8709 посетителей онлайн

В новый пакет помощи Украине войдут боеприпасы с большой дальностью действия, - Reuters

himars

Соединенные Штаты готовят Украине военную помощь на сумму более 2 миллиардов долларов, которая, как ожидается, будет впервые включать боеприпасы с большой дальностью действия и другие боеприпасы и оружие

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом Reuters во вторник сообщили два официальных лица США, проинформированные об этом вопросе.

Ожидается, что о предоставлении оружия будет объявлено позже на этой неделе, сообщили чиновники. Ожидается, что он также будет включать в себя вспомогательное оборудование для систем ПВО Patriot, высокоточные боеприпасы и противотанковое оружие Javelin, добавили они.

Один из чиновников сказал, что часть пакета, 1,725 миллиарда долларов, поступит из фонда, известного как Инициатива содействия безопасности Украины (USAI), позволяющего администрации президента Джо Байдена получать оружие из промышленности, а не из существующих запасов оружия в США.

Денежные средства USAI пойдут на приобретение нового оружия, наземной бомбы малого диаметра (GLSDB), которая имеет радиус действия 94 мили (150 км). Соединенные Штаты отклонили запросы на ракету ATACMS дальностью 185 миль (297 км).

Большая дальность планирующей бомбы GLSDB может позволить Украине поразить ценные военные цели, которые были вне досягаемости, и помочь ей продолжать контратаки, мешая России дальше в тылу.

Топ комментарии
+34
Зато з лихвою добиває до чонгару.
показать весь комментарий
01.02.2023 01:29 Ответить
+33
Давно Пора!
Спасибо США!
показать весь комментарий
01.02.2023 01:25 Ответить
+29
Та зовсім не дає? А як вони возять з Криму? Через Ростов?
показать весь комментарий
01.02.2023 01:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Давно Пора!
Спасибо США!
показать весь комментарий
01.02.2023 01:25 Ответить
What's up, Doc?!(c)

показать весь комментарий
01.02.2023 01:25 Ответить
Kherson Raccoon?
показать весь комментарий
01.02.2023 04:34 Ответить
160 км всерівно не добиває до кримського моста.

американцям недостатньо української крови щоб дати нам атакамс.
показать весь комментарий
01.02.2023 01:26 Ответить
Зато з лихвою добиває до чонгару.
показать весь комментарий
01.02.2023 01:29 Ответить
знищення кримського мосту матиме серйозні льогістичні наслідки для ворога.

вогневе ураження чонгару нічого не дає.
показать весь комментарий
01.02.2023 01:31 Ответить
Та зовсім не дає? А як вони возять з Криму? Через Ростов?
показать весь комментарий
01.02.2023 01:39 Ответить
это лучше чем загубленая зэ-иудой ракетная программа -так что спасибо Штатам за то что спасают Украину иначе зэ-Иуды предатели уже давно сдали бы ***** всю страну
показать весь комментарий
01.02.2023 02:09 Ответить
Зеля може теж думав що Чонгар нічого не дає, тому здав його Московії вже о 01.30 24.02.22 р.
показать весь комментарий
01.02.2023 07:43 Ответить
нічого зеленський не здавав,просто він НЕ політик і НЕ держдіяч,тому й не зміг разом зі своїми нікчемами-підлеглими захистити південь держави
показать весь комментарий
01.02.2023 10:40 Ответить
Якось виходить якийсь сюр.Порошенко слава Крим ще не будучи при владі,а Зеленський будучи при владі не можна здав?Він відповідає за призначення,це не гра на сцені де ти не несеш відповідальність.
показать весь комментарий
01.02.2023 11:27 Ответить
это лучше, чем ничего...
показать весь комментарий
01.02.2023 01:29 Ответить
Нибуя себе "лучше,чем ничего"
показать весь комментарий
01.02.2023 08:56 Ответить
Асфальт нажаль бє на метрів 15, так шо коли бубочка і пєтя не фінансували грім 2 то проблеми народу який їх обрав. Американцям велика подяка за те шо дають, могли дати *****
показать весь комментарий
01.02.2023 01:55 Ответить
Фінансуй, не фінансуй, а щоб виготовити стілбки ***********, скільки зараз використовується, потрібно було знайти нафту.
показать весь комментарий
01.02.2023 02:25 Ответить
американці несуть моральну відповідальність за цю війну.

вони не допомогали Україні потрапити в НАТО, відібрали ядерну зброю, відібрали балістичні ракети, відібрали крилаті ракети, дали пустий папірець замість реального військової угоди про захист.
показать весь комментарий
01.02.2023 02:31 Ответить
Так а чого тільки американці? Давай уде правду рубайте - весь світ винен, причому особисто вам, причому бажано налом.
показать весь комментарий
01.02.2023 08:50 Ответить
ознакомься с "будапештским меморандумом". там подробно описано КТО и за ЧТО Украине ГАРАНТИРОВАЛ "территориальную целостность" и "неприкосновенность" государственных границ!
показать весь комментарий
01.02.2023 10:22 Ответить
Моральна відповідальність, це занепокоєння.
показать весь комментарий
01.02.2023 09:48 Ответить
Хто винен що ми дурні,самі віддали або знищено зброї?
показать весь комментарий
01.02.2023 11:29 Ответить
Ти ідіот по життю, чи "за гроші" ? З якого переляку "петя" "не фінансував" "Грім-2" При ньому він був повністю розроблений От тільки перевагу надавали тоді "Нептуну" і Він не тільки був повністю випробуваний але й виготовлена перша батарея Але потім прийшов " "великий миротворець" і викинув фінансування на асфальт
"Говнєцом" пригожинським від тебе смердить, "естонець"! Тільки вони зараз проводять знак рівності між Порошенком і Зеленським А, судячи з дати твоєї реєстрації ти - "звичайний консервований пригожинський троль" З чим тебе і "поздоровляю" Міняй "нік" - цей уже "ваняит"!
показать весь комментарий
01.02.2023 08:16 Ответить
"пэтя" - твой бойфренд в теплотрассе чебоксар ,хитрожопый лживый паренЬок
показать весь комментарий
01.02.2023 08:58 Ответить
ГРОМ создавался при Порохе, а финансирование прикрыл зэлэношмарклевый боневтик!
показать весь комментарий
01.02.2023 09:36 Ответить
Ватный хитрожопый рашистский ботяра ,пшолнах отсюда ,"американцам недостаточно украинской крови" ,тварь паскудная
показать весь комментарий
01.02.2023 08:54 Ответить
Как говорив Порох: " Им тризуб на кремле поставь, все равно криво скажут". А я добавлю: черноротие тупие нищеброди.
показать весь комментарий
01.02.2023 11:48 Ответить
Що нам заважає робити свої? Такі щоб добивали...
показать весь комментарий
01.02.2023 11:58 Ответить
ні порошенко ні зеленський не розвивали програму отрк сапсан.

і це не я сказав а тарас чмут, людина, авторитет якої у військових питаннях більший ніж авторитет порошенка і зеленського у військових питаннях разом узяті.

тому з великою долею ймовірности можна стверджувати що і наступний президент після зеленського буде займатися асфальтом та собачими будками але не балістичними чи крилатими ракетами.

щоб це виправити нам треба перестати записуватися добровольцями в холуї олігархів та почати підтримувати саме народ.

але це ж нудно, цікавіше стати порохоботом чи зелебобіком та почати собачитися з сусідом через те що він не захотів ним ставати.
показать весь комментарий
01.02.2023 17:21 Ответить
GLSDB - 40k за штуку, ATACMS - 1000к за штуку, бойова частина ATACMS яка на 300 км - 220кг, бойова частина GLSDB на 150км - 92 кг. По ціні 1 ATACMS виходить 25 GLSDB.
показать весь комментарий
01.02.2023 01:31 Ответить
за 1000к грошей - 1 * 220 кг вибухівки до 297 км
або 25 * 92 =2300 кг вибухівки до 150 км

GLSDB вигідніші набагато
показать весь комментарий
01.02.2023 01:42 Ответить
Саме так, будуть GLSDB, скоріш за все Але 150 км це також непогано. е мінус цю дуру пво перехопити може але Харм не спить
показать весь комментарий
01.02.2023 01:56 Ответить
Аtacms штучний товар, мясо надо рубить бомбами.
показать весь комментарий
01.02.2023 11:50 Ответить
Нічого нового ATACMS так і не дають...кидають по кістки. Треба було свое розробляти...рік війни а у нас свого вибачте ні х*
показать весь комментарий
01.02.2023 01:31 Ответить
Оскільки Бійський завод у росії був знищений, то сьогодні всі ключові оперативно-тактичні комплекси і стратегічні ракетні комплекси, такі як «Булава», «Ярс», «Тополь», виробляють на заводі у Кам'янсько-Шахтинському, розташованому у Ростовській області, за 15 км від нашого кордону в Луганській області. Можливо, це одна з причин.
Шиман. ПХЗ
показать весь комментарий
01.02.2023 01:38 Ответить
От тепер уже все.Фактично після цієї новини почнється движ по всій лінії.
Вони попруть бо розуміють що вони втратять коридор з Кримом і всі бази логістики і постачання.Тобто не 2-3 неділі а може й раніше.Танки ракети все це їх розмаже.І як тільки перші ракети вдарять по зоні радіусу 150 км буде ниття орків і головні події.Тепер все питання часу
показать весь комментарий
01.02.2023 01:33 Ответить
150 км це достаній радіус для всього покриття баз орків і вигнання з нашої землі.
показать весь комментарий
01.02.2023 01:35 Ответить
Україна колись виробляла ракети із дальністю ураження 15 тис. км. У тому числі твердопаливні ракети, такі як "Скальпель", які запускалися з бойових залізнично-ракетних комплексів. Люди, які брали участь у цих розробках, є в Україні. А підприємства залишили ті напрацювання - вони можуть нині використовуватися для розвитку ******** ракетної техніки. Це для України об'єктивна необхідність, оскільки це адекватний викликам шлях. Гадаю, необхідно це зробити і запустити спершу дослідні зразки, а потім серійні, не зупиняючи процес на самому початку, як це у нас часто буває.

За певних умов протягом 8-12 місяців українські ракети дальністю до 1000 км можуть бути випробувані на нинішніх полігонах воєнних дій. Ми вже бачили приклад у Криму. Чому ми не можемо використовувати військові дії як полігон для випробування нових вітчизняних ракет збільшеної дальності?! Одна з причин, чому такі ракети в Україні не виготовлялися, - ми саме не мали достатньої кількості полігонів, щоб випробовувати ракети дальністю ураження до 1000 км.
Шиман, ПХЗ
https://www.ukrinform.ua/rubric-ato/3586494-leonid-siman-gendirektorgolovnij-konstruktor-rdtp-dp-pavlogradskij-himicnij-zavod.html
показать весь комментарий
01.02.2023 01:36 Ответить
Ну що за ностальгія? Ті ракети будували всім СССР,з різних заводів виробляється різні компоненти.Ви впевнений що саме в Україні був весь замкнутий цикл цих ракет? А якщо немає можливості робити якісь деталі то і не буде нічого.Навіщо пусті слова?
показать весь комментарий
01.02.2023 11:33 Ответить
И снова - Сполучені Штати відхилили запити на ракету ATACMS дальністю 185 миль (297 км).
показать весь комментарий
01.02.2023 01:37 Ответить
сейчас лучше побольше GMLRS-ER. Их дальности достаточно, что бы доставать авиабазу и логистические центры в Миллерово, аэродромы в Таганроге и Ейске, а также аэродром в Бердянске, который кацапы типа превращают в заготовку своей братской могилы, и даже авиабазу и склады в Джанкое.
показать весь комментарий
01.02.2023 02:00 Ответить
Так США не разрешают нам применять свои ракеты по рахе
показать весь комментарий
01.02.2023 02:09 Ответить
это да. Но надеюсь, туда скоро полетят и наши.
показать весь комментарий
01.02.2023 02:34 Ответить
Джанкой -не Засраха ,а в энгельс прилет был канеШна сАвецким безпилотником ,ботва
показать весь комментарий
01.02.2023 09:09 Ответить
Це перешийку Криму з Донбассом кінець. Хай хоч 150 км. Дають порціонно дозами, видно вважають мордор наркоманом.
показать весь комментарий
01.02.2023 01:38 Ответить
это хорошо. Значит ждем "разборку" экскаваторов на Бердянском аэродроме, ночные шухеры в Новоалексеевке и на авиабазе в Джанкое. Дорога между Красноперекопском и Армянском должна стать залежью металлолома для нашей металлургии.
показать весь комментарий
01.02.2023 01:44 Ответить
Повільне надання необхідної зброї розцінюється деякими українськими політиками як своєрідний батіг для "Зє-" влади, яка вкрай неохоче провадить реформи у державному апараті. У т.ч. у питаннях викорінення корупції.
Очевидні речі не потребують коментарів за винятком ОДНОГО. Тиск на владу з боку активного суспільства -запорука позитивних зрушень.
Тож "лупаймо цю скелю!"
показать весь комментарий
01.02.2023 01:48 Ответить
Все вірно - погоджусь 👍🏼👍🏼👍🏼🙁
показать весь комментарий
01.02.2023 01:59 Ответить
Вірю , що скоро дадуть нам ті ракети , на які ми розраховуємо 😕
показать весь комментарий
01.02.2023 01:58 Ответить
ЧЕКАЕМО ціх красавців

