6060 посетителей онлайн
1 544 52

Нужно уже сейчас начать думать об украинско-польском альянсе в рамках ЕС. Украина сделает Польшу сильнее, а она - нас, - Кулеба

дмитро,кулеба

Глава МИД Дмитрий Кулеба считает, что Украина и Польша должны начать реальный разговор о том, как решать двусторонние проблемы на пути в Евросоюз, чтобы предотвратить кризисы вроде блокирования границы или экспорта зерна.

Об этом министр сказал в интервью польскому изданию Uklad Sil, информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на ЕП.

"Я думаю, что то, о чем мы должны говорить, о чем мы уже должны начать думать, – это украинско-польский альянс в рамках Европейского Союза. Потому что мы будем двумя очень сильными игроками. Мы сделаем Польшу сильнее, а Польша сделает нас сильнее", – заявил Кулеба.

По его мнению, не стоит играть в игру, балансируя между франко-германским альянсом или любым другим альянсом в Европе.

"Мы должны начать реальный разговор о том, как мы собираемся решать двусторонние проблемы на пути в Европейский Союз, потому что то, что происходит сейчас с этими грузовиками и экспортом зерна, вызывает разочарование. Этого не должно происходить, но мы должны найти пути и механизмы, чтобы предотвратить это", – заметил глава МИД Украины.

Он отметил, чем глубже будет погружение в переговоры о вступлении, тем больше таких вопросов будет возникать с разных сторон.

"Поляки и украинцы должны не допустить превращения таких ситуаций в проблемы и решать их быстро и полюбовно, поскольку мы уже не смогли предотвратить их возникновение", – добавил он.

Также, по словам Кулебы, пора начать говорить о том, что Украина и Польша будут делать вместе в Европейском Союзе.

"Впервые в истории вся Европа, от Лиссабона до Киева, будет жить как одно целое. Украинцы и поляки будут частью этого большого проекта и будут иметь свою роль. Я считаю, что именно к такой стратегической дискуссии и партнерства мы должны стремиться", – добавил министр.

Топ комментарии
+8
Угу. Польша продає нам свої товари, забирає всю нашу молодь, там живе більше 4 млн українців майже всі з них працездатні молоді і освідчені. А ми кладемо життя шоб РФ не прорвалось до Польщі - приблизно так і буде
показать весь комментарий
15.01.2024 15:46 Ответить
+5
Кульоба, а може настав час прищемити хвоста зернотрейдерам, котрі обкрадають Україну і створюють проблеми з сусідами?
показать весь комментарий
15.01.2024 15:44 Ответить
+4
Судячи з того, як полякам начхати на наших водіїв у "фурах", які тижнями стоять, мерзнуть і навіть помирають на кордоні, про який альянс ми можемо говорити.
показать весь комментарий
15.01.2024 15:56 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Кульоба, а може настав час прищемити хвоста зернотрейдерам, котрі обкрадають Україну і створюють проблеми з сусідами?
показать весь комментарий
15.01.2024 15:44 Ответить
Мус'є. Обкрадають , це коли піздять. А продати вирощєне своє зерно за кордон , та принести своїй країні валюту під час війни , це є добра річ.
Тим паче ЄС зняв з нас для цього усі квоти та перепони.
показать весь комментарий
15.01.2024 15:53 Ответить
зняв тимчасово. і зараз вже багато хто в Європі виступає за те, щоб ті квоти повернути як було раніше, поки ми не вступимо в ЄС.
показать весь комментарий
15.01.2024 16:01 Ответить
Ті , хто бояться конкуренції , ті против.
А ті , хто відчули смак та ціну українській продукції , ті за.
Як би там не було , продавати за кордон то , що ми робимо та вміємо , приносити валюту країні , це добре.
Не буде валюти , буде гіперінфляція.
Замість грошей папірці .
Ферштейн?
показать весь комментарий
15.01.2024 16:13 Ответить
ще краще - це продавати туди, де це реально хочуть купити без скандалів, судів і т.д. тобто в такому разі і валюта буде, і стосунки між країнами будуть довірливими, а не такими, якими останнім часом були з поляками та іншими країнами, які бунтують проти завозу нашої продукції. не варто когось спеціально через суди заставляти купувати нашу продукцію. все має бути виважено і продумано.
показать весь комментарий
15.01.2024 16:29 Ответить
Ти букви читати вмієш?
Повторюсь щє раз. Для України ЄС зняв усі квоти та перепони. Зараз у нас з ЄС правила вільного перетину капіталу , товарів , та робочої сили.
Вони продають нам усе що захочуть , і скільки зможуть , і ми аналогічно.
Про які скандали ти верзеш?
Польські фермери. Так є щє і німецькі фермери , які заблокували пів Німеччини , та два пункти пропуску з Польщею. Є Румунські фермери , які заблокували усі свої кордони повністю.
Мало лі де у ЄС фермери бастують та якісь преференції собі виторговують.
Тільки при кожній такій забастовці звинувачувати Україну , це повна дурня .
показать весь комментарий
15.01.2024 19:45 Ответить
та я ж тільки за. обома руками за взаємовигідну торгівлю і притік валюти в Україну. але і щоб нормальні, союзницькі відносини з країнами Європи теж зберегти. не потрібно нам тої гризні зараз з Європою під час війни з кацапами. ясно, шо всім не вгодиш. споживачам європейським давай товари з України дешевші і смачніші, фермерам (а там серед них і багато людей, які працюють у тих фермерів) європейским не хочеться втрачати свої заробітки. тому нехай шукають баланси, щоб нормально все повирішувати, без судових розбірок і шкандалів. бо інакше всі ці бастування фермерів, перевізників і так далі будуть виливатись в послаблення політичної підтримки України (маємо вже прихід до влади Фіцо (ну добре, хрін на нього, бо то не показник), прихід до влади ультраправих ізоляціоністів у Нідерландах (а це вже хріново для нас). то ж тут не варто давати приводу європейцям ще більше від нас віддалятися, бо тоді нам точно піста. і взагалі ніякої торгівлі не буде, кацапи все повіджимають.
показать весь комментарий
15.01.2024 20:50 Ответить
Премьер Польши Туск против продления льготного режима торговли для Украины - Financial Times...

