22236 посетителей онлайн
32 814 632

Украина сталкивается с нехваткой человеческих ресурсов, ведь призывной возраст не составляет 18 лет, - советник Трампа Уолтц

Волтц про призовний вік в Україні

Советник избранного президента США Дональда Трампа по вопросам национальной безопасности Майк Уолтц заявил, что Украина сталкивается с серьезной нехваткой человеческих ресурсов, поскольку призывной возраст не составляет 18 лет.

Об этом американский политик сказал в интервью телеканалу ABC News, сообщает Цензор.НЕТ.

"Их призывной возраст сейчас с 26 лет (на самом деле с 25, - ред.), не с 18. Мне кажется, многие люди не понимают, что они могут привлечь сотни тысяч новых военных... Когда мы слышим о моральных трудностях и ситуации на фронте, стоит отметить, что если украинцы призывают весь мир поддержать демократию ва-банк, то и они должны действовать соответственно", - сказал советник новоизбранного президента США.

Уолтц отметил, что США хотят видеть, как Украина решает "проблемы c человеческими ресурсами на войне".

"Они, безусловно, мужественно боролись. Они, безусловно, заняли очень благородную и жесткую позицию, но нам нужно увидеть, как решается проблема нехватки живой силы", - сказал Уолтц.

Он отметил, что речь идет не только о боеприпасах или "выписывании дополнительных чеков", но и о стабилизации линии фронта.

Напомним, ранее в Госдепе заявляли, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Топ комментарии
+57
Ну так в трудових договорах простих цивільних "ухилянтів" теж нема жодного слова про військову службу...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
+42
а у сантехніка шо там про військову службу написано в контракті, клоун?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
+41
Справді, чому навчені силовики повинні воювати? Нехай тракторист Микола воює, у нього в контракті є пункт про військову службу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 7
Не бачуть стабілізаціі і не бачуть в окопах 18 - ти літніх - сериозні пред"яви від Трампа
показать весь комментарий
12.01.2025 18:11 Ответить
ВОЛТЦЕМ має ЦРУ займатися. Він , як Маск і Папа РИМСКИЙ , завербовані ФСБ
показать весь комментарий
12.01.2025 18:14 Ответить
Я вам ссилку замість розказу
https://www.pravda.com.ua/articles/2020/12/3/7275645/
показать весь комментарий
12.01.2025 18:22 Ответить
Теж дуже хотіли нейтральними бути...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:28 Ответить
а за 155-ту він не казав? чи ти ігноруєш ці факти?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:30 Ответить
Більшість Томагавків вироблено в 80-і роки. А термін зберігання ракет 10-15 років. Невідомо скільки з усіх вироблених Томагавків зараз в строю. З ними буде як з ATACMS, які модернізують по кілька штук і відправляють Україні. А вони ********* Томагавків.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:30 Ответить
якого озброєння вистачає? танків? літаків?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:31 Ответить
************, а ти себе серед цих, тобою перерахованих, часом не бачиш?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
в таких як ти після того як попадають на кмб гонор та смайлики швидко закінчуються… все ще попереду…
показать весь комментарий
12.01.2025 18:33 Ответить
Дайте, кажу, атомну бомбу, піду воювати...не дають.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:33 Ответить
Без зброї, головне авіації, ракет та змін в управлінні як підрозділів так і їх забезпечення ніх... не перемогти орків, навіть якщо всіх мобілізувати, у них людського ресурсу мінімум в 3 рази більше.

Приклад друга світова є багато операцій де у совка було більше живої сили та ж оборона Києва, міліонна армія захищала, але це нічого не дало, тому що у німців була краща підготовка, більш злагоджене управління і значна перевага в авіації
показать весь комментарий
12.01.2025 18:36 Ответить
ще й які !
показать весь комментарий
12.01.2025 18:37 Ответить
Та й у 2014-2016 по мобілізації старше 45 переважно офіцерів призивали (і не лейтенантів після воєнки в універі, а майорів чи полковників).
показать весь комментарий
12.01.2025 18:39 Ответить
у нас не 42 чи 43 роки. таких більшість. у нас мобілізовують до 59 років включно. якщо людина має водійське посвідчення та стаж водіння більше десяти років то таких беруть навіть якщо людині 59 років та шість місяців. тобто, до демобілізації за віком залишається півроку і людину все одно мобілізовують
показать весь комментарий
12.01.2025 18:42 Ответить
В другу світову в ссср критичний мобілызаційний вік до грудня 1942 року становив 43 роки!Підняли вік до 55и! це було пов!язано з величезними втратами та мільойнами зрадників та ухилянтів що здавались в полон!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:43 Ответить
а де навчені силовики ділись?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:43 Ответить
Да и ща вас, кацапов, они не сильно переживают
показать весь комментарий
12.01.2025 18:45 Ответить
посмотри- сколько поддержало меня в том что. ты дебил- делай выводы и не влезай туда- где ты ноль
показать весь комментарий
12.01.2025 18:45 Ответить
Ukraine's elderly military personnel can boast at least their effective operations in Kharkiv, Kherson, Kursk regions, etc.

Can you give one single example of a similar operation carried out by the US youngsters?

The latest one was probably the glorious retreat from Afghanistan, wasn't it?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:46 Ответить
ти це зараз серйозно таке ляпнув?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:51 Ответить
то тобі лікуватися потрібно, дятле... візит Буша в Київ, шантаж Клінтона і все інше були уже ПІСЛЯ того як Україна прийняла Декларацію про державний суверенітет, в якій прописала чітко своє прагнення до безядерного статусу. якби цього не було прописано у декларації, то тоді ти зараз міг би накидувати своєм гімно тут на вентилятор...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:00 Ответить
я розумію що твоя ступінь імбецильності не дає тобі осягнути написаний текст. Там чітко вказано, чому Україна була вимушена це зробити, і не зробила просто так. На жаль твоє захворювання вилікувати неможливо, тому до побачення.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:09 Ответить
за кацапію і так все ясно, не треба пересмикувати. Ця стаття показує що дії сша і англії призвели до геноциду України. І вони також мають понести відповідальність за свої дії. Як і кацапи.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:11 Ответить
для Гітлера то була агонія. не більше того
показать весь комментарий
12.01.2025 19:22 Ответить
Я втручаюсь. Вибачте. Порада для іншомовних похилого віку. НЕ ТРЕБА НАС ВЧИТИ ! Без грубощів. У нас своїх ГопМенеджерів до несхочу ! Мовчання - золото !
показать весь комментарий
12.01.2025 19:24 Ответить
Не знаю про що ви взагалі, чи ви рахувати не вмієте, чи спеціально тут намагаєтесь влаштувати балаган. Якщо йому в 2000м. Було 45 років, то скільки йому зараз? Яка кількість арміі була після скорочень кучмівських і офіцерських посад тоді?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:28 Ответить
Життя прожили.Кмб ні до чого.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:30 Ответить
А в 2023 звільнили в запас, а через 6 місяців всіх мобілізували, бо строкову службу служили. Агов, захисники генофонду, а чого 21 річних не захищаєте? А офіцери, яких в 20 років в 2022 випустили? Вони якісь не такі, їх не жалко?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:34 Ответить
ви хоч поцікавтесь біографією Волтца, перш ніж накидатись : він полковник спецназу

як аргумент для діалогу з ним, можна сказати : дивись, воює мільйон українців проти мільйону москалів - мільйон москалів це 1/30 від їхнього дієздатного населення і воює їхній мільйон за гроші, а український мільйон це 1/10 від нашого дієздатного населення і воює наш мільйон за ідею

тобто, чисельно менша нація українців здатна стримувати чисельно більшу націю москалів, тому що в українців і так більший відсоток мотивованих, яким не вистачає західної зброї

якщо зєлєнского виженуть, а новий Президент буде незаплямований, то західної зброї дадуть багато

так, тимчасово прийдеться поступитися територіями, бо США не хочуть брати участь у війні

ключове питання : які санкції знімуть з росії ? якщо Україна втратить території, а США санкції не знімуть та ще й допоможуть зброєю - то це один з реалістичних сценаріїв

других, на жаль, поки не проглядається
показать весь комментарий
12.01.2025 19:47 Ответить
Сталин мобилизовал с 18 до 50. Это помоголо. Если бы не мобилизовали с 18 до 27, то есть большие сомнения, выиграли что бы войну.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:48 Ответить
ні. воювати повинні тільки ті, хто хочуть. немотивовані воїни - не воїни, а легка мішень для ворога
показать весь комментарий
12.01.2025 19:48 Ответить
Нефть в Украине есть. Не Кувейт конечно, но прилично. И это одна из причин войны.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:15 Ответить
Це не їхня війна, вони нічого не хочуть
А якщо в нас записаний конституційний обов'язок захисту Батьківщини, то має виконуватися всіма. Усі статi, чоловiки та жiнки від 18 до 50 (деякі в окремих випадках і старші)
показать весь комментарий
12.01.2025 20:21 Ответить
Нехай цей американець напочатку розкаже кого в США мобілізовували на війну з Японією та Германією.
==================

