21108 посетителей онлайн
32 814 632

Украина сталкивается с нехваткой человеческих ресурсов, ведь призывной возраст не составляет 18 лет, - советник Трампа Уолтц

Волтц про призовний вік в Україні

Советник избранного президента США Дональда Трампа по вопросам национальной безопасности Майк Уолтц заявил, что Украина сталкивается с серьезной нехваткой человеческих ресурсов, поскольку призывной возраст не составляет 18 лет.

Об этом американский политик сказал в интервью телеканалу ABC News, сообщает Цензор.НЕТ.

"Их призывной возраст сейчас с 26 лет (на самом деле с 25, - ред.), не с 18. Мне кажется, многие люди не понимают, что они могут привлечь сотни тысяч новых военных... Когда мы слышим о моральных трудностях и ситуации на фронте, стоит отметить, что если украинцы призывают весь мир поддержать демократию ва-банк, то и они должны действовать соответственно", - сказал советник новоизбранного президента США.

Уолтц отметил, что США хотят видеть, как Украина решает "проблемы c человеческими ресурсами на войне".

"Они, безусловно, мужественно боролись. Они, безусловно, заняли очень благородную и жесткую позицию, но нам нужно увидеть, как решается проблема нехватки живой силы", - сказал Уолтц.

Он отметил, что речь идет не только о боеприпасах или "выписывании дополнительных чеков", но и о стабилизации линии фронта.

Напомним, ранее в Госдепе заявляли, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Топ комментарии
+57
Ну так в трудових договорах простих цивільних "ухилянтів" теж нема жодного слова про військову службу...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
+42
а у сантехніка шо там про військову службу написано в контракті, клоун?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
+41
Справді, чому навчені силовики повинні воювати? Нехай тракторист Микола воює, у нього в контракті є пункт про військову службу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 7
почитай статтю наведену нижче. Бо твої спогади мало кому цікаві.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:56 Ответить
Та при юльцi, бо Ющенко був весiльним генералом..
показать весь комментарий
13.01.2025 10:19 Ответить
Давай, немаячня, розкажи нам, як було насправді
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Я вам ссилку замість розказу
https://www.pravda.com.ua/articles/2020/12/3/7275645/
показать весь комментарий
12.01.2025 18:22 Ответить
То де там про кольт біля скроні укрпрезидента?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:39 Ответить
Софія, я вам дуже вдячний за цю статтю.
В принцпі все це було відомо, але не так систематизовано. Лише тупі хомячки могли волати що ми самі все віддали, але тут добре рокладено, що відбувалося. Після цієї статті боюся я став ненавидіти англію і сша ще більше, бо я не знав багатьох фактів, що тут наведені. Не знав і про тетечер "що її країна не має дипломатичних відносин із Каліфорнією", і про клінтона про "самогубний націоналізм".
Хай горять у пеклі разом з кацапами. Потвори.
Дякую ще раз!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:52 Ответить
Gen:"Після цієї статті боюся я став ненавидіти англію і сша ще більше"

Gen, я радий, що ти прозрів і став ненавидіти США та Англію ще більше. Основне, щоби не згасла твоя любов до Кацапії, яка в ці 90-ті роки бурно розквітала в Укрaїні. Я згоден з тобою, це піндоси-америкоси хирачать градами по Україні, а братішки-кацапи невині, їх просто піндоси підставили.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:06 Ответить
за кацапію і так все ясно, не треба пересмикувати. Ця стаття показує що дії сша і англії призвели до геноциду України. І вони також мають понести відповідальність за свої дії. Як і кацапи.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:11 Ответить
Ця стаття показує що дії сша і англії призвели до геноциду України.

