11225 посетителей онлайн

Украина до сих пор не получила никакого оружия по ленд-лизу: США используют другие пути, - МИД

сша,лендліз

Вашингтон пока передает военную помощь Украине по другим программам и не использует ленд-лиз, чтобы сэкономить украинский бюджет в будущем.

Об этом в комментарии hromadske рассказал спикер Министерства иностранных дел Олег Николенко, передает Цензор.НЕТ.

Он объясняет, что механизм ленд-лиза состоит в том, что США могут передавать Украине имеющиеся у них оборонные изделия в аренду или на условиях лизинга.

"Плюс этого инструмента — скорость принятия Администрацией США решений по упрощенной процедуре без лишней бюрократии и необходимости голосования за каждый пакет помощи Украине в Конгрессе США. Минус — объемы поставок американского оружия в рамках ленд-лиза напрямую зависят от финансовых возможностей Украины", — говорит Николенко.

По его словам, на этом этапе войны Соединенные Штаты решают оказывать военную помощь Украине за счет собственного федерального бюджета. Поскольку недостаточность помощи Украине или ее неэффективность "будет иметь фатальные последствия для всего свободного демократического мира".

Как отмечает Николенко, в рамках соответствующего закона США о дополнительных ассигнованиях в поддержку Украины, сейчас мы получаем безопасность и оборонную помощь по трем программам: Инициатива содействия безопасности Украины (Ukraine Security Assistance Initiative, USAI), внешнее военное финансирование (Foreign Military Financing, FMF) и пополнение запасов оружия США (Replenishment of US weapons stocks).

По этим программам военная помощь оказывается на безвозмездной основе. То есть нынешние программы, в отличие от ленд-лиза, не предусматривают возмещения со стороны Украины стоимости предоставленного вооружения, военной техники и боеприпасов.

"Кроме двустороннего измерения помощи со стороны США, американская сторона была инициатором создания Контактной группы по обороне Украины, в работе которой участвуют 50 стран. Благодаря совместным дипломатическим усилиям и ведущей роли США, удалось мобилизовать предоставление Украине со стороны членов НАТО и других партнеров оружия стоимостью 40 миллиардов долларов", — напоминает Николенко.

Из этих 40 миллиардов более 19,3 миллиарда долларов поступило именно от США. В настоящее время МИД Украины вместе с другими госорганами работает над тем, чтобы получить от союзников помощь для лучшей защиты от воздушных угроз.

Напомним, президент США Джо Байден подписал закон о ленд-лизе для Украины еще 9 мая. Документ позволяет значительно ускорить поставки вооружения, транспорта, продовольствия и другой помощи в аренду или безвозмездно из США в Украину. В последний раз программу ленд-лиза использовали во время Второй мировой войны. Тогда США снабжали союзников боеприпасами, техникой и другим необходимым сырьем и продовольствием для борьбы с нацистской Германией.

Топ комментарии
+22
Та ні , вас не кинули , ви самі себе в 2019 трахнули , а тепер верещите як дівка що спочатку сама розкарячилася , а тоді сльози ллє що її обманули .
показать весь комментарий
19.12.2022 18:09 Ответить
+14
Навіщо Ви знову повернули тему в іншу плоскість? Чому Байден має відповідати за оборону України, ми що якийсь штат США? Чи ми маємо договори на поставку зброї? Ми можливо з перших днів нової влади бігли, щоб нас прийняли в НАТО? Ні, ми туди навіть не їздили і маємо свого Верховного головнокомандувача, який дбає про наш захист і нашу оборону, так? Ви ж йому довіряєте? То чому всі негаразди перекладаєте на Байдена? Його за його роботу запитають американці, а ви запитуйте у свого, де наша зброя?Чомусь три роки не звертали увагу, куди йдуть гроші, які призначені для оборони, плескали в долоні, а сьогодні напали на Байдена. Хто ще серед винних за провали в Україні Шольц, можливо Франція і Англія?
показать весь комментарий
19.12.2022 18:11 Ответить
+11
Разница между лендлизом и этой схемой в том что по лендлизу надо давать все что необходимо и в нужных объемах, но за это придется когда то платить. А по этой схеме вроде все и бесплатно но в час по чайной ложке что катастрофически не достаточно для победы Украине.
показать весь комментарий
19.12.2022 18:01 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
То есть ты плюнул прямо на свой экран компьютера там где мой комментарий? Точно попал?
показать весь комментарий
19.12.2022 22:35 Ответить
Ленд ліз через рік закінчужттся. Навіщо його було підписувати? І не кажіть, що те що зараз це краще. Всі тоді блогери і лідери думок писали і в інфопросторі говорили,що ленд ліз це історична подія і по ньому буде все, навіть круті літаки.
показать весь комментарий
19.12.2022 18:04 Ответить
Але США надають зброю за іншими програмами бо за ленд-ліз треба платити після закінчення війни . Оплачувати надану зброю за рахунок репарацій це нелогічно краще репарації нехай йдуть на розвиток України. Тому будь-яка безкоштовна програма це краще ніж в майбутньому платити.
Україні зараз треба все безкоштовне а не дешеве бо це дешеве теж треба платити.
показать весь комментарий
19.12.2022 18:04 Ответить
Вся проблема в тому, що з цією зброєю, яку нам дають нам не виграти війну, а ту яка б нам дала чітку перевагу над ворогом нам не дають... це не лен ліз це його кастрована версія, за яку наша нація платить своїми життями...
показать весь комментарий
19.12.2022 18:09 Ответить
За ленд-ліз треба платити тільки якщо, після війни, захочеш щось собі лишити.
Втрачена техніка не оплачується.
показать весь комментарий
19.12.2022 18:10 Ответить
я правильно зрозумів, що тобі вигідно платити життям та здоровьям хлопців на фронті, бо ж за ленд-ліз треба буде потім платити?
послухай себе зі строни, що ти несеш.
показать весь комментарий
19.12.2022 18:11 Ответить
Ні, Ви не правильно зрозуміли. Ленд Ліз, це допомога сторонньої держави-держав, а ми маємо воювати своєю зброєю, а тому запитайте у Верховного головнокомандувача, де наша зброя і ласкаво просіть допомогу у США та інших, а не нападайте на них. Вони Вам нічого не заборгували. Вони представляють іншу країну, а ми собі вибрали Президента, який мав все, щоб була зброя.
показать весь комментарий
19.12.2022 18:20 Ответить
американці за ленд-ліз проголосували майже одноголосно (навіть хворі на голову демократи) і єдина причина, чому його нема - саботаж адміністрації байдена-обами.
а тобі мразота бачу подобається, що через страшну нестачу зброї наші воїни в день сотнями гинуть і врешті решт україна через це буде зруйнована.
показать весь комментарий
19.12.2022 18:41 Ответить
Це не я мразота, це не я не думав за своє військо і заривав гроші в асфальт, це хтось інший. Можливо хтось сидить в Києві і пилояє цю допомогу? Можливо просили когось відсторонити, щоб не зливав інформацію і техданні на московію? Як там "вагнерівці", хто ж їх віддав по тій спецоперації, якої не було? А можливо є якісь інші причини, про які забулися Вам доповісти. Стільки зброї ми отримали від США, що гріх навіть рота відкривати. А домопога по виплаті зарплати військовим і пенсіонерам не рахується, то МЗС нацькували ботів, щоб верещали в інтернеті і таким чином заставити США щось дати, а ми взамін нічого?
показать весь комментарий
19.12.2022 21:43 Ответить
Ще яка!
показать весь комментарий
20.12.2022 00:10 Ответить
Це США нам не винні? А хто примусив віддати ЯЗ рашці за папірець та трохи грошенят, хіба не США?
показать весь комментарий
19.12.2022 19:01 Ответить
Да разве только ЯО ? А сколько баллистических, крылатых ракет порезали за деньги США, а в придачу средние и дальние бомбардировщики. Всё это можно было использовать и с обычными боеголовками. И есть же ещё люди которые которые говорят: США вам ничего не должно !
показать весь комментарий
19.12.2022 19:37 Ответить
Ні пане Сергію, США не примушувало нас віддати ядерну зброю Засрашці, це зробили наші "еліта", які наріду пояснили, що немає чим обслуговувати дуже дорогі програми і всеодно кнопка не в нас. Не спихайте на США. Ми віддали самі при посередницстві США і не просто віддали, а віддали кацапам по нашій волі ракет і всього обладнання, з носіями на сумму більшу за 100 мільярдів доларів США безкоштовно за підписаний папірець, що росія буде захищати наш суверенітет. Допомогло? Тими ж ракетами б'ють по нам, а нашою ядерною погрожують всьому світу.
показать весь комментарий
19.12.2022 21:47 Ответить
Я назвав речи своїми іменами. Це об'єктивний факт - США змусили Україну віддати ЯЗ РФ. А для тактичних зарядів яка "кнопка" потрібна?
Президент США, з трибуни Ради, взагалі вмовляв українців не виходити з СРСР, ще й про "самовбивчий націоналізм" щось балакав...
показать весь комментарий
19.12.2022 23:30 Ответить
Питання не до мене, для яких зарядів потрібна кнопука. Це пояснення наших правителів, які віддали ядерну зброю і США тут ні до чого. Віддавали ми самі. Крапка.
показать весь комментарий
20.12.2022 14:09 Ответить
= "Питання не до мене, для яких зарядів потрібна кнопука" =
Так може і інші питання не до вас? Навіщо тоді спотворювати факти?

