21160 посетителей онлайн
32 818 632

Украина сталкивается с нехваткой человеческих ресурсов, ведь призывной возраст не составляет 18 лет, - советник Трампа Уолтц

Волтц про призовний вік в Україні

Советник избранного президента США Дональда Трампа по вопросам национальной безопасности Майк Уолтц заявил, что Украина сталкивается с серьезной нехваткой человеческих ресурсов, поскольку призывной возраст не составляет 18 лет.

Об этом американский политик сказал в интервью телеканалу ABC News, сообщает Цензор.НЕТ.

"Их призывной возраст сейчас с 26 лет (на самом деле с 25, - ред.), не с 18. Мне кажется, многие люди не понимают, что они могут привлечь сотни тысяч новых военных... Когда мы слышим о моральных трудностях и ситуации на фронте, стоит отметить, что если украинцы призывают весь мир поддержать демократию ва-банк, то и они должны действовать соответственно", - сказал советник новоизбранного президента США.

Уолтц отметил, что США хотят видеть, как Украина решает "проблемы c человеческими ресурсами на войне".

"Они, безусловно, мужественно боролись. Они, безусловно, заняли очень благородную и жесткую позицию, но нам нужно увидеть, как решается проблема нехватки живой силы", - сказал Уолтц.

Он отметил, что речь идет не только о боеприпасах или "выписывании дополнительных чеков", но и о стабилизации линии фронта.