Ожидается, что во вторник, 16 января, Еврокомиссия предложит продлить до июня 2025 года приостановку тарифов и квот на импорт украинских товаров, чтобы помочь поддержать экономику Украины на плаву.

Но Туск сохраняет протекционистскую позицию предыдущего правительства и намерен выступить против этого, пишет FT.

Однако позиция Польши не повлияет на результат голосования Еврокомиссии, поскольку решение принимается большинством голосов.
показать весь комментарий
15.01.2024 22:32 Ответить
ну а я про що.. Єврокомісія проголосує, ми будемо тиснути на поляків, щоб вони виконували рішення Єврокомісії. і цей тиск не привзеде до покращення наших стосунків з поляками... а там купа зброї є, яку вони отримують від американців та ще й самі виробляють. і якщо ми будемо тиснути на поляків, то поляки нам можуть щось із зброї не поставити.. тому тут з поляками потрібно в двосторонньому діалозі все врегулювати тихо і без шкандалів. бо нам поляки зараз потрібні більше, ніж ми їм..
показать весь комментарий
15.01.2024 23:03 Ответить
У ЄС так голосують , а тиснемо ми.
Логіка , залізна.
показать весь комментарий
16.01.2024 04:51 Ответить
саме так - залізна. поляки чудово знають через кого той тиск йде на них. і вже неважливо хто саме на них тисне - чи представники Єврокомісії, чи наші можновладці. і якщо на поляків тиснутиме Єврокомісія, то поляки все одно знатимуть через кого і через що той тиск. І це точно не призведе до покращення стосунків між Україною та Польщею. добрі стосунки вибудовуються в двосторонніх діалогах, а не через нагайку з Єврокомісії.
показать весь комментарий
16.01.2024 10:44 Ответить
ЄС як раз і створювався , щоб не було протекціонізму та монополій. Тому ЄС тисне на поляків не з за нас , а з ціх принципов. Навіщо іншим країнам ЄС самих себе ущімляти? Чьому поляки довжини диктувати німцям , чі шведам яку продукцію купляти чі ні? На це вони ніколи не підуть . Тому справа тут не в нас , а в принципах Євросоюзу , який будується на свободі пересування товарів , капіталу , та робочої сили.
показать весь комментарий
16.01.2024 12:04 Ответить
так, ви тут праві. проте по факту зараз на своїх кордонах маємо те, що маємо. я лише за те, щоб і торгувати взаємовигідно з Європою, і щоб не було того негативу у вигляді блокувань кордонів. тобто потрібно все це фахово так розрулити, щоб не було негативного ставлення в Європі до України (бо ми ще поки що не в ЄС. а з таким негативом, то нас туди не скоро зможуть ще прийняти). хочуть там вони ввести/відновити ввізні мита на наше зерно. нехай вводять. нам на це не треба бикувати. ми раніше спокійно своє зерно продавали ж не в Європу, а в Китай, інші країни Азії, в Африку. то ж не має бути проблем із збутом, тим паче, що зерновий коридор без кацапів вже норм працює. та ц румуни допомагають, даючи можливість транзиту до порту в Констанці. алі тільки транзиту і не дозволяють засипати нашим зерном румунський ринок, бо вже й там почнуть дороги перекривати місцеві фермери. я розумію, що у наших бариг виникає спокуса скинути це зерно десь там на місці, щоб менше витрачатись на трансортування його до Азії чи Африки. але така політика дуже хибна. призведе до бунтів, блокування кордонів і падіння продаж. в підсумку - недоотримання валюти в Україну.
показать весь комментарий
16.01.2024 12:42 Ответить
Нехай вирішують, це їх право. Як вирішать , так і буде.
Тільки процес потрібен бути цивілізованим та усім розумілим. Щоб усі знали по яким правилам працювати , і що їх жде у майбутньому.
А то приймають рішення про вільну торгівлю , а інши кордон блокують.
Якась то *****.
показать весь комментарий
16.01.2024 19:30 Ответить
Він не чує голосу розуму, на жаль.
