12469 посетителей онлайн

В оккупированном Крыму мобилизованные россияне избили своего полковника, он умер позже в больнице, - ГУР МО

рф,орки,окупанти,арміярф,окупант,рашисти,рашист,орк

Во временно оккупированном Крыму группа мобилизованных военных рф избила своего полковника, после чего тот скончался в больнице.

Об этом сообщила пресс-служба ГУР МО, передает Цензор.НЕТ.

Так, 1 ноября 2023 года в оккупированном Симферополе группа мобилизованных солдат 20-й мотострелковой дивизии, входящая в 8 армию южного военного округа вс рф, нанесла тяжкие телесные повреждения полковнику Мусурбекову.

"Офицер оккупационной армии занимал должность заместителя командира полка. 7 ноября 2023 в больнице Симферополя констатировали смерть мусурбекова от полученных травм.

Подозреваемые в убийстве полковника российские военнослужащие в тот же день, переодевшись в гражданское, самовольно покинули место дислокации своего подразделения в Симферопольском районе и скрылись в краснодарском крае россии", - говорится в сообщении.

Топ комментарии
+18
це добре , що кацапи вже вбивають своїх
показать весь комментарий
10.11.2023 09:50 Ответить
+13
Гойдааааааааааааа...
показать весь комментарий
10.11.2023 09:49 Ответить
+11
цеж треба таке прізвище мати
-мусор бє-є-є-ков
..
показать весь комментарий
10.11.2023 09:57 Ответить
Комментировать
Сортировать:
А в Дніпрі "волокут труп путина", прямісінько з морозильника - https://twitter.com/VictorKvert2008/status/1722765070122275035?t=zy05Oqdl6VZDH_JSj63Z_g&s=19 відео .
показать весь комментарий
10.11.2023 09:48 Ответить
Мабуть був "не настоящий полковник"
показать весь комментарий
10.11.2023 09:49 Ответить
Да здравствуют всероссийские комитеты революционных солдатов!
И матросов, льотчиков и прочих зетов!

Ура, таварищи! 😂👍
показать весь комментарий
10.11.2023 11:06 Ответить
Само ж прізвище про це свідчить, якийсь мусор з бякою.
показать весь комментарий
10.11.2023 11:48 Ответить
Гойдааааааааааааа...
показать весь комментарий
10.11.2023 09:49 Ответить
Так, це саме вона!
показать весь комментарий
10.11.2023 09:51 Ответить
це добре , що кацапи вже вбивають своїх
показать весь комментарий
10.11.2023 09:50 Ответить
показать весь комментарий
10.11.2023 10:15 Ответить
цеж треба таке прізвище мати
-мусор бє-є-є-ков
..
показать весь комментарий
10.11.2023 09:57 Ответить
Ісконна руская хфамілія!
показать весь комментарий
10.11.2023 09:58 Ответить
Першого листопада полковника відправили на "пенсію", на пенсії полковник пробув аж шість діб до сьомого листопада. Блєстящая карьєра!
показать весь комментарий
10.11.2023 09:57 Ответить
Наскільки я пом'ятаю у штаті полку один полковник - командир полку. Його зами підполковники. Тобто цей мусорбеков був не справжнім чурекським полковником, може ще й з кадирівців. Висновок, правильно що його орки за це і вбили. Якщо кожен день по одному несправжньому полковнику нищити, уявіть собі яка це буде допомога ВСУ! Ї я задоволений…
показать весь комментарий
10.11.2023 09:58 Ответить
Так на расії є цілий фанєрний маршал - Шайгу
показать весь комментарий
10.11.2023 10:00 Ответить
Та є такий тувінець, але жалко що його орки ще не прибили. Сподіваюся що в нього ще все попереду.
показать весь комментарий
10.11.2023 10:02 Ответить
Замполіт теж може бути полковником. Якщо добре себе покаже. Там в штатному розкладі було підолковник/полковник.
показать весь комментарий
10.11.2023 10:11 Ответить
Та не кизди, якщо не знаєш структури совіцької армії, полковник у замполитів починався тільки з дивізії, полковником був начальник політвідділу дивізії (командир дивізії генерал а його зами полковники). В армії у замполитів був вже генерал так званий член воєнної ради, у військовому округу начальник політуправління - генерал лейтенант, у збройних силах - начальник головного політуправління - генерал -полковник. Читай Вікіпедії там все є
показать весь комментарий
10.11.2023 10:19 Ответить
звання взагалі ніяк не залежить від штатного розкладу - напр. в нас в полку начальником озброєння був капітан, а його підлеглий, начальник артилерії мав звання підполковник
показать весь комментарий
10.11.2023 11:11 Ответить
Ти з дубу рухнув? Це ти мабудь у ментові бачив такі адміністративні звання.? Типу тебе на мойорську посаду ставлять і відразу майора дають. А в армії тебе можуть поставити лейтенантом на капітанську чи майорську посаду але служити ти будеш 2 роки лейтенантом 2 роки старлєєм, 3 капітаном і ще 3 до майора. На кожне звання є жорстко визначений термін. Звичайно що бувають випадки дострокового присвоювання чергового звання але це буває рідко і бажано що б ти вже півстроку у попередньому званні прослужив. Начальник озброєння (ще називають зам по тех.) не може бути начальником артилерії полка. Так же як начальник тилу (зам по тилу) полка не може бути начальником у начальника хімічної служби полка. Це зовсім різні речі. Кожен посадовець в армії має свою спеціальність свій ВУС і своє призначення. Звичайно що всі вони підпорядковуються командиру полка. Це і є так званеєдиноначаліє. Ні яух ти в армї не служив пацан.
показать весь комментарий
10.11.2023 11:39 Ответить
в тебе проблеми з логічним мишленням - по твоєму артилерія це не озброєння А капітан був молодий, а його підлеглий підполковник десь в Афгані провинився і дослужував у нас до пенсії на такій хреновій посаді
показать весь комментарий
10.11.2023 11:45 Ответить
Ти ж можеш Гугл відкрити та подивитися хто такий в полку начальник озброєння (зам по технічній службі) полка і хто такий начальник артилерії. Начальник озброєння відповідає за технічний стан озброєння і бойової техніки і в підпорядкування в нього ремонтна рота чи взвод яка ці засоби ремонтує і обслуговує, а начальник артилерії відповідає з всю артилерію полку за артилерійський дивізіон, за протитанковий дивізіон, за солдатів і офіцерів, за планування і організацію бойових дій. звичайно що начальник озброєння керує ремонтом та обслуговуванням і арт озброєнням. Але керувати артилерією він не може бо він технарь. Керує артилерією тільки командир полку, він ставить завдання начальнику артилерії. Начальник озброєння був при невеликому військовому званні і молодий тому що був поставлений на цю посаду після окінчення воєнної академії що дало йому на це право. А начальник артилерії мабудь після військового училища академію не закінчував, тому і завис на цій посаді у полку. Освіта в армії дуже багато значить. Ну почитай хлопче хоть щось перед тім як пости писати. Шо ж ви всі такі уперті.
показать весь комментарий
10.11.2023 12:14 Ответить
плювати на твою маячню - я розказав як воно насправді було
показать весь комментарий
10.11.2023 13:35 Ответить
А почитати як воно є на справді не бажаєш? То і мені плювати і на твою брехню (що ти там при строкової служб рядовим такого побачив), та мабудь і на тебе теж. Це все.
показать весь комментарий
10.11.2023 20:15 Ответить
а упоротому гугль-спеціалісту все не йметься
показать весь комментарий
10.11.2023 20:34 Ответить
Як і тому який пише якусь куйню і у якого всі хто праві «упороті». Шо аргуме6тів в тебе більш немає? Ну то й не сперечайся з дядьком дилетант
показать весь комментарий
10.11.2023 20:47 Ответить
а моська все тяв-тяв
показать весь комментарий
10.11.2023 21:05 Ответить
А ти мабуть слон? Та ні пацанчік, ти не слон, тилошара недосвідчена!
показать весь комментарий
10.11.2023 21:41 Ответить
бачу ідіотикові не все одно - продовжуй далі соплями чавкати
показать весь комментарий
10.11.2023 23:00 Ответить
Не все в савецкой армии было так, как сейчас написано в википедии.
1983 год, 79 ртп (радио технический полк), расположение штаба полка- г. Харьков, Павлово Поле, роты в Ахтырке, Полтаве, Донецке, Краматорске, подполковник Кошма - замполит. Командиром был полковник Щеголев. Я там служил и лично видел обоих. Кошма пришел в полк майором, а потом подполкана получил.
показать весь комментарий
10.11.2023 18:18 Ответить
Не понял вас, а что я написал неправильно? Командир полка - штатное звание полковник, замполит подполковник, замы командира полка подполковники, начальник штаба тоже. Что не так? Что вас не устраивает? И что не так как в Википедии
показать весь комментарий
10.11.2023 20:20 Ответить
Ну , так себе новость ... я бы ГУР не особо верил. Его глава Буданов нам на телеМАРАФЕТЕ месяцам зимой-весной рассказывал , что летом ЗСУ будут в КРыму ... ну и ? Ну а теперьнаши военные говорят , что ГУР ничего не разведал про масштабные минные поля под Токмаком , где летом куча наших воинов полегло-покалечились. И что за это Буданову ? Генерал-лейтенанта ЭТОТ ему присвоил ! А может так и должен был Буданов про минные поля не рассказывать , что бы "гвардию наступа" на эти поля заманить ? Надо у Ермака-Подоляка поинтересоваться ...
показать весь комментарий
10.11.2023 10:02 Ответить
Що б ти розумів, на аеродромах не всі пілоти. Мінними полями, хімічною та радіологічною обстановкою, біологією та іншими специфічними справами займаються спеціальні види розвідки родів військ ЗСУ. Які підпорядковуються командувачу цього роду військ.Мінними полями займається - інженерно-саперна розвідка, хімією - хімічна, біологією - військова медицина, обстановкою РЕБ - війська РєБ і т.д. Так до чого тут Буданов???
показать весь комментарий
10.11.2023 10:11 Ответить
Хорошо лизнул Буданову и ЭТОМУ ! ЛАЙК тебе за упоротость! А я то , нерозумный, думал , что Главное Управление Разведки должно ЗСУ информацией о врагах снабжать . А ГУР оказывается ні "до чого" разом с Будановым. Спасибо , просветил!
показать весь комментарий
10.11.2023 10:32 Ответить
Вот он и снабжает - общей, военно-политической. Но технические детали (мины, ПВО, артиллерия, авиация, море) это дело командующих видами и родами войск. Как говорится в армии «кожен баран несе свої яйця». Не веришь мне, загуглись и почитай о военной разведке и её уровнях. Шо ж вы все такие упоротые и не в чем разбираться не хотите, ведь все в сети есть. И даже сайт ГУР МОУ с предназначением, целями и задачами. А лижет пусть Гога и брат Ермака, они у Буданова числятся в резерве
показать весь комментарий
10.11.2023 11:50 Ответить
"Вот он и снабжает - общей, военно-политической...". А где это можно почитать , в каких нормативных документах о функциях ГУР? Дай ссылочку ... я проверю . А если не можешь сослаться на документ , то не выдавай свои предположения как истину! А может ты это на заборе прочитал ? А может Арестович такое сказал ? Интересно узнать твой источник информации!
показать весь комментарий
10.11.2023 13:35 Ответить
Ну вы что, пан Мовчан, маленький или у вас интернета нет? Откройте сайт ГУР МОУ, потом в карте сайта раздел «Про нас» и читайте там всё есть, в том числе и правовая база. Адрес - gur.gov.ua. более подробно об этой разведке - в Гугле «стратегическая военная разведка цели и задачи». Вы пан Мовчан, как малолетний школяр, только бы ничего не делать. Если я говорю значит интересовался и знаю, и хотя только офицер запаса (военка в киевполитехе), но мне это было интересно и я прочел много разных источников. Кстати Арестович конечно хвастун и балабол, но он действительно там служил некоторое время. Об этом мне в АТО ещё в 2017 его бывший сослуживец рассказывал и я ему поверил. Если у вас есть ещё вопросы обращайтесь You welcome, чем смогу помогу.
показать весь комментарий
10.11.2023 19:56 Ответить
ГУР ще МО?

показать весь комментарий
10.11.2023 11:11 Ответить
Открой сайт ГУР и почитай кто ещё а кто уже..
показать весь комментарий
10.11.2023 11:52 Ответить
1917-й Почалися стихійні бунти в казармах В Петрограді на вулицях почали вбивать офіцерів Командування гарнізону "рекамендавало гаспадам афицерам передвигаться па гораду в "партикулярнам платье" (в цивільному одязі) На той час це вважалося для них "ганьбою"
показать весь комментарий
10.11.2023 10:02 Ответить
боюся до цього ще далеко... за 100 років "революціонние масси" перетворилися на звичайну тупу масу...
показать весь комментарий
10.11.2023 10:06 Ответить
Вони були такими і тоді! Бо повстання та Лютнева революція були ініційовані Волинським полком (тоді в/ч формувалися переважно за територіальним принципом (тобто це були солдати з України) Ну а решта - звичайне п"яне бидло з "расейскай глубинки" А для них головне - "бунт" - а не "революція"
показать весь комментарий
10.11.2023 10:13 Ответить
Так, Волинський полк ініцював. Але ж на той час вже баби толпами ходили- мітингували і любімий ржаний хлєбушек не завозили... Нажаль, не думаю що кацапи зараз у такому стані. Звичайно вони завжди в злиднях жили, але ху@ло ще має гроші на гробові. Тому війна ще триватиме ..
показать весь комментарий
10.11.2023 11:06 Ответить
це минула новина, чомусь її тут повідомили неоперативно,
можливо, вони й не зовсім кацапи, оскільки подалися в Краснодарський край,
можливо, це недоасимільовані кацапами українці, яких ще за царів переселяли в ті краї, в яких вони хочуть сховатися,
на користь цього побічно свідчить те, що це не накручені московською імперіалістичною пропагандою зомбі, не так звані добровольці, і покидьки, що йдуть вбивати українців за гроші, а мобілізовані,
як кацапському командуванню вдалося їх захомутати і переправити в Крим, то окрема невідома історія,
але погодьтеся вбити голіруч без зброї кацапського полковника, знаючи що їх буде потім шукати усе кацапське кодло, причому на території, де їм важко піти у підпілля, для цього потрібна певна сміливість, яка для кацапів нетипова, принаймні я не можу пригадати аналогічної історії
показать весь комментарий
10.11.2023 10:04 Ответить
главное не останавливаться на достигнутом
показать весь комментарий
10.11.2023 10:10 Ответить
били по бебехам
показать весь комментарий
10.11.2023 10:17 Ответить
Били палками. ПАлковнік, все ж...
показать весь комментарий
10.11.2023 10:50 Ответить
От до чого призводить російськомовність в армії з якою бореться Фаріон: Укр. полковник-полк, рос. палковнік-палка.
показать весь комментарий
10.11.2023 11:00 Ответить
Якийсь табасаранець чи табазасранець. Видно, гроші вимагав або приставав.
показать весь комментарий
10.11.2023 10:35 Ответить
Та нє..)) кацапи - вони можуть і просто так, по сінькє - раді вілічія...)))
показать весь комментарий
10.11.2023 11:09 Ответить
Мусурбеков... Так вот вы какие - кацапские славяне!
показать весь комментарий
10.11.2023 12:35 Ответить
У Брянській області невідомі обстріляли автомобіль прикордонного управління. Внаслідок нападу смертельно поранено співробітника ФСБ, повідомляють телеграм-канали Baza та Wargonzo (проєкт "військового кореспондента" Семена Пегова).

Як повідомляє Baza, вчора вдень на околиці села Улиця було скоєно напад на автомобіль УАЗ "Патріот", в якому перебував співробітник ФСБ. Невідомі відкрили вогонь по автомобілю з автоматичної зброї, після чого втекли.

За словами Варгонзо, загиблим виявився полковник на ім'я Сергій Шатий. "
показать весь комментарий
10.11.2023 12:46 Ответить
Тема перспективна. Треба викликати санкціями нехватку в мордорі продуктів, медикаментів, ПММ, іншфляцію. Протести рашен самок вже вимальовую.ться, еврейські погроми вже є, невдачі на фронті затяжної війни надвигаються теж. Все сходиться до повторення 1917 року.
показать весь комментарий
10.11.2023 13:00 Ответить
Які сури, таке й "му". АРХ М
показать весь комментарий
10.11.2023 14:30 Ответить
Замком полку полковник?Одне з двох-покликаний із запасу, чи знижений на посаді з розгильдяйства або її невідповідності.Почали вбивати своїх офіцерів. Це добре. Тепер залишається чекати появи серед рашвояк Тимофія Кирпичникова ...
показать весь комментарий
10.11.2023 18:14 Ответить