11545 посетителей онлайн
10 614 88

Зеленский до сих пор не снизил призывной возраст, потому что ожидает более четкого плана от военных, - Bloomberg

зеленський

Президент Владимир Зеленский до сих пор не подписал закон о снижении предельного возраста призыва с 27 до 25 лет, поскольку ожидает более четкого плана от военных.

Как передает Цензор.НЕТ, об этом идет речь в материале Bloomberg.

"План призыва большего числа мужчин в армию лежит на столе президента Владимира Зеленского с июня. Лидер военного времени до сих пор не подвергался давлению со стороны военных и не подписал его. На прошлой неделе Зеленский обратился к своему правительству и высшему руководству с просьбой разработать более комплексный пакет, который бы лучше отвечал потребностям истощенной войной нации, готовящейся к боевым действиям зимой.

Он снова отложил одобренный украинским парламентом проект снижения призывного возраста во время войны для мужчин, не имеющих военного опыта, с 27 до 25 лет", - пишет издание.

На сайте ВР отмечается, что законопроект направили на подпись президенту 5 июня 2023 года.

"Нежелание Зеленского подписывать закон связано с его намерением увидеть четкий план того, чего военные стремятся достичь с помощью призыва, как будут распределены новобранцы и как разработать ротацию для пробывших на поле боя 21 месяц, говорят люди, знакомые с вопросом ", – добавили авторы материала.

По данным Bloomberg, такая задержка беспокоит военных, поскольку этот закон даст офицерам, занимающимся призывной кампанией, доступ к дополнительным 140 тысячам потенциальных призывников.

Агентство приводит заявление главнокомандующего ВСУ Валерия Залужного в статье для The Economist, где он заявил, что нынешние правила призыва содержат пробелы, позволяющие украинцам "уклоняться от своих обязанностей".

Отмечается, что военное руководство Украины получило поддержку от союзников относительно расширения призыва. Так, экс-министр обороны Великобритании Бен Уоллес призвал Киев привлекать больше молодых людей к призыву, чтобы победить в войне, сравнивая эти усилия с тактикой Кремля.

"Я понимаю желание президента Зеленского сохранить молодежь для будущего... Но дело в том, что Россия скрыто мобилизует всю страну", - сказал Воллес.

Топ комментарии
+35
Це на тему "Зелєнскій тут ні при чєм, ва всєм вінавати ваєнниє"
показать весь комментарий
30.11.2023 16:33
+32
Він не знизив призивний вік, бо сциться втратити лохторат і рейтинги, які вже десь нижче плінтуса А єдиний план, який йому потрібен - той, який можна скурити.
показать весь комментарий
30.11.2023 16:36
+27
В вересні цього року вийшла книга відомого американського журналіста Франкліна Фоера "Останній політик". Книга описує діяльність президента Байдена: від виведення військ з Афганістану до війни в Україні. Там є дуже цікавий епізод стосовно подій напередодні вторгнення.
ЦРУ доповіла президенту Байдену про перехват плану вторгнення рф в Україну з усіма його деталями.
Спочатку директор ЦРУ провів зустріч з путіним. Останній буквально сказав Бернсу, що він забирає Україну: "Через 2-3 тижні її не буде". Це він мотивував тим, що Зеленський провалився, Україна розділена, Меркель немає, а Макрон слабак.
Після цього Бернс за вказівкою Байдена прибув в Київ. Тут він на картах та інших матеріалах показав команді Зеленського, як буде відбуватися вторгнення. Йому відповіли, що війни не буде. Можливе лише загострення на Донбасі, а напад можливий на одну із країн Балтики. Але навіть після цього у Вашингтон викликали міністра ЗС Кулебу, розраховуючи хоч на його притомність та адекватність в команді Зеленського. Йому також показали детальний план нападу рф. На що той відповів вже готовим спічем: "Офіційна позиція моєї країни - війни не буде, а напад буде на... Литву!"
Київ діяв за директивою Москви: війни не буде, не піддавайтеся на провокації американців, все буде добре.
В книзі є розділ, присвячений Гостомелю. США говорили Києву, що це є афганський план - захват аеропорту, а потім столицю, і далі всю країну. І в Україні цей аеропорт - Гостомель. Потім американці були шоковані, коли дізналися, що бригада, сформована для захисту Гостомеля напередодні вторгнення, виведена в Луганську область.
Це все політичні рішення, що йшли з Офісу президента. Тому що, згідно закону про оборону, військові без введення Плану оголошення загальної мобілізації та воєнного стану не мають права самостійно приймати рішення ні рити окопи, ні мінувати, ні взривати мости і т.п.
Саме після оприлюднення цих фактів на Заході - на Банковій почалися хаотичні, незграбні рухи по спробі перекласти вину саме на воєнних. І всі ці срачі від Арахамії, Євгена Шевченка, Безуглої в рамках цих тенденцій ОП. І там дійсно агонія. І якщо до цього Захід толерантно ставився до про@бу Банкової (за виразом Арестовича), то після Вільнюського саміту НАТО там прийняли рішення дати холодний душ на корону українського Черчилля. І звісно це не весь перелік, того що оприлюднено.
ЗЕзрада
показать весь комментарий
30.11.2023 16:40
Комментировать
Сортировать:
Пля,і цьому-план потрібен...
показать весь комментарий
30.11.2023 16:33 Ответить
Пля... Проня Прокопівна Безумна та Дуче Свирид Петрович!
показать весь комментарий
30.11.2023 16:39 Ответить
Не Галафастав, а голохвостий
показать весь комментарий
30.11.2023 17:01 Ответить
Єрмак = Безугла = тексти для вови
показать весь комментарий
30.11.2023 20:16 Ответить
може план, може шала, а може ганджибас
показать весь комментарий
30.11.2023 17:04 Ответить
Ось і спалився «найвеличніший» Саме воно 🤢🤡через ермака натравили безмоглу на Валерія Залужного ! Але на справді він бреше , тому що думає , лише про рейтинг , НАТО знає , а жОПа не знає
показать весь комментарий
30.11.2023 17:45 Ответить
Це на тему "Зелєнскій тут ні при чєм, ва всєм вінавати ваєнниє"
показать весь комментарий
30.11.2023 16:33 Ответить
Насправді у заголовку "Зеленський досі не знизив призовний вік, бо очікує на чіткіший план від військових, - Bloomberg" помилка. У слові "очІкує" буква "і" зайва.
показать весь комментарий
30.11.2023 16:45 Ответить
бо вы луков и стрел не даёте,дауны заторможенные...
показать весь комментарий
30.11.2023 16:34 Ответить
Не на план,а панічно наляканий ще більшим падіням свого рейтингу!
Маючи антирейтинг 78%+ є чого оякатися! Преший термін наближається!
показать весь комментарий
30.11.2023 16:34 Ответить
Який, ***** план? Воювати нікому, фронт голий, багато загиблих поранених і хворих. Ротації немає, людей, що пішли воювати фактично списали. Зелений гандон не хоче приймати непопулярні рішення, щоб не дратувати лохторат. Нехай Залужний розйобується сам типа. Мобілізація провалена. Улилянти-сцикуни тікають та переховуються. Ситуація дуже погана панове.
показать весь комментарий
30.11.2023 16:36 Ответить
А чим воювати є?
показать весь комментарий
30.11.2023 16:41 Ответить
ні. немає кому і немає чим. пенсіонери дрони купляють в кінці другого року війни, стидоба *****.
показать весь комментарий
30.11.2023 16:44 Ответить
Зато Рєзніков зі своїми яйцями по 17, спокійно відчалив в Європу, чи куди він там звалив. А мав чалитися на довічному.
показать весь комментарий
30.11.2023 16:45 Ответить
ротація? донатять 50 гр. і думають, що це індульгенція, і совість у них чиста..
а ще: дайте зброю, дайте грошей,.. і умріть за нас..
ждуни і уклоністи..73‰‱%
показать весь комментарий
30.11.2023 17:41 Ответить
Ну ухилянтам дуже сильно допомагали і самі співробітники тцк за певну суму, я вже не кажу про якісь державні лікарські комісії які штампували інвалідність і непридатність всім охочим заради виїзду. У тій же Німеччині кількість чоловіків-біженцв у віці 18-60 скоро догонить кількість жінок, хоч рік тому жінок було 90%. Тобто проблема не у сцикунах, а значно ширше. Ну, а зепідрське шапіто - це вирок Україні.
показать весь комментарий
30.11.2023 20:00 Ответить
Не терпиться про план пошвидше доповісти кураторам!
показать весь комментарий
30.11.2023 16:36 Ответить
Він не знизив призивний вік, бо сциться втратити лохторат і рейтинги, які вже десь нижче плінтуса А єдиний план, який йому потрібен - той, який можна скурити.
показать весь комментарий
30.11.2023 16:36 Ответить
Саме так, бо ОП щомісяця проводить закриті соц-дослідження щодо рейтингів і раз за разом вони показують, що саме вікова група 18-25 років це і є отой ядерний електорат зе-лідора. В принципі це й зрозуміло, бо вікова група 27+ більш зріла та досвідчена, більш критично мисляча. Саме вона й воює (й нажаль гине) останні майже 2 роки широкомасштабної війни. А нещодавні декілька відео з Києва та інших міст України, де беруть інтервью у молоді, а вони навіть не можуть сказати ні коли почалася широкомасштабна війна, ні хто захищав Азовсталь в Маріуполі, ні хто такі батальон Азов і де зараз азовці, не можуть назвати жодного прізвища наших ******** героїв... Це просто ППЦ.
показать весь комментарий
30.11.2023 17:06 Ответить
Жах просто, оце так "молодь", оце таке "майбутнє нації"... Не уявляю, в якому світі вони живуть взагалі.
показать весь комментарий
30.11.2023 17:16 Ответить
А в якому світі має жити людина, що ще толком від мамчиної цицьки не відірвана? 18-25 - це студенти, які ще не знають, що таке самостійне життя та відповідальність. Самі такі були. Чи як Дядя Хведор в 6 років самі собі суп варили
показать весь комментарий
30.11.2023 17:56 Ответить
Дядя, на срочную службу раньше призывали с 18 лет. служили по 2-3 года.
показать весь комментарий
30.11.2023 19:18 Ответить
Особливо смішне це "...25 років -- студент, відірваний від маминої цицьки..."

А потім прийде кацапня, маму поставить у відому позицію, зґвалтує, а цього "студента" банально мобілізує на війну проти НАТО. І всі будуть задоволені.
показать весь комментарий
30.11.2023 19:23 Ответить
Та припиняйте ці страшилки річної давнини. Яка різниця вже тому студентові, хто його прийде й мобілізує? Шо ТЦК-шник - шо кадирівець. Різниці вже особливої немає. Шо той п***дюль вставить, шо той.
показать весь комментарий
30.11.2023 20:47 Ответить
Особливо смішне те, що ви чомусь не йдете на фронт, щоб ніхто вас і вашу родину раком не ставив, а розповідаєте тут пропагандистські байки. В мене знайомий опинився в окупації і ніхто нікого раком не ставив, живе він собі майже півтора роки в Латвії, і в х***р не дує. Я не стверджую, що звірств та катувань не було, але це не аксіома.
показать весь комментарий
30.11.2023 20:55 Ответить
А звідки ви знаєте хто йде і хто не йде на фронт?

Кожне лайно починає тут патякати про "чому_не_йдеш_на_фронт".

Такі прокацапські виродки, як ви, звісно, зустрічатимуть кацапню з квітами. А потім, якщо вдасться -- до Латвії. Не до кацапії.

Звірств не було... Ах ти ж виродку. Запитай у розстріляних у Бучі чоловіків та зґвалтованих жінок. Запитай розстріляного письменника Вакуленка...

Чума на вашу дурнувату кацапську голову.
показать весь комментарий
30.11.2023 21:21 Ответить
В вас бомбить. В шанці, падло, перш ніж інших відправляти.
показать весь комментарий
30.11.2023 21:36 Ответить
Чума на твою кацапську голову!
показать весь комментарий
30.11.2023 21:50 Ответить
Ага, особливо ті, хто виші з військовою кафедрою закінчували. Не розповідайте казок. В Афган теж мало хто хотів при совку.
показать весь комментарий
30.11.2023 20:48 Ответить
чіткіший план має бути проголосований ВЗРадою ,як законопроект і повинен бути підписаний "ззедентом" ,як закон, Нєкуй на пана генерала Залужного і на війскових валити те, на що вони не мають повноважень згідно Конституції України . "зелені тхорі"
показать весь комментарий
30.11.2023 16:37 Ответить
"План призову більшої кількості чоловіків до армії лежить на столі президента Володимира Зеленського з червня. Лідер воєнного часу досі не піддавався тиску з боку військових і не підписав його.
------
"Лідер воєнного часу" досі хоче робити речі яки приносять популярність та оплески, але не те що потрібно та необхідно...
показать весь комментарий
30.11.2023 16:37 Ответить
Ну так саме він "доперемагався" за два роки так, що тепер військові ламають голову, як з цієї дупи вилізти. Оце ціна "популярних рішень" і абсолютної бездіяльності та впевненості, що "Запад нам паможет!"
показать весь комментарий
30.11.2023 16:40 Ответить
знову надіється: может пранєсьот
показать весь комментарий
30.11.2023 17:33 Ответить
тут не про кількість мова, мобілізація давно провалена, плани не виконуються. мова йде про про жорсткі непопулярні заходи, фактично перехід до диктаторської поліцейської держави. інакше людей на фронт не заженеш, а треба, бо піздец, воювати нікому. на заваді стоїть корупція, соціальна несправедливість та кричуща некомпетентність нинішньої "еліти".
показать весь комментарий
30.11.2023 16:41 Ответить
Перше питання сам воюєш?
Мобілізація провалена.... а відповіш на питання чому на початку були черги а тепер бусики?