показать весь комментарий
16.01.2024 09:07 Ответить
Зернотрейдери обкрадають також і тих, хто це зерно вирощує
Вам розповісти як експортують зерно?
Рекомендую коротко ознайомитися з темою:
https://www.slidstvo.info/articles/ukrainske-zerno-eksportuiut-cherez-firmy-prokladky-iaki-ne-platiat-podatky-pid-chas-viyny/ Українське зерно експортують через фірми, які не платять податки (slidstvo.info)
показать весь комментарий
15.01.2024 16:18 Ответить
Фірми , які не платять налоги , це фіктивні фірми. Щє їх звуть фірми одноднєвки . Працюють вони під дахом контролюючих органів , налогової , таможні , прокуратури. І грабують вони кожного громадянина України , який сумлінно працює , та оплатить усі свої налоги з білої зарплатні.
Тільки при чому тут працівники , та підприємства , які сами вирощують , та виробляють аграрною продукцію?
Та щє наповнюють бюджет України валютою у такий скрутний час?
Ти як у тій приказці. Слихав дзвін , да не знаю де він.
показать весь комментарий
15.01.2024 19:57 Ответить
Я щось писав про тих хто вирощує? Не фантазуй, дядя (чи тьотя).
Я звинувачую саме тих, хто займається експортом.
Твоя приказка якраз про тебе.
показать весь комментарий
16.01.2024 09:05 Ответить
Хлопчик. Займатися експортом можуть і ті хто вирощує не тільки збіжжя , а і худобу.
Корпорація Рошен , Гаврилівські курчата , інши. Сами і вирощують , та самі експортують. Про Нібулон щось слихав? Я так бачу , що ні.
Є щє і ті експортери , що скуповують збіжжя у невеликих хозяйствах , а потім продають великими партіями за кордон , і при цьому платять усі налоги , та збори.
Хлопчик просто не втелепає , що гратися з відмиванням грошей , та вести легальний агробізнес та торгівлю з закордоном , це не одне і теж.
показать весь комментарий
16.01.2024 10:09 Ответить
/Є щє і ті експортери , що скуповують збіжжя у невеликих хозяйствах , а потім продають великими партіями за кордон , і при цьому платять усі налоги , та збори/
Можливо є й такі спекулянти, що сплачують всі податки, не стану заперечувати. Але мова про інших, котрих ти вперто не бажаєш помічати. Статтю за моїм посиланням ти явно не читав, інакше б не продовжував писати про своє однобоке бачення.
показать весь комментарий
16.01.2024 10:34 Ответить
Про яких спекулянтів ти кажеш? Господарю врожай зберегти дорожчє буде чім продати його посереднику. У посередника є елеватори чі інши спеціальні споруди для зберігання.
Це ж тебе не базар , чі інтернет магазин. Там узяв , картинку зробив , та перепродав. Це індустрія. Одні вирощують , інши зберігають , інши продають за кордон. Є великі гравці , які мають замкнутий цикл. Однак таких не багато. Більшисть малих , та середніх. І стоїть зламати одну із цепочєк , як рухне увесь механізм.
І повторюсь. Красти можливо на усім. Особливо на таможні. Вивозь по бумагам , що хочеш , хоть збіжжя , хоть метал , чі цукерки. А фізично через кордон нічого не перетинає.
Так при чьому тут агроекспорт?
показать весь комментарий
16.01.2024 11:16 Ответить
Ти так і не зрозумів (скоріше робиш вигляд, що не розумієш) про що я пишу. Впертість - друге щастя? Я припиняю це беззмістовне марнування часу. Адью.
показать весь комментарий
16.01.2024 11:22 Ответить
Взаїмно.
показать весь комментарий
16.01.2024 12:15 Ответить
Це як? Заборонити своїм зернотрейдерам експорт, який приносить дохід в бюджет і зарплати всім, хто задіяний у виробництві товарів, що експортуються? Задавити своїх заради благополуччя польських чи румунських фермерів?
показать весь комментарий
15.01.2024 15:56 Ответить
Дійсно задіяні у виробництві люди отримують копійки. А куди йде дохід від експорту - дивіться посилання вище.
показать весь комментарий
15.01.2024 16:19 Ответить