Ну так розкажи, в якій країні коли глобальна війна мобілізують тільки чоловіків і тільки від 25 років
показать весь комментарий
12.01.2025 20:27 Ответить
Якби не ленд-ліз, то і 18-річні тому сраліну не допомогли б. Тому, коли говорите - то договарюйте.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:28 Ответить
Хай відмінять норму про взаємозв'язок звання і посади. Щоб того полковника, звісно, не на сержантську посади ставити, але хоча б на лейтенантську чи капітанську можна було...
показать весь комментарий
12.01.2025 20:35 Ответить
Поки можна констатувати, що програвши вибори
допомога збільшилась в 2 рази, та почали накладати "реальні" санкції

По інтервью, посил, що потрібні перемовини, для цього потрібно з чогось починати - хоча б з двізнка
Далі потрібна стабілізація лінії - в цьому контексті про 18 річних

Тобто по факту - заморозка, перемиря чи щось подібне

Якщо санкції знімати не будуть, будуть давати зброю, та вливати кошти - то на данний час мабуть буде найкращим варіантом
З часом - самі все віддадуть
показать весь комментарий
12.01.2025 20:40 Ответить
Ні. Це все радянська брехлива історія, яка до цього часу, вже як російська, придумує 100500 виправдань катастрофічної поразки червоної армії в 1941-42 роках
показать весь комментарий
12.01.2025 20:41 Ответить
когда говорят на эту тему у всех перед глазами Покровск, Торецк, часв яр и т.д. спроси у любого генерала армии, который думает о жизнях солдат, он ответит, что для удержания этого плацдарма нужно миллион человек, которых с нынешним соотношением сил в воздухе авиация сотрет кабами за две недели. да чем больше людей, тем легче закрыть дыры, но это будет стирание ресурсов. убрать авиацию и все остановится.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:41 Ответить
У нас сланцевого газу дофіга. Під Слов'янськом, до речі, і що?
показать весь комментарий
12.01.2025 20:49 Ответить
Зараз середній вік в армії 47 років, а ти хочеш щоб було 60? Полковники старпери на сержантських посадах, чудово! Схоже на фантазії Безуглоі. Вас все влаштовувало коли об військових ноги витирали десятиріччями, скорочували бойові гвардійські підрозділи, а тепер щось не так? За все треба платити, і за тупість в за владу клоунів також…
показать весь комментарий
12.01.2025 21:37 Ответить
Бо це і є заброньовані, або з купленими відстрочками. І не роботяги, які маючи бронь, бояться зайвий раз на вулицю вийти, а ті самі сбушники, дбрівці, поліцейські, держслужбовці і т. п. господарі життя. Тому тцк туди і не ходить, не має сенсу.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:44 Ответить
Ти ще не стомився новини від Баби Машки доярки розносити по головам.?
Сто разів все писалося, а Паламарчук за рибу гроші.

Глава поліції навів реальні цифри щодо кількості співробітників. Загальний штат становить 120 тис. осіб, серед яких діючих поліцейських - 100 тис. В їх числі:

жінок - 20 тис.;слідчих та дізнавачів - 15 тис.;оперативників - 20 тис.;підрозділ Лють (виконує бойові завдання безпосередньо на фронті) - кілька тисяч осіб;

