8846 посетителей онлайн
9 556 106
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Як виграти війну?

зсу

Тисячі ідей, деякі завідомо смішні, деякі звучать розумно.

Від "перестати красти" до " побудувати ешелоновані лінії оборони".

Від "побудувати ефективну систему" до "поставити міністром Петрика П'яточкіна, він спасе ситуацію".

Кожна сторона в історії, яка програє, намагається судомно знайти кнопку "виграти війну".

Такої кнопки не існує, але існує ключ до прийняття правильних рішень.

"Напевне Берлінська говоритеме про дрони" - подумали уважні читачі. Ні, цього разу це якраз не про дрони. Це про людей.

Ключ - правильні люди на правильних позиціях.

Як це зробити?

Необхідно оцифрувати людей.

Люди теж роботи, є хард - тіло, є софт - мозок.

І є ТТХ, що визначає функціональні можливості.

І під кожного робота є свої задачі.

Ми часто роботів в яких максимальні спроможності по ТТХ піднімати шлагбаум - ставимо на задачі управляти цілими бригадами.

І навпаки. Робот який може управляти великими командами роботів - йде по тупому штурмувати посадку або копати окоп.

А потім дивуємось чому за 12 років війни не побудована здорова система.

Без перебільшення це ключ до вирішення наших основних задач і побудови дієвої системи!

Правильні люди на правильних позиціях, згідно ТТХ, тобто згідно спроможностей мозку (програмного забезпечення).

Приклад: ті підрозділи де командири на своїх місцях - показують найкращі результати.

А ми ставимо Міністром оборони Тарана, і дивуємось чому були не готові до війни. А цей міністр втрачає перед вторгненням для країни 1.5 роки часу.

Це не означає що він погана людина, це означає що його ТТХ це бути наприклад військовим аташе.

Але не Міністром. Інший масштаб і спроможності.

Згодна з Пашою "Лазарем", в нас було дві основні переваги - дрони і люди, обидві втрачено.

В нас була перевага в дронах тактичного рівня - тепер ми навчили русню в дрони, перевагу давно втрачено.

В нас була перевага в мотивації людей, черги під військоматами - цю перевагу теж втрачено.

Тепер єдиний шанс - ефективно застосовувати всі оборонні ресурси, в тому числі описати самих себе як роботів, по ТТХ, по функціоналу і відповідно до цього застосовувати.

Можливість величезні, люди оцифровуються дуже швидко: тести на IQ,відгуки колег, конкретні KPI по проектній роботі, etc.

По кожному роботу в оборонці (військовий, чиновник): цифрова картка.

Від рівня ротного, начальника управління, etc.

Основна проблема - ключові призначення йдуть по особистим емоціям, симпатіям, хто з ким дружить/спить, родичі, дітей хрестили/горілку пили.

Це все одно що купляти машину, і дивитися чи вона симпатична. А не на об'єм двигуна, розмір бака, прохідність і так далі.

Давайте себе оцифруємо. Тоді одразу стане видно хто чого вартий. Хто вміє будувати проекти стратегічного масштабу, а хто максимум помічник заступника начальника районного ЖЕКу.

P.S. Я цілком свідома того, що ця ідея занадто футуристична і незручна, щоб хтось пішов реалізовувати її прямо зараз, восени 2025 року. Хоча реалізувати можна буквально за кілька місяців, і я особисто готова виконати зі своєю командою цей проект для держави безкоштовно і під ключ.

Але до цієї ідеї за кілька років все одно повернуться. Питання лише скільки толкових людей ми втратимо за цей час.

Скільки людей будуть приймати неправильні рішення, бо знаходяться не на своїх місцях.

Топ комментарии
+22
Грета ти наша
показать весь комментарий
01.10.2025 07:58 Ответить
+17
Як виграти війну?

Просто перестати програвати.
показать весь комментарий
01.10.2025 07:31 Ответить
+16
Ага цифровий ГУЛАГ, хтось вірить цій єрмаківській хвойді?
показать весь комментарий
01.10.2025 10:53 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
"По тупому йде штурмувати посадку..." - мабуть авторку тут трошки занесло
показать весь комментарий
01.10.2025 07:23 Ответить
Як виграти війну?