= "за підписаний папірець, що росія буде захищати наш суверенітет" =
Це також не відповідає дійсності - ніхто з підписантів БМ не брав на себе зобов'язання захищати Україну.
показать весь комментарий
20.12.2022 15:58 Ответить
Вы всё ставите с ног на голову. Вот хронология розброення , речь Буша котлета по Киевски, финансирование уничтожения ракет всех типов и пусковых шахт МБР, там ещё были средние и дальние бомбардировщики. Да, не всё порезали к 1999 году, и русня предложила забрать недорезанное в с счёт долгов за газ, мы отдали, но всё это было бы всё равно порезано за счёт США. Последние клыки у Украины вырвали при яныке, забрав обогащённый уран. Можете и дальше пороть себя, не замечая кто оплачивал разоружение Украины и теперь обнуляет армию московии жизнями наших солдат.
показать весь комментарий
26.12.2022 05:15 Ответить
На жаль не він один, починаючи із офіційних осіб всі почали піклуватись про державний гаманець. Тим більше, що від літака крило не відріжешь для власних нужден, не те що із грошима. Це стосується також і США
показать весь комментарий
19.12.2022 19:55 Ответить
Є багато зброї в США ,ще часів Роні-клоуна,вона лежить на складах зберігання і принесе бюджету США рано чи пізно тільки збитки на утілізацію-тобто її вартість -це вартість логістики через океан.
показать весь комментарий
19.12.2022 20:08 Ответить
Основна проблема у тому, що перемога україни над парашею майже нікому у світі невигідна. ні европі, ні адм. байдена, ні глобалістам, ні wef з давосом, ні китаю.
вигідно, щоб параша стерла об нас зуби, попутно зробивши світову кризу для більш швидкого переділу світового корита. що і відбувається. і наша доля у цьому процесі дуже незавидна. а після закінчення гарячої фази прийде справжній жах, коли сотні тисяч захисників зі скаліченою психікою "повернуться" у зруйновану гетьманцевим та ракетами економіку. думаю, це буде гірше, ніж дев'яності.
якщо вам пощастило потрапити за кордон, то намагайтеся там максимально зачепитись і женіть відь себе думки про повернення у зародку. тут буде пекло.
показать весь комментарий
19.12.2022 18:09 Ответить
Щоб *уйла не провокувати!
показать весь комментарий
19.12.2022 18:09 Ответить
Все было ожидаемо при настоящем мировом порядке и с этими государственными лидерами в США и Западной Европе! А что касательно Байдена,так это компания Burisma дает о себе знать...
показать весь комментарий
19.12.2022 18:10 Ответить
Ei , divannie experti , nepishite chush !
показать весь комментарий
19.12.2022 18:10 Ответить
Отримавши зброю за ленд-лізом Україна зможе використовувати її за власним розсудом, тому що ми її фактично купуватимемо, та й кількість має бути значно більшою.
А на разі відбувається дозоване надання зброї, щоб знищення москалів було під контролем і недратувало путіна.
показать весь комментарий
19.12.2022 18:19 Ответить
Президент та Уряд США імовірно надає допомогу Україні, згідно з узгодженою ітеративною моделлю "обмеженої допомоги". Ця модель, імовірно має ряд параметрів оптимізації, зокрема: "рівень безпеки США та союзників, "політична доцільність (внутрішня і зовнішня)" та ін. За Законом про ленд- ліз зброя ,передана Україні, може навіть лишатися на балансі (у власності) США. Але,згідно моделі "обмеженої допомоги", кількісь та якість зброї, переданої без оплати, в лізінг чи за оплату залишається обмеженою. Ця модель допомоги ітеративна, її параметри змінються, і є підстави вважати, що Україна поступово отримуватиме все більше якісної зброї.
показать весь комментарий
19.12.2022 18:47 Ответить
Ви читали крайнє інтерв'ю Залужного? Де він чітко говорить яка кількість певного озброєння необхідна Україні на зараз, то чому б її не надати за ленд-лізом?
А ще зброя працює макимально ефективно в комплексі, це фактично один великий пазл.
показать весь комментарий
19.12.2022 19:11 Ответить
Я уважно читав і читаю все, що публікує генерал Залужний. Він назвав тільки кількість та номенклвтуру деяких видів важкого озброєння, необхідного для стратегічного наступу із просуванням ЗСУ приблизно на 82 км (300 танків,700 бронемашин, 500 гауб.) Це не означає, що цього озброєння вистачить для відкидання агресора за кордони України, звільнення всіх окупованих територій, включаючи Крим. Я хочу, щоб США, НАТО та інші друзі України допомогали значно більше, адже для них це інвестиція грошей та матеріальних ресурсів у перемогу України, вони оплачують війну з рашистами грошами з кишень своїх громадян, а українські громадяни, ЗСУ оплачують війну з рашистами своєю кров'ю, своїми життями. На жаль право та повноваження без обмежень надавати Україні військову допомогу за допомогою ленд-лізу, які Конгрес надав Президенту США не означають, що Президент ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ необмежено допомагати. Ресурси США обмежені, і тому допомога США буде обмеженою, у розмірі та за якістю, які Конгрес, Президент та Уряд США вважатимуть доцільними в інтересах США.
показать весь комментарий
19.12.2022 19:51 Ответить
только в афганистане почему-то никто не вспоминал про обмеженість Ресурсив СШа. Смешно читать эту чушь. США просто не надо, чтобы мы победили. Нам даже не дали уничтожить герасимова на фронте из-за доцільности в інтересах США??? А то путин обидится? Эскалация, понимаешь ли....Союзничики....
показать весь комментарий
19.12.2022 23:08 Ответить
О ресурсах всегда помнят, их считают и планируют. Это азы военного искусства. Ресурсов никогда не бывает сколько угодно, они всегда ограничены. С чего вы взяли, что в афганской войне никто "не вспоминал" про ограниченность ресурсов? США, вероятно, озабочены, чтобы Украина не победила рашистов слишком быстро, пока в США еще не знают, что делать с последствиями быстрой победы Украины, которые произойдут в РФ. Не перейдет ли ситуация в потерявшей управление стране с огромным количеством ОМП (не только ядерного и термоядерного), в состояние неуправляемого хаоса? Не устроит ли загнанная в угол крыса миру самоубийственный теракт, который станет концом истории человечества? Холодный расчет и ответственность в действиях неразумно называть трусостью, "боязнью эскалации". США и НАТО Украине пока не "союзнички", а всего лишь партнеры. Постарайтесь разобраться и понять причины и следствия этого статуса. Помощь США и НАТО - партнеров Украины будет увеличиваться, но, к сожалению, не в таком объеме и не так быстро, как если бы Украина была союзником США и НАТО.
показать весь комментарий
20.12.2022 00:17 Ответить
вы называете это холодным рассчетом, а я сс*кушеством. Не будем спорить
показать весь комментарий
20.12.2022 00:22 Ответить
Дуже гарно швець розпинався про ленд ліз та його фанати - цитувальники. Про фінансовий рік плів, що він у США восени починається, чи закінчується, щось таке. А сам натравлював на наших військових кого тільки міг, та ще й просив слухачів повідомляти ЙОМУ!! кудою йде зброя і що з нею може бути, начебто, не так, щоб ВІН!!! допоміг її не вкрасти, не дай Боже.
В час, коли така інформація є секретною, людина хотіла отримати її , начебто, для доброго діла. А чи точно для доброго?? А чи можна просити слухачів надсилати таку інформацію?? Чи він розвідник, може не розуміє цього??
показать весь комментарий
19.12.2022 18:22 Ответить
Відповім в тисячний раз, якщо "Бідон з гі..ом" налякався, то не звертайте на нього увагу, він не наш, він із США. Звертайтеся до наших, які зобов'язані були мати зброю для захисту українців і держави, а не витрачати все на дороги. Вони всі знаходяться в ОП і у Верховній Раді. Частина в уряді.
показать весь комментарий
19.12.2022 18:30 Ответить
