15510 посетителей онлайн

Шольц раздражен давлением из-за Leopard 2, в его партии растет недовольство, - Spiegel

шольц

Канцлер Германии Олаф Шольц раздосадован дискуссией и давлением на правительство ФРГ по передаче танков Leopard 2 Украине, а в его Социал-демократической партии наоборот растет недовольство по этому вопросу.

Об этом пишет Spiegel, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на LIGA.net.

Издание пишет, что на закрытом заседании группы депутатов СДПГ 13 января Шольц яростно отстаивал свою позицию по поводу передачи Leopard Украине и жаловался на то, что в этом вопросе все "слишком перегрето".

Отмечается, что у некоторых депутатов растет нетерпение в вопросе Leopard из-за изменения стратегии некоторых стран-партнеров.

По словам депутата Майкла Рота, военная ситуация в Украине меняется ежедневно, а поэтому надо быстрее принимать решения насчет поставок вооружений.

Он отметил, что российский диктатор Владимир Путин планирует новые наступления, а поэтому Западу необходимо объединиться и поставлять Украине танки западного образца.

Топ комментарии
+23
Сцикливе падло. "Щастить" німцям на лідерів.
показать весь комментарий
13.01.2023 16:59 Ответить
+16
Німеччина постачає Україні зброю і **********. Шо ви їм зібралися пригадувати?
показать весь комментарий
13.01.2023 17:04 Ответить
+14
пригадувати прийдеться не тільки те що гальмував поставки танків, але й те що надавали без затримок...або з невеликими затримками ))
бо тим хто радів асфальту і мріяв про травневі шашлики, а стикнувся з реальною повномасштабною війною на багатьох напрямках, не личить пам"ятати тільки щось одне , чого не надають...
показать весь комментарий
13.01.2023 17:07 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Ну да, у Шольца дупа не перегріта, і це мабуть йому найголовніше....
показать весь комментарий
13.01.2023 17:09 Ответить
Якось цікаво получається. Такими вбросами в хомʼячків зникає питання як так за три роки правління Найвеличнішого, маючи три танкові заводи, у України нема своїх танків. А зʼявляється відчуття, що Німеччина шось Україні винна...
показать весь комментарий
13.01.2023 17:12 Ответить
У нас тут, в Німеччині, найнекомпетентніший міністр оборони у всесвіті.
Вона навіть не замовила нові деталі, щоб зробити існуючі німецькі Pzh 2000 боєздатними (в Бундесвері)
Вона замовила дуже мало нових ***********.
У нас дефіцит в 20 мільярдів набоїв.
Дехто тут думає, що це брехня, але насправді це в новинах вже багато-багато років.
Армія тут була знищена політикою Меркель.
показать весь комментарий
13.01.2023 17:18 Ответить
Не зрозуміло одне-в час розвитку ЧПУ і виробничих ліній-наштампувати снаряди та патрони не складає ніяких складнощів взагалі,тим більше все працює,ніхто не бомбить.
показать весь комментарий
13.01.2023 17:27 Ответить
В мене така підозра, що частина німецьких еліт хоче союзу з Рашкою проти англосаксів. Пам'ятаю ще заяви німецького адмірала перед війною, що Путіну варто довіряти. Його потім звільнили зі скандалом, але навряд чи він виражав лише свою власну думку.

Так що їх "некомпетентність" може бути навмисною. Мріють про Четвертий Рейх, чи щось подібне.
показать весь комментарий
13.01.2023 17:29 Ответить
Я хотів би, щоб ми мріяли про четвертий рейх, тому що це означало б, що у нас буде діюча армія, а не армія на рівні африканського воєначальника.
Ми б не заполонили нашу країну нелегальними мігрантами з Близького Сходу та Африки.
Однак реальність така, що Німеччина приєдналася до всіх санкцій, уклала нові довгострокові контракти з новими постачальниками енергоносіїв і є другою найбільшою підтримкою України, якщо рахувати в цілому (допомога ЄС, допомога біженцям, пряма фінансова допомога та військова допомога).
Якщо ви називаєте це таємним союзом з Росією... я не можу цього зрозуміти.
Але так, багато німецьких еліт корумповані і мають багато грошей, щоб укладати угоди з Росією, як Герхард Шредер.
показать весь комментарий
13.01.2023 17:37 Ответить
Тут ми по різні боки барикад. Якщо німецько-російський союз відбудеться і англосакси змушені будуть піти з Європи, то Україна дістанеться Росії. Для нас це означає геноцид. Доля Польщі та інших країн Східної Європи теж досить туманна. Новий пакт Молотова-Ріббентропа, чи щось подібне.

