12311 посетитель онлайн
7 936 91
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Треба витримати

Масований обстріл 10 жовтня. Як відпрацювала ППО?

Кароч я не знаю як це працює, але коли я критикую владу за повільність впровадження такого компоненту ППО як зенітні дрони - то це мабуть пише один Serg Marco.

Коли я пишу що під час масованих ракетних атак в нас все одно буде уражена частина інфраструктурних обʼєктів, і треба демонструвати єдність щоб не прогинатись під тиском росіян (бо для цього вони це і роблять)- то це мабуть пише інший якийсь Serg Marco. Іпсошник який працює на ОП.

Коли росіяни затягують НПЗ сітками, та іншим захистом, та підтягують туди підрозділи ППО, а вони все одно палають кожен день- ми над ними сміємося.

Коли уражають наші обʼєкти- то всі воють на тему відсутності 100% захисту від ракет та дронів.

Шановні. Є звісно мудаки які не роблять достатньо щоб захистити обʼєкти. І це погано, і треба звісно висвітлювати такі випадки і вказувати КОНКРЕТНІ обʼєкти де цього немає. Там де приліт поруч привів до відключення обʼєкта по причині відсутності захисту.

Ви не знаєте по якій причині відключили обʼєкт і скільки ракет туди прилетіло? То може спочатку розберетесь?

Але ще треба пам'ятати що ніякий захист не зупинить балістику з бойовою частиною 400-500 кг. яка влітає точно в ціль. Не існує такого захисту.

Цей захист потрібен щоб зменьшити шкоду при непрямих влучаннях, від розльоту уламків. Але якщо ви зможете вигадати конструкцію яка витримає 1-2 балістичні ракети без шкоди для інфраструктурного об'єкту- то прошу в коментарі, бо у реальних спеціалістів нема таких можливостей, і вони дуже потребують експертного середовища фейсбука. Ну серйозно, четвертий рік війни, ну ви якось повинні були за цей час розібратися як воно працює.

Нам винесуть енергетику цією зимою. Ми будемо сидіти з плановими та екстреними відключеннями. Будуть бити по водогінам та іншим критичним об'єктам. Треба витримати це. А ще треба донатити фондам, які купляють зенітні дрони, йти в сили оборони та допомагати іншими способами. Можете зібрати мітинг під Київрадою, вимагаючі перерозподілу грошей з "бруківки" на зенітні дрони, теж буде гарна справа. Це конструктивно.

Але сука сидіти та нити що вас погано захищають- ну це пиздець уліточко. І хай домогосподарки, ну не розбирається вони в тому як це працює, але коли здорові мужики молодші за мене, і судячи зі всього- здоровіші за мене приходять нити в коментарі- ну блювати від такого хочеться.

Майже кожен в РФ прилітає по НПЗ. В Белгороді блекаут. І не тільки. І це тільки початок. Це перша зима коли ми будемо не тільки терпіти, але і відповідати. Але який сенс цих відповідей, якщо ви вже підняли лапки в гору?

Записуйтесь в СОУ, донатьте на зенітні дрони, демонструйте громадську позицію заставляючи владу перерозподілити гроші на засоби захисту. І побажайте нашим хлопцям вдалих влучань.

Dixi.

Топ комментарии
+26
Ага. Ця політика партії "винні у всьому ухилянти і тил який розслабився" вже набридла. Скільки ще донатити? Більшість працюючих мобілізовані. У кожній третій сімʼї є мобілізований член родини, їм не до донатів точно (або донатять на своїх). Багато повиїзджало хто як міг. А багато тупо живе від зп (пенсії) до зп (пенсії), і ледь вистачає на свої базові потреби. Але ні *****, знаходяться ті які пишуть що у всьому винен народ який не хоче мобілізовуватись та донатити.
А медведики по півляма їх не хвилюють, бо то типу окремі лакшері особи, з якими будуть розбиратись після міфічної перемоги (умови якої до сих пір не визначені на національному рівні). І не думають що поки буде перемога то не буде вже й їх, а оті лакшері особи чухнуть на Мальдіви, а тут хаос буде. А поки війна вони плодяться як кролики, на розпилі допомоги, бюджету та корупції. І їм пох, бо за те нічого не буде.
показать весь комментарий
12.10.2025 02:43 Ответить
+21
От автор "не любить" тих " хто ниє в коментарях " .... А я наприклад раніше " не любив " - блохеро -волонторо-піксельполітруків за їхню безтолкову писанину ,позбавлену здорового глузду ... Але тепер відношусь спокійно ... Навіть зі співчуттям...

