21736 посетителей онлайн
24 435 183

В Сумском ТЦК военный избил гражданского: тот скончался в больнице от травм. Полиция расследует "убийство по неосторожности"

В Сумах на территории городского ТЦК произошел конфликт между военнослужащим и местным. Последний в результате черепно-мозговой травмы скончался в больнице. Полиция открыла уголовное производство.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на полицию Сумщины.

Версия тети погибшего Натальи Скачедуб

По данным местного издания "SumyToday", 40-летний Евгений Криводуб умер от черепно-мозговой травмы, которую получил 29 декабря 2024 года в Сумском городском территориальном центре комплектования и социальной поддержки.

Конфлікт у Сумському ТЦК: військовий до смерті побив чоловіка

По ее словам, 29 декабря Евгений позвонил своей гражданской жене с незнакомого номера и сказал, что его забрали в ТЦК, он уже прошел ВВК и его будут отправлять на войну. Больше связи с ним не было. На следующий день, когда родные дозвонились на тот номер, им сообщили, что якобы Евгений выпил пол-литра водки, ему стало плохо и его отвезли в больницу.

Женщина стала искать Евгения по медицинским учреждениям и нашла в областной больнице. Там ей сообщили, что Евгения привезли с черепно-мозговой травмой и после операции он находится в коме.

31 декабря в половине восьмого утра из больницы позвонили и сообщили о смерти Евгения.

По данным"Суспільного", у погибшего мужчины не были избиты руки или лицо, но сзади была большая гематома.

Что говорят в Сумском ТЦК и СП?

"Накануне Нового года на территории Сумского городского ТЦК и СП произошел конфликт между двумя мужчинами, которые не являются представителями ТЦК, в результате чего один нанес другому телесные повреждения. Пострадавший был доставлен в медицинское учреждение каретой скорой помощи, которую вызвала дежурная смена. Продолжается следствие.

Личный состав Сумского областного ТЦК и СП всесторонне способствует следствию и помогает полицейским, которые работают над установлением всех обстоятельств происшествия", - сообщил начальник службы связей с общественностью Сумского областного ТЦК и СП Александр Бондаренко.

Версия полиции о конфликте

"Полиция установила личность, которая нанесла смертельные телесные повреждения жителю Сум. В полицию с заявлением об избиении обратилась сожительница 40-летнего потерпевшего. По ее словам, мужчину с травмами доставили в больницу. На месте происшествия работала следственно-оперативная группа полиции", - говорится в сообщении правоохранителей.

Во время досудебного расследования правоохранители установили, что между местным жителем и военнослужащим возник внезапный конфликт.

"В разгар ссоры военнослужащий не сдержал гнев и нанес мужчине телесные повреждения. Пострадавшего госпитализировали, но от полученных травм он скончался в больнице. Сейчас работники полиции уже сообщили злоумышленнику о подозрении по ч. 1 ст. 119 УК Украины (убийство по неосторожности - ред.). Следствие продолжается", - добавили в полиции.

Топ комментарии
+60
Поліція розслідує "вбивство через необережність"

Обережніше треба вбивати!
показать весь комментарий
02.01.2025 20:53 Ответить
+58
головне що не буряти та не кадирівці
показать весь комментарий
02.01.2025 20:53 Ответить
+47
"Наступного дня, коли рідні додзвонилися на той номер, їм повідомили, що начебто Євген випив пів літра горілки, йому стало зле і його відвезли у лікарню" а это сокрытие преступления, того человека тоже надо на пару лет
показать весь комментарий
02.01.2025 20:59 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Як казав класик машина не наша, люди не наші
показать весь комментарий
02.01.2025 21:18 Ответить
Суми - це територія бойових дій. І такі дії можна кваліфікувати як військовий злочин.
Я не думаю, що воно там було один на гдит, а поруч точно був хтось іще з цкунів. Тому це група осіб, що є обтяжуючими обставинами. Жертву було силоміць доставлено (викрадено) без наявних на те повноважень, і все це за попередньою змовою, із мусорами також. Систематичне побиття без надання подальшої допомоги є катуванням, а ще із урахуванням першої обставини також може кваліфікуватись як військовий злочин.
Феміда вже давно позеленіла, а мусора теж нехай готуюсь собі зашморги, на яких вони будуть гойдатися на ліхтарях
показать весь комментарий
03.01.2025 09:35 Ответить
Найвірогідніше - це перегрів. Зніміть кришку корпусу та почистіть кулер та радіатор процесора (на самій здоровій платі) сухою чистою щіткою. Тільки вимкніть з розетки та не позбивайте елементи з плати.
показать весь комментарий
03.01.2025 11:51 Ответить
То місцева кончена істота, просто ігноруйте її.
показать весь комментарий
02.01.2025 21:04 Ответить
"...у загиблого чоловіка не були побиті руки чи обличчя, але ззаду була велика гематома..."
а "воєн", який бив с заду по голові то не сірун? Так так, "ета другоє" і тцк працюють тільки поранені-вагітні-герої-патріоти, тому їм можна. Вже проходили.
показать весь комментарий
02.01.2025 23:18 Ответить
Ты просто идиот или моральній выродок?Где воюешь,кстати,воен?
показать весь комментарий
02.01.2025 21:01 Ответить
Убийство человека который по сути воин ЗСУ.
показать весь комментарий
02.01.2025 21:09 Ответить
Борец с ухилянтами и фанат расстрелов,с какого окопного дивана пишешь?"Васильковую" форму уже возле зеркала примерял?Портупея не давит?Радоватся смерти граждан Украины это парафия кацапов.Ты к кому себя относишь-кацап или так,на подхвате у козломордых?
показать весь комментарий
02.01.2025 21:15 Ответить
С тюрьмы пишем?Или уже лишили гражданства и депортируют?
показать весь комментарий
02.01.2025 22:08 Ответить
скоріше за все цей Криводуб був ватний на всю бошку і ляпнув по п'яні щось проросійське. От військовий і не стримався, а пияк зажмурився бо судини від зловживання слабі. таке з алкашами часто буває.
Питання - от тільки навіщо цього потенційного аватара взагалі чіпали. Знього ж на війні лише шкода.
показать весь комментарий
03.01.2025 00:40 Ответить
Має бути суворе та невідворотнє покарання. Як за образу військових так і за перевищення службових повноважень. Примусова мобілізація - неефективний метод. Не хочеш захищати країну - сиди в тюрмі або депортувати, позбавивши громадянства.
показать весь комментарий
02.01.2025 22:01 Ответить
тцк, це одне з тих багатьої місць в Україні, в яке всим завжди хочеться не повертатись.
показать весь комментарий
02.01.2025 20:54 Ответить
І шо в суді буде?
ТЦК - він назвав нас **** і ми його вбили!
Судя - ви виправдані?
показать весь комментарий
02.01.2025 21:56 Ответить
https://suspilne.media/sumy/916601-konflikt-na-teritorii-sumskogo-miskogo-tck-policia-pidozrue-vijskovogo-u-vbivstvi-cerez-neobereznist/

Ну от власне і до нас докотилося. Сумські ТиЦиКуни забили насмерть 40-річного бусифікованого. Два моменти.

Напівмертвому залили пляшку горілки в горлянку. Я такої "'"ні років 20+- не чув.

Другий момент,це заброньовані мусора уZeленського порушили за статтею 119.ч1-"Убивство з необережності".

P.S. знаючи нейрохірургів з Обласної,раз не змогли вони врятувати,значить там був повний *******. Врешті-решт і родичі загинувшого так кажуть.