Я розумію, що ви ви зараз щось типу сателіта США. І гординя ваших еліт від цього дуже страждає, бо Німеччина таки велика держава. Але рядовий німець не відчуває жодних незручностей. Навпаки, бути частиною єдиного Заходу комфортніше, ніж жити виключно в Німецькій імперії. Для нас же потрапити під владу Росії - це смерть і геноцид.

А таємний союз на те й таємний, що про нього знає обмежене коло осіб.
показать весь комментарий
13.01.2023 17:47 Ответить
Так, можливо, є деякі еліти, які цього хочуть, але, схоже, їх менше, ніж решти.
Тому що інакше ми зробили б те ж саме, що й Угорщина.
Або виступили б мирним посередником, як Туреччина, і не приєдналися б до жодних санкцій.
Поразка України була б вигідна Німеччині лише на короткий час, але в економічному плані це означало б довгострокову перспективу:
Росія отримує ще більший вплив на Африку та Азію через свою продовольчу залежність.
Росія отримала б більший вплив на Європу і могла б ще більше підвищити ціни на багато інших природних ресурсів, що знаходяться в Україні.
Поразка України є поганою для Німеччини, якщо ми подивимося на це з чисто геополітичної точки зору, і ті, хто бажає перемоги Росії тут, у Німеччині, є зрадниками, оскільки вони діють проти наших інтересів.
показать весь комментарий
13.01.2023 17:58 Ответить
Я думаю ваші еліти розколоті надвоє. Одні підтримують англосаксів, інші хочуть Четвертий Рейх в союзі з Росією. Рішення приймаються на основі балансу сил і є компромісними. Саме тому ви не Угорщина. Там то все один Орбан вирішує.

Що стосується поразки України, то я думаю в них був наступний план. Бабка Меркель накачує Росію шаленою кількістю нафто і газобаксів. Росія будує відносно сильну армію і бере Київ за три дні (як вони і планували). Потім росіяни виходять на кордони ЄС, а конкретно з орбанівською Угорщиною. В результаті утворюється сухопутний коридор між Німеччиною і Росією через Австрію, Угорщину та окуповану Україну. По цьому коридору ВЖЕ проходить українська труба.

Бінго! На біса Північні Потоки, які так легко підірвати? На біса шлях через Балтику, який можна перекрити морськими мінами? Є сухопутний коридор - надійний, контрольований, через який можна перекинути і солдат, і товари, і газ. Орбан та фрау Кнайсль (чи хто там зараз в Австрії) я думаю щасливі будуть це все підтримати.

Ось так і мав початись той російсько-німецький союз. Спочатку як тісний економічний зв'язок, а років через 5-10 і військовий.
показать весь комментарий
13.01.2023 18:14 Ответить
кончай бредить бот кацапский ты что новости не читаешь из Германии
показать весь комментарий
13.01.2023 18:10 Ответить
у Украины есть свои танки, Т-64, Т-72, Т-80 - всё, что можно было - поставили в строй, в целом более-менее набрали около 800-1000 танков на начало войны. На канале Милитарный есть отличные видео Соломахи про каждый тип таких танков и про их модификации.
Но за 10 месяцев войны Украины потеряла около 600 танков и эти потери нужно как-то компенсировать, кроме того были развернуты десятки новых бригад, туда нужны тоже танки...
Учитывая, что те машины, что есть ломаются, поверждаются и так далее.
показать весь комментарий
13.01.2023 17:19 Ответить
Скажімо прямо -Оплоту і Булату в нас майже немає (це ті танки,що реально можуть доволі безпечно воювати-в чомусь навіть перевершуючи західні танки).
Рем бази нормальної на радянські танки також немає
показать весь комментарий
13.01.2023 17:24 Ответить
это чушь... ) Еще раз говорю посмотрите на Милитарном на Ютубе, там три передачи именно, что про танки и их состояние на 2021 год. Оплотов мы действительно так и не получили, а вот Булатов было порядка 150 штук в начале войны.
показать весь комментарий
13.01.2023 18:25 Ответить
Мінус західних танків-відсутність активної броні і Каз (є тільки у деяких абрамса і меркави)
Мінус українських булатів і оплотів-відсутність грошей на активну броню 2 покоління і грошей на КАЗ українського виробництва.
показать весь комментарий
13.01.2023 22:00 Ответить
І в цьому теж винуватий Шольц? І три танкових заводи не можуть поповнювати втрати? А скільки за сотанні три роки взагалі було створено\модернізовано танків?
показать весь комментарий
13.01.2023 17:29 Ответить
хммм... вас не смущает то, что эти заводы были давным давно размотаны ударами крылатых ракет и не функционируют? Вам же сказано, сколько танков было поставлено в строй после ремонта и модернизации с 2014 года. Порядка 800-1000 штук.
показать весь комментарий
13.01.2023 18:23 Ответить
Наші танки закопані в Конча-Заспі. І авіація, і флот. За 30 років незалежності не було придбано жодного винищувача. Не збудували жодного великого бойового корабля. Двічі намагались запускати супутники, один раз просто вкрали гроші, інший раз запустили - але сонячні батареї не розкрились.

Українська ілітка - найкращий друг і помічник *****.
показать весь комментарий
13.01.2023 17:37 Ответить
ваши танки у твоего путлера в бункере
показать весь комментарий
13.01.2023 18:11 Ответить
а майже 400 т-72с від союзників то уже не танки?
показать весь комментарий
14.01.2023 02:17 Ответить
та фіг з новими танками,ціна одного оплота як рота модернізованих т-64,але ж за буби різко скоротилась та сама модернізація.Деякі провідні заводи оборонки перейшли на ОДНОДЕННИЙ робочий тиждень,це пздц,і взагалі вся галузь різко накопичила цілу гору боргів по зарплаті,бо простої без замовлень стали масовими... Про розробку і доведення нових і перспективних систем мова навіть не йшла,он Коростильову зажали сраниїх 40 лямів баксів на розробку на зрк середньої дальності,так само йому не дали грошей на доведення морської версії Нептуна,на важкий дрон Сокіл-300,Південьмаш продинамили з снарядами до Градів,Ураганів з збільшенною дальністю,на Грім взагалі хєр забили,зате почали будувати ***** флот... В КРЕДИТ!
показать весь комментарий
14.01.2023 02:15 Ответить
видимо два года назад Ян Марсалек, который сбежал на расию действительно таки привёз убойный компромат на Шольца.
показать весь комментарий
13.01.2023 17:13 Ответить
есть вариант что меркельша всех топов партии присадила на кремлевскую мочу
показать весь комментарий
13.01.2023 18:12 Ответить
Щось здається, що в підсумку приклад всім дасть не Польща, і не Німеччина, а Велика Британія, що першою оголосить про постачання танків до України.
показать весь комментарий
13.01.2023 17:14 Ответить
Уберите этого лысого, поставьте Аннулену, и не ***** мозги
показать весь комментарий
13.01.2023 17:15 Ответить
Там не все так просто. Значна частина німців і справді проти поставки важкого озброєння Україні. Здається для них головною недружньою країною залишається США, а не росія. Хоча я читав коментарі МО Німеччини і військових високопосадовців, і всі вони виступають за.
показать весь комментарий
13.01.2023 17:23 Ответить
немцы просто боятся огрести 2ой раз от русских. У них родовая травма
показать весь комментарий
13.01.2023 22:57 Ответить
Тиснути, тиснути і ще раз тиснути на Шольця, сміливо, впевнено і не звертати увагу на його роздратованість. В таких вирішальних питаннях він не зможе просто так образитись і лише тому відмовити, тому такий тиск ніяк не може зашкодити справі, а лише прискорює надання потрібної зброї
показать весь комментарий
13.01.2023 17:31 Ответить
Канцлер ФРН Олаф Шольц не хоче піддаватися тиску громадськості у питанні можливих поставок в Україну бойових танків "Леопард-2". Він наголосив, що продовжуватиме тісні консультації зі своїми партнерами, а потім спільно прийматиме рішення. За його словами, Німеччина підтримуватиме Україну стільки, скільки буде необхідно. "Завжди буде залишатися так, що ми діємо в тісній координації, ретельно зважуючи кожен крок", - сказав політик СДПН після зустрічі з прем'єр-міністром Іраку Мохаммедом Шиа ас-Судані в Берліні. "Щоб не вийшло так, що в Німеччині збуджені заяви, швидкі заяви, необхідність кожні десять хвилин щось сказати, призведуть до того, що ми просто потиснемо руки в таких серйозних питаннях, пов'язаних з війною і миром і з безпекою нашої країни, з безпекою Європи". Він також підкреслив, що більшість німців підтримують виважені, добре продумані та ретельно підготовлені рішення німецького уряду.