Цікаво ,коли в автора вдома прорве погано відремонтований унітаз - то він мабуть не буде шукати сантехніка -бракороба , а піде сварити сусідів ,що хєрово донатять на каналізацію ?
А коли по дорозі відпаде колесо в авто - яке хєрово затягнули на сервісі - то автор не повернеться на СТО дати люлей халтурщикам - а піде мітінгувати під Києвраду?

Відповідальність за оборону несе Верховний Головнокомандувач та військове керівництво .Крапка - й інших немає

а оце патріотично-правильне,але безтолкове : - "Мабілізіруйтеся , Гуртуйтеся ,Донатьте , Переводьте свою шаурму та солярій на військові рейки , збирайте дрони гаражах , збивайте шахєди з домашнього ППО, проводьте демонстрації під ТЦК Кабміном .... - це ,чесно кажучи ,якщо не психіатрія , то рівень свідомості дівчинки -підлітка в якої почалися критичні дні ...

показать весь комментарий
12.10.2025 00:18 Ответить
+21
Виліз черговий упоротий зелений дуполиз, в якого антинародний зебалаган знов ні в чому не винен, а вся проблема в пересічних, які повинні тихенько сидіти, терпіти і вмирати. Та будь ти проклятий, гнида.
показать весь комментарий
12.10.2025 00:28 Ответить
Комментировать
Сортировать:
У вас же бронювання точно має бути. Колеги повиїзджали, чи ще не "виросли" ?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:17 Ответить
Більше половини робочих позабирали але вдалось знайти нових.
показать весь комментарий
12.10.2025 20:27 Ответить
Багато букв ні про що.
Наразі електрику відновили у більшості постраждалих громад.
Крім прифронтових - там складніше.

То питається - електрика звідкиля береться ?
показать весь комментарий
12.10.2025 20:35 Ответить
тут так усі ********* зеленського, що я починаю недоганяти - а хто ж його тоді вибирав, га?

а може ті, що верещать, що зеленський - підор галімий, і голосували за нього імбіцили - ті теж таки за нього голосували, просто стісняються визнати факт
показать весь комментарий
12.10.2025 21:09 Ответить
Шановний, це тимчасово. Яка вартість електроенергії буде?
показать весь комментарий
12.10.2025 23:07 Ответить
классика - в любой непонятной ситуации собирай митинг, так и победим как в 1917р.
показать весь комментарий
13.10.2025 00:03 Ответить
Вивчіть підручник з російської мови
показать весь комментарий
13.10.2025 00:08 Ответить
Атомні станції та ГЕС теж під землю? Краще не пишіть нічого. Бувайте
показать весь комментарий
13.10.2025 00:11 Ответить
Скоріш за все тут мова пішла про енергетику. З нею мабуть складніше ніж цех з станками заховати.
показать весь комментарий
13.10.2025 09:07 Ответить
якісь гори у нас є, але не скрізь і не там де треба
показать весь комментарий
13.10.2025 09:18 Ответить
які підземні ходи ? "палаци" заховані, по усій країні.
показать весь комментарий
13.10.2025 09:40 Ответить
https://www.facebook.com/reel/626288193242695 Ага, он ухилянти копають прохід в Румунію)
показать весь комментарий
13.10.2025 11:00 Ответить
Вранці були вимушено застосовані аварійні відключення електроенергії у Харківській, Сумській, Полтавській, Донецькій, Дніпропетровській, Запорізькій (для промислових споживачів) та Кіровоградській (частково) областях - Укренерго
І це тільки жовтень та перший масований удар . А що буде далі з настанням морозів та продовженням ударів ? Вже немає того запасу міцності системи, партнери вже не дають стільки коштів, а кацапи навпаки тільки нарощують виробництво шахедів.
Потужні та незламні патріоти поводяться як стрекоза з відомої байки, живуть тільки одним днем і впевнені, що літо ніколи не закінчиться.
показать весь комментарий
13.10.2025 11:25 Ответить
автор ненавязчиво подводит к тому что надо садится за стол переговоров пока еще что-то есть, т.к. если не будет електричества из-за того что нет защиты от простой балистической ракеты (это рф еще не применяла противобункерные ракеты), не будет экономики и донатов.
Или сядем за стол переговоров с полностью разбитой енергетикой и экономикой, если вообще еще страна будет - на что и намекает Лукашенко.
А и пока у вас еще есть чем донатить донатьте автору, а то скоро все закончится, и он останется без денег. .
показать весь комментарий
13.10.2025 12:58 Ответить
1. Треба витримати.
2. Так, держава витрачає гроші на різну хрінь. І ще краде.
3. Але: ТРЕБА ВИТРИМАТИ.
показать весь комментарий
13.10.2025 13:48 Ответить
"Нам ж*па" - оцінка ситуації автора допису , але у вас чомусь не має до нього претензій стосовно кількості літер. Пан Марко фактично повторює крилату фразу відомого " політика " : дєнєг нет но ві дєржітєсь, закликаючи і так вже загнане у депресію та відчай населення "триматися". При цьому жодного слова пан політрук не каже про те, як героїчне"витримування" вплине на хід війни, а те що для цивільного населення воно стане гуманітарною катастрофою -очевидний факт. І саме це я намагаюсь сказати, що потрібно перестати гратися в потужність та незламність, а шукати шляхи уникнення того, що нам пропонують як акт великого "героїзму". Збереження людей повинно бути на першому місце, а не території та політичні амбіції влади.
А про овець ви дуже гарно сказали, тільки вівці будуть покірно терпіти в наглухо закритій кошарі та оптимістично вірити в майбутнє про яке їм розповідає пастух. Волелюбний звір потрапивши в капкан відгризає собі лапу щоб врятуватися.
показать весь комментарий
13.10.2025 16:12 Ответить
***** відкрито каже - ми хочемо знищити Україну.
Що вам ще неясно ?
показать весь комментарий
13.10.2025 20:29 Ответить
Знову тексти ... Чим збивали ??
показать весь комментарий
13.10.2025 20:30 Ответить
Повітряний напад відбивали авіація, зенітні ракетні війська, підрозділи РЕБ та безпілотних систем, мобільні вогневі групи Сил оборони України.
Конкретно скільки збили "потужні" дрони-перехоплювачі запитуйте у головнокомандуючого.
показать весь комментарий
13.10.2025 21:56 Ответить
Дайте посилання де він таке каже, відкрито ху**ло постійно розповідає про "адін народ" . А про знищення України, штурми Варшави, сибірські лагері для українців розповідають чомусь тільки на телемарафоні, наближені до влади ЛОМи і найбільш упороті московські пропагандони.
В реальності чомусь сотні тисяч ВПО повертаються на окуповані території.
показать весь комментарий
13.10.2025 22:10 Ответить
Заглядайте в очі Путіну самостійно.
показать весь комментарий
14.10.2025 22:56 Ответить
Дякую за пораду. Також можу порадити Вам начитися думати та аналізувати інформацію самостійно, а не жити лозунгами телемарафона та закликами "потужних " зелених політруків.
показать весь комментарий
15.10.2025 09:17 Ответить
Таке враження, що пан сам з собою переписується.

