10604 посетителя онлайн
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Індуси, метиси і антиміграційні мітинги

мігранти

Фахівчиня з демографії Елла Лібанова навела нарешті притомні цифри, чи загрожують нам сантехніки із Індії. Виявилось, що не дуже. За її словами, в інтервʼю Суспільному — у 2024 році в Україні видали шість тисяч дозволів на роботу для іноземних громадян, у 2025-му - дев'ять тисяч. Але в 2021 році таких дозволів було 22 тисячі.

Утім суха мова цифр не заважає такому собі уповноваженому з міграційної політики Василю Воскобойнику лякати мєтісами, якими стануть українці через якісь змішані шлюби з понаєхавшими. Месьє Василій якось забуває, що у недалекому минулому наше житіє в СРСР намішало таких коктейлів, що дивно уже сказати, де мальтіпу, а де бульдог.

Та і грубо кажучи — хрін його знає, який потенційний жених луччє. Такі як балабол Воскобойник, чи наприклад, Гаель Монфіс, який став достойною парою нашій спортивній зірці Еліні Світоліній.

Паралельно — нєкій француз Ніколя у Львові організовує мітинги проти міграції. Свого часу він хайпонув на наших тєліках на тому, що підучив українську і міняє вишиванки. Тож в умовах, коли локальні фахівці з питання автентичності — перебувають у пікселі на передовій, і цей мужчина уже став експертом.

Вангую, за подібні речі — у Франції можна було би отримати підозру у ксенофобії. Тому мужчина не критикує мігрантську політику у себе вдома десь на окрузі Ле Пен, а перебрався на святу Галичину.

Прикметно — що всі ці хайпи на тлі мігрантів робляться тоді, коли посадовці рівня Буданова заговорили про спеціальні центри з рекрутингу іноземців в наші сили оборони. Щоб процес був чіткий і впорядкований.

Цікаво, що в 2025 році "Новинарня" давала оцінку першим плодам залучення іноземців:

"Цей напрямок залучення особового складу залишається в тіні загальної уваги, але він у кілька разів перевищує показники розрекламованої програми "18-24".

Саме цього року деякі ТЦК та бригади взялися за активний рекрутинг у Латинській Америці. На сьогодні це дієвий спосіб для поповнення бойових порядків піхоти.

Відтак, за нашими даними, щомісяця близько пів тисячі колумбійців приїздять воювати за Україну".

Тож здається мені, що ці страшилки мєтісами і індусами тісно повʼязані зі зривом цього рекрутингу. Щоб потенційні найманці вважали нас ксенофобами, та й плюнули на затію попрацювати в Україні.

Щодо мігрантів.

Тут є така штука.

Сухофрукти у нас на базарі продає сімʼя таджиків. Вони вивчили, коли у нас свята, слова "дякую", "прошу". І навіть стараються сказати "сушЕна полунІца", шаурму роблять узбеки і там черга, а чоловік найуспішнішої нашої продавчині зеленню і городиною — типовий блакитноокий білорус, який повністю розчинився у персах мощного матріархату Наддніпрянщини.

Боятись треба не індусів, а провокаторів, хайпожерів і довбнів.

Топ комментарии
+14
Міграційна політика це дуже серйозна справа і предмет широкого публічного обговорення, а не рішень дилетантів чи дурочок в зачинених кабінетах.

У мене так само є особистий негативний досвід спілкування з мігрантами і він нічого не вартий, щоб до чогось закликати беззаперечно.

Мігранти це палка о двох кінцях, вони принесуть 100% дуже багато проблем і якщо б у нас були досвічені і відповідальні діячі за кермом, то вони б це самі розуміли і не збільшували ліміти кулуарно, не впроваджували лібералізацію ринку праці під час війни і не створювали за зачиненими дверима міграційну політику до 2040.

Ви своїм маленький досвідом і щирими закликами не може передбачити весь спектр проблем, тим більше ніякий пі-бол Зеля теж цього не розуміє.

Ось що лякає, що ви такі легковажні, на турборежимі, під "шашликами".
показать весь комментарий
27.05.2026 12:03 Ответить
+13
Одна справа - міграція в країну в мирний час, де існує вільна конкуренція між корінним населенням та мігрантами, і зовсім інша справа - свідома насильницька заміна корінного населення, яке знищується на війні, мігрантами. Дане явище має всім відому назву етноцид. Очевидно, що мігранти в якості робочої сили набагато вигідніші нашим зажерливим зеленим феодалам, аніж українці. Єдиний шлях натуралізації якогось чорносракого нацмена повинен бути чітко визначеним законодавством - кількарічний контракт в ЗСУ, далі отримання громадянства, або ж одразу значні інвестиції в економіку держави.

До речі, постійно дивує позиція наших національно-патріотичних сил та опозиції, які у всьому повністю підтримують політику зелених ліквідаторів України.
показать весь комментарий
27.05.2026 13:25 Ответить
+13
И заметьте как мерзко привели в пример Францию, где буквально нельзя выступать против мусульманской оккупации и не сесть на зону. Где президент карлик узурпировавший власть с мужем трансом. Но при этом не приводится пример Польши, где порядок и безопасность, государство не завозит мигрантов с абсолютно чуждой культурой и идеологией. Видимо авторесса хочет что бы украинец был как француз, боялся открыть рот у себя дома и не мог решать кого будут завозить в его страну.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:08 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Міграційна політика це дуже серйозна справа і предмет широкого публічного обговорення, а не рішень дилетантів чи дурочок в зачинених кабінетах.

У мене так само є особистий негативний досвід спілкування з мігрантами і він нічого не вартий, щоб до чогось закликати беззаперечно.

Мігранти це палка о двох кінцях, вони принесуть 100% дуже багато проблем і якщо б у нас були досвічені і відповідальні діячі за кермом, то вони б це самі розуміли і не збільшували ліміти кулуарно, не впроваджували лібералізацію ринку праці під час війни і не створювали за зачиненими дверима міграційну політику до 2040.

Ви своїм маленький досвідом і щирими закликами не може передбачити весь спектр проблем, тим більше ніякий пі-бол Зеля теж цього не розуміє.

Ось що лякає, що ви такі легковажні, на турборежимі, під "шашликами".
показать весь комментарий
27.05.2026 12:03 Ответить
Невже вас нічому не навчив досвід 7 років під "шашликами"?
показать весь комментарий
27.05.2026 12:12 Ответить
і, скільки платять індійським сантехнікам, котрі з країни, в котрій 300 млн індусів не знають, що таке каналізація?
а, ще 300 млн індусів, вважають що каналізація, те отой ставочок, що тече вздовж дєрєвні....
а, скільки платять туркам в онурі, що дороги ремонтують?

і, головне, скільки платять солдату, бусікованому, в скелі чи шквалі?

а, про еміграцію поговоримо вже після.
до речі: в харкові цілий квартал викупили в'єтнамці, і нормально там чухали.
в києві на троєщині, компактно проживає пару тищ в'єтнамців.....
на шулявці, компактно проживає пару тищ афро африканців....

вже давно проживають!!!!!
показать весь комментарий
27.05.2026 13:21 Ответить
Одна справа - міграція в країну в мирний час, де існує вільна конкуренція між корінним населенням та мігрантами, і зовсім інша справа - свідома насильницька заміна корінного населення, яке знищується на війні, мігрантами. Дане явище має всім відому назву етноцид. Очевидно, що мігранти в якості робочої сили набагато вигідніші нашим зажерливим зеленим феодалам, аніж українці. Єдиний шлях натуралізації якогось чорносракого нацмена повинен бути чітко визначеним законодавством - кількарічний контракт в ЗСУ, далі отримання громадянства, або ж одразу значні інвестиції в економіку держави.

До речі, постійно дивує позиція наших національно-патріотичних сил та опозиції, які у всьому повністю підтримують політику зелених ліквідаторів України.
показать весь комментарий
27.05.2026 13:25 Ответить
Проблема не в тому, що хтось приїздить працювати в Україну. Проблема в тому, шо власних громадян безкоштовно відправляють на фронт, а на їх місце завозять робітників, які, в цілому, обходяться дорожче і заробляють більше, ніж українці.
Обурення в суспільстві виникає через звичайну для України звичку: йти не правильним шляхом, а найлегшим. Тобто для бізнесІв - то важко, довго, дорого і ссикотно - тиснути на владу щодо створення нормальних умов праці для українців, врегулювання дикої мобілізації, припинення безглуздих втрат на фронті, залучення іноземців, насамперед, до війська. БізнесИ просто привозять індійців... І справа не в тому, скільки тих індійців в штуках. Справа в прецеденті, бо кожний українець тепер знає: якшо ти стрибнув, наприклад, з сосни і загинув, то десяток бангладешців вже в дорозі шоб тебе замінити...
показать весь комментарий
27.05.2026 13:51 Ответить
"Цивілізований світ", який нам щось обіцяв - це США, Велика Британія та росія (а також Китай та Франція). Але навіть вони нам нічого не гарантували.
А що нам винні Німеччина, Польща, Угорщина, Нова Зеландія, країни Балтії та Скандинавії???
Саме тому вони і цивілізовані, що приймають людей у біді. Приймають навіть тих "чоловіків", які замість захищати свою Батьківщину, обирають не захищати її та втекти. Саме тому вони й цивілізовані, що не влаштовують тік-ток хайпу на фоні надуманого, або реального напливу мігрантів.
А щодо "відносної" цивілізованості українців. То ми цивілізованіші за індусів приблизно настільки, наскільки вважаємо європейців цивілізованішими за нас.
І для мене краще мігрант, що не п'є та народжує 5 та більше дітей, аніж місцеве пропите бидло, яке не має майбутнього, а дітей народжує 1-2 дитини з вродженою генетичною вадою алкоголізму.
показать весь комментарий
27.05.2026 14:02 Ответить
схема буде така : Європа виділить гроші на адаптацію мігрантів. Ці гроші одразу потирить по кишенях наша бидлошляхта. А мігранти саме будуть що таборами і встановлювати СВОЇ правила тут.
тому що правоохоронна система у нас має рейтинг помийної ями і працює для себе, а не суспільства.
А всіх, хто підгавкує завезенню диких обіззян зі сходу, треба ретельно запам'ятовувати. Бо це вони мають нести відповідальність.
==============================
і в черговий раз питання : а хто порахував, скільки нам потрібно людей? як вони це порахували? на підставі чого?
а якщо не тирити державні ресурси по кишенях ?
показать весь комментарий
27.05.2026 14:03 Ответить
Європа пускає мігрантів в рамках ідеї "деколонізації" мовляв "ми їх принижували і тепер винні, то маємо компенсувати і прийняти мігрантів до себе.".
А Україна нікого не ображала.
показать весь комментарий
27.05.2026 14:09 Ответить
яка жалюгідна демагогія. де ви ска беретеся?
показать весь комментарий
27.05.2026 14:11 Ответить
Ти перед дзеркалом це написав?)
показать весь комментарий
27.05.2026 14:16 Ответить
Треба пускати індусів які сповідають індуізм а не мусульман
показать весь комментарий
27.05.2026 14:22 Ответить
Не будуть вони нести відповідальність і не сподівайтесь. Одного не можу зрозуміти, оці маслови і їм подібні, зовсім без розуму,чи продажні? Вони не розуміють,що це дуже серйозно і буде мати катастрофічні для Держави наслідки. Особливо,коли ,дай Боже, закінчиться клята війна і мільйон українських захисників повернеться з фронту і не зможуть знайти роботу, будуть замінені на бангладежців...
показать весь комментарий
27.05.2026 14:27 Ответить
показать весь комментарий
27.05.2026 14:33 Ответить
тобі циган не вистачає?
десь звідти вихідці....
єдина країна, де не існує циган це індія!
а, знаєте чому?
показать весь комментарий
27.05.2026 14:35 Ответить
Каналізація для індусів це річка Дніпро
показать весь комментарий
27.05.2026 15:09 Ответить
Пані Марино, зміст тексту правильний, але для чого ви у кожному своєму дописі на сайті застосовуєте не українську мову, а жахливий суржик ???? Принижуєте нашу мову, нівелюєте себе як українську журналістку. Навіть таджики опанували основи української. Невже для вас, майстрині пера і клавіатури, грамотність є недосяжною???
показать весь комментарий
27.05.2026 15:11 Ответить
А ще скільки дівчат з УРСР вибрали арабів і негрів замість починаючих алкашів...
показать весь комментарий
27.05.2026 15:17 Ответить
Авторці легше купити сухофрукти у якихось таджиків-перекупів, ніж у української пенсіонерки- виробника . До речі, тут недавно випадок був, де двоє мігрантів порізали українця на грунті релігійної ненависті
показать весь комментарий
27.05.2026 15:22 Ответить
Боятись треба не індусів, а їх кількості.
показать весь комментарий
27.05.2026 15:32 Ответить
Айайай пошли манипуляции, Мария Данилюк Соросова прекрасно понимает что рекрутинг колумбийцев на войну и трудовые мигранты это разные вещи. И Даже Элачкэ Лэбанову любителя мигрантов сюда приплели. Жаль украинцев никто не спросил хотят ли они такой радости себе и своим детям.
показать весь комментарий
27.05.2026 15:42 Ответить
Розкажіть що у Вас в Канаді робиться.Хто там мер в Торонто. Хто стоїть в черзі за гуманітарною.Хоча Канада не Франція. Ще не зовсім почорнілі.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:02 Ответить
Мігрантам Україна в нинішньому вигляді абсолютно не цікава. Хіба ,як транзитна зона. А без латиносів війну буде складно виграти. Це останній ресурс білої раси ))
показать весь комментарий
27.05.2026 16:02 Ответить
И заметьте как мерзко привели в пример Францию, где буквально нельзя выступать против мусульманской оккупации и не сесть на зону. Где президент карлик узурпировавший власть с мужем трансом. Но при этом не приводится пример Польши, где порядок и безопасность, государство не завозит мигрантов с абсолютно чуждой культурой и идеологией. Видимо авторесса хочет что бы украинец был как француз, боялся открыть рот у себя дома и не мог решать кого будут завозить в его страну.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:08 Ответить
я тут не по доброй воле, спасаюсь от геноцида зеленой чумы, Канада в целом страна мигрантов, Украинцы вымирающий народ, нас эмиграция добьет
показать весь комментарий
27.05.2026 16:12 Ответить
Во Франции больше половины рождающихся - от мусульман. Это значит что лет через 20-30 большинство во Франции будет исламским и в стране будут более исламские законы.

Те кто хочет светской жизни просто уедут в другие места - может будет какая-то гражданская война или что-то такое. Но итог Франции, Франция в текущем состоянии прекратит существование.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:19 Ответить
Франция и Британия сами провели эту идиотскую политику исламизации, так как они верят что государственным институтам все равно и они выдержат. Но вот теперь мусульмане голосуют за мусульман и оказалось что светские институты хороши только до тех пор пока мусульман мало, а когда их много то демократия работает против них.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:24 Ответить
Недавно такой мирный индус зарезал британца, гугли
показать весь комментарий
27.05.2026 16:26 Ответить
Тваю мать, про ЧТО вы завываете? Вы ЖЫВЬЕМ видели хотя бы 20 ужасных мигрантов, кроме пяти ларьков с шаурмой?
показать весь комментарий
27.05.2026 16:41 Ответить
"Боятись потрібно не індусов,а провокаторів" --це слова авторки вани відносяться до неї Авторка АБСОЛЮТНО не розуміє ,що значить поєднати різні культури,різні звичаї,різні релігії Особливо мусульмані християн Потрібно бути відмороженою,щоб писати таку фігню.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:43 Ответить
Нет не сами.

Это - часть большого проекта по унижению Европы Америкой, такое уже было, только раньше оно было прямо и прозрачно.

Когда вам навязывают "феминизм" (именно его, а не равноправие) - меньше чем через пару десятилетий, мужчины рожденные и воспитанные в таком обществе, теряют волю к сопротивлению и необходимый для сопротивления оскал. Это психология.

Когда вам навязывают гомосятню параллельно с абсурдными законами о харрасментах - уже через пять лет у вас падает рождаемость, а еще через 5 лет смертность начинает ее превышать, и вырисовывается демографическая катастрофа.

Когда вам навязывают толерантность к чужому (т.е. фактически заставляют жить по своим правилам), особенно к грубому и первобытному - вы уже не можете этому воспрепятствовать. Да и не нужно. Когда французская сильная независимая мадам видит соевого куколда Пьера и рядом с ним накаченного Абдуллу - ее женский выбор очевиден. А Пьер в свою очередь годен разве что за кумысом для Абдуллы сбегать.

Поэтому можно пардон, толпой тр... в рот немок в новогоднюю ночь в целом городе, а куколды лишь беспомощно пожужжат и разбредутся.

Изредка найдется такой как Брейвик.

Поскольку сами по себе "мигранты" не имеют целей, выдержки, интеллекта и стратегии, живя по средневековым нормам - они не будут создавать альтернативу европейским государствам, как это делают например персы или турки, у которых есть "цивилизация", пусть и на свой кривой манер. Они вгонят Европу в состояние Афганистана или Египта, которым относительно несложно будет управлять.

- - -

10 лет назад написанное выглядело бы теорией заговора. Но вот ситуация с куколдизмом, траханиями немок, неспособностью властей этому противостоять (советую кстати загуглить прошлое достижение Кира Стармера на должности прокурора, чтобы понять что такое "европейские действующие законы", к которым мы так стремимся) и катастрофическим снижением рождаемости - прошла точку невозврата уже сегодня. Это уже есть.

Кстати, в тех странах которые имеют силу этой фигне сопротивляться - Венгрии, Польше, Испании - ситуация не в пример лучше. И этим мне нравится Польша: - Да да, мы Европа, Европа, но с вашими гомосяцкими браками идите-ка лесом, нам нация дороже.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:51 Ответить
Большинство журналистов и экспертов не чувствуют ни грамма вины за то что они говорят, когда через полгода они оказываются неправы. Проблемы миграции растянуты на десятилетия, так что можно сейчас героически бороться против ксенофобии, а через пару лет можно будет также героически вскрывать проблемы миграции.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:53 Ответить
Все эти "фахiвчинi" и прочие журналисты абсолютно не понимают настоящей опасности вот такой мигрантской политики.

Это не шлюбы, не метисация, не выбивание украинцев.

Такая политика неизбежно приводит к недовольству населения, а потом появлению А. Гитлера, который на этой волне приходит к власти абсолютно демократическим путем.

Ну или не менее эпичного А. Брейвика.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:54 Ответить
Нет, люди искренне верят что статус-кво неизменно. Типа, что все будет хорошо. Вот как у нас голосуют потому что хуже не будет. А потом получают Миндичей.

Вот французы искренне верят, что их институты, которыми они гордятся со времен Французской революции никуда не денутся. Они не правы, но они верят в это.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:55 Ответить
Те кто помоложе еще увидят крах Франции в текущем состоянии. Увы, это неизбежность. Математика наука, которая не ошибается никогда.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:57 Ответить
Сашуо, не траба так відкрито ненавидіти українців. Це якийсь нацизм
показать весь комментарий
27.05.2026 17:18 Ответить
Якщо влада завозить в Україну індусів і негрів, разом з їх культурою, то за що тоді війна і всі ці жертви. Підписуйте перемир'я на умовах рашки і розходимся.
показать весь комментарий
27.05.2026 17:30 Ответить
ні він не перед дзеркалом написав. я теж думаю,що така наво.... така публіка як ти,набагато небезпечніша,підліша і паскудніша від усіх ворогів разом узятих...відповідь мені не пиши
показать весь комментарий
27.05.2026 17:34 Ответить
воно просто або біженець,який боїться,що його витурять назад або квіточка-ухилянт,озлоблений страхом перед хлопцями із ЗСУ-ТЦК...
показать весь комментарий
27.05.2026 17:36 Ответить
поки що мігранти завозяться лише в уяві таких прокацапських телепнів,як ти,чувачок а тому,за рюсскім карабльом!
показать весь комментарий
27.05.2026 17:45 Ответить
Українці різні і про ненависть тут не йдеться. Якщо тобі говорять, що в тебе роги на голові, це не від ненависті, це від бажання позбавити тебе їх.
показать весь комментарий
27.05.2026 17:49 Ответить
Слухай, бидло, ВОНО - це ти, бо бидло - це воно. Я своє відслужив і списаний за станом здоров'я... Відповідь мені не пиши
показать весь комментарий
27.05.2026 17:50 Ответить
Міграційні питання повинні бути узгоджені - військовим, який ризикує життям.
Всі інші, по можливості, з урахуванням програми яку вони напишуть і через рік підтвердять її необхідність. Якщо на язиках, то буде біда.
показать весь комментарий
27.05.2026 18:00 Ответить
Сумно дивитись як всі наші так звані націоналісти наперебій за соросятські грошенята розповідають, що чорний етноцид корисний для здоров'я, що треба його використовувати якнайбільше, і так далі і тому подібне. Це свідчить лише про одне: вони усвідомлюють що країні **** і просто гребуть гроші з будь-якого доступного джерела, щоб потім облаштуватись десь поближче до іспанських маєтків воєнкома Борисова.
показать весь комментарий
27.05.2026 18:32 Ответить
І не кажіть. Зараз на війні добюиь рештки тих чоловіків. І українське питання буде вирішено. Алоїзович і не здогадувався, що в нього стільки послідовників щодо знищення людей другого і третього сорту. Правда в нього вавка була щодо євреїв. А чим вам українці не вголили?
показать весь комментарий
27.05.2026 18:40 Ответить
Метиси? Логічно.
показать весь комментарий
27.05.2026 18:43 Ответить
Якщо ви хочете добити Україну , то підтримуйте завезення чужинців, які заселять наші землі , перетворять Дніпро у Ганг, заберуть в жінок права і натягнуть на голову паранжу.
Досвід інших країн нічому не вчить чи не чули? Схоже Марина мало обізнана в цьому питанні. Не варто слухати комуно-лібералів і людей, які не можуть навіть визначити свою стать чи секс вподобання, які зациклені на всеможливих дієтах і мантрах . Не їм такі питання вирішувати. Вони не тим зайняті. Вже наголосували.
Раніше частково християнські країни стали мусульманами, прийнявши по дурості 3 мільйона мусульман. Все. Там шаріат і прибабахнуті аятоли з релігією тероризму. Їхня культура і закон.
В тій же Британії триває друга фаза ісламізації країни. Не варто легковажити з такими питаннями.
показать весь комментарий
27.05.2026 19:21 Ответить
То що за досвід ?
показать весь комментарий
27.05.2026 19:45 Ответить
Другий абзац якась муть.

У Європах війни немає.
У Європах заможні суспільства.
У Європах демограф. криза.

Пан не був у глибинці в Іспанії, Італії, Франції. Село-селом.
показать весь комментарий
27.05.2026 19:48 Ответить
угу ... за всьо харошеє притів всєго плахого ...

Питається, а де ховаються 2 млн. ухилянтів ?
показать весь комментарий
27.05.2026 19:51 Ответить
да ладна, як мінімум, угорці, поляки, євреї, не усі, але точно зуб мають
показать весь комментарий
27.05.2026 19:52 Ответить
показать весь комментарий
27.05.2026 19:53 Ответить
Маніпуляція.
Скільки там індійців живе ? Один випадок на рік ?
показать весь комментарий
27.05.2026 19:54 Ответить
Я думав черговий фашист, чи нацист, а виявляється "добрий доктор айболіт". Роги людям видаляє, порчу знімає і попутно майбутнє передбачає.
показать весь комментарий
27.05.2026 19:55 Ответить
Ну якщо громадянин України ображав їх релігійні почуття ...
Сподіваюсь нападників покарають за кримінал.
показать весь комментарий
27.05.2026 19:56 Ответить
Та тут не про Європу взагалі йдеться. А про своїх "доморощених" борців з мігрантами. Чогось вони вважають, що їх мають всюди приймати, а вони нікому не мають надавати прихисток.
показать весь комментарий
27.05.2026 19:57 Ответить
До слова, безкоштовно
показать весь комментарий
27.05.2026 19:58 Ответить
А демографи помиляються ?
показать весь комментарий
27.05.2026 20:00 Ответить
Брейвік метисів перестріляв ?
показать весь комментарий
27.05.2026 20:01 Ответить
Брейвiк виклав манiфест проти мультикультуральноi полiтики.

Багато людей помиляються, вбачаючи в дiях iнших лише технiчну сторону. Справа не в тому, що вiн перестрiляв, та кого вiн перестрiляв - у свiтi бувають i жорсткiшi вбивства.

Справа в тому, з якою iдеологiею вiн це робив. Потiм, на судi, таких людей дуже важко засуджувати, адже вони являються апофеозом думок натовпу.

Приблизно це чекае Европу. Ну власне чому чекае? Нi для кого не секрет, що прям зараз в краiнах ЕС у рейтингах лiдують ультраправi партii та дiячi - НСДАП на мiнiмалках, i повiрте iсторii, вiд невинних закликiв "Зробимо XXX великою знову" до спалювання в печах за формою носа - лише декiлька рокiв.
показать весь комментарий
27.05.2026 20:10 Ответить
Особисто знаю директора м'ясообробляльного комбiнату, що знаходиться в 100м вiд мого будинку, що завiз 17 мiгрантiв з Iндii для роботи на цьому комбiнатi. Навiть знаю як трьох з них звуть, та де вони мешкають. М. Миколаiв.

У вас недалеких все "в уявi", а потiм коли становиться вже запiзно - починаете шукати винних, хоча виннi лише ви самi.
показать весь комментарий
27.05.2026 20:13 Ответить
Десь ховаються... А могли б працювати...
показать весь комментарий
27.05.2026 20:52 Ответить
От Янукович, наприклад, наполовину росіянин, наполовину білорус - метис.
показать весь комментарий
27.05.2026 21:29 Ответить
Боятись треба не індусів, а малярії, яку вони сюди обов'язково завезуть. І не тільки малярію. Колись корінні жителі Америки вимирали від європейських інфекцій. Буде таке саме й у нас, бо влада завжди все зробить по найгіршому варіанту. Кажуть, що малярія смертельна, якщо її не почати лікувати відразу, а симптоми в неї як у звичайної простуди.
показать весь комментарий
27.05.2026 21:31 Ответить
Цікаво, скільки цій блогерці заплачено за цю маніпулчційну статтю зеленими негідниками.
показать весь комментарий
27.05.2026 23:09 Ответить
Українці по твоєму вже і угорців "геноцидили" а може все було навпаки?

Поляки були окупантами на Заході України. Робили іноді звірства по відношенню до українців не менші ніж зараз російські окупанти. За що трохи і отримали по сусалах. Таким макаром років через 50 росіяни будуть заявляти що українці їх зараз геноцидять.

З євреями історія сильно роздута Польською а потім і Російською державами які тоді були окупантами і проти яких українці повставали. Під гарячу руку попадали і євреї які як правило обирали сильнішу сторону та за часів Польщі працювали на адміністративних посадах в Україні.
показать весь комментарий
28.05.2026 03:19 Ответить
"Боятись треба не індусів, а провокаторів, хайпожерів і довбнів"
тому Марина швиденько зварганила статтю)
Про
"Саме цього року деякі ТЦК та бригади взялися за активний рекрутинг у Латинській Америці. Джерело: https://censor.net/ua/b4005286 "
так я взагалі мовчу, ви хоч би почитали які обов'язки у ТЦК, або хочаб абревіатуру розшифрували, а потім писали статтю.....
Я б взагалі за такі статті банив на пару місяців, бо від них просто тхне жовтизною..... У деяких просто блогерів тут в рази якісніша подача, хоч вони і не журналісти(((......
показать весь комментарий
28.05.2026 05:51 Ответить
З чого б*** все вирішили що якісь мігранти мріють приїхати в Україну? Знову масові психози які довели країну до ручки.
показать весь комментарий
28.05.2026 06:32 Ответить
Та й без рахунку видно що треба ще багато продавців шаурми.
показать весь комментарий
28.05.2026 06:34 Ответить
Недавно в Білій Церкві мусульмани порізали українця на Паску за слова Христос Воскрес. І це зараз, коли їх дійсно мало. Як тільки їх набирається критична маса, чужинці різко збільшують кількість злочинів. За підтримки європейських ліваків вони будуть повністю безкарні, а мусори слухняно прислужуватимуть лідерам діаспор за кеш. Буде ще гірший бандитизм, ніж в Парижі, там хоч поліція не зовсім прогнила. Один реальний порятунок від цієї гидоти - не пускати! Можна запрошувати талановитих студентів, професіоналів з рідкісних спеціальностей і т.д. Це максимум кілька тисяч і по кожному можна вести індивідуальну процедуру. А решта хай їдуть в єврохаліфат, чи в москвабад, чи де там ще їх радо приймуть лівацькі режими та здеградоване суспільство. Звісно ж, можна і треба запрошувати людей з інших країн на контракт в ЗСУ. Але компрадорський режим робить навпаки - хоче завезти молодих здорових чужинців в тил, а українців гнати на фронт.
показать весь комментарий
28.05.2026 07:44 Ответить
а скiльки украiнських "iндусiв" у ЕС. Бiльшiсть не працюючих)))))
показать весь комментарий
28.05.2026 09:39 Ответить
Авторці треба розділяти: контрактник = тимчасове явище і мігрант = постійне явище.

Треба визначитися яку країну ми будуємо: переважно українську національну чи мігрантську на кшталт США. Якщо першу, то у нас і так з часів СРСР було розмите населення з великою частиною українців-манкуртів, що не дало змоги лагідно українізувати населення і підготуватись до війни. Якщо другу, то прапор в руки і всі на агітацію залучення мігрантів. Але питати треба виключно етнічних українців, бо всі інші, апріорі, протилежної думки, або не мають до цього стосунку.

Я вважаю що надто великі жертви були принесені за побудову переважно національної держави, починаючи з втрати населення з 52 млн до 30 млн, щоб звернути з цього шляху. Тоді краще було не починати.

Не треба боятися малої кількості населення. Територія Казахстану в рази більша , а населення менше. І нічого - живуть. В раші вище 60 град. широти дві третини території, а живуть там біля 4 млн. і нічого. А скільки у світі країн з меншим населення чим у нас і з в рази більшим ВВП і при тому без нашої родючої землі? І тренд у світі на ШІ і роботів. Не панікуйте.
показать весь комментарий
28.05.2026 11:29 Ответить
Не бачу нічого поганого в мігрантах. Звісно якщо людина хороша.
показать весь комментарий
28.05.2026 11:29 Ответить
Ухилєс-звєздун?
показать весь комментарий
28.05.2026 11:50 Ответить
Жаліються, що, їм, мовляв, "робочої сили не вистачає". Але, при тому, брати на роботу жінок, людей старшого віку, чи тих же 50+, навіть 40+, переселенців, інвалідів - вже й не надто хотять. Вони радше навезуть з якоїсь "клоаки", з Бангладеш, Пакистану - аби тільки не українців. А українців - в деграданти, "на панель", чи ще краще - геть з країни. І де Україна - перетвориться на звичайне "чорне гетто", як якась чергова "прогресивна країна" - з купою мігрантів, злочинністю, що зашкалює, коли на вулицю краще не виходити (вночі особливо) - бо там засилля етнічних банд з найбідніших країн Азії та Африки, "торчки", повії, драг-ділери та інші атрибути "цивілізації" яка(яку), насправді вироджують та згасають?
А "варварів" - завозять вже так. Ще й під варварів, "закони" пишуть (проект нового "Цивільного Кодексу" в Раді, від Стефанчука, стаття 571, якщо не помиляюся, яка, фактично, узаконює рейдерство, пограбування) - що будь-який "окупас", який щось захопив, чиюсь власність, має прав більше, ніж автохтон, який поколіннями ту країну розбудовував, заробляв, вмирав за неї і т.д.
Це не рахуючи, знову ж таки "норми", в тому "Цивільному кодексі", спеціально під мігрантів - де можна заміж брати з 14 років.

Тобто, от вам: чуже майно, чужі жінки, дівчата, і ми вам навіть платитимимо більше, ніж українцям, і вас, найперше будемо, а не їх, на роботу брати (під це теж вже "підганяють" законодавство, де роботодавця, "задля запобігання дискримінації", будуть змушувати брати на роботу найперше мігрантів, а не українців). А українцям - або калікою, або в могилу, або тікай, або - "на панель" - пропонують українцям таке "працевлаштування".
Дуже зручно - для знищення та дерибану країни, де населення, заміщене та атомізоване, занурене, штучно, в нові проблеми та протистояння одне одному, і "не качає права". І де є цілий клас виборців, готових за подачки - голосувати за будь-кого. Ідеальна країна для ґвалтування та розграбування.
І така країна, яка втратить внутрішню єдність, етнічну, культурну, релігійну передусім - вона вже буде просто не здатною протистояти новим нападам, реальність яких - є лише питанням часу.

Власне, Саме тому, на Заході, Україні й не давали шансів, бо в них самих цієї єдності вже немає, такої. А українці, саме завдяки їй й вистояли, коли країну - просто здали ворогові "на блюді".
Зараз це планомірно намагаються знищити, не лише прямою дією, на фронті, так і діями в тилу.
При цьому, за фактом - грають, тут, повністю на боці ворога. Цілком ж бо розуміють, що мігранти - не будуть захищати чужу їм країну.
Особливо, мігранти з ісламських країн (бо вони, ідеологічно так виховуються, що, найчастіше, сприймають чужу країну, як певний "плацдарм", який треба захопити і встановити свої порядки, аніж місце, чию культуру вони мають взяти й асимілювалися.

У нас вже повно таких було на ринках до 2022 року. Вони всі миттєво "розчинилися", в кого вже були українські паспорти - то в Європі, як біженці, і т.д., Україну вони від початку розглядали лише як місце експлуатації (це не рахуючи, можливо, деяких вихідців з Азербайджану чи Ічкерії, хто сам свого часу зазнав утисків з боку росії, і хто, все ж таки, є ближчими до українців культурно чи ментально, ніж вихідці з того ж таки Бангладеш, Пакистану чи Нігеру з Сирією, Єгиптом чи Аравією).

Навіть зараз подивитися, з яких країн до нас їдуть добровольці - це, в основному, країни Заходу, 99% - християни. Та сама Латинська Америка, звідки також воюють хлопці - християнська, ментально набагато ближче до нас.

Натомість, хто воює за росіян - ті самі індійці, африканці, з Куби, з Близького Сходу, Азія, Непал і т. д.
Таки в них цінності, їм байдуже - кого за гроші вбивати (особливо, якщо це білі європейці). І ми їх ще маємо завозити сюди пачками? Що б завтра, коли раптом що - вони вбивали вже нас? - Тому що черговий окупант пообіцяв їм нашу землю, жінок, дочок, наші дома, власність?
Бо, в гуманізм, насправді, грається, головним чином - лише біла європейська людина. Поки весь світ живе за законом джунглів та за логікою й психологією "малих груп".
То ж, кожного разу, як ви чуєте якісь там розмови "про расизм", якісь звинувачування, нав'язування вам якоїсь провини, в чомусь, знайте, в 99,9% випадків - це, за своєю суттю, розмова звичайного "гопніка", який розводить вас, щоби ви втратили пильність, щоб не пручалися, перед тим, як вас вбити та пограбувати.
показать весь комментарий
28.05.2026 15:27 Ответить