https://www.n-tv.de/politik/16-05-Nicht-einfach-aus-der-Hand-schuetteln-Scholz-beharrt-auf-Nein-zu-Panzer-Lieferungen--article23143824.html
показать весь комментарий
13.01.2023 17:39 Ответить
Піддаватися чи не піддаватися тиску громадськості - це його його вибір, але перед цією громадськістю йому потрібно буде відповідати за його вчинки або бездіяльність
показать весь комментарий
13.01.2023 17:59 Ответить
Хєр штазі у своєму репертуарі.
показать весь комментарий
13.01.2023 17:34 Ответить
надо кацап надо - вам подыхать от немецких танков с крестами будет самое то
показать весь комментарий
13.01.2023 18:14 Ответить
Канцлер Німеччини Олаф Шольц мабуть тримає в консультантах відомого німецько-російського лобіста Герхарда Шредера, який був главою уряду Німеччини на чолі з соціал-демократами з 1998 по 2005 рік i був призначений членом наглядової ради "Газпрому".
Шредер вже обіймає кілька посад, пов'язаних з російським енергетичним сектором.


77-річний німець також є головою наглядової ради державної енергетичної компанії "Роснефть".

Інші його посади включають виконання обов'язків голови комітету акціонерів Nord Stream 1 і президента ради директорів Nord Stream 2. Обидві позиції стосуються газопроводів, які з'єднують Росію і Німеччину і знаходяться в центрі інтенсивних дебатів на міжнародній арені.
показать весь комментарий
13.01.2023 18:17 Ответить
а навіщо тримати, Шольц є вихованцем Шредера.
показать весь комментарий
13.01.2023 21:21 Ответить
Ото бездітна АнГєла його за яя взяла

ЗерШтольц яя?
Ні не яя , а яєшня!!!
показать весь комментарий
13.01.2023 18:54 Ответить
То треба вміти так писати/перекладати, щоб ні фіга не було зрозуміло.

раніше повідомлялось, що ані Шульц, ні його соцдемпартія не хочуть поспішати з танками для України (у статті навіть є лінк на подібне повідомлення), а рекомендують налягати на дипломатію (з ким, зі путлером?).

А з даної статті випливає, ніби Шульц і його партія мають розбіжності у цьому питанні. Причому заплутано мовиться, що партія нібито невдоволена "його позицією".

І якою ж це позицією, панове редактори, не могли б ви уточнити для пересічних читачів?

Щиро дякую наперед.
показать весь комментарий
13.01.2023 19:17 Ответить
Гугль допоміг зрозуміти цю статтю.

У першому ж рядку у Шпіглі чітко і ясно сказано, що "За зачиненими дверима канцлер рішуче захищав свій обережний курс щодо танкового питання перед депутатами СДПН. Але нетерпіння також зростає в його партії, повідомляє SPIEGEL".

Тобто позиція Шольца, як і його партії, за винятком кількох депутатів, не помінялася, а саме: з поставкою Леопардів Україні не потрібно поспішати.
показать весь комментарий
13.01.2023 19:26 Ответить
зная шольца можно не задавать таких вопросов )))
показать весь комментарий
13.01.2023 22:59 Ответить
Шольц дно.
показать весь комментарий
13.01.2023 19:51 Ответить
Така потужна розвинена країна і таке інфантильне перелякане керівництво. Що Меркель, що зараз Шольц...
показать весь комментарий
13.01.2023 21:14 Ответить
На кожного підараса з СДПН у ***** є компромат . Шольц був міністром фінансів під час фінансової афери Wirecard, директор якої зараз у мацквє. Це основна причина їхніх дзвіночків дотепер
показать весь комментарий
13.01.2023 21:28 Ответить
Пора уже, либер бюргерс, собрать всю перегретость в кулак и показать твердый фак пуйлу, и ответить по законам физики противодействием равным агрессии путлера, чтобы избежать эскалации, чтобы избежать ненужных жертв, чтобы избежать худших сценариев, чтобы показать, что партнерство с пуйлом возможно только на основе ценностей, чтобы показать лидерские позиции в ЕС, чтобы врезать молотом по пустой башке пуйлу - она уже просится, чтобы ее расколоть, потому что он тупой и жалкий подражатель!
показать весь комментарий
13.01.2023 21:29 Ответить
щось не ясно - хто на кому стояв? хто чим не задоволений? щоб дати чи щоб не дати? як завжди - в тумані. ясно тільки, що німці відпетляти хочуть, аби рашка не образилась
показать весь комментарий
13.01.2023 22:08 Ответить
Страница 2 из 2