7452 посетителя онлайн
5 134 93
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Антимігрантська кампанія

Чому раптом саме зараз розгортається антимігрантська кампанія ? Невже так багато на вулицях наших мешканців країн Азії, Африки чи Південної Америки ?

Була б хоч якась логіка у розгортанні такої кампанії після війни. Наша влада майже нічого не робить для проведення ефективної політики демографії. Мій закон про це не розглядається роками. Ніхто ефективно не займається поверненням біженців, ефективною допомогою ВПО і збільшенням народжуваності. Після війни відбудова потребуватиме робочих рук, яких бракуватиме.

Але зараз рук потребують ЗСУ.

Тому для мене відповідь очевидна. Деякі підрозділи ЗСУ через брак людей почали залучати іноземців для захисту України. Бійці "Хартії", між іншим відкрито пишуть про це.

Щоб зірвати цей процес так само, як зриває Росія власним ресурсом і руками популістів, корупціонерів і корисних ідіотів процес мобілізації, треба перетворити Україну на ксенофобську расистську державу. Щоб люди з інших країн боялися сюди їхати працювати за контрактом у ЗСУ.

Усі ці ролики з мереж , відео з демонстрацій і тексти поширюють і у нас, і у країнах, звідки деякі підрозділи планують рекрутувати бійців.

Головна мета - обескровлення армії.

Брати участь у будь-яких компаніях, які не дозволяють поповнювати лави ЗСУ - грати на росію.

Топ комментарии
+35
Пан Княжицький як досвідчений політик длсвідчено перекручує проблему вибілюючи чорне. В жодному дописі жодного слова проти прийому іноземців до ЗСУ не було. Ба більше - усіх потенціцних заробітчан з умовного Бангладешу усі дописувачі рекомендують спочатку відправляти до ЗСУ на контракт і лише після давати дозвіл на роботу та ПМЖ. Пани політики не вважайте роботяг за худобу. Народ помудрішав на відміну від таких як ви
показать весь комментарий
25.05.2026 10:05 Ответить
+22
Візьміть будь якого мігранта , він вам таку ксенофобію видасть, що аж ніс зачухається
Ми вже бачимо на прикладі Європи, як європейці здають свою культуру на поталу варварам, гвалтівникам і тупим засранцям , аби їх расистами не назвали ??? ЩО ????
Брєдові ідеї вкладені у голови з метою заміщення населення. Фактично зараз європейці не народжують дітей бо їм ніколи, вони мають оплачувати життя мухамеда, його 10 аїш і їхніх 50 дітей. При чому мухамед працювати не буде. Він тиняється містом , читає коран, розкидає сміття, створює банди, торгує наркотою, між іншим гвалтує білих жінок, бо вони на це заслужили і часом пхає орган у дитячі роти.
показать весь комментарий
25.05.2026 11:06 Ответить
+19
Княжицький, нащо перекручувати та маніпулювати??? Ніхто не проти іноземців, які приїзжають боронити Україну. Але ж в законопроекті який всіх обурив жодного слова про залучення іноземців до служби в ЗСУ, там йдеться про звичайних трудових мігрантів-заробітчан. Пропишіть в законопроекті, що мігрант чоловічої статі має спочатку не менше 2 років відслужити в ЗСУ, а вже потім має право на роботу в Україні, і ні в кого не буде питань. Але ж ні, все робиться по хитродупому - готується законопроект з метою замістити українців, які виїхали за кордон від війни, або вже загинули чи скалічені, завезеними мігрантами з країн азії, африки, бо звісно зі Швеції чи Німеччини до нас мігранти не ломануться. Звісно це простіше і прибутковіше (дешева невибаглива робоча сила) ніж зробити все щоб повернути українців з-за кордону в Україну. Не ганьбіть Європейську Солідарність, не пишіть маячні, пане Княжицький.
показать весь комментарий
25.05.2026 11:11 Ответить
Комментировать
Сортировать:
хто погляне на корову, як на їжу:

«Я Коза-дереза, півбока луплена, за три копи куплена! Ніжками туп-туп, ріжками вб'ю, хвостиком замету, тут тобі й смерть!»

