9610 посетителей онлайн
24 237 97

Рада поддержала возврат выплаты 30 тыс. грн военным, но могут потребоваться изменения в Бюджет (обновлено)

зсу

Нардепы проголосовали за возврат выплат военным в размере 30 тысяч гривен.

Об этом сообщил нардеп Алексей Гончаренко в Telegram, передает Цензор.НЕТ.

"За проголосовали 277 народных депутатов. Доплаты будут действовать до конца периода военного положения. Важно! Доплаты вернули не только военным, но и работникам ГСЧС и полицейским", - отметил парламентарий.

В то же время член Комитета по вопросам финансовой политики и банковской деятельности Ярослав Железняк отметил , что "правка возвращает надбавку защитникам путем экономии на сокращенные зарплаты для госслужащих и менеджмента госпредприятий (до 10 минимальных зарплат). И здесь главное, чтобы возврат надбавок сработал:

- скорее всего, нужно менять Бюджет

- ограничение на зарплаты до 10 минзарплат – это очень малая экономия. Даже на 2% от планируемых расходов не хватит. Напомню, что мы в день на выплаты военным тратили 2,7 млрд. грн.

"Я бы пока не столь однозначно утверждал, что вернули. Пока правильно будет: "денежное обеспечение работников, служебных и должностных лиц бюджетных учреждений/ГП ограничили до десяти размеров минимальной заработной платы", - добавил он.

Нардеп Дмитрий Разумков рассказал , что представители депутатского объединения "Умная политика" внесли правку, которая предусматривает "возврат выплат в 30 тысяч военным, службе гражданской защиты, полицейским за счет ограничения зарплат топ-чиновникам". Рада поддержала ее 254 голосами.

Рада поддержала возврат выплаты 30 тыс. грн военным, но могут потребоваться изменения в Бюджет 01

Топ комментарии
+47
А поголовно корумпованим МУСОРАМ навіщо?????

130 тис мусорів з броню від мобілізації не хочуть захизати країну і в МВС-ні бригади набирають цивільних, а мусорам дати ще 30 тис7?????

