7377 посетителей онлайн

Воздушные силы объяснили, почему не удалось сбить все "шахеды": Враг выбирает ночь и новые маршруты

юрій,ігнат

Спикер Воздушных сил ВСУ Юрий Игнат объяснил, почему этой ночью Силам противовоздушной обороны не удалось сбить все "шахеды", запущенные Россией по Украине – были сбиты 12 из 18 дронов.

В эфире телемарафона Игнат подчеркнул, что РФ выбирает ночное время для пусков, новые маршруты, а Украине требуются истребители F-16 для более эффективного противодействия российским дронам и ракетам, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на ЛигаБизнесИнформ.

"Так и происходит – не все "шахеды" сбиваются. Потому что это сложная цель, атакуют ими ночью. Средств ПВО не так много у Украины. Уничтожать "шахеды" нашими истребителями еще советского типа 1970-х годов не так просто", – сказал Игнат.

Он отметил, что именно поэтому Украина постоянно и подчеркивает необходимость передачи ВСУ современных истребителей, которые помогли бы в борьбе с дронами и во время ракетных атак.

"Противник постоянно использует разные тактические приемы, чтобы преодолеть нашу систему ПВО. И, к сожалению, не всегда удается уничтожать все воздушные цели. Иногда "шахеды" уничтожают и на 100%. Но если речь идет о ночном времени, если враг выбирает какие-то новые маршруты, пользуется разведкой, то, к сожалению, не все "шахеды" сбиваются", - отметил Игнат.

Топ комментарии
+12
Збирайте вже нашу відповідь іранським дронам. Вже всі переконались що це дуже дієва зброя. І я вже хочу чути не від наших військових спікерів відмазки, а кацапський лемент на всіх каналах що ,, біндєри подло ночью на наші мірниє спящіє гарада с младєнцамі,,
показать весь комментарий
07.07.2023 19:45 Ответить
+7
Я розумію нічний час, якщо вони помічають їх візуально, але нічний час має дати перевагу для виявлення їх за допомогою ІЧ-огляду, чи не так?
показать весь комментарий
07.07.2023 19:43 Ответить
+5
Знищувати "шахеди" нашими винищувачами ще радянського типу 1970-х років не так просто Джерело:

знищувати шахеди було б простіше винищувачами часів другої світової
показать весь комментарий
07.07.2023 19:45 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Я розумію нічний час, якщо вони помічають їх візуально, але нічний час має дати перевагу для виявлення їх за допомогою ІЧ-огляду, чи не так?
показать весь комментарий
07.07.2023 19:43 Ответить
так, але навіть пристойним імпортним дивайсом, який важко тримати одній людині, можно буде побачити таку ціль на дистанції 5-6 км. А от ішакєд - доволі радіоконтрастна ціль на фоні землі, тому зверху БРЛС F-16 навіть ітерації двадятирічної давнини побачить його за півсотні кілометрів. якщо не за сто.
показать весь комментарий
07.07.2023 20:00 Ответить
навіть калібри не вдається побачити, поки вони не впадуть на голову, як-от у Львові позаминулої ночі

тому крім АК в ігната нема іншої ради, правда, ніхто не бачив, щоби він стріляв
показать весь комментарий
07.07.2023 20:21 Ответить
так, очами ви не встигните їх побачити. ******* БРЛС з АФАР таку ціль зверху бачить за сотню кілометрів.
показать весь комментарий
07.07.2023 20:31 Ответить
та всі ми їх бачили в небі над Львовом, летіли собі помалу, нарід ще кричав "ось іще один курваматьтвоя засрана"
показать весь комментарий
07.07.2023 20:34 Ответить
тому хто кричав повезло, бо вони летіли далі.
показать весь комментарий
07.07.2023 20:40 Ответить
Танцору что - то мешает ... ..
показать весь комментарий
07.07.2023 22:08 Ответить
строго кажучи, шахеди не телепортуються нізвідки: всі напрямки й пуски вже вкладаються в чітку статистичну картину

якщо звісно ігнат не вигадує кількість збитих шахедів (а навіть калібрів) для покращення відсотків

втім, хто не вірить ігнатові, той уже не жиє
показать весь комментарий
07.07.2023 20:24 Ответить
вчора ігнат розповідав про калібри, які вразили Львів, мовляв вони такі підступні, літали колами в очеретах, занурювалися в річки, різко (курва!) розверталися на 180 градусів (об'ємних?), сідали в комиші щоби перекурити, відтак зненацька (після 1000 км польоту) впали нам на голови