і абіз'ян не смій чипати.
оце, раздол'є губатим жабам з нарайонів......
показать весь комментарий
25.05.2026 12:03 Ответить
Ви би проголосували за Фараджа? Це його партійці пропагандують антимігрантську пропаганду, і антиукраїнську теж. Вони вже прапори українські в меріях познімали, де отримали владу. Але майте на увазі, вони фашисти, такі самі як русня. І ви їм підспівуєте.
показать весь комментарий
26.05.2026 00:36 Ответить
Зробіть щось подібне до ОАЕ, Кувейту, Катару та Саудівської Аравії. Там вирішили проблему нестачі робочих рук. До 90 відсотків жителів деяких з цих країн не громадяни і громадянами не стануть ніколи. Після закінчення робочої візи додому до рідного Пакистану.
Також ШІ та робототехніка яка стоїть на порозі революції це також шанс для України.
показать весь комментарий
25.05.2026 20:20 Ответить
Важко все це коментувати, щоб нікого не образити.

По-перше, в країні, котра ще нещодавно нараховувала більш ніж 50 млн. залишилось людей в 1,5 рази менше, вам місця не вистачає чи може тоді не вистачало?


По-друге, з такими темпами народжуваності за 10-20 років населення стане ще менше, хто буде працювати, щось виробляти, платити податки, утримувати пенсіонерів?

По-третє, чим вищий рівень життя в країні, тим привабливішою вона стає для мігрантів, і ніхто з цим нічого не зробить - це плата за високий рівень життя. Ви проголосуєте за популістів, які вам пообіцяють закрити кордони, а в результаті отримаємо замість контрольованої міграції - нелегальну, за якої рівень "людського матеріалу" буде набагато гіршим - є різниця між людиною, що потрапила на законних підставах, та тією, що дала хабар, або десь пролізла через "дірку у паркані".


По-четверте, хто такі українці взагалі? Це ті, хто має на сьогодні український паспорт? Ви їх перевіряли на "чистоту"? В нас в усіх намішано хтозна-скільки видів крові, ця територія була тисячі років полем бою. Подивіться - на будь-якому військовому цвинтарі, загиблих за Україну в цій війні, буде відсотків 15-25 російських прізвищ, вони українці чи ні?


По-п'яте, в принципі користь міграції зумовлена двома найважливішими чинниками - перший - це економічний, про який йшлося вище, а, другий, набагато менш очевидний, але насправді не менш важливий - це необхідність оновлення популяції шляхом поповнення стороннім матеріалом, як це було на протязі тисяч років, і забезпечувалося, зокрема, постійними війнами.
Міграція - це спосіб забезпечити оновлення в умовах тривалої відсутності світових війн, що викликали величезний рух та змішування народів. Думаю більшість погодиться швидше на міграцію, ніж на війну та окупацію. Взагалі відсутність міграції та консервація в рамках певної території в решті-решт за наслідками стає чимось схожими на результати інцесту - рано чи пізно, в залежності від кількості населення, це призводить до народження поколінь шляхом зв'язку зі своїми дальніми родичами з відповідними наслідками для популяції. Уся історія людства, так чи інакше, - це історія міграції, усе найкраще народжується на стику культур, неможливо і непотрібно боротися з природним процесом, важливо цей процес унормувати з максимальною користю для себе. Але ж для цього потрібно усвідомити його неминучість та затребуваність. Відкрийте очі - насправді немає вибору, тому що міграцію не здолати, але є шанс "очолити" с користю для країни, якщо не куплятися на заяви популістів.
показать весь комментарий
25.05.2026 21:15 Ответить
З такими поглядами, як ваші, ніхто, звичайно, не очолить. Пообіцяють, що не допустять, а самі будуть за хабарі пропускати. Ви - неуважні, міграція була, є і буде! Доведіть мені, щодо того, що це не так, успішні приклади наведіть.
показать весь комментарий
25.05.2026 23:26 Ответить
Може маєте відео чи фото бангладешців в Україні, що справляють потреби на вулиці? Я от вам можу підігнати наших, рідненьких купу.
Ось погуглив трохи:

"Якась скотина насцяла під вхідні двері під'їзду. Може хто свого знайомого впізнає? Лучаківського, 13."
Ось ще: "UA - Активісти упіймали п'яного комерційного директора «Львів-вугілля» за кермом службового авто. Активісти виклали в інтернет відео, де п'яний посадовець справляє нужду просто посеред дороги біля своєї автівки. А коли йому зробили зауваження, чоловік почав нецензурно лаятись та показувати непристойні жести. Васильєв не вгамувався і коли приїхали дорожні інспектори. Водія затримали і відвезли на обстеження. Випуск ТСН.19:30​ за 14 серпня 2015 року"
Достатньо?