Просто перестати програвати.
показать весь комментарий
01.10.2025 07:31 Ответить
Грета ти наша
показать весь комментарий
01.10.2025 07:58 Ответить
%б твою мать...
показать весь комментарий
01.10.2025 08:17 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=_KDLBt9wh_M Як виграти війну?
показать весь комментарий
01.10.2025 08:43 Ответить
Правильна ідея, але вона неправильна по формі, тобто не "цифрування", а щось інше для визначення ТТХ людей, бо люди не роботи і ніколи ними не будуть.
показать весь комментарий
01.10.2025 08:59 Ответить
Дочитав до "А ми ставимо Міністром оборони Тарана, і дивуємось чому були не готові до війни. Джерело: https://censor.net/ua/b3577130" і оторопів !
" Ми" призначили йолопа міністром чи ЗЕленийХЕРпіду? "Ми" не дивуємось а негодуємо,чому слуги злочинно готували країну до здачі !
А щодо ідеї "оцифровки" суспільства то перекласти на плечі ШІ чи команди шановної пані кадрову політику небезпечно- дЄрмаковська вертикаль 5-6 "ефективних"менеджерів можуть без корита залишитись.
показать весь комментарий
01.10.2025 09:24 Ответить
************ і боєздатна армія Ізраїлю витрачає 200 млн. доларів на добу на війну, але два роки не може виграти війну в Газі. Україна може воювати і 50 і 100 років.
показать весь комментарий
01.10.2025 09:30 Ответить
З самого початку слушна думка "перестати красти" і спрямувати кошти на озброєння і лінії оборони. Коли в будинку немає дверей, то в першу чергу встановлюють двері, а не роблять ремонт і не покупають меблі.
показать весь комментарий
01.10.2025 09:38 Ответить
Оцифрувати і дати кацвпам вкрасти інформацію. Феєрично. Довірити якійсь Берлінській з командою невідомих людей сформувати секретний інфомасив щодо біороботів зі статусом громадян. На усе про все - пару місяців. Уявляю "якість" цієї інфи, яка визначатиме долі наших людей - кому подвір"я підмітати, а кому кабміном керувати. Дитячий садок.
показать весь комментарий
01.10.2025 09:49 Ответить
"Згуртуватися навколо лідера"
показать весь комментарий
01.10.2025 09:50 Ответить
Пані Берлінська. Тут таке діло... Там, цей... Пан Сибіга озвучив плани "закінчити війну" до кінця цього року...
показать весь комментарий
01.10.2025 09:51 Ответить
Люди витрачають купу грошей не для того, щоб отримати владу і потім виконувати рішення, прийняті іншими, а тим більше якоюсь програмою. Але навіть це зовсім не означає, що їх не можна змусити робити це. Іноді буває достатньо лише взяти картонки і вийти з ними на вулицю.
показать весь комментарий
01.10.2025 10:14 Ответить
Оцифрувати людей вже намагалися в гітлеровських концтаборах, це взагалі заборонено міжнародними законами. Тому ,якщо не хочете стати зеком в конц.таборі -не погоджуйтеся на оцифровку.
показать весь комментарий
01.10.2025 10:19 Ответить
от і закотилася звізда берлінської.
не ******* її більше а опє.
не запрошують на фотосесії в кабінет/студію з зеленими шкіряними кріслами.
а, так топила, так всиралася проти пороха, за зе!гніду.

коментувати берлінську немає ніякого сенсу і ніякого задоволення.
пані марія, ти ж казала, що маєш зв'язки за кордоном.
то, може поїхала б, та не мучила ні себе ні оточуючих?
показать весь комментарий
01.10.2025 10:50 Ответить
Спочатку треба дати чітке і реалістичне визначення терміну " Виграти війну". Що конкретно під цією фразою має на увазі пані Берлінська? Мене цікавить тільки конкретика. Де та тонка грань між "виграти війну", чи " незовсім виграти війну"????
показать весь комментарий
01.10.2025 10:51 Ответить
Ага цифровий ГУЛАГ, хтось вірить цій єрмаківській хвойді?
показать весь комментарий
01.10.2025 10:53 Ответить
Вигнати зеленського та його банду!
показать весь комментарий
01.10.2025 11:03 Ответить
оцифровка людини, знеособлення, людина становиться мясом і просто розхідним матеріалом.
Хоча яка різниця якщо це явище на папері чи в цифрі.