P.S.√2 Версія ТиЦиКунів-це навіть не для дебілів,це якийсь новий рівень хуцпи.
показать весь комментарий
02.01.2025 21:33 Ответить
Igor smotrenko - адвокат убивць, або ж сам з того кодла тітушок, які незаконно одягли військову форму.
показать весь комментарий
02.01.2025 21:51 Ответить
Рідня з Сумщини. І в Сумах у свій час навчалися матір, брат, племінниця.
показать весь комментарий
02.01.2025 21:52 Ответить
Чоловіка забрали на війну , але вбили ще по дорозі, щоб довго не мучився…
показать весь комментарий
02.01.2025 21:11 Ответить
Никогда не спешил жить, а теперь благодарю бога, что мне не 30-40-50,а 60+!! И начинаю понимать ухилянтов...
показать весь комментарий
02.01.2025 21:52 Ответить
як це не епілепсія....
показать весь комментарий
02.01.2025 20:49 Ответить
На жаль, кожен слідчий може кваліфікувати так при підготовці зловмисника адвокатом. Колись мою тещу побило одне тіло. То потім воно співало про ненавмисне нанесення пошкоджень середньої тяжкості, оскільки в момент нанесення ударів не передбачало таких наслідків.......
показать весь комментарий
03.01.2025 12:10 Ответить
відкриваєш законі читаєш. якщо знайдеш там бусифікацію, то випишу тобі премію, дарвіна. після того як гундосий гапвнокамандующий зі своїм кагалом зробили все для того, щоб люди перехотіли йти захищати свою країну, бо перетворили війну не на захист країни, а шоу і можливість далі красти, красти і знову красти, ще красти і так далі, то хто захоче йти воювати. між іншим, ти, півнику, з якого окопу пишеш?
показать весь комментарий
02.01.2025 22:40 Ответить
а ти думаєш як створять іншу структуру, а по факту змінять тілки назву, щось змінитись? змінювати треба не ТЦК, а підхід до мотивації підготовки і організації, але у всьому винне тицика
показать весь комментарий
02.01.2025 22:41 Ответить
а я про що написав?
показать весь комментарий
02.01.2025 23:13 Ответить
показать весь комментарий
02.01.2025 21:18 Ответить
ти схожий на кацапа
показать весь комментарий
02.01.2025 21:20 Ответить
Ви з Сум?
показать весь комментарий
02.01.2025 21:34 Ответить
показать весь комментарий
02.01.2025 21:39 Ответить
Зрозуміло. Дякую.
Я з Запоріжжя.
показать весь комментарий
02.01.2025 21:55 Ответить
Ви з Запоріжжя?
показать весь комментарий
02.01.2025 21:56 Ответить
Я теж з Запоріжжя. І теж Шевчик.
показать весь комментарий
02.01.2025 22:26 Ответить
Вибачте, можна Вас запитати не по темі: ви в інтернет заходите з компа чи смартфона?
І яким браузером користуєтесь?
Я чого питаю: не всі смайли бачу. От, наприклад Ваші не бачу, тільки три квадратики.
показать весь комментарий
02.01.2025 22:45 Ответить
показать весь комментарий
02.01.2025 22:46 Ответить
Не бажання помирати та низька народжуваність - це характерні ознаки міського (урбанізованого) суспільства, що вже повністю вийщло з традиційної (діди-прадіди) фази розвитку.

Тому не буде воювати бусифікована армія. Хочемо ми, не хочемо, але є лише один варіант - платити реальні гроші за контракт. І викачувати комбатантів з усіх країн світу. За гроші, за громадянство, за земельні ділянки.
Контрактна армія дозволить відкрити кордони.
Відкриті кордони запустять економіку і збережуть демографію.
Контрактна армія це наразі питання виживання України. Не більше і не менше.
Так, абсолютно повністю це проблеми з набором до війська не вирішить. Але всеодно буде значно краще ніж зараз.
показать весь комментарий
02.01.2025 23:00 Ответить
Так це і зараз є. За відмову від мобілізації дають від 3 до 5 років.
А щодо депортації - треба ж знайти країну (країни), яка буде приймати депортованих.
показать весь комментарий
02.01.2025 23:04 Ответить
Зерно у Голодомор відбирали тільки евреї?
показать весь комментарий
02.01.2025 23:05 Ответить
Та чого, були тут "товарищі", що раділи вбивству "ухилянта", але коменти потерли.
показать весь комментарий
02.01.2025 23:06 Ответить
ну от, юрась-нквдист нижче Вас відписався.
показать весь комментарий
02.01.2025 23:29 Ответить
Зрозуміло. Дякую.
Ви з Чернігова, здається, так? Я з Запоріжжя.
показать весь комментарий
02.01.2025 23:32 Ответить
показать весь комментарий
02.01.2025 23:37 Ответить
Вибачте, помилився.
Тримаймось. Дякую.
показать весь комментарий
03.01.2025 01:09 Ответить
Я напишу, хоч вам це й по барабану.