Мав конфлікт пару років назад, що не дав "доссать спокойно" посеред вулиці, що, до речі, ледь не закінчився бійкою.
показать весь комментарий
26.05.2026 01:13 Ответить
Я дивлюся ви унікальний спеціаліст. Може книжку напишете? Або дисертацію захистите))
показать весь комментарий
26.05.2026 03:30 Ответить
Підступні індійці приїдуть та загадять неньку!
показать весь комментарий
26.05.2026 03:34 Ответить
надивились кацапської пропаганди, про загниваючу Європу?
показать весь комментарий
25.05.2026 17:59 Ответить
та не звик погоджуватись з тупою пропагандою, я часто буваю в Европі, тож мені не потрібні "відео доказів з різних кінців світу від різних осіб"
показать весь комментарий
25.05.2026 20:31 Ответить
До закінчення бойових дій не буде ніякого масового напливу трудових мігрантів. Бо різниця між оплатою праці в Україні та оплатою в інших країнах не така вже велика, шоб підставляти голову під російські удари. Тому про яку службу в ЗСУ може йти мова. Поки не закінчаться бойові дії, середньостатистичний індус буде обходити країну, в якій йдуть бойові дії десятою дорогою.......
показать весь комментарий
25.05.2026 18:57 Ответить
Візьміть будь якого мігранта , він вам таку ксенофобію видасть, що аж ніс зачухається
Ми вже бачимо на прикладі Європи, як європейці здають свою культуру на поталу варварам, гвалтівникам і тупим засранцям , аби їх расистами не назвали ??? ЩО ????
Брєдові ідеї вкладені у голови з метою заміщення населення. Фактично зараз європейці не народжують дітей бо їм ніколи, вони мають оплачувати життя мухамеда, його 10 аїш і їхніх 50 дітей. При чому мухамед працювати не буде. Він тиняється містом , читає коран, розкидає сміття, створює банди, торгує наркотою, між іншим гвалтує білих жінок, бо вони на це заслужили і часом пхає орган у дитячі роти.
показать весь комментарий
25.05.2026 11:06 Ответить
Ви не погоджуєтесь з вище написаним ? Там неправда ?
Тисячі випадків і відео доказів з різних кінців світу від різних осіб, МАСА просто,... для вас це кацапська пропаганда ? Так вірите у могутність кацапів ?
показать весь комментарий
25.05.2026 18:38 Ответить
Може і те що мери найбільших британських міст мусліми це теж пропаганда трусні ?
Не вигадуйте. Я слухаю мовою оригіналу.
показать весь комментарий
25.05.2026 21:38 Ответить
У вас прапор штатів начеплений.
Щось може нам про сомалійців розкажете ? Про вкрадені мільйони і намаз о 5 ранку ? Про Нью Йорк, який збанкротував обравши мером комуніста -ісламіста ?
показать весь комментарий
25.05.2026 21:42 Ответить
показать весь комментарий
25.05.2026 21:46 Ответить
Оце як у школах Франції. заставляють дітей вклонятись алаху. Скоро введуть шаріат і будуть одружуватись на дівчатках 9 років. Хоча вони і раніше заміж беруть.
показать весь комментарий
25.05.2026 21:52 Ответить
Депутату ситніше розказувати про нестачу живої сили і завоз мігрантів замість виробництва ракет. Каббаліст-глобалісти дадуть печеньку і медальку масонську навісять.
показать весь комментарий
25.05.2026 22:29 Ответить
Україна має належати тим хто її захищає.
показать весь комментарий
25.05.2026 11:12 Ответить
Пан дід має багату фантазію та мабуть при цьому досить куций досвід бо думає що за межами Неньки живуть одні андрофаги.
Ну або в пана пенсіонера досить дивні сексуальні фантазії. Як би там не було, мене чомусь індуси "зі штрикалками" не зустрічали ні в місті де вони навчались тисячами ні на своїй власній батьківщині де я був туристом.
показать весь комментарий
25.05.2026 11:18 Ответить
Пан дід пенсіонер як завжди вражає глибиною питань. Я навіть і придумати не можу як можна ще ясніше пояснити що я був туристом в Індії, яка є відповідно батьківщиною для індійців (індусів як кажуть надзвичайно обізнані у всьому вкраїнчики). Ну а моєю Батьківщиною є, відповідно, Україна, де до війни в кожному великому місті навчались тисячі індійців.
показать весь комментарий
25.05.2026 13:08 Ответить
Сашки розбушувались.
"Індуси і негри зі штрикалками" Сашкам тут не потрібні, бо ж стануть ще гвалтувати їх дружин і дочок (а іноді і навіть деяких пенсіонерів) наліво й направо. Тому Сашки - вони категорично за чистоту нації!
Але якщо ці брудні іноземці погодяться за них повоювати - тоді нехай вже живуть і хєр з тими жінками - можуть і потерпіти на благо Неньки. ))))
показать весь комментарий
25.05.2026 13:14 Ответить
Те що відбувається, називається етноцид, тобто насильницьке заміщення корінного етносу іншим. Коли так роблять росіяни на окупованих, і до речи робили завжди, то це погано, ті ж самі депутати чи представники влади верещать про це з трибуни ООН. Коли ж те саме роблять вони самі, то це добре, корисно, і чудово? А це як взагалі?