ПС:Бубочка в стратегії в дитинстві не грався, будувати бараки, наймати юнітів і добувати золото він не знає як.
показать весь комментарий
01.10.2025 11:14 Ответить
Пані Марія не має бажання найперше оцифрувати головного робота країни? Напевно боїться,, що по своїм ТТХ він не здатен ні на що більше, ніж проведення корпоративів в компанії підпилих ділків типу міндіча
показать весь комментарий
01.10.2025 11:18 Ответить
Є така східна притча про мудреця у якого зносилося взуття і він вичитав у книзі , щоб купити нове потрібно зняти мірку з ноги. Витративши чимало часу на зняття мірки він прийшов на ринок , де звичайний продавець відкрив йому просту істину: для того щоб купити взяття мірка не потрібна, потрібно мати ноги і гроші.
Для того щоб виграти війну потрібна фізична наявність ресурсів та фінансів , оцифрування не дасть жодного ефекту якщо не буде чим і за що воювати. І починати "вигравати" війну потрібно перш за все з присікання корупції та мобілізації всіх доступних фінансових та економічних ресурсів. Те що пропонує Берлінська -повна маячня , не має ні відповідних технологій ні фінансів на реалізацію подібних "футуристичних" ідей.
показать весь комментарий
01.10.2025 11:49 Ответить
Пані Берлінська мабудь не в курсі що "виробництвом" її улюблених дронів які мають виграти війну і рожевих Фламінго зайнята кінопродюсерська компанія друзів Лідера. ЄС виділяє на це мільярди євро, тому не сумніваюсь що війну виграємо. Навіть без оцифрування
показать весь комментарий
01.10.2025 11:51 Ответить
А от і нійуха. Пані має раціо. Спочатку люди, потім двері. Бо якщо ти поставиш встановлювати ті двері тік ток блогера чи маркетолога, то будеш мати красівєнькі розовєнькі двері, але петлі спочатку прикрутять не з того боку, потім з того, але не на тій висоті, а встановлені двері не будуть зачинятися, бо не підходять дверному пройому по розміру.
показать весь комментарий
01.10.2025 11:59 Ответить
"ми ставимо Міністром оборони Тарана". Не вплутуйте мене у цей саботаж зеленої макаки. Якщо Ви у цьому брали участь, пишіть "Я", а не "ми".
показать весь комментарий
01.10.2025 12:02 Ответить
"Давайте себе оцифруємо. Тоді одразу стане видно хто..." ще залишився, щоб відправити його на забій в окопи! От як можна давати такі пропозиції нацистського людожерського штибу? Ми вже й так живемо майже в концтаборі без всякої цифровізації...
показать весь комментарий
01.10.2025 12:19 Ответить
Необхідно оцифрувати людей.
Це підготовка до чіпізації, вже не знають як її почати...
показать весь комментарий
01.10.2025 13:02 Ответить
Та ніяк - не морочте людям голову
показать весь комментарий
01.10.2025 13:08 Ответить
Всі ці ідеї гарно працюють, якщо ти їх можеш впроваджувати, а ворог - ні. А коли ворог все легко переймає, а потім ще й масштабує завдяки більшим ресурсам - ну, що ж тут... Це як бомбардування союзників у Другу світову - американці з британцями могли клепати стратегічні бомбардувальники, а німці - ні, тому бомбардування мали значення. А якби таке робили й німці, та ще й в кілька разів масштабніше - картина виглядала б інакше. Так шо "зайчики, станьте їжачками".
показать весь комментарий
01.10.2025 14:11 Ответить
посадити довічно!
малюська ж настроїв приватних в'язниць.
показать весь комментарий
01.10.2025 14:24 Ответить
Так може доручити встановлення дверей фахівцям? Хоча якщо всі гроші витратити на меблі, то не буде можливості замовити двері навіть у блогерів з маркетологами.
показать весь комментарий
01.10.2025 14:25 Ответить
Я вже тисячу раз писав, як виграти війну-скинути Надю Савченко в якості бімби на кацапів
показать весь комментарий
01.10.2025 14:27 Ответить
Стосовно ідеї "оцифровування" людей для потреб сил оборони. Вона заслуговує уваги.
В Китаї вже існує національна цифрова система "соціального кредиту", яка "оцифровує" китайців, визначаючи їх місце в китайському соціумі, виходячи з китайських цифрових "ТТХ" добропорядних громадян. Для аналізу та висновків-рекомендацій використовується AI.
https://infolight.in.ua/2025/09/11/tsyfrovyj-gulag-zhyttya-pid-pylnym-okom-derzhavy/