Без еспорту не отримають і тих копійок. Та я б і не сказав, що копійки. Вже років 15 - 18 в сільському господарстві доволі непогана зарплатня. Навіть, по столичних мірках. Знаю, що кажу, в мене багато рідні та знайомих в селах працює.
І цитата з тієї статті:
«Більшість зернового експорту, який відбувається зараз, навіть близько не приносить Україні тих прибутків, які він мав би приносити»
Так це зрозуміло, зараз так вся Українська економіка працює. Та й завжди так працювала. Чому експорт зерна має бути винятком? Хіба там не такі ж хитрожопі бариги, як і в інших галузях?
показать весь комментарий
15.01.2024 16:38 Ответить
Цілком погоджуюсь з вами. І саме це мав на увазі, пропонуючи "прищемити хвоста" недобросовісним експортерам.
показать весь комментарий
15.01.2024 16:42 Ответить
Згоден. Але тут справа в тому, що всі ці бариги, не тільки зернові, інші також, або "свої", або заносять кому треба. Їх щемити ніхто не буде. Наша влада здатна щемити лише простих громадян та дрібний бізнес.
показать весь комментарий
15.01.2024 16:56 Ответить
ми раніше куди зерно продавали? хіба в Європу? ні. майже все воно йшло на продаж в Африку, Китай, в Азію. туди, де люди радо його купляють, бо їм не вистачає продовольства. що, ці хіба ці ринки зараз зникли кудись? ні. вони є. і там хочуть і далі купувати наше зерно. і без забастовок місцевих фермерів... А в Європі свого зерна вистачає. захочуть купити у нас більше - продамо з радістю. а от нав'язувати силоміць продаж зерна в Європу - для нас зараз не варіант. навіщо збурювати в Європі людей. Нам від них потрібна підтримка, а не забастовки на кордонах.
показать весь комментарий
15.01.2024 21:02 Ответить
Угу. Польша продає нам свої товари, забирає всю нашу молодь, там живе більше 4 млн українців майже всі з них працездатні молоді і освідчені. А ми кладемо життя шоб РФ не прорвалось до Польщі - приблизно так і буде
показать весь комментарий
15.01.2024 15:46 Ответить
мы- куча дебилов, которые умираем не знать за что, при этом не можем вырваться с замкнутого круга
показать весь комментарий
15.01.2024 16:52 Ответить
Ми жерства агресії - нам не дали вибору хочете піти пограти футбол чи війну і ми вибрали війну. РФ зайшла колонами з 4 напрямків і почала "зачищати" Україну від "нацистов" - тобто від всіх українців. Тому за шо ми воюєм зрозуміло - шоб вижити
показать весь комментарий
15.01.2024 16:59 Ответить
херово с выживаемостью
показать весь комментарий
15.01.2024 17:17 Ответить
Судячи з того, як полякам начхати на наших водіїв у "фурах", які тижнями стоять, мерзнуть і навіть помирають на кордоні, про який альянс ми можемо говорити.
показать весь комментарий
15.01.2024 15:56 Ответить
Кулєбі на своїх начхати. Лиш би полякам добре жилося.
показать весь комментарий
15.01.2024 15:58 Ответить
это кулеба- олицетворение власти,лопату ему в руки и в окоп
показать весь комментарий
15.01.2024 16:54 Ответить
Ми зробимо Польщу сильнішою, а Польща зробить нас сильнішими", поляки вже побачили,як з 2019 року "зевороги".перед загрозою війни з 3,14дерацією,зробили Україну голою ,зупинивши випуск озброєння .розмінувавши проходи для рашистів .Знехтували попердження американської розвідки про напад на Україну,обложилися рашистською агентурою,як базарна ****-блохами і грабують Україну так ніби останнім днем живуть...Який хрин з такими зрадниками захоче на одному гектарі сісти похизати???х/зн?
показать весь комментарий
15.01.2024 15:57 Ответить
Може перед початком грандіозних спільних планів спробуєте розблокувати кордон?
показать весь комментарий
15.01.2024 16:02 Ответить
є лиш одне просте питання, на яке влада зе мовчить.
кому ми потрібні?