https://www.youtube.com/watch?v=DtmqamWO7DQ

Путін оголосив, що народ України потребує захисту.
показать весь комментарий
15.10.2025 20:21 Ответить
Пане Ви коли між собою переписуєтесь, то хоч читайте, що пишете . Де у вашому посилання ху**ло відкрито каже, що хоче знищити Україну ?
показать весь комментарий
15.10.2025 22:15 Ответить
420 Гераней збивали 840 Петріотами ? Якщо не знаєте, то не треба триндіти.
показать весь комментарий
16.10.2025 20:26 Ответить
Ні, незламні патріоти збивали їх портретами улюбленого лідора, які генерували надзвичайно потужну хвилю потужності, що шахеди вибухали у повітрі .
показать весь комментарий
16.10.2025 20:59 Ответить
Так, там тільки частина заяви Х...ла. Я подумав, що патріоти України знають продовження цієї маячні.
Вибачте, помилився.
показать весь комментарий
16.10.2025 21:05 Ответить
Вибачайте, я не настільки потужний і незламний патріот, щоб вміти перекладати виступи ху**ла на телемарафонівську "новомову".
показать весь комментарий
16.10.2025 21:15 Ответить
ні.
показать весь комментарий
17.10.2025 02:36 Ответить
👍👏...
показать весь комментарий
12.10.2025 00:30 Ответить
Ну і в чому автор не правий? Навіщо чіплятися до слів і розводити срач? Я дивлюся, що тут в коментарях прям організовані угрупування працюють. І не тільки під цим текстом
показать весь комментарий
12.10.2025 12:08 Ответить
Так тупому стаду "какая разница".Воно привикло жити в теплі,ситості.Ні про що не думати.Вибори в 2019році все сказали.Навіть зараз.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:33 Ответить
У статті так і написано: " ... ніякий захист не зупинить балістику з бойовою частиною 400-500 кг. яка влітає точно в ціль. Не існує такого захисту".

Також там написано: " ... якщо ви зможете вигадати конструкцію яка витримає 1-2 балістичні ракети без шкоди для інфраструктурного об'єкту- то прошу в коментарі, бо у реальних спеціалістів нема таких можливостей, і вони дуже потребують експертного середовища фейсбука".
показать весь комментарий
12.10.2025 12:58 Ответить
Енергетику постійно відновлюють. Ви де живете ?
Зараз найскладніше у прифронтових областях.

