12473 посетителя онлайн
9 714 267

Я не фанат "Сокири Перуна" и посетил концерт из уважения к ветеранам, - Гончарук

Я не фанат "Сокири Перуна" и посетил концерт из уважения к ветеранам, - Гончарук

Премьер-министр Алексей Гончарук не слышал текстов группы "Сокира Перуна", а на концерт, на котором выступала эта группа, поехал по приглашению ветеранских организаций.

Об этом он сказал после заседания правительства, передает Цензор.НЕТ.

"Меня пригласило сообщество ветеранов на мероприятие. Я считаю, что ветераны – это люди, которые много сделали для нашей страны. Поэтому я принял это приглашение из уважения к этим людям. Насколько я знаю, на этом мероприятии было много разных групп и много разных людей. То есть, это не был концерт одной группы, на который я пошел, потому что являюсь ее фанатом. Это не так. Еще раз: это было мероприятие, организованное, насколько я знаю, ветеранскими организациями, поэтому я из уважения к ним туда пошел. Существует много людей, которые используют разные поводы для того, чтобы расколоть украинское общество. Они могут из любого из вас сделать фашиста, нациста. Мне кажется, всем нужно понять: общечеловеческие ценности являются важным фундаментом, на котором можно объединить Украину, и я на этом стою. Конечно, ни про какие право- или леворадикальные взгляды в моем случае речь точно не идет", - пояснил Гончарук.

На вопрос, вышел ли бы он на сцену, если бы там читали тексты Адольфа Гитлера, премьер ответил, что "конечно же нет".

"Есть ветераны, которые отдавали свои жизни за нашу страну. Есть министерство, занимающееся делами ветеранов. Оно много сотрудничает с ветеранскими организациями. Там много вменяемых, классных, крутых, профессиональный и патриотичных людей. Я их очень уважаю. И я тогда принял приглашение и поехал на их мероприятие. Кто еще был – я не знаю. Вы можете фантазировать – Микки Маус, Гитлер… come on", - добавил премьер.

Напомним, премьер-министр Украины Алексей Гончарук посетил ветеранскую вечеринку в киевском Docker pub, что было неоднозначно воспринято обществом.

Топ комментарии
+38
Аааааа)))) дожили... наше, типа, правительство только перед кацапами и оправдывается
показать весь комментарий
16.10.2019 18:18 Ответить
+35
Сокира Перуна занимается пропагандой патриотизма и такие группы нужно поддерживать!
показать весь комментарий
16.10.2019 18:17 Ответить
+27
https://youtu.be/4Rb7WedlgD4 СОКИРА ПЕРУНА - Чорний Сніг

Чорний сніг та біла-біла тиша
Вибух... дякую за цю спокійну мить
Біль у скронях б'є, стає гостріша
Та душа вже більше не болить
Вкотре ми шикуємось у лави
Вкотре в бій веде народний гнів
Поряд чорний дим та балаклави
І постійне відчуття братів

У пекельному вальсі
Кружляють залізні щити
Розбиваючи мрії,
Збиваючи кожного з ніг
Та стіна непокори
Не дала їм навіть пройти
На кордоні часів,
Де з неба пішов чорний сніг

Біль одну на всіх я відчуваю
Перемога теж одна на всіх
Тільки ми зупинимо цю зграю
Тільки ми зупинимо катів

Чорний сніг - кордон поміж світами
Чорний білим з непотрібних слів
Чорний сніг нас всіх зробив братами
Щоб ішли у бій поміж щитів

