21393 посетителя онлайн
32 835 632

Украина сталкивается с нехваткой человеческих ресурсов, ведь призывной возраст не составляет 18 лет, - советник Трампа Уолтц

Волтц про призовний вік в Україні

Советник избранного президента США Дональда Трампа по вопросам национальной безопасности Майк Уолтц заявил, что Украина сталкивается с серьезной нехваткой человеческих ресурсов, поскольку призывной возраст не составляет 18 лет.

Об этом американский политик сказал в интервью телеканалу ABC News, сообщает Цензор.НЕТ.

"Их призывной возраст сейчас с 26 лет (на самом деле с 25, - ред.), не с 18. Мне кажется, многие люди не понимают, что они могут привлечь сотни тысяч новых военных... Когда мы слышим о моральных трудностях и ситуации на фронте, стоит отметить, что если украинцы призывают весь мир поддержать демократию ва-банк, то и они должны действовать соответственно", - сказал советник новоизбранного президента США.

Уолтц отметил, что США хотят видеть, как Украина решает "проблемы c человеческими ресурсами на войне".

"Они, безусловно, мужественно боролись. Они, безусловно, заняли очень благородную и жесткую позицию, но нам нужно увидеть, как решается проблема нехватки живой силы", - сказал Уолтц.

Он отметил, что речь идет не только о боеприпасах или "выписывании дополнительных чеков", но и о стабилизации линии фронта.

Напомним, ранее в Госдепе заявляли, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Топ комментарии
+57
Ну так в трудових договорах простих цивільних "ухилянтів" теж нема жодного слова про військову службу...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
+42
а у сантехніка шо там про військову службу написано в контракті, клоун?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
+41
Справді, чому навчені силовики повинні воювати? Нехай тракторист Микола воює, у нього в контракті є пункт про військову службу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 7
Ned Stark, а ти хоча коли служив в армії, що такі тези ТОЛКАЄШ?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:29 Ответить
Над моим домом их за войну полсотни пролетело и штук пять ракет,в позапрошлую субботу одного шахеда сбили прямо над селом хорошо что он еще пару километров падал..
показать весь комментарий
12.01.2025 18:29 Ответить
Може, хтось вже категорично відмовився мобілізувати "мусора бики 30+ 40+ при броні" і офіційно повідомив про це США?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:29 Ответить
Хай ідуть в дупу зі своїми порадами. Молодь не смійте чіпати!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:29 Ответить
а за 155-ту він не казав? чи ти ігноруєш ці факти?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:30 Ответить
Більшість Томагавків вироблено в 80-і роки. А термін зберігання ракет 10-15 років. Невідомо скільки з усіх вироблених Томагавків зараз в строю. З ними буде як з ATACMS, які модернізують по кілька штук і відправляють Україні. А вони ********* Томагавків.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:30 Ответить
А ти не хочеш своєю дупою стати в оборону, чи вона в тебе не така міцна як у савченко?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:30 Ответить
якого озброєння вистачає? танків? літаків?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:31 Ответить
Запитай Кучму, та інших, де вони армію діли, що зробили за 30 років незалежності. А ті кого ви пропонуєте, битися не будуть, зразу здадуться в полон, то сміття…
показать весь комментарий
12.01.2025 18:31 Ответить
гітлер мобілізовував і гітлерюгенд з 12 років. То й що ? Це правильно ? Це врятувало ? В США 16 вересня 1940 року перший призов на військову службу у мирний час за всю історію США був схвалений Конгресом, хоча призивали в армію тільки на один рік. 7 серпня 1941 року з перевагою в один голос Конгрес збільшив термін служби. На 7 грудня 1941 року в армії служило 1 685 403 особи. (чесно, не знаю їх вікові категорії, але чув що всі вони були або добровольці, або йшли по лотереї). Загалом близько 11 мільйонів американців взяло участь в різних армійських операціях.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:31 Ответить
Ракети і літаки Кучма продав за газ, а потім той газ розікрали близькі до нього олігархи
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
Молодь все одно буде воювати. Якщо не зараз в українській армії, то значить потім в кацапській.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
************, а ти себе серед цих, тобою перерахованих, часом не бачиш?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
Хіба ж ми садісти? Я про відосики
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
Ні, я зараз прямо сказав, що ти серло
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
Артилерії, дронів, танки там теж є, але вони зараз погоди вже не роблять
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
в таких як ти після того як попадають на кмб гонор та смайлики швидко закінчуються… все ще попереду…
показать весь комментарий
12.01.2025 18:33 Ответить
30+ менше хочуть жити ніж 18ти річні?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:33 Ответить
Зараз оце йшов по вулиці, проходжу офіс місцевого відділення дбр, бачу на другому поверсі горить світло (вечір неділі на секундочку), якесь бухе тіло, стоїть курить у вікно і плює прям з вікна на вулицю, ледь в мене не попав. Ото ДБР працює, на повну котушку))
показать весь комментарий
12.01.2025 18:33 Ответить
Дайте, кажу, атомну бомбу, піду воювати...не дають.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:33 Ответить
Радикальне рішення по зменшенню дефіциту пенсійного фонду.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:34 Ответить
Яка оцінка в школі з історії була? В історії НЕ БУЛО війн, яких перемагали армії, середній вік яких був 40+ років, як у нас (у нас 42 чи 43)...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:34 Ответить
Гадаю, що один чи два роки - це не вік дитини, яка буде на Хрещатику рух блокувати ! Це хоч ясно ? !
показать весь комментарий
12.01.2025 18:34 Ответить
якщо ти мені попадешся, я тебе застрелю, та й все. і дійсно, твій гонор пропаде.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:34 Ответить
в Верховну Раду восени на розгляд надали закон на зниження призовного віку аж на ТРИ роки, тобто до 57. І він досі не на розгяді.
До речі, в СРСР та Україні до квітня 2014 року призовний вік був для рядових - 40 років, для сержантів і старшин до 45 років
показать весь комментарий
12.01.2025 18:35 Ответить
Ukraine's age statistics in the military are so unique that Waltz is having a really hard time understanding the feasibility of effective operations with a soldier average age approaching 50.

The age limits to join the US military for enlisted personnel are:

Marine Corps: 17 - 28;
Army: 17 - 35;
Navy: 17 - 41;
Coast Guard: 17 - 41;
Air Force: 17 - 42.

About 87% of new recruits are between the ages of 18 and 24. The Marine Corps has the highest percentage of 17- and 18-year-old recruits, at 48%.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:35 Ответить
Я історик за фахом. Назвеш мені хоча б одну війну, де середній вік армії був 43 роки, як у нас зараз?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:35 Ответить
100% дебил. йому наразі більше 70 років, з розуму вижив
показать весь комментарий
12.01.2025 18:36 Ответить
Без зброї, головне авіації, ракет та змін в управлінні як підрозділів так і їх забезпечення ніх... не перемогти орків, навіть якщо всіх мобілізувати, у них людського ресурсу мінімум в 3 рази більше.

Приклад друга світова є багато операцій де у совка було більше живої сили та ж оборона Києва, міліонна армія захищала, але це нічого не дало, тому що у німців була краща підготовка, більш злагоджене управління і значна перевага в авіації
показать весь комментарий
12.01.2025 18:36 Ответить
Озброєння ніколи не буде вистачать, на те і війна. Але тоц же Бутусов каже, що більше всього не вистача бійців. Перш за все до війська треба мобілізувати тих, хто фізично спроможний робити це краще. Якщо ти цього не розумієш, значить ти з тих патентованих 73%
показать весь комментарий
12.01.2025 18:36 Ответить
Штати не програють бо баба з возу кобилі легше.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:37 Ответить
ще й які !
показать весь комментарий
12.01.2025 18:37 Ответить
Памперс зміни, бо вже обстілявся...жидким
показать весь комментарий
12.01.2025 18:37 Ответить
Так малоліток у гітлерюгенд і стариків у фольксштурм (45+) почали мобілізовувати лише в 1945 - коли вже не було призовників віком 18-45.
Тобто спочатку все ж таки мобілізували всіх у віці 18-45!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:38 Ответить
може ми різних Бутусових слухаємо? я наприклад слухаю Бутусова з цензора, а ти з наутілуса слухаєш?

Він каже що людей вистачає.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:38 Ответить
Я служив в армії. І не в одному "генштабі". Тому впевнено кажу, що нєдорослєй для протирання штанів в армії не потрібно ! Голосування тут ні до чого, як і твій тупий ком. Бо ворог - це кацапи, а не якийсь там хАхол з прапором для розпізнання. Вишиванка - це не патріотизм. А одяг українця.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:39 Ответить
Ви якусь фуйню написали. Де у окопах ви бачили хилянтів?
А мусара перши ухілянти.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:39 Ответить
Та й у 2014-2016 по мобілізації старше 45 переважно офіцерів призивали (і не лейтенантів після воєнки в універі, а майорів чи полковників).
показать весь комментарий
12.01.2025 18:39 Ответить
тобто ти воювати не хочеш, чекаєш бурятів. я зрозумів.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:39 Ответить
Якщо мужики від 25 до 60 не можуть заповнити війська, то навряд чи це вийде у 18-24-річних яких і так зовсім мало. Стане більше ухилянтів і все.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:39 Ответить
То де там про кольт біля скроні укрпрезидента?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:39 Ответить
видно що ти диванне, бо смайлики не пропали
показать весь комментарий
12.01.2025 18:40 Ответить
Ти з якого штату, воєн?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:41 Ответить
А куди ділися, наприклад, десятки новеньких МіГ-29, Су-25 і Су-27, які поступили в Україну у 80-х? Це не стратегічна авіація, вони не несли ядерні ракети і їх ніхто не різав на метал!
Чому не добудували крейсер "Україна" (близнюк крейсера мацква), який І ДОСІ стоїть у Миколаєві?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:41 Ответить
Партнери супер. Влада у нас ГІВНО.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:42 Ответить
у нас не 42 чи 43 роки. таких більшість. у нас мобілізовують до 59 років включно. якщо людина має водійське посвідчення та стаж водіння більше десяти років то таких беруть навіть якщо людині 59 років та шість місяців. тобто, до демобілізації за віком залишається півроку і людину все одно мобілізовують
показать весь комментарий
12.01.2025 18:42 Ответить
Зараз в школах хлопців 16-17 років майже не має. Вгадайте де вони?)) Призов з 18 років дасть ефект на 7-9 місяців, а далі що 14? Вже одна країна так воювала з 12призивали хлопців, як результат -90% чоловічого населення та - 45% території., якщо що то це Парагвай. Війну м'ясо на м"ясо виграє той в кого більше м"яса. В нашому випадку є два віріанти : 1.За нас хтось впишеться і допоможе м"ясом, ресурсами. 2. це х..ювий варіант, але це проблеми вже будуть західних сусідів((
показать весь комментарий
12.01.2025 18:43 Ответить
Я прочитав всі твої коми. Тому питаю, а що історики мають броню від війни ? І друге, чим відрізняються 18-річний від 23-річного ? Краще займись іншою справою, а не вивчай статистику. Якщо .....
показать весь комментарий
12.01.2025 18:43 Ответить
В другу світову в ссср критичний мобілызаційний вік до грудня 1942 року становив 43 роки!Підняли вік до 55и! це було пов!язано з величезними втратами та мільойнами зрадників та ухилянтів що здавались в полон!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:43 Ответить
а де навчені силовики ділись?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:43 Ответить
Під керівництвом зрадників і ось таких перемогти неможливо! Нас тупо знищують не тільки орки, а оце ураїноненависне і зрадницьке шапіто!
https://x.com/i/status/1878128024723370478
показать весь комментарий
12.01.2025 18:44 Ответить
New Jersey.
І я не ВОЄН. З двoх причин:1) вік; 2) громадянство
показать весь комментарий
12.01.2025 18:44 Ответить
Воевать должны ТОЛЬКО те кто ХОЧЕТ. Остальные должны быть НАЁМНИКИ со всего мира.
Но почему то Украина НЕ хочет пригласить наёмников. Ну ладно , воюйте сами. И так же 2 года назад Ленд Лиз вам был НЕ нужен. Ждали подачек от маразматика Бидона и Саливана.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:44 Ответить
до чого це? я ж з самого початку і так про це написав. початок - це прийняття Декларації про державний суверенітет України від 16.07.1990-го року. в якій Верховна Рада УРСР чітко записала свій безядерний статус. це було ще задовго до того візиту Буша в Київ. тобто кивати зараз на американців, що це саме вони відібрали в України ядерну зброю, як це робить той імбецил "ген" (кацапський троль або просто корисний довбо ***) та ще й посилати Америку нах - це не заява українця, а заява прокацапського виб лядка, щоб посварити українців з американцями..
показать весь комментарий
12.01.2025 18:44 Ответить
Да и ща вас, кацапов, они не сильно переживают
показать весь комментарий
12.01.2025 18:45 Ответить
Пусть эти ******** "советники Трампа" посмотрят что они в Сша сделали с "людским ресурсом". Одни БОМЖИ И ОБДОЛБАННЫЕ "ПУШЕРЫ". Везде грязь и СРАНЬ! И толпы наркош. Посмотрите на Филадельфию. На Детройт!" На Сан-Франциско. Прямо на тротуарах ПУШЕРЫ валяются. Зато "советники Трама нам запрещают ковырятся в носу"
показать весь комментарий
12.01.2025 18:45 Ответить
посмотри- сколько поддержало меня в том что. ты дебил- делай выводы и не влезай туда- где ты ноль
показать весь комментарий
12.01.2025 18:45 Ответить
18-річний від 23-річного нічим не відрізняється, але і 18-річний і 23-річний ДУЖЕ відрізняються від 45-річного чи 50-річного!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:45 Ответить
Ukraine's elderly military personnel can boast at least their effective operations in Kharkiv, Kherson, Kursk regions, etc.

Can you give one single example of a similar operation carried out by the US youngsters?

The latest one was probably the glorious retreat from Afghanistan, wasn't it?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:46 Ответить
В Конституции есть.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:47 Ответить
Що це за мокшанська говірка болгарського суржику? Від ростовського обозу відстав, буряте калічний? Буває. Біжи, млинціа з лопати поїж, поки не охололо. ))
показать весь комментарий
12.01.2025 18:47 Ответить
Ніхто за нас не впишеться. Це вже всі розуміють.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:47 Ответить
Якщо американський "трамбон" збирався закінчити війну за 24 години.то цей.куплений куйлом американський негідник,має дати чітке пояснення .для чого йому потрібно сотні тисяч молодих українців для знищення рашистом, позаяк війскової допомоги (зброї )"ва-банк" від США ,країн НАТО І ЄС" за три роки війни в Україні , для знищення світового терориста немає і не не було ???
показать весь комментарий
12.01.2025 18:47 Ответить
Сумніваюся що якби був Лендліз прислали б 300 Абрамсів замість 30. Америка вчасно одумалася. Лендліз закінчився б дуже швидко. У США немає зайвої зброї для такої війни.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:49 Ответить
Щоб виконати свою обіцянку про «негайний мир», Трампу доведеться якимось чином переконати Україну змиритися з поразкою, пише The New York Times.

Експерти видання вважають, що Трамп загрузне в "поганих" угодах, у тому числі щодо Ірану та України.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:50 Ответить
Не было ни одной войны в истории человечества, в которой не воевали с 18 до 25 лет.
Иностранцы в шоке, как можно воевать, если самые боеспособные воины не воюют.
Отправка на фронт старых и больных и запрет мобилизации молодых и здоровых - это сдача Украины врагу!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:51 Ответить
Там де ділася ЯЗ, військові вузи кращі в срср, літаки, танки, ЗРК, все там , з Будапештським меморандумом, на гвіздочку висить…
показать весь комментарий
12.01.2025 18:51 Ответить
Indeed, why would Ukraine need help from these pathetic losers who also disarmed it?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:51 Ответить
ти це зараз серйозно таке ляпнув?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:51 Ответить
Софія, я вам дуже вдячний за цю статтю.
В принцпі все це було відомо, але не так систематизовано. Лише тупі хомячки могли волати що ми самі все віддали, але тут добре рокладено, що відбувалося. Після цієї статті боюся я став ненавидіти англію і сша ще більше, бо я не знав багатьох фактів, що тут наведені. Не знав і про тетечер "що її країна не має дипломатичних відносин із Каліфорнією", і про клінтона про "самогубний націоналізм".
Хай горять у пеклі разом з кацапами. Потвори.
Дякую ще раз!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:52 Ответить
Заява людини з команди Трампа, яка повинна зупинити війну виглядає дивно. Може слова вирвані з контексту.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:53 Ответить
а на кого щороку витрачають мільярди доларів з бюджету на з.п. і спецпенсії?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:54 Ответить
кацапський троль або просто корисний довбо ***
Тобі освіта заважає перечитати статтю і зробити висновки??? хоча в принципі з твоїми розумовими здібностями це недивно. Імбецили не можуть як правило осягнути текст і смисл що написаний в ньому. Так що лікуйся.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:55 Ответить
Вірно!! Тоді варіант 2 залишається. Нехай "сусіди" напрягаються, ми вже заплатили дуже велику ціну. Потрібно в шахмати грати , а не в шашки.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:55 Ответить
Дупоголового зеленого їблана, який роздивлявся мир в очку, поки знищував ракетну прграму і розминовував Чонгар, не пенсіонери обирали.
А на фронті зараз хто ким прикривається, обісранцю? Отож бо. Краще тобі не розтуляти свою дурну пельку.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:55 Ответить
і твоїм вподобайкам, гнида
показать весь комментарий
12.01.2025 18:55 Ответить
Трампісти, яким ще не передали владу, вже вигадують причини, чому Україні непотрібно допомогати (на їх совісті багато тисяч загиблих захисників України, коли їх диригент Трамп більш ніж на півроку заблокував у Конгресі допомогу українцям у відбитті агресії Московщини)
показать весь комментарий
12.01.2025 18:55 Ответить
не чути як воюють діти депутатів, міністрів, прокурорів та інших можновладців.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:56 Ответить
почитай статтю наведену нижче. Бо твої спогади мало кому цікаві.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:56 Ответить
Чому не євреїв?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:58 Ответить
Так яке утворення, а?))
показать весь комментарий
12.01.2025 18:59 Ответить
на тебе ще й євреї нападають? ну тоді ти чекаєш бурятів і євреїв.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:00 Ответить
то тобі лікуватися потрібно, дятле... візит Буша в Київ, шантаж Клінтона і все інше були уже ПІСЛЯ того як Україна прийняла Декларацію про державний суверенітет, в якій прописала чітко своє прагнення до безядерного статусу. якби цього не було прописано у декларації, то тоді ти зараз міг би накидувати своєм гімно тут на вентилятор...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:00 Ответить
приклад: мене особисто призвали до Радянської армії в 18 років, через півроку після учебки я вже був на війні, тобто в Афганістані. Афганістан пройшло сто п'ятдесят п'ять тисяч Українців, більше ста тисяч призовники після 18 років, інші офіцери та прапорщики від 22 до 37 років. А тепер тобі на розсуд: 18 річний юнак, який іде в рейд в Афганістані несе на собі - спальник, їжа (консерви, хліб та інше. замало візьмеш здохнеш від голодухи), вода (з ариків пити не можна було) теж треба на спеці багато, особиста зброя, гранати чим більше тим краще, бронік, каска, набої в магазинах та розсипом по всіх кишенях, теж чим більше тим краще. Якщо ідуть минометники то міни розшаровують на весь підрозділ і отримаєш в руки міну до всього того шо маєш, якщо кулеметники з ДШК то додаткові набої для кулемета. І це влітку. Взимку все те саме але ще зимовий одяг на додачу. І з таким вантажем можна пхатися декілька діб поки не зустрінеш ворога. Постійно в русі. А коли людині 50+? Скільки метрів ця людина з таким вантажем пройде по багнюці, каміннях, калюжах та інш.? А треба ще воювати, вижити.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:01 Ответить
Ти вже зберіг свій генофонд? Якими справками?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:02 Ответить
Сперечайся з тими, хто не в "темі". Насамперед я не хочу бачити "молоде м'ясо та соплі". А потім сльози матерів. Я спілкувався з нєдорослями у польових умовах, а ти ? Висновок мій такий. Краще мобілізувати маму чим того, хто без мами кроку не зробить у самостійному плаванні. Нехай спочатку навчиться "плавати". 2-4 роки це достатньо чи не так ? У житті нєдорослі дуже впевнено спілкуються з пивом, горілкою і дівчатами їх віку. НЕ БІЛЬШЕ.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:02 Ответить
Страница 2 из 7