Про Газу. Дивіться на задній план.
До речі, там пустеля.

показать весь комментарий
12.10.2025 13:02 Ответить
кривлятися то є супер конструктивно.

Знову хтось винуватий - тут Серж Марко підвернувся.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:04 Ответить
Багато чого від часів Союзу залишилось і, підозрюю, використовується.
Ті фото з військ. технікою у цехах, що попадають в інет, це або саме підземні, або у Європі.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:11 Ответить
альтернатива є ?

Розхитайте і вийміть "зуби", що буде ? Правильно - рос. воєнкомат прийде до вас. І це можлива реальність, а не "потужно-незламна маячня".
показать весь комментарий
12.10.2025 13:15 Ответить
призивають, мобілізують
показать весь комментарий
12.10.2025 20:28 Ответить
Тец може і не побудуєш, а от газопоршневу типу https://ua-energy.org/uk/posts/v-ukraini-zbuduiut-pershu-narodnu-elektrostantsiiu тієї що вже добудував Інжур, думаю реально.
показать весь комментарий
12.10.2025 22:25 Ответить
такаяже как постоянно востанавливать после прилетов
показать весь комментарий
12.10.2025 23:39 Ответить
Не можу точно сказати, знаю що якщо казати про невеликі глибини, то вартість об'єкту буде на 10% більше, ніж у наземних споруд. Якщо про більші, треба питати у метробуд, вони в 2026 відкривають вже станцію Мостицька з глибиною 17 метрів. Висота газопоршневої електростанції складає в середньому 2,5 метри, а монстріки на 4 мегавата 3 метри. Висота тонелів в київському метрополітені від шпал до стелі 6 метрів, тобто якщо прибрати платформу, то вона навіть надмірна. У нас вже є дві законсервовані станції: Львівська Брама і Теличка.

Ну і все, затягти туди станції скажімо Jenbacher то взагалі раз плюнути, по блокам. Чому це не робиться, у мене велике питання до містера Кличко, хоча я його фанат як мера, і ні в якому разі не опозиція. Можливо на одній законсервованій станції метро можна розмістити декілька електростанцій, треба рахувати. Ну короче - можливості існують, а всі відмазки, то лише відмазки. Інше питання, суто технічне - https://kiev.tram.news/ukr/news/city-news/a1256661-u-2026-rotsi-na-vinohradari-vidkrijut-odnu-stantsiju-metro.html ми чекаємо щит відновлений. Для повністю автономної генерації і запитки одного района Києва треба 10 станцій J920 FleXtra, це цілком реалістична ціль, якщо її поставити.

"ГПУ зазвичай дешевші на 20-40% порівняно з традиційними ТЕЦ (на котлах або турбінах), завдяки вищій електричній ефективності (до 49%) та когенерації (загальний ККД >90%). ТЕЦ ефективніші для тепла, але менш гнучкі та з вищими втратами на електроенергію (ел. ККД 25-35%)."

Тобто розумієте, нам ТЕЦ потрібні не для електрогенерації, а для тепла. Але якщо казати про саме генерацію електрики, то у газопоршневих вона дешевша, а не дорожча як не дивно.
показать весь комментарий
13.10.2025 02:47 Ответить
На підході міні-АЕС. Пишуть приватники вже реєструються у нас для експлуатації.
показать весь комментарий
13.10.2025 09:19 Ответить
++ власне кажучи, в гори можна ховати нові проекти, навіть зараз сумнівно, що таким будуть заморочуватися
показать весь комментарий
13.10.2025 09:21 Ответить
Масові нальоти вже 3,5 роки. Ви помітили ?