Друге в нас в тилу більше частин чим на передовій а на поповнення чомусь попадають тільки новачки...
Чому не йде ротація з тиловими частинами і з поліцією...

А може перше чим набирати ще більше людей необхідно подумати чим їх забезпечити... важким озброєнням БП...
Продумати нормальне навчання хоча б мінімум 3 місяці як в орків а не місяць в учебці... автомат в руки і в окоп сидіти..

У нас провалено навчання офіцерів.... треба робити навчання і для тих хто на передовій планує операції і для новобранців...
але навчання мають не просто совкові перд... а бойові офіцери яких списали після поранення і які показали себе при плануванні операцій
показать весь комментарий
30.11.2023 17:10 Ответить
О, боти повилізали. Поліцейську державу і сильну руку в дупі їм подавай.
показать весь комментарий
30.11.2023 17:10 Ответить
В вересні цього року вийшла книга відомого американського журналіста Франкліна Фоера "Останній політик". Книга описує діяльність президента Байдена: від виведення військ з Афганістану до війни в Україні. Там є дуже цікавий епізод стосовно подій напередодні вторгнення.
ЦРУ доповіла президенту Байдену про перехват плану вторгнення рф в Україну з усіма його деталями.
Спочатку директор ЦРУ провів зустріч з путіним. Останній буквально сказав Бернсу, що він забирає Україну: "Через 2-3 тижні її не буде". Це він мотивував тим, що Зеленський провалився, Україна розділена, Меркель немає, а Макрон слабак.
Після цього Бернс за вказівкою Байдена прибув в Київ. Тут він на картах та інших матеріалах показав команді Зеленського, як буде відбуватися вторгнення. Йому відповіли, що війни не буде. Можливе лише загострення на Донбасі, а напад можливий на одну із країн Балтики. Але навіть після цього у Вашингтон викликали міністра ЗС Кулебу, розраховуючи хоч на його притомність та адекватність в команді Зеленського. Йому також показали детальний план нападу рф. На що той відповів вже готовим спічем: "Офіційна позиція моєї країни - війни не буде, а напад буде на... Литву!"
Київ діяв за директивою Москви: війни не буде, не піддавайтеся на провокації американців, все буде добре.
В книзі є розділ, присвячений Гостомелю. США говорили Києву, що це є афганський план - захват аеропорту, а потім столицю, і далі всю країну. І в Україні цей аеропорт - Гостомель. Потім американці були шоковані, коли дізналися, що бригада, сформована для захисту Гостомеля напередодні вторгнення, виведена в Луганську область.
Це все політичні рішення, що йшли з Офісу президента. Тому що, згідно закону про оборону, військові без введення Плану оголошення загальної мобілізації та воєнного стану не мають права самостійно приймати рішення ні рити окопи, ні мінувати, ні взривати мости і т.п.
Саме після оприлюднення цих фактів на Заході - на Банковій почалися хаотичні, незграбні рухи по спробі перекласти вину саме на воєнних. І всі ці срачі від Арахамії, Євгена Шевченка, Безуглої в рамках цих тенденцій ОП. І там дійсно агонія. І якщо до цього Захід толерантно ставився до про@бу Банкової (за виразом Арестовича), то після Вільнюського саміту НАТО там прийняли рішення дати холодний душ на корону українського Черчилля. І звісно це не весь перелік, того що оприлюднено.
ЗЕзрада
показать весь комментарий
30.11.2023 16:40 Ответить
Тут хіба що сліпим або ЗЄбілам не відомо що на Банковіі сидить ворог!
показать весь комментарий
30.11.2023 16:45 Ответить
Почали надходити підтвердження, від незалежних джерел, очевидних фактів саботажу оборони країни, зеленими контрацептивами.
показать весь комментарий
30.11.2023 17:11 Ответить
Отже, виходить, за зе-логікою, що у виведенні бригади з-під Гостомеля в Луганську область напередодні вторгнення рашистських військ, винен генерал Ніколюк, який командував на той час оперативним командуванням "Північ".
І тепер, не дивлячись на всі його заслуги в обороні Чернігова і на Зірку Героя, можна на нього "перевести стрілки".
показать весь комментарий
30.11.2023 17:28 Ответить
питання таке - ми всі знаємо що напередодні вторгнення влада всіх евакуювала в Львів - генеральну прокуратуру,дбр і т.д.так це вони зробили,а грошей на ЗСУ не виділили.достатньо навіть поверхових доказів у зраді політичного керівництва держави на користь росії.всі жертви що скоїла ця війна - на руках української влади,бо іменно влада своїми цілеспрямованими діями сприяла агресії РФ.вдумайтесь - поки зеленський ввів військовий стан,рашисти вже були на Антоновському мосту Херсона.
показать весь комментарий
30.11.2023 17:37 Ответить
Это приговор Зе и его конторе.
Получается что эти долбни продолжали верить кремлю, несмотря на то что уже был предоставлен план нападения.
показать весь комментарий
30.11.2023 19:49 Ответить
Ну ці факти абсолютно не новина. Знайома розповідала, яка працювала в кабміні, що напочатку лютого, вся можновладна писдота почала вивозити свої сім'ї закордон. Зепідр вивіз свою сім'ю десь 10-13 лютого. Тобто всі у вищій владі знали, однак для челяді вони розповідали про шашлики.
показать весь комментарий
30.11.2023 19:52 Ответить
І цей очікує на плани військових щоб передати все у кацапське фсб. От зелень продажна!
показать весь комментарий
30.11.2023 16:41 Ответить
хочуть знати план, аж піщать.. і хриплять
показать весь комментарий
30.11.2023 17:32 Ответить
А який у самого пана президента план на 2024 рік? Воювати чи домовлятись? Він же -- політичне керівництво країни, його ж волю виконують військові. Чи не так?
показать весь комментарий
30.11.2023 16:41 Ответить
зелений
показать весь комментарий
30.11.2023 16:48 Ответить
Маріотнетка кремля сцить щоб його і підлітки України не стали чмирити, поки він для них непоганий.
показать весь комментарий
30.11.2023 16:47 Ответить
розробити більш комплексний пакет, який би краще відповідав потребам виснаженої війною нації, яка готується до бойових дій взимку. Джерело:

ви вважаєте, що Вова знає, що таке «більш комплексний пакет» і «менш комплексний»?!
Серйозно?!
показать весь комментарий
30.11.2023 16:48 Ответить
пакет точно знає
показать весь комментарий
30.11.2023 16:56 Ответить
В ФСБ знають.
показать весь комментарий
30.11.2023 17:05 Ответить
Який ще план?
Потрібно терміново формувати резервну 500 тисячну армію!
І почати треба з тих, хто по службі мають навики володіння зброєю: із силових структур, які наразі числяться на спецобліку - їх в сукупності більше 400 тисяч.
І не забути про 500 тисяч 42 - 59 річних військових пенсіонерів, в тому числі тих, що вийшли на військову пенсію із силових органів, які також і житлом від держави обзавелись і пільгами. А як прийшлось до діла захищати Державу, яка їм все дала, то у них і бронь, і болячки різні і якісь інші справи з'явились.
показать весь комментарий
30.11.2023 16:49 Ответить
тому що ефективність буде нульова...там половина з тих пенсіонерів має достатньо коштів і зв'язків.... а друга алкаші що паркан не перелізуть...
а третя частина або виїхала або вже служить в тилу в всяких ротах охорони, ремчастинах і т.д. а чого їх не ротують з передком... мабуть вище краще знають ситуацію
показать весь комментарий
30.11.2023 17:22 Ответить
Та і взагалі мобілізовувати 40+, погана ідея коли у орків за гроші набирають молоде м'ясо, це вже ставити себе в програшне положення по живій силі... молодші швидше приймають рішення витриваліші... із спорту в 40+ вже всі йдуть...

у них більше моб ресурсу щоб виграти у нас має бути ти краща підготовка та приблизно та ж вікова категорія ...

Про краще озброєння і оснащення мовчу.... тут немає що говорити...
показать весь комментарий
30.11.2023 17:33 Ответить
В футболі з 35 років -вже ветеран.
показать весь комментарий
30.11.2023 18:04 Ответить
В Україні після 1988-90-х року, по одній дитині у сім'ї. 25-річних навіть третини немає від кількості 40-річних. Чим більше закопаємо 20-30 річних, тих сильніша катастрофа буде з демографією після війни, бо дітей робити буде тупо немає кому - вся молодь залишилися у посадці
Тому активно призивати 35+ це єдиний вихід.
показать весь комментарий
30.11.2023 20:10 Ответить
по перше різниця спад народжуваності припадає на 20-25 років причому різниця по чоловікам в 75-100 тис що не так уже й багато якщо врахувати що основна маса 35+ або чиновники, виїхали, мають вже 3 дітей, а 40+ щей з багатьма болячками і не попадають під призив....

Тому основний мобілізаційний ресурс якраз в нижчій віковій категорії...
показать весь комментарий
30.11.2023 21:26 Ответить
Вони ж єрмаком такі розумні-геніальні, проводять засідання Ставки, дають розпорядження, призначають і знімають висококласних військових, не порадивших із Залужним.
Вофка косить під Рембо в своїх футболках в обліпочку.
А насправді в голові окрім лічильників бабла нічого не мають.

показать весь комментарий
30.11.2023 16:49 Ответить
він не лох
показать весь комментарий
30.11.2023 17:30 Ответить
Як в сраку план?! Моніку Зє цікавлять лише рейтинги, тому і не знижує призивний, бо непопулярне рішення
показать весь комментарий
30.11.2023 16:50 Ответить
Цей план потрібен ФСБ.
показать весь комментарий
30.11.2023 17:02 Ответить
зеленський очкує на чіткіший план від військових, https://twitter.com/i/status/1729602100047319271 бо одна вже отримала відповідь.
показать весь комментарий
30.11.2023 17:04 Ответить
Підпише. Коли вже буде запізно.
показать весь комментарий
30.11.2023 17:04 Ответить
Покласти можна всіх, на це багато розуму не треба. Багато розуму треба домовитися з партнерами на реально справжню воєнну допомогу технічну та іншу. Всі розуміють, що в арсеналах НАТО, США, та інших країн заходу величезні , десятки тисяч, літаків, танків, гаубиць, крім того у них величезні технологічні переваги, від військових супутників до ракет бпла та інших озброєнь. І це не кажучі про економічний та військовий потенціал промисловості, які в десятки, якщо не сотні, разів, переважає потужності РФ.

Не дають. Чому? ...хз
От Президент Зеленський і розмірковує,, чому ? чи не задумали наші партнери знекровити Україну? Справа в тому, що так вже було в історії. Коли СРСР стікав кров'ю, мільйони загиблих, захід, США, не відкривали другий фронт, і тіки у другій половині 1944 року! - відкрили, коли вже СРСР звільнив свою територію та активно наступав на Європу. І що далі? А далі спроба тиску на СРСР, який не вдався, в зв'язку з тим що той теж здобув ядерну зброю.
Тож, який план у заходу? Чому партнери так роблять з нами, два роки війни, вже неможна сказати - треба час на те, на інше.
показать весь комментарий
30.11.2023 17:07 Ответить
Закон про ленд-ліз, прийнятий Конгресом США і підписаний президентом Ф. Д. Рузвельтом https://uk.wikipedia.org/wiki/11_%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D1%8F 11 березня https://uk.wikipedia.org/wiki/1941 1941 року
першої угоди про поставки до СРСР було досягнуто у лютому https://uk.wikipedia.org/wiki/1942 1942 року, коли на СРСР була поширена чинність закону про ленд-ліз.

Закон про ленд-ліз, прийнятий Конгресом США і підписаний президентом Байденм 9 травня 2022 року
Умови кращі ніж для срср - безкоштовно, скасована оплата за ремонт та втрачену техінку, повернення залишків техніки в 2072 році
Етапи "перемовин":
травень 2022 -дякуемо,
червень 2022- потужно дякуемо,
липень 2022 - чекаемо 1 жовтня 2022 р (всі повірили агенту Швець),
жовтень 2022 - лендліз запрацював
листопад 2022 - лендліз це проти республіканців,
грудень 2022 - лендліз не потрібен,
січень 2023 - достатньо "халяви",
жовтень 2023 - дія лендліза закінчилась,
листопавд 2023 - порівняння скільки коштує ракета до петріот, та енергооб`ект - що союзникам дешевше дати ракету

Хто запропонує тепер кращі умови, щоб було безкоштовно, та майже безмежно?
показать весь комментарий
30.11.2023 17:46 Ответить
У Вас все логічно та чітко написано з точки зору законодавства США та історії його втілення як ленд лизу. Ви можете більш ретельно дослідити цю тему, одна людина що дослідила, сказала мені тут, що ленд лиз, закон цей, не приймався спеціально для України, і що по ньому не було поставлено жодного патрону чи зброї, та і взагалі по ньому не планувалося нічого поставляти. Ця людина дала посилання на офіційний документ, на англійській мові, там було нуль в розділі поставки.