Напомним, ранее в Госдепе заявляли, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Топ комментарии
+57
Ну так в трудових договорах простих цивільних "ухилянтів" теж нема жодного слова про військову службу...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
+42
а у сантехніка шо там про військову службу написано в контракті, клоун?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
+41
Справді, чому навчені силовики повинні воювати? Нехай тракторист Микола воює, у нього в контракті є пункт про військову службу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 7
Да и ща вас, кацапов, они не сильно переживают
показать весь комментарий
12.01.2025 18:45 Ответить
Ти вже поновив дані в ТЦК?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:16 Ответить
Це не їхня війна, вони нічого не хочуть
А якщо в нас записаний конституційний обов'язок захисту Батьківщини, то має виконуватися всіма. Усі статi, чоловiки та жiнки від 18 до 50 (деякі в окремих випадках і старші)
показать весь комментарий
12.01.2025 20:21 Ответить
твоя мама, дочка, сестра, внучка - вже пішли на іронт в окопи віддавати свій борг - виконувати цей "Конституційний обовязок", разом з тобою, ...???? чому ні?
показать весь комментарий
13.01.2025 02:07 Ответить
і вагалі.. немає в Конституції слова "Батківщина".. є якась "Вітчизна".. в мене не було вітчима, навіть не знаю, зто такий..
а де Матківщина ділась?..
показать весь комментарий
13.01.2025 02:08 Ответить
проти московіі брак ресурсів буде у будь якої країни окрім штатів китаю індіі і т п
показать весь комментарий
12.01.2025 17:55 Ответить
Поголовьє мацкалів станом на 2024 р. становить приблизно 70-80 мільйонів. З них реально хочуть померти за путєна не більше 15%. Всі інщи на фронт не збираются.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
І? Порахуйте тоді скільки в них ще мобресурсу.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:23 Ответить
Це все рівно втричі більше ,чим українців, тому срака с ресурсами...
показать весь комментарий
12.01.2025 20:14 Ответить
Ні. Це так давлять на зелю. Натяк, що допомоги більше не буде. А на зниження навряд він піде. Ставлять його у безвихідь.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:20 Ответить
На оборону точно вистачить. На Крим та інше, то зрозуміло, що ні
показать весь комментарий
12.01.2025 20:22 Ответить
С такими " партнёрами " никаких людских ресурсов не хватит .
показать весь комментарий
12.01.2025 17:56 Ответить
Партнери в нас чудові. Але вони теж мають свої вимоги. Чому наш твердокаменний презик не йде на поступки країн НАТО.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:16 Ответить
А які поступки країн НАТО?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:20 Ответить
Партнери шикарні. У 2023-му були добровольці, була "Гвардія наступу", а за словами самого Зе та інших наближених партнери надали аж 30% від обіцяного. Літаків та КАБів, як у кацапів, як не було тоді, так і нема зараз. Що на це скажете? Чи у 2023-му поставки зброї були для партнерів "не на часі", а зараз як мобілізуємо 18-річних, то відразу нададуть все необхідне для перемоги?
показать весь комментарий
12.01.2025 20:25 Ответить
Партнери супер. Влада у нас ГІВНО.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:42 Ответить
Партнери винні? Це які партнери вам неякісні міни і фортифікаційні споруди робили та яйця по 17 ставили?
показать весь комментарий
12.01.2025 20:24 Ответить
Здається, цей Волтц такий самий підор, як і Саліван!
показать весь комментарий
12.01.2025 17:58 Ответить
цей гірший набагато.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:00 Ответить
Правильно. До 25 років ще пивасика не напилися - нехай діди воюють. Во!
показать весь комментарий
12.01.2025 20:26 Ответить
З окопу пишете?
показать весь комментарий
12.01.2025 20:27 Ответить
Нi, з угорського кабака
показать весь комментарий
12.01.2025 20:32 Ответить
Ще одне лайно нафронтницьке, яке дрочить з дивану.
показать весь комментарий
13.01.2025 03:29 Ответить
Нехай цей американець напочатку розкаже кого в США мобілізовували на війну з Японією та Германією. Вчителів багато, а ось учнями сьогодні залишаються лиш українці на відміну від двох світових війн. Чи тоді Америка захищала своїх родичів у Європі? Проти зазіхань імперії. А московія вже не імперія ? І в Америці недостатньо українців ?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:00 Ответить
Саме з 18 і мобілізували..
показать весь комментарий
12.01.2025 18:02 Ответить
Щоб армія виховувала НЄДОРОСЛЄЙ ? Нехай женяться, дітей розведуть. А в 21 чи 23 до армії захищати свою сім'ю, дітей та кохану дружину.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:08 Ответить
Бачу ти не в одному генштабі служив, та не в одній воєнній академії штани протирав. Вумний як вутка, мабуть, за найшашличнішого голосував
показать весь комментарий
12.01.2025 18:20 Ответить
Я служив в армії. І не в одному "генштабі". Тому впевнено кажу, що нєдорослєй для протирання штанів в армії не потрібно ! Голосування тут ні до чого, як і твій тупий ком. Бо ворог - це кацапи, а не якийсь там хАхол з прапором для розпізнання. Вишиванка - це не патріотизм. А одяг українця.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:39 Ответить
Дітей розведуть?! Це ті що нещодавно на Хрещатику рух заблокували, чи ті що машини військовим, за обіцяні три рублі палять?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:24 Ответить
Гадаю, що один чи два роки - це не вік дитини, яка буде на Хрещатику рух блокувати ! Це хоч ясно ? !
показать весь комментарий
12.01.2025 18:34 Ответить
А чому саме з 21?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:25 Ответить
З 21 дозволяють пити ... горілку. Серйозно, зі свого досвіду. Офіцерського. Молода людина десь попрацювала, поштовхалась у спільноті подалі від цицьки мами, навчилась якихось навичок. Це не стосується "маминьких синочків" - їм і в 30 буде всЬо важко.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:31 Ответить
Зеля не опуститься до 21. Бо молодь- це його виборці, хоч поржали. А скоріше буде відміняти відстрочки і бронювання..
показать весь комментарий
13.01.2025 12:12 Ответить
Мобілізовували у віці 18-41 рік. Ізраїль, до речі, саме у віці 18-41 зараз мобілізує... Я не кажу, що з 18 треба, але хоча б з 22-23 (бо до того часу більшість уже випускається з універів). А 45-50-річні в армії є обузою, частіше за все!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:14 Ответить
згоден. віком від 50 до 59 років можна брати у військо водіїв, поварів, зв'язківців (тих хто сидить на місці, а не бігає десь), штабних пісарєй. Тобто на службу де не має фізичних навантажень. І лише за згодою цих людей, які підуть добровільно
показать весь комментарий
12.01.2025 18:23 Ответить
************, а ти себе серед цих, тобою перерахованих, часом не бачиш?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
Ти з якого штату, воєн?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:41 Ответить
New Jersey.
І я не ВОЄН. З двoх причин:1) вік; 2) громадянство
показать весь комментарий
12.01.2025 18:44 Ответить
Я втручаюсь. Вибачте. Порада для іншомовних похилого віку. НЕ ТРЕБА НАС ВЧИТИ ! Без грубощів. У нас своїх ГопМенеджерів до несхочу ! Мовчання - золото !
показать весь комментарий
12.01.2025 19:24 Ответить
Порада для іншомовних похилого віку.
Ну, якщо це порада до іншомовних, то це не до мене. Я ж не іншомовний. Я ж пишу укрїнською, а значить і розмовляю нею. Чи у вашому розумінні людина, яка володіє ще англійською, то вже іншомовний. Іншомові - це у вас, в Україні, які понад 30 років "какають" і "дакають". Я іноземець, а не іншомовний, а точніше український американець.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:36 Ответить
Без образ. Українські американці - це не справжні українці. Чи не так ? Ви ж не можете бути ******** чоловіком десь за горами й лісами все життя ? Поради військовим можуть надавати військові. Поради вченим тільки вчені. Українцям - справжні українці. У горі й нещастях. Ви споглядаєте. З Америки. Але Америка не оголосила війну імперії Зла !!! Ви там в Америці робіть щось, щоб Україні було чим воювати. Щоб у майбутньому казати, що ви все зробили, що могли. Для своєї Батьківщини.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:48 Ответить
Ви там в Америці робіть щось, щоб Україні було чим воювати.
Ну щось не вдупляю. Мілліарди доларів та зброї надані Україні це замало? Та перестаньте купувати яйця по 17 гривень, асфальтувати дороги за 10 км від лінії фронту, будувати фортифікаційні споруди на папері, та закуповувати міни в своїх злодіїв, які "ні в ...изду, ні в красну армію" (маю наувазі міни, а не злодіїв).

Але Америка не оголосила війну імперії Зла !
По-перше: імперія зла не напала на Америку. А по-друге: а Україна оголосила війну імперії зла? Ні. Незважаючи на те, що український парламент називає Росію «терористичною державою» щодо її військових дій в Україні, він не видав офіційного оголошення війни від імені України. Вивчайте матеріальну базу вашого політикуму.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:20 Ответить
Війну оголошують той, хто нападає, а не той, хто захищається. Росія нам війну не оголошувала, бо вони хітродупі. А якщо ми їй оголосимо, то втратимо і ту міжнародну допомогу, що ще є. Нажаль, ******** людство...Тай і українці за 30 років не збудували власну армію і ВПК, як Ізраіль.
показать весь комментарий
13.01.2025 12:15 Ответить
Коли 8 Грудня 1941 Японія напала на Перл Харбор (без жодного оголошення війни) Америка оголосила війну Японії в цей же день і 11 Грудня 1941 Німеччині, як союзнику Японії. Трішки пізніше Болгарії, Угорщині, Румунії та Італії. То звідки в тебе поняття, що війну оголошують тільки нападаючі країни?

А якщо ми їй оголосимо, то втратимо і ту міжнародну допомогу, що ще є

А звідки в тебе ця інформація? Від вашої брехливої влади? Я щось нічого подібного не чув від американських політиків тут в Америці.
показать весь комментарий
13.01.2025 22:00 Ответить
Інформація від Олега Пономаря ,він в Канаді живе 25 років. особисто дружить з екс генсеком НАТО Расмуссеном и сенатором Адамом Шиффом, наприклад
показать весь комментарий
13.01.2025 22:55 Ответить
Це тобі він казав з ким він дружить? А як то дружить, ходить на каву до Расмуссена до хати? Я в Америці 35 років, і щось нічого не чув про такого "перца" Олега Пономаря. Любителів потриндіти і сфоткатись на фоні усяких плакатів типу "I`m in Copenhagen to #DefendDemocracy" у світі є дофіга і трохи. Ну, раз для тебе він такий авторитет, то немає чого сперечатись. Ти правий і хай буде по твоєму.
показать весь комментарий
14.01.2025 00:46 Ответить
Коли приїзжає до Європи, то п'є каву з Расмусеном, так. Пономар не політик, він приватний політичний оглядач, чого б ти про нього знав?
Коли у тебе будуть такі фото, будеш для мене авторітетом.







показать весь комментарий
14.01.2025 01:05 Ответить
А от зараз я тобі наведу один приклад. Десь біля 10-15 років тому в Нью Йорк з концертом приїжджав Андрій Макаревич (ансамбль "Машина Часу"). Після концерту зразу ж кодло брайтонських крутеликів (ті що згрубими гаманцями і ті що в 5-му поколінні бандюки) зі своїми шалавами побігли фотографуватись з ним. Андрій сказав:"Хлопці, не треба. Я один, а вас багато. Давайте зупинимось з цим." І жоднї фотографії з будь-ким. Я зрозумів чому він так сказав: щоби не заплямити своє ім'я з різною брайтонською братвою. Навіщо йому, щоби потім якийсь браток чи його хвойда, хвалилась, що знається з Андрієм. А от, як я бачу, то ні Урсулі фон Дер Ляє, ні Расмусену та іншим мізків для цього не хватило. Так що фотографія, аж ніяк не говорить про чесність людини, його порядність. Навпаки, такі фото тільки підкреслюють кар'єризм людини. Вашого Зєліка фотографій хоч дупою їж. Він порядний?
показать весь комментарий
14.01.2025 03:14 Ответить
Зеленськйи не мій ,я за нього не голосував. По- друге, до таких політиків так просто не підійдешь на тіх конференціях. По-третє. Я Пономаря читаю з 2014 року. ( І не тільки його) Він ще тоді казав, що дружить з Расмусеном, коли ще він був Генсеком НАТО. І на фото видно, що вони давно знайомі і спілкуються, як давні друзі. Я обидві книжки Пономаря купив. Ви просто Фома невіруюча. Або скоріш за все, ви просто трампист.
показать весь комментарий
14.01.2025 12:50 Ответить
Я 100% за Трампа. Що доброго зробив Байден для пересічного американця? Підняв податки, дав гроші українським злодіям замість того щоби розвивати інфраструктуру своєї крїни, підняв вартість проживання на 20% (тобто прожитковий кошик виріс на 20%).
показать весь комментарий
14.01.2025 21:15 Ответить
100% за Трампа може бути тільки неадекватна людина. При Байдені найменша безработиця за останні 50 років, і найвищі акції на біржах. Це не є таємницею ,це офіційні дані. А ви 100% за засудженого по 4 кримівнальним справам ще із з 2 імпічментами? Вам боти путіна у соцмережах ,які пишуть на англійський мові- хакнули мозок. Бо як можна бути100% за Трампа, який знищує демократію у всьому світі, як пише Тімоті Снайдер- професор Гарварда. Трамп в перші дні поставить на керування розвідкою і ФБР ,Пентагоном- агентів Кремля, або недолугих, недалекіх ватників? Трамп хоче збільшити госдолг, хоча казав у своїй передвибочої компанії навпаки. 100% за Трампа, який блокував півроку пакети допомоги України. без яких Росія розвила цей наступ, який ми не можемо зупинити? Гинуть сотні тисяч українцвв ,жінок і дітей у тому числі. А Трамп взагалі обіцяв припинити будь-яку допомогу Україні. Мої знайомі з Нью-Йорку і Каліфорнії, які допомогають українцям фінансово- за демократів. А думка американської вати, яка хоче знищення України- це таке.
показать весь комментарий
15.01.2025 12:00 Ответить
А ви 100% за засудженого по 4 кримівнальним справам ще із з 2 імпічментами?
Засудженого по 4 кримінальних справах? А звідки така інформація? Я щось не пам'ятаю, щоби Трамп сидів. Це у вас був президент, котрий реально "мотав строк". 2 імпічменти? Але не пройшли - значить не винуватий. Ти ліпше за своїми паяцами слідкуй, що вони наробили. Сірожа, я, як бачу, ти укранською волоієш з перекладачем, бо інакше ти б не писав "засудженого по 4 кримівнальниМ справаМ". Буква Х повинна бути , а не М.
показать весь комментарий
15.01.2025 15:27 Ответить
Що вирос продуктовий кошик, -це у всьому світі так, він виріс і у Німеччині, де є в мене родичі на 30-40%. І в Україні. Байден тут ні до чого. Це наслідки епидемії ковиду і воєн по всьому світу. Зросли ціні на газ і нафту, також неурожаїв через посуху. В Україні на 50-100% виріс продуктовий кошик, в доларовому еквиваленті. Так ви ще жируєте. Побачите ще, як при Трампі будуть ціни. Я ж кажу, вам промили мозок російські боти, щоб привести до влади Трампа, який знищить і демократію і Україну..
показать весь комментарий
15.01.2025 12:06 Ответить
Серьожа, а ті мілліарди доларів (не кредитів, а грантів) у вигляді грошових вливань в український бюджет та озброєнь здійснені американським урядом взяті звідки? Та з громадян Америки. Українці платять 1,5% воєнного збору і то крику в медіа на всю планету, що то багато. Громадяни країни, котра у війні мають наглість верещати, що то багато і що весь світ їм "шо то должен", бо вони захищають цей весь світ від кацапськї чуми. Проте забули про свою поведінку з 2019-го дотепер. Ніхто нічого Укрїні "не должен".
показать весь комментарий
15.01.2025 15:11 Ответить
Я ж кажу, вам промили мозок російські боти, щоб привести до влади Трампа, який знищить і демократію і Україну..

А демократія і Україна - це пробема Українського народу, який будує свю країну, але аж ніяк не Америки. От вам і 2019-й і голосування "по приколу". Тебе дуже гризуть проблеми Америки? Чому американців мають гризти проблеми України?
показать весь комментарий
15.01.2025 15:16 Ответить
до таких політиків так просто не підійдеш

Серьожа, в 1994 році Леонід Кравчук приїжджав в Америку. Був у Jersey City Ukrainian National Association. Так от я стояв поруч з ним і розмовляли про мене як довго я в Америці, звідки з України. То що, я дуже великий "пєрєц"? Та на Заході зовсім інші відносини між політиками і людьми. Це у вас, в Україні, кожне лайно дре носа догори бо він важний "пєрєц". На Заході діти в школах спілкуються з учителями, як з друзями і вчителі стараються підтримувати такі стосунки (я маю наувазі школи в нормальних районах, а не в районах, де живуть гопники). Які відношення в Україні між вчителями і учнями?
показать весь комментарий
15.01.2025 03:18 Ответить
Я тобі кинув 4 фото вище- Пономарь спілкується з Расмусеном, Пономарь з Адамом Шифом, Пономарь з Робертой Мецолой, Пономар з Урсулой фон Дер Ляен
показать весь комментарий
14.01.2025 01:07 Ответить
пишеш з якого окопу? з Чикагського окопу Ти вже там, так шо не изди нам тут
показать весь комментарий
13.01.2025 10:38 Ответить
я 1965 року народження. тобто, мені в цьому році 60 років. і після Афганської війни я інвалід 3ї групи, по пораненню але з кінцівками. у мене питали в ТЦК чи маю я сили воювати. саме питали! я відмовився бо старий і немає сил. Можеш кинути в мене каменюку!
показать весь комментарий
12.01.2025 19:16 Ответить
3-тя група інвалідності - це не інвалідність. 3-тю групу можна отримаи після інфаркту і жити ще 50 років після цього. Так що, відочивай друже.