НАЩО?????
показать весь комментарий
10.04.2023 15:36 Ответить
+37
Поліцейські маючи пільги та ранній вихід на пенсію (дехто навіть халявне житло від держави) будучи навченими поводитися з вогнепальною зброєю та фізично здоровими ховаються в тилу і отримують за це величезні надбавки. Натомість, цивільні без підготовки та з купою хвороб у яких не було жодних пільг і які роками утримували цих нероб, мають ще й іти воювати за них. Гарно прилаштувалися...
показать весь комментарий
10.04.2023 15:53 Ответить
+36
Про ментів.
За день-два до заходу орків в моє місто, вся поліція разом із сім'єю евакуювалися таємними тропами.
показать весь комментарий
10.04.2023 15:46 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Гєтьманцєв сумує.
показать весь комментарий
10.04.2023 15:32 Ответить
Изначально всех кто причастен а особенно депутатов и Резникова я сам лично готов отвезти в Запорожье в Днепр и остальные города которые по их мнению в тылу и пусть твари делают мою работу за 20 тыс. А перед этим на ноль на полгода как мы движевали теряли здоровье и побратимов
показать весь комментарий
10.04.2023 15:42 Ответить
Повністю з вами згоден. Ми зараз в Херсоні і вздовж берега. Обстріли кожного дня, в роті є ранені і контужені, але зате це не зона бойових дій) Тоді що зона бойових дій?
показать весь комментарий
10.04.2023 18:07 Ответить
Зато Запорожье - зона боевых. Накосячили с этим снятием\возвратом зеленые от души.
показать весь комментарий
10.04.2023 22:21 Ответить
Буде, як перед війною (про дороги): .....мовляв проект "незбалансований" і "популістський"!"
показать весь комментарий
10.04.2023 15:45 Ответить
і тато його - сівкович
показать весь комментарий
10.04.2023 16:10 Ответить
И что это было? Зачем зелени нужно было все отменять чтобы потом так обосраться? Дебилы.
показать весь комментарий
10.04.2023 15:33 Ответить
показать весь комментарий
10.04.2023 15:38 Ответить
показать весь комментарий
10.04.2023 15:55 Ответить
Даннінг-Крюгер взяв це з української народної мудрості: "Чому бідний?...- бо дурний! Чому дурний??....-бо бідний..."
показать весь комментарий
10.04.2023 18:29 Ответить
Тю, а що тут дивного. У зебілів ця схема не нова. Спочатку тихо щось забороняють, урізають, чи ще щось. А через деякий час з пафосом дозволяють і піаром, дозволяють. Таке вже було і не раз.
показать весь комментарий
10.04.2023 16:08 Ответить
Бо в бюджеті дефіцит, Шмигаль казав що зекономили
показать весь комментарий
10.04.2023 17:47 Ответить
На себе они не пытались экономить? Уже до большой войны наэкономили на армии.
показать весь комментарий
10.04.2023 18:13 Ответить
Казав, що 100 млрд економія. Про які трильйони мова?
показать весь комментарий
11.04.2023 12:32 Ответить
Купи козу, продай козу )))
показать весь комментарий
10.04.2023 18:10 Ответить
Шо за 17 півнів утримались?
показать весь комментарий
10.04.2023 15:33 Ответить
Выходить взагалі цікава ситуація. Наприклад, пожежний-рятувальник, який пройшов атестацію, в глибокому тилу отримає мінімум 47 тисяч. А такий же пожежний-рятувальник в зоні бойових дій під щоденними обстрілами , але який працює за вільним наймом(є така категорія працівників ДСНС), отримає 10,з премією 12 тисяч.
показать весь комментарий
10.04.2023 16:28 Ответить
Треба добавити, Що під тиском Українського суспільства повернула..
показать весь комментарий
10.04.2023 15:35 Ответить
коли це українське суспільство так різко полюбило ментів
показать весь комментарий
10.04.2023 15:37 Ответить
Людина радіє за військових, а не за мєнтів
показать весь комментарий
10.04.2023 15:41 Ответить
Знайдіть інфу про те, звідки на це гроші візьмуть
показать весь комментарий
10.04.2023 15:52 Ответить
А поголовно корумпованим МУСОРАМ навіщо?????

130 тис мусорів з броню від мобілізації не хочуть захизати країну і в МВС-ні бригади набирають цивільних, а мусорам дати ще 30 тис7?????

НАЩО?????
показать весь комментарий
10.04.2023 15:36 Ответить
130 млн доларів в місяць кому? . Молодці, будемо зараз за бенз платити по 60. Звідки мля бабки брати?
показать весь комментарий
10.04.2023 15:48 Ответить
Дуже правильне та своєчасне рішення-а цікаво хто оте лайно що голосувало проти або втрималось....
показать весь комментарий
10.04.2023 15:36 Ответить
Якого хєра ти тільки про мєнтів тут пишеш??? Я військовий, поки на злагодженні, мені ці 30 тисяч дуже стануть в нагоді. Бо вйобувати за 20 тис з 6 ранку до 12 ночі щодня, готуючись до бойових дій через місяць-два - це, повір, не надто мотивує. Поки ти грієш дупу в Києві чи на Закарпатті і пишеш про мєнтів. Я теж проти того, щоб жирний мєнт в Києві отримував 45 тисяч. Але виплати повернули і нам, і ДСНСникам
показать весь комментарий
10.04.2023 15:44 Ответить
На злагодженні тобі повинні плити и 30к. А тепер ******* с ТЦК, яка пить дома і бере хабарі теж буде 50к отримувати...
показать весь комментарий
10.04.2023 15:49 Ответить
Щодо виплат військовим


Автор: Роман Набожняк

Рішення міністра оборони про скорочення премій не сприяє боєздатності військ, його варто переглянути. Джерело:
показать весь комментарий
10.04.2023 16:02 Ответить
Я б на вашому місті не називав ТЦК ********,бо сам зараз там знаходжусь.В даний момент в ТЦК служать обмежено придатні,ті люди котрі повернулись з полону,або отримали важке поранення та мають групу інвалідності.Доречі,хто служить в ТЦК займається не тільки протиранням штанів,а ще й похованнями
показать весь комментарий
11.04.2023 14:08 Ответить
Ні я не до поліції а тим більше мєнтів ніякого стосунку ніколи не мав.А знаходжусь я в Запоріжжі,звідки з початку повномасштабної війни не виїздив і деякі мої знайомі вже тут загинули від обстрілів...Бо моє місто нажаль знаходиться майже постійно під обстрілами...
показать весь комментарий
10.04.2023 15:50 Ответить
Серед утримавшихсь Батьківщина, і по одному ЄС і Голос http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/radan_gs09/ns_golos?g_id=22778
показать весь комментарий
10.04.2023 18:16 Ответить
Серед утримавщихсь по Батьківщина і по одному ЄС і Голос http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/radan_gs09/ns_golos?g_id=22778
показать весь комментарий
10.04.2023 18:17 Ответить
"Европейская Солидарность" своего добилась!.....
показать весь комментарий
10.04.2023 15:37 Ответить
І лічно Петро Олексійович теж.
показать весь комментарий
10.04.2023 16:01 Ответить
Так , особисто Порох і либа тут зайва 🙁
показать весь комментарий
10.04.2023 16:15 Ответить
Ото ті 30 тис, як і артилеристи з ПВОшниками на передку, будуть отримувати. Офігенно, хочу в ппд.
показать весь комментарий
10.04.2023 15:42 Ответить
поголовно продажные мусора воевать не идут!!! в бригаду мвд нушю ЛЮТЬ ЦИВИЛЬНЫХ набирают, которые никогда оружия в руках не держали, но мусорам +30 тыс вернули!!!! за что???? 134 тыс муоров С БРОНЬЮ ОТ МОБИЛИЗАЦИИ и воевать на фронт не идут!!!!

они ничего не расследуют, все продают, у нас больше 50 уг. дел - без следственных действий!!! НИ ОДНОГО за 2-3 года!!!