У пекельному вальсі
Кружляють залізні щити
Розбиваючи мрії,
Збиваючи кожного з ніг.
Та стіна непокори
Не дала їм навіть пройти
На кордоні часів,
Де з неба пішов чорний сніг
показать весь комментарий
16.10.2019 18:19 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 3
То ти не москаль? Звідки ти з кацапськими понятіями? То хто я по твоєму - жлоб чи чорт?
показать весь комментарий
16.10.2019 21:53 Ответить
Я без понятія за кацапскі понятія, а ось звідки ти про них знаєшь - це питання.
показать весь комментарий
16.10.2019 22:15 Ответить
Я же сказал что кацап 😀
показать весь комментарий
16.10.2019 21:53 Ответить
За кацапа я буду называть тебя козломордое быдло.
показать весь комментарий
16.10.2019 22:17 Ответить
Наявність чорного ринку героїна аж ніяк не виправдає легалізацію цього ринку !
Легалізація (ваучеризація) дикого ринку промислових предприємств аж ніяк не сприяла в розвитку промисловості .
Навовіть хоч один фактор по якому з землею не відбудеться так саме й вона не стане сконцентрованною в 200 родин ?!
А я назову один протилежний фактор , що може відбутися йще гірше , бо силові судові органи зараз на порядок більш корумпованні , ніж тоді !
Й паяльник в дупі пайщиків це буде кожноденна крімінальна хроніка . А сил в державі захистити від цього 4 млн. особ нема , та й с бажанням великий знак питання !
показать весь комментарий
16.10.2019 20:25 Ответить
В чомусь Ви праві. Проте я наголошую про те, ще земля це не героїн. Магнати цілком законно за рахунок в тому числі і корумпованих судів прихоплюють землю. Зайдіть на кадастрову карту, там можна і без електронного ключа зареєструватись, перевірте перше-ліпше село, клацніть на великі ласі шматки бувших ферм і побачите, чи працює мораторій. В ідеалі я теж проти продажу. Земля повинна належати державі, паї бажаючі повинні продавати тільки в державу. Але у нас це не працює. Якось так - впринципі Проти, але в наших умовах ЗА.
показать весь комментарий
16.10.2019 21:07 Ответить
Але продаж того, що забороненно продавати є суцільне шахрайство . Як й підробка кадастра , підробка документів власника -- Ви пропонуєте легалізувати шахрайські оборутки , купівлю крайденого ?!
А я за те , що шахрай й на тому світі лякався , що його дії вікриються й в його унуків відберуть те, що він колись оманим засобом "придбав" !
Я за те , що ті таємні договори-аренди-продажу , коли здають на 100 років , а за лаштунками добавляють йще 200 баксів й складають таємний договір про остоточну купівлю , я за те, що такі "договори" не тільки не легалізували , а навпаки - виявили и анулювали як "юридично нікчемні" .
показать весь комментарий
16.10.2019 22:58 Ответить
Тому земля має бути у державній власності і здаватись в довгострокову оренду під перелік умов з пересторогою, що у разі порушення цих умов розірвуть договор оренди і заберуть право користування. Якщо якийсь іноземець буде виробляти с/г продукцію з глибинною переробкою на теріторії України, то чому він не може взяти землю в довгострокову оренду? Це здорова інвестиція.
показать весь комментарий
17.10.2019 02:25 Ответить
Для мене визначальним є навіть не громодянство , а кількість землі й період оренди .
Я заборонив би оренду довшу ніж 25 років . Злочин , коли а хоч й в оредну дозволяють брати латифундистам по десяткам тисяч га . Тай ще на 50 й більше років . Саме нахабне, що вони тим виправдовують продаж землі , що вже мовляв здали 500 тисяч га штатівському пенсіонному фонду . Так давайте йще їм цю землю придбати , що онуки іноземців отримували б дівіденти від україньских батраків .
Але ж з іноземцями требо бути оберженим . Спробуйте потім переоглянути договір оренди , якщо там іноземник капітал вкладенний !
Одна з форм шахрайства в 90х й 2000х було продаж майна самотніх пенсіонерів іноземцям через 2-х посередників , останній з яких є вже доброчинним . Повернути потім це майно було майже неімовірно .
Тому я категорично проти взагалом будь яких юридичних осіб ... більше ніж на аренду в 25 років , крім тих , хто вже існує , розумово . Все одно - розвинуті країни постійно зменшуть долю великих с/г компаній в сторону ферменського господарства !
показать весь комментарий
17.10.2019 03:24 Ответить
Ну так мы и пришли с тобой к согласию, что рынок земли можно открывать только тогда когда у власти в Украине будет украинская власть. По другому это разграбление Украины и геноцид украинского народа. Сейчас не время - у власти в Украине холуи олигархов и забугорных воротил.
показать весь комментарий
18.10.2019 09:07 Ответить
вивчіть, будь-ласка , як це питання вирішили в Ізраїлі-далеко не відстала нація, і задайте собі запитання, чому євреї агітують нас за продаж землі?
показать весь комментарий
16.10.2019 20:51 Ответить
Брешеш. Зараз вони її арендують.
показать весь комментарий
17.10.2019 12:18 Ответить
Ти хто такий, що знаєш, що саме відбувається з тіньовим ринком землі? Зайди в перше ліпше село і запитай, хто продав, кому продав і навіть за скільки продав. Крім того можеш запитати, КОМУ можна продати. Якщо ти з магнатів чи їхніх прислужників, то звичайно будеш говорити, що вони не скуповують землю, всьо чікі-пікі, хдє ваши даказатєльства... Якщо людям не віриш, зайди на кадастрову карту https://map.land.gov.ua/kadastrova-karta там клацни по ділянці, побачиш щось таке 3223386801:01:024:0032
Тип власності:Приватна власність
Цільове призначення:A.01.13
Площа:18.3081 га
і внизу можеш клацнути https://e.land.gov.ua/back/cadaster/get/data/cad_num?cad_num=3223386801:01:024:0032 Інформація про право власності та речові права . Якщо є ключ, отримаєш зразу ім'я власника. Без ключа теж кілька способів ідентифікції, наприклад через Приватбанк. Способів обманути нас з тобою у магнатів купа, той же Емфіте́взис наприклад
показать весь комментарий
17.10.2019 15:06 Ответить
Латифундісти вже все скупили що могли через рішення міських та сільских рад.
Мова зараз іде про те, щоб дозволити їм продати награбоване !
Наступного дня після зняття мораторію на продаж землі, УСЯ земля буде на Wall Street.