яким блокам, яким альянсам, крі як пасок безпеки та лишні сотні км поля-бою.
влада, напів бандитська, повністтю корумпована, нагла та цинічна.
такі друзі чи компаньйони не потрібні нікому, від слова ВЗАГАЛІ!!!!
і якщо є якісь поступки чи плани, то лиш з власної безпеки і не більше
показать весь комментарий
15.01.2024 16:03 Ответить
Надо было Польше не на словах показывать свою солидарность, а на деле! Украина САМОДОСТАТОЧНАЯ, даже если не будет в НАТО, то ей нужно будет иметь свое ТЕРМОЯДЕРНОЕ ОРУЖИЕ и ракеты дальностью как минимум с 7 тыс.км (с боеголовками от 500 до 1500 кг)!!!
показать весь комментарий
15.01.2024 16:20 Ответить
Начать бы с ракет, вы сами в багажнике этот термоядер повезете? Мы даже ракет сделать не можем, какой ядер к черту!
показать весь комментарий
15.01.2024 16:32 Ответить
Запал в термоядерной реакци необязательно должен быть ядерным, это решается МОЗГАМИ, которые в Украине есть, нет только смелости и политической воли целенаправлено над этим работать (искать людей, выделять ресурсы и бюджет)!
показать весь комментарий
15.01.2024 16:38 Ответить
Физика - это геометрия многомерных пространств, нужны хорошие математики, светлые и МОЛОДЫЕ головы без "ТОРМОЗОВ" и авторитето, у которых нет предела фантазии и которые готовы "зарезать священую корову науки" (парочку постулатов и аксиом, что приняты НА ВЕРУ без доказательств)!
показать весь комментарий
15.01.2024 16:43 Ответить
Те, кто молодые и без тормозов уже давно ушли в "шестое" измерение на концерте Квартала 95 и уже никогда оттуда не выйдут - матрица захлопнулась для них!
показать весь комментарий
15.01.2024 16:53 Ответить
Ну давай распустим разведку и наймем гадалок, тоже альтернативная наука =)
показать весь комментарий
15.01.2024 16:47 Ответить
я совсем не про это, а серьезно, уже есть основа и "база", нехватает только гения, который выстроит новую теорию на несколько другой логике ииной математике, которая будет соответвовать нашей практике
показать весь комментарий
15.01.2024 16:52 Ответить
по ракетам куда проще, есть старые наработки, есть "школа" и производственная база, нужен просто хороший менеджер, который сможет объеденить все это вместе!
показать весь комментарий
15.01.2024 16:49 Ответить
Оптр... Самодостаточная страна, которая не может заплатить зарплату и премии таможенникам, налоговикам и прочим клопам-бюджетникам? Об чем ти?
показать весь комментарий
15.01.2024 16:50 Ответить
а в налоговиках, таможениках, прокурорах и прочих дармоедах нет вообще НИКАКОЙ НУЖДЫ, можно построить работоспособную систему и без них (но чинуши для того и существуют, чтоб не выпустить ни власть, ни деньги из своих никчемных и бездарных ручонок, ибо сами они и их отродье не проживут без доступа к бюджетному корыту)
показать весь комментарий
15.01.2024 16:59 Ответить
Які ж вони тупі і одноразові, як той гандон...
показать весь комментарий
15.01.2024 16:48 Ответить
Думайте як зробити так щоб підпорядковані вам чинуші не крали "як в паследній раз в жизні"

Про що ваші ж депутати треплються в переписках і кулуарах. Бо будеш потом альянс з червямі заключати.

Мільярд дерев, мільони дронів, альянси з Польшою, Збірка дронів на дому, підпріємці закупають РЄБ і збивають ракети людям на голови.

Зовсім хлопці від реальності відірвані.
показать весь комментарий
15.01.2024 18:18 Ответить
З корупціонерами і агентами фсб вже ніхто не хоче ніяких альянсів, то чому в майбутньому захочуть ?
тим більше підтримака народна нижче плінтуса, ви вже номінально політичні трупи , вас просто тримає на плаву війна і заборона переобрати на інших україно центричних людей
зєшапіто ну оцініть себе вже адекватно накінець.
показать весь комментарий
15.01.2024 19:17 Ответить