показать весь комментарий
01.02.2023 02:10 Ответить
а я хочу бази Ukrainian aviation в Polska 😍
показать весь комментарий
01.02.2023 05:45 Ответить
Ага, Испания скоро разродится на 4-6 шт устаревших Леопард 2А4 без динамической защиты,из более чем 300 шт, всех модификаций. Но видимо ожидается нападение пигмеев из Африки,самим надо.
показать весь комментарий
01.02.2023 16:34 Ответить
Може СБУ потрібно ПІЛЬНІШЕ вивчати біографії ключових менеджерів МО ?

показать весь комментарий
01.02.2023 04:30 Ответить
Олександр Лієв народився в Ухті, Республіка Комі, РФ. Він є ексміністром курортів та туризму АР Крим часів Януковича. У 2013 році його нагородили орденом святої Анни від глави Російського імператорського дому.
В січні 2006 року Лієв координував виставлення пікетів та блокпостів біля маяків, які за розподілом Чорноморського флоту СРСР мали відійти Україні. Проте вони незаконно утримувалися флотом РФ. "Вибор между западом і востоком - конечно ми мєнтально русскіє", - наголосив Лієв в своєму інтерв'ю Громадському в березні 2014 р.
Попри заяви Резнікова, що зброю закуповує новостворена агенція з оборонних закупівель за стандартами НАТО, департамент Лієва здійснює багатомільярдні контракти. Також він від імені Міноборони співпрацює з міжнародними партнерами щодо надання ЗСУ ******** зброї.
показать весь комментарий
01.02.2023 04:31 Ответить
По словам Шабунина, именно от Лиева в Минобороны зависит, у кого, за сколько и какое оружие и военную технику покупает Украина. Также у него есть вся информация об иностранных комплектующих, график проплат по контрактам, местоположения производств в Украине и сроки поставок.

"Департамент Лиева осуществляет многомиллиардные контракты, несмотря на сказки Резников, что оружие закупает новое агентство по оборонным закупкам по стандартам НАТО", - заявил активист.