за что им доплачивать????
показать весь комментарий
10.04.2023 15:50 Ответить
Тепер будуть відробляти свою доплату - *издячачи і ганаючи бабок, що торгують на землі та допомагати роздавати повістки!
показать весь комментарий
10.04.2023 15:59 Ответить
Кацапська ботоферма у стрічці!
показать весь комментарий
10.04.2023 15:46 Ответить
Про ментів.
За день-два до заходу орків в моє місто, вся поліція разом із сім'єю евакуювалися таємними тропами.
показать весь комментарий
10.04.2023 15:46 Ответить
В адекватной стране,при заложенном в бюджете курсе в 42.2,не опускали бы его искусственно на 37,при неработающем межбанке,чтоб спекулянты закупились подешевле,обобрав перед посевной аграриев,которые всегда в это время сдают валюту из года в год...Теперь вот выплаты военным вернули,а денег на это нет..Нужно по логике зелени курс на 35 опустить в стране,существующей последний год на донаты и западную помощь с грантами,ибо все похерилось...Но ложить асфальт и плитку тротуарную в Кукуеве-мы не перестанем,даже если треть страны у нас "бомжей бездомных"...*****
показать весь комментарий
10.04.2023 15:48 Ответить
В минулому році розмовляв на цю тему з приятелем, бувшим поліцейським. Він розповідав, в нашому обласному центрі "менти" не роблять ні@уя, від слова зовсім, а отримують зарплату за 50 тисяч. Покупляли собі 14-і айфони.
Щойно мимо офісу проіхала патрульна машина, пасажир, замість того, щоб слідкувати за ситуацією навколо, сидить в телефоні. І це поголовно!
Питається: якого х@ра мєнти за свої покатушки знову отримуватимуть захмарні зарплати за наш з вами рахунок?!
показать весь комментарий
10.04.2023 15:52 Ответить
Поліцейські маючи пільги та ранній вихід на пенсію (дехто навіть халявне житло від держави) будучи навченими поводитися з вогнепальною зброєю та фізично здоровими ховаються в тилу і отримують за це величезні надбавки. Натомість, цивільні без підготовки та з купою хвороб у яких не було жодних пільг і які роками утримували цих нероб, мають ще й іти воювати за них. Гарно прилаштувалися...
показать весь комментарий
10.04.2023 15:53 Ответить
Що військовим повернули це звичайно добре. Але наскільки я чув, цю надбавку платили (зараз напевно знову почнуть) навіть курсантам (студентам), що вчаться на поліцейського, пожежника і т.п. Начальство тилових частин, ТЦК брало процент зі своїх підлеглих під погрозою відправити на фронт. Воно ніби і добре, але трохи якось неправильно то все...
показать весь комментарий
10.04.2023 16:01 Ответить
Особисто моя думка, що вистачило б й 15 тис, бо гроші на це відберуть у бюджетників. Ну, а як же ж, не собі ж депутати будуть скорочувати зарплати. Ну, а "братам-акробатам", тобто, мусорам й ТЦКашникам я би взагалі нічого не доплачував.
показать весь комментарий
10.04.2023 16:03 Ответить
А раненым воинам или которые на реабилитации, а тем, кто на передке отошел на передых на 5-10 км. по ротации, а войскам в Херсоне и по всему берегу Днепра, а ребятам из ПВО и т.д.?
показать весь комментарий
10.04.2023 16:20 Ответить
теж 30 просто абсурд... при чому при цій же 30 є постійно 200...
показать весь комментарий
10.04.2023 17:18 Ответить
Ви не зрозуміли про що я
показать весь комментарий
10.04.2023 17:53 Ответить
Я понимаю, что вернули тоже по зеленому - через задницу. Но лучше уж так.
показать весь комментарий
10.04.2023 22:23 Ответить
популістичне і необдумане рішення. Підіймати виплати треба було лише для бойової роботи. Американці перестануть годувати скоро. Пенсії з кредиту МВФ платяться.
500 млрд додаткових не вистачить на доплати.
показать весь комментарий
10.04.2023 16:09 Ответить
Поліції тільки в прифронтових районах потрібно було повернути, ДСНС, тим хто завали розбирає, людей рятує.
Як завжди, вийшов досить незбалансований закон.
Справедливості не має, за неї не варто боротися.
Вітаю ПЄС, бали перед виборами набрано, от тільки коли вони будуть...
показать весь комментарий
10.04.2023 16:15 Ответить
Повернули ментам і ср@колизам,що сидять в в/ч,але не воюють 30 тис. гривень,за що,за те ******@о,що вони так розвели?
показать весь комментарий
10.04.2023 16:19 Ответить
Может мусорьё снова приляжет на дно, и на время перестанет "колпачить копейку" как в последнее время?
показать весь комментарий
10.04.2023 16:20 Ответить
неее, они купят опять по второму Айфону 14 и на фронт никто не пойдет воевать! (у мусоров бронь от мобилизации)
показать весь комментарий
10.04.2023 16:28 Ответить
Ці шахраї роблять нарід як маленьких !
показать весь комментарий
10.04.2023 16:24 Ответить
Певно мусорам накинули інакше завтра уся татарівська "гвардія наступу" розбіжиться по домівкам.
показать весь комментарий
10.04.2023 16:24 Ответить
Збс зарплата в пожарці 45 000 грн ..А пенсія 6000 грн .
показать весь комментарий
10.04.2023 16:27 Ответить
Парламент очередной раз показал свой дебилизм и сволочизм, депутатов совсем не волновала

доплата нашим героическим воинам, для них было главным пристегнуть к этим доплатам тех,

кто будет защищать их, на случай экстремальных ситуаций внутри страны, так сегодня делает

путлер, прикармливает гвардию и полицию, которые помогают ему убивать и гнобить

собственное население.
показать весь комментарий
10.04.2023 16:28 Ответить
Дуже правильний і точний коментар. Продажні мусора були і при срср, і залишилися зараз, хоч змінили по російському прикладу назву. Згадайте, хто йшов туди "працювати"? Або зовсім тупе і безграмотне, або хтось із сім'ї був у тих шуцманах та зривик тепло жити...
А "героїчні" мусора з попфільмів-це така ж мішура, як той і херой фільму вася галабародько!
показать весь комментарий
10.04.2023 19:01 Ответить
Рішення правильне..., є лише одно але... депутати вказали джерела фінансування? враховуючи, що в ДНС, МВС, ВСУ та інших силових відомствах задіяно 1 млн. осіб, якщо повернуть зарплати і надбавки це приблизно 50 тис. грн. на особу... це витрати бюджету 50 млрд. грн. в місяць 600 млрд. в рік при теперішньому курсу це 15 млрд. $ в рік.
Хотів би я бачити дохідну частину бюджету, яка дозволить платити такі зарплати, яку на жаль депутати не вказали.
Хоча якщо обезцінити курс гривні то можна кожному і по 1 млн. грн. зарплати платити в 90 роках були в нас вже такі грошу купони називались...
Отож це рішення, без чітких джерел фінансування, конкретно вилами по воді писане...
показать весь комментарий
10.04.2023 16:33 Ответить
вони в довгу не прораховують! це моментне рішення перед наступом, в якому будуть десятки тисяч загиблих - тому ні рік вони вже бюджет не планують