У народно-визвольній армії Китаю (PLA) існує система оцінки кадрів (офіцерів та вищого командування), яка включає елементи цифрової обробки даних, але вона не є повноцінною аналогією цивільної системи соціального кредиту з постійним моніторингом поведінки через AI та big data. Замість цього це комбінація традиційної ієрархічної системи балів, рейтингів та інтеграції з ширшою системою соціального кредиту для покарання порушників.
показать весь комментарий
01.10.2025 14:30 Ответить
посадити на довичне ст 111 ЗЕИУДУ И ОЙГО ,ПОСИБНИКИВ ,ще ТАКИХ, ЯК ЦЯ ВИДМАЗУВАЧКА БАНДИ
показать весь комментарий
01.10.2025 15:24 Ответить
Ти в ЗСУ?
показать весь комментарий
01.10.2025 15:24 Ответить
знайти в собі сили і мотивацію перемагати не зважаючи на ворогів та своїх!
показать весь комментарий
01.10.2025 15:26 Ответить
Поясню доступніше на прикладі тих же ліній оборони. Грошей в них пішло чимало. Багато вкрали, є відповідні свідчення. Але ж багато й реальних ресурсів: будматеріалів, людино- і машиногодин було використано неефективно, збудовані непридатні лінії оборони. А все чому? Тому що їх планували і проєктували люди, які поняття не мали якими ж ті лінії мають бути.
Той варіант, який пропонує Берлінська, дозволить хоч невелику частину людей застосувати ефективніше, а значить отримати ще хоч мізерну, але додаткову перевагу над ворогом в протистоянні, де найменша піщинка може змінити баланс на шальках терезів.

Звичайно, неефективність починається на найвищому рівні. І найвищий рівень в Україні - це не президент насправді. Це - парламент. У нас парламентсько-президентська республіка. В 2014 році, які б відморожені не були тоді депутати, але вони взяли відповідальність в критичний момент. Зараз же вони не відчувають критичності моменту, не на їхніх спинах той тягар, який вже неможливо тримати. Але було б добре, якби вони усвідомили свою відповідальність, сформували уряд національного порятунку, усунули від управління країною канцелярію президента, повернувши її до властивих функцій. Ех, мрії…