Я ж не стверджую що усе просто і усе саме відновлюється.
показать весь комментарий
13.10.2025 09:44 Ответить
10.07.2025 Ми знайшли, у нас є рішення, - дрони-перехоплювачі, які збивають все.
22.07.2025Головний виклик сьогодні - це масоване застосування БПЛА, адже цьогоріч до 90% ударів здійснюються саме ними. Тому маємо сфокусуватися на нових технологіях та перенаправити ресурси на закупівлю дієвих протидронових систем.
Не пригадуєте, хто все це нам розповідав в середині літа, коли діяло неофіційне енергетичне "перемир"я". А коли ворог в перший раз масовано вдарив по енергетиці то виявилося, що навіть проти дронів не має захисту. А винні в цьому звісно- американці, які дають мало петріотів та ракет до них і пересічні, які мало донатять на перехоплювачі. І єдина альтернатива, яку нам можуть запропонувати - потужно і незламно триматися.
показать весь комментарий
13.10.2025 11:18 Ответить
ну с ТЕС под землей Вы уже смирились, про АЭС и ГЕС речь пока не идет выбивают сейчас ГЕС и ТЕС, и распределительные трансформаторы
есть еще хорошо забытое старое - со времен Сталина была программа по мини ГЕС где есть речки.
Так что у инженеров есть много реализованных проектов, про которых Вы оказывается не знаете и не хотите знать, - продолжайте жить в своей мыльной бульбашке.
показать весь комментарий
13.10.2025 11:55 Ответить
Цікаво, що ви хочете сказати?
"Нам жопа!"? Це ваша оцінка ситуації?
То теж меньше літер можна було використати.
Ви випускаєте пару? Чи прагнете знищити оптимістів та перетворити їх на овець?
Мені цікаво, чого ви добиваєтесь?
показать весь комментарий
13.10.2025 15:05 Ответить
Які ТЕС під землею? Які міні ГЕС? Досить писати відверту дичину під кожною новиною. Слава богу, що притомні люди не будуть читати цю дичину і тим більше щось тут коментувати
показать весь комментарий
14.10.2025 17:22 Ответить
Можете зібрати мітинг під Київрадою, Джерело: https://censor.net/ua/b3579193