Та мова взагалі про інше.

Війна між Україною та РФ, взагалі, як явище, що має фронт більше 1300 ки, впринципі можлива лише за підтримки західних партнерів. Якщо ні - то така війна не можлива. Точніше- війна можлива, ми бачили це в історії, в 1918 році УНР, після 1946 року - УПА на західній Україні - так, воювали, але це щось на кшталт партизанщини або махновщини було, і в ті ж роки є порівняння наочно з фронтами, де реально воювали армії масивні, і де реально були фронти на тисячі км, звісно, це зовсім інше.

А сьогодні ми маємо загальну мобілізацію, фронт 1400 км, застосування всіх видів озброєння, крім ядерної.

І це можливо за підтримки партнерів.
Тож, питання одне - якщо ти зробив щось можливим, то навіщо, якщо не робиш логічні крокі далі?
показать весь комментарий
30.11.2023 18:51 Ответить
З лендлізом все просто

1. Запропонували республіканці, в січні 2022, з терміном дії поки не закінчиться конфлікт 2014 року, та зі звітністю президента США Конгресу, щодо надання допомоги.
Якби прийняли до 24 лютого, то історія була би інша
https://www.congress.gov/bill/117th-congress/senate-bill/3522/text/is?s=1&r=74

2. Демократи підтримали в квітні 2022, після початку війни, встановили термін дії до 1 жовтня 2023, та виключили звітність президента

https://www.congress.gov/bill/117th-congress/senate-bill/3522/text/pl?s=1&r=74

3. Перед голосуванням, та підписанням - бюджетний офіс Конгресу надав довідку, що це буде коштувати

https://www.cbo.gov/system/files/2022-04/s3522.pdf

Доходи США = 0$. Тобто Україна нічого не платить

Видатки США = (а) - порахувати не має можливості, тому що невідомо, що будет поставлено, та буде втрачено. Україна звільнена від оплати втрат, а уряд США може захоче відновлювати.

Термін повернення решти техніки, після 2032 через 4 періода по 10 років, тобто в 2072 року

4. Згідно закона, президент має повноваження надавати допомогу Україні, на запит Українського уряду.

Якщо запита немає - то допомоги немає

5. Закон підписаний 9 травня 2022. Термін дії 2 бюджетні роки (після змін демократами), тобто з 1 жовтня 2021 по 1 жовтня 2023.

Чому всі чекали, закінчення 2022 бюджетного року, тобто 1 жовтня 2022 - не відомо.
1 жовтня 2022 - вийшло багато новин, що лендліз запрацював
А згідно закона - просто закінчивсся 2022 бюджетний рік, та почався 2023 бюджетний рік.

По факту 1.5 року просто "брехали" в медіа, поки дія лендліза не закінчилась

Навіть якби лендліз був платний, він все рівно був би вигідний,
тому що це було б
дешевше ракети до петріот,
дешевше інфраструктурного об'єкта
зброю за гроші не всі продадуть - а зараз навіть грошей не має

Це про що "Тож, питання одне - якщо ти зробив щось можливим, то навіщо, якщо не робиш логічні крокі далі?"
показать весь комментарий
30.11.2023 19:26 Ответить
Ага,тільки все навпаки.Це він,неук повинен військовим розповісти які цілі й мету він бачить в бойових діях взагалі,рік,півріччя і т.д.По терміну,по способу виконання.Військові йому складуть план,а він забезпечить його виконання.А ні,не взмозі забезпечити,то хай міняє і спосіб і мету,прив'язується до реальності а не наркоманських глюків,і все по новій..
показать весь комментарий
30.11.2023 17:09 Ответить
О, давайте зразу з 10 років.

Замість того щоб створити мотивацію іти воювати вони роблять усе щоб цю мотивацію відбити і рятувати власне життя. Довбойоби.
показать весь комментарий
30.11.2023 17:13 Ответить
Я от шото ніфіга не пойму. Раніше ж було з 18 років. Вони фактично підняли до 27, а тепер не можуть подолати величезну проблему щоб знизити до 25.
PS ні, я не закликаю відправляти на війну 18-річних, просто не можу збагнути логіку речей. Спочатку відмінили призов тих хто молодше 27, а потім робити трагедію з того ... що не можуть їх призвати? Якийсь довб*бізм.
Ще більший довб*зм в тому що пацанів яких призвали весною і осінню 21-го ВСІХ залишили служити, тобто їм зараз...скільки, 21? 22? А ті хто не попав на срочку і кому зараз 23-25 сидять дома і їх не можна призвати.
показать весь комментарий
30.11.2023 17:17 Ответить
Пытаются обмануть историю, все войны ведутся молодыми здоровыми сильными парнями в первую очередь. 45-55-летних призывают когда уж совсем некого брать. Ну, а тут как всегда, всё через жопу.
показать весь комментарий
30.11.2023 17:47 Ответить
Тільки в Україні з кінця 1980-х по одній дитині у сім'ї, навідміну від покоління 1920-х, де 3-6 дітей норма. Якщо закопати нинішнє покоління 18-30 річних, то у цієї країни не буде кому піднімати демографію після війни.
показать весь комментарий
30.11.2023 20:13 Ответить
какие по твоему нужны потери на фронте в год и сколько лет должна длиться война, чтобы закопать поколиння? Даю подсказку - по явно завышенным цифрам потери за 2 года войны у наших врагов рашистов 350 тысяч. Т.е. 175 тысяч в год в среднем. Наши потери полагаются минимум в 3-5 раза меньшими, т.е. 35-50 тысяч человек. Дальше сам посчитаешь или как?
п.с. Демографию поколиння будет подымать в Польше, если война будет проиграна.
показать весь комментарий
30.11.2023 22:50 Ответить
❗️Виборів в Україні не буде до кінця війни - нардепи підписали відповідний документ.

Це стосується як президентських, так і парламентських виборів. Вибори в Україні мають бути проведені не раніше ніж через 6 місяців після скасування воєнного стану.
показать весь комментарий
30.11.2023 17:22 Ответить
Конституція Стаття 94

Закон підписує Голова Верховної Ради України і невідкладно направляє його Президентові України.

Президент України протягом п'ятнадцяти днів після отримання закону підписує його, беручи до виконання, та офіційно оприлюднює його або повертає закон зі своїми вмотивованими і сформульованими пропозиціями до Верховної Ради України для повторного розгляду.

У разі якщо Президент України протягом встановленого строку не повернув закон для повторного розгляду, закон вважається схваленим Президентом України і має бути підписаний та офіційно оприлюднений.

Петиція про лендліз також вже другий місяць на розгляді

Дуже зручно, користуватись Конституцією та правами...
показать весь комментарий
30.11.2023 17:25 Ответить
не кажіть про план, це держ.таємниця!!!
показать весь комментарий
30.11.2023 17:29 Ответить
Так то безугла озвучувала претензії зеленського... В на неї всі так накинулись. Ниточки ідуть до верху ..
показать весь комментарий
30.11.2023 17:35 Ответить
І це ще вимагає себе називати Верховним Головнокомандувачем... І всі Зельоні чекають хоч натяк на якийсь план від Залужного.
показать весь комментарий
30.11.2023 17:43 Ответить
показать весь комментарий
30.11.2023 18:39 Ответить
Хай тоді арахамію призиває, та синків олігархів! Комусь же треба воювати. Хоча, які з цих митрофанушок вояки?
показать весь комментарий
30.11.2023 19:34 Ответить
Ні!!!

Бо ЗЄ начхати на війну і він очікує цю гурбу необізганих малоліток на виборчих дільницях.

По суті це вже остання надія ЗЄ.
показать весь комментарий
30.11.2023 20:24 Ответить
шашлична какая разніца може не так зрозуміти
показать весь комментарий
30.11.2023 20:38 Ответить
Тупорилого ішака турбує не війна і перемога, а подальше перебування у владі. Це чмо зацікавлене в загибелі військових 50+, як опонентів, і збереженні любителів басти та моргенштерна, як потенційних його виборців.
показать весь комментарий
30.11.2023 20:55 Ответить
Повністю підтримую президента у цьому питанні. Рано проводити тотальну мобілізацію, поки НАТО не визначиться з позицією щодо озброєння ЗСУ - так усіх втратимо.
Дуже угарно дивитись, як підгорають боти чоколадного петра з цього питання - напевно з окопів пишуть)) Але ж їм треба усвідомити - як би вони не тужились, а реваншу за принизливу поразку у 2019му їм не бачити😁 Слава Україні🇺🇦
показать весь комментарий
01.12.2023 20:07 Ответить