Кроме того, Лиев от имени Минобороны сотрудничает с международными партнерами по оснащению ВСУ современным оружием.
показать весь комментарий
01.02.2023 05:44 Ответить
МО вже наліпило дурних відмазок стосовно цього таваріща. Так що далі буде.
показать весь комментарий
01.02.2023 07:07 Ответить
Він точно агент ФСБ
показать весь комментарий
01.02.2023 07:41 Ответить
I truly hope they'll supply it with the GBU-53/B.
показать весь комментарий
01.02.2023 05:01 Ответить
Наскільки цей ********* зможе проривати ППО, ось в чому питання? Якби ми не сміялися над аналоговнєт, але окремі ракети хаймарса вони збивають. Ці майбутні ракети мають на другій стадії польоту плануючу бч, яка відділяється від розгінного блоку і далі летить з розкладними крилами як планер. Швидкість такого планера, по суті крилатої бомби набагато менша за швидкість теперішніх ракет хімарс.
показать весь комментарий
01.02.2023 05:14 Ответить
Можна буде робити комбіновані атаки типу Точка У + це добро, щось тай долетить
показать весь комментарий
01.02.2023 05:30 Ответить
"Правдоподобія" - "мішками" Спочатку читаєш і думаєш - "ЕКСПЕРТ"!!! "Толково" пише А "включаєш логіку" - "ЫКСППЬОРД"! Розгінний блок розганяє бомбу до такої ж швидкості, як і саму ракету - в іншому випадку треба мінять таблиці стрільби Значить, на основній ділянці траєкторіїї ця бомба нічим від "хаймерсовського" снаряда не відрізняється Потім блок відділяється і пропадає одна з позицій виявлення ********** в польоті - теплове випромінювання Тобто тепловими датчиками її виявить не можна (Більш того - теплове випромінювання розгінного блоку після відділення та падіння буде збивать з толку уловлювачі теплового випромінювання ППО противника Бігать і перевірять під час бою - "що там саме (і куди) летить?" ніхто не буде!)
Швидкість падіння бомби після відключення розгонного блоку приблизно дорівнює швидкості вільного падіння артилерійського снаряда при дії земного тяжіння Тільки снаряд летить некеровано, а бомба управляється аеродинамічними рулями Ти багато чув про збиті артснаряди? Та й ділянка траєкторії, після відділення розгінного блоку порівняно з первинним імпульсом - незрівнянно мала (можливо - секунди)
показать весь комментарий
01.02.2023 09:43 Ответить
По-перше я ніде не писав, що я експерт, по-друге ваша логіка підказує вам не вірно, бо руйнується об факти, що відомо про цей *********. Там розгінний блок від хімарслвської ракети м26. Її штатна дальність максимум 40. Хай навіть припустимо він закине бомбу на висоту кілометрів 30 і дальність навіть в 60км. Тобто по вашому ще 90 км ця бомба буде летіти декілька секунд. Знайдіть в ютубі відео від сааб їх пусків. Там є момент прильоту по цілі. На ділянці влучання видно добре політ *********а, це навіть не надзвукова швидкість. А стосовно ппо то габарити бомби такі, що її помітно буде на радарах, враховуючи, що тори, панцирі виявляють наші невеликі лелеки.
Інша справа, якщо в тому районі не буде ППО.
показать весь комментарий
01.02.2023 10:42 Ответить
Задам одне питання: "А тобі відомо багато артилерійських *********** які летять по балістичній траєкторії з "надзвуковою" швидкістю?" І ще одне - "бачить" ********* у підльотній траєкторії і "бачить та збить" - "две большие разницы" "Панцир" теж "бачить" ракети протирадіолокаційні - у момент прильоту по ньому!
показать весь комментарий
01.02.2023 10:50 Ответить
Тобто ти хочеш сказати, що дозвукова крилата ціль такого розміру не збивається чи що. ********* для нанесення ударів по важливих цілях в глибокому тилу 100+ км. Вони будуть прикриті якимось ППО. Ними ніхто не битеме по передовій. Причому тут снаряди? Ти написав, що польот без двигуна до цілі не тривалий, хоча це не так. Я не кажу, що вони нам не потрібні, але переоцінювати можливості цієї не випробуваної бойовим застосуванням зброї не варто.
показать весь комментарий
01.02.2023 11:08 Ответить
Те що я хотів сказать - я сказав Якщо ти не зрозумів - твої проблеми Бомби з розгінними блоками вже давно пройшли випробування і показали свою ефективність Просто американські інженери придумали "приспособу" для використання конкретного малоточного ********** з новими можливостями От і все Може ще придумають додатковий "розгонний блок" для розгону цієї бомби на кінцевій ділянці траєкторії (для уникнення дії ППО) Десь так (тільки з трохи іншою метою) використовуються "бетонобійні" авіабомби для ефективного руйнування ЗПП та бетонних укриттів
показать весь комментарий
01.02.2023 11:18 Ответить
Можна буде виносити склади з БК підерів і бити по "Макіївських ПТУ" це дуже добре 💪
показать весь комментарий
01.02.2023 05:29 Ответить
"...отримувати зброю з промисловості, а не з існуючих запасів зброї в США."
А чому б не навпаки, з існуючих запасів? Бо дехто в США хоче заробити на цій війні?
показать весь комментарий
01.02.2023 06:56 Ответить
Так,хоче. Хоча яка різниця-продати в запаси США,чи відразу Україні?
показать весь комментарий
01.02.2023 07:06 Ответить
Бо цю штуки тільки протестували осінню. Його не має на складах і перший раз воювати воно буде в нас. По суті це експеримент. Дуже б хотілося, щоб не вийшло як із свічблейдами про які було багато розмов.
показать весь комментарий
01.02.2023 07:09 Ответить
И бомб и разгонных блоков дофига.Нужно только присоединить одно к другому.Какое-то время это займёт но это не с нуля произвести.
показать весь комментарий
01.02.2023 10:43 Ответить
Не подобається, не беріть. Пройдіться по ринку і пошукайте дешевшу.
показать весь комментарий
01.02.2023 08:08 Ответить
Як ти думаєш - що вигідніше - завантажувать ********** прямо з конвеєра у контейнери (а заводи такі мають "під боком" і вузлові залізничні станції, і аеродроми, і морські порти) та відправлять в бій, чи відбирать на складах, транспортувать у місця завантаження, відправлять, а потім везти з заводів снаряди на склади і відновлювать запаси на складах? Згоден - "оновлення" б/к на складах потрібне Але американці вважають, що це зараз "некритично" Крім того - так легше перевірять та випробовувать нові модифікації *********** - їх порохові заряди, моделі підривачів, капсульних втулок, вибухівки в боєголовках, їх вражаючих елементів Закинув невелику партію з заводу в Україну і чекаєш відгуків напряму - а не через склади і Пентагон
показать весь комментарий
01.02.2023 09:55 Ответить
Знову безпідставна балаканина?
показать весь комментарий
01.02.2023 07:03 Ответить
Чомусь коли порівнюють GLSDB та ATACMS пишуть тільки про дальність. Але це зброя іншого класу. У GLSDB застосовується касетний ********* який ефективний проти живої сили та малоброньованої або неброньованої техніки. Це зброя точкового ураження якої потрібно дуже багато, а її тільки починають виготовляти. Це навіть не M31 GMLRS де осколково-фугасна бойова частина. GLSDB не може зруйнувати будівлю типу макіївського ПТУ, не може зруйнувати міст як це зробили M31 GMLRS.
ATACMS у осколково-фугасному варіанті це набагато серйозніша зброя, яка може знищувати будівлі, мости, різноманітні укріплення, скупчення техніки, ремонтні бази і т.д.
Крім того ракети ATACMS вже є на складах і в достатній кількості. Не потрібно чекати коли їх виготовлять.
Дали GLSDB і добре, але вони не візьмуть на себе навіть невелику частину цілей по яким можливо працювати ATACMS. А головні цілі це аеродроми та військові бази в Криму та Кримський міст.
показать весь комментарий
01.02.2023 08:27 Ответить
Проникнення - 1,5-2 м залізобетонного перекриття!!!! Какой ещё касетный боеприпасс.
показать весь комментарий
01.02.2023 10:39 Ответить
Визнаю, помилився. Грубо кажучи різниця з ATACMS тільки дальність і майже в два рази менша бойова частина.
показать весь комментарий
01.02.2023 11:13 Ответить
Він бетонний міст пробиває наскрізь і може вибухати ПІД мостом, в залежності від налаштувань. Шось ти не те прочитав.
показать весь комментарий
01.02.2023 10:44 Ответить
Точно, не те щось прочитав. Фугасно-проникаюча бойова частина. Виходить приблизно той же M31.
показать весь комментарий
01.02.2023 11:11 Ответить
То вїб..те нарешті по москві - чомусь нічого не заважає маскалні обстрілювати Київ і всю Україну.
показать весь комментарий
01.02.2023 09:51 Ответить
https://uk.wikipedia.org/wiki/GBU-39 GLSDB поєднує в собі авіаційну бомбу малого діаметра GBU-39 (SDB) з ракетним двигуном M26
показать весь комментарий
01.02.2023 10:05 Ответить
У 2019 році стало відомо про проєкт «Golden Horde» (Золота Орда). ARFL спільно з Scientific Applications Research Associates планували створити універсальну систему управління, здатну зібрати кілька ракет або бомб в «рій мережевих ***********» для спільної роботи. Серед потенційних *********** називалися бомби GBU-39/B SDB, ракети AGM-158 JASSM і AGM-160 MALDhttps://uk.wikipedia.org/wiki/GBU-39#cite_note-ump.2021-02-28-2 [2] .