Ти зрозумів, Паламарчук?
Реально можна аж тисяч 10 слідчих і тисяч аж 15 оперативників мобілізувати, всі інші- жінки і патрульна поліція, без якої особисто з тебе кожного ранку і підїзді будуть знімати твої чергові кльоші.
І мобілізувати їх потрібно, але це ніяке не вирішення проблеми нестачи людей.
А от вас, ухилянтів- мільон. І всі заховалися під спідниці і один в одного пальцями тичете" хай він піде.."
показать весь комментарий
12.01.2025 21:58 Ответить
Ні, він крепкий був, після війни лісорубом довго працював. Не був він інвалідом, просто у совєцьку армію був призов у віці 18-37 років... У 1941 совєти його не встигли забрати, бо дуже швидко драпали з Волині, а в 1944 вже був застарий.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:01 Ответить
В тебе викривлена інформація, мобілізують всіх. Ті хто як ти кажеш " вийшли на пензію в 45" вже давно в масі за 50- 55. І годні вони в масі як командири відсотків 10 від загалу. Не треба ілюзій. Без зниження віку мобілізації до 18 в декілтка етапів- все інше самообман.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:08 Ответить
Ти вперто чіпляєшся за свої фантазії.
Тобі людина у доступній формі пояснила- це не вирішить ніяких задач. Це просто для того, щоб" " щось робити".
Куди ти засунеш того майора, чи підполковника, 52- 55+, який ЖОДНОГО дня не командував лінійним підрозділом?
Не повіриш, так і робили і роблять навіть зараз і од цього одне горе у військах. І не вирішення проблеми, а створення пооблем.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:14 Ответить
На небойові посади якщо вони самі хочуть служити, от про що казав Муженко. Вам подобаються ЗЕ експерименти? Грайтеся далі, корейці чомусь пенсіонерів не прислали на війну, мабуть щось знають. Можете ще олімпійську збірну з пенсів створити, успіх гарантован.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:22 Ответить
Молодих беруть, на лейтенантські посади, командирів взводів.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:26 Ответить
Так я ЗА зниження мобілізаційного віку, але і професійних військових із досвідом і навичками теж треба використовувати...
показать весь комментарий
12.01.2025 22:26 Ответить
яка кількість людей, може втримати позицію,без достатньої кількості *********** і зброї ,???Чи може мала кількість людей. утримувати позиції,маючи у своєму розпоряденні необхідну кількість потрібної зброї,для знищення живої сили противника і його війскової техніки, та маючи надійне прикриття артелерії,авіації безпілотників.та систем РЕБ???Давай фантазуй...
показать весь комментарий
12.01.2025 22:27 Ответить
"Куди ти засунеш того майора, чи підполковника" - в окоп до таких же 50 - 55 річних роботяг.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:30 Ответить
тебе генеральську шлюху мордою в твої ж слова втокмачили, а ти зміг тільки про ботоферми висрати? згинь клоун
показать весь комментарий
12.01.2025 23:11 Ответить
Какой еще ***** крикун с америки, дятел? Вот что боевой офицер говорит:
Командир десантного батальйону, Народний герой України Сергій Кужелюк: "Багато позицій втрачено тому, що ми туди не змогли посадити особовий склад - жодної людини не знайшлося, щоб закрити позицію"
показать весь комментарий
12.01.2025 23:31 Ответить
Командир десантного батальйону, Народний герой України Сергій Кужелюк: "Багато позицій втрачено тому, що ми туди не змогли посадити особовий склад - жодної людини не знайшлося, щоб закрити позицію"
А виноват Вольц, ага.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:32 Ответить
От блд. А двадцатилетние прям війну виграють і кремль візьмуть голими руками. Де ви такі ідіоти беретеся? Якщо 30-49 річні не можуть орбу спинити, то як і чим її спинять 18-24? Блд, як? Чи їх каби не беруть ? Чи у них фортифікації нормальні самі по собі виростуть?
Чому усі як ідіоти верещать про зниження мобілізаційного віку, і ніхто анічичирк про контрактну армію, яка б реально змогла вирішити хоча б частину питань.
Якесь тотальне божевілля
показать весь комментарий
13.01.2025 00:26 Ответить
Ну ясно. Гроші є на все, крім контрактників. Тому давайте мобілізуємо безкоштовних українських дітей.
Су..и, Су..и. блд. Нема нормальних слів. Немає.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:32 Ответить
Воювати повинні контрактники. Дорослі мотивовані люди, а не бусифікована учорашня дітвора та студенти.
Блд, за загиблого виплачують 15 млн. Накуя? Хто такий ідіотизм придумав? Зрозуміло ж, що ці гроші до переважної кількості родин загиблих не дійдуть, а будуть так чи інакше вкрадені. І навіщо взагалі спонсорувати очікування смерті воїна? Що це з бздур?
Заплатіть 7 контрактникам по 1,5 млн грн. Це величезні гроші. Дайте їх живим людям. Дайте бійцю ці гроші при житті. Заохочуйте пільговою іпотекою. Дайте контрактнику ділянку землі. Не обідніють наші ворюги по кабінетах.
Введіть нормальний контракт, з чітким строком служби, наприклад, 1,5 року. Якщо захоче продовжити, знову виплата.
А як панове, ви хочете воювати? Та й ще роками. Та й ще до перемоги?
Війна дороге задоволення. Тож або воюємо по дорослому, або підписуйте мир, який вже амери нам виторгують. І не вийобуйт..сь.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:09 Ответить
це і так кажуть вже три роки
а американська розвідка бачить, що ніхто не збирається виганяти єрмака
тобто питання "кому довіряти американські військові секрети, єрмаку ?"
показать весь комментарий
13.01.2025 02:17 Ответить
У другій світовій американських військ теж не було. Вони допомагали срср серйозно, але не так, щоб ті здобули перемогу. Переломили хід війни не в останню чергу радянські танки Т34. Де наші танки та наші ракети?
показать весь комментарий
13.01.2025 02:53 Ответить
А давайте включимо у договорняк про зупинення війни також і зобов'язання України погасити пожежу в Лос-Анджелесі!!!
Якщо Україна зобов'язана слугувати щитом всієї Європи і НАТО, то чому ще й не погасити пожежу в Лос-Анджелесі! Україна зобов'язана провести судову реформу в сша, а то судді там звільняють від покарання порно-президентів!!! Навіть в Україні такого ніколи не було!
Україна повинна провести навчання федерального прокурора Німеччини, тому що той не розуміє, що якщо підрив північних потоків був всередині труби, то треба шукати докази можливості доступу для того, щоб В цю трубу закинути вибухівку, до речі, до цієї вибухівки доступ можливий тільки у спецпідрозділів сша!!! А не арештовувати перших ліпших дайверів!
Загалом-то, задовбали вже сша - Україна не буде другим Тайванем!!! Який злили сша, давши йому статус невизнаної держави, перенісши столицю китаю в пекін!
Абсолютно не має значення, на яких умовах зупинена буде ця війна! Тому що розвалюються самі сша і перерозподіл впливу буде продовжуватися ще кілька десятиліть!!!
показать весь комментарий
13.01.2025 10:32 Ответить
Бачу вам весело, в резерві + оновили данні вже міліони пенсів, нехай призивають, я не проти. Тільки толку від них в холодних окопах нуль, а тягнути тіло з передку під дронами , ще те задоволення, проще кинути де лежить. Бачу тим хто тут розпинається про пенсів, головне що б вони здохли, а не що б війну в кацапів виграти. Бо війни виграють молоді і сильні, но це не в нашому випадку...
показать весь комментарий
13.01.2025 11:19 Ответить
Не надо манипулировать и все переводить на 18-25.
Далеко не все кто 18-25 - мажорное быдло.
И власти своих детей любого вораста прячут.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:32 Ответить
Ти це ментярам та військовим - 45 річним пенсіонерам розкажи
показать весь комментарий
13.01.2025 11:36 Ответить
Щоб армія виховувала НЄДОРОСЛЄЙ ? Нехай женяться, дітей розведуть. А в 21 чи 23 до армії захищати свою сім'ю, дітей та кохану дружину.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:08 Ответить
Тамагавок нам не хватає
показать весь комментарий
12.01.2025 18:16 Ответить
Американці не можуть зрозуміти, для чого ім надавати техніку і готувати персонал для її обслуговування, якщо цей персонал можуть у будь-який час відправити на штурм посадки
показать весь комментарий
12.01.2025 18:22 Ответить
звук в нього протівний
показать весь комментарий
12.01.2025 18:22 Ответить
А ти це де написав ? В окопі ? Я своє відслужив, щоб не битись в істериці. А ти ?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:23 Ответить
ага, є. тобто ти зараз прямо сказав, що бутусов брехло, вірно? що там по 155 бригаді? сильно вони там озброєні?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:25 Ответить
давай, що в тебе є? томагавки є?

мля, які нафуй томагавки? міни 120 мм є? які вилітають і вибухають де треба?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:28 Ответить
Ned Stark, а ти хоча коли служив в армії, що такі тези ТОЛКАЄШ?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:29 Ответить
Над моим домом их за войну полсотни пролетело и штук пять ракет,в позапрошлую субботу одного шахеда сбили прямо над селом хорошо что он еще пару километров падал..
показать весь комментарий
12.01.2025 18:29 Ответить
Хай ідуть в дупу зі своїми порадами. Молодь не смійте чіпати!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:29 Ответить
гітлер мобілізовував і гітлерюгенд з 12 років. То й що ? Це правильно ? Це врятувало ? В США 16 вересня 1940 року перший призов на військову службу у мирний час за всю історію США був схвалений Конгресом, хоча призивали в армію тільки на один рік. 7 серпня 1941 року з перевагою в один голос Конгрес збільшив термін служби. На 7 грудня 1941 року в армії служило 1 685 403 особи. (чесно, не знаю їх вікові категорії, але чув що всі вони були або добровольці, або йшли по лотереї). Загалом близько 11 мільйонів американців взяло участь в різних армійських операціях.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:31 Ответить
Артилерії, дронів, танки там теж є, але вони зараз погоди вже не роблять
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
може ми різних Бутусових слухаємо? я наприклад слухаю Бутусова з цензора, а ти з наутілуса слухаєш?

Він каже що людей вистачає.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:38 Ответить
тобто ти воювати не хочеш, чекаєш бурятів. я зрозумів.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:39 Ответить
Я прочитав всі твої коми. Тому питаю, а що історики мають броню від війни ? І друге, чим відрізняються 18-річний від 23-річного ? Краще займись іншою справою, а не вивчай статистику. Якщо .....
показать весь комментарий
12.01.2025 18:43 Ответить
New Jersey.
І я не ВОЄН. З двoх причин:1) вік; 2) громадянство
показать весь комментарий
12.01.2025 18:44 Ответить
Пусть эти ******** "советники Трампа" посмотрят что они в Сша сделали с "людским ресурсом". Одни БОМЖИ И ОБДОЛБАННЫЕ "ПУШЕРЫ". Везде грязь и СРАНЬ! И толпы наркош. Посмотрите на Филадельфию. На Детройт!" На Сан-Франциско. Прямо на тротуарах ПУШЕРЫ валяются. Зато "советники Трама нам запрещают ковырятся в носу"
показать весь комментарий
12.01.2025 18:45 Ответить
В Конституции есть.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:47 Ответить
Що це за мокшанська говірка болгарського суржику? Від ростовського обозу відстав, буряте калічний? Буває. Біжи, млинціа з лопати поїж, поки не охололо. ))
показать весь комментарий
12.01.2025 18:47 Ответить
Сперечайся з тими, хто не в "темі". Насамперед я не хочу бачити "молоде м'ясо та соплі". А потім сльози матерів. Я спілкувався з нєдорослями у польових умовах, а ти ? Висновок мій такий. Краще мобілізувати маму чим того, хто без мами кроку не зробить у самостійному плаванні. Нехай спочатку навчиться "плавати". 2-4 роки це достатньо чи не так ? У житті нєдорослі дуже впевнено спілкуються з пивом, горілкою і дівчатами їх віку. НЕ БІЛЬШЕ.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:02 Ответить
Do not mix up the topics, please.

Any example of a successful operation by US ********* with rifles in the trenches?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:04 Ответить
Gen:"Після цієї статті боюся я став ненавидіти англію і сша ще більше"

Gen, я радий, що ти прозрів і став ненавидіти США та Англію ще більше. Основне, щоби не згасла твоя любов до Кацапії, яка в ці 90-ті роки бурно розквітала в Укрaїні. Я згоден з тобою, це піндоси-америкоси хирачать градами по Україні, а братішки-кацапи невині, їх просто піндоси підставили.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:06 Ответить
за найманців ви платити будете? ви в курсі скільки то коштує? не пишіть маячню
показать весь комментарий
12.01.2025 19:07 Ответить
No such examples. The US lost all the wars and is the world's laughing stock. The US would do good to follow Ukraine's example and raise its age limits in the military by 20 years at least. It's just Waltz is a bit slow, he does not get it, but he'll get there eventually.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:11 Ответить
Значної переваги в авіації не було навіть під час київської операції, можливо її не було на тей момент взагалі. Підготовка у вермахта завжди була краща. Злагодженість була просто незрівняна з червоною армією, бо червона армія була повністю демотивована та деморалізована. Ніхто не хотів воювати за фашистський комуністичний режим.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:14 Ответить
що була вимушена зробити Україна? прописати у Декларації безядерний статус?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:16 Ответить
Ця стаття показує що дії сша і англії призвели до геноциду України.

Ого. Це щось новеньке в "новітній історії України". Я в Америці з 1990-го, і як я прошляпив американський геноцид проти українського народу.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:16 Ответить
1. я вже написав свій план. перечитай коменти.
2. а ти за себе відповідай, а не "атикай", слизняк
показать весь комментарий
12.01.2025 19:17 Ответить
Вибачаюсь. Військовий пенсіонер, а по віку нормальних громадян 55+
показать весь комментарий
12.01.2025 19:20 Ответить
І? Порахуйте тоді скільки в них ще мобресурсу.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:23 Ответить
Ну зараз же студентів у віці 25 чи 27 років (якщо в них це перша вища) чи там аспірантів ніхто не мобілізовує. Ну є одиничні випадки хіба...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:24 Ответить
Страница 3 из 7