А стосовно «перестати красти». Це значно складніше. Це вкорінено в соціальні норми і викорінюється поступово. Більшість країн так до цього й не прийшли. Навіть західні країни, у яких традиційно низький індекс сприйняття корупції, просто навчилися в цю корупцію грати за іншими правилами, але кацапи оголили і у них цю проблему - європейські та американські політики продаються аж бігом. Так, є приклад Скандинавії, але це довгий шлях зміни суспільної свідомості, який навіть у воєнних реаліях нам не пройти ні за рік, ні за пʼять. Це питання зміни поколінь. І тут найкраще, що можна зробити, - це не красти самому і повідомляти куди слід про тих, хто краде. Скільки разів ви офіційно повідомляли про корупцію? Я двічі.
показать весь комментарий
01.10.2025 15:32 Ответить
Йа в сваей галаве вайну уже закончил. (С) вазеленский
показать весь комментарий
01.10.2025 15:32 Ответить
Все значно простіше. Більшість грошей вкрали. А те що збудували і виявилось непридатним теж тому, що доручили тим, хто зробив більші відкати, а також вкрали вже на нижчих рівнях. Не треба винаходити велосипед. Просто не красти і доручати справи фахівцям, а не тим хто дає відкати.
показать весь комментарий
01.10.2025 15:59 Ответить
Якби ж то все було так просто. От взяли і всією країною перестали красти. І всі щасливі - перемога, мир і процвітання.
Дуже наївно на таке розраховувати.
Далі не пояснюю. У Вас надто мало розуміння того, як все відбувається в житті.
показать весь комментарий
01.10.2025 16:05 Ответить
Так у Вас надто мало розуміння того, як все відбувається в житті. На прикладі побудови захисних споруд. Всі хто може побудувати лінії давно відомі. Зненацька можуть з'явитися тільки Рога і Копита з великими відкатами. Тому треба тільки почати виконувати закони. Тоді тендер виграють ті, що запропонували найкращі умови, а не найбільші відкати. I змінити щось може тільки виконання законів, а ніяка не цифровізація. Складання усіляких нових реєстрів це тільки привід для чергового розпилу бабла. І не розуміє того тільки той, хто переграв в стратегічні ігри. Але навіть у грі може дуже швидко з'явитися повідомлення "Люди покидають Вас, мілорд". Тому хто не розуміє, або робить вигляд що не розуміє, що тільки виконання законів на всіх рівнях може виправити ситуацію, а не маячня про черговий реєстр для розпилу бабла, дійсно далі марно щось пояснювати.
показать весь комментарий
01.10.2025 16:42 Ответить
вона почала солі курити?
чи що?

шо значить оцифруемо?
я програміст з 97 року, нічого не пойняв...
показать весь комментарий
01.10.2025 16:46 Ответить
Знов ні про що.
показать весь комментарий
01.10.2025 17:06 Ответить
А якщо буде мало, то Жекою Диким шліфанути.
показать весь комментарий
01.10.2025 17:08 Ответить
Необхідно оцифрувати людей.

Люди теж роботи, є хард - тіло, є софт - мозок. Джерело: https://censor.net/ua/b3577130

Можна якось зупинити землю? Можна я зійду, а? А ви робіть що хочете, а?
показать весь комментарий
01.10.2025 17:12 Ответить
Манера подачі незвична, але конкретна і, як не мене, то все вірно написано, без зайвих емоцій і дуже точно.
показать весь комментарий
01.10.2025 17:32 Ответить
Войну выигрывает тот, кто на неё не явился
показать весь комментарий
01.10.2025 17:36 Ответить
"Тому що їх планували і проєктували люди, які поняття не мали якими ж ті лінії мають бути."

Їх планували і будували люди які дуже добре знали як на них вкрасти, а вам лохам потім розповідають "ооойййййй, точно - треба ж було військовим це доручити, а не ВЦА, оце ми тупанули, ну буває - наступного разу краще зробимо"

То до чого тут люди і їх кваліфікація коли із самого початку задача розглядалась в площині "як зручніші вкрасти".

І Берлінська це чудово розуміє, тільки прикидається тупенькою.

Раніше не було ніякої цифровізації, тестів на АйКью, та навіть персональних справ на кожного офіцера ніхто не вів - а війни вигравались, талановиті полководці отримували найкращі посади , навчали найздібніших підлеглих, розробляли стратегії і перемагали.