Нам треба максимальне несприйняття іміграції, опір, і тільки так ми зможемо залишитись звичайною східноєвропейською країною.

Вони аж слиною захлинаються коли рахують переваги: імігранти не громадяни і не можуть голосувати, але працюють і дають прибуток. Вони на відміну від корінних не борзіють і не протестують, бо бояться вилетіти з країни. Тобто це безсловесне, покірне бидло вибачте. Ідеально! Чи не так? Вони згодні працювати за копійчану зарплату на відміну від корінних. Тож зацікавленість еліт зрозуміла, але для нас, для народу, це злочин не кращий від того, який роблять росіяни заміщуючи нас на окупованих.
показать весь комментарий
26.05.2026 00:22 Ответить
Залишити виключно для тих, хто чимось потужно допоміг цій країні, або в лавах ЗСУ, або якщо це людина з великими інвестиціями здатна багато чого покращити і створити прибуткові підприємства.
показать весь комментарий
26.05.2026 00:25 Ответить
Можна ультракоротко? ВОНИ ВЕЗУТЬ СЮДИ БАНГЛАДЕШ! Так зрозуміло? Везли б поляків, чи там, іспанців, такого б спротиву не було тотального. Та навіть народ з Латинської Америки в рази приємніший. Це не питання кольору шкіри звичайно, це питання абсолютного несприйняття того бруду, який панує в Індії, оправлянь на вулиці, фестивалі лайна де вони лайном один в одного кидаються, і тисяч інших "приємних" особливостей. Я б сказав, що деякі осередки всередині цих народів живуть як тварини, а не як люди. Не тому що це вимушено, а тому що їм подобається.

Якщо це буде продовжуватись, буде безкінечне насилля, конфлікти, бійки, країна і так не дуже щаслива перетвориться просто на пекло.
показать весь комментарий
26.05.2026 00:37 Ответить
"Державна програма «Чиста Індія» (Swachh Bharat)
До середини 2010-х років Індія була світовим лідером за кількістю людей, які практикували відкриту дефекацію (на вулицях, узбіччях, у полях). У 2014 році уряд запустив масштабну програму будівництва безкоштовних туалетів.
Було побудовано понад 100 мільйонів вбиралень по всій країні.
Уряд офіційно оголосив про подолання кризи, проте міжнародні організації (наприклад, Світовий банк та ЮНІСЕФ) зазначають, що статистика дещо прикрашена: частина збудованих туалетів у бідних регіонах залишилася без підключення до води або каналізації."

Все інше гугліть самостійно, дізнатися про справжній стан справ нескладно.
показать весь комментарий
26.05.2026 03:21 Ответить
Все как бы проще простого. Украинцам в отличии от элит, которые живут по Швейцариям или в оазисах, искусственно созданных для них, тут жить. Им от мигрантов никакой пользы нет.

