7134 посетителя онлайн

Российская армия, как и сама Россия - это одна большая потемкинская деревня, - британский генерал Ширрефф

ширрефф,ричард

Бывший заместитель верховного главнокомандующего Объединенными вооруженными силами НАТО в Европе генерал Ричард Ширрефф назвал Россию и ее армию "потемкинской деревней".

Об этом он сказал в интервью Ліга.нет, сообщает Цензор.НЕТ.

"Это красивый фасад, за которым скрыта куча хлама", - сказал он.

По словам Ширреффа, российская армия построена как "потемкинская деревня" и является "отражением" российского государства.

"Российские военные во многом являются отражением российского государства: клептократического, некомпетентного и построенного по образу некой потемкинской деревни", - пояснил он.

Топ комментарии
+10
Скорее сортир, потемкинский. Где проехал, там и сортир.но проблема в том, что он большой. И доставать всех своим смрадом будет еще долго.
показать весь комментарий
22.09.2023 11:44 Ответить
+9
наші ЗСУ та її героїчні Воїни відкрили очі НАТО на реальну картину як для НАТО...
показать весь комментарий
22.09.2023 11:43 Ответить
+8
Повністю згоден із генералом.
Іноді буває ситуація у певних країнах, що армія набагато краща, ніж суспільство. Але саме що іноді.
А набагато частіше вірне інше правило - яке суспільство, який народ, така й армія.
Ось це і маємо у Росії. Суспільство ліниве, злодійкувате, рабсько-слухняне, підло-лицемірне, і така сама армія
показать весь комментарий
22.09.2023 11:53 Ответить
Комментировать
Сортировать:
показать весь комментарий
22.09.2023 11:43 Ответить
наші ЗСУ та її героїчні Воїни відкрили очі НАТО на реальну картину як для НАТО...
показать весь комментарий
22.09.2023 11:43 Ответить
Скорее сортир, потемкинский. Где проехал, там и сортир.но проблема в том, что он большой. И доставать всех своим смрадом будет еще долго.
показать весь комментарий
22.09.2023 11:44 Ответить
То виходить, увесь колективний Захід сцить якоїсь купи мотлоху?
В такому разі ця заява зовсім не робить честь колективному Заходу.
показать весь комментарий
22.09.2023 11:45 Ответить
Ось у цьому і полягає твоя найголовніша помилка. Ти вважаєш колективний Захід тією самою росією, тільки технологічно просунутішою. Якби так зробила росія, то чому Захід не робить?
А це не так, зовсім не так. Захід не тільки технологічно перевершує росію, там і мораль зовсім інша. Тому й не робить.
показать весь комментарий
22.09.2023 11:58 Ответить
В цьому його плюс, і в цьому ж його мінус.
От зараз і вирішується, що краще: бути моральним чи аморальним.
Програє Україна - значить, аморальним бути краще. Тоді на світ чекають нові темні часи.
показать весь комментарий
22.09.2023 12:00 Ответить
Не існуе абсолютної моралі. Вона як і правда у кожного своя
показать весь комментарий
22.09.2023 12:51 Ответить
Ми чудово розуміємо, про що саме йде мова.
показать весь комментарий
22.09.2023 12:56 Ответить
етика (в Вашому поданні - мораль) існує. Навіть вовки - батьки ******* своїх вовченят. Категорії добра, життя, розвитку є універсальними (якби це було не так окупанти чи якісь червоні кхмери душили своїх нащадків при народженні чи влаштували б колективне самогубство). Тобто категорії добра і зла є зрозумілими для всіх.
А ось "правда" - це локальне розуміння, як діяти в цьому суспільстві (віддамо слово "https://www.youtube.com/watch?v=Q1J5lUKnD4I класику ")
показать весь комментарий
22.09.2023 15:09 Ответить
Етика і мораль це різні речі що ніяк не пов'язані. Це по перше.

Вовки як і інші тварини оберігають потомство тому що це закладено інстинктом. Без потомства вид очікує вимирання. А не через якусь "любов" не треба наділяти тварин людськими рисами.