у мене питали в ТЦК чи маю я сили воювати.
Та це запитання таке, як в поліції злодія питають, чи він крав сумку. Яку відповідь слід очікувати?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:23 Ответить
у мого дружбана з яким півтора роки бігали горами та "лякали" душманів теж питали і він погодився. так, погодився! а ми однолітки. я ледве пересуваюсь і після прогулянки вдень мені треба відпочивати до вечора. а він з ранку біжить п'ять кілометрів, а ввечері діваху "має" молоду. в перші дні війни навчав тому шо сам вміє всіх охочих і сам наразі десь там. іноді телефонує. так шо, всі люди різні і здоров'я теж різне. але якщо ці путіноїди до пхаються до мого міста, я вже знайду сили виступити за рідне місто де народився та виріс. не скористаюсь віком аби виїхати та сховатись. так шо, зустрінемось десь в окопі. та пригостим один одного цигаркою
показать весь комментарий
12.01.2025 21:23 Ответить
Ти все правильно зробив. Сам знаєш як там згодом повилазять хронічні. Будуть тільки час гаяти. Це ж життя всі розуміють.
показать весь комментарий
13.01.2025 10:39 Ответить
Ned Stark, а ти хоча коли служив в армії, що такі тези ТОЛКАЄШ?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:29 Ответить
Я історик за фахом. Назвеш мені хоча б одну війну, де середній вік армії був 43 роки, як у нас зараз?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:35 Ответить
Я прочитав всі твої коми. Тому питаю, а що історики мають броню від війни ? І друге, чим відрізняються 18-річний від 23-річного ? Краще займись іншою справою, а не вивчай статистику. Якщо .....
показать весь комментарий
12.01.2025 18:43 Ответить
18-річний від 23-річного нічим не відрізняється, але і 18-річний і 23-річний ДУЖЕ відрізняються від 45-річного чи 50-річного!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:45 Ответить
Я відповім. Теж істфак.
Середній вік бійця червоної армії у 1943 році 37 років. Архівні дані.
До речі, середній вік теперішньої російської армії , яка до речі наступає, приблизно такий же.
Питання, колего, чому кацапам це не заважає наступати, а нам заважає? Може тому, що успішність армії вік обумовлює в останню чергу. А головне, технологічна, переважаюча зброя та краща організованість. Не, колега?
показать весь комментарий
13.01.2025 01:43 Ответить
Гітлер мобілізовував від 18 до 45 або до 40 років. Мілошевіч мобілізовував від 18 до 45 років. США мобілізовували на Другу світову від 18 до 40 років.
Будь який бойовий офіцер вибрав би молодь для оборони та штурму.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:18 Ответить
У Ізраїлі старше 40 зараз призивають із запасу або бойових офіцерів, або на небойові посади осіб із рідкісними ВОСами типу авіатехніків...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:23 Ответить
гітлер мобілізовував і гітлерюгенд з 12 років. То й що ? Це правильно ? Це врятувало ? В США 16 вересня 1940 року перший призов на військову службу у мирний час за всю історію США був схвалений Конгресом, хоча призивали в армію тільки на один рік. 7 серпня 1941 року з перевагою в один голос Конгрес збільшив термін служби. На 7 грудня 1941 року в армії служило 1 685 403 особи. (чесно, не знаю їх вікові категорії, але чув що всі вони були або добровольці, або йшли по лотереї). Загалом близько 11 мільйонів американців взяло участь в різних армійських операціях.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:31 Ответить
Так малоліток у гітлерюгенд і стариків у фольксштурм (45+) почали мобілізовувати лише в 1945 - коли вже не було призовників віком 18-45.
Тобто спочатку все ж таки мобілізували всіх у віці 18-45!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:38 Ответить
Сперечайся з тими, хто не в "темі". Насамперед я не хочу бачити "молоде м'ясо та соплі". А потім сльози матерів. Я спілкувався з нєдорослями у польових умовах, а ти ? Висновок мій такий. Краще мобілізувати маму чим того, хто без мами кроку не зробить у самостійному плаванні. Нехай спочатку навчиться "плавати". 2-4 роки це достатньо чи не так ? У житті нєдорослі дуже впевнено спілкуються з пивом, горілкою і дівчатами їх віку. НЕ БІЛЬШЕ.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:02 Ответить
Дивіться, у нас 90% молоді в універсах навчається, тому навіть якщо опустити призивний вік до 18 років, то все одно з 18 не братимуть, а братимуть з 22-23 - як універ закінчать...
Плюс, на строкову службу ж ЗАВЖДИ призивали з 18. Але це ж не значить, що строковик зразу на передок піде. Тих, кого призвали в 2021, у 2022 на фронт не слали ж (але й довго не демобілізовували) - вони на тилових посадах були...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:10 Ответить
Згоден. Проте якщо Закон буде для 18 - річних, то це буде в житті. А пошлють не пошлють - це вилами писано. Якесь ВИСЛУЖАЙЛО обов'язково закриє дірку, якщо його кар'єрі буде заважати наступ ворога. У кацапів саме так у Курську й відбулось. А наші кар'єристи з іншого ... м'яса ?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:21 Ответить
Ну зараз же студентів у віці 25 чи 27 років (якщо в них це перша вища) чи там аспірантів ніхто не мобілізовує. Ну є одиничні випадки хіба...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:24 Ответить
