21152 посетителя онлайн

Сигналы о снижении мобилизационного возраста - это не честный разговор. Важно сохранить жизнь наших людей, нашей молодежи, - Зеленский

Зеленський відповів на заклики про зниження мобілізаційного віку в Україні

Президент Украины Владимир Зеленский заявил, что получал от некоторых союзников сигналы о снижении мобилизационного возраста, но на сегодня об этом речь не идет. Для нашей страны важно сохранить жизнь молодежи.

Об этом он сказал в интервью французскому изданию Le Parisien, информирует Цензор.НЕТ.

От некоторых лидеров мы слышали сигналы: давайте снижайте мобилизационный возраст. Но я считаю, что на сегодня это - не честный разговор. Я об этом как публично, так и непублично лидерам говорил. Современная война - она другая. Это не только про траншеи, это не просто в окопе с автоматом. Это современное оружие, дроны и артиллерия, это авиация. Когда небо без прикрытия, как можно идти штурмовать? И лидеры это знают, и поэтому, это знаете, такие себе политические игры (снижение мобилизационного возраста - ред.)", - подчеркнул Зеленский.

Глава государства отметил, что Украине нужно усиливать технологическую составляющую армии.

Но для меня очень важно сохранить жизнь наших людей, нашей молодежи. И поэтому, прежде всего, надо обращать внимание на технологичность армии, а не на возраст военного. Потому что технологичность сегодня - на первом месте. Ведь это не Первая мировая, и эта война - не рукопашный бой. Это бой оружия и технологий", - добавил Зеленский.

Президент также отметил, что союзники Украины должны инвестировать в усиление возможностей страны для того, чтобы обеспечить ее самой современной и полной противовоздушной обороной.

"Мне иногда говорят, что на Западе не хватает мощностей, чтобы вовремя производить эти системы, потому что они уже развернуты и их не так много. Это нормально. Дайте нам лицензии! Мы будем производить собственное оружие и оборонные системы", - резюмировал глава государства.

Снижение мобилизационного возраста

Напомним, ранее высокопоставленный чиновник сказал СМИ, что администрация действующего президента США Джо Байдена призывает Украину немедленно увеличить численность вооруженных сил путем призыва большего количества бойцов и пересмотра мобилизационного законодательства, чтобы разрешить призыв в армию лиц в возрасте от 18 лет.

19 ноября советник президента США по национальной безопасности Джейк Салливан заявил, что Украина должна усилить мобилизацию, чтобы улучшить ситуацию на фронте. Однако ни одна отдельная система вооружений не является решающей в российско-украинской войне.

В МИД сообщили, что Украина на переговорах с западными партнерами действительно обсуждает тему мобилизации и снижения мобилизационного возраста, однако сейчас проблемой является задержание обещанных поставок необходимого вооружения.

Госсекретарь США Энтони Блинкен заявил, что Украина должна принять непростые решения о дальнейшей мобилизации.

Издание WP отмечало, что даже несмотря на ускорение поставок необходимого оружия Украине, в администрации действующего президента США Джо Байдена растет разочарование отказом украинских лидеров снизить призывной возраст с 25 до 18 лет.

В Госдепе заявили, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Президент Украины Владимир Зеленский впоследствии заявил, что выступает против снижения мобилизационного возраста. Вместо этого он призывает поставлять технику и снижать военные возможности России.

По данным The Telegraph, споры о снижении мобилизационного возраста привели к напряжению в отношениях Владимира Зеленского и Джо Байдена.