Так було в Ірландіі, коли британські латифундісти скупили усю землю, та одного року вирішили не засіювати її. Потім був голод.
показать весь комментарий
17.10.2019 17:49 Ответить
Отут я згоден. Ситуація не з кращих. Сьогодні був на семінарі, там якраз розглядали кілька законопроектів про зняття мораторію. Поки що ситуація насторожує. Патова ситуація. Залишати тупо мораторій, як є, не можна. Тупо зняти і дозволити продаж землі теж не можна, тут я згоден. Що так, що так ми залишаємось в просаці. Голод нам не загрожує, ми не сересере, проте я не так боюсь Wall Street, як наших друзів-кацапів. Перші в голові мають лише бізнес, а от другі можуть скупити і якусь подлянку підсунути.
показать весь комментарий
17.10.2019 20:41 Ответить
Так реформа судів. Пересаджувати усі міські та сільські ради у повному складі з конфіскацією.

Заберіть в них награбоване, як держава, поки народ від голоду, через 10 років це не зробив сам.

Коли в держави буде 99% землі та працюючі суди, тоді знімайте мораторій.

Зараз ветерани навіть не можуть отримати свою землю. Їм пропонують отримати 2000 usd натомість, бо усю землю забрали депутати рад.
показать весь комментарий
17.10.2019 21:28 Ответить
А доцент то не настоящий
показать весь комментарий
16.10.2019 19:54 Ответить
А чому ти вибачаєшся? Щось не так зробив?
показать весь комментарий
16.10.2019 19:56 Ответить
Ну а если бы академик по квантовой механике посетил сборище подростков-сатанистов , тут не было бы оправдываться поздно - за реноме чувак боится , и за то , что обвинят в первобытной дикости и невежестве !?
показать весь комментарий
16.10.2019 20:17 Ответить
пошли отмазки, значит засланный казачок
показать весь комментарий
16.10.2019 20:02 Ответить
То, что Топор Перуна грешит неонацисткими текстами - это факт. Но стоять на сцене рядом с Медведько, обвиняемым в убийстве Бузины - это запредельный перебор и просто позор для политика такого уровня. Он бы ещё с убийцей - Стерненко пошёл кофе пить.
показать весь комментарий
16.10.2019 20:28 Ответить
Бузіна падаль кацапська,як і ти.
показать весь комментарий
16.10.2019 21:12 Ответить
Ты забыл написать - слава нации, смерть ворогам.
показать весь комментарий
16.10.2019 21:16 Ответить
Одолжение сделал.
показать весь комментарий
16.10.2019 20:28 Ответить
Перуны, которые рассказывают, что немецкий нацизм - это хорошо, пусть посмотрят кадры немецкой хроники, на которых во время отступления немецкие солдаты жгут хаты украинских селян, поднося горящие факелы к соломенным крышам и оставляя на улице всех жителей - а это украинские, женщины, старики и дети.
показать весь комментарий
16.10.2019 20:42 Ответить
Да, такое было. А теперь тебе рассказать, что творили советские "асвабадители", когда перешли через госграницу СССР, а особенно Польши? Желаешь узнать чы может и так знаешь?
показать весь комментарий
16.10.2019 23:58 Ответить
Причем тут перила к венику ?

