10726 посетителей онлайн
15 464 141

Оборонные сооружения ВГА под Харьковом были в неудовлетворительном состоянии, я отказался их принимать, - комбриг 125-й бригады Горбенко

Оборонні споруди на Харківщині були у незадовільному стані

В районе Липцев, Веселого, Избицкого проходила вторая линия обороны, которая должна была обустраиваться силами Харьковской ОВА. Но она была в неудовлетворительном состоянии. Бетонные сооружения не были обустроены должным образом.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом в интервью "УП" рассказал бывший командир 125-й бригады ТРО - генерал-лейтенант Артур Горбенко.

"Стрелечье шло по самой границе (то есть в этом селе "серой зоны" не было - ред.). А в Пыльной и Борисовке (глубина "серой зоны" - ред.) - от 1,5 до 4 километров. Этот чертеж переднего края был постоянным с момента освобождения Харьковщины. Меня упрекают, что там не были обустроены определенные позиции. Во-первых, там была невыгодная местность - сады, густой кустарник. Мы размещали там только крытые наблюдательные посты, позиций так называемой боевой охраны там не было. Во-вторых, на строительство фортификаций, по всем уставам, надо выделять людей из второго эшелона обороны, а у меня их на первом не хватало", - отметил он.

По словам Горбенко, на третьей линии обороны области невозможно было строить долгосрочные бетонные сооружения, поскольку любая техника уничтожалась артиллерией или FPV-дронами, "Ланцетами".

"У меня же по штату даже инженерно-саперных подразделений не было. У меня в бригаде была инженерная рота, а в батальонах были инженерные взводы. Без специальной техники, без ничего, просто солдат с лопатой. Что могли, то и делали. Мы давали древесину, проверяли траншеи. Для оборонительного боя на переднем крае, по моей оценке как комбрига, их было достаточно", - рассказал бывший комбриг 125-й бригады ТРО.

Он отметил, что вторая линия обороны - зона ответственности местных органов власти, областной военной администрации.

В конце 2023 года мне как командиру бригады пришло распоряжение принять оборонительные сооружения по второму рубежу - я отказался это делать. Я проехался по этому рубежу, поставил задачу все зафотографировать, заактировать", - отмечает Горбенко.

По этому поводу он направил официальные донесения на руководство ОТГ "Харьков". Ответ был: "будем разбираться".

Также есть ответ на руководство ОТГ "Харьков" от кого-то из ОВА, что "сооружения сделаны практически в полном объеме, работы еще продолжаются и имеют удовлетворительное состояние".

"Но это была откровенная ложь", - добавляет он.

Кроме того, Горбенко рассказал, что тетраэдры должны были давно установить на полях для того, чтобы помешать продвижению техники противника.

"Есть мои фотографии с направления Липцев, Глубокого, где все эти тетраэдры как лежали в 2022-м, так и лежат в 2024-м. Это не только Липцы, а и в районе Старицы, Веселого. Мы все еще говорим о втором оборонительном рубеже... Единственное, что мы обустраивали экскаваторами и техникой - места размещения резервов, огневые позиции артиллерии, укрытия для танков. Это уже ближе к тылу", - резюмировал комбриг.

Топ комментарии
+66
І знову, і знову випливає те, що барижна мародерська влада слугориг використовує війну виключно для свого збагчення і здачі територій України. Харськвська ОВА - це Зеленський, це його признченці, які йому підкорюються і виконують його накази.
показать весь комментарий
25.07.2024 09:10
+54
Та Ви шо? У кацапів оборонні споруди вищий клас, як тільки захопили клаптик землі, так відрапзу все заливють бетоном. А чому в нас немає такого? Хто Верховний головнокомандувач 6-й рік?Бо в нас тільки добре бетонуються мізки наріду 73% на мрафоні і все. Мародери, ворюги, і антимайданівці не здатні створити ні оборонних споруд, ні зброї, ні нормальних планів для армії.
показать весь комментарий
25.07.2024 09:15
+40
Все згідно Оманського договірника,ляльки не здатні до самостійних дій,вои лише з волею ляльководів втілюють в життя сценарій!!))
показать весь комментарий
25.07.2024 09:14
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Пане Заквова,а що ви дивуєтесь?Якщо і зараз в Україні немає кримінальної відповідальності-за контрабанду,то хто винен?Так і скрізь...Спочатку придумується як не попасти в тюрму-а потім а потім приймається потрібний закон.І чому депутати завжди тільки збагачуються?
показать весь комментарий
25.07.2024 09:57 Ответить
А почему не сказать что их там фактически не было, но на них были потрачены огромные деньги, которые были списаны на статью оборонные сооружения, и на официальных документах они списаны именно туда. Но туда они дальше банды зеленых уродов не дошли. Может хватит играть в молчанку, а пора озвучить фамилии этих зеленых пидоров кто за это отвечал? В роде бы когда то кто то из совковых вождей ответил на вопрос о проблемах в совке и она звучит так "У каждой проблемы есть своя ФИО"
показать весь комментарий
25.07.2024 09:52 Ответить
Згоден. У кожної проблеми є ПІБ.
Краще не озвучувати, а розстріляти з десяток хохлів, які мародерять, поки укри боронять державу.
показать весь комментарий
25.07.2024 10:14 Ответить
То есть, расстрелять нужно с десяток хохлов. А чего мелочиться, можно и сотню, да и больше! Вот только представителей титульной нации (и это не хохлы и не украинцы), которые захватили власть и грабят Украину, пока украинцы умирают массово на фронте, трогать нельзя! Расстреливать нужно именно хохлов!
показать весь комментарий
25.07.2024 11:37 Ответить
і хто ця "титульна нація ... которые захватили власть и грабят Украину" ? 😶
показать весь комментарий
25.07.2024 13:04 Ответить
прийшло розпорядження прийняти оборонні споруди