Польза от них только элитам, вред обычному человеку. Та же история в Европе или где еще.
показать весь комментарий
25.05.2026 22:17 Ответить
Олігархи на війну не прийшли, зате рабсилу їм подавай закордонну, а за що мають воювати українці, за індусів і негрів.
показать весь комментарий
25.05.2026 11:19 Ответить
Зараз в Росії на всіх військових заводах працюють, як збиральники дронів, безпілотників та іншої військової техніки громадяни інших країн. В коментарях дуже багато диванних патріотів, але працювати в три зміни в тяжких умовах на військових заводах, ризикуючи своїм життям вони не хочуть. Чоловікі та їх сім'ї, які виїхали за кордон та вже знайшли там роботу не повернуться в Україну працювати, тому що різниця в оплаті праці дуже велика. Україні потрібні робочі руки і тому залучання робочих рук з закордону єдиний вихід. Лише дурні які не живуть в Європі можуть розповідати, що іноземці з Індії та інших країн погано поводяться в Європі. В Ірландії дуже багато медичних працівників саме з Індії, а на будівництві багато бразильців та інших виходців з латинської америки. Мій інструктор з водіння була жінка з Пакистану, а екзамен з водіння приймав в мене поляк з ірландським громадянством.
показать весь комментарий
25.05.2026 12:02 Ответить
Не пиши дурниць, індуси в Ірландії професійні лікарі і тут вони не лише сімейні лікарі, а також працюють як хірурги і роблять складні операції. Є економічна війна між США та Китаєм і тому Китай закуповує лише 200 із запланованих 500 літаків боінг.
показать весь комментарий
25.05.2026 13:52 Ответить
Лише дурні дають категоричні вислови. Мій друг працює на військовому заводі і тому я знаю точну інформацію про роботу в три зміни. Зараз більше 50% зброї Україна виробляє сама.
показать весь комментарий
25.05.2026 13:55 Ответить
Лікуйся. В Ірландії багато вихідців з Індії і жодного зґвалтування індусами. Мігранти бояться порушувати закон бо тут навіть поляків та інших громадян Євросоюзу висилають з території з десятирічною забороною навіть за невелике порушення, як драка в пабі.
показать весь комментарий
25.05.2026 19:52 Ответить
Ви просто не переглядайте російську пропаганду на ютюбі. Якщо автор викладає інформацію російською мовою я переключаюся. Путін витрачає мільярди доларів на російську пропаганду про велич Росії та про знищення Європи мігрантами.
показать весь комментарий
25.05.2026 19:57 Ответить
та то вы не читали за бангладешцев в Британии.
показать весь комментарий
26.05.2026 01:06 Ответить
вы просто не представляете какая срака в бангладеше том же