Или гончарук засветился с комунистами где-то.
показать весь комментарий
17.10.2019 12:26 Ответить
При том, что те, кто кричат об ужасах нацизма, как правило, в 90% случаях, забывают об ужасах комунизма. Нельзя помнить избирательно, лишь то, что выгодно на даный момент. А Гончарук ни с нацистами, ни с комунистами нигде не засветился. Он просто пришел на концерт, куда его пригласили ветераны АТО. Не надо натягивать сову на глобус.
показать весь комментарий
17.10.2019 15:13 Ответить
Гончарук комунист ?

Почему бы вам не съездить на экскурсию в концлагерь, которая кстати обязательна для всех чиновников в Германии. Потом расскажите нам.
показать весь комментарий
17.10.2019 16:32 Ответить
Повторю еще раз, Гончарук к коммунистам отношения не имеет. Далее, встречный вопрос. А почему бы вам не сьездить на экскурсию в ГУЛАГ? Может дело в том,что такая экскурсия просто не получится. Ведь коммунисты уничтожили следы своих преступлений, а немцы все сохранили и сделали вывод из своих ошибок и прошлых злодеяний ?
показать весь комментарий
17.10.2019 16:37 Ответить
https://gmig.ru/

https://www.eurointegration.com.ua/rus/news/2019/05/26/7096602/

я просто оставлю это тут.
показать весь комментарий
17.10.2019 16:50 Ответить
Красноармейцы, отгоняя нацистов на запад, мстили немцам за убитых и замученных ими своих жен, детей, матерей и т.д. Да, такое было, но трудно было не мстить за подобные зверства.
показать весь комментарий
17.10.2019 15:49 Ответить
Кто не знает, куда направляется, очень удивится, попав не туда. Марк Твен
показать весь комментарий
16.10.2019 20:43 Ответить
Гончарук ---ДВАЖДЫ ИДИОТ --первый раз-ПОТОМУ ЧТО ПОШЕЛ ТУДА -а второй ПОТОМУ ЧТО НАПИСАЛ ЭТУ ЕРЕСЬ !!!
показать весь комментарий
16.10.2019 20:44 Ответить
Представляете, в Европе какой-нибудь премьер-министр заявляет - Да че такого, я был на концерте нацистской рок-группы просто так, я вообще не фанат. Да там бы его наутро после концерта в тюрьму посадили.
показать весь комментарий
16.10.2019 20:52 Ответить
Гончарук после посещения этого сборища зашквареный и может только в отставку подать.
показать весь комментарий
16.10.2019 21:00 Ответить
Только кацап мог назвать добровольцев сборищем
показать весь комментарий
16.10.2019 21:06 Ответить
Ну а как можно назвать это сборище? Торжественное собрание неонацистов? И если нацист - ветеран, то, от этого он не перестаёт быть нацистом. Не все нацисты - ветераны, как и не все ветераны - нацисты.
показать весь комментарий
16.10.2019 21:24 Ответить
Вы там были ? Или вы как и все кацапы , как верные последователи совка
Как раньше в совке - не читал , но осуждаю
показать весь комментарий
16.10.2019 21:35 Ответить
Видео не достаточно? Что бы утверждать, что куча дерьма воняет, не обязательно обнюхивать именно эту кучу лично.
показать весь комментарий
16.10.2019 21:38 Ответить
Видео именно с этого концерта ? Если нет - лучше помолчи
показать весь комментарий
16.10.2019 21:40 Ответить
Даже на ютубе почти в любом ролике этой группы видны постоянные зиги. не совсем понятно, зачем ее пригласили ветераны.
показать весь комментарий
16.10.2019 22:36 Ответить
Я вот, когда вижу вашего Луку по телеку, то всегда зигую. И шо теперь?
показать весь комментарий
17.10.2019 00:01 Ответить
А может кто георгиевскую ленту хочет носить и шо теперь?
показать весь комментарий
17.10.2019 01:00 Ответить
С фамилией, как у вас, вы не то что можете хотеть, а вынуждены и должны носить ее. Ничего личного. Власовцы ее тоже носили, так что носите на здоровье
показать весь комментарий
17.10.2019 01:10 Ответить
Ты о немецких актрисах специфического жанра?
показать весь комментарий
16.10.2019 21:27 Ответить
Либераст, который обслуживает иудейских хозяев, должен ходить на концерты групп виагра и казаки.
Я не фанат "Сокири Перуна" і відвідав концерт з поваги до ветеранів, - Гончарук - Цензор.НЕТ 2041
показать весь комментарий
16.10.2019 21:23 Ответить
Я слышал это самая популярная украинская группа в Европе. Ну эти, козаки на каблуках.
показать весь комментарий
16.10.2019 21:27 Ответить
Не удивительно, инверсия это ключевой тренд любого вавилона, в т.ч. евровавилона. Есть мнение, что золотые звезды на флаге обозначают союз генерирующих инверсию кланов, внутренних дворов аристократии и масонерии.
показать весь комментарий
17.10.2019 00:21 Ответить
Я не понял. Он там с ними вместе пел что-ли? Это каким надо быть идиотом чтобы так подставиться.