Ага "ясно-понятно"
показать весь комментарий
12.10.2025 07:06 Ответить
Більшість працюючих мобілізовані - невірна інформація.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:06 Ответить
То що я чую і бачу то інформація вірна. Більше половини робочих позабирали але вдалось знайти нових. Мабуть так не усюди.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:28 Ответить
Ну +- воно так і є. Адже забирають в більшості тих працював.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:32 Ответить
То чим останній наліт відбили - банками ??
показать весь комментарий
12.10.2025 20:36 Ответить
Герані збивають Петріотами ? Тих Гераній летіло 420 шт. Нам стільки Петріотів не дають.
показать весь комментарий
13.10.2025 09:48 Ответить
О так, позакривайте ******* і не в'якайте там. Замість того, щоб обговорювати проблеми і недоліки - треба розуміти, що балістика все роз'їбе. Замість питань, чому від Шахедів якось погано з захистом стало - балістика все роз'їбе. Нащо тоді взагалі гроші вкладали, адже балістика все роз'їбе? Може, хтось вкрав? Недоробив? Може, щось навіть змінити треба? Ні, балістика все роз'їбе, тому позакривали ******* і не в'якайте, нагорі краще знають, що робити.
показать весь комментарий
13.10.2025 12:26 Ответить
В ті часи кожен колгосп повинен був мати свою міні-ГЕС і виробляти власну е/е, а при хрущові все це похаяли , зробивши ставку на величезні ТЕС.
показать весь комментарий
13.10.2025 12:37 Ответить
Ну так пишіть коротше, можна і без букв.
Наразі тільки початок жовтня і перший масований наліт , який пошкодив одразу півдесятка ТЕС,ТЕЦ, ГЕС та спричинив блекаут у половині Києва і частково в 9 областях. А перед цим Чернігівська область залишилася без власної генерації та магістральних підстанцій.
Електрика береться з АЕС та ТЕС, ГЕС в західних областях , які поки що не бомбили. Завдяки тому, що совок залишив у спадок енергосистему з великим запасом міцності та резерву, є можливість оперативно перезаживлювати споживачів. Але якщо орки візьмуться за трансформатори , які передають е/е від АЕС то блекаукт буде тотальним і довгим.
показать весь комментарий
12.10.2025 21:58 Ответить
Тільки в Києві 165 км підземних ходів. Більшість з них непридатні для створення зброї, бо там вода, але є й такі, які можна викорстати. Але я все це до того, що у нас є метрострой, СУППР, і довга історія побудови чогось під землею. Тому коли влада будує без найменших проблем гілку метро на Виноградар прямо зараз, нехай не ниє, що начебто не може заховати під землю трансформатор чи підстанцію. Може звісно, просто немає як то кажуть політичної волі. Ймовірно доволі вигідно отримувати прильоти, а потім їх героїчно ремонтувати за кошти **** чи хто там нас грошима заливає. Іншого пояснення немає.
показать весь комментарий
12.10.2025 22:17 Ответить
в Украине ТЕЦ меньше, чем было натыкано ракетных шахт для ЯО и бункеров от балистичных ракет с автономным питанием - которые спешно начали востанавливать в 2022р.
К стати ни когда не задумывались зачем в мире и рф делают противобункерные(бетонобойные) ракеты, зачем их применял Трамп в Иране, а не просто балистику от которого как Вы и автор пишете "не існує ніякого захисту"?
Сейчас по Украине бьют простешей балистикой, и по тому по чему могут достать, т.к. ничего под землю не спрятали, яркий сегодняшний пример технологий и как надо все прятать под землю Израель и Иран, много там наковыряли простой балистикой?, ее там даже особо не сбивают если видят что летит в бункер которому ничего не будет.
показать весь комментарий
12.10.2025 23:56 Ответить
и самое интересное, что рф знает о них, и они попыталясь позапускать туда балистикой ничего не добилась и успокоилась.
Это про успокоительную мантру бездельников, что "не існує ніякого захисту від балістичних ракет".
показать весь комментарий
13.10.2025 00:01 Ответить
Якщо не тямите в енергетиці, то краще не пишіть нічого. Бо за вашою логікою тоді треба і всю країну переміщувати під землю. Будували ракетні шахти - так це штучні проекти, в які ухайдокали мільйарди + мільярди на обслуговування, замороку грунтів тощо. Як ви ТЕЦ побудуєте під землею? не набридло маячню писати? Я єдине в чому згоден з автором, що не існує ніякого захисту від балістичних ракет. Единий захист енергетики - це відсутність бойових дій, а шукати чарівну "пілюлю", як утримати енергетику під час вічної війни - це шлях в нікуди
показать весь комментарий
12.10.2025 10:36 Ответить
Справа не в тому, скільки не було годин світла, а справа в пошкодженнях. Електропостачання відновлюється так чи інакше, пошкоджені потужності - ні. Відновлюються, але за довгий період, як і у нас. Чи наша енергетика має бути чарівною - взагалі не страждати від ударів, а у них від двох Хаймарсів повинно світла не бути пів року? Це так не працює
показать весь комментарий
12.10.2025 10:39 Ответить
Автор, дешевий "бумагомарака" та жополиз ОПи, вже це лайнокидання чув від найвеличнішого зе. Всі тупі придурки, нічого не розуміють, бабло ми розпилили і вивели, і яке ваше собачаче діло куди воно ділося...
показать весь комментарий
12.10.2025 21:34 Ответить
Відбили !? Це називається відбили, коли половина країни опинилися в блекауті ? Звісно могло бути гірше, якби не американські ракети і петріот, як написав в своєму ТГ каналі Ваньок. Притомні та адекватні експерти, не наближені до ОП кажуть, що розпіарені зенітні дрони -не ефективні і потрібно шукати нові рішення проти шахедів. Але політруки типу Марко продовжують розповідати байки про зенітні "вундерфалі " та пропонувати донатити на них, а їх неефективність компенсувати "витримкою". Відповідно байка про "зенітні " банки з консервацією нічим не гірша за байку про дрони-перехоплювачі, які у зеленій реальності мали б все збивати .
показать весь комментарий
12.10.2025 21:40 Ответить
Згоден. Держава яка не може забезпечити фінансування та функціонування війська і потребує донатів, буде знищена або ворогами або розібрана і перезаснована громадянами.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:21 Ответить
Шановний, Ви що вважаєте телемарафон кривлянням ? Я ж не вигадую якісь байки. Історія про жінку яка банкою огірків збила ворожий дрон була хітом на телемарафоні та інших офіційних ЗМІ весною 2022.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:17 Ответить
Найкритичніші вузли тец реально. А якщо на газотурбінному двигуні то І всю ТЕЦ можна під землю запхати тільки труби стирчатимуть.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:24 Ответить
ув. Хейнен напомнил очень конкретные примеры, когда сложнейшее производство успешно функционировало при тотальных бомбардировках колоссальной мощности, как 35 Хиросим каждый месяц.
показать весь комментарий
12.10.2025 16:57 Ответить
Та він не в 90х а в 2022 -23 році, де ще на голому ентузіазмі все вивозилось, де народ ще не розумів , в яку халепу попав. Найбільш дивні для мене , це слова "Ви не знаєте по якій причині відключили обʼєкт і скільки ракет туди прилетіло? То може спочатку розберетесь?" , то як розібратися ? Чи ця інформація у вільному доступі?
показать весь комментарий
12.10.2025 12:00 Ответить
Точно - криза творчості. Одні й ті самі сенси - як під копірку - неправильний ішак народ погано мобілізірується .
показать весь комментарий
12.10.2025 12:51 Ответить
Автор наверное не знает про обьекты построенные для стратегических ядерных ракет еще при совке, которые могли выдержать прилеты ракет и еще отводили тепло - основная проблема ракет и трансформаторов под землей, есть еще технолдогии по которым строился метрополитен, и военные обьекты, которыми полузуется ЗСУ досих пор и выковырять их оттуда невозможно, даже точный прилет ракеты с ядерный боеголовкой не способен.
Все уже давно придумано за нас, только надо взять и сделать,
другой вопрос что технологии и специалисты уже давно потеряны в Украине (тут мы смеемся с бункерного деда - который умет строить бункеры в отличии от нас)
и максимум на что мы способны это донатить, перераспределять деньги и собирать дроны в гаражах, но на этом далеко не уедешь, и время уже потеряно.
показать весь комментарий
12.10.2025 02:18 Ответить
Скільки треба витримати ще, 2-3 тижні? І шо там з блекаутом у Бєлгород - скільки годин у них світла не було? Це чисто завдяки хаймарсам, які можуть дістати, а як щодо ростова-пскова-казани-сизрані? Жодна вільха, Нептун та фламінго їх навіть не турбує. І не розповідайте, що текст вище не аггітпроп на замовлення одного офісу.
показать весь комментарий
12.10.2025 10:15 Ответить
Чергова потужно-незламна маячня від чергового політрука на відсосі у жОПи -влада ні в чому не винна, тил розслабився і перестав донатити, саме зараз прийшов час згуртуватися навколо сонцесяйної постаті могутнього лідора **********...
показать весь комментарий
12.10.2025 12:45 Ответить
До яких "шановних" звертається автор?