приедут пару миллионов легко
показать весь комментарий
26.05.2026 01:17 Ответить
бог с ними, женщины вообще работать собираются или только хотят быть устроенными в маникюрной экономике?
показать весь комментарий
26.05.2026 01:20 Ответить
ну в соседнем топике пишут, что надо воевать чтобы буряты на варшаву не погнали.
показать весь комментарий
26.05.2026 01:21 Ответить
З індусами - чиста ІПСО. Жирне лаве кинули на ринок - от і відпрацьовують. Проституція.
показать весь комментарий
25.05.2026 15:47 Ответить
ЮрЫй Кацапов (Ті приклади, які ви навели, стосуються країн, які не воюють...) Рашка не воює? сво?
показать весь комментарий
25.05.2026 15:52 Ответить
Вологі мрії ЮрЫ Кацапова)
показать весь комментарий
25.05.2026 15:54 Ответить
Ну і як тобі ці медичні працівники з Індії, багато парацетамолу виписали? Ще одні працівники з індії написали код для Боїнга, після чого розбилось 2 літаки 838Max, бо пілоти ніяк не могли вирівняти літак, який постійно задирав носа. Боїнг досі в кризі. Давайте й далі завозити дешеву робочу силу і скоро українців тут не буде, бо наші олігархи та корумповані чиновники, якщо за щось візьмуться, то доведуть це до повного ...
показать весь комментарий
25.05.2026 13:13 Ответить
Я в Ірландії не був, але знаю яка медицина в Англії, якщо ти пересічний. Це дуже "весела" історія. Там теж багато лікарів- емігрантів. Парацетамол - ліки від усього. Вагітним жінкам не роблять УЗД, наслідкові хвороби нікого не цікавлять, народжуй потім розберемось. Стоматологія - то взагалі краще не мати зубів.
показать весь комментарий
25.05.2026 19:30 Ответить
Княжицький, нащо перекручувати та маніпулювати??? Ніхто не проти іноземців, які приїзжають боронити Україну. Але ж в законопроекті який всіх обурив жодного слова про залучення іноземців до служби в ЗСУ, там йдеться про звичайних трудових мігрантів-заробітчан. Пропишіть в законопроекті, що мігрант чоловічої статі має спочатку не менше 2 років відслужити в ЗСУ, а вже потім має право на роботу в Україні, і ні в кого не буде питань. Але ж ні, все робиться по хитродупому - готується законопроект з метою замістити українців, які виїхали за кордон від війни, або вже загинули чи скалічені, завезеними мігрантами з країн азії, африки, бо звісно зі Швеції чи Німеччини до нас мігранти не ломануться. Звісно це простіше і прибутковіше (дешева невибаглива робоча сила) ніж зробити все щоб повернути українців з-за кордону в Україну. Не ганьбіть Європейську Солідарність, не пишіть маячні, пане Княжицький.
показать весь комментарий
25.05.2026 11:11 Ответить
Маск13 таким як ти, какімразніцам, розумні люди пояснювали, що неможна голосувати за кремлівського ЗЕленопідара, бо буде велика біда для країни, але такі як ти тоді реготали "а то шо путєн нападьот", а тепер ти варнякаєш про нестачу українських робочих рук та потребу заміни їх мігрантами? Твою зеленоголову макітру ніколи не відвідувало питання: як без мігрантів обійшлися німці після ДСВ? Чи можливо Берлін та Дрезден, Кіль, Кьольн, Гамбург після 1945 відбудовували мігранти з Алжиру чи Ефіопії? Ні. Відбудовували німці, які втратили загиблими близько 8 мільйонів. Чому у них тоді вийшло? Бо у них країною керував Аденауер, а не кремлівський ЗЕлений ****** і відсоток імбіцилів на кшталт вас, какіхразніц, був на рівні похибки.
показать весь комментарий
25.05.2026 21:08 Ответить
в ЖК чи де там він живе, в конча-заспі, є охорона, і індуси там жити не будуть, як і українці. І не будуть бігати і гвалтувати його дітей.
показать весь комментарий
25.05.2026 10:24 Ответить
настільки расистська, що аж отак - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B4%D1%96%D0%BD_%D0%9C%D0%B8%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2_%D0%94%D0%B6%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Кувалдін Мирослав Джонович
показать весь комментарий
25.05.2026 12:05 Ответить
Який хитрий депутат, завозити мігрантів нібито для захисту України (зовсім чужої для них країни) але бусярять виключно українців.
Ще й нахабно маніпулює.
показать весь комментарий
25.05.2026 10:07 Ответить
Голова Офісу міграційної політики та президент Всеукраїнської асоціації компаній з міжнародного трудоустрою Василь Воскобойник висловив думку, що внаслідок масштабної міграції та демографічних змін у майбутньому українці стануть «метисами» - сумішшю, наприклад, з індусами чи бангладешців. При цьому посадовець наголосив, що етнічне походження не є головним, а вирішальним фактором для держави буде те, щоб нові громадяни працювали, сплачували податки та інтегрувалися в українське суспільство.
показать весь комментарий
25.05.2026 10:38 Ответить
Прочитав. Взагалі то я вважаю пана Княжицького адекватною людиною. Добре , що цей пост пан Микола виклав 25 травня , бо вчора було 24 травня - Всесвітній день Шизофренії і вчора цей пост якось інакше читався би.

"Після війни відбудова потребуватиме робочих рук, яких бракуватиме."

Пан Княжицький якось дипломатично написав ... а я не буду дипломатом і розшифрую прямо написане паном народним депутатом від ЄвроСолідарності.

А написав по-факту пан Микола таке - оций гидотний виборець73% , що під час цієї необов'язкової війни чкурнув за кордон до Вільної Європи по БЕЗВІЗУ ненавистного ім Папєрєдніка зовсім не збирається повертатися відбудовувати Неньку після припинення бойових дій, що черговий раз підкреслює паскудність морального стану більшості виборця ЗЕленського , бо по моїм спостереженням основу переможців73% складають ті , хто раніше голосував за Януковича, а в 90-ті роки за Симоненка ... і на якому боці і де вони знаходяться зараз той Симоненко та Янукович ?