Перша льотна демонстрація програми «Золота Орда» відбулась 14 листопада 2020 року, під час якої винищувач F-16 зі складу 96-го випробувального крила ВПС (авіабаза ВПС Еглін, штат Флорида) скинув дві авіабомбиhttps://uk.wikipedia.org/wiki/GBU-39#cite_note-ump.2021-02-28-2 [2] .

На початку 2021 року відбулись випробування системи, коли скинуті з винищувача чотири авіабомби GBU-39/B SDB, оснащені системою управління, створеною за проєктом «Золота Орда», в польоті розподілили між собою цілі, скорегували траєкторії польоту та вразили всі цілі одночасноhttps://uk.wikipedia.org/wiki/GBU-39#cite_note-ump.2021-02-28-2 [2] .
показать весь комментарий
01.02.2023 10:13 Ответить
Хай не дають Атакмси, але дозволять їбашити по рашці. Це було б топ.
показать весь комментарий
01.02.2023 10:42 Ответить
https://youtu.be/nRQFr8HADmQ ...

Блогер Иван Яковина подробнее об этом...
показать весь комментарий
01.02.2023 11:04 Ответить
поки по цівочці нададуть необхідне, воювати вже не буде кому

це все схоже на якийсь нездоровий сценарій - повільне перетравлення двох країн їхніми ж руками
показать весь комментарий
01.02.2023 11:49 Ответить
GLSDB використовує секцію ракети M26 MLRS Lockheed Martin з бомбою малого діаметру Boeing GBU-39/B.
М26 була оригінальною ракетою, що використовувалась разом з М270 для доставки касетних ***********. Ракети М26 зараз утилізовуються, а це означає, що є багато секцій ракет М26.

Ракети М26 поставляються в блоках по шість штук, які споряджаються ракетами на заводі Lockheed Martin в Арканзасі.

Бомба малого діаметру GBU-39/B виробляється компанією Boeing. Це плануюча бомба, що має інерційну навігаційну систему, а також наводиться по GPS.

Після випуску бомби розгортають крила і планують (!) до своєї цілі. Планування означає, що бомби є повільними, порівняно з ракетами.

І це бомби з ІСН/GPS, що означає, що вони можуть вражати лише (!) нерухомі цілі.

Багато людей пишуть у Твіттері, що GLSDB може вражати «рухомі цілі»... так, але тільки якщо ви поєднаєте секцію ракети М26 з лазерною бомбою малого діаметру Boeing GBU-39B/B (LSDB), яка має зовсім інший носовий конус, тому що до бомби потрібно прикріпити лазерний головку наведення.

GBU-39B/B абсолютно марні для України. Це бомби малого діаметра з лазерним наведенням, тобто потрібен літак або безпілотник, який наводить лазер на (рухому) ціль, а це означає, що український літак летить на ідеальній висоті для російських систем ППО і в радіусі їхньої досяжності.
Забудьте всі твіти про «рухомі цілі» і «точність в 1 метр» - тому що ці характеристики стосуються GBU-39B/B, які Україна не може використовувати.

І, як було сказано раніше, вони виробляються компанією Raytheon, в той час як GBU-39/B виробляється компанією Boeing, секції ракети M26 виробляються компанією Lockheed Martin, а GLSDB була розроблена компанією Saab/Boeing.

Україна отримає керовані за допомогою GPS/ІСН GBU-39/B на ракетних секціях M26, які несуть менше вибухової речовини, ніж ракети GMLRS M31, і не мають додаткового удару надзвукової ракети GMLRS, що врізається в ціль.

І останнє, але не менш важливе: GLSDB навіть не виробляється... тож перш ніж вони з'являться в Україні, GLSDB має бути запущена у виробництво.
Секції ракети М26 існують, бомби GBU-39/B існують - але міжступеневі з'єднувачі для їх з'єднання ще мають бути створені. А отримані ракети мають бути відправлені до Камдена в Арканзасі, де Lockheed Martin змонтує їх в капсули M270/M142 HIMARS.
показать весь комментарий
01.02.2023 16:44 Ответить