і тільки бійці з АК їх бачили в останні кілька секунд, бо в бійців ІЧ-очі - чи бійці сиділи у віртуальних ф-16 - у кожному разі бійці не спали
показать весь комментарий
07.07.2023 20:32 Ответить
Знищувати "шахеди" нашими винищувачами ще радянського типу 1970-х років не так просто Джерело:

знищувати шахеди було б простіше винищувачами часів другої світової
показать весь комментарий
07.07.2023 19:45 Ответить
Або ********* кукурузниками.
показать весь комментарий
07.07.2023 19:46 Ответить
Так и их нет,тоже просрали.Только асфальт в наличии.
показать весь комментарий
07.07.2023 20:09 Ответить
ви жартуєте?

тут один бувалий чоловік, що замолоду служив строкову на аеродромі, казав: "на ан-2 не можна ставити рлс, бо пропелер попереду металевий заважатиме"

зате на ан-2 можна ставити кулемет Браунінга 50-го калібру, правда не попереду, щоби пропелер не заважав))
показать весь комментарий
07.07.2023 20:41 Ответить
Літаки 2WW вже занадто швидкі і потужні для Шахедів. Можливо краще підійдуть легкі ,двомісні літаки, оснащені західною авіонікою, нічними прицілами та легкою автоматичною стрілецькою зброєю.
Ще не завадять засоби розпізнавання свій-чужий для захисту від френдли файр нашої наземної ППО.
Екіпаж - пілот та оператор зброї. Можливо доцільно якийсь з цих обладнати?
https://utc-aviator.com/lehkaia-avyatsyia-ukrainy-chto-ymeem-sehodnia
показать весь комментарий
07.07.2023 20:18 Ответить
винищувачі 2-ї світової - швидкість відповідає швидкості калібрі