І без ніяких Пьодорових з Берлінськими це робилось - але є одна малерька деталь - акторів пісюнкового жанру тоді теж до керування країної ніхто не допускав.
показать весь комментарий
01.10.2025 17:54 Ответить
так-так, відтворення Чорного Дзеркала в реальному житті нам обов'язково допоможе виграти війну - щоправда тільки війну влади проти власного народу, але то вже дрібниці.
показать весь комментарий
01.10.2025 17:58 Ответить
та це ж просто !
треба заварити на один стакан пачку чаю - і получається балдьожний цифір
показать весь комментарий
01.10.2025 18:01 Ответить
- Закусывать надо! (с)
показать весь комментарий
01.10.2025 18:13 Ответить
Що там конкретного? Що знов треба зняти з посад неправильних людей і посадити привальних? Це і дворовій собаці відомо. Хто має вирішувати, кого куди треба садовити? Берлінська, Чмут, Бутусов, чи може Усик? Припустим, це має вирішувати ШІ. Хто цей ШІ має створити і на яких прикладах навчити? Чому саме на цих, а не тих? Здається, у пошуках вундервафлі, Марія вже з глузду з`їхала.
показать весь комментарий
01.10.2025 18:56 Ответить
Люди на посадах згідно здібностей а не звязків? Цього ніколи не буде! Бо то тоді десятки генералів і сотні полковників підуть на*уй. Хто ж для себе таке зробить?
Про що вести мову якщо навіть вільний перехід з підрозділа в підрозділ неможливий. Бо тоді сотні командирів-уібанів залишаться без особового складу. А ви пропонуєте їх взагалі сразу і без всяких церемоній? хех
показать весь комментарий
01.10.2025 18:59 Ответить
Ах да. А що робити з солдатами для галочки? Ну, я про інвалідів які на костилях, з убитими хребтами, просто хворі на голову яким навіть віника не можна довірити?
показать весь комментарий
01.10.2025 19:03 Ответить
Як звинувачувати Пороха у всих бідах,при його каденції,так ця пані була серед перших,а тепер про зєлю мовчить,як води в рота набрала,а може й не води!
показать весь комментарий
01.10.2025 19:17 Ответить
Не про відтворення-копіювання чужої системи мова.
Створенню ********, ефективних сил оборони заважає застаріла, радянська, непотична, корупційна система призначення командних кадрів. Поточний цифровий військово-соціальний рейтинг кандидата на командну посаду, який нічого не забуває, враховує як позитивні, так і негативні результати військової служби та цивільного життя у динаміці, створюється та аналізується навченим та захищеним АІ, може сприяти покращенню професійної компетенції та "політморсосу" командного складу сил оборони.
показать весь комментарий
01.10.2025 19:39 Ответить
Виграти просто, потрібно красти на всьому і виводити кошти за кордон. І хоча,ви у власному маєтку в мирній країні.
показать весь комментарий
01.10.2025 19:55 Ответить
Маячня пафосна.Берлінська тупа як пробка
показать весь комментарий
01.10.2025 20:31 Ответить
А як же ))) І ті бали будуть нараховуватись кому потрібно а решта тягнутиме лямку і отримуватиме електронні догани за чужі провали.
показать весь комментарий
01.10.2025 20:54 Ответить
В тому і проблема, люди не роботи.
показать весь комментарий
01.10.2025 21:27 Ответить
В тому-то і справа що якби наша влада і військове керівництво могли не красти, не назначати на посади сервільних сраколизів і впроваджувати швидкі реформи - русня ніколи б цього не скопіювала, як би їм того не хотілось і скільки б ресурсів вони не мали.
Але пані Берлінська пропонує замість того тільки якийсь вратий аналог Федерівської жижиталізації заради жижиталізації - який нам нічим не допоможе.
показать весь комментарий
01.10.2025 21:34 Ответить
АI, навчений на надійних та нескомпроментованих датасетах, не так просто надурити.
ВІн здатний працювати з великою кількістю AI-агентів, серед яких є такі, які виявляють спроби фальсифікацій та компроментацій, нейтралізують їх, як імунна система організму людини небезпечні бактерії.
Ви ж не сумніваєтесь, що штучний інтелект може стати розумнішим за всі ГШ світу, разом узяті?
показать весь комментарий
01.10.2025 22:11 Ответить
коронувати Лідора і дозволити сікти холопів!
показать весь комментарий
01.10.2025 22:53 Ответить
я майже впевнений що ти теж якийсь китайський ШІ
показать весь комментарий
01.10.2025 22:58 Ответить
От з себе і починати треба. Оцифруємо Берлінську і помістимо у музей "мєр і вєсов", нащадкам на згадку про країну мрій найвеличнішого
показать весь комментарий
01.10.2025 23:41 Ответить
Дякую! Ваш коментар дуже важливий для мене! 社会信用体系
показать весь комментарий
01.10.2025 23:59 Ответить
Не піздити гроші у військових, страчувати тих хто піздив
показать весь комментарий
02.10.2025 03:28 Ответить
еталоном чого?
показать весь комментарий
02.10.2025 04:53 Ответить
Люди теж роботи..... Берлінська - спочатку я думав що ти провокатор, потім - що ти агент фсб, потім - що ти ідіотка. А зараз бачу що ти і перше і друге і третє. Бо тільки провокатор буде розпалювати ворожнечу всередені країни, тільки агент фсб буде носитися з ідеями оцифрувати захисників та населення (дали завдання цифровізації для підготовки до виборів?) і тільки ідіот не знає що цифровізацію вже впроваджували. Нагадати хто? І гітлер і сталін - цифрували людей у концтаборах... Вони ставили досліди на людях і вважали людей роботами... Ти це пропагандуєш? Так ти спочатку себе оцифруй - може ума добавиться, а потім потужного та найдосвідченішого боневтіка, ну а далі по черзі -офіс, рада, кму ну і всіх корупціонерів, злодіїв та зрадників. А далі всіх вас вивезти в море де поглибше та втопити. Ото була би радість простим людям...
показать весь комментарий
02.10.2025 05:32 Ответить
Всіх будете оцифровувати на забій чи лише сільську бідноту?
показать весь комментарий
02.10.2025 08:03 Ответить
Берлінська говорить насправді "суспільство має стати єдиним механізмом". Ну роботом тобто, тобі сказали - ти зробив. Кожна деталь на своєму місці. Просто це звучить якось не дуже, пахне сталінізмом, тому вона використовує термін "цифровізація".

Всі вони тільки не кажуть, як би нам замість 28 мільйонів населення мати 100, замість заводу томатної пасти - завод з "томагавками", замість Зе - Черчиля, а замість Єрмака - Пілсудського, ну й замість Трампа - Рузвельта. Коротше, як би переміститися в ту реальність, яку хочеться.
показать весь комментарий
02.10.2025 09:32 Ответить
Люди ж і так оцифровані в тій же Дії. В нас не оцифровані способи прийняття рішень. Ніхто ж, як того міністра не призначає по цифровому чи якомусь конкретно визначеному шаблону, а тому що хтось з ним горілку пив, спав, гроші заробляв. Проблема в тому хто приймає рішення, а не в цифрових чи реальних якостях людей виконавців.
показать весь комментарий
02.10.2025 09:34 Ответить
І проблема потім в тому, що ніхто не відповідає за неправильно прийняті рішення. Прийняв на посаду міністра, що провалився - мінус бали до твого рейтингу прийняття рішень, поставив не тих командирів - пішов в мінус і на ніякі рішення вже не впливаєш. Тоді зразу буде зрозуміло хто на свому місці, а хто має займатись постановкою концертних номерів.
показать весь комментарий
02.10.2025 09:40 Ответить
Я давно кажу, що "оцифрувати" треба ТЦК - вони мали б створювати бази даних ВСІХ громадян, їх спроможностей і обмежень (а не оце все), а конкретні підрозділи б підрозділи чи оборонні підприємства просто вибирали тих, хто їм потрібний. А ганятися за ухилянтами - це справа правоохоронців... Ну а "цифровізація" самих військових мала б стати внутрішньою "кухнею" ЗСУ, але для цього потрібно поміняти всю військову бюрократію.
показать весь комментарий
02.10.2025 10:56 Ответить
Пані Берлінська висловила мудру думку :

Ключ - правильні люди на правильних позиціях. Джерело: https://censor.net/ua/b3577130

Бо це дійсно шлях до успіху .

Але рішення ,яке пропонує -для цього пані Берлінська -оцифрування - хибне. Як оцифрувати совість ? Як оцифрувати відповідальність ? Як оцифрувати дбайливість та піклування про людей ? Як оцифрувати чесність ?

Мені можуть заперечити ,що можна взяти показники ,цифри та звіти . Але простий приклад нашої держави показує нереальність такого підходу . З точки зору цифри ,звітів та на є - балів - в нашій країні - "торжєство дємократії" , воїни забезпечені ,що не знають куди дівати надлишки і на яких мальдівах проводити купу відпусток , поранені та інваліди купаються як вареники в маслі в турботливих державних лікарнях , а чиновники,бідні як церковні миші гарують за голу зарплату .

Така вона "цифровізація -діджиталізація" по українськи , і сподіватися що прийде "цифровий месія " і встановить царство цифрової справедливості та ефективності по дитячому наївно . Бо за клавіатурою ,що керує цифрою все так само буде знаходитися недосконалий з вадами неоцифрований чиновник.
показать весь комментарий
02.10.2025 11:02 Ответить
генератора брєдових ідей
показать весь комментарий
02.10.2025 11:03 Ответить
навіть для сталінізму потрібен Сталін а не клоун. єдиний механізм чи навіть робот не працюватьиме коли в нього замість робочої прошивки - ютуб-канал циркових новин.
показать весь комментарий
02.10.2025 12:18 Ответить
Ні, картонки це ні про що. Тільки стовпи вздовж Хрещатика і вєрьовки.
показать весь комментарий
02.10.2025 12:19 Ответить
а хто ж тоді розвалювати країну зсередини буде, якщо зєльона шобла з посіпаками розʼїдуться?
показать весь комментарий
02.10.2025 12:20 Ответить
Потрібне і апаратне, і програмне забезпечення. Це взаємодоповнюючі речі) І Черчиль без ракет нічого не зробить. А коли нема ні Черчилів (а в нашому випадку більш Маннергеймів), ні ракет - то це прям таки джекпот. Лишається тільки роботизація неплатоспроможного населення)
показать весь комментарий
02.10.2025 12:24 Ответить
Сралін і був клоун Бздлівий як і гундосе чмо.
показать весь комментарий
02.10.2025 12:24 Ответить
Вона ізначально була *******. Ти тіки помітив?
показать весь комментарий
02.10.2025 12:27 Ответить
Ти ще напиши "чи дійде шось" до гундосіка, єрмака, міндіча, арахамії і далі всі нацмени за списком
показать весь комментарий
02.10.2025 12:28 Ответить
наш ЗЕрчиль мав всі можливості щоб виготовити вже свої крилаті ракети і навіть балістику за 4 роки війни. Але все просрав і гроші *******.
показать весь комментарий
02.10.2025 12:30 Ответить
Наш народ мав всі можливості виготовити ракети за 34 роки незалежності. Але...)
показать весь комментарий
02.10.2025 12:39 Ответить
А як же "дрони робити на кухні?" Вже не актуально?
https://www.radiosvoboda.org/a/drony-berlinska-narodny-dron/32786590.html
показать весь комментарий
02.10.2025 14:05 Ответить
Верю!! Война роботов и ШИ уже не фантастика ! Теперь очередь за Нео с Матрицей.
показать весь комментарий
02.10.2025 14:33 Ответить
"ми ставимо Міністром оборони Тарана"Агов,марія,я його не сиавив!!!Дай пріщвище хто подав тарана на посаду і яка фракція проголосувала за призначення
показать весь комментарий
02.10.2025 16:05 Ответить
І хто ж цього Тарана зробив ГК?????
показать весь комментарий
02.10.2025 16:47 Ответить
ГБІ
показать весь комментарий
03.10.2025 05:25 Ответить
ай молодець, куштував я таке на лукьяні колись 😁
потім серце лупашить та спати не можна
мерзость...
показать весь комментарий
03.10.2025 05:36 Ответить
Боронь Боже, щоб нами керували такі як вона.

показать весь комментарий
03.10.2025 05:44 Ответить
Дякую.
показать весь комментарий
03.10.2025 05:46 Ответить
Страница 2 из 2