Кріпаки не можуть бути "шановними".

Якшо би ОП на нього ображався, він давно був би героєм штурму Барнаула.

Якась криза переверобництва творчості замполітів у блогах.
показать весь комментарий
12.10.2025 12:29 Ответить
Трипільску ТЕС вже "відновили". По Трипільській ТЕС було 19 влучань "Шахедами", відновлювальні роботи, які тривали на цій станції весь рік, пішли нанівець -депутатhttps://www.unian.ua/editor/tanya-polyakovskaya Нагорняк.
Почитайте про "відновлення" Чернігівської області, в умовах коли ворог крім щоденних ударів по об"єктам енергетики щей свідомо б"є дронами по бригадам електриків, які проводять відновлення.
На задній план картинки Гази потрібно дивитися незламним та потужним патріотам з їх дебільним лозунгом " потрібно вистояти". Вистоювання має сенс коли ти знаєш, що допомога точно прийде, а на що розраховують наші політруки ? На те що в 2026 росія розвалиться, ху**ло здохне, Трамп введе пекельні санкції, Європа завалить грошим і зброєю , українські олігархи і чиновники знімуть всі свої гроші з офшорів і вкладуть в український ВПК та економіку?
показать весь комментарий
12.10.2025 15:13 Ответить
"Але якщо ви зможете вигадати конструкцію яка витримає 1-2 балістичні ракети без шкоди для інфраструктурного об'єкту- то прошу в коментарі"
Та легко, easy-peasy як то кажуть.

1. Mittelwerk (Nordhausen, Тюрингія)

👉 Це найвідоміший "живий" підземний завод Рейху.

Працював практично безперервно до квітня 1945 року, попри авіанальоти та відступ фронту.

2. BMW Allach та Messerschmitt "Bergkristall" (Сенкт-Георген, Австрія)
підземний завод для виробництва реактивних винищувачів Me 262.
Підземний завод "Bergkristall" також вижив фізично і залишався функціональним, але встиг виготовити обмежену кількість літаків (приблизно 987 одиниць).

4. Reimahg (Ваймар, Тюрингія)
Завод, що виробляв Me 262 у горах поблизу Ваймара.
Частково під землею, частково в тунелях.
Працював до весни 1945-го, але знищений при відступі.