Я не фанат "Сокири Перуна" і відвідав концерт з поваги до ветеранів, - Гончарук - Цензор.НЕТ 1333
показать весь комментарий
16.10.2019 21:25 Ответить
Так это ветераны пригласили группу с такими текстами, значит все нормально, а он здесь не при делах.
показать весь комментарий
16.10.2019 22:31 Ответить
Порохоботы теперь его на куски порвут, если не уже.
показать весь комментарий
16.10.2019 21:29 Ответить
Порохоботы? А Гончарук кто такой вообще то? Он же команды Дякулы. Его "порвать" должен любой порядочный человек. Если он не уйдёт в отставку, то вся эта грязь плавно сползёт на Зеленского.
показать весь комментарий
16.10.2019 21:35 Ответить
Да него грязь бени через богдана давно уже упала
показать весь комментарий
16.10.2019 21:39 Ответить
Тут больше зебилы недовольны , порохоботы просто смотрю в сторонке стоят - они же хунта
показать весь комментарий
16.10.2019 21:37 Ответить
Я не фанат "Сокири Перуна" і відвідав концерт з поваги до ветеранів, - Гончарук - Цензор.НЕТ 9143
показать весь комментарий
16.10.2019 21:58 Ответить
Идиот.
показать весь комментарий
17.10.2019 00:01 Ответить
Думаю ідіотами будемо ми усі, коли влада Вовіка довершить свої "реформи". Особливо після рішення влади по продажу стратегічних підприємств і землі іноземцям
показать весь комментарий
17.10.2019 02:43 Ответить
Да, да!
Нимедленно отобрать Кривррожсталь у индуса и отдать Пинчуку!
показать весь комментарий
17.10.2019 12:27 Ответить
Я не фанат "Сокири Перуна" і відвідав концерт з поваги до ветеранів, - Гончарук - Цензор.НЕТ 2378
показать весь комментарий
17.10.2019 12:42 Ответить
Советую всем послушать новый альбом "Дорога в АТО"!!!
показать весь комментарий
17.10.2019 16:29 Ответить
Ну так мы и пришли с тобой к согласию, что рынок земли можно открывать только тогда когда у власти в Украине будет украинская власть. По другому это разграбление Украины и геноцид украинского народа. Сейчас не не время - у власти холуи олигархов и забугорных воротил.
показать весь комментарий
18.10.2019 09:06 Ответить
Страница 3 из 3