А в 2023 звільнили в запас, а через 6 місяців всіх мобілізували, бо строкову службу служили. Агов, захисники генофонду, а чого 21 річних не захищаєте? А офіцери, яких в 20 років в 2022 випустили? Вони якісь не такі, їх не жалко?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:34 Ответить
я на війні по призову був у 18 років. так шо твої слова не до мене
показать весь комментарий
12.01.2025 19:21 Ответить
Мій респект ВАМ. Якщо це правда. Але всі люди різні. Один у 15 років стає ВОЇНОМ, а інший до 30 з під подолу мамки не вилазить. І фактично другі переважають перших у декілька порядків.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:54 Ответить
для Гітлера то була агонія. не більше того
показать весь комментарий
12.01.2025 19:22 Ответить
Сталин мобилизовал с 18 до 50. Это помоголо. Если бы не мобилизовали с 18 до 27, то есть большие сомнения, выиграли что бы войну.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:48 Ответить
сталін - не гарний приклад. Він взагалі людей своєї країни вважав за худобу. Треба було б - то й 70 річні пішли. Війну виграли все одно. Не ми, так союзники. Тільки США наприкінці війни мали армію в 11 мільйонів штиків !
показать весь комментарий
12.01.2025 19:57 Ответить
Возьми любой другой пример и там будет мобилизация с 18 лет.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:05 Ответить
Наша інфантильна молодь - це гірше ніж було у 80-90 роках, коли я служив. Приклад, в Афгані гинули у першу чергу молоді. То нафіга мені, як командиру, переляканий нічого не вмілий салабон ? Навіть важелі бойової машини не навчений тягати. Місяць ДОпідготовки - це навіть не пів року. Прочитайте документи країн НАТО, їх вимоги до строків навчання керувати чи навіть штурмувати !
показать весь комментарий
12.01.2025 20:15 Ответить
Якби не ленд-ліз, то і 18-річні тому сраліну не допомогли б. Тому, коли говорите - то договарюйте.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:28 Ответить
Ще одна брехня. Ту армію, яку Сталін мобілізував у 1939-40, і яка справді була 18-27 було вщент розбито вже до серпня 1941. А в полон попало близько 1 млн бійців.
А війну виграли мобілізовані резервісти 30-40, другої хвилі мобілізації. Тому у 1943 середній вік червоної армії складав вже 37 років.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:47 Ответить
П-дишь как русня.
Средний возраст солдат Красной армии в 1943 году составлял около 23-25 лет. В начале войны призывались мужчины в возрасте от 18 до 50 лет, однако основную массу составляли молодые люди 18-25 лет. К началу 1942 года призыв в Красную Армию уже обеспечивали призывники 1923-1925 годов рождения.
показать весь комментарий
13.01.2025 03:50 Ответить
Та ясно. Усі хто проти бусифікації 18-24 і за контрактну армію то русня. Як же інакше.
Зате такі як ти, готові покласти навіть дітей, старонікі жесткой рукі то не інакше як зразок найвищого патріота.
Стосовно середнього віку червоноармійців у 1843, подивись архівні матеріали сам.
Мета цієї війни для українців це зберегти Україну. А не знищити. Ти ж пропонуєш саме знищити, бо народ без молоді майбутнього не має. Існування народу забезпечують майбутні покоління, а території. Цигани взагалі території не мають, але як народ процвітають.
Ти ж совок по суті. Тобі важливо мати більше території. А не більше народу.
показать весь комментарий
13.01.2025 13:26 Ответить
Я против бусификации.
показать весь комментарий
13.01.2025 13:58 Ответить
А чому він тобі повинен щось пояснювати? Хіба його нація знаходиться під загрозою знищення? Чи він повинен тобі пояснювати, вмовляти, битися в істериці щоб ти наважився підняти свою дупу з дивану та йти воювати за свою Батьківщину?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:19 Ответить
А ти це де написав ? В окопі ? Я своє відслужив, щоб не битись в істериці. А ти ?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:23 Ответить
Нехай цей американець напочатку розкаже кого в США мобілізовували на війну з Японією та Германією.
==================

Ну так розкажи, в якій країні коли глобальна війна мобілізують тільки чоловіків і тільки від 25 років
показать весь комментарий
12.01.2025 20:27 Ответить
тому що мусора заброньовані ..
показать весь комментарий
12.01.2025 18:01 Ответить
хай відбронюються!!.. покажуть і проявлять свій патріотизм!!
показать весь комментарий
13.01.2025 02:43 Ответить
Якщо Україна не знизить мобілізаційний вік штати програють
показать весь комментарий
12.01.2025 18:02 Ответить
Штати не програють бо баба з возу кобилі легше.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:37 Ответить
скоти. Віддайте яз, ракети і літаки що ви забрали і йдіть на х*
показать весь комментарий
12.01.2025 18:03 Ответить
Ви свої ракети та літаки самі порізали та порозпродавали..
показать весь комментарий
12.01.2025 18:06 Ответить
маячня. Типова кацапська риторика
показать весь комментарий
12.01.2025 18:09 Ответить
Рибочка..я це чудово пам'ятаю..я вже старий ...я ДУЖЕ добре пам'ятаю як це все розпродавалося при кравчуку,Кучмі ,Ющенку, януковочі.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
Страница 2 из 7