Топ комментарии
+22
Кричу чайкою. Воно згадало про "життя наших людей"! А чому ж ти про ці життя не згадував, коли годував народ шашликами, перед вторгенням кацапів?
показать весь комментарий
18.12.2024 16:33 Ответить
+14
Угу, це ж електорат хрінпіду. Їм легше мізки ''промити''
показать весь комментарий
18.12.2024 16:28 Ответить
+14
Не чесна розмова, а чесна бусифікація кого попало-оце діло.
показать весь комментарий
18.12.2024 16:29 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
110ст. ККУ. Сподіваюся СБУ вас прикацаплених знайде
показать весь комментарий
20.12.2024 10:27 Ответить
Нічого такого не закликає. Це зе-цензурна брехня, прикацаплене іпсо руками місцевих держзрадників і колаборантів. Читайте оригінали висловлювань західних урядовців
показать весь комментарий
20.12.2024 10:30 Ответить
Та ясно, що ніхто нічого знижувати не буде. Вони ж як завжди прикриваються словами про "рівність" і "захист країни". Але давайте чесно - скільки ще можна гребти людей, коли у нас навіть з екіпіруванням для вже мобілізованих проблеми? Може, краще подумати про ефективність, а не про кількість? Але ні, це ж складно, легше просто виглядати рішучими.
показать весь комментарий
18.12.2024 21:09 Ответить
Сохранітєль, ****.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:12 Ответить
В сенсі "закінчуй"? Як?
показать весь комментарий
18.12.2024 16:49 Ответить
Продовжується висмоктана з кацапського пісюна епопея - проклята Амєріка вимагає "мобілізації дітей", але наша Буба поламала всі плани бужуїнів. Славімо Бубу...
показать весь комментарий
18.12.2024 16:53 Ответить
Зеленський, ви неадекват. Йдіть із влади.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:46 Ответить
Это лишь для картинки про вывод,требования всегда завышены изначальные,поэтому окончание войны можно спокойно сделать на линии разграничения,и я уже молчу про курскую обл,она меняется на харьковскую,например.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:24 Ответить
Не чесна розмова, а чесна бусифікація кого попало-оце діло.
показать весь комментарий
18.12.2024 16:29 Ответить
Чого в тебе дупа рванула? Видно тільки що втік від ТЦК? Щезни,вбогий.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:16 Ответить
З чого ти це взяв!? Наприклад, те що я бачив у 2019 році так саме 40+ був електорат гугнявого.
показать весь комментарий
18.12.2024 16:47 Ответить
У всіх націй їхнє майбутнє це молодь, а не діди які самі через 10-15 років склеють ласти.
показать весь комментарий
18.12.2024 16:49 Ответить
Тебе вже привезли?
показать весь комментарий
18.12.2024 16:50 Ответить
Правильно - хай подохнуть щоб ***** не дістались. Сам вже воюєш?
показать весь комментарий
18.12.2024 16:54 Ответить
Та не вже? А хто ти такий, що відправляєш когось воювати?
показать весь комментарий
18.12.2024 16:56 Ответить
І відправив би з заступами каби збивати. І звідки такі беруться? Сам вже воюєш чи чекаєш на те щоб за тебе хтось воював?
показать весь комментарий
18.12.2024 17:03 Ответить
Ти, мабуть, посилився адресатом, бо я маю протилежну думку.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:06 Ответить
З розмов оточуючих мене людей. Спробуй вийти з своєї печери і послухати, про що говорять люди, багато чого дізнаєшся.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:08 Ответить
Так, як в Африці. Набирати вояків з 10-12 літніх дітей. А що? Пиво п'ють, може, й патик вже стоїть, всеодно підростуть і ***** їх воювати відправить, тому треба його випередити
показать весь комментарий
18.12.2024 17:12 Ответить
Я тут в новині вже висловив свою думку, не хочу сто разів одне й теж писати.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:13 Ответить
А ти агент ***** чи ворог народу? Хрін вас ботів розбереш.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:15 Ответить
***********, коли закінчаться 18-25 річні, а їх не так багато, кого далі мобілізуєш? Само вже воює?
показать весь комментарий
18.12.2024 17:20 Ответить
З чого ти це взяв? Молодь спокійно собі виїде, а воювати заступами залишаться лише диванні патріоти.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:23 Ответить
Особисто провела опитування? А я от вже наслухався як прийде вава та перестріляє ту Верховну Раду від 40+. А от 60+ то взагалі якийсь триндець Зеленський так старається для країни, їздить зброю вибиває, просто молодець, - їхні слова.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:29 Ответить
От і обісралось **********. Йди воюй, чмоня, а не сидиш тут кривляєшся, бо прийдуть твої друзі кацапи та покарають тебе.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:32 Ответить
Бо, як він сказав, тоді всі повтікали б і він би не заробляв від 5 до 7 млрд доларів в місяць.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:34 Ответить
І що буде?
показать весь комментарий
18.12.2024 17:36 Ответить
Впевнений?
показать весь комментарий
18.12.2024 17:41 Ответить
Не кріпосні, мають повне право їхати куди їм схочеться. Але варто зазначити, що ті кому тепер 23 та нижче, фізично не могли проголосувати, тому їм приплітати янелоха не варто. Доречі, а чому ніхто не згадує виборців партії регіонів-опзж? Вони теж віддали свій борг?
показать весь комментарий
18.12.2024 17:54 Ответить
І як "ядріна бімба" допоможе виграти вибори? Проголосуйте за мене, а то жахну по вам, чи як?
показать весь комментарий
18.12.2024 17:56 Ответить
У 2010 не мав права, а в 2019 році за Порошенка але не з політичних вподобань, бо кончітус з 95 борделя був ще гіршим варіантом.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:00 Ответить
Але якби міг голосувати у 2010, то проголосував за Свободу.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:02 Ответить
А звідки мені знати, що робиться в голові довбограя?
показать весь комментарий
18.12.2024 18:03 Ответить
Тоді я був ще шпиндиком, але пам'ятаю як на Ющенка покладали великі сподівання, ну сам знаєш, що вийшло. Пам'ятаю як мої сусіди, син з батьком, сварились, син доводив батьку про те, що це зек рецидивіст і нічого доброго з того не буде, а дід не хотів слухати, та торочив, що той підніме пенсію. Ну обрали. Підняли пенсію від 5 до 50 грн з чого реготали самі регіонали. От так то.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:11 Ответить
З якого це дива? А ти коли плануєш?
показать весь комментарий
18.12.2024 18:14 Ответить
Мерзота яка говорить одне, через п'ять хвилин инше та протилежне сказаному раніше, бо тепер так стало вигідно. Написав трохи кострубато але точніше не висловлюсь про це лайно.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:18 Ответить
До чого цей допит?
показать весь комментарий
18.12.2024 18:20 Ответить
Ти сам яких поглядів дотримуєшся? Що тобі блище: радикали, націоналісти, демократи тощо.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:37 Ответить
Зрозуміло.
показать весь комментарий
18.12.2024 19:33 Ответить
Сигнали засекретив або їх не було?
показать весь комментарий
18.12.2024 16:27 Ответить
Вони звикають жити без війни і без страху бути мобілізованим. Потім їх вже не змусиш піти на війну. Елементарна психологія.
показать весь комментарий
18.12.2024 16:40 Ответить
60-и літній дід , в армії - це чесно , а 20-и річний хлопець - нечесно ?
зрозуміло
показать весь комментарий
18.12.2024 17:00 Ответить
Мобілізувати потрібно з того віку, з якого офіційно дозволено вживання алкоголю. А то горілку пити та дівок мацати можна, а воювати не можна. Шутка.)
показать весь комментарий
18.12.2024 16:52 Ответить
Член у багатьох і в 65 стоіїть і пиво вони *******.) Ось вони нехай і виправляють те, що зробили з країною!
показать весь комментарий
18.12.2024 17:01 Ответить
у них ни ваеных навыкав ни падгатоффки. а вдрух их всех снайпир завтра паймаит и застрелит? стране лехче ат этава станит шоле?...
показать весь комментарий
18.12.2024 17:35 Ответить
Думаю ефект буде зворотнім - ще більше людей опиняться в США.
показать весь комментарий
18.12.2024 16:57 Ответить
Зараз вам прилетить від місцевих диванних і закордонних патріотів, які мріють покупатись в Криму і кордони 91 за чийсь рахунок.
показать весь комментарий
18.12.2024 16:59 Ответить
Зараз знову буде 100500 коментів.
показать весь комментарий
18.12.2024 16:27 Ответить
Не чесна розмова, а чесна бусифікація кого попало-оце діло.
показать весь комментарий
18.12.2024 19:44 Ответить
Точно! Молодих зберегти,а дідів знищити!
показать весь комментарий
18.12.2024 16:30 Ответить
Не хвилюйтесь! Коли середній вік ЗСУ буде 59 років, тоді й до молоді доберуться!
показать весь комментарий
18.12.2024 16:35 Ответить
Тебе зі Штатів привезуть до ТЦК !
показать весь комментарий
18.12.2024 16:37 Ответить
А вони це й роблять,бо дід від ТЦК не втече!
показать весь комментарий
18.12.2024 16:46 Ответить
Був би я Зеленським, то мобулізував би усіх чоловіків від 25 до 50 років поголовно! І пофіг,чи ти депутат,чи багатій,чи чиновник,чи мєнт!
показать весь комментарий
18.12.2024 16:48 Ответить
В усіх країнах воюють молоді, а не діди!
показать весь комментарий
18.12.2024 16:50 Ответить
А він так і робить!
показать весь комментарий
18.12.2024 16:53 Ответить
Це не шутка, а правда! Якщо пиво п"є та член стоїть, то вже не дитина!
показать весь комментарий
18.12.2024 16:54 Ответить
18-літні тільки селяни бувають, ага. Мажорів, синків всяких крутеликів, просто безробітних на шиї в мамки з татом - нема жодного. Криворагульну школу триндєжа закінчував?
показать весь комментарий
18.12.2024 16:44 Ответить
так виходить справа не в віці, правда ж? тоді чому 20 селянин не повинен воювати а 55-річний повинен?
показать весь комментарий
23.12.2024 12:30 Ответить
Він по принципу: що йому невігідно чи не подобається - то нечесно, а на інше можна заплющити очі.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:01 Ответить
Зеля, закінчуй вже війну. Бо кожний рік для нас у війні буде гіршим за попередній. Немає ніякої сильної позиції. Вже наслухались від твоїх менеджерів про лопати замість зброї, про те, що будемо воювати, поки в рашці не закінчаться ресурси на війну, про контрнаступ у 2025 році (Сирського потрібно вже лікувати, разом з тими, хто ще баче звільнення Донбасу і Криму військовим шляхом) про мільони дронів і т.п.
показать весь комментарий
18.12.2024 16:34 Ответить
Для початку потрібно задати вектор руху виходячи з усвідомлення реального стану речей і з того, що ніякої перемоги у вигляді деокупації тот військовим шляхом немає і не буде. А далі мізки будуть зайняті пошуком дипломатичних шляхів вирішення війни залучаючи до цього процесу інші країни і вичавлювати з цього найкращі умови які ми спроможні будемо отримати, враховуючи, що реальність складається не на нашу користь.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:00 Ответить
Не збираюсь дискутувати щодо цієї теми, але спитаю, чому вас раніше непокоїла тема людей, що живуть в Феодосії, Сімферополі, Ялті, Донецьку, Луганську, і десятків і десятків інших містечок і сіл? Дайте людям спочатку вирішити свої питання з майном, а де їм жити вони вирішуть самі.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:13 Ответить
Віддати, це заявити про це, що віддаємо. Натомість ніхто не заважає на міжнародному рівні і надали вважати їх тот.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:39 Ответить
Декілька днів тому редакція видаляла мої схожі коментарі, бо там сидить такий же !*ий редактор-інфантил як і зе-шобла, якому краще уявляти рожевий світ з білими поні і єдинорогами, а не суровий стан речей.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:42 Ответить
Не буде ніякого миру за один день чи місяць. Цей процес розтягнеться як мінімум на рік - знаяття військового стану (мабуть буде особливий період) вибори просроченого, вибори в Раду вирішення питання виборів, коли третина населення взагалі немає в країні, а до цього як мінімум пів-року підготовки, далі, скоріш за все, народний референдум з болючими питаннями. А до цього тривала дискусі пошуку компромісів з країнами та рашкою.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:47 Ответить
Якщо заплющити очі на реальність - то саме так і буде
показать весь комментарий
18.12.2024 19:47 Ответить
Мінюст вже нащебетав: "В разі примусового отримання українцями на тимчасово окупованих територіях російскього паспорта відповідальності не буде." Про це йдеться в роз'ясненні https://minjust.gov.ua/news/ministry/voroja-primusova-pasportizatsiya-na-tot-odin-iz-dokaziv-porushennya-prav-lyudini Міністерства юстиції України.
показать весь комментарий
18.12.2024 19:49 Ответить
уповноважений Верховної Ради з прав людини Дмитро Лубінець наголосив, що українці на тимчасово окупованих територіях мають брати російський паспорт задля збереження власного життя або у будь-який спосіб виїжджати звідти.

Він зазначав, що всіх громадяни України, які відмовляться від російського паспорта можуть заарештувати і це буде окрема категорія цивільних заручників, яких Російська Федерація буде тримати в полоні, в ув'язненні на своїй території або на тимчасово окупованій території України.

Він порадив брати російський паспорт, щоб вижити в окупації і дочекатися коли буде звільнено цю територію. Він додав, що примусова паспортизація - це новий окремий воєнний злочин російських загарбників.
показать весь комментарий
18.12.2024 19:51 Ответить
Це ж вже було (с). Згадуємо осінь 2014р. і Пороха.
показать весь комментарий
18.12.2024 19:54 Ответить
А я вважав, що збереження життя будь-якого громадянина України - важливо. От я наївний.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:17 Ответить
А де саме " ти бачив"? На спині Зеленьського було написано ?
показать весь комментарий
18.12.2024 17:02 Ответить
Кому що, а ухилянту бусіфікація сниця
Чувак, ти із жінками як, спершу перевіряєш, чи часом не " бусіфікаторша"?
показать весь комментарий
18.12.2024 17:04 Ответить
Подоляцький, через то у Другу світову і В'єтнмську, США не мобілізовували старших ніж 30 років.
У в'єтнамську та всі десять років, а у Другу світову після 1944 почали мобілізовувати до 40 років. А в ЗСУ офіційно середній вік мобілізованих - 46!!!! Років!
показать весь комментарий
18.12.2024 17:09 Ответить
Вони росіяни, вони і так там живуть.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:11 Ответить
А ти ведмедчуківський, чи подляцький, не розбереш вас, тролів, риторика однакова ?
показать весь комментарий
18.12.2024 17:13 Ответить
Не мели дурниць.
Всі " бивші", стоять на загальному військовому обліку. До речі, а ти сам там стоїш?
показать весь комментарий
18.12.2024 17:15 Ответить
Так подляк вашу фєрму скоротить по самі помідори, от і будете віддуватися за " ядерний ілікторат" вашого клоуна
показать весь комментарий
18.12.2024 17:29 Ответить
А ти шо обідився за подляка, чи злякався, що скільки не лижи клоуну спину, все рівно рано чи пізно подляк з фєрми викине ?
показать весь комментарий
18.12.2024 17:35 Ответить
Молоді скоро не буде, багато виїзджають в ЄС або в Північну Америку, там швидко асимілюються тому що їм легше, тут нічого не тримає.

Їм немає щось тут планувати, тому що до 25 років ітак зрозумілий результат, а захід їх чекає з розпростертими руками, багато програм інтеграції, навчання і т.д.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:01 Ответить
Так яка там для нього мобілизація, коли все йде до капітуляції і знищення територіальної цілостності, і навіть часткового руйнування суверенітета Української держави.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:21 Ответить
То ви з молоддю не спілкувались. 20+ всі як один за зелю, ну ще за шарія😄
показать весь комментарий
18.12.2024 17:23 Ответить
Не бачу поміж цих мордоворотів-бугаїв ні 18-річних, ні навіть 25-річних.
Чому вони не воюють, Зєля, щоб не гинули молоді?

показать весь комментарий
18.12.2024 16:41 Ответить
Триздабол, шістки якого не використали мільярди гривень для озброєння армії, на кінець року на рахунках "завалялись" мільярди. В той час, коли волонтери вимолюють гроші у громадян, з кишень яких вже вийняли ці мільярди.

"Але для мене дуже важливо зберегти життя наших людей, нашої молоді. І тому насамперед треба звертати увагу на технологічність армії, а не на вік військового.
Бо технологічність сьогодні на першому місці, адже це не Перша світова, а ця війна - не рукопашний бій. Це бій зброї й технологій", - додав Зеленський.
"

Джерело: https://censor.net/ua/n3525777
показать весь комментарий
18.12.2024 16:46 Ответить
Здрасті .... А хто ж тоді його та всю владну шоблу буде обслуговувати, охороняти, ублажати і жити своє краще життя в обмін на відданість вошдю?
показать весь комментарий
18.12.2024 16:57 Ответить
О. Корчинська сказала шо 21 р вже можна в армію
показать весь комментарий
18.12.2024 16:29 Ответить
Ви не один - всіх призивали в 18р
показать весь комментарий
18.12.2024 16:40 Ответить
Угу, це ж електорат хрінпіду. Їм легше мізки ''промити''
показать весь комментарий
18.12.2024 16:28 Ответить
Ну припустимо, почнуть мобілізувати з 18-24 років. Це дасть змогу воювати ще додаткові 1-2 роки у тому ж самому темпі що й зараз. Що далі?
показать весь комментарий
18.12.2024 16:35 Ответить
Первое условие начала переговоров:
Зеленский объявляет о выводе наших войск из Луганской, Донецкой, Херсонской и Запорожской областей. ***** прекращает наступление и выходит на переговоры с основными условиями.
показать весь комментарий
18.12.2024 17:06 Ответить
Ладно. Это завышенные требования. Подписание мирного договора и признание границы по прохождению линии разграничения.
Роспуск армии?
На что вы согласны для прекращения боевых действий?
показать весь комментарий
18.12.2024 17:32 Ответить
Согласен рашка - скотина. Но не тупая скотина.
Вы, правда, думаете что рашка прекратит боевые действия, и будет скромно дожидаться год, пока в Украине пройдет референдум по болючим питанням? А как народ не поддержит признание захваченных территорий за Россией? Ну что? Пусть кацапы рискнут
показать весь комментарий
18.12.2024 18:01 Ответить
Я бывший донецкий. Вопрос с майном уже ни для кого не актуален. Распорядиться им можно только приняв российское гражданство.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:04 Ответить
Как я всех их мам вспоминал. Когда проснулся, последние наши военные машины уходят
показать весь комментарий
18.12.2024 21:02 Ответить
Нахера ты мне это пишешь? Я бывший донецкий.
Ты агитируешь вертатся в Донецк, получить кацапский паспорт и пытаться вирішити свої питання з майном?
Меня учили. Поднять правую руку, вздохнуть, и на выдохе резко опустить. "Ну и ... с ним" майном.
показать весь комментарий
18.12.2024 21:07 Ответить
Да, особливо тих отприсків з Чернівецького гуртожитку, що були вдень на відео.
показать весь комментарий
18.12.2024 18:36 Ответить
Страница 1 из 2