біплани типу ан-2 - швидкості шахедів

ідеальні мисливці
показать весь комментарий
07.07.2023 20:43 Ответить
щоб вчасно наздогнати ціль потрібно мати швидкість хоч би в півтора рази більшу
показать весь комментарий
07.07.2023 21:00 Ответить
Збирайте вже нашу відповідь іранським дронам. Вже всі переконались що це дуже дієва зброя. І я вже хочу чути не від наших військових спікерів відмазки, а кацапський лемент на всіх каналах що ,, біндєри подло ночью на наші мірниє спящіє гарада с младєнцамі,,
показать весь комментарий
07.07.2023 19:45 Ответить
ПІДТРИМУЮ НА ВСІ 100 +++++++++++; СКІЛЬКИ МОЖНА?
показать весь комментарий
07.07.2023 19:50 Ответить
зараз повилазять стерненки і скажуть вам що то дорого, а краще кидати їм і купляти в китаї.
показать весь комментарий
07.07.2023 20:02 Ответить
на вiйськовi фабрики хоча б вистачило.
показать весь комментарий
07.07.2023 20:36 Ответить
"це складна ціль" - яка летить зі швидкістю всього 150 км/год, really?! а яка ж тоді ціль "кинджал" з її 3000 км/год?
показать весь комментарий
07.07.2023 19:49 Ответить
Кинжалы сбивают очень дорогие ракеты. На тысячи шахедов таких ракет на хватит. Дроны в основном стрелковым оружием сбивают. Учитывая их размер и скорость, это действительно непросто.
показать весь комментарий
07.07.2023 19:55 Ответить
"...якщо ворог обирає якісь нові маршрути, користується розвідкою..." Джерело: https://censor.net/ua/n3429654
Тобто, розвідка ворога має точні дані про розміщення наших засобів ппо?
показать весь комментарий
07.07.2023 19:59 Ответить
у них є супутники та радіорозвідка, тобто фіксується місця роботи радарів, кацапи не тупі а драндулети не така проста ціль як декому здається, інакше їх би не доводилось с-300 та петріотами збивати коли ті залітають туди куди не мали б.
показать весь комментарий
07.07.2023 20:05 Ответить
******* винищувачі F-16/ MіГ-29 хай знищують крилаті ракети, ЛА та наземні та морські цілі ворога.
Шахед - БЛА з льотними характеристиками ЛА часів WW1. Тихохідний, незахищений, майже нездатній маневрувати, шумний.
Цивільнй літак типу АН-2, обладнаний ********* західними авіонікою, засобами нічного бачення, прицілювання по Шахедам, озброєний кулеметом та оснащений необхідними засобами для запобігання френдли файр від наших наземних засобів ППО, імовірно
був би значно ефективніший за реактивні винищувачі.
показать весь комментарий
07.07.2023 20:03 Ответить
так! по два месершміта з кулеметом у кожну громаду і буде щастя. Йдеш такий по полю з вудкою а в тебе нд головою жжжжжжжж "тратататататата".... і тільки карасі повспливали.
показать весь комментарий
07.07.2023 20:12 Ответить
Під час війни мабуть доцільніше по полю йти не "з вудкою" ", а з автоматичною стрілецькою зброєю. І навушники з вух повитягати. Як почуєш у небі над головою звук мопеду " жжжжжжжж" - відкривай вогонь у тому напрямку ""тратататататата". Як мопед паде у ставок, то може не тіко карасі спливуть
показать весь комментарий
07.07.2023 20:44 Ответить
он який ти хвацький козак, всіх в окоп мабуть. І старих і малих, і калік і дітей. Тобі все мамбуть попояс з автоматом, гловне шоб всіх в окопі були, під артою. Головне з автоматом?
показать весь комментарий
07.07.2023 21:07 Ответить
Про окоп ніц не коментував і не закликав туди всіх. Де ти в мене таке прочитав? Навіть ТЦК до такого ще не дійшли. Шахеди атакують не ЗСУ на фронті, де окопи. Там наші військові з ними б швидко розібралися. Може я, може і ти, козаче, не майстер сарказму (смайлик на такий випадок). Мав на увазі, що замість вудки, чи до вудки ,добре було б щось мати з собою, би пригостити того Шахеда довгою чергою. Бо вудкою того не зробиш.
показать весь комментарий
07.07.2023 22:50 Ответить
в ночі важко - зрозуміло , а чого у Сумах вдень збили тільки 1 з 4 ?
показать весь комментарий
07.07.2023 20:04 Ответить
были не готовы ,не ждали , не было мобильных групп
показать весь комментарий
07.07.2023 20:11 Ответить
Вот негодяи ,по разным маршрутам летают,обнаглели вообще.
А купить пулемёты не могли, постройкой стадионов были заняты
показать весь комментарий
07.07.2023 20:07 Ответить
Зараз у кожному великому місті розплодився новий вид високооплпчуваних ухилянтів, так звані дфтг, от нехай займаються протиповітряною обороною громади. За мільйони з бруківки, барабанів і електросковородок та суперрацій кенвуд мож сформувати, навчити і озброіти кілька пристойних мобільних груп ппо
показать весь комментарий
07.07.2023 20:21 Ответить
Гепардов надо больше , они их и ночью видят
показать весь комментарий
07.07.2023 20:09 Ответить
Наш зтм міг би давно склепати щось багатоствольне наподобі вулкана. І тепловізійний радар не є космічно технологією, у нас же виробляють інфрачервоні та теплові голови самонаведення до ракет. От сигнали від такоі голови подавати на контролери серводвигунів кулемета чи гармати, що вже давно реалізовано в совіцких стрєлах, шилках і тунгусках
показать весь комментарий
07.07.2023 20:15 Ответить
навіть на чортовому аліекспресі є хмара всього, щоб склєпати проти дронів...
дороги важливіші чи утримання різних рєчників....підґавкувачів...Львів це вчегове підтвердив.
показать весь комментарий
07.07.2023 20:35 Ответить
В Бахмуті ворог фактично у пастці. ЗСУ максимально ускладнили пересування ворога та унеможливили вихід, - Міноборони
показать весь комментарий
07.07.2023 20:22 Ответить
Компанія Northrop Grumman розробила систему «Agnostic Gun Truck», яку планують відправити в Україну. Сподіваюся, це покращить ситуацію з цими дронами.
показать весь комментарий
07.07.2023 20:48 Ответить
Нова зброя із дуже привабливими параметрами. Пройде випробування у реальному бойовому застосуванні в УКраїні:

https://www.nationaldefensemagazine.org/articles/2023/5/22/us-made--counter-drone-trucks-head-for-ukraine
показать весь комментарий
08.07.2023 01:08 Ответить
А по Сумам вдень чотири шахеда пройшло, чого там на ніч зістрибувати.
показать весь комментарий
07.07.2023 21:38 Ответить
Или недостаточно передвижных (мобильных) платформ для зенитных пулеметов, пушек, ПЗРК, либо плохая организация круглосуточного дежурства таких средств в этом регионе!!!
показать весь комментарий
08.07.2023 10:12 Ответить