Список військових підземних об'єктів які брали участь скажімо так в бойових діях і зберігли функціональність, доволі великий. Є у нас така організація, СУППР, там є спеціалісти, які можуть все компетентно порахувати і сказати скільки буде коштувати заховати під землю трансформатор чи ще щось корисне.
показать весь комментарий
12.10.2025 04:56 Ответить
Автор наче з 90-х вискочив. Хоча - він звідти і не вилазив, я так розумію. Черговий блогер-політрук. Дядя, на критично важливих об'єктах скоро немає кому буде працювати. Тільки ж вам на це насрати
показать весь комментарий
12.10.2025 10:45 Ответить
Навіщо зенітні дрони , у кожної домогосподарки є власне ППО- банка з консервацією.
показать весь комментарий
11.10.2025 23:38 Ответить
Авторе, ви дійсно вважаєте, що копіювання виразів з не таких далеких 90-х років додасть вашому тексту змісту? "Кароч я не знаю як це працює..." Хрєново, що не знаєте. Ніхто не ниє про поганий захист. Є об'єктивна реальність, кожна адекватна людина її розуміє. Нам винесуть енергетику цією зимою - глибока думка. Є така наука, зветься арихметика. Поки ми коцнемо трохи "бєлгород" і ще трошки нпз, нам її дійсно винесуть. І дуже хотілось би почути АДЕКВАТНІ думки, чи цього реально уникнути, чи будемо жити в печерах.
показать весь комментарий
11.10.2025 22:11 Ответить
Допустимо, цю зиму ми "витримаємо" , а що далі, якщо нам реально винесуть всю енергетику ? Хочеться запитати пана автора : без енергетики буде працювати економіка, логістика, життєзабезпечення населення ? А в 2026 настане мир/перемога до початку нового опалювального сезону ? А якою буде мотивація і бажання населення воювати за країну в умовах гуманітарної катастрофи ? Я звісно розумію, що у політруку Марко дали завдання просувати лозунг "нам би дєнь простоять і ночь продєржатся", але адеватні та притомні люди чудово розуміють, що це "вистоювання" нічого не дасть бо ніхто не прийде на допомогу. Нещодавно один відомий політичний діяч сказав, що українці дуже "кайфово" живуть у порівнянні з Газою і Палестиною, от тільки він забув, що в цих країнах зими не має.
показать весь комментарий
11.10.2025 23:19 Ответить
Кароч, давай канкретна базаріть.
Кожна домогосподарка повинна не нити а зібрати хоч по одному зенітному дрону.
Креслення Serg Marco викладе в наступному дописі.
Якщо руки ростуть із сраки - то тоді купляйте зенітні дрони і захищайте кожен свій трансформатор.
показать весь комментарий
11.10.2025 23:26 Ответить
>Будуть бити по водогінам та іншим критичним об'єктам. Треба витримати це. А ще треба донатити фондам, які купляють зенітні дрони, йти в сили оборони та допомагати іншими способами.

чому держава витрачає гроші на різну хрінь, а не на такі дрони?
показать весь комментарий
11.10.2025 21:50 Ответить
От автор "не любить" тих " хто ниє в коментарях " .... А я наприклад раніше " не любив " - блохеро -волонторо-піксельполітруків за їхню безтолкову писанину ,позбавлену здорового глузду ... Але тепер відношусь спокійно ... Навіть зі співчуттям...

Цікаво ,коли в автора вдома прорве погано відремонтований унітаз - то він мабуть не буде шукати сантехніка -бракороба , а піде сварити сусідів ,що хєрово донатять на каналізацію ?
А коли по дорозі відпаде колесо в авто - яке хєрово затягнули на сервісі - то автор не повернеться на СТО дати люлей халтурщикам - а піде мітінгувати під Києвраду?

Відповідальність за оборону несе Верховний Головнокомандувач та військове керівництво .Крапка - й інших немає

а оце патріотично-правильне,але безтолкове : - "Мабілізіруйтеся , Гуртуйтеся ,Донатьте , Переводьте свою шаурму та солярій на військові рейки , збирайте дрони гаражах , збивайте шахєди з домашнього ППО, проводьте демонстрації під ТЦК Кабміном .... - це ,чесно кажучи ,якщо не психіатрія , то рівень свідомості дівчинки -підлітка в якої почалися критичні дні ...

показать весь комментарий
12.10.2025 00:18 Ответить
Виліз черговий упоротий зелений дуполиз, в якого антинародний зебалаган знов ні в чому не винен, а вся проблема в пересічних, які повинні тихенько сидіти, терпіти і вмирати. Та будь ти проклятий, гнида.
показать весь комментарий
12.10.2025 00:28 Ответить
Ага. Ця політика партії "винні у всьому ухилянти і тил який розслабився" вже набридла. Скільки ще донатити? Більшість працюючих мобілізовані. У кожній третій сімʼї є мобілізований член родини, їм не до донатів точно (або донатять на своїх). Багато повиїзджало хто як міг. А багато тупо живе від зп (пенсії) до зп (пенсії), і ледь вистачає на свої базові потреби. Але ні *****, знаходяться ті які пишуть що у всьому винен народ який не хоче мобілізовуватись та донатити.
А медведики по півляма їх не хвилюють, бо то типу окремі лакшері особи, з якими будуть розбиратись після міфічної перемоги (умови якої до сих пір не визначені на національному рівні). І не думають що поки буде перемога то не буде вже й їх, а оті лакшері особи чухнуть на Мальдіви, а тут хаос буде. А поки війна вони плодяться як кролики, на розпилі допомоги, бюджету та корупції. І їм пох, бо за те нічого не буде.
показать весь комментарий
12.10.2025 02:43 Ответить