Я особисто знаю багатьох , хто чкурнув до Європи на початку війни ... інколи спілкуюсь з ними в Вайбері - НІХТО не збирається повертатись до Україні , але всі такі ПАТРИОТИЧНІ та так розповідають про своє ВОЛОНТЕРСТВО на користь ЗСУ , але в Неньку їх повернути можна тільки примусово після закінчення війни , а тому вони всі за продовження війни до якоїсь "перемоги" та кордонів 1991 року ... щоб далі сидіти на шиях працелюбних західних платників податків та насолоджуватися мирним життям у Європі , хоча дуже ******* патякати про "таке непросте життя на чужбині" !
показать весь комментарий
25.05.2026 10:14 Ответить
Я мав на увазі не Княжицького , а пана - Vlad Zloy.
показать весь комментарий
25.05.2026 10:31 Ответить
А мені цікаво - а яка в пана Батьківщина, де пан "був туристом"? Якщо , звісно , це не є таємницею пана .
показать весь комментарий
25.05.2026 11:41 Ответить
які воєнні заводи в три зміни в україні, дебіле? макети фламінго надувають?
показать весь комментарий
25.05.2026 12:58 Ответить
Цьому корисному ідіоту скаженого Пуйла Княжицькому хтось заплатив за цю гидотну статтю з гидотними висновками. Неважко здогадатися, звідки ноги ростуть у цієї статті. Зовсім деградував Львів, якщо там народжуються такі продажні шкури, як Княжицький.
показать весь комментарий
26.05.2026 00:16 Ответить
Нація яка зазнала три геноцида потребуватиме відновлення. Ніяких мігрантів років десять не має бути. Все що робили в Україні мафіозно-олігархічні клани нівелювати і проводити україноцентричну політику. Першочергові задачі - відновлення популяції, духовності, добробуту.
показать весь комментарий
25.05.2026 16:59 Ответить
Пан Княжицький як досвідчений політик длсвідчено перекручує проблему вибілюючи чорне. В жодному дописі жодного слова проти прийому іноземців до ЗСУ не було. Ба більше - усіх потенціцних заробітчан з умовного Бангладешу усі дописувачі рекомендують спочатку відправляти до ЗСУ на контракт і лише після давати дозвіл на роботу та ПМЖ. Пани політики не вважайте роботяг за худобу. Народ помудрішав на відміну від таких як ви
показать весь комментарий
25.05.2026 10:05 Ответить
Не маніпулюйте. Кажете "міграцію не здолати, але є шанс "очолити" с користю для країни". Ну що ви несете!!!
А хто очолить? Зелені покидьки і алігархат? А хто ж іще. Ніякої "трудової" міграції. Тільки на контракт в штурмовики. До демонтажа олігархічної системи ніяких мігрантів. А потім побачим.
показать весь комментарий
25.05.2026 23:14 Ответить
Олігархат хоче Україну перетворити, на "неУкраїну". На що перетворити має бути ясним.