"споруди зроблені практично в повному обсязі, роботи ще продовжуються і мають задовільний стан"

винен хто?
отой кулеметник, що єдиний вижив, та важко поранений виповз до своїх.
отримав карну справу від дбр: самовільно залишив позицію.
********** малята......
показать весь комментарий
25.07.2024 09:54 Ответить
Пан той кулеметник ?
показать весь комментарий
25.07.2024 10:10 Ответить
якесь, дебільне запитання.
сексотом в дбр підпрацьовуєш?
показать весь комментарий
25.07.2024 10:22 Ответить
шукаєш підробіток ? ні, тут я пас
показать весь комментарий
25.07.2024 13:09 Ответить
все під моїм контролем!
хуже не будет!

показать весь комментарий
25.07.2024 09:55 Ответить
Панове, агов, Ви як діти наче.
Що б Голова не задумала, але, як що, Руки криві - то діла не буде. (голова - верх.влада, руки - гілки влади).
Не прихильник будь якої влади, але нинішня щось робить, але на рівні рай./міськ./обл. усе, навіть, не саботується, а робиться задля грошей/збереження влади.
показать весь комментарий
25.07.2024 10:09 Ответить
гундосий сцарь хароший. старається.
боярє скоти!
показать весь комментарий
25.07.2024 10:25 Ответить
гадати - "от аби", "от як щоб" не має сенсу, маємо шо маємо, те й їмо
показать весь комментарий
25.07.2024 13:07 Ответить
Что-то как для "не прихильника влади" слишком откровенное лизание, с причмокиванием. Явно "не прихильник".
показать весь комментарий
25.07.2024 11:40 Ответить
воно Не прихильник будь якої влади, значить анархіст.
показать весь комментарий
25.07.2024 12:15 Ответить
скоріше - комуно-анархіст 🤘
показать весь комментарий
25.07.2024 13:01 Ответить
не співчуваю.
показать весь комментарий
25.07.2024 13:12 Ответить
я теж, бо воно заразне і вже передалось зі скриптами
показать весь комментарий
25.07.2024 16:44 Ответить
такі подробиці 😉 з власного досвіду ?
показать весь комментарий
25.07.2024 13:00 Ответить
Натомість картинка на "марафоні" була на диво. І на показуху президентові - хоч у музеї виставляй копію.
показать весь комментарий
25.07.2024 10:16 Ответить
Я десь бачив (було давно ще десь 1-2 рік назад) як один військовий офіцер який був в АТО і ООС розповідав про "торговлю на крови" Пороха - ...я своими глазами видел как в сторону линии розграничения ехали бетоновозы и фуры полные стройматериалов...

А додуматись чому на донецькому напрямку ЗСУ так успішно не дали просунутись ворогу - якраз через те, що ті фури і бетоновози везли будівельні матеріали для лінії оборони.