Але мусорів підкормити треба!!! владі без мусорів ніяк
показать весь комментарий
10.04.2023 16:35 Ответить
Та віддайте вже у МВС друкарський верстат НБУ. А краще Федеральну резервну систему США. Щоб не розмінювались на гривні, а одразу долари друкували.
показать весь комментарий
10.04.2023 16:35 Ответить
Пи...ор очкастый с Оманским Ослом, Елдаком и т.д подрубили бабла...
показать весь комментарий
10.04.2023 16:47 Ответить
От пожарник зараз подумав : коли ж війна закінчиться ?
показать весь комментарий
10.04.2023 16:55 Ответить
Виглядає як гешефт. Ви палучаітє виплати для сваіх ваєнних, а ми палучаєм виплати для сваїх мусарков. Десь приблизно отак. Бо я наприклад в упор не розумію, якого *** товсте мусаридло має, сидячи в тилу і кошмарячи громадян за непристебнутий ремінь безпеки чи за продаж огірків в переході, отримувати додаткові гроші, як військовий чи дснсник, які щодня рятують життя людей і країну.
показать весь комментарий
10.04.2023 17:00 Ответить
Можу ще додати, як в минулому році (Київ. Район комфорт-тауна) У мене фактично дільниця міліції під вікном) мусаридли тупо забарикадувалися в своїй дільниці, завезли туди сім'ї, жратву, питло і нікуди кілька тижнів не виходили, відсиджувалися. І це в той час, коли ТРОшники і ЗСУ відбивали орківських гнид від Києва! Патрулювання вулиць? Відлов всяких підозрілих сук? Ага, розбіглись. І за це доплачувати? За наші з вами бюджетні нарахування?
Ми всі прекрасно розуміємо, з якою метою це робиться. ***** теж прикормлює своїх гвардійців. І януковощ теж. Війна закінчиться, і величезна купа стомлених і злих людей вернеться домів і матиме купу запитань до зегнід щодо чонгара, щодо зливу Півдня, щодо яєць і яблук, щодо асфальтування вулиць і тд. От для них мусарів і підгодовують.
показать весь комментарий
10.04.2023 17:06 Ответить
Теперь сами смогут дроны закупать. И донатить . Я работаю на ферросплавный печи - нищий. Зато теперь не.уй дорожить своей профессией- знаю где подзаработать . Металлурги - лошйо.
показать весь комментарий
10.04.2023 17:17 Ответить
Багато пишуть треба чи не треба. Наведу приклад. В Польщі, в країні яка не воює, капрал (приблизно як молодший сержант) отримує 1300 доларів (5660 злотих).
показать весь комментарий
10.04.2023 17:28 Ответить
Тому мабуть і сплачують такі гроші, що країна не воює. Я за виплати, якщо шо. Просто якщо згадати перші дві світові войни, там взагалі воюючим сторонам майже нічого не виплачували. По мобілізації всіх брали, тільки форму і зброю видавали і військово -польова кухня і все по суті. Виплачували по 20-30 рублів, а буханка хліба коштувала 300 рублів, одне мило 50 рублів. Однак і ці кошти не доходили до адресатів - як правило, майже всю солдатську зарплату держава відбирала, змушуючи підписуватися на військові грошові позики. Німецькі солдати получали по 200 марок, теж у тій порі нічого не купиш, все по картках було.
показать весь комментарий
10.04.2023 21:44 Ответить
Не забудьте, що військові багато чого самі собі купляють від амуніції до запчастин на техніку, витрачаються на обладнання позицій та биту і одномоментно повинні забезпечувати свої сім'ї на час відсутності. Багато людей, які зараз служать, на цивілці отримували більше ніж гола зарплатня військовослужбовця. А ще порівняйте зарплати військовослужбовців в окопах (зарплата +100) і багатьох топчиновників, тобто держслужбовців в тилу, про корупційні скандали на закупівлях МО я мовчу. А ще купа ухилянтів існує, а хлопці у війську, сьогодні він в тилу, завтра на нулі. Треба поважати своїх героїв.
показать весь комментарий
11.04.2023 08:53 Ответить
військові багато чого самі собі купляють від амуніції до запчастин на техніку- а оце найбільша проблема. Так не повинно бути
показать весь комментарий
11.04.2023 22:16 Ответить
Саме так, але поки це не виправлено ще і знімати додаткові виплати це я рахую зрада.
показать весь комментарий
11.04.2023 22:41 Ответить
Пора скорочувати кількість депутатів, щось їх у нас дуже забагато
показать весь комментарий
10.04.2023 17:54 Ответить
Сначала 277 депутатов были за отмену 30 000 грн, а потом спустя короткое время эти же 277 депутатов - за возвращение этих выплат.
Что произошло? Памперсы стали мокрыми?
показать весь комментарий
10.04.2023 18:02 Ответить
"СЛАВА ПОПу та ЕС". Суки ви ОХУ...ЛИ. Я працюю на підприємстві, що зараз підпорядковане МО, проводимо вогневі роботи і в цей час пост ДСНС (у нас без них ми не маємо права проводити зварювальні роботи) відпочиває в машині за 30к +зп -питання хто кому заробляє гроші?.
Моя з/п уже менша ніж у ДСНС без +30к. Дружина вчитель початкових класів - з 1-го січня зняли індексації, а це мінус 600+гривень. Племінник під Бахмутом, чоловік племінниці під Бахмутом - отримують доплати ЗАСЛУЖЕНО. Поліція та пожежники по броні на передову не попадають. У кожній громаді є тероборона місцева - вони можуть виконувати функцію охорони порядку за з/п. А 130 тисяч поліції - це армія, то чому не можна призвати хоч половину" то хай би заробляли доплату. Служаки" в ТЦК уже пооформляли собі інвалідність(у нас), Більшість з них уже "пашуть "по 11місяців - в магазин скоро в двері не пройдуть. Головна робота в них - це вручення повісток(бо так їм прийдеться служити), але це можуть робити жінки та пожилі чоловіки. Так за що доплата? Знаєте, це переходить всі межі. Ми постійно донатимо на ЗСУ і знайомим і незнайомим, але нам ніхто не добавляє нам З/П, скоро нічим буде донатити, та і дивлячись як затарюються наші 30-ти тисячники в магазинах ,та які машини приганяють, то бажання пропадає допомагати, бо для кого тоді ПЕРЕМОГА. Де можна взяти кошти на ці доплати? КРЕДИТИ? Так знову нам та нашим дітям їх віддавати. Боюсь, що наша влада хоче побудувати в УКРАЇНІ для себе росію №2. До речі, ще влітку, в одній з компаній( я там не був присутній) поліцейський (підпивши) казав,що їм би ця війна аби довше. Отак і живем, і мабуть,житимем - одні гинуть, а інші премії отримують.
показать весь комментарий
10.04.2023 18:18 Ответить
ХТО ВМІЄ ПИСАТИ ПЕТИЦІЇ ДО ПРЕЗИДЕНТА - НАПИШІТЬ ПЕТИЦІЮ ПРО ВІДМІНУ НЕЗАСЛУЖЕНИХ ДОПЛАТ.
показать весь комментарий
10.04.2023 18:23 Ответить
Ментам за що ??? У них і так бронь, менти це така прослойка що виживе при будь якій владі
показать весь комментарий
10.04.2023 19:09 Ответить
Согласен ! Что бы всем кто связан с войной вернули по 30 тысяч гривен , кроме Мусоров, пожарников и налоговиков !! Эти скоты чувствуют себя и во время войны не плохо...нужно всех их отправлять на пол -года на ротацию на фронт!! Не хрен им отсиживаться, во время войны. в тылу...Кто не хочет вон на хрен из органов и всех по призову на фронт!!...Как- никак , а с пару десятков батальонов наберётся легко!!.. Плюс этих вновь созданных из национальной гвардии , а по факту из личной охраны власти зеленского!!.........А то по оформляли себе все УБД, а они не знают даже , по карте где находится этот БАХМУТ!!!!........а про депутатов, прокуроров и судей и говорить не чего.. МАХимум 67 тысяч и не только на период войны , а пожизненно, не более 10 минимальных окладов и зарплат, и пенсий!!!!!.. Хватит грабить нищий народ Украины!!.. И если надо для этого поменять статьи конституции, так в ЧЁМ Дело??? На улице второй год идёт страшная война, а стефанчук в штаны наложил!!.. Праведник блин!!!
показать весь комментарий
10.04.2023 19:13 Ответить
Маленьке уточнення.
В поправці, яка повертає 30 тисяч премії військовим і поліції, обмежується зарплатня чиновникам - прокурорам, Кабміну, Нацбанку, всім посадовцям Державних підприємств (Укрзалізниця, Укрпошта) на рівні 10 мінімальних зарплат до кінця війни.