1) Воювати мають не всі.
2) Негайно припинити ТЦКшний налов, це найбільш деморалізуючий елемент.
3) Незалежні ВЛК в тому числі в комерційних закладах типу Медикома.
4) Швидка технологізація війська власними силами, підвищення ефективності ударних дронів. Зеленський визнав, що 90% уражень ворожої техніки на сьогодні задають дрони. Ну то робіть висновки, дрони майже замінили арту. Приділити більше уваги дронам на оптоволокні як у росіян, і дронам з ШІ з розпізнаванням цілей. Всім хто займається розробкою залізну бронь, це злочин вбивати людей, які можуть нас врятувати. Прагнення до статистики: 1 дрон - 1 росіянин.
5) Короткострокові контракти з гідною оплатою. Не брешіть, гроші є. Загальний перехід на контракт. Бусифікована армія нічого не навоює і розбіжиться в СЗЧ. І ви це знаєте.
Хочемо ми, не хочемо, але є лише один варіант - платити реальні гроші за контракт. І викачувати комбатантів з усіх країн світу. За гроші, за громадянство, за земельні ділянки.
Контрактна армія дозволить відкрити кордони.
Відкриті кордони запустять економіку і збережуть демографію.
Контрактна армія це наразі питання виживання України. Не більше і не менше.
Так, абсолютно повністю це проблеми з набором до війська не вирішить. Але всеодно буде значно краще ніж зараз.
6) Тотальне будівництво укріплень на Сході, що дасть можливість нести менші втрати і обороняти певні ділянки фронту меншою кількістю людей.
показать весь комментарий
03.01.2025 01:12 Ответить
О, ще один нквдист.
показать весь комментарий
03.01.2025 01:13 Ответить
3.14здець повний і трохи переходить через край....
показать весь комментарий
02.01.2025 21:10 Ответить
"Наступного дня, коли рідні додзвонилися на той номер, їм повідомили, що начебто Євген випив пів літра горілки, йому стало зле і його відвезли у лікарню" а это сокрытие преступления, того человека тоже надо на пару лет
показать весь комментарий
02.01.2025 20:59 Ответить
Скільки людей вже вбили, а ви бачили хоча б одну новину "Вбивцю-тцкашника, що забрав життя громадянина України, засуджено до терміну у в'язниці"?
І я - ні. Закони не працюють. Справедливості не існує. Повна безкарність. Злочини будуть траплятись і надалі, в тцк знову будуть вбивати українців, побачите. тцк - гестапо. Хто потрапив туди, не факт, що вийдеш живим.
показать весь комментарий
02.01.2025 23:26 Ответить
абсолютно верно.
но прокурор видать инвалид на голову, раз не видит очевидного нанесения тяжких телесных повреждений, повлекших смерть потерпевшего.
шо ж, бывает, в прокуратуре дохрена инвалидов.
показать весь комментарий
02.01.2025 23:49 Ответить
Стільки тексту.
ТЦК відповідальне за людину, яку утримує. Не одна людина що вміє руками вбивати, а все ТЦК.
Чому? Бо обмеження волі потерпілого здійснювалось органом. Орган, якому держава надала повноваження.
Яка імовірність побиття була б в рідній домівці? Нульова.
А тут завжди, що стається. І головне, що заклад типу не до чого. Проблемна людина і ось наслідки. Довго, ще так будуть маскувати кримінал в стінах соціальної підтримки?
показать весь комментарий
03.01.2025 00:49 Ответить
От через довбо@обство, якого можна було уникнути Україна втратила 2-х військових - одного потенційного назавжди, іншого на невизначений термін.
показать весь комментарий
02.01.2025 21:42 Ответить
Слава зеленим підарасам та їхньому НКВД,ой ні тцк,ті зеленкведісти вже багато народу вбили просто,пропоную після того як вся зелена банда слуг урода буде ввести на' каштанах,їхнім посіпакам присвоїти назву-фізичне лице,та мін 10 років не випускати за кордон,заборона займати любі держ посади,заборона голосувати.Це звісно дляї тих хто не присяде,а присісти їхмає дуже багато і надовго
показать весь комментарий
03.01.2025 02:14 Ответить
А що таке сталося? Про 30% небойових втрат від ТЦКашника ми вже чули. Тому ця подія суто реальність.
показать весь комментарий
02.01.2025 21:56 Ответить
А не начасі вже перейменувати ТЦК в Гестапо?
показать весь комментарий
02.01.2025 21:18 Ответить
Усе це покриває нелох і зрозуміло для чого, відбити повністю мотивацію в народа ,
показать весь комментарий
02.01.2025 21:20 Ответить
Це вже точно, що не ліпші - В Рашці за людьми не бігають! Там платять гроші і кацапи ідуть воювати. І вірять своєму фюреру, що за правоє дело.
А наш фюрерок жидковатий...
показать весь комментарий
03.01.2025 17:29 Ответить
убийце - пожизненное. всех остальных по вертикали этого тцк - исполнять присягу и на нуль, там где с гарантией. А как они думали?
показать весь комментарий
02.01.2025 21:19 Ответить
это еще до линии фронта не доехал, а там что за отношение будет???
показать весь комментарий
02.01.2025 21:52 Ответить
Якось в усіх цих вбивствах тцк є, але її нема. Завжди як свідок. Так так, трапилось але не в середині а поруч. І постійно якісь військові ходять біля тцк і сваряться з цивільними чоловіками з-за горілки які САМІ лізуть до тцк як мухи на цукор. Акі ж ті всі пияки українці! (і епілептики) !
показать весь комментарий
02.01.2025 23:47 Ответить
І що, багато в Сумах таких скотів як ти?
показать весь комментарий
02.01.2025 21:42 Ответить
вбивство через необережність

Це умисне вбивство. Якою ж це скотиною потрібно бути, щоби бити людину до смерті. Ця ж **** била, щоби вбити. Вбивство о необережності - це коли штовхнув нехотячи людину і ця вдарилась головою об щось і померла. А тут ясно сказано о тцк-шник бив цю людину і то свідомо бив.
показать весь комментарий
03.01.2025 03:51 Ответить
Так, то інше
показать весь комментарий
02.01.2025 21:00 Ответить
з Житомира, але в Одесі, без грошей, тільки з фронта, віджимав у бабки горіхи? - так звернiться в СБУ, там камер було дочорnа, а вам - ганьба, за очковтiрельство -кацапський наратив.
показать весь комментарий
02.01.2025 22:31 Ответить
Зараз вже епоха дронів. Все може бути простіше
показать весь комментарий
03.01.2025 01:14 Ответить
Такі ж самі тецекашники. І в 1938-му по списку 'ворогів народу' теж забирали вночі на 'чорних воронках' такі самі
показать весь комментарий
03.01.2025 01:16 Ответить
показать весь комментарий
02.01.2025 21:31 Ответить
вот дожились
показать весь комментарий
02.01.2025 21:32 Ответить
Буває. Тітушкам з ТЦК роботодавці могли просто забули сказати, що зараз не 13й, і вони мають хоча б робити вигляд, що воюють не на стороні кацапів, а на стороні українців.
показать весь комментарий
03.01.2025 01:53 Ответить
Чого всі мовчать ? На базарі до бійки, а далі йти .... кишка тонка. Хто створив ТЦК ? Хто дав їм права ? Правильно, наш величнійший Лідор. То хто повинен боротись зі своїм дитятком, яке вийшло з під контролю ? Родичам загиблого треба не в український суд йти ! А звертатись у Європейський суд по захисту прав й свобод. Справу ШИТИ на Лідора !!!
показать весь комментарий
02.01.2025 21:47 Ответить
А у тебе примітивне мислення. Всі коментатори тут тільки й читають кремлівські методички. Начебто іншої справи у них немає. І своїх думок. ТЦК перейшли "червоні лінії" у своїх методах вербування. Держава сама повинна вирішити що з ними робити. Або закривати, або навести лад. Третього не дано. Якщо суспільство не хоче братись до зброї, щоб захищати себе від свавілля "дЄржавних опрічніков"!
показать весь комментарий
02.01.2025 22:07 Ответить
ТЦК - не організація вбивць та скажених державних діячів? Якщо працівники ТЦК перейшли всі "червоні лінії" людської поведінки та ігнорують ККУ, то з ними вже треба щось робити. Бо ВБИВСТВО - це не мобілізація ! Нам не потрібні ОПРИЧНИКИ ! Нам потрібні нормальні взаємовідносини людини з державою !
показать весь комментарий
02.01.2025 22:14 Ответить
Ще гірше, в тих стріляти можна і ті ходять озиряються щоб їх не вбили, а це.....Голодомор нам не буряти створили на селі, а от такі гниди місцеві з монополією на безкарне насилля, Чорнобиль нам не буряти зробили, а місцеві-експерементатори, під час німецької окупації в поліцаї йшли не буряти, а місцеві гниди.
Як казав Петлюра "гірше ніж москальські воші можуть бути тільки українські гниди"
показать весь комментарий
02.01.2025 22:40 Ответить
Тому не має ніякого сенсу потрапляти в так зване " тцк" , (якщо ви не самовбивця. ) В разі якщо так зване "тцк" почине використовувати проти вас фізичну силу - користайтеся статею 36 Крим.Кодексу ( спочатку уважно почитайте цю саттю). А що вам ще залишається? Гірше вже не буде.
показать весь комментарий
02.01.2025 21:09 Ответить
Мобілізація від гадьониша працює на паРашу.

Вибори(офлайн)
показать весь комментарий
02.01.2025 23:46 Ответить
ну ти і гівно
показать весь комментарий
02.01.2025 21:28 Ответить
ні, це міністерство єдності стимулює повернення українців додому
показать весь комментарий
02.01.2025 21:03 Ответить
Де ж тут "необережність", проти слідчих слід також порушувати кримінальну справу,одна та ж сама банда підарасів зеленського.
показать весь комментарий
03.01.2025 02:53 Ответить
Страница 1 из 2