21393 посетителя онлайн
32 835 632

Украина сталкивается с нехваткой человеческих ресурсов, ведь призывной возраст не составляет 18 лет, - советник Трампа Уолтц

Волтц про призовний вік в Україні

Советник избранного президента США Дональда Трампа по вопросам национальной безопасности Майк Уолтц заявил, что Украина сталкивается с серьезной нехваткой человеческих ресурсов, поскольку призывной возраст не составляет 18 лет.

Об этом американский политик сказал в интервью телеканалу ABC News, сообщает Цензор.НЕТ.

"Их призывной возраст сейчас с 26 лет (на самом деле с 25, - ред.), не с 18. Мне кажется, многие люди не понимают, что они могут привлечь сотни тысяч новых военных... Когда мы слышим о моральных трудностях и ситуации на фронте, стоит отметить, что если украинцы призывают весь мир поддержать демократию ва-банк, то и они должны действовать соответственно", - сказал советник новоизбранного президента США.

Уолтц отметил, что США хотят видеть, как Украина решает "проблемы c человеческими ресурсами на войне".

"Они, безусловно, мужественно боролись. Они, безусловно, заняли очень благородную и жесткую позицию, но нам нужно увидеть, как решается проблема нехватки живой силы", - сказал Уолтц.

Он отметил, что речь идет не только о боеприпасах или "выписывании дополнительных чеков", но и о стабилизации линии фронта.

Напомним, ранее в Госдепе заявляли, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Топ комментарии
+57
Ну так в трудових договорах простих цивільних "ухилянтів" теж нема жодного слова про військову службу...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
+42
а у сантехніка шо там про військову службу написано в контракті, клоун?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
+41
Справді, чому навчені силовики повинні воювати? Нехай тракторист Микола воює, у нього в контракті є пункт про військову службу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 7
агласіті п.жалуста вєсь спісак...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:02 Ответить
Do not mix up the topics, please.

Any example of a successful operation by US ********* with rifles in the trenches?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:04 Ответить
Вообще Уолц знает численность население Украины и Раши параши? + КНДР бонус кацапам, нужны незамедлительные поставки оружия самолеты танки . Из этого перечисленного в большей части санкций , арифметик куев, так хочется написать Шо серьезно , а мы и не знали... Начались зажимы с поставками оружия, ссылаясь не хватку людских жизней ,принуждая к капитуляции..
показать весь комментарий
12.01.2025 19:06 Ответить
We don't need help. We need to return what was taken or stolen from us. Is this an unfair demand?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:06 Ответить
Gen:"Після цієї статті боюся я став ненавидіти англію і сша ще більше"

Gen, я радий, що ти прозрів і став ненавидіти США та Англію ще більше. Основне, щоби не згасла твоя любов до Кацапії, яка в ці 90-ті роки бурно розквітала в Укрaїні. Я згоден з тобою, це піндоси-америкоси хирачать градами по Україні, а братішки-кацапи невині, їх просто піндоси підставили.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:06 Ответить
за найманців ви платити будете? ви в курсі скільки то коштує? не пишіть маячню
показать весь комментарий
12.01.2025 19:07 Ответить
ну тоді так .. відводимо максималько швидко всіх кого можна ..підрив Запоріжської АС

відновлення ЯЗ..

теж непоганий такий собі ва-банк
показать весь комментарий
12.01.2025 19:07 Ответить
парагвайський сценарій. якщо хтось не в курсі, то в кінці війни, в парагваї на всю країну залишилося 28 тис чоловіків, це на всю країну ! довоювалися,,,
показать весь комментарий
12.01.2025 19:08 Ответить
Ти про суддів та прокурорів інвалідів, ментів? Чого дурника ліпиш? Так не будуть вони битися, як ви не зрозумієте, такі якщо і попадають на передок якимось дивом , то вони там безпорадні, забʼється в куток обісцяне і сидить, не може навіть магазина набоями набити, ото таких кацапи виводять з підвалів без супротиву, розстрілюють. А військових немає давно, ті що залишились ім по 55+. Для навчання, на F-16 беруть не старших за 30 років, і тих немає, доводиться молодь навчати з нуля. А ви все в ілюзіях перебуваєте, прості рішення шукаєте…
показать весь комментарий
12.01.2025 19:08 Ответить
ти воювати збираєшся, диванне?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:08 Ответить
Яких, ****, людських ресурсів, *****? Тих, що неукомплектовані сидять?
Ракет далекобійних не вистачає, літаків не вистачає, вашого ******** дозволу бити по території раші не вистачає. Чи ***** з лопатами на Москву мають йти?
*****, ну як тут ***** не повірити, що це плановане винищення української нації на пару з рашою та заходом?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:09 Ответить
я розумію що твоя ступінь імбецильності не дає тобі осягнути написаний текст. Там чітко вказано, чому Україна була вимушена це зробити, і не зробила просто так. На жаль твоє захворювання вилікувати неможливо, тому до побачення.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:09 Ответить
я їх точно захищати не буду. якщо вони не хочуть - здохнуть після приходу кацапів.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:09 Ответить
Дивіться, у нас 90% молоді в універсах навчається, тому навіть якщо опустити призивний вік до 18 років, то все одно з 18 не братимуть, а братимуть з 22-23 - як універ закінчать...
Плюс, на строкову службу ж ЗАВЖДИ призивали з 18. Але це ж не значить, що строковик зразу на передок піде. Тих, кого призвали в 2021, у 2022 на фронт не слали ж (але й довго не демобілізовували) - вони на тилових посадах були...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:10 Ответить
А ти?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:11 Ответить
за кацапію і так все ясно, не треба пересмикувати. Ця стаття показує що дії сша і англії призвели до геноциду України. І вони також мають понести відповідальність за свої дії. Як і кацапи.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:11 Ответить
No such examples. The US lost all the wars and is the world's laughing stock. The US would do good to follow Ukraine's example and raise its age limits in the military by 20 years at least. It's just Waltz is a bit slow, he does not get it, but he'll get there eventually.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:11 Ответить
Ну може посил був - або повноцінна мобілізація, або якщо не хочете з 18 призивати, то ідіть таки на перемовини...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:12 Ответить
Значної переваги в авіації не було навіть під час київської операції, можливо її не було на тей момент взагалі. Підготовка у вермахта завжди була краща. Злагодженість була просто незрівняна з червоною армією, бо червона армія була повністю демотивована та деморалізована. Ніхто не хотів воювати за фашистський комуністичний режим.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:14 Ответить
Дивіться, я не можу зрозуміти простого факту. Чому мобілізують офіцерів запасу, які в 90-х чи 2000-х воєнку в універі закінчили і навіть в учебці не побували (тоді не возили, бо гроші на це не виділяли), зате не чіпають офіцерів запасу такого ж віку, які 20 чи 25 років прослужили в ЗСУ і в 45 років на пенсію вийшли?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:15 Ответить
В Україні менше мільйона чоловіків з 18-до 25.Народжуваність в кілька разів менше за смертність.На вулицях тисячі тцк і чоловіків в спортивних штанях,які їм допомагають бусифікувати.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:15 Ответить
Якби у нас було стільки нафти як у Кувейту, US FORCES вже б давно захищали демократію під Харковом.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:15 Ответить
В інтерв'ю BBC Кулеба сказав що насилу умовив свого 18-річного сина не йти на війну і продовжити навчання в університеті. Що його син був би єдиний хто радий зниженню мобілізації до 18 років.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:15 Ответить
я 1965 року народження. тобто, мені в цьому році 60 років. і після Афганської війни я інвалід 3ї групи, по пораненню але з кінцівками. у мене питали в ТЦК чи маю я сили воювати. саме питали! я відмовився бо старий і немає сил. Можеш кинути в мене каменюку!
показать весь комментарий
12.01.2025 19:16 Ответить
що була вимушена зробити Україна? прописати у Декларації безядерний статус?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:16 Ответить
Ця стаття показує що дії сша і англії призвели до геноциду України.

Ого. Це щось новеньке в "новітній історії України". Я в Америці з 1990-го, і як я прошляпив американський геноцид проти українського народу.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:16 Ответить
1. я вже написав свій план. перечитай коменти.
2. а ти за себе відповідай, а не "атикай", слизняк
показать весь комментарий
12.01.2025 19:17 Ответить
Пояснювали, що у них звання від майора і вище, а посад не має. Хоча знаю одного передпенсійного віку, капітан здається, мобілізували в 2023
показать весь комментарий
12.01.2025 19:19 Ответить
В раз менше артилерії.Авіації ще менше.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:19 Ответить
Он прав.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:20 Ответить
Вибачаюсь. Військовий пенсіонер, а по віку нормальних громадян 55+
показать весь комментарий
12.01.2025 19:20 Ответить
Згоден. Проте якщо Закон буде для 18 - річних, то це буде в житті. А пошлють не пошлють - це вилами писано. Якесь ВИСЛУЖАЙЛО обов'язково закриє дірку, якщо його кар'єрі буде заважати наступ ворога. У кацапів саме так у Курську й відбулось. А наші кар'єристи з іншого ... м'яса ?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:21 Ответить
я на війні по призову був у 18 років. так шо твої слова не до мене
показать весь комментарий
12.01.2025 19:21 Ответить
Вже не раз в навчальних центрах билися.Яке кмб? Кому,дорослим дядькам?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:21 Ответить
готуйся. Я за позов проти 3х країн: росії, сша і англії
дії цих країн мали страшні наслідки, кожна з них має відповісти.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:21 Ответить
для Гітлера то була агонія. не більше того
показать весь комментарий
12.01.2025 19:22 Ответить
3-тя група інвалідності - це не інвалідність. 3-тю групу можна отримаи після інфаркту і жити ще 50 років після цього. Так що, відочивай друже.

у мене питали в ТЦК чи маю я сили воювати.
Та це запитання таке, як в поліції злодія питають, чи він крав сумку. Яку відповідь слід очікувати?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:23 Ответить
І? Порахуйте тоді скільки в них ще мобресурсу.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:23 Ответить
Не сподівайся, і якщо Трупін буде далі гнати штурмовиків на Донбасі захоплювати українські землі, то будуть вже не батальони чи полки, а бригади дроноводів, тоді "вторая армия мира" буде на день втрачати не 1-2 тисячі м'яса, а 10-20. Для України капітуляція неможлива, вона означає знищення українського етносу. А Х-уйло біологічно смертний, якщо москалі хочуть вмирати, поки він не здохне, що ж, нехай чекають.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:23 Ответить
Ну зараз же студентів у віці 25 чи 27 років (якщо в них це перша вища) чи там аспірантів ніхто не мобілізовує. Ну є одиничні випадки хіба...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:24 Ответить
Я втручаюсь. Вибачте. Порада для іншомовних похилого віку. НЕ ТРЕБА НАС ВЧИТИ ! Без грубощів. У нас своїх ГопМенеджерів до несхочу ! Мовчання - золото !
показать весь комментарий
12.01.2025 19:24 Ответить
Томагавки постійно виготовляються і обслуговуються.Томагавки майже,на всіх кораблях стоять і на підводних човнах.Навіть чотири стратегічні підводні човни Огайо,переробили під Томагавки.

Томагавки зараз випускаються.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:24 Ответить
Читав твій план...надто потужний...ніасілю...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:24 Ответить
А чому саме з 21?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:25 Ответить
Томагавк,це високоточна крилата ракета,стратегічного призначення.А ATACMS,це оперативно тактична балістична ракета.Зовсім різні.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:26 Ответить
" а ми з тобою повоюємо." - це цитата з мого плану, я тобі вище відповідав. ну що й треба було довести, що ти ждун бурятський.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:26 Ответить
мені шкода чи ви не в змозі осягнути написаний текст. Чалий пояснює, чому це внесли і як з цим потім боролися.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:26 Ответить
Відповідять. Відповідять. Не сумнівайся. Основне грамотно позов склади. Нажаль не знаю жодного адвоката-міжнародника, щоби тобі порадити.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:26 Ответить
ПОТРІБНІ воїни. А не каліки та хлопці. Воїном не кожен може стати. Проте якщо не став воїном - то це ганьба !
показать весь комментарий
12.01.2025 19:27 Ответить
На цьому ж ресурсів в розділі резонанс почитайте інтерв'ю військовий - майже всі вони в **** від проваленої мобілізації. У кав'ярнях, пивних, а особливо в спортклубах валом накачаних та піднянутих піплів чоловічого роду в самому розквіті сил в віці до 35 років, яких чомусь не мобілізують. В селах всіх кого можна, вже позачищали, вже в містах по дворах та закутках їздять, а спортзали, ресторани, нічні клуби чомусь не відвідують представники ТЦК.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:27 Ответить
Не знаю про що ви взагалі, чи ви рахувати не вмієте, чи спеціально тут намагаєтесь влаштувати балаган. Якщо йому в 2000м. Було 45 років, то скільки йому зараз? Яка кількість арміі була після скорочень кучмівських і офіцерських посад тоді?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:28 Ответить
іноді дорослим дядькам кмб і потрібно… приземляє…. люди розуміють що вони можуть фізично а не словесно….
показать весь комментарий
12.01.2025 19:28 Ответить
А на вулицях величезна кількість тцк і хлопців в спортивному одязі,які їм допомагають.До них є якісь притензії.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:29 Ответить
якось буде. Чи прилетить іншим шляхом.
Бог действует таинственными путями, сегодня так же, как Он делал это в прошлом.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:29 Ответить
Життя прожили.Кмб ні до чого.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:30 Ответить
З 21 дозволяють пити ... горілку. Серйозно, зі свого досвіду. Офіцерського. Молода людина десь попрацювала, поштовхалась у спільноті подалі від цицьки мами, навчилась якихось навичок. Це не стосується "маминьких синочків" - їм і в 30 буде всЬо важко.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:31 Ответить
Просто американский эсэтблишмент " жаба давит" что они Америку в ГЕТТО превратили а в других странах такого нет. Вот они и хотят что б и другие страны в такое же ГЕТТО превратились как и США. Согласитесь что лучше жить в какой нить деревне в Украине чем в Филадельфии например в районе Kensington. ТАМ ПРОСТО АДОВОЕ ДНИЩЩЕ
показать весь комментарий
12.01.2025 19:33 Ответить
А в 2023 звільнили в запас, а через 6 місяців всіх мобілізували, бо строкову службу служили. Агов, захисники генофонду, а чого 21 річних не захищаєте? А офіцери, яких в 20 років в 2022 випустили? Вони якісь не такі, їх не жалко?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:34 Ответить
Перш за все треба мобілізувати тих, хто вказує, кого слід мобілізувати
показать весь комментарий
12.01.2025 19:34 Ответить
Чому 45 років у 2000? Ви неправильно зрозуміли. Хтось у 90-х чи 2000-х був студентом і ходив на воєнку. А хтось у 90-х чи 2000-х був молодим у ЗСУ, прослужив 20 років і ПОТІМ (не в 2000 році, а значно пізніше) вийшов на пенсію у віці 45 років. Зараз обом, наприклад, 50-55 років, але випускника воєнки легко мобілізують, а професійного офіцера - не поспішають призивати. Так зрозуміліше?
Ось підтвердження моїх слів від представниці влади:
https://portal.lviv.ua/news/2024/02/10/v-ukraini-ne-sluzhat-156-tysiach-vijskovykh-pensioneriv-iakym-nemaie-60-rokiv
показать весь комментарий
12.01.2025 19:36 Ответить
Прям так і бачу, як 30-и річний поліцейський крутить 18-ти річного бо підготовлений дядько-поліціянт не є ефективним на війні.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:36 Ответить
Порада для іншомовних похилого віку.
Ну, якщо це порада до іншомовних, то це не до мене. Я ж не іншомовний. Я ж пишу укрїнською, а значить і розмовляю нею. Чи у вашому розумінні людина, яка володіє ще англійською, то вже іншомовний. Іншомові - це у вас, в Україні, які понад 30 років "какають" і "дакають". Я іноземець, а не іншомовний, а точніше український американець.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:36 Ответить
Та ти вже зі мною воюєш...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:36 Ответить
Они в шоке, что не один их прогноз не случился
и тем более в шоке, что при недостатке оружия, впечатляющие результаты,
которых не возможно достичь по стандартам НАТО
показать весь комментарий
12.01.2025 19:36 Ответить
Він бреше
Тому що для його сина, не потрібен закон про зменшення віку
Він може добровільно підписати контракт з 18 років
показать весь комментарий
12.01.2025 19:38 Ответить
Ти основне більше цитат з кацапських веб-сторінок набери. Буде ще крутіше.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:39 Ответить
Ну скажите как тут можно жить ? Среди этих пушеров вечно обдолбленных
https://www.youtube.com/watch?v=m18RcQmKAsY
показать весь комментарий
12.01.2025 19:39 Ответить
Треба більше український інтернет використовувати. Дізнаєтесь стільки всякої маячні.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:39 Ответить
є яких кмб врятувало від того життя…

не треба боятися….
показать весь комментарий
12.01.2025 19:40 Ответить
Мобілізовувати потрібно, починаючи з 21 року і до 50, хто придатний за станом здоровья. Але всіх без виключень.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:41 Ответить
тільки твої діти воювати будуть. Більшість батьків вивозить дітей звідси, щоб націю не знищили такі кончені як ти.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:42 Ответить
самі внесли. ніхто не змушував Україну, тоді ще у складі сирисири вносити щось там у Декларацію про суверенітет. Декларацію про державний суверенітет приймала Верховна Рада. тект цієї декларації ніхто Україні не диктував і не нав'язував.. депутати самі прийняли. і там чітко прописали свій безядерний статус у майбутньому. і зробили вони це не лише з огляду на те, щоб потім незалежність України визнали у світі, а ще й огляду на те, що недавно в Україні ****** Чорнобиль і тому Україна не хотіла себе пов'язувати із ядеркою. і не комуністи тоді внесли цей розділ про безядерний статус у Декларацію, а внесли його рухівці.. а в тебе така ******** риторика, щоб на Америку і на Британію накинути гімна побільше.... не в них корінь проблеми. корінь проблеми - це у нашій тодішній довбаній владі, яка підписала такий меморандум. такий меморандум не варто було підписувати. ти тут до статті цієї апелюєш. а там у цій сатті згадують дуже часто про Юрія Костенка. так от, перш ніж накидувати своє гімно на Америку за той будапешстський меморандум, ти спочатку послухай цього Костенка: https://www.youtube.com/watch?v=SnuEYMOn2Uo "США пропонували гроші і вступ до НАТО в обмін на ядерку. А від РФ ми не отримали нічого" - Костенко - YouTube
показать весь комментарий
12.01.2025 19:43 Ответить
а що, грошей нема? ви зараз не жартуєте?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:44 Ответить
захід давав нам три дні. так що не тринди.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:45 Ответить
ви хоч поцікавтесь біографією Волтца, перш ніж накидатись : він полковник спецназу

як аргумент для діалогу з ним, можна сказати : дивись, воює мільйон українців проти мільйону москалів - мільйон москалів це 1/30 від їхнього дієздатного населення і воює їхній мільйон за гроші, а український мільйон це 1/10 від нашого дієздатного населення і воює наш мільйон за ідею

тобто, чисельно менша нація українців здатна стримувати чисельно більшу націю москалів, тому що в українців і так більший відсоток мотивованих, яким не вистачає західної зброї

якщо зєлєнского виженуть, а новий Президент буде незаплямований, то західної зброї дадуть багато

так, тимчасово прийдеться поступитися територіями, бо США не хочуть брати участь у війні

ключове питання : які санкції знімуть з росії ? якщо Україна втратить території, а США санкції не знімуть та ще й допоможуть зброєю - то це один з реалістичних сценаріїв

других, на жаль, поки не проглядається
показать весь комментарий
12.01.2025 19:47 Ответить
Сталин мобилизовал с 18 до 50. Это помоголо. Если бы не мобилизовали с 18 до 27, то есть большие сомнения, выиграли что бы войну.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:48 Ответить
Чи не ви писали сценарії про Голоборотько?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:48 Ответить
ні. воювати повинні тільки ті, хто хочуть. немотивовані воїни - не воїни, а легка мішень для ворога
показать весь комментарий
12.01.2025 19:48 Ответить
Та потомучто по закону, все кто относится к силовым ведомоствам, первый должен быть мобнут. Если полиция не силовое, тогда они не имеют права применять силу против гражданского населения
показать весь комментарий
12.01.2025 19:48 Ответить
Без образ. Українські американці - це не справжні українці. Чи не так ? Ви ж не можете бути ******** чоловіком десь за горами й лісами все життя ? Поради військовим можуть надавати військові. Поради вченим тільки вчені. Українцям - справжні українці. У горі й нещастях. Ви споглядаєте. З Америки. Але Америка не оголосила війну імперії Зла !!! Ви там в Америці робіть щось, щоб Україні було чим воювати. Щоб у майбутньому казати, що ви все зробили, що могли. Для своєї Батьківщини.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:48 Ответить
мені шкода чи ви не в змозі осягнути написаний текст. Так внесли, і чалий пояснює, чому це внесли і як з цим потім боролися. Так підписали, і описується як і чому підпислали, і як боролися.
Мені начхати на ваші розумові здібності, але насправді не була ситуація такою, як ви собі це уявляєте. Ніхто не дав би незалежність Україні якшо б не: 1, 2, 3пп..
З цього і виходили.
Дії не тільки кацапії, але сша і англії призвели до страшних наслідків.
І відповідальність має бути справедлива для кожної з 3х країн.
Свою ціну за помилки Україна вже заплатила.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:50 Ответить
То значить під маскву ляжемо всі. По іншому не буде. Чи може у Фєді є якісь інші ідеї?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:52 Ответить
немає. Порахуйте скільки треба платити найомникам, рекрутинг і інші речі.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:53 Ответить
Врятувало від того життя.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:53 Ответить
чому всі? молодняк виїде, нація збережеться. а ти ляжеш під бурятів.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:53 Ответить
Мій респект ВАМ. Якщо це правда. Але всі люди різні. Один у 15 років стає ВОЇНОМ, а інший до 30 з під подолу мамки не вилазить. І фактично другі переважають перших у декілька порядків.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:54 Ответить
вас там ріно-ріно чекав на іншій гілці. Пояснити вислів волтца про те що трамп закликає забути про кордони 91року.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:54 Ответить
син і хотів це зробити
показать весь комментарий
12.01.2025 19:55 Ответить
Молодняк який виїхав на навчання через декілька років буде змушений повернутись. Ніхто їх там тримати не буде. А тут вже можуть бути інші тцк, кацапські.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:55 Ответить
показать весь комментарий
12.01.2025 19:56 Ответить
є. все вже давно пораховано.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:57 Ответить
сталін - не гарний приклад. Він взагалі людей своєї країни вважав за худобу. Треба було б - то й 70 річні пішли. Війну виграли все одно. Не ми, так союзники. Тільки США наприкінці війни мали армію в 11 мільйонів штиків !
показать весь комментарий
12.01.2025 19:57 Ответить
Ukraine will draw the 18-year-olds into conscription. After this war. In between the wars. Just like the US does.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:57 Ответить
давайте без цієї маячні про заплямованого президента, бо всім зрозуміло що не в ньому спарва, а в сша і їх інтересах. У них немає тут інтересу. Був, коли роззброювали, а тепер віддайте москалям землі. Хай горять у пеклі.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:58 Ответить
Ти гадаєш, що там так прсто зачепитись? Спробуй. Тим більше що вони там будуть як студенти а не як біженці.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:59 Ответить
На війну дітей до 25-ти не можна, а погратися в танчики "World of Tanks", погоцати в нічному клубі, і познімати легалізовану порнушку для "Only Fans" можна.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:59 Ответить
Є такий момент . . . Але зєлєнского треба виганяти, бо він послаблює українські переговорні позиції.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:59 Ответить
Страница 3 из 7