Неа, добро і зло це персонажі дитячих казок. Світ не ділиться на чорне і біле.
показать весь комментарий
24.09.2023 01:20 Ответить
ми знаходимося на протилежних сторонах порозуміння. мене Ваші аргументи не переконали. EOF
показать весь комментарий
24.09.2023 02:04 Ответить
і сам патьомкін горда вассєдаєт на чємаданє в бункєрє...
показать весь комментарий
22.09.2023 11:49 Ответить
А Катерина тоді хто? Хоча ***** щось там про трансформерів казав і про бабку яка дідко - то напевно ***** одночасно і потьомкін і Катерина ( а далі промовчу - бо що там він з собою робить навіть японські творці хентай не можуть собі подібне уявити).
показать весь комментарий
22.09.2023 11:56 Ответить
коні можуть розповісти про катерину докладніше з усіма дрібницями...
показать весь комментарий
22.09.2023 12:02 Ответить
А шо там вони можуть розповісти такого - чого при бажанні самому не можна побачити в тирнеті.
показать весь комментарий
22.09.2023 12:10 Ответить
ета будєт із пєрвих узд...
показать весь комментарий
22.09.2023 12:18 Ответить
Ну тоді винайдіть машину часу або некроманта десь накопайте - ну ви зрозуміли .
показать весь комментарий
22.09.2023 12:20 Ответить
Повністю згоден із генералом.
Іноді буває ситуація у певних країнах, що армія набагато краща, ніж суспільство. Але саме що іноді.
А набагато частіше вірне інше правило - яке суспільство, який народ, така й армія.
Ось це і маємо у Росії. Суспільство ліниве, злодійкувате, рабсько-слухняне, підло-лицемірне, і така сама армія
показать весь комментарий
22.09.2023 11:53 Ответить
Ця лінива армія за півроку нарила таку смугу оборони, яку світ за останнє століття не бачив.
показать весь комментарий
22.09.2023 11:56 Ответить
Саме так. 30 років будували армію і зайняли 2-е місце у світі за могутністю, а виявилася повною туфтою. "Потьомкінская дєрєвня".
А коли припекло, коли пістолет біля скроні та виходу немає, тоді й починають працювати. Це у росіян уже давно помітили - 30 років лежати на печі та яйця чухати, але потім, після гарних стусанів працюють як заведені... Щоб потім знову 30 років на печі лежати. "Робота на ривок" називається
показать весь комментарий
22.09.2023 12:06 Ответить
На жаль, ресурсів у них на ривок вистачає.
показать весь комментарий
22.09.2023 12:08 Ответить
Бачив і навіть кращі
показать весь комментарий
22.09.2023 12:52 Ответить
Не слід недооцінювати русню. Коли припече, вони дуже працьовиті.
показать весь комментарий
22.09.2023 13:05 Ответить
Але, чомусь, на півдні все ніяк не можуть пробити цю патьомкінську дєрєвню. Бравада погано закінчується - це теж варто пам'ятати.
показать весь комментарий
22.09.2023 11:58 Ответить
То чому Захід цього села так сциться?
показать весь комментарий
22.09.2023 12:00 Ответить
Это село скоро уже как два года ежедневно расстреливает Украину из всех видов оружия. В Ливии у НАТО закончились ракеты через два месяца.
показать весь комментарий
22.09.2023 12:05 Ответить
Село чи хутір -- а так просто іі з Украіни хер випреш
показать весь комментарий
22.09.2023 12:28 Ответить
Оказалось что никакое современное оружие неспособно выкурить дюжину людей из обычных окопов. И все вернулось к Первой мировой, войне мясом. Тут уже характер решает.
показать весь комментарий
22.09.2023 12:40 Ответить
авжеж, треба стріляти, але не всі хочуть стрілдяти, дехто хоче на лижах ковзати та шашлички жувати, а вишня на торті - воєнкоми-мильонери.
показать весь комментарий
22.09.2023 12:47 Ответить
Вообще-то некорректная формулировка. Смысл потемкинских деревень именно в том, что они только вдоль дороги, где проезжает царь, а чуть в сторону - обычный бардак. Если вся страна - потемкинская деревня, то деревня уже не потемкинская, а стране - респект. Он имел в виду что-то другое
показать весь комментарий
23.09.2023 14:26 Ответить