Якось не додумався, що новина про "серливого" діда, правда від нашого несерливого МЗС. Якби новина була від Франції, чи Польщі, а тут від МЗС. Можливо ще будемо дивитися, що скаже про США абдристович і жданов? А коли вони про свого не діда і не отого напишуть? Невже в нас так все добре і хлопці три роки клепали ракети, танки, літаки і чуточку не встигли і звертаються до США, щоб ті дали, а ті включили дурня? Дудки. Хлопчики три роки пиляли гроші з "великого крадівництва", кричали на весь світ, що війну розпочав Порошенко, бо це йому вигідно, що він незаконно направив флот через Керчинську протоку, що пуйло дуже хороша людина і в його очах мир, потрібно туди подивитися, заборонили ЗСУ стріляти під час війни, збиралися на шашлики і звинувачували США в брехні і запевняли що нападу не буде, то хіба це не ці пацани кричали і нас запевняли, що все окей? Не ці пацани гужбенили по Трускавцях по Карпатах, а винен Байден, що у них немає ракет? Ви серйозно? А як з логікою?
показать весь комментарий
19.12.2022 21:21 Ответить
Ви забули розповісти про дороги та шашлики. Байден бреше як сивий мерін. Як би від заявив, що США відмовляються допомагати Україні, то була б інша історія. Але він із своєю адміністрацією постійно озвучує нові суми. Лівацькі ЗМІ за ним повторюють. Пересічні американці знати не знають що насправді допомога становила не 100 млрд а лише 12. Українські ЗМІ підгодовуються тими ж ліваками і брешуть так само. А Українці аплодують Байдену. https://www.youtube.com/watch?v=7DdxBtbtfJk
показать весь комментарий
19.12.2022 20:05 Ответить
Тобто ,ви вважаєте,що Україна самостійно може воювати з агресором який переважає її в усьому в декілька разів-в економіці,в зброї ,в фінансах,в згуртованості населення,в пропаганді,в мобілізаційному ресурсі і т.п.?
І мабуть являєтесь почітателєм Петькі будівника зсу?
І думаєте ,що був би Пєтька будівникзсу,війни б не було?Помиляєтесь-якщо зараз ця їхня"спецоперація",нагадує більш якийсь експромт і вторгнення було явно не підготовлене і проведене на початку як якась поліцейська операція по суті,то що заважало супротивнику (нагадую,що РФ в усьому переважає нас) підготовитись набагато краще і почати зразу все руйнувати-можете зразу уявити масштаб гуманітарної катастрофи
показать весь комментарий
19.12.2022 20:20 Ответить
А нафуя його підписували і ще й возили Байдену в Корею, щоб швидше підписати, а потім засунули в довгий ящик? Шось тут не те....
показать весь комментарий
19.12.2022 18:34 Ответить
А нафуя його підписували і ще й возили Байдену в Корею, щоб швидше підписати, а потім засунули в довгий ящик? Шось тут не те....
показать весь комментарий
19.12.2022 18:36 Ответить
Хлопці, я не розумію, чого ви всі так залипли на цей ленд-ліз, наче на божество?
Ленд-ліз - це просто інструмент, який спрощує бюрократичні процедури, пов'язані з передачею зброї. Плюс встановлює особливі умови оплати. Наскільки активно користуватися цим інструментом і яку саме зброю передавати в будь-якому разі вирішує верховний головнокомандувач армії США. Тобто президент. Так було при Рузвельті, так є й при Байдені. Тому не треба думати, що якщо запрацює ленд-ліз, то одразу нам дадуть щось, що зараз не дають. Єдине що скажу про персону Байдена- це дуже бюрократична й системна людина. Він допомагає Україні, бо це його робота. Як лбдина він за Україну навряд чи переживає. На відміну від, скажімо, Бориса Джонсона
показать весь комментарий
19.12.2022 18:37 Ответить
не звертай уваги, місцеві дописувачі ******* красиві слова і не вникають у суть.
Лендліз - то план Б на випадок якщо в Конгрес США не набереться більшості щоб проголосувати за черговий пакет допомоги Україні. Тоді дід Байден згідно закону про ленд-ліз підписує необхідні папери і Україна отримує те ж саме але без затвердження у Конгресі. Закон про ленд-ліз прийнято на випадок якщо супротивники допомоги будуть у Конгресі блокувати надання допомоги.
Оскільки зараз це не актуально, Конгрес голосує все що попросять, то ленд-ліз не потрібен.
Але ж наші читачі то такі читачі... 90% далі заголовку не читають.
показать весь комментарий
19.12.2022 18:58 Ответить
дуже б мені хотілося, щоб ти хоча б частку того іспанського сорому відчув, який відчуваю я, читаючи цю маячню, якою тобі мізки засерли.
показать весь комментарий
19.12.2022 19:07 Ответить
я відчуваю хішпанський сором від того що ти не розібрався у питанні, але лізеш зі своєю "думкою".
показать весь комментарий
19.12.2022 22:20 Ответить
"Мізки засерли" та буває що мізки не мають логіки.