Вікторія Сюмар
показать весь комментарий
10.04.2023 20:24 Ответить
Це наразі 65 тисяч гривень, жити можна. Не збідніють прокурори)
показать весь комментарий
10.04.2023 21:35 Ответить
Панове що заскиглилі самі ж голосували за цю владу вот і відгрибайте по повній,що бажали це ї получили. Зв себе скажу мені ні так прикро бо я знав до чого це веде. Ґраблі ще ніхто не скасовував.
показать весь комментарий
10.04.2023 20:54 Ответить
І співробітникам ТЦК мабуть по 30 тисяч премії будуть виплачувати...
показать весь комментарий
10.04.2023 21:34 Ответить
Мусорам вы за что надбавки платите? Они как то рискуют в военное время, особенно где-то в Мукачево. Например, энергетики работают под обстрелами, у них надбавок нет, зато у мусоров 30 тыс в тылу.
В общем, какие то конченные клоуны, что ни делают всё через жопу
показать весь комментарий
10.04.2023 22:12 Ответить
Ну, ось))) 95+, або кому за 40... Чим займається вру. Приймає правові колізії для майбутніх позовів до держави, тобто громадян, які платять податки.
Позивач, пройде всі ,,чесні,, інстанції України і все одно вийде, через Європейський суд, на відшкодування завідомо завданих ,,чесно обраною вру,, збитків на громадян, через податки...
Одні крадуть, а платим ми. А взагалі: ,,какая разніца,, на кого ,,какать,, із висоти пташиного, летючого лайна. Чи на 73% із 40% чи навпаки...
показать весь комментарий
10.04.2023 22:42 Ответить
Підтримую це рішення щодо військових: але на решту бюджетної сфери - забили остаточно болт: зарплата вихователя в садочку досить часто не перевищує - 175 Євро, вчителя -250 Євро, кандидата наук - 325 Євро, лікаря - 375 тис. Ціни в Україні подекуди вищі, ніж в Європі. Якщо у військових високий ризик загинути від бойових поранень, то при таких умовах у бюджетників зростає реальний ризик голодування і передчасного відходження з цього світу внаслідок недоїдання, переохолодження та недолікування і ми такими темпами в найближчому майбутньому матимемо високу смертність не тільки на фронті, але й в тилу.
показать весь комментарий
10.04.2023 23:51 Ответить