Але-ж тому військовому ніхто не "доклав" всю інфу про те куди їдуть і що роблять на передньому краю оборони. От так народжується міф про "торговлю на крові" що активно експлуатували русня і зЕлені.
Але то таке.
показать весь комментарий
25.07.2024 10:46 Ответить
А хто рулює від слуг - друг прокурорши Вєнікової Сінєгубов, а на потоки в міську ВА назначили якогось грузінца ( чуть шо може легко дременути у Колхетію). Вже грузінци здриснули? Та навряд, Різо вернувся.
показать весь комментарий
25.07.2024 11:13 Ответить
Підтримую обговорення цього в публічному просторі, бо це просто жесть, Синєгуб вкрав гроші на фортифікаціях, а ухилянти ДБР відкривають справу на комбрига який не поклав солдат і не покрив це все.
показать весь комментарий
25.07.2024 11:21 Ответить
Комбриг як раз покрив, не повністю, формально не прийняв оборонні споруди. Але нічого суттєвого не зробив щоб вони там були. Ганяти солдатів з лопатами , то така собі відмазка. Хоча я так розумію, що там була величезна проблема з враженням дронами, арт системами і ракетами будівельної техніки і людей. Хоча дорогу до Вовчанська збудували без проблем.
показать весь комментарий
25.07.2024 12:58 Ответить
так комбриг же сам написав, що облаштовував тільки криті спостережні пости, відповідно до наявних ресурсів.
показать весь комментарий
26.07.2024 16:43 Ответить
Солдат з лопатами, я ж про це. А мова ж про капітальні і великі за протяжністю укріплення на які ОВА списали величезні кошти.
показать весь комментарий
26.07.2024 20:34 Ответить
Знов натовп побіжить розносити заголовок,
і ніхто не побачить що у пана генерал-лейтенанта вісім різних причин,
чому він маючи цілу бригаду та Бог знає скільки спокійних місяців взагалі не закріпився.
Причому суперечить сам собі декілька разів.
І ті самі довбані тетраедри саме він міг використати як хотів. Як своїми силами, так і працюючи з ВЦА.

"Там ми значить нічого не робили, а там не прийняли те що було". Так?

Невже хтось думає що комбриг дуже хотів закріпитися, а злочинна влада йому всіляко заважала?
показать весь комментарий
25.07.2024 11:45 Ответить
В паралельній галактиці булькали наливайки, пахтіли спайс-шопи і мирно дирчали генератори, подаючи світло в кіоски собачого корму, а жидомасонська преса передруковувала одна в одної мирні плани по ліберальному дерибану отари.
показать весь комментарий
25.07.2024 11:58 Ответить
То що, будемо судити керівництво Харківської обласної адміністрації?До їхніх рук прилипли вкрадені гроші.І не тільки до їхніх. Вони себе так впевнено почувають, тому що Банкова -в долі...
показать весь комментарий
25.07.2024 12:08 Ответить
що повинен був зробити комбриг:
- маючи бригаду з 5-ти батальонів (не знаємо скільки було там, але мінімум 2),
роту МТЗ, розвідроту, автомобільну роту, інженерно-саперну роту;
- смугу відповідальності 15 км.;
- 5 місяців часу на досить спокійній ділянці фронту з грудня 23 року;
- маючи в тилу одну з найпотужніших фінансово та технічно ОВА;
- "перевірені" та "відмовлені" ним споруди в грудні - і які дії до травня?

це що, він дуже хотів якісно закріпитися, а всі навколо його саботували?
ви хоч розумієте скільки часу він просидів в Харкові і скільки мігт отримати для оборони якщо б хотів?

Перша і чи не єдина спроба звинуватити комбрига в поганій підготовці лінії оборони, яка призвела до відходу і прориву фронту,
але дивне суспільство перевалює все на ОВА та президента.
показать весь комментарий
25.07.2024 12:24 Ответить
Воруют военные и гражданская власть. У них бесконтрольность, воровать можно нагло и много. Потом спихивать друг на друга.
показать весь комментарий
25.07.2024 12:41 Ответить
І комбриг і ОВА це все вертикаль президенської влади. У зєльоного лідора за замовчуванням не буде ні ефективних комбригів, ні ефективних ОВА. А от чого це мудрому народу , якого представляють міські, сільські ради з депутатами і головами громад було похєр? Чому солдатам , які прекрасно розуміли, що буде, якщо москалі попруть знову, було похєр на конкретно своє життя?
показать весь комментарий
25.07.2024 13:08 Ответить
є ефективні комбриги, є ефективні ОВА
але дуже не вистачає проактивних та ефективних людей, система захищає себе від них, це так
показать весь комментарий
25.07.2024 13:18 Ответить
Відносно ефективні. І то мабуть лише комбриги. Щодо цивільно-військових адміністрацій, то серед них і відносно ефективних не має. Ця система апріорі не може бути ефективною. Не під те заточувалась. Красти, освоювати кошти, ніколи нізщо не відповідати. Отака послідовність пріорітетів.
показать весь комментарий
25.07.2024 14:08 Ответить
Помните бабу Галю из «Слуги народа», которую поставили дороги строить?. Типа остальные воровали, но она ж типа честная. Галя превзошла всех. Чем проще, тупее и наглее чел, тем больше ворует.
показать весь комментарий
25.07.2024 12:47 Ответить
Зелёные гниды ворют на ВСЁМ . Нам главное НЕ забыть всё то что эти твари творят .
показать весь комментарий
25.07.2024 14:10 Ответить
показать весь комментарий
25.07.2024 15:00 Ответить
Класика Зеленої влади- верхи зливають країну, низи крадуть. Чудова команда- медаль героїв раїсі їм всім
показать весь комментарий
26.07.2024 13:30 Ответить
Страница 2 из 2