1. "Мізки" - якщо республіканці переможуть в жовтні 2022 року, та будуть проти допомоги, то буде лендліз.

Факти:

Лендліз запропонував республіканець в січні 2022р, щоб допомогти Україні до початку війни.

Проголосували в квітні, підписали 9 травня 2022року.

Закон не виконується, так як не зобовязує, та адміністрація не має волі виконувати.

2. "Мізки" - 1 жовтня почнеться лендліз.

Факти: лендліз діє в 2022 та 2023 фінансових роках. 1 жовтня 2022 року, закінчився 2022 фінансовий рік, та почався останній 2023 фінансовий рік.

2022 фінансовий рік - допомога по лендлізу дорівнює 0.

3. "Мізки" - транші краще чим лендліз. За лендліз потрібно платити.

Факти: За транши голосують, так як потрібна допомога Україні, і виборці не зрозуміють якщо конгресмени будуть проти.

По факту виборці через конгресменів дозволили необмежену та швидку допомогу Україні через лендліз.

Інша партія, додає в транші видатки, "на допомогу" виборцям перед виборами - хто ж проголосує проти допомоги Україні...

Якщо допомагати за допомогою лендлізу, то туди грошові видатки "на допомогу" виборцям додати не можливо. Виборець не зрозуміє допомогу у вигляді ракет, або Himars, а грошову допомогу зрозуміє.
показать весь комментарий
20.12.2022 00:44 Ответить
Саме так. Спочатку погоджується обмежений обсяг всіх видів допомоги США Україні, а потім наступає черга обрання інструментів надання саме цього, обмеженого обсягу допомоги. Що стосується повноважень Президента США надавати необмеженну цим Законом допомогу на підставі Закону про ленд-ліз, то ресурси США є обмеженими. І за всю надану Україні допомогу на підставі Закону про ленд-ліз, якщо ленд-ліз буде використано, адміністрація Байдена звітуватиме перед відповідними комісіями Конгресу, скликані політичними конкурентами демократів. За кожний цент.
показать весь комментарий
19.12.2022 20:11 Ответить
Звітуватиме після того як надасть ленд-ліз. Тобто якщо Конгрес не схвалить, показати їм хєр і надати допомогу через ленд-ліз, а вже потім можна і позвітувати.
показать весь комментарий
19.12.2022 22:19 Ответить
Ти не панімаєш профессор . Ленд ліз , єто как пєщєра Алі Баби - зашол , набрал шо тєбє надо , і сколько надо , і ушол . .
.
показать весь комментарий
19.12.2022 19:07 Ответить
Цiкаво.. жлобяться взяти зброю ро лендлізу якнайскоріше- це в результаті більш жертв серед вояків, сильніші обстріли кацапами наших мирних міст, та більші розвали бо якби було краще та більше пво, то можна було мінімізувати пролітаючи ракети. Й так далі
показать весь комментарий
19.12.2022 18:56 Ответить
Наконец-то до некоторых что-то стало доходить....
показать весь комментарий
19.12.2022 19:24 Ответить
в чем проблема насыпать хоть не абрамсов, а гавна старого м60 в колличестве?
Хамви и то штук 500 дали от силы вместе с союзниками, хотя уже списывают, могли и 2к дать.