Ого. Це щось новеньке в "новітній історії України". Я в Америці з 1990-го, і як я прошляпив американський геноцид проти українського народу.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:16 Ответить
готуйся. Я за позов проти 3х країн: росії, сша і англії
дії цих країн мали страшні наслідки, кожна з них має відповісти.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:21 Ответить
Відповідять. Відповідять. Не сумнівайся. Основне грамотно позов склади. Нажаль не знаю жодного адвоката-міжнародника, щоби тобі порадити.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:26 Ответить
якось буде. Чи прилетить іншим шляхом.
Бог действует таинственными путями, сегодня так же, как Он делал это в прошлом.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:29 Ответить
Ти основне більше цитат з кацапських веб-сторінок набери. Буде ще крутіше.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:39 Ответить
Треба більше український інтернет використовувати. Дізнаєтесь стільки всякої маячні.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:39 Ответить
Точно, кацапи винні
Україна була третьою ядерною державою у світі. Як мінімум могли вимагати і ЄС, і НАТО. І це б усі виконали на раз два

Але у нас же навіть у 2012 році кацапські марші Одесою проходили «НАТО - геть» і Януковичів обирали
показать весь комментарий
12.01.2025 20:31 Ответить
Andrey Shevchenko f5154a7a, порізали літаки й танки не самі, а на вимогу США, точніше, на виконання договору між США й СССР про скорочення озброєнь. США вимагали від України знищити 4040 танків і профінансували ці "роботи".
показать весь комментарий
13.01.2025 00:02 Ответить
зміни пластинку уже давно заїзджену... Україна ще у 90-му році у Декларації про державний суверенітет прописала, що буде країною без ядерного статусу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:14 Ответить
https://www.pravda.com.ua/articles/2020/12/3/7275645/

все по порядку і датам
показать весь комментарий
12.01.2025 18:23 Ответить
А куди ділися, наприклад, десятки новеньких МіГ-29, Су-25 і Су-27, які поступили в Україну у 80-х? Це не стратегічна авіація, вони не несли ядерні ракети і їх ніхто не різав на метал!
Чому не добудували крейсер "Україна" (близнюк крейсера мацква), який І ДОСІ стоїть у Миколаєві?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:41 Ответить
Ось що цикаво
«Крім цього, за укладеною угодою Україна передала усю документацію до ТУ-160, ТУ-95МС та до крилатих ракет повітряного базування великої дальності, ймовірно була і передана і конструкторська документація з огляду на те, що такі ракети свого часу вироблялися на території України, зокрема двигуни до них, і РФ протягом тривалого часу не мало власного виробництва, однак на сьогодні РФ налагодила виробництво короткоресурсного двоконтурного турбореактивного двигуна, який є ключовим елементом при створенні крилатих ракет цього типу.»
https://www.ukrmilitary.com/2019/06/tsk-dodatok4.html
показать весь комментарий
13.01.2025 02:52 Ответить
до чого це? я ж з самого початку і так про це написав. початок - це прийняття Декларації про державний суверенітет України від 16.07.1990-го року. в якій Верховна Рада УРСР чітко записала свій безядерний статус. це було ще задовго до того візиту Буша в Київ. тобто кивати зараз на американців, що це саме вони відібрали в України ядерну зброю, як це робить той імбецил "ген" (кацапський троль або просто корисний довбо ***) та ще й посилати Америку нах - це не заява українця, а заява прокацапського виб лядка, щоб посварити українців з американцями..
показать весь комментарий
12.01.2025 18:44 Ответить
кацапський троль або просто корисний довбо ***
Тобі освіта заважає перечитати статтю і зробити висновки??? хоча в принципі з твоїми розумовими здібностями це недивно. Імбецили не можуть як правило осягнути текст і смисл що написаний в ньому. Так що лікуйся.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:55 Ответить
то тобі лікуватися потрібно, дятле... візит Буша в Київ, шантаж Клінтона і все інше були уже ПІСЛЯ того як Україна прийняла Декларацію про державний суверенітет, в якій прописала чітко своє прагнення до безядерного статусу. якби цього не було прописано у декларації, то тоді ти зараз міг би накидувати своєм гімно тут на вентилятор...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:00 Ответить
я розумію що твоя ступінь імбецильності не дає тобі осягнути написаний текст. Там чітко вказано, чому Україна була вимушена це зробити, і не зробила просто так. На жаль твоє захворювання вилікувати неможливо, тому до побачення.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:09 Ответить
що була вимушена зробити Україна? прописати у Декларації безядерний статус?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:16 Ответить
мені шкода чи ви не в змозі осягнути написаний текст. Чалий пояснює, чому це внесли і як з цим потім боролися.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:26 Ответить
самі внесли. ніхто не змушував Україну, тоді ще у складі сирисири вносити щось там у Декларацію про суверенітет. Декларацію про державний суверенітет приймала Верховна Рада. тект цієї декларації ніхто Україні не диктував і не нав'язував.. депутати самі прийняли. і там чітко прописали свій безядерний статус у майбутньому. і зробили вони це не лише з огляду на те, щоб потім незалежність України визнали у світі, а ще й огляду на те, що недавно в Україні ****** Чорнобиль і тому Україна не хотіла себе пов'язувати із ядеркою. і не комуністи тоді внесли цей розділ про безядерний статус у Декларацію, а внесли його рухівці.. а в тебе така ******** риторика, щоб на Америку і на Британію накинути гімна побільше.... не в них корінь проблеми. корінь проблеми - це у нашій тодішній довбаній владі, яка підписала такий меморандум. такий меморандум не варто було підписувати. ти тут до статті цієї апелюєш. а там у цій сатті згадують дуже часто про Юрія Костенка. так от, перш ніж накидувати своє гімно на Америку за той будапешстський меморандум, ти спочатку послухай цього Костенка: https://www.youtube.com/watch?v=SnuEYMOn2Uo "США пропонували гроші і вступ до НАТО в обмін на ядерку. А від РФ ми не отримали нічого" - Костенко - YouTube
показать весь комментарий
12.01.2025 19:43 Ответить
мені шкода чи ви не в змозі осягнути написаний текст. Так внесли, і чалий пояснює, чому це внесли і як з цим потім боролися. Так підписали, і описується як і чому підпислали, і як боролися.
Мені начхати на ваші розумові здібності, але насправді не була ситуація такою, як ви собі це уявляєте. Ніхто не дав би незалежність Україні якшо б не: 1, 2, 3пп..
З цього і виходили.
Дії не тільки кацапії, але сша і англії призвели до страшних наслідків.
І відповідальність має бути справедлива для кожної з 3х країн.
Свою ціну за помилки Україна вже заплатила.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:50 Ответить
ти Костенка послухай і стули свою ротяку харкати у бік США і Британії.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:29 Ответить
так костенко ж і є в цій статті, придурок 🤣 ти вже і читати розвчився?? шкода дідка.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:33 Ответить
та при чому тут ця стаття, телепню? ти Костенка відео подивись, яке я тобі вище скинув.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:36 Ответить
бо костенко також є в цій статті, телепню🤣 ти мене повеселив сьогодні)) дякую
показать весь комментарий
12.01.2025 20:39 Ответить
Костенко є і в цьому відео, телепню. тож подививися уважно. це тобі для того, щоб твоя хромосома стала на місце і щоб ти менше гімна на американців накидував.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:44 Ответить
а ти почитай статтю телепню, для того, щоб твоя хромосома стала на місце і щоб ти менше молився на святих американців, на яких власного лайна і без мене повно
показать весь комментарий
12.01.2025 23:14 Ответить
А ніхто не молиться на святих американців, проте і нах уй їх посилати, як ти це робиш, теж не варто. не американці тут винні, а ми самі, що підписали такий меморандум. американці пропонували не віддавати ядерну зброю кацапам (своїм ворогам по холодній війні), а переробити цю зброю на ядерне паливо. і про меморандум говорили, що то просто папірець, а єдиними надійними гарантіями безпеки, за які вони відповідають може бути тільки членство у НАТО. Кучма з кацапами обрав будапешстський папірець. та ще й зброю ядерну віддав кацапам. ну і де тут винна Америка, що ти на неї гімно кидаєш? тож завали своє хавало смердюче кацапське і не смерди тут.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:35 Ответить
своє хавало смердюче завали ти і не показуй так явно свою імбецильність і хамство.
Я розумію шо ти до читання і розуміння не здатний, але досить писати галіму мачню, коли тобі і подібним імбецилам УП все вже по полочкам розжувала. Може вони також імбецили, бо пишуть і надають факти всупереч твоєму хворому мареннню хто і що віддав?
розмову закінчено. Набрид вже своїм тупим смердінням.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:46 Ответить
та прочитав я ту статтю. тепер ти подивися відео, де Костенко дає інтерв'ю... до речі, я Костенку більше вірю, ніж тому Олександру Чалому. той Чалий - це риг і колишній прихвостень яника. так само як і Табачник при Кучмі був... а Юрій Костенко - це послідовник Чорновола з Руху.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:33 Ответить
костенко - саме той рухівець що проглосував за роззброєння в 90му? який у 1992-1994 роках очолював робочу групу Верховної Ради з підготовки до ратифікації Договору про скорочення стратегічних наступальних озброєнь (START-1)??? то ти сам кацап тоді разом із костенком

від того що ти прочитав, я не думаю що ти щось зрозумів. Бо розумна людина визнала б свою помилку. Ніколи не було так як ти топиш в кожному коменті, типу тупі хохли самі все віддали, і нам ніхто нічого не винний.
Стаття досить збалансована і незаангажована. Досить прозоро і беспристрасно показує, як деякі наші сс*лися, а деякі боролися. Зробили що могли. Але новонароджений не міг битися проти 3х гігантів, як сша, росія і англія при такому тиску. Хай всі 3 будуть прокляті.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:12 Ответить
саме так. роззброюватися потрібно було. це однозначно. тільки не так, як ми роззброїлись.. а потрібно було приймати пропозицію Штатів, коли вони пропонували не передавати ядерну зброю кацапам, а переробити її на ядерне паливо, яке оцінили тоді у 100 лярдів доларів. і потрібно було проситися у НАТО, а не бігати з тим будапешстським папірцем. Штати тоді чітко сказали, що єдиними дієвими гарантіями безпеки - є членство у НАТО, а не якийсь там папірець. ти може не в курсі, що усі совкові ядерні шахти були націлені на Америку. тобто якби ракета з української шахти і вилетіла би, то вона не могла летіти на рашку, бо пускові шахти були побудовані під кутом, тобто націлені на Штати. звісно, що при таких розкладах Штати будуть максимально зацікавлені у тому, щоб яденої зброї, націленої на них не було у таких країнах як Україна, Білорусь і Казахстан. а Костенко тоді був не президент і не мав повноважень приймати такі рішення. він був звичайним урядовим виконавцем, робив те, що йому казав Президент і прем'єр.. ти подивися відео. але ти тут смайлики ставиш кацапам, тож давно вже зрозуміло все з тобою.. від тебе через монітор лаптями смердить..
показать весь комментарий
13.01.2025 01:30 Ответить
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%80%D1%96%D0%B2_%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2_%D0%93%D1%80%D1%83%D0%B7%D1%96%D1%97 Міністр закордонних справ Грузії у 2003−2004 роках https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%B4%D0%B7%D0%B5_%D0%A2%D0%B5%D0%B4%D0%BE_%D0%97%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Тедо Джапарідзе у своїх мемуарах згадував непублічну розмову між тодішніми президентами України та Грузії Леонідом Кравчуком та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D0%B7%D0%B5_%D0%95%D0%B4%D1%83%D0%B0%D1%80%D0%B4_%D0%90%D0%BC%D0%B2%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Едуардом Шеварднадзе, що мала місце у квітні 1993 року. Так, Кравчук скаржився, що США «викручують йому руки», вимагаючи, щоб тактичне і https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0_%D1%8F%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F стратегічне ядерне озброєння України було негайно передане Росії. Шеварднадзе відповів, що американці проводять політику підтримки https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%BB%D1%8C%D1%86%D0%B8%D0%BD_%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81_%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 єльцинської Росії, не знаючи внутрішніх подробиць https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D1%80 пострадянського простору: «Вони не знають складної, надзвичайно важкої, жорстокої історії наших відносин із Росією та Радянським Союзом чи іншими імперіями». Грузинський президент радив українському колезі спробувати залишити хоча б одну боєголовку, «щоб відлякати https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%B2%D1%96%D0%BB%D0%BB%D1%8F божевільного» - того, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%83%D1%82%D1%96%D0%BD_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 хто може прийти після Єльцина
показать весь комментарий
13.01.2025 02:42 Ответить
та то все ясно... а шо там з Фіцом?
показать весь комментарий
13.01.2025 02:46 Ответить
28 днів на призначення спікера парламенту. Домовляються. Але після делегації сьогоднішньої до мацкви можуть не домовитись , бо багатьом не подобається зміна курса країни.

треба більше теребити Брюссель , щоб реагували .

‼️Здача інтересів України під час передачі РФ стратегічних бомбардувальників та крилатих ракет - звіт ТСК
https://www.ukrmilitary.com/2019/06/tsk-dodatok4.html
показать весь комментарий
13.01.2025 02:59 Ответить
і що далі якщо не домовляться? нові вибори? і знову проголосуєте за Фіцо?
показать весь комментарий
13.01.2025 03:22 Ответить
Там ще проблема з коаліцією . Так що президент може розпустити парламент. Український МЗС має ПОСТІЙНО робити заяви про геноцид і російських фашистів. Не мовчати. Тому що кацапи ведуть підкопи під европейську едність . А матеріалів про знищення міст кацапами ніде нема .
показать весь комментарий
13.01.2025 03:50 Ответить
От не переводиться у нас же дурники.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:21 Ответить
Ракети і літаки Кучма продав за газ, а потім той газ розікрали близькі до нього олігархи
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
«Уже тогда украинская политика была насквозь наполнена патриотами , которые хотя и принадлежали к разным группам, но в целом все выступали за сохранение страной ядерного арсенала.Одна из групп обьединилась вокруг генерал-майора Владимира Толубко, бывшего командующего 46-й ракетной дивизией. Ее представители были уверены, что только наличие ядерного оружия гарантирует Украине стратегическую устойчивость. Националисты в целом солидаризировались с военными, но видели ядерное оружие не просто инструментом сдерживания, а важнейшим элементом реализации внешнеполитических амбиций и объединения население на патриотических началах.

Характерно, что представители военной и политической номенклатуры опасались, что рано или поздно в России укрепятся «имперские устремления» и она попытается поглотить Украину. При этом они совершенно игнорировали, что обо всем этом думают в США и европейских странах.»

ЧТО ДУМАЮТ В США И ЕВРОПЕЙСЬКИХ СТРАНАХ ? Расхлебывают свою тупость
показать весь комментарий
13.01.2025 03:19 Ответить
"оні же деті!" "Це майбутнє та генофонд України!" Так? За цей гімнофонд нехай здихає дід Петро під Покровськом, а його дружина та діти теж вже каліки та старці, так що води та хліба після героїчної смерті діда їм не знадобиться.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:03 Ответить
Іди ти *****, Волтц.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:03 Ответить
Правильно, вісімнадцятирічним ще Варшаву брать у складі рашкостанських військ
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
В ніхто не пікне…
показать весь комментарий
12.01.2025 18:26 Ответить
ти лопату вже взяв???
показать весь комментарий
13.01.2025 02:45 Ответить
Давно пора знижувати мобілізаційний вік! хватить гнати на фронт хворих дідів!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:03 Ответить
А ти вже на фронті?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:10 Ответить
в окопі праворуч від тебе!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:13 Ответить
в Верховну Раду восени на розгляд надали закон на зниження призовного віку аж на ТРИ роки, тобто до 57. І він досі не на розгяді.
До речі, в СРСР та Україні до квітня 2014 року призовний вік був для рядових - 40 років, для сержантів і старшин до 45 років
показать весь комментарий
12.01.2025 18:35 Ответить
Та й у 2014-2016 по мобілізації старше 45 переважно офіцерів призивали (і не лейтенантів після воєнки в універі, а майорів чи полковників).
показать весь комментарий
12.01.2025 18:39 Ответить
В другу світову в ссср критичний мобілызаційний вік до грудня 1942 року становив 43 роки!Підняли вік до 55и! це було пов!язано з величезними втратами та мільойнами зрадників та ухилянтів що здавались в полон!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:43 Ответить
так він же не пропонує дурості, як ти... ханжа!!
чи ти, як той Волтц - пишеш свої "пропозиції" виходячи з нереального стану справ, ніби-то мобілізація в Україні добровільна, контрактна, справедлива, не дискримінує мужчин, не сексистсько-мізандрична???

мама твоя, сестра, дружина, дочка, внучка ... зі скількох років повинні бути мобілізовані, і піти оновити свої дані в ТЦК????
показать весь комментарий
13.01.2025 02:49 Ответить
Ти мабуