20796 посетителей онлайн
32 830 632

Украина сталкивается с нехваткой человеческих ресурсов, ведь призывной возраст не составляет 18 лет, - советник Трампа Уолтц

Волтц про призовний вік в Україні

Советник избранного президента США Дональда Трампа по вопросам национальной безопасности Майк Уолтц заявил, что Украина сталкивается с серьезной нехваткой человеческих ресурсов, поскольку призывной возраст не составляет 18 лет.

Об этом американский политик сказал в интервью телеканалу ABC News, сообщает Цензор.НЕТ.

"Их призывной возраст сейчас с 26 лет (на самом деле с 25, - ред.), не с 18. Мне кажется, многие люди не понимают, что они могут привлечь сотни тысяч новых военных... Когда мы слышим о моральных трудностях и ситуации на фронте, стоит отметить, что если украинцы призывают весь мир поддержать демократию ва-банк, то и они должны действовать соответственно", - сказал советник новоизбранного президента США.

Уолтц отметил, что США хотят видеть, как Украина решает "проблемы c человеческими ресурсами на войне".

"Они, безусловно, мужественно боролись. Они, безусловно, заняли очень благородную и жесткую позицию, но нам нужно увидеть, как решается проблема нехватки живой силы", - сказал Уолтц.

Он отметил, что речь идет не только о боеприпасах или "выписывании дополнительных чеков", но и о стабилизации линии фронта.

Напомним, ранее в Госдепе заявляли, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Топ комментарии
+57
Ну так в трудових договорах простих цивільних "ухилянтів" теж нема жодного слова про військову службу...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
+42
а у сантехніка шо там про військову службу написано в контракті, клоун?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
+41
Справді, чому навчені силовики повинні воювати? Нехай тракторист Микола воює, у нього в контракті є пункт про військову службу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 5 из 7
ви хоч поцікавтесь біографією Волтца, перш ніж накидатись : він полковник спецназу

як аргумент для діалогу з ним, можна сказати : дивись, воює мільйон українців проти мільйону москалів - мільйон москалів це 1/30 від їхнього дієздатного населення і воює їхній мільйон за гроші, а український мільйон це 1/10 від нашого дієздатного населення і воює наш мільйон за ідею

тобто, чисельно менша нація українців здатна стримувати чисельно більшу націю москалів, тому що в українців і так більший відсоток мотивованих, яким не вистачає західної зброї

якщо зєлєнского виженуть, а новий Президент буде незаплямований, то західної зброї дадуть багато

так, тимчасово прийдеться поступитися територіями, бо США не хочуть брати участь у війні

ключове питання : які санкції знімуть з росії ? якщо Україна втратить території, а США санкції не знімуть та ще й допоможуть зброєю - то це один з реалістичних сценаріїв

других, на жаль, поки не проглядається
показать весь комментарий
12.01.2025 19:47 Ответить
Сталин мобилизовал с 18 до 50. Это помоголо. Если бы не мобилизовали с 18 до 27, то есть большие сомнения, выиграли что бы войну.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:48 Ответить
ні. воювати повинні тільки ті, хто хочуть. немотивовані воїни - не воїни, а легка мішень для ворога
показать весь комментарий
12.01.2025 19:48 Ответить
Нефть в Украине есть. Не Кувейт конечно, но прилично. И это одна из причин войны.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:15 Ответить
Це не їхня війна, вони нічого не хочуть
А якщо в нас записаний конституційний обов'язок захисту Батьківщини, то має виконуватися всіма. Усі статi, чоловiки та жiнки від 18 до 50 (деякі в окремих випадках і старші)
показать весь комментарий
12.01.2025 20:21 Ответить
Нехай цей американець напочатку розкаже кого в США мобілізовували на війну з Японією та Германією.
==================

Ну так розкажи, в якій країні коли глобальна війна мобілізують тільки чоловіків і тільки від 25 років
показать весь комментарий
12.01.2025 20:27 Ответить
Якби не ленд-ліз, то і 18-річні тому сраліну не допомогли б. Тому, коли говорите - то договарюйте.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:28 Ответить
Хай відмінять норму про взаємозв'язок звання і посади. Щоб того полковника, звісно, не на сержантську посади ставити, але хоча б на лейтенантську чи капітанську можна було...
показать весь комментарий
12.01.2025 20:35 Ответить
Поки можна констатувати, що програвши вибори
допомога збільшилась в 2 рази, та почали накладати "реальні" санкції

По інтервью, посил, що потрібні перемовини, для цього потрібно з чогось починати - хоча б з двізнка
Далі потрібна стабілізація лінії - в цьому контексті про 18 річних

Тобто по факту - заморозка, перемиря чи щось подібне

Якщо санкції знімати не будуть, будуть давати зброю, та вливати кошти - то на данний час мабуть буде найкращим варіантом
З часом - самі все віддадуть
показать весь комментарий
12.01.2025 20:40 Ответить
Ні. Це все радянська брехлива історія, яка до цього часу, вже як російська, придумує 100500 виправдань катастрофічної поразки червоної армії в 1941-42 роках
показать весь комментарий
12.01.2025 20:41 Ответить
когда говорят на эту тему у всех перед глазами Покровск, Торецк, часв яр и т.д. спроси у любого генерала армии, который думает о жизнях солдат, он ответит, что для удержания этого плацдарма нужно миллион человек, которых с нынешним соотношением сил в воздухе авиация сотрет кабами за две недели. да чем больше людей, тем легче закрыть дыры, но это будет стирание ресурсов. убрать авиацию и все остановится.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:41 Ответить
У нас сланцевого газу дофіга. Під Слов'янськом, до речі, і що?
показать весь комментарий
12.01.2025 20:49 Ответить
Зараз середній вік в армії 47 років, а ти хочеш щоб було 60? Полковники старпери на сержантських посадах, чудово! Схоже на фантазії Безуглоі. Вас все влаштовувало коли об військових ноги витирали десятиріччями, скорочували бойові гвардійські підрозділи, а тепер щось не так? За все треба платити, і за тупість в за владу клоунів також…
показать весь комментарий
12.01.2025 21:37 Ответить
Бо це і є заброньовані, або з купленими відстрочками. І не роботяги, які маючи бронь, бояться зайвий раз на вулицю вийти, а ті самі сбушники, дбрівці, поліцейські, держслужбовці і т. п. господарі життя. Тому тцк туди і не ходить, не має сенсу.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:44 Ответить
Ти ще не стомився новини від Баби Машки доярки розносити по головам.?
Сто разів все писалося, а Паламарчук за рибу гроші.

Глава поліції навів реальні цифри щодо кількості співробітників. Загальний штат становить 120 тис. осіб, серед яких діючих поліцейських - 100 тис. В їх числі:

жінок - 20 тис.;слідчих та дізнавачів - 15 тис.;оперативників - 20 тис.;підрозділ Лють (виконує бойові завдання безпосередньо на фронті) - кілька тисяч осіб;

Ти зрозумів, Паламарчук?
Реально можна аж тисяч 10 слідчих і тисяч аж 15 оперативників мобілізувати, всі інші- жінки і патрульна поліція, без якої особисто з тебе кожного ранку і підїзді будуть знімати твої чергові кльоші.
І мобілізувати їх потрібно, але це ніяке не вирішення проблеми нестачи людей.
А от вас, ухилянтів- мільон. І всі заховалися під спідниці і один в одного пальцями тичете" хай він піде.."
показать весь комментарий
12.01.2025 21:58 Ответить
Ні, він крепкий був, після війни лісорубом довго працював. Не був він інвалідом, просто у совєцьку армію був призов у віці 18-37 років... У 1941 совєти його не встигли забрати, бо дуже швидко драпали з Волині, а в 1944 вже був застарий.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:01 Ответить
В тебе викривлена інформація, мобілізують всіх. Ті хто як ти кажеш " вийшли на пензію в 45" вже давно в масі за 50- 55. І годні вони в масі як командири відсотків 10 від загалу. Не треба ілюзій. Без зниження віку мобілізації до 18 в декілтка етапів- все інше самообман.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:08 Ответить
Ти вперто чіпляєшся за свої фантазії.
Тобі людина у доступній формі пояснила- це не вирішить ніяких задач. Це просто для того, щоб" " щось робити".
Куди ти засунеш того майора, чи підполковника, 52- 55+, який ЖОДНОГО дня не командував лінійним підрозділом?
Не повіриш, так і робили і роблять навіть зараз і од цього одне горе у військах. І не вирішення проблеми, а створення пооблем.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:14 Ответить
На небойові посади якщо вони самі хочуть служити, от про що казав Муженко. Вам подобаються ЗЕ експерименти? Грайтеся далі, корейці чомусь пенсіонерів не прислали на війну, мабуть щось знають. Можете ще олімпійську збірну з пенсів створити, успіх гарантован.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:22 Ответить
Молодих беруть, на лейтенантські посади, командирів взводів.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:26 Ответить
Так я ЗА зниження мобілізаційного віку, але і професійних військових із досвідом і навичками теж треба використовувати...
показать весь комментарий
12.01.2025 22:26 Ответить
яка кількість людей, може втримати позицію,без достатньої кількості *********** і зброї ,???Чи може мала кількість людей. утримувати позиції,маючи у своєму розпоряденні необхідну кількість потрібної зброї,для знищення живої сили противника і його війскової техніки, та маючи надійне прикриття артелерії,авіації безпілотників.та систем РЕБ???Давай фантазуй...
показать весь комментарий
12.01.2025 22:27 Ответить
"Куди ти засунеш того майора, чи підполковника" - в окоп до таких же 50 - 55 річних роботяг.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:30 Ответить
тебе генеральську шлюху мордою в твої ж слова втокмачили, а ти зміг тільки про ботоферми висрати? згинь клоун
показать весь комментарий
12.01.2025 23:11 Ответить
Какой еще ***** крикун с америки, дятел? Вот что боевой офицер говорит:
Командир десантного батальйону, Народний герой України Сергій Кужелюк: "Багато позицій втрачено тому, що ми туди не змогли посадити особовий склад - жодної людини не знайшлося, щоб закрити позицію"
показать весь комментарий
12.01.2025 23:31 Ответить
Командир десантного батальйону, Народний герой України Сергій Кужелюк: "Багато позицій втрачено тому, що ми туди не змогли посадити особовий склад - жодної людини не знайшлося, щоб закрити позицію"
А виноват Вольц, ага.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:32 Ответить
От блд. А двадцатилетние прям війну виграють і кремль візьмуть голими руками. Де ви такі ідіоти беретеся? Якщо 30-49 річні не можуть орбу спинити, то як і чим її спинять 18-24? Блд, як? Чи їх каби не беруть ? Чи у них фортифікації нормальні самі по собі виростуть?
Чому усі як ідіоти верещать про зниження мобілізаційного віку, і ніхто анічичирк про контрактну армію, яка б реально змогла вирішити хоча б частину питань.
Якесь тотальне божевілля
показать весь комментарий
13.01.2025 00:26 Ответить
Ну ясно. Гроші є на все, крім контрактників. Тому давайте мобілізуємо безкоштовних українських дітей.
Су..и, Су..и. блд. Нема нормальних слів. Немає.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:32 Ответить
Воювати повинні контрактники. Дорослі мотивовані люди, а не бусифікована учорашня дітвора та студенти.
Блд, за загиблого виплачують 15 млн. Накуя? Хто такий ідіотизм придумав? Зрозуміло ж, що ці гроші до переважної кількості родин загиблих не дійдуть, а будуть так чи інакше вкрадені. І навіщо взагалі спонсорувати очікування смерті воїна? Що це з бздур?
Заплатіть 7 контрактникам по 1,5 млн грн. Це величезні гроші. Дайте їх живим людям. Дайте бійцю ці гроші при житті. Заохочуйте пільговою іпотекою. Дайте контрактнику ділянку землі. Не обідніють наші ворюги по кабінетах.
Введіть нормальний контракт, з чітким строком служби, наприклад, 1,5 року. Якщо захоче продовжити, знову виплата.
А як панове, ви хочете воювати? Та й ще роками. Та й ще до перемоги?
Війна дороге задоволення. Тож або воюємо по дорослому, або підписуйте мир, який вже амери нам виторгують. І не вийобуйт..сь.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:09 Ответить
це і так кажуть вже три роки
а американська розвідка бачить, що ніхто не збирається виганяти єрмака
тобто питання "кому довіряти американські військові секрети, єрмаку ?"
показать весь комментарий
13.01.2025 02:17 Ответить
У другій світовій американських військ теж не було. Вони допомагали срср серйозно, але не так, щоб ті здобули перемогу. Переломили хід війни не в останню чергу радянські танки Т34. Де наші танки та наші ракети?
показать весь комментарий
13.01.2025 02:53 Ответить
А давайте включимо у договорняк про зупинення війни також і зобов'язання України погасити пожежу в Лос-Анджелесі!!!
Якщо Україна зобов'язана слугувати щитом всієї Європи і НАТО, то чому ще й не погасити пожежу в Лос-Анджелесі! Україна зобов'язана провести судову реформу в сша, а то судді там звільняють від покарання порно-президентів!!! Навіть в Україні такого ніколи не було!
Україна повинна провести навчання федерального прокурора Німеччини, тому що той не розуміє, що якщо підрив північних потоків був всередині труби, то треба шукати докази можливості доступу для того, щоб В цю трубу закинути вибухівку, до речі, до цієї вибухівки доступ можливий тільки у спецпідрозділів сша!!! А не арештовувати перших ліпших дайверів!
Загалом-то, задовбали вже сша - Україна не буде другим Тайванем!!! Який злили сша, давши йому статус невизнаної держави, перенісши столицю китаю в пекін!
Абсолютно не має значення, на яких умовах зупинена буде ця війна! Тому що розвалюються самі сша і перерозподіл впливу буде продовжуватися ще кілька десятиліть!!!
показать весь комментарий
13.01.2025 10:32 Ответить
Бачу вам весело, в резерві + оновили данні вже міліони пенсів, нехай призивають, я не проти. Тільки толку від них в холодних окопах нуль, а тягнути тіло з передку під дронами , ще те задоволення, проще кинути де лежить. Бачу тим хто тут розпинається про пенсів, головне що б вони здохли, а не що б війну в кацапів виграти. Бо війни виграють молоді і сильні, но це не в нашому випадку...
показать весь комментарий
13.01.2025 11:19 Ответить
Не надо манипулировать и все переводить на 18-25.
Далеко не все кто 18-25 - мажорное быдло.
И власти своих детей любого вораста прячут.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:32 Ответить
Ти це ментярам та військовим - 45 річним пенсіонерам розкажи
показать весь комментарий
13.01.2025 11:36 Ответить
Якщо Україна не знизить мобілізаційний вік штати програють
показать весь комментарий
12.01.2025 18:02 Ответить
А ти вже на фронті?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:10 Ответить
там мільойни а не тисячі! в однвй Німеччині 700 тисяч військовозобов!язаних ховаються!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
Поголовьє мацкалів станом на 2024 р. становить приблизно 70-80 мільйонів. З них реально хочуть померти за путєна не більше 15%. Всі інщи на фронт не збираются.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
Давай, немаячня, розкажи нам, як було насправді
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Бутусов взагалі-то по Покровську казав, що там більш-менш вистачає озброєння, а головна проблема - погане командування і неузгодженість...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:28 Ответить
Пропоную тобі явку з повинною, згодом поміняють на хлопця з Азову
показать весь комментарий
12.01.2025 18:28 Ответить
Може, хтось вже категорично відмовився мобілізувати "мусора бики 30+ 40+ при броні" і офіційно повідомив про це США?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:29 Ответить
А ти не хочеш своєю дупою стати в оборону, чи вона в тебе не така міцна як у савченко?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:30 Ответить
Хіба ж ми садісти? Я про відосики
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
30+ менше хочуть жити ніж 18ти річні?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:33 Ответить
Штати не програють бо баба з возу кобилі легше.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:37 Ответить
Ти з якого штату, воєн?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:41 Ответить
А куди ділися, наприклад, десятки новеньких МіГ-29, Су-25 і Су-27, які поступили в Україну у 80-х? Це не стратегічна авіація, вони не несли ядерні ракети і їх ніхто не різав на метал!
Чому не добудували крейсер "Україна" (близнюк крейсера мацква), який І ДОСІ стоїть у Миколаєві?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:41 Ответить
Під керівництвом зрадників і ось таких перемогти неможливо! Нас тупо знищують не тільки орки, а оце ураїноненависне і зрадницьке шапіто!
https://x.com/i/status/1878128024723370478
показать весь комментарий
12.01.2025 18:44 Ответить
до чого це? я ж з самого початку і так про це написав. початок - це прийняття Декларації про державний суверенітет України від 16.07.1990-го року. в якій Верховна Рада УРСР чітко записала свій безядерний статус. це було ще задовго до того візиту Буша в Київ. тобто кивати зараз на американців, що це саме вони відібрали в України ядерну зброю, як це робить той імбецил "ген" (кацапський троль або просто корисний довбо ***) та ще й посилати Америку нах - це не заява українця, а заява прокацапського виб лядка, щоб посварити українців з американцями..
показать весь комментарий
12.01.2025 18:44 Ответить
Там де ділася ЯЗ, військові вузи кращі в срср, літаки, танки, ЗРК, все там , з Будапештським меморандумом, на гвіздочку висить…
показать весь комментарий
12.01.2025 18:51 Ответить
Вірно!! Тоді варіант 2 залишається. Нехай "сусіди" напрягаються, ми вже заплатили дуже велику ціну. Потрібно в шахмати грати , а не в шашки.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:55 Ответить
не чути як воюють діти депутатів, міністрів, прокурорів та інших можновладців.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:56 Ответить
We don't need help. We need to return what was taken or stolen from us. Is this an unfair demand?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:06 Ответить
Дивіться, у нас 90% молоді в універсах навчається, тому навіть якщо опустити призивний вік до 18 років, то все одно з 18 не братимуть, а братимуть з 22-23 - як універ закінчать...
Плюс, на строкову службу ж ЗАВЖДИ призивали з 18. Але це ж не значить, що строковик зразу на передок піде. Тих, кого призвали в 2021, у 2022 на фронт не слали ж (але й довго не демобілізовували) - вони на тилових посадах були...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:10 Ответить
Згоден. Проте якщо Закон буде для 18 - річних, то це буде в житті. А пошлють не пошлють - це вилами писано. Якесь ВИСЛУЖАЙЛО обов'язково закриє дірку, якщо його кар'єрі буде заважати наступ ворога. У кацапів саме так у Курську й відбулось. А наші кар'єристи з іншого ... м'яса ?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:21 Ответить
я на війні по призову був у 18 років. так шо твої слова не до мене
показать весь комментарий
12.01.2025 19:21 Ответить
3-тя група інвалідності - це не інвалідність. 3-тю групу можна отримаи після інфаркту і жити ще 50 років після цього. Так що, відочивай друже.

у мене питали в ТЦК чи маю я сили воювати.
Та це запитання таке, як в поліції злодія питають, чи він крав сумку. Яку відповідь слід очікувати?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:23 Ответить
Не сподівайся, і якщо Трупін буде далі гнати штурмовиків на Донбасі захоплювати українські землі, то будуть вже не батальони чи полки, а бригади дроноводів, тоді "вторая армия мира" буде на день втрачати не 1-2 тисячі м'яса, а 10-20. Для України капітуляція неможлива, вона означає знищення українського етносу. А Х-уйло біологічно смертний, якщо москалі хочуть вмирати, поки він не здохне, що ж, нехай чекають.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:23 Ответить
ПОТРІБНІ воїни. А не каліки та хлопці. Воїном не кожен може стати. Проте якщо не став воїном - то це ганьба !
показать весь комментарий
12.01.2025 19:27 Ответить
З 21 дозволяють пити ... горілку. Серйозно, зі свого досвіду. Офіцерського. Молода людина десь попрацювала, поштовхалась у спільноті подалі від цицьки мами, навчилась якихось навичок. Це не стосується "маминьких синочків" - їм і в 30 буде всЬо важко.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:31 Ответить
Перш за все треба мобілізувати тих, хто вказує, кого слід мобілізувати
показать весь комментарий
12.01.2025 19:34 Ответить
Це маніпуляції з здебільшого, 156000 в віці від 45 до 60, скільки там 60 річних, а скільки 45 річних? Вже давно працює новий пенсійний закон, який діє не з 45 а з 55 років. гаразд, як ви будете використовувати 55 річного полковника якій служив командиром десантної бригади і дивним чином пройде ВЛК, при тому що вільних посад для нього немає? Скільки з цих людей взагалі були на бойових посадах? Гарантую, більшість з них служили в штабах, та тилових службах. А ці посади і зараз забиті під завʼязку. А от пілотів нема, ну садіть в винищувач вартістю десятки мільйонів, 60 річного сліпого і глухого діда, ви розумієте на скільки це тупо. І ця тупість лякає, вже навіть американців, бо вони не розуміють як ми збираємось перемагати армією пенсіонерів, такого в історії людства ще не було.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:05 Ответить
Возьми любой другой пример и там будет мобилизация с 18 лет.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:05 Ответить
Тепер очевидно, що якщо буде збиратися чергове світове збіговисько аферистів ,на кшталт того,яке було в Будапешті, люба держава має повне право використовувати "прямий посил" , їх учасників ,за рашистським коритом" ,До речі ,незабаром ці ж самі світові аферисти,котрі були в Будапешті і обіцянками , цяцянками (у змові) роззброїли Україну,для її майбутнього знищення і окупації ,одним із учасників цієї брехливої шайки, знову найближчим часом збираються зустрітися, для врегулювання питання окупації частини української держави, і нових обіцянок для українського народу,котрі в майбутньому приведуть в Україну війну .яку принесе все той самий рашистський окупант, кровопивця і вбивця українського народу,
показать весь комментарий
12.01.2025 20:08 Ответить
"здача врагу " -це невиконання світових аферистів обіцянок ,даних Україні і українському народові
показать весь комментарий
12.01.2025 20:10 Ответить
Партнери винні? Це які партнери вам неякісні міни і фортифікаційні споруди робили та яйця по 17 ставили?
показать весь комментарий
12.01.2025 20:24 Ответить
Партнери шикарні. У 2023-му були добровольці, була "Гвардія наступу", а за словами самого Зе та інших наближених партнери надали аж 30% від обіцяного. Літаків та КАБів, як у кацапів, як не було тоді, так і нема зараз. Що на це скажете? Чи у 2023-му поставки зброї були для партнерів "не на часі", а зараз як мобілізуємо 18-річних, то відразу нададуть все необхідне для перемоги?
показать весь комментарий
12.01.2025 20:25 Ответить
Нi, з угорського кабака
показать весь комментарий
12.01.2025 20:32 Ответить
Треба негайно призвати всю молодь. Так у деяких буде шанс вижити. Інакше Україна програє і пуйло всіх пустить у жорна нової війни з прибалтами та поляками.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:56 Ответить
Этот советник просто циник.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:07 Ответить
Американці не ******* коли крадуть їхні гроші. А зєльонській саме цим і займається. Теоретично вони б мали цього клептократа ще в 2024 усунути від влади. Але недопрацьовують , на жаль.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:49 Ответить
"Куди ти засунеш того майора, чи підполковника" - в окоп до таких же 50 - 55 річних роботяг. Тому що: "відкривай Закон України про " Мобілізаційну підготовку і мобілізауію" там таким " вумнікам" все давно довели."

так що закривай піддувало, гомосєк, і звиздуй в окоп, генеральска ти шлюха
показать весь комментарий
12.01.2025 22:42 Ответить
У 2023-му була Гвардія наступу з добровольців, щоб керувати. Де була техніка, в т.ч. літаки з ракетами? На цей раз як мобілізуємо 18-річних точно дадуть все необхідне включно з томагавками. Віримо.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:01 Ответить
Куди поділись люди з 2022-го? З Гвардії наступу 2023-го? Людей в нас завжди буде недостатньо, бо неспівмірна кількість населення. Можна хоч 3 мільйона мобілізувати, але вчити нема де, забезпечувати нема чим. Хіба що відразу з вулиці в окоп, а зброю здобуде в бою, бо її теж стільки немає. Крикун з америки розказує, що Україні треба воювати як кацапи - закидувати фронт людьми.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:07 Ответить
Та кому ти щось розповідаєш, тут 80% постерів це або старі бойові діди-пердуни або якесь заброньоване чмо, яке кличе всіх на фронт чи патріоти на виїзді з прапорцями всіх кольорів веселки, але не сині й жовті. Я сам був в школі, з якої в 2017 випустився, відвідував вчителів, то мені теж казали, умовно, в 11 класі 20 хлопців, з них в Україні залишилось 4. І я повністю розумію батьків, які намагаються вивезти своє чадо поки йому немає 18 хоч в польшу в бєдронкі працювати, хоч в чехії якимось вантажником чи вчитись там. Бо молодь все одно акліматизується якось вбудується в ті процеси, а оця стара кровожерлива войовнича наволоч хай потім сидить і рахує свої ніщєнські пенсії, які вже їм буде платити хтось інший, а не ці діти.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:12 Ответить
А чому забули за липових ''інвалідів''? Вигнати з держслужби, якщо інвалідність підроблена, і в тцк на рядові посади всіх. Тут не одна бригада ''пропадає''...
показать весь комментарий
12.01.2025 23:20 Ответить
Далі заголовка ви авжеж не читали, а там написано:
наприклад, обладнує фортифікації держава: поставили бетонні доти, накопали траншеї, огородили їх стінками, але ніхто зверху не перекрив! Вони наче накопані і на вигідних висотах, все красиво, але… Як туди зайде військовослужбовець? Ніяк! Бо це відкриті зверху позиції, куди прилетить ФПВ, куди прилетить мавік зі скидом. Джерело: https://censor.net/ua/r3529508

От чому людей і не вистачає. І "дайте нових" вічно продовжуватись не може. Це очевидно. Або переможемо кацапів зброєю, або вони нас.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:44 Ответить
О боже, клоун, что ты несешь? США огромные. Каждый штат как отдельная страна со своими законами. Даже каждый округ имеет свои резервы, финансы и правила. С Кенсингтоном вообще история длится десятки лет. ChatGPT сломался? Ознакомься, чтобы не высырать бредятину такую. Ох уже эти шизоиды, которые любую проблему в США ассоциируют с Филадельфией
показать весь комментарий
13.01.2025 00:42 Ответить
Це абсолютна цинічна брехня. Середній вік бійця червоної армії у 1943 році був 37 років.
Насправді, практично всі війни минулого сторіччя вигравали 30-40 річні. Це найбільш продуктивний вік воїна у ******** війні.
Що стосується ранішніх віків, то рекрут служив 25 років. Тобто, звільнявся він в 41-45. А значить середній вік армії скажімо, у 18 сторіччі був 30 років.
Навіщо тут брешуть боти зрозуміло. Але це ж даремно. Абсолютно очевидно, що закрити усі пройо..би тілами двадцятирічних не вийде. Та й тої молоді в Україні мало. Через півроку їх перебьють, і ви розумієте що буде далі?
Якщо розумієте і наполягаєте, то я навіть не знаю як вас назвати.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:43 Ответить
Якщо знищать молодь, то для чого той, блд, справедливий мир? Для кого? Ви розумієте чи ні, що якщо не буде людей, не буде молоді, то кому нах той справедливий мир? Справедливий для кого? Для трупів?
Їбану..ся можна. Якесь суцільне божевілля.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:54 Ответить
Я подивлюся на армію США, якщо в неї почнуть бусифікувати молодь 18-24 та кидати їх під каби проти переважаючого супротивника.
Не меліть дурниць. Армія США не воює, а сидить по базах. А нашу молодь ви пропонуєте кинути проти контрактної армії кацапів, яка має перевагу в повітрі і каби та ракети, яких немає у нас.
То може не з бусифікації дітвори треба починати, а з засобів поротьби з кабами та інших речей, які реально змінять хід війни.
Ви ж просто пропонуєте покласти по посадках усих українських молодих чоловіків. Геніальний плян.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:28 Ответить
Дуже б хотілося, щоб ця бездарність генералів не була навмисною. Чому військові підрозділи знаходяться в тилу при такій ситуації на фронті????
показать весь комментарий
13.01.2025 02:34 Ответить
Касапы набирают с 18 и у них население втрое больше. И за контракт за первый год платят аж до 3,6 млн руб. Да, платять. Так, что всё верно Волц сказал, это наши власти своих детишек мажорных прячут. Постоянно наблюдаю толпы пьяных мажоров и быдла до 25 лет ходят-бродят, никого не боятся. Нє, їх трогать ніззя, це ж гівнофонд нації.
показать весь комментарий
13.01.2025 06:07 Ответить
Тепер реально зрозуміла ціль, хочуть перебите усе населення України молодого віку, щоб знищити українську націю!
показать весь комментарий
13.01.2025 07:19 Ответить
Слово-мотивация .Зачем человеку что либо делать и зачем ? .Похоже у 5 млн человек нет мотивации воевать и умирать за то чего у них нет .
показать весь комментарий
13.01.2025 09:36 Ответить
На войну ментов нельзя, а закупать за бюджетные деньги порнушку в онли фанс можно.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:34 Ответить
Бідні наші діти.Це нажаль для них приговор.Такі ми незалежі.....
показать весь комментарий
13.01.2025 12:08 Ответить
Так йди воюй і дітей своїх бери
показать весь комментарий
13.01.2025 12:09 Ответить
маячня. Типова кацапська риторика
показать весь комментарий
12.01.2025 18:09 Ответить
зміни пластинку уже давно заїзджену... Україна ще у 90-му році у Декларації про державний суверенітет прописала, що буде країною без ядерного статусу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:14 Ответить
у нас есть те кто и в 12 и 13 лет уже мужиками становятся, но это абсолютное меньшинство. Большая часть в 18-20 это просто ещё дети... те кто в этом возрасте уже начинают шевелить мозгами, подтолкнут как раз детей под ружьё, а сами не пойдёт. Добровольцы же были.. А заявления тупорылого спермоглота Уолца, который советуют там, что то Трампу... мало кого вообще должны интересовать и обсуждаться.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
показать весь комментарий
12.01.2025 18:19 Ответить
А які поступки країн НАТО?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:20 Ответить
открыть границы от 18 до 26 лет!! пусть уезжают ... а савченко ******** своей остановит путина!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:22 Ответить
https://www.pravda.com.ua/articles/2020/12/3/7275645/

все по порядку і датам
показать весь комментарий
12.01.2025 18:23 Ответить
Тут така штука, що з часу появи армій із мобілізованих (це 18 ст., до того були дворяни, найманці, дружина і тд) у ВСІХ без виключення війнах воювали переважно молоді. От яку війну не візьми - Першу світову, Другу світову, Фінську, Корейську, В'єтнамську, Ірано-Іракську, Афган і тд і тп...
Призивати 40-50-річних - це "ноу-хау" зеленої влади!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:26 Ответить
Страница 5 из 7