06:29 Ответить
Кацап, заткни пельку. Всрався і втік за кордон, то сиди під шконкою та мацай рвану сраку)
показать весь комментарий
23.05.2025 06:33 Ответить
Ще одна кацапка за три рублі.
показать весь комментарий
23.05.2025 06:34 Ответить
такі прості факти ,як некомпетентний президент та його бандюковська шобла ,нічого вам не нагадує ?які включили голосний шантаж ,шо "путін нападьот "коли у 20р, люди вийшли на Майдан ,з лозунгами ,зелю Геть ! чого завжди опускається цей факт ? і ви всі знаєте , як шо зеленського викинуть з крісла ,і виберуть Порошенко ,війна скінчиться дуже швидко !!! песімізм непогано , коли ти знаєш ,шо маєш час ...а сьогодні його нема ,треба гарантоване переміріє і вибори ,а на це треба мати мізки та політичний розум !!!
показать весь комментарий
22.05.2025 16:37 Ответить
Не хочу я нічого сприймати. Відкривайте кордони, і не вирішуйте за людей як їм жити і за що вмирати
показать весь комментарий
22.05.2025 19:52 Ответить
Росіянин/рускій - це політична нація. Всі перелічені вами етноси - це все росіяни/рускіє. Ніколи не існувало етнічних «рускіх», бо це з самого початку Московії була тотальна солянка з північних, східних словʼян і монголів, трошки приправлена південними русью/русинами, які втекли з Києва після захоплення його ординцями.
показать весь комментарий
23.05.2025 02:51 Ответить
Демократіям потрібна держава, позбавлена суїцидальних схильностей і культу смерті і війни
показать весь комментарий
23.05.2025 11:23 Ответить
Так. Принаймні релігійна елітка це зробила. З того часу і бере початок МПЦ
показать весь комментарий
23.05.2025 11:25 Ответить
Це мовою пана Карася , але інтерпретували правильно.
показать весь комментарий
22.05.2025 20:19 Ответить
А якщо після нього д овлади прийде розумніший диктатор, що тоді? Чи ви маєте ресурси вбити путіна і опісля забезпечити недопуск там до влади реваншистів?
показать весь комментарий
22.05.2025 20:20 Ответить
Можемо вести технологічну, але ведем таку ж м'ясну, як і росіяни. То лижі не їдуть, чи керовніки дурні?
показать весь комментарий
23.05.2025 10:50 Ответить
Лідор треба у авторитарно-тоталітарних державах. Демократіям треба ідея, за котру хотілося б воювати, країна, у котріц хотілося б жити. А коли з країни хочуть втікнути куди подалі, то ніяке гуртування потужними вечірніми відосіками не допоможе.
показать весь комментарий
23.05.2025 10:53 Ответить
Страница 2 из 2