А вже давно має бути зрозумілим, що Княжицький давно на підтанцьовках в олігархату. І в цьому питанні також. Зрадник.
показать весь комментарий
25.05.2026 23:20 Ответить
Колись один політик сказав - нікому не вірте. Ото я не вірю ні зраднику княжицькому ні комусь іншому в цьому питанні. Для мене ясно, ніяких трудових мігрантів, тим більше під управлінням зелених покидьків.
показать весь комментарий
25.05.2026 23:32 Ответить
Українці воюють за Україну. А що тут буде коли навезуть мігрантів. Нащо українцям воювати якщо Україна буде заповнена казна чим і по факту буде вже неУкраїною.
показать весь комментарий
25.05.2026 23:37 Ответить
І треба заборонити проводити спрощене надання громадянства. Навпаки, поки що заборонити будь яке надання громадянства.
показать весь комментарий
25.05.2026 23:41 Ответить
Отак почитати Княжицького-можна подумати,що мігранти сюди їдуть в ЗСУ служити, а не шаурмою і секондом торгувати
показать весь комментарий
25.05.2026 10:15 Ответить
Казочка про робочі руки не зайшла. Почали співати побрехеньку про іноземців для ЗСУ.
показать весь комментарий
26.05.2026 01:04 Ответить
Давайте все-таки розділимо іноземців-комбатантів та іноземців-трудових мігрантів.
Загрозу собою являють якраз останні.
Русня з цим вже на повний зріст стикається.
А нам то треба?
показать весь комментарий
25.05.2026 13:59 Ответить
Аналогічно. Виїхали більшість студентів з Азії, бо їх страхувати не хочуть.
показать весь комментарий
25.05.2026 20:06 Ответить
От цікаво, а як наших землях з"явилися чорняві Гриці і чорняві Галі ??
показать весь комментарий
25.05.2026 20:08 Ответить
Я дивуюсь. От нащо таку дурню писати ?
Вам же пояснюють, що запрошувати трудових мігрантів доведеться, тому що робочих рук не вистачить.
показать весь комментарий
25.05.2026 20:10 Ответить
А якщо не напише, а скаже ?
показать весь комментарий
25.05.2026 20:11 Ответить
Вже писав. Будете у Києві, зайдіть на 1 поверх лікарні № 5, діагностика.
Я думав у Бангладеш попав.
Панове, без образ.
показать весь комментарий
25.05.2026 20:15 Ответить
Як нелегали сюди потрапляють ?
Юрчики та Галюсі з міграціної служби конверти беруть, мабуть.
показать весь комментарий
25.05.2026 20:17 Ответить
ага. і княжицьки туда же. панятно.
от коли Білецький напише що нам потрібні мігранти, отоді повірю.
показать весь комментарий
25.05.2026 11:38 Ответить
а зачем нам много людей, готовых ишачить за тарелку супа? для благоденствия господ? а если попробовать не тырить гос.ресурсы по карманам?
показать весь комментарий
25.05.2026 16:20 Ответить
Шакал манипулятор
показать весь комментарий
25.05.2026 13:30 Ответить
подавай законопроект про "бангладешофобію" та "антиіндуїзьм"
показать весь комментарий
25.05.2026 10:07 Ответить
Шанові редактори сайту та блогери прошу взяти на контроль та постійно висвітлювати інформацію щодо подальшої долі експериментального проєкту Мінветеранів (100% компенсація навчання для дітей УБД), який завершується у вересні цього року
показать весь комментарий
25.05.2026 11:02 Ответить


Країна мрій зелених феодалів в недалекому майбутньому
показать весь комментарий
25.05.2026 10:02 Ответить
Для іноземців можливий лише один шлях для натуралізації в Україні - служба в ЗСУ по контракту з наступним отриманням громадянства. Альтернатива - тимчасове перебування в Україні з чітко визначеним часом за умови компактного проживання в гуртожитках під повну відповідальність роботодавця, який використовує таку робочу силу.
показать весь комментарий
25.05.2026 10:16 Ответить
Зеленим покидькам абсолютно пофіг на те, хто буде проживати на цій території - українці, індуси, ескімоси чи папуаси. Головне, щоб покірно працювали на їх підприємствах та славили верховного мародера!
показать весь комментарий
25.05.2026 10:57 Ответить
Ті приклади, які ви навели, стосуються країн, які не воюють. В нас же складається дивна ситуація - українців ловлять на вулицях і відправляють на смерть на фронт, поступово заміщуючи їх чорносракими нацменами. Як на мене, емігрант повинен або відслужити певний термін в ЗСУ і отримати громадянство, або бути завезеним сюди роботодавцем для виконання певних робіт на чітко визначений час за умови компактного проживання в гуртожитках, без жодних перспектив подальшої натуралізації, і після вказаного терміну повинен виїхати з країни на свою батьківщину.
показать весь комментарий
25.05.2026 12:14 Ответить
Нда... Вот он - дегенеративный инфантилизм в полный рост!
А ну-ка, у кого из вас хотя бы трое детей? Ну у которых в будущем рабочие места отнимут приезжие крипторептилоиды?
показать весь комментарий
25.05.2026 14:28 Ответить
А почалося ще на початку дев'яностих з хитрого словосполучення "політична нація".
показать весь комментарий
25.05.2026 14:14 Ответить
Дати українцям землю і можливість заробляти скільки зможуть і вони будуть працювати за десятьох. Але алігархам більше цікаві безправні, догідливі і покірні мігранти.
показать весь комментарий
25.05.2026 13:33 Ответить
Менш-більш адекватна ідейка...
показать весь комментарий
25.05.2026 12:10 Ответить