19837 посетителей онлайн
32 837 632

Украина сталкивается с нехваткой человеческих ресурсов, ведь призывной возраст не составляет 18 лет, - советник Трампа Уолтц

Волтц про призовний вік в Україні

Советник избранного президента США Дональда Трампа по вопросам национальной безопасности Майк Уолтц заявил, что Украина сталкивается с серьезной нехваткой человеческих ресурсов, поскольку призывной возраст не составляет 18 лет.

Об этом американский политик сказал в интервью телеканалу ABC News, сообщает Цензор.НЕТ.

"Их призывной возраст сейчас с 26 лет (на самом деле с 25, - ред.), не с 18. Мне кажется, многие люди не понимают, что они могут привлечь сотни тысяч новых военных... Когда мы слышим о моральных трудностях и ситуации на фронте, стоит отметить, что если украинцы призывают весь мир поддержать демократию ва-банк, то и они должны действовать соответственно", - сказал советник новоизбранного президента США.

Уолтц отметил, что США хотят видеть, как Украина решает "проблемы c человеческими ресурсами на войне".

"Они, безусловно, мужественно боролись. Они, безусловно, заняли очень благородную и жесткую позицию, но нам нужно увидеть, как решается проблема нехватки живой силы", - сказал Уолтц.

Он отметил, что речь идет не только о боеприпасах или "выписывании дополнительных чеков", но и о стабилизации линии фронта.

Напомним, ранее в Госдепе заявляли, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Топ комментарии
+57
Ну так в трудових договорах простих цивільних "ухилянтів" теж нема жодного слова про військову службу...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
+42
а у сантехніка шо там про військову службу написано в контракті, клоун?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
+41
Справді, чому навчені силовики повинні воювати? Нехай тракторист Микола воює, у нього в контракті є пункт про військову службу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 7
Что за бред Вы несёте ??? Откуда в Вашей голове эта каша про то, что войну только СССР вёл ??? Скажите это потомкам (или боковым родственникам, кто потомство родить не успел) почти полумиллиона американских солдат, погибших на фронтах Второй мировой в Европе и Азии.
Жуков почему забрасывал немцев сотнМи тысяч тел советских солдат в последние дни войны ? Чтобы СССР, а не АМЕРИКАНЦЫ первым вошёл в Берлин ! Это так там не было американских войск ?
Про высадку в Нормандии слышали ? Я уже молчу о других операциях, просто эту даже школьники знают.
показать весь комментарий
13.01.2025 09:31 Ответить
У тому-то й справа, що не лише молодих, 50-річних теж беруть...
показать весь комментарий
13.01.2025 09:24 Ответить
Думав, якусь цікавішу версію розкажете...
показать весь комментарий
13.01.2025 09:23 Ответить
Військові пенсіонери - не лише офіцери, є і прапорщики...
показать весь комментарий
13.01.2025 09:23 Ответить
Я ледве вмовив свого 18-річного сина не йти воювати, а навчатися, - Кулеба

Можна сміятися
показать весь комментарий
13.01.2025 09:12 Ответить
Это ложь. В США в армию берут с 18 лет. Если бы было так, как ты пишешь. они бы подняли возраст. Но возраст везде 18 лет.
показать весь комментарий
13.01.2025 09:08 Ответить
Якщо я скажу загальновідому інформацію, що це гроші західних союзників, ви цього заперечувати не будете?
показать весь комментарий
13.01.2025 09:05 Ответить
Этто ты брехун. Покажи хоть одну войну за всю историю, где не воевали с 18 до 27 (25) лет.
Средний возраст солдат Красной армии в 1943 году составлял около 23-25 лет. В начале войны призывались мужчины в возрасте от 18 до 50 лет, однако основную массу составляли молодые люди 18-25 лет.
показать весь комментарий
13.01.2025 09:02 Ответить
Цікаві довбограї, що звинувачують американців/поляків тощо, мовляв не такі.... Є фвкт: нестача особового складу. Союзники не будуть розбираьися ухилянти/заброньовані - їм це не потрібно. Хочете допомоги - забезпечте мобілізацію, тому посил такий: не можете навести лад - понижайте планку призову... Мижтпам'ятаємо як після розпіареного опою контрнаступу лідор гундосив: нам не потрібно мобілізувати 500тис . зараз, щоб закрити провали, мобілізуємо більше...
показать весь комментарий
13.01.2025 08:55 Ответить
Видно пана по халявам,а каzaпа,ось по таких висерам!
показать весь комментарий
13.01.2025 07:44 Ответить
показать весь комментарий
13.01.2025 07:39 Ответить
Тепер реально зрозуміла ціль, хочуть перебите усе населення України молодого віку, щоб знищити українську націю!
показать весь комментарий
13.01.2025 07:19 Ответить
так ти ж і є ухилянтом. що тобі не подобається?
показать весь комментарий
13.01.2025 07:12 Ответить
то ти бурят? чи мо інша істота рашистської хведерації?
показать весь комментарий
13.01.2025 06:37 Ответить
Касапы набирают с 18 и у них население втрое больше. И за контракт за первый год платят аж до 3,6 млн руб. Да, платять. Так, что всё верно Волц сказал, это наши власти своих детишек мажорных прячут. Постоянно наблюдаю толпы пьяных мажоров и быдла до 25 лет ходят-бродят, никого не боятся. Нє, їх трогать ніззя, це ж гівнофонд нації.
показать весь комментарий
13.01.2025 06:07 Ответить
Пішов в сраку підар, мене вчили...
показать весь комментарий
13.01.2025 04:30 Ответить
Там ще проблема з коаліцією . Так що президент може розпустити парламент. Український МЗС має ПОСТІЙНО робити заяви про геноцид і російських фашистів. Не мовчати. Тому що кацапи ведуть підкопи під европейську едність . А матеріалів про знищення міст кацапами ніде нема .
показать весь комментарий
13.01.2025 03:50 Ответить
П-дишь как русня.
Средний возраст солдат Красной армии в 1943 году составлял около 23-25 лет. В начале войны призывались мужчины в возрасте от 18 до 50 лет, однако основную массу составляли молодые люди 18-25 лет. К началу 1942 года призыв в Красную Армию уже обеспечивали призывники 1923-1925 годов рождения.
показать весь комментарий
13.01.2025 03:50 Ответить
вступление в НАТО. И вообще войска стран участниц НАТО в Украине, даже в виде миротворцев.
показать весь комментарий
13.01.2025 03:32 Ответить
Ще одне лайно нафронтницьке, яке дрочить з дивану.
показать весь комментарий
13.01.2025 03:29 Ответить
А им на это наплевать, какая там в Украине мобилизация. Они тратят деньги и хотят видеть результат. Что бы им не казалось, что "не в того коня корм". Это также как здесь пишут некоторые трусливые умники, которые сбежали с Украины, но всех остальных призывают идти воевать и обзывают всячески попутно. Просто потому что они хотят читать хорошие новости с фронта и радоваться, и смеяться с кацапов. Но на вопрос, а почему ты сам не приедешь и не поможешь, патриот? Они не отвечают обычно и игнорируют.
показать весь комментарий
13.01.2025 03:28 Ответить
Тактика Трумпа - виставити для сторін умови, які вони апріорі не зможуть виконати і через силу переламати на компроміс. Для нас - умова бусифікації 18 літніх, бо вони чудово знають, що в нас з демографією. І знають, що у катастрофі на фронтах винне тупориле зелене командування, а не нестача людей. А яка тоді нездійсненна умова для *****?
показать весь комментарий
13.01.2025 03:24 Ответить
і що далі якщо не домовляться? нові вибори? і знову проголосуєте за Фіцо?
показать весь комментарий
13.01.2025 03:22 Ответить
«Уже тогда украинская политика была насквозь наполнена патриотами , которые хотя и принадлежали к разным группам, но в целом все выступали за сохранение страной ядерного арсенала.Одна из групп обьединилась вокруг генерал-майора Владимира Толубко, бывшего командующего 46-й ракетной дивизией. Ее представители были уверены, что только наличие ядерного оружия гарантирует Украине стратегическую устойчивость. Националисты в целом солидаризировались с военными, но видели ядерное оружие не просто инструментом сдерживания, а важнейшим элементом реализации внешнеполитических амбиций и объединения население на патриотических началах.

Характерно, что представители военной и политической номенклатуры опасались, что рано или поздно в России укрепятся «имперские устремления» и она попытается поглотить Украину. При этом они совершенно игнорировали, что обо всем этом думают в США и европейских странах.»

ЧТО ДУМАЮТ В США И ЕВРОПЕЙСЬКИХ СТРАНАХ ? Расхлебывают свою тупость
показать весь комментарий
13.01.2025 03:19 Ответить
Точка зору обивателя, "мов, мене окупація не зачепить", хоч може тебе і не зачепить, але мільйони вже зачепила.
Не розумієш, що Х-уйло іррацірнальна істота/ Сралін, наприклад, ,був раціональним маніяком, спочатку встановив повністю свою одноособову владу, потім взяв Україну повністю під контроль, а вже потім знищував мільйони українців, та й то, публічно це заперечувалося, проголошувалося, що український народ, разом з іншими народами всраної радянської імперії щасливо будує комунізм.
А Х-йло, настільки паталогічно ненавидить українців, що встановивши свою диктатуру, але ще не поневоливши Україну, оголосив, що ніяких українців немає, є фашисти, а він "звільняє росію".
Не для того Кабаєв розпалив найбільшу війну у світі після II WW, щоб цього разу москалі зупинялися на півдорозі, про що свідчить і їхня окупаційна політика на захоплених територіях.
Це екзистенційний конфлікт, або Х-уйло захопить Україну і знищить український народ, або зазнає у цьому поразки, і тоді почне розвалюватися від перенапруження його довбана імперія. Особисто я вірю, що Україна відіб'ється. Ти залякуєш, що Х-йло її знищить, якщо не капітулює, і розраховуєш на втому українців від опору, я ж стверджую, що орки вже б її знищили, якби капітулювала, а не героїчно захищалася. І тут немає про що сперечатися, бо це також екзистенційна незгода поглядів сторін на природу цієї війни, якою було знищене міжнародне право, що було встановлене після ІІ WW.
показать весь комментарий
13.01.2025 03:02 Ответить
28 днів на призначення спікера парламенту. Домовляються. Але після делегації сьогоднішньої до мацкви можуть не домовитись , бо багатьом не подобається зміна курса країни.

треба більше теребити Брюссель , щоб реагували .

‼️Здача інтересів України під час передачі РФ стратегічних бомбардувальників та крилатих ракет - звіт ТСК
https://www.ukrmilitary.com/2019/06/tsk-dodatok4.html
показать весь комментарий
13.01.2025 02:59 Ответить
У другій світовій американських військ теж не було. Вони допомагали срср серйозно, але не так, щоб ті здобули перемогу. Переломили хід війни не в останню чергу радянські танки Т34. Де наші танки та наші ракети?
показать весь комментарий
13.01.2025 02:53 Ответить
їх, молодих, примусов заганяли, розумнику?? чи дискримінували старших в плані недопуску???
що таке "дискримінація по признаку" тебе вчити?
показать весь комментарий
13.01.2025 02:52 Ответить
Ось що цикаво
«Крім цього, за укладеною угодою Україна передала усю документацію до ТУ-160, ТУ-95МС та до крилатих ракет повітряного базування великої дальності, ймовірно була і передана і конструкторська документація з огляду на те, що такі ракети свого часу вироблялися на території України, зокрема двигуни до них, і РФ протягом тривалого часу не мало власного виробництва, однак на сьогодні РФ налагодила виробництво короткоресурсного двоконтурного турбореактивного двигуна, який є ключовим елементом при створенні крилатих ракет цього типу.»
https://www.ukrmilitary.com/2019/06/tsk-dodatok4.html
показать весь комментарий
13.01.2025 02:52 Ответить
тобі скільки років? твоїй дочці, дружині, сестрі, внучці, племінниці???
показать весь комментарий
13.01.2025 02:51 Ответить
Нащо підривати свої АЕС? Підривати потрібно рашистські АЕС.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:50 Ответить
так він же не пропонує дурості, як ти... ханжа!!
чи ти, як той Волтц - пишеш свої "пропозиції" виходячи з нереального стану справ, ніби-то мобілізація в Україні добровільна, контрактна, справедлива, не дискримінує мужчин, не сексистсько-мізандрична???

мама твоя, сестра, дружина, дочка, внучка ... зі скількох років повинні бути мобілізовані, і піти оновити свої дані в ТЦК????
показать весь комментарий
13.01.2025 02:49 Ответить
Про людей, які просирали свою країну 30 років тупим голусуванням та терпимістю до корупції.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:48 Ответить
та то все ясно... а шо там з Фіцом?
показать весь комментарий
13.01.2025 02:46 Ответить
для жінок?????
показать весь комментарий
13.01.2025 02:46 Ответить
Що Вам сказати. Подивишся на словаків - ті теж нерозумні, поляки теж не дуже розумні, угорці - ті взагалі нерозумні. Так що розумних ще спробуй знайди. Сполучені Штати також боролися свого часу за демократію. Згадайте війну за незалежність чи війну між Північчю та Півднем. Звичайно, те що відбувається - це страшно. Але зараз прос'рати 3 роки боротьби не хочеться. Тиснути на найвеличнішого все ж таки почистити опу та повернути колишнє військове керіаництво. Але нема кому тиснути. Відмовки іди та тисни не приймаю. Одна людина змінити нічого не може.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:46 Ответить
ти лопату вже взяв???
показать весь комментарий
13.01.2025 02:45 Ответить
хай відбронюються!!.. покажуть і проявлять свій патріотизм!!
показать весь комментарий
13.01.2025 02:43 Ответить
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%80%D1%96%D0%B2_%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2_%D0%93%D1%80%D1%83%D0%B7%D1%96%D1%97 Міністр закордонних справ Грузії у 2003−2004 роках https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%B4%D0%B7%D0%B5_%D0%A2%D0%B5%D0%B4%D0%BE_%D0%97%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Тедо Джапарідзе у своїх мемуарах згадував непублічну розмову між тодішніми президентами України та Грузії Леонідом Кравчуком та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D0%B7%D0%B5_%D0%95%D0%B4%D1%83%D0%B0%D1%80%D0%B4_%D0%90%D0%BC%D0%B2%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Едуардом Шеварднадзе, що мала місце у квітні 1993 року. Так, Кравчук скаржився, що США «викручують йому руки», вимагаючи, щоб тактичне і https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0_%D1%8F%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F стратегічне ядерне озброєння України було негайно передане Росії. Шеварднадзе відповів, що американці проводять політику підтримки https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%BB%D1%8C%D1%86%D0%B8%D0%BD_%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81_%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 єльцинської Росії, не знаючи внутрішніх подробиць https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D1%80 пострадянського простору: «Вони не знають складної, надзвичайно важкої, жорстокої історії наших відносин із Росією та Радянським Союзом чи іншими імперіями». Грузинський президент радив українському колезі спробувати залишити хоча б одну боєголовку, «щоб відлякати https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%B2%D1%96%D0%BB%D0%BB%D1%8F божевільного» - того, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%83%D1%82%D1%96%D0%BD_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 хто може прийти після Єльцина
показать весь комментарий
13.01.2025 02:42 Ответить
У Будапешстському меморандумі нічого взагалі не було написано про механізми захисту України (введення військ, постачання військової техніки) у разі нападу на Україну. Це недопрацювання нашої дипломатії.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:38 Ответить
все може дійти до того, і такі випадки уже є, і вони непоодинокі, де кацапи у Європі уже вбивають українців і будуть це тільки нарощувати. уклоніст гайнув через Тису у Європу чи в інвалідній колясці перетнув кордон і думає, що там у безпеці. ан ніт. і у Європі кацапня знайде.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:35 Ответить
Дуже б хотілося, щоб ця бездарність генералів не була навмисною. Чому військові підрозділи знаходяться в тилу при такій ситуації на фронті????
показать весь комментарий
13.01.2025 02:34 Ответить
десь так . . .

американці і за Ізраїль не воюють : іранські ракети, що атакують Ізраїль, допомагали збивати в 2020-х роках - а совіцькі літаки, що атакували Ізраїль під виглядом сирійських/єгипетських в 1960-70х роках, збивати не допомагали.

треба бути реалістами.

по поводу 18-річних я б відповів Волтцу так : "як тільки наступить заморозка/перемир'я/мінськ -3 (називайте як хочете) - так і почнемо мобілізувати 18-річних, щоб поки вони стануть 25-річними і почнеться наступний раунд протистояння, вони хоч воювати навчились".
показать весь комментарий
13.01.2025 02:23 Ответить
Ще краще. Тобто по світу буде оголошено полювання саме на громадян України. Яких як тварин будут виловлювати по усіх країнах.
Геніально.
Такого ноу хау в історії ще не було. Ми реально увійдемо в підручники історії усього світу, бо подібного дикунства людство ще не знало.
Браво, маестро.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:23 Ответить
Маленька Фінляндія змогла чинити опір срср у 1940. Тобто справа не завжди у співвідношенні живої сили. Нині справа у бездарному керіаництві.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:21 Ответить
Про це потрібно було думати раніше. На виборах 2019 року чи хоча б коли почалися дурнуваті розмежування чи коли замість того, щоб вкладати в оборону кожна область ставила за ініціативою найвеличнішого на 30-річчя незалежності прапори по 5- 10 млн грн. Догралися. А тепер реально треба вистояти.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:18 Ответить
Обновил в 7 утра первого дня работы Резерв+ (18 мая 2024 года). Хотя и до тех пор военно-учётные данные были в порядке (просто бумажные, а так ещё и электронные сделал). Из страны после 24.02.2022 не выезжал и не собираюсь. Мой сын тоже не выезжал и тоже обновил. И оба совершеннолетних племянника. И муж сестры.
Тестю 78 лет, еле ходит - ему обновлять не надо. Но тоже сказал, что никуда не поедет, даже если придётся от русских отбиваться его палкой, с которой он ходит.

Ещё вопросы имеются ?

Что касается 3 (а не 5) миллионов, которые данные не обновили - ну так пусть ими государство и занимается, а не 18-летними !!!
Население, которое было оставлено на оккупированных территориях, русские мобилизируют и заставляют воевать против своей страны (что само по себе военное преступление). Вопрос - почему наши при отступлении не мобилизировали принудительно всё взрослое мужское население, которое не покинуло территории, с каких отступала армия ? Зачем оставлять врагу мобресурс, чтобы он воевал с нами нашими же руками ? Всех надо было поголовно из Мариуполя, Мелитополя, Бердянска и так далее под ружьё поставить. А не 18-летних отправлять воевать, которые ни морально, ни физически к этому не готовы. Не говоря уже о демографической катастрофе, которая ждёт страну, если убивать молодое поколение.
Если уже отправлять людей на смерть, то по возрасту с максимума начинать надо, взрослые и так уже пожили, а детей надо до последнего беречь - они будущее этой страны.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:17 Ответить
це і так кажуть вже три роки
а американська розвідка бачить, що ніхто не збирається виганяти єрмака
тобто питання "кому довіряти американські військові секрети, єрмаку ?"
показать весь комментарий
13.01.2025 02:17 Ответить
і вагалі.. немає в Конституції слова "Батківщина".. є якась "Вітчизна".. в мене не було вітчима, навіть не знаю, зто такий..
а де Матківщина ділась?..
показать весь комментарий
13.01.2025 02:08 Ответить
не ми маємо виловлювати. а Захід має нам повернути уклоністів з Європи. вони до цього з часом прийдуть самі. без наших нагадувань. і нормативні документи під цю програму там приймуть. це щоб їм своїх дітей не відправляти на війну в Україну. тож спочатку повернуть нам наших. міністр оборони Польщі уже прямим текстом говорить, що не буде в Україні польських солдатів поки сьогодні у Польщі вештаються українські молодики, які втекли з України, щоб не служити в армії. і таких заяв там зараз лунає все більше. ну а з часом усі ці заяви трансформуються у дії.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:07 Ответить
твоя мама, дочка, сестра, внучка - вже пішли на іронт в окопи віддавати свій борг - виконувати цей "Конституційний обовязок", разом з тобою, ...???? чому ні?
показать весь комментарий
13.01.2025 02:07 Ответить
Вони що, всі притрушені якісь??? думають, що в Україні мобілізація справедлива, і не примусова, і не сексистсько-мізандрична, - не дискримінує чоловічу стать???
показать весь комментарий
13.01.2025 02:02 Ответить
А власного розуму вже немає? Якщо захід тисне, то давай ми як дикуни почнемо виловлювати українців по світу як тварин.
Я не знаю ні однієї країни, ні однієї війни, за якої відбувалося хоча б щось подібне.
Це просто якесь масове божевілля.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:53 Ответить
Ще одна брехня. Ту армію, яку Сталін мобілізував у 1939-40, і яка справді була 18-27 було вщент розбито вже до серпня 1941. А в полон попало близько 1 млн бійців.
А війну виграли мобілізовані резервісти 30-40, другої хвилі мобілізації. Тому у 1943 середній вік червоної армії складав вже 37 років.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:47 Ответить
Я відповім. Теж істфак.
Середній вік бійця червоної армії у 1943 році 37 років. Архівні дані.
До речі, середній вік теперішньої російської армії , яка до речі наступає, приблизно такий же.
Питання, колего, чому кацапам це не заважає наступати, а нам заважає? Може тому, що успішність армії вік обумовлює в останню чергу. А головне, технологічна, переважаюча зброя та краща організованість. Не, колега?
показать весь комментарий
13.01.2025 01:43 Ответить
А може блд, спочатку обговорити створення контрактної армії, а не бусифікацію 18-24? Не? Такий простий але дієвий засіб вирішити проблему комплектування ЗСУ ніяк не дойде до голів що наших керманичів, що закордонних.
Кацапи чомусь платять контрактникам. А от у нас усі якісь альтернативно одаренние, блд.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:35 Ответить
саме так. роззброюватися потрібно було. це однозначно. тільки не так, як ми роззброїлись.. а потрібно було приймати пропозицію Штатів, коли вони пропонували не передавати ядерну зброю кацапам, а переробити її на ядерне паливо, яке оцінили тоді у 100 лярдів доларів. і потрібно було проситися у НАТО, а не бігати з тим будапешстським папірцем. Штати тоді чітко сказали, що єдиними дієвими гарантіями безпеки - є членство у НАТО, а не якийсь там папірець. ти може не в курсі, що усі совкові ядерні шахти були націлені на Америку. тобто якби ракета з української шахти і вилетіла би, то вона не могла летіти на рашку, бо пускові шахти були побудовані під кутом, тобто націлені на Штати. звісно, що при таких розкладах Штати будуть максимально зацікавлені у тому, щоб яденої зброї, націленої на них не було у таких країнах як Україна, Білорусь і Казахстан. а Костенко тоді був не президент і не мав повноважень приймати такі рішення. він був звичайним урядовим виконавцем, робив те, що йому казав Президент і прем'єр.. ти подивися відео. але ти тут смайлики ставиш кацапам, тож давно вже зрозуміло все з тобою.. від тебе через монітор лаптями смердить..
показать весь комментарий
13.01.2025 01:30 Ответить
Я подивлюся на армію США, якщо в неї почнуть бусифікувати молодь 18-24 та кидати їх під каби проти переважаючого супротивника.
Не меліть дурниць. Армія США не воює, а сидить по базах. А нашу молодь ви пропонуєте кинути проти контрактної армії кацапів, яка має перевагу в повітрі і каби та ракети, яких немає у нас.
То може не з бусифікації дітвори треба починати, а з засобів поротьби з кабами та інших речей, які реально змінять хід війни.
Ви ж просто пропонуєте покласти по посадках усих українських молодих чоловіків. Геніальний плян.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:28 Ответить
НІ!!! Досить!!!! Досить з нас робити якихось неймовірніх дикунів, якихось православних ігіловців, не шкодуючи з життя за ідею!
Досить! Українці такі ж европейці, як усі інші. І цінність українського життя така ж, як в цінність життя француза, американця чи чеха.
І ми фізично, чисельно не здатні перемогти кацапію, так же, як Румунія чи Польща. Ми маленька нація, яка обороняє велику територію, і без допомоги, в тому числі людьми, ми не вистоїмо. Або вистоємо, але більшість загине. І наша влада давно повинна була сказати союзникам, що останній варіант нас не влаштовує. А не устроювати шоу які ми потужні та незламні.
Досить. Все. Наїлися. Ми звичайні. І нам конче потрібна допомога. В тому числі у створенні контрактної армії та залучення найманців з усього світу.
Досить розкидатися життями українців. Досить.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:20 Ответить
костенко - саме той рухівець що проглосував за роззброєння в 90му? який у 1992-1994 роках очолював робочу групу Верховної Ради з підготовки до ратифікації Договору про скорочення стратегічних наступальних озброєнь (START-1)??? то ти сам кацап тоді разом із костенком

від того що ти прочитав, я не думаю що ти щось зрозумів. Бо розумна людина визнала б свою помилку. Ніколи не було так як ти топиш в кожному коменті, типу тупі хохли самі все віддали, і нам ніхто нічого не винний.
Стаття досить збалансована і незаангажована. Досить прозоро і беспристрасно показує, як деякі наші сс*лися, а деякі боролися. Зробили що могли. Але новонароджений не міг битися проти 3х гігантів, як сша, росія і англія при такому тиску. Хай всі 3 будуть прокляті.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:12 Ответить
Воювати повинні контрактники. Дорослі мотивовані люди, а не бусифікована учорашня дітвора та студенти.
Блд, за загиблого виплачують 15 млн. Накуя? Хто такий ідіотизм придумав? Зрозуміло ж, що ці гроші до переважної кількості родин загиблих не дійдуть, а будуть так чи інакше вкрадені. І навіщо взагалі спонсорувати очікування смерті воїна? Що це з бздур?
Заплатіть 7 контрактникам по 1,5 млн грн. Це величезні гроші. Дайте їх живим людям. Дайте бійцю ці гроші при житті. Заохочуйте пільговою іпотекою. Дайте контрактнику ділянку землі. Не обідніють наші ворюги по кабінетах.
Введіть нормальний контракт, з чітким строком служби, наприклад, 1,5 року. Якщо захоче продовжити, знову виплата.
А як панове, ви хочете воювати? Та й ще роками. Та й ще до перемоги?
Війна дороге задоволення. Тож або воюємо по дорослому, або підписуйте мир, який вже амери нам виторгують. І не вийобуйт..сь.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:09 Ответить
порахуйте скільки коштуватиме контрактник і скільки нам їх треба. І зрозумієте чому доводиться брати безкоштовних. Платити за контр.армію такої чисельності грошей не має. І не думаю, що навіть за такі гроші ми наберемо хоча б 50 тис.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:57 Ответить
Якщо знищать молодь, то для чого той, блд, справедливий мир? Для кого? Ви розумієте чи ні, що якщо не буде людей, не буде молоді, то кому нах той справедливий мир? Справедливий для кого? Для трупів?
Їбану..ся можна. Якесь суцільне божевілля.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:54 Ответить
Провести опитування у нас і спитати людей, у разі очевидного програшу-капітуляція, чи повинна Україна замінувати всі АЕС і підірвати, щоб земля не дісталась ворогу, у разі позитивної відповіді це рішення пред'явити країнам ЄС і США, щоб їх так сказати "підбадьорити" зняти втому, що не буде простого виходу з війни, ви нас кинули з будапештським меморандумом, або ви нам нормально помагаєте і війна завершиться згідно міжнародних правових норм ООН, або буде повний п...
Якщо ти знаєш, що у разі капітуляції, твій народ повністю знищать, згноять в таборах, зітруть про тебе усілякі згадки, але у тебе нема чим і ким воювати, то вибір стає очевидним... і це потрібно донести усім...
показать весь комментарий
13.01.2025 00:51 Ответить
Знищення українського етносу це не втрата земель, а воювати далі ось так, як воюємо зараз. В одні ворота.
Цигани взагалі своєї країни не мають, хоча їх етнос живе і процвітає. А якщо вибьють український етнос, то нах потрібні ті території? Нам вони нахрен будуть потрібні, якщо нас не буде?
показать весь комментарий
13.01.2025 00:49 Ответить
жодної людини не знайшлося, щоб закрити позицію"
показать весь комментарий
13.01.2025 00:49 Ответить
Ссыкуны они, ссыкуны, уже мы это установили. Теперь вопрос, раз они сцыкуны, то может пан Лагойда все таки пойдет свои данные в тцк обновить? И может пять миллионов других ухилянтов сходят тоже?
Что б два раза не вставать: если вы уже сходили или не должны по возрасту/болезни, то вопрос снимается, но как быть с другимми 5 миллионов? Это ж не я их придумал, это здесь на цензоре было написано.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:48 Ответить
Оружия передали на 200млр.баксов. Этого мало? В современном эквиваленте, это уже больше, чем США дали СССР в рамках Лендлиза за всю ВМВ. Сами военные ВСУ говорят, что оружие есть, а вот людей нет. Поэтому нужно или подписывать с кремлём их хотелки, или гнать всех на фронт. Другого неданно. Пусть каждый украинец думает и определяется, что для него более приемлемо.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:45 Ответить
Краще вже так, ніж дати перебити ще й молодь.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:45 Ответить
Та вы миллион причин уже здесь нашли.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:43 Ответить
Це абсолютна цинічна брехня. Середній вік бійця червоної армії у 1943 році був 37 років.
Насправді, практично всі війни минулого сторіччя вигравали 30-40 річні. Це найбільш продуктивний вік воїна у ******** війні.
Що стосується ранішніх віків, то рекрут служив 25 років. Тобто, звільнявся він в 41-45. А значить середній вік армії скажімо, у 18 сторіччі був 30 років.
Навіщо тут брешуть боти зрозуміло. Але це ж даремно. Абсолютно очевидно, що закрити усі пройо..би тілами двадцятирічних не вийде. Та й тої молоді в Україні мало. Через півроку їх перебьють, і ви розумієте що буде далі?
Якщо розумієте і наполягаєте, то я навіть не знаю як вас назвати.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:43 Ответить
О боже, клоун, что ты несешь? США огромные. Каждый штат как отдельная страна со своими законами. Даже каждый округ имеет свои резервы, финансы и правила. С Кенсингтоном вообще история длится десятки лет. ChatGPT сломался? Ознакомься, чтобы не высырать бредятину такую. Ох уже эти шизоиды, которые любую проблему в США ассоциируют с Филадельфией
показать весь комментарий
13.01.2025 00:42 Ответить
саме так. якщо Захід тисне на Україну, щоб вона мобілізувала з 18-и років, то Україна має поставити перед Заходом теж питання - допомогти повернути в Україну українських уклоністів з Європи. все справедливо. крім прав є ще і обов'язки, один із яких - це захист Батьківщини, а не брасом через Тису у Європу.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:40 Ответить
Ну то блд, може справді перемовини. Що це за війна в одні ворота? У нас все має ціну, крім, блд, наших життів.
Дітей не віддамо. Крапка.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:35 Ответить
та прочитав я ту статтю. тепер ти подивися відео, де Костенко дає інтерв'ю... до речі, я Костенку більше вірю, ніж тому Олександру Чалому. той Чалий - це риг і колишній прихвостень яника. так само як і Табачник при Кучмі був... а Юрій Костенко - це послідовник Чорновола з Руху.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:33 Ответить
Ну ясно. Гроші є на все, крім контрактників. Тому давайте мобілізуємо безкоштовних українських дітей.
Су..и, Су..и. блд. Нема нормальних слів. Немає.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:32 Ответить
От блд. А двадцатилетние прям війну виграють і кремль візьмуть голими руками. Де ви такі ідіоти беретеся? Якщо 30-49 річні не можуть орбу спинити, то як і чим її спинять 18-24? Блд, як? Чи їх каби не беруть ? Чи у них фортифікації нормальні самі по собі виростуть?
Чому усі як ідіоти верещать про зниження мобілізаційного віку, і ніхто анічичирк про контрактну армію, яка б реально змогла вирішити хоча б частину питань.
Якесь тотальне божевілля
показать весь комментарий
13.01.2025 00:26 Ответить
Ви там в Америці робіть щось, щоб Україні було чим воювати.
Ну щось не вдупляю. Мілліарди доларів та зброї надані Україні це замало? Та перестаньте купувати яйця по 17 гривень, асфальтувати дороги за 10 км від лінії фронту, будувати фортифікаційні споруди на папері, та закуповувати міни в своїх злодіїв, які "ні в ...изду, ні в красну армію" (маю наувазі міни, а не злодіїв).

Але Америка не оголосила війну імперії Зла !
По-перше: імперія зла не напала на Америку. А по-друге: а Україна оголосила війну імперії зла? Ні. Незважаючи на те, що український парламент називає Росію «терористичною державою» щодо її військових дій в Україні, він не видав офіційного оголошення війни від імені України. Вивчайте матеріальну базу вашого політикуму.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:20 Ответить
Середній вік бійців червоної армії у 1943 році 37 років.
Середній вік російської армії, яка воює зараз - близько 40 років. І вона наступає.
То може справа не у віці, а скажімо в рівні оснащеності та мотивації? Ксцапня якраз споромглася створити мотивовану контрактну армію.
Що заважає України не ху...й займатися, а теж почати людей мотивувати служити. Хоча б почати.? Що?
показать весь комментарий
13.01.2025 00:16 Ответить
Господин Волтц, если Украина и Запад хотят быть союзниками, то где Ваши войска в драке ???
Это очень удобная позиция, говорить, что "ну Украина же ещё не член НАТО, у нас пока нет юридических обязательств . . ." Так мы союзники или не союзники ? У нас есть общий враг или нет ?

Это типа как встречаются парень с девушкой, хотят пожениться, но ещё не брак не заключили. И вот они идут по улице, в кино, например, а на девушку нападает насильник. Начинает насиловать и душить, а пацан стоит в сторонке и говорит, прости дорогая, но отбивайся сама - мы же ещё официально не муж и жена . . .

ЭТО УРОДЫ, А НЕ СОЮЗНИКИ !!!
Конечно, спасибо и на том, что дают оружие и деньги - без них бы было вообще очень плохо. Но вот такая политика "полу-невмешательства" - это не про поведение союзника, а про что-то другое. Они или ссыкуны, или просто хотят нашими руками обескровить россию, а что при этом будет с нами - им пофиг. Подумаешь, Украина какая-то.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:12 Ответить
Середній вік червоної армії у 1943 році був 37 років.
Історики, блд. Клоуни.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:09 Ответить
Ви пропонуєте уряду України почати полювання на громадян України ще й за кордоном? Відловлювати їх там як тварин, пакувати в вагони чи як?
Щоб український паспорт став справжньою чорною міткою? Типу тавра? Щоб заяв на відмову від українського громадянства було вже не тисячі, а мільйони?
Де вас таких ідіотів знаходять то?
показать весь комментарий
13.01.2025 00:08 Ответить
Хай не бреше. Там справа в дебільності керівництва, а не в нехватці людей.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:07 Ответить
А з чого вони взяли, що 18 літні вирівняють фронт? Американці самі програли у Вьєтнамі, коли юзали 18 літніх. І після цього вони признали помилковість цієї ідеї. Бо воювати мають серйозні бійці, а з дітей ніякі воїни. Це буде тільки даремне винищення українського генофонду, і злочин влади.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:05 Ответить
ні, Америка не дозволить змінювати кордони силою і вести ркупаційні війни, бо якщо це дозволять х...лу, то і інші таке робитимуть
показать весь комментарий
13.01.2025 00:05 Ответить
Якраз вираз, всі без виключення, нікого не турбує.
ніхто не запитав зе,
якого куя, 3-4млн 26-55 не призиваються.
чому чиновники не замінені жінками пенсіонерм чи інвалідами
бо хтось хоче зачистити генофонд україни
а влада саме це і робить,
залишаться тут немічні та жінки
чинуші та ділки сібуться за кордон
ісаметому у зе вилетіла фраза
такої україни вже не буде
буде великий ізраіль
аце випадковість чи план????????
показать весь комментарий
13.01.2025 00:03 Ответить
Andrey Shevchenko f5154a7a, порізали літаки й танки не самі, а на вимогу США, точніше, на виконання договору між США й СССР про скорочення озброєнь. США вимагали від України знищити 4040 танків і профінансували ці "роботи".
показать весь комментарий
13.01.2025 00:02 Ответить
Чим свіжо мобілізовані люди в окопах зможуть збивати каби, за останні пів року з цієї зброї, яку нам поставили "партнери" не був знищений жоден носій кабів... РФ, щотижня безкарно скидає по 800-900 плануючих кабів, планомірно знищуючи усілякі укриття і перемелюючи наші війська на передовій, так війна буде програна, будь яка кількість нових мобілізованих не покращить ситуацію... питання до Пентагону та НАТО, як тими "палками", що нам дають ми маємо знищувати ворожу авіацію, як скидає каби?
показать весь комментарий
12.01.2025 23:48 Ответить
своє хавало смердюче завали ти і не показуй так явно свою імбецильність і хамство.
Я розумію шо ти до читання і розуміння не здатний, але досить писати галіму мачню, коли тобі і подібним імбецилам УП все вже по полочкам розжувала. Може вони також імбецили, бо пишуть і надають факти всупереч твоєму хворому мареннню хто і що віддав?
розмову закінчено. Набрид вже своїм тупим смердінням.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:46 Ответить
Далі заголовка ви авжеж не читали, а там написано:
наприклад, обладнує фортифікації держава: поставили бетонні доти, накопали траншеї, огородили їх стінками, але ніхто зверху не перекрив! Вони наче накопані і на вигідних висотах, все красиво, але… Як туди зайде військовослужбовець? Ніяк! Бо це відкриті зверху позиції, куди прилетить ФПВ, куди прилетить мавік зі скидом. Джерело: https://censor.net/ua/r3529508

От чому людей і не вистачає. І "дайте нових" вічно продовжуватись не може. Це очевидно. Або переможемо кацапів зброєю, або вони нас.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:44 Ответить
якщо люди ховаються, не йдуть захищати свою країну - це багато про що говорить.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:44 Ответить
а якщо це зелена роса?
показать весь комментарий
12.01.2025 23:39 Ответить
А ніхто не молиться на святих американців, проте і нах уй їх посилати, як ти це робиш, теж не варто. не американці тут винні, а ми самі, що підписали такий меморандум. американці пропонували не віддавати ядерну зброю кацапам (своїм ворогам по холодній війні), а переробити цю зброю на ядерне паливо. і про меморандум говорили, що то просто папірець, а єдиними надійними гарантіями безпеки, за які вони відповідають може бути тільки членство у НАТО. Кучма з кацапами обрав будапешстський папірець. та ще й зброю ядерну віддав кацапам. ну і де тут винна Америка, що ти на неї гімно кидаєш? тож завали своє хавало смердюче кацапське і не смерди тут.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:35 Ответить
Командир десантного батальйону, Народний герой України Сергій Кужелюк: "Багато позицій втрачено тому, що ми туди не змогли посадити особовий склад - жодної людини не знайшлося, щоб закрити позицію"
А виноват Вольц, ага.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:32 Ответить
Публічно не озвучили, що означає дозвіл
В деяких виданнях "по данным некоторых источников, разрешение касается ударов по российским войскам, включая подразделения КНДР, в приграничных областях, таких как Курская область."

"енергетичні санкції" - майже не вводили, якщо зараз є що вводити.
Та й прибуток за 2022 рік, був найбільшим ніж за попердні 27 років

Шукать, як можна надавати на росію

Поки, що виходить план не змінився
встановити перемир'я на поточній лінії, далі не зрозуміло як будуть забезпечувати
показать весь комментарий
12.01.2025 23:31 Ответить
Какой еще ***** крикун с америки, дятел? Вот что боевой офицер говорит:
Командир десантного батальйону, Народний герой України Сергій Кужелюк: "Багато позицій втрачено тому, що ми туди не змогли посадити особовий склад - жодної людини не знайшлося, щоб закрити позицію"
показать весь комментарий
12.01.2025 23:31 Ответить
до 54 камуняки забирали. старших офицеров - до 60ти.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:28 Ответить
Страница 2 из 7