21160 посетителей онлайн
32 821 632

Украина сталкивается с нехваткой человеческих ресурсов, ведь призывной возраст не составляет 18 лет, - советник Трампа Уолтц

Волтц про призовний вік в Україні

Советник избранного президента США Дональда Трампа по вопросам национальной безопасности Майк Уолтц заявил, что Украина сталкивается с серьезной нехваткой человеческих ресурсов, поскольку призывной возраст не составляет 18 лет.

Об этом американский политик сказал в интервью телеканалу ABC News, сообщает Цензор.НЕТ.

"Их призывной возраст сейчас с 26 лет (на самом деле с 25, - ред.), не с 18. Мне кажется, многие люди не понимают, что они могут привлечь сотни тысяч новых военных... Когда мы слышим о моральных трудностях и ситуации на фронте, стоит отметить, что если украинцы призывают весь мир поддержать демократию ва-банк, то и они должны действовать соответственно", - сказал советник новоизбранного президента США.

Уолтц отметил, что США хотят видеть, как Украина решает "проблемы c человеческими ресурсами на войне".

"Они, безусловно, мужественно боролись. Они, безусловно, заняли очень благородную и жесткую позицию, но нам нужно увидеть, как решается проблема нехватки живой силы", - сказал Уолтц.

Он отметил, что речь идет не только о боеприпасах или "выписывании дополнительных чеков", но и о стабилизации линии фронта.

Напомним, ранее в Госдепе заявляли, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Топ комментарии
+57
Ну так в трудових договорах простих цивільних "ухилянтів" теж нема жодного слова про військову службу...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
+42
а у сантехніка шо там про військову службу написано в контракті, клоун?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
+41
Справді, чому навчені силовики повинні воювати? Нехай тракторист Микола воює, у нього в контракті є пункт про військову службу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 4 из 7
> не один их прогноз не случился
Чушь, а ты идиот. Прогнозов много было, включая прямо противоположные. Прогнозировали начало войны - война началась. Прогнозировали контрнаступление ВСУ - вернули несколько областей Украины. И т.д. По любому вопросу.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:01 Ответить
Тай й нації не стане. Будуть діаспори з рушниками і врениками. Та й все. Нація зберігається якщо проживає у своїй країні а не в чайнатаунах.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:03 Ответить
Щось ти розхамився. Відпочинь трохи
показать весь комментарий
12.01.2025 20:05 Ответить
It was you who mentioned Waltz "having a really hard time understanding the feasibility of effective operations with a soldier age approaching 50". I gave you some examples of effective operations, which are obvious and understandable, I hope (maybe not to Waltz, but to most people).

In return, I am asking you to cite a clear and understandable example (even to Waltz) of feasibility of effective operations, as demonstrated by US youngsters under 24 years of age, so that the Ukrainians can follow suit. It is as simple as that.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:08 Ответить
Це все рівно втричі більше ,чим українців, тому срака с ресурсами...
показать весь комментарий
12.01.2025 20:14 Ответить
Я прогнозировал, что только "автор-ид.от" в ответ напишет.
К сожалению прогноз сбылся...
показать весь комментарий
12.01.2025 20:21 Ответить
На оборону точно вистачить. На Крим та інше, то зрозуміло, що ні
показать весь комментарий
12.01.2025 20:22 Ответить
Точно, кацапи винні
Україна була третьою ядерною державою у світі. Як мінімум могли вимагати і ЄС, і НАТО. І це б усі виконали на раз два

Але у нас же навіть у 2012 році кацапські марші Одесою проходили «НАТО - геть» і Януковичів обирали
показать весь комментарий
12.01.2025 20:31 Ответить
Якийсь ти нецікавий співрозмовник. Напевно пролетарій чи шось таке, де не треба головою працювати.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:32 Ответить
Ну не можуть абсолютно всі військові пенсіонери бути штабними полковниками. Є ж і майори, і навіть прапорщики...
Але я в даному випадку про інше. Чому людей із величезним досвідом служби не призивають, а випускників воєнки такого ж віку, але з 0 досвіду призивають аж бігом?
показать весь комментарий
12.01.2025 20:34 Ответить
As we see, the point at issue is by no means the "feasibility of effective operations", but rather Waltz's wish to avoid "writing new checks".

Next time, when the US face the necessity to force some country to give up its nuclear weapons, the bill will be much higher, though.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:38 Ответить
Із теорій змови: Не здивуюсь, якщо оці заяви і є мотивуванням Зеленського до переговорів. Погодиться - знищить за рік молодь і піде на переговори, або ж буде мобілізовувати жінок. Не погодиться - американці матимуть право заявити: раз не хоче мобілізації молоді - значить не має права говорити про якийсь справедливий мир.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:39 Ответить
…and having hard time understanding one simple thing: they may stop spending the money, but that only will mean losing their influence. In the end, the US will face one single "global" challenge remaining, that of the wall on the Mexican border. Other states will be deciders in world politics. Brave America, great again behind walls on its borders…
показать весь комментарий
12.01.2025 21:11 Ответить
Здається мені, що остапчик ботік єрмаківський. Наративи у нього зєльоно-смарагдові
показать весь комментарий
12.01.2025 21:31 Ответить
Иностранцы в шоке -
https://www.bbc.com/ukrainian/features-russian-58220683 август 2021

Соединенные Штаты и их союзники по НАТО, включая Британию, большую часть прошлых 20 лет тренировали афганские правительственные силы безопасности и оснащали их всем необходимым.

Множество американских и британских генералов заявляли, что армия Афганистана наконец сильна и мощна. Сегодня эти заявления выглядят пустыми.

В отчете упомянутого главного инспектора указано, что всего на сферу безопасности Афганистана потратили более 88 млрд долларов.

Авторы отчета зловеще добавили: "Ответом на вопрос о том, насколько эффективно распорядились этими средствами, станут результаты боевых действий непосредственно на местах".

Результат "на табло"
показать весь комментарий
12.01.2025 21:34 Ответить
Не ламайте таку чудову теорію світової змови.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:39 Ответить
А можна не перекручувати?
Повторюю: звісно, не на сержантську посаду ставити, але хоча б на лейтенантську чи капітанську... Офіцер має бути офіцером.
І про це говорить не лише клоунеса Безугла, а й, приміром, пан Муженко.
Муженко в інтерв'ю якраз недавно сказав: вік мобілізації доведеться таки знижувати, АЛЕ можна також мобілізувати силовиків та пенсіонерів силових структур.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:48 Ответить
Ухилянты аж на гамно исходят, мол не надо ! Но рядом, буквально один клик сделать, интервью командира десантного батальона. Человек открытым текстом говорит , - мы теряем много позиций, потому что нет людей, что бы туда зашли.
Но сцыкунам здесь американец в штаны насрал, ага.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:50 Ответить
Стоп. Ваш дід по стану здоровя не пройшов. Якби був здоровий забрали б в діючу. І погоджуюсь з вами, що радянські фашисти в армію інвалідів не брали, бо розуміли, що це неефективно і створює додаткові проблеми. А до самих людей їм було байдуже.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:57 Ответить
Ну так випускник воєнки тим більше ЖОДНОГО дня не командував лінійним підрозділом... Чому їх призивають тоді?
показать весь комментарий
12.01.2025 22:18 Ответить
якщо доведеш що я повинен захищати 50 річних полковників, то піду в окоп.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:35 Ответить
Not just the Mexican border. The US should indeed be very careful about getting into a real fight - you just said you were hard pressed to find an example of a successful US military operation. But America can still be very influential if it chooses targets of its influence wisely. Just watch Greenland and Panama. One can very well go to bed a US partner and wake up its enemy, and vice versa.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:41 Ответить
Підскажу. Купувати все те на що збирають волонтери, в першу чергу дрони. А не збільшувати золотовалютні резерви до рекордних показників. Можу також підказати де взялись ці гроші в країні. Чи вам це вже не цікаво?
показать весь комментарий
12.01.2025 23:07 Ответить
Як розпорядителі грошей вміють закуповувати ми вже знаєм. Ану розкажіть, звідки ті резерви?
показать весь комментарий
12.01.2025 23:11 Ответить
до 54 камуняки забирали. старших офицеров - до 60ти.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:28 Ответить
Публічно не озвучили, що означає дозвіл
В деяких виданнях "по данным некоторых источников, разрешение касается ударов по российским войскам, включая подразделения КНДР, в приграничных областях, таких как Курская область."

"енергетичні санкції" - майже не вводили, якщо зараз є що вводити.
Та й прибуток за 2022 рік, був найбільшим ніж за попердні 27 років

Шукать, як можна надавати на росію

Поки, що виходить план не змінився
встановити перемир'я на поточній лінії, далі не зрозуміло як будуть забезпечувати
показать весь комментарий
12.01.2025 23:31 Ответить
Andrey Shevchenko f5154a7a, порізали літаки й танки не самі, а на вимогу США, точніше, на виконання договору між США й СССР про скорочення озброєнь. США вимагали від України знищити 4040 танків і профінансували ці "роботи".
показать весь комментарий
13.01.2025 00:02 Ответить
Якраз вираз, всі без виключення, нікого не турбує.
ніхто не запитав зе,
якого куя, 3-4млн 26-55 не призиваються.
чому чиновники не замінені жінками пенсіонерм чи інвалідами
бо хтось хоче зачистити генофонд україни
а влада саме це і робить,
залишаться тут немічні та жінки
чинуші та ділки сібуться за кордон
ісаметому у зе вилетіла фраза
такої україни вже не буде
буде великий ізраіль
аце випадковість чи план????????
показать весь комментарий
13.01.2025 00:03 Ответить
Хай не бреше. Там справа в дебільності керівництва, а не в нехватці людей.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:07 Ответить
Середній вік червоної армії у 1943 році був 37 років.
Історики, блд. Клоуни.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:09 Ответить
Та вы миллион причин уже здесь нашли.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:43 Ответить
Краще вже так, ніж дати перебити ще й молодь.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:45 Ответить
Оружия передали на 200млр.баксов. Этого мало? В современном эквиваленте, это уже больше, чем США дали СССР в рамках Лендлиза за всю ВМВ. Сами военные ВСУ говорят, что оружие есть, а вот людей нет. Поэтому нужно или подписывать с кремлём их хотелки, или гнать всех на фронт. Другого неданно. Пусть каждый украинец думает и определяется, что для него более приемлемо.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:45 Ответить
Ссыкуны они, ссыкуны, уже мы это установили. Теперь вопрос, раз они сцыкуны, то может пан Лагойда все таки пойдет свои данные в тцк обновить? И может пять миллионов других ухилянтов сходят тоже?
Что б два раза не вставать: если вы уже сходили или не должны по возрасту/болезни, то вопрос снимается, но как быть с другимми 5 миллионов? Это ж не я их придумал, это здесь на цензоре было написано.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:48 Ответить
Знищення українського етносу це не втрата земель, а воювати далі ось так, як воюємо зараз. В одні ворота.
Цигани взагалі своєї країни не мають, хоча їх етнос живе і процвітає. А якщо вибьють український етнос, то нах потрібні ті території? Нам вони нахрен будуть потрібні, якщо нас не буде?
показать весь комментарий
13.01.2025 00:49 Ответить
НІ!!! Досить!!!! Досить з нас робити якихось неймовірніх дикунів, якихось православних ігіловців, не шкодуючи з життя за ідею!
Досить! Українці такі ж европейці, як усі інші. І цінність українського життя така ж, як в цінність життя француза, американця чи чеха.
І ми фізично, чисельно не здатні перемогти кацапію, так же, як Румунія чи Польща. Ми маленька нація, яка обороняє велику територію, і без допомоги, в тому числі людьми, ми не вистоїмо. Або вистоємо, але більшість загине. І наша влада давно повинна була сказати союзникам, що останній варіант нас не влаштовує. А не устроювати шоу які ми потужні та незламні.
Досить. Все. Наїлися. Ми звичайні. І нам конче потрібна допомога. В тому числі у створенні контрактної армії та залучення найманців з усього світу.
Досить розкидатися життями українців. Досить.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:20 Ответить
А власного розуму вже немає? Якщо захід тисне, то давай ми як дикуни почнемо виловлювати українців по світу як тварин.
Я не знаю ні однієї країни, ні однієї війни, за якої відбувалося хоча б щось подібне.
Це просто якесь масове божевілля.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:53 Ответить
Вони що, всі притрушені якісь??? думають, що в Україні мобілізація справедлива, і не примусова, і не сексистсько-мізандрична, - не дискримінує чоловічу стать???
показать весь комментарий
13.01.2025 02:02 Ответить
Обновил в 7 утра первого дня работы Резерв+ (18 мая 2024 года). Хотя и до тех пор военно-учётные данные были в порядке (просто бумажные, а так ещё и электронные сделал). Из страны после 24.02.2022 не выезжал и не собираюсь. Мой сын тоже не выезжал и тоже обновил. И оба совершеннолетних племянника. И муж сестры.
Тестю 78 лет, еле ходит - ему обновлять не надо. Но тоже сказал, что никуда не поедет, даже если придётся от русских отбиваться его палкой, с которой он ходит.

Ещё вопросы имеются ?

Что касается 3 (а не 5) миллионов, которые данные не обновили - ну так пусть ими государство и занимается, а не 18-летними !!!
Население, которое было оставлено на оккупированных территориях, русские мобилизируют и заставляют воевать против своей страны (что само по себе военное преступление). Вопрос - почему наши при отступлении не мобилизировали принудительно всё взрослое мужское население, которое не покинуло территории, с каких отступала армия ? Зачем оставлять врагу мобресурс, чтобы он воевал с нами нашими же руками ? Всех надо было поголовно из Мариуполя, Мелитополя, Бердянска и так далее под ружьё поставить. А не 18-летних отправлять воевать, которые ни морально, ни физически к этому не готовы. Не говоря уже о демографической катастрофе, которая ждёт страну, если убивать молодое поколение.
Если уже отправлять людей на смерть, то по возрасту с максимума начинать надо, взрослые и так уже пожили, а детей надо до последнего беречь - они будущее этой страны.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:17 Ответить
Маленька Фінляндія змогла чинити опір срср у 1940. Тобто справа не завжди у співвідношенні живої сили. Нині справа у бездарному керіаництві.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:21 Ответить
У Будапешстському меморандумі нічого взагалі не було написано про механізми захисту України (введення військ, постачання військової техніки) у разі нападу на Україну. Це недопрацювання нашої дипломатії.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:38 Ответить
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%80%D1%96%D0%B2_%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2_%D0%93%D1%80%D1%83%D0%B7%D1%96%D1%97 Міністр закордонних справ Грузії у 2003−2004 роках https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%B4%D0%B7%D0%B5_%D0%A2%D0%B5%D0%B4%D0%BE_%D0%97%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Тедо Джапарідзе у своїх мемуарах згадував непублічну розмову між тодішніми президентами України та Грузії Леонідом Кравчуком та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D0%B7%D0%B5_%D0%95%D0%B4%D1%83%D0%B0%D1%80%D0%B4_%D0%90%D0%BC%D0%B2%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Едуардом Шеварднадзе, що мала місце у квітні 1993 року. Так, Кравчук скаржився, що США «викручують йому руки», вимагаючи, щоб тактичне і https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0_%D1%8F%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F стратегічне ядерне озброєння України було негайно передане Росії. Шеварднадзе відповів, що американці проводять політику підтримки https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%BB%D1%8C%D1%86%D0%B8%D0%BD_%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81_%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 єльцинської Росії, не знаючи внутрішніх подробиць https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D1%80 пострадянського простору: «Вони не знають складної, надзвичайно важкої, жорстокої історії наших відносин із Росією та Радянським Союзом чи іншими імперіями». Грузинський президент радив українському колезі спробувати залишити хоча б одну боєголовку, «щоб відлякати https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%B2%D1%96%D0%BB%D0%BB%D1%8F божевільного» - того, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%83%D1%82%D1%96%D0%BD_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 хто може прийти після Єльцина
показать весь комментарий
13.01.2025 02:42 Ответить
ти лопату вже взяв???
показать весь комментарий
13.01.2025 02:45 Ответить
Що Вам сказати. Подивишся на словаків - ті теж нерозумні, поляки теж не дуже розумні, угорці - ті взагалі нерозумні. Так що розумних ще спробуй знайди. Сполучені Штати також боролися свого часу за демократію. Згадайте війну за незалежність чи війну між Північчю та Півднем. Звичайно, те що відбувається - це страшно. Але зараз прос'рати 3 роки боротьби не хочеться. Тиснути на найвеличнішого все ж таки почистити опу та повернути колишнє військове керіаництво. Але нема кому тиснути. Відмовки іди та тисни не приймаю. Одна людина змінити нічого не може.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:46 Ответить
Нащо підривати свої АЕС? Підривати потрібно рашистські АЕС.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:50 Ответить
Точка зору обивателя, "мов, мене окупація не зачепить", хоч може тебе і не зачепить, але мільйони вже зачепила.
Не розумієш, що Х-уйло іррацірнальна істота/ Сралін, наприклад, ,був раціональним маніяком, спочатку встановив повністю свою одноособову владу, потім взяв Україну повністю під контроль, а вже потім знищував мільйони українців, та й то, публічно це заперечувалося, проголошувалося, що український народ, разом з іншими народами всраної радянської імперії щасливо будує комунізм.
А Х-йло, настільки паталогічно ненавидить українців, що встановивши свою диктатуру, але ще не поневоливши Україну, оголосив, що ніяких українців немає, є фашисти, а він "звільняє росію".
Не для того Кабаєв розпалив найбільшу війну у світі після II WW, щоб цього разу москалі зупинялися на півдорозі, про що свідчить і їхня окупаційна політика на захоплених територіях.
Це екзистенційний конфлікт, або Х-уйло захопить Україну і знищить український народ, або зазнає у цьому поразки, і тоді почне розвалюватися від перенапруження його довбана імперія. Особисто я вірю, що Україна відіб'ється. Ти залякуєш, що Х-йло її знищить, якщо не капітулює, і розраховуєш на втому українців від опору, я ж стверджую, що орки вже б її знищили, якби капітулювала, а не героїчно захищалася. І тут немає про що сперечатися, бо це також екзистенційна незгода поглядів сторін на природу цієї війни, якою було знищене міжнародне право, що було встановлене після ІІ WW.
показать весь комментарий
13.01.2025 03:02 Ответить
Тактика Трумпа - виставити для сторін умови, які вони апріорі не зможуть виконати і через силу переламати на компроміс. Для нас - умова бусифікації 18 літніх, бо вони чудово знають, що в нас з демографією. І знають, що у катастрофі на фронтах винне тупориле зелене командування, а не нестача людей. А яка тоді нездійсненна умова для *****?
показать весь комментарий
13.01.2025 03:24 Ответить
А им на это наплевать, какая там в Украине мобилизация. Они тратят деньги и хотят видеть результат. Что бы им не казалось, что "не в того коня корм". Это также как здесь пишут некоторые трусливые умники, которые сбежали с Украины, но всех остальных призывают идти воевать и обзывают всячески попутно. Просто потому что они хотят читать хорошие новости с фронта и радоваться, и смеяться с кацапов. Но на вопрос, а почему ты сам не приедешь и не поможешь, патриот? Они не отвечают обычно и игнорируют.
показать весь комментарий
13.01.2025 03:28 Ответить
П-дишь как русня.
Средний возраст солдат Красной армии в 1943 году составлял около 23-25 лет. В начале войны призывались мужчины в возрасте от 18 до 50 лет, однако основную массу составляли молодые люди 18-25 лет. К началу 1942 года призыв в Красную Армию уже обеспечивали призывники 1923-1925 годов рождения.
показать весь комментарий
13.01.2025 03:50 Ответить
Видно пана по халявам,а каzaпа,ось по таких висерам!
показать весь комментарий
13.01.2025 07:44 Ответить
Військові пенсіонери - не лише офіцери, є і прапорщики...
показать весь комментарий
13.01.2025 09:23 Ответить
У тому-то й справа, що не лише молодих, 50-річних теж беруть...
показать весь комментарий
13.01.2025 09:24 Ответить
Что за бред Вы несёте ??? Откуда в Вашей голове эта каша про то, что войну только СССР вёл ??? Скажите это потомкам (или боковым родственникам, кто потомство родить не успел) почти полумиллиона американских солдат, погибших на фронтах Второй мировой в Европе и Азии.
Жуков почему забрасывал немцев сотнМи тысяч тел советских солдат в последние дни войны ? Чтобы СССР, а не АМЕРИКАНЦЫ первым вошёл в Берлин ! Это так там не было американских войск ?
Про высадку в Нормандии слышали ? Я уже молчу о других операциях, просто эту даже школьники знают.
показать весь комментарий
13.01.2025 09:31 Ответить
сша - повні поци!!!
показать весь комментарий
13.01.2025 09:59 Ответить
Your subtle irony does not suit us. We want to consider you gods (or at least the world's policemen), so how dare you provide rational advices instead of miracles?)
показать весь комментарий
13.01.2025 10:18 Ответить
До 23 рочків точно треба знизити призовний вік, щоб всі хто голосував за піськограя несли відповідальність за свій вибір)
показать весь комментарий
13.01.2025 10:25 Ответить
Стоп. А чому така дискридетація по військовому званню контингента 50+? Будьте послідовні. Якщо з 50+ майорів, п/полковників та полковників користі мало, то чому в нижчих званнях мобілізують аж пилюка стоїть? А я не згідний з Муженко. Якщо дебіл, не командував лінійним підрозділом, то понизити в званні і туди, куди і простих роботяг. А то якась преференція для дебілів старших офіцерів.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:09 Ответить
Понизити в званні і в бойові, набойові підрозділи. В чому проблема? Всі перед законом рівні. Неефективний як командир, служи як виконавець. Посад вистачає.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:12 Ответить
От відправити напівдітей в окопи і всі питання вирішаться?
показать весь комментарий
13.01.2025 11:18 Ответить
Зараз середній вік 47 років, і три роки без ротації, от вам і уся соціальна справедливість.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:38 Ответить
Довбограю, людським мʼясом цивілізований світ не воює з 1 світової. Ракети, артилерія, літаки, гелікоптери, безпілотники знищують все а тільки потім піхота зачищає недобитих ворогів. Не людьми а зброєю, довбограю.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:41 Ответить
Юлия
Маленька Фінляндія у 1939 році мала:
1. Виробництво пороху та ВР.
2. Виробництво патронів і снарядів.
3. Виробництво стрілецької зброї
4. Масову військову підготовку.
І головне - не мала "Дозвильної системи"!
показать весь комментарий
13.01.2025 13:21 Ответить
"Вони, безумовно, мужньо боролися. Вони, безумовно, зайняли дуже благородну та жорстку позицію, але нам потрібно побачити, як розв'язується проблема нестачі живої сили", - сказав Волтц. Джерело: https://censor.net/ua/n3529846

Україна не тільки зайняла благородну та жорстку позицію і мужньо бореться. Вона хоче щоб і інші країни не тільки тріпалися про благородну позицію , а і стали плече в плече в окопах з українцями. А якщо слабо, то хоча б дайте стільки зброї і ***********, що б українці наявною живою силою не тільки стабілізували лінію фронту, а і знищили армію орків на своїй території. І якщо путіну скучно і в нього застой, то хай присилає ще два чи три рази по стільки, що б вони настільки видохлися, що не могли оговтатися мінімум два покоління.
показать весь комментарий
13.01.2025 14:14 Ответить
https://www.ukrmilitary.com/2015/03/1993-2015.html
показать весь комментарий
13.01.2025 14:50 Ответить
Та Ви що !!!!
А перемога союзників у першій половині 1943 року в Північній Африці не рахується, де був розбитий Роммель ? А висадка в середині 1943 в Італії, починаючи з Сицилії теж не рахується ?
Не хочете порахувати, скільки дивізій міг зняти з Заходу і Півдня Європи ГІтлер і кинути їх проти СРСР, якби не американці / англійці ? І коли б тоді СРСР "вийшов на свої кордони" (і чи вийшов би взагалі) . . . Або подумайте, якби ті дивізії затримали радянську армію, встиг би Гітлер створити ядерну зброю ? Йому не вистачило якихось 3-4 місяці до отримання game-changer . . .

Ще раз - хто Вам ту історичну кашу в мозок залив, що Гітлера перемогли тільки "Чотири танкіста і собака" + Штірліц ? Це була перемога всього світу, а не тільки СРСР і перемога важка. Я вже мовчу, що СРСР воював західною технікою, західними ************, солдати були одягнуті заходом, накормлені західною тушонкою, сировина і станки йшли із Заходу і так далі. Без США, Британії, України, Білорусі, Франції і всіх інших в Москві би зараз німецькі діти в школу може ходили б . . .
показать весь комментарий
13.01.2025 16:36 Ответить
Нехай цей американець напочатку розкаже кого в США мобілізовували на війну з Японією та Германією. Вчителів багато, а ось учнями сьогодні залишаються лиш українці на відміну від двох світових війн. Чи тоді Америка захищала своїх родичів у Європі? Проти зазіхань імперії. А московія вже не імперія ? І в Америці недостатньо українців ?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:00 Ответить
тому що мусора заброньовані ..
показать весь комментарий
12.01.2025 18:01 Ответить
Вова зараз має поставити питання так, щоб замість того, щоб мобілізувати з 18-и років, то спочатку нехай Захід поверне в Україну тих кілька сотень тисяч українців (дивія, а може зараз вже і корпус чи навіть армія, Монако, "інваліди", "доглядальники", плавці через Тису) хто втік з України після 24.02.22.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:10 Ответить
Не бачуть стабілізаціі і не бачуть в окопах 18 - ти літніх - сериозні пред"яви від Трампа
показать весь комментарий
12.01.2025 18:11 Ответить
ВОЛТЦЕМ має ЦРУ займатися. Він , як Маск і Папа РИМСКИЙ , завербовані ФСБ
показать весь комментарий
12.01.2025 18:14 Ответить
Я вам ссилку замість розказу
https://www.pravda.com.ua/articles/2020/12/3/7275645/
показать весь комментарий
12.01.2025 18:22 Ответить
Теж дуже хотіли нейтральними бути...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:28 Ответить
а за 155-ту він не казав? чи ти ігноруєш ці факти?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:30 Ответить
Більшість Томагавків вироблено в 80-і роки. А термін зберігання ракет 10-15 років. Невідомо скільки з усіх вироблених Томагавків зараз в строю. З ними буде як з ATACMS, які модернізують по кілька штук і відправляють Україні. А вони ********* Томагавків.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:30 Ответить
якого озброєння вистачає? танків? літаків?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:31 Ответить
************, а ти себе серед цих, тобою перерахованих, часом не бачиш?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
в таких як ти після того як попадають на кмб гонор та смайлики швидко закінчуються… все ще попереду…
показать весь комментарий
12.01.2025 18:33 Ответить
Дайте, кажу, атомну бомбу, піду воювати...не дають.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:33 Ответить
Без зброї, головне авіації, ракет та змін в управлінні як підрозділів так і їх забезпечення ніх... не перемогти орків, навіть якщо всіх мобілізувати, у них людського ресурсу мінімум в 3 рази більше.

Приклад друга світова є багато операцій де у совка було більше живої сили та ж оборона Києва, міліонна армія захищала, але це нічого не дало, тому що у німців була краща підготовка, більш злагоджене управління і значна перевага в авіації
показать весь комментарий
12.01.2025 18:36 Ответить
ще й які !
показать весь комментарий
12.01.2025 18:37 Ответить
Та й у 2014-2016 по мобілізації старше 45 переважно офіцерів призивали (і не лейтенантів після воєнки в універі, а майорів чи полковників).
показать весь комментарий
12.01.2025 18:39 Ответить
у нас не 42 чи 43 роки. таких більшість. у нас мобілізовують до 59 років включно. якщо людина має водійське посвідчення та стаж водіння більше десяти років то таких беруть навіть якщо людині 59 років та шість місяців. тобто, до демобілізації за віком залишається півроку і людину все одно мобілізовують
показать весь комментарий
12.01.2025 18:42 Ответить
В другу світову в ссср критичний мобілызаційний вік до грудня 1942 року становив 43 роки!Підняли вік до 55и! це було пов!язано з величезними втратами та мільойнами зрадників та ухилянтів що здавались в полон!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:43 Ответить
а де навчені силовики ділись?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:43 Ответить
Да и ща вас, кацапов, они не сильно переживают
показать весь комментарий
12.01.2025 18:45 Ответить
посмотри- сколько поддержало меня в том что. ты дебил- делай выводы и не влезай туда- где ты ноль
показать весь комментарий
12.01.2025 18:45 Ответить
Ukraine's elderly military personnel can boast at least their effective operations in Kharkiv, Kherson, Kursk regions, etc.

Can you give one single example of a similar operation carried out by the US youngsters?

The latest one was probably the glorious retreat from Afghanistan, wasn't it?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:46 Ответить
ти це зараз серйозно таке ляпнув?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:51 Ответить
то тобі лікуватися потрібно, дятле... візит Буша в Київ, шантаж Клінтона і все інше були уже ПІСЛЯ того як Україна прийняла Декларацію про державний суверенітет, в якій прописала чітко своє прагнення до безядерного статусу. якби цього не було прописано у декларації, то тоді ти зараз міг би накидувати своєм гімно тут на вентилятор...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:00 Ответить
я розумію що твоя ступінь імбецильності не дає тобі осягнути написаний текст. Там чітко вказано, чому Україна була вимушена це зробити, і не зробила просто так. На жаль твоє захворювання вилікувати неможливо, тому до побачення.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:09 Ответить
за кацапію і так все ясно, не треба пересмикувати. Ця стаття показує що дії сша і англії призвели до геноциду України. І вони також мають понести відповідальність за свої дії. Як і кацапи.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:11 Ответить
для Гітлера то була агонія. не більше того
показать весь комментарий
12.01.2025 19:22 Ответить
Я втручаюсь. Вибачте. Порада для іншомовних похилого віку. НЕ ТРЕБА НАС ВЧИТИ ! Без грубощів. У нас своїх ГопМенеджерів до несхочу ! Мовчання - золото !
показать весь комментарий
12.01.2025 19:24 Ответить
Не знаю про що ви взагалі, чи ви рахувати не вмієте, чи спеціально тут намагаєтесь влаштувати балаган. Якщо йому в 2000м. Було 45 років, то скільки йому зараз? Яка кількість арміі була після скорочень кучмівських і офіцерських посад тоді?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:28 Ответить
Життя прожили.Кмб ні до чого.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:30 Ответить
А в 2023 звільнили в запас, а через 6 місяців всіх мобілізували, бо строкову службу служили. Агов, захисники генофонду, а чого 21 річних не захищаєте? А офіцери, яких в 20 років в 2022 випустили? Вони якісь не такі, їх не жалко?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:34 Ответить
Страница 4 из 7