Просто по лендлизу Байден не сможет воровать, там все прозрачно.
показать весь комментарий
19.12.2022 19:32 Ответить
именно. но еще через ленд линз не получится подкупать избирателей и корпорации. а еще не получится раскалывать лагерь респов. ведь когда респы не голосуют за эти конченые корупционные "пакеты" - они "враги свободного мира и украины", а когда голосуют - поддерживают коррупцию демократов. дьявольски подлая "растяжка".
p.s. хамви этих сраных у штатов десятки тысяч, в европе в том числе. но вместо того, чтобы завались ими всу - дают по чайной ложке и списывают. а можно еще вспомнить про "старые" М198, которых у штатов без дела на консервации стоит в районе 900 шт. у которых небольшая остаточная стоимость и которые уже для них неактуальны и дорога им на списание. а еще сотни "старых" ненужных М270..сотни старых бредли...
и все это - уже произведено, имеет относительно небольшую стоимость, уже не нужно армии, и могло быть отгружено для всу в течении месяца..
показать весь комментарий
19.12.2022 20:14 Ответить
они просто не хотят чтоб мы победили. Это уже ясно
показать весь комментарий
19.12.2022 22:48 Ответить
Стесняюсь спросить, как вы себе представляете победу Украины над рашистами? Что должно произойти, чтобы вам стало ясно: победа над рашистами Украиной достигнута? А после внятных ответов на первые два вопроса , спросите себя сами: "они" согласны с вашим видением победы? Или победу Украины "они" представляют иначе, чем вы, с учетом национальных интересов США, НАТО, союзников и партнеров?
Например, предусматривает ли ваше видение победы Украины над рашистами разрушение РФ, как единого государства, потерю контроля РФ над крупнейшими в мире запасами ОМП , гражданскую войну, голод и десятки миллионов беженцев из РФ в ЕС?
Посмотрите на русское слово "победа": оно на три четвертых "беда". Нам нужна перемога, а не "**беда".
Чтобы у вас не было сомнений, я искренне желаю перемоги Украине, такой перемоги, чтобы она системно уничтожила или надолго заблокировала возможности повторения трагедии Украины, атакованной рашистами. Чтобы все причастные к преступным действиям и преступному бездействию в этой войне получили по заслугам.
показать весь комментарий
20.12.2022 14:08 Ответить
очень странный вопрос.
Победа Украины это выход на международно признанные границы с выплатой репараций за нанесенный ущерб и осуждение преступников.
Точка.
Остальные ваши фантазии к этому отношения не имеют.
показать весь комментарий
20.12.2022 23:45 Ответить
Про реальну допомогу та пессиместичні перспективи тут https://www.youtube.com/watch?v=7DdxBtbtfJk
показать весь комментарий
19.12.2022 19:57 Ответить
Американський генерал генерал Кіт Келлогу: ,,В даний час США не зацікавлені в перемозі України в протистоянні з Росією. Я не думаю, що ми дозволимо перемогти. Якби ми хотіли, щоб вони перемогли, ми давно вже дали б їм відповідне озброєння."
https://www.youtube.com/watch?v=oODruJLeEu0
показать весь комментарий
19.12.2022 19:59 Ответить
Пане Марченко, а чому, наприклоад США має нам вказувати, перемагати москалів чи ні? Не дивіться в бік США, якщо такі круті, то перемагайте. Просто шкода хлопців ЗСУ, які там на передовій без необхідної кількості зброї, бо її хтось три роки вперто не готував. А з цього висновок, що маємо йти і просити. Це як батько наркоман, "проколов" всі гроші і ходить давить на жілість, щоб його дитині дали пальтішко і чобітки, бо на вулиці мороз і сніг.
показать весь комментарий
19.12.2022 21:25 Ответить
ну то вы мультимиллиардер не дадите ребенку пальтішко і чобітки, бо на вулиці мороз і сніг? у вас с этим проблема?
показать весь комментарий
19.12.2022 22:51 Ответить
Ви не зрозуміли про що мова. Генерал Кіт Келлогу сказав відкритим текстом, що США просто не хочуть перемоги України, бо інакше постачали б стільки зброї скільки необхідно щоби перемогти. Це не вказування Україні, це-дорікання в бік адміністраціі США. А із приводу зброї-невже тільки три роки , а не всі 30?
показать весь комментарий
20.12.2022 02:43 Ответить
"обсяги постачань американської зброї в межах лендлізу напряму залежать від фінансових можливостей України", - каже Ніколенко."
Абсолютная ложь! В закон о ЛендЛизе внесены поправки о снятии с Украины обязательств об оплате
показать весь комментарий
19.12.2022 23:36 Ответить
З моменту підписання Лендлізу з травня по грудень Україна не отримала ннічого. Закон про Лендліз діє по вересень 2023 року. Все що треба знати про допомогу та «зробим все...»
показать весь комментарий
20.12.2022 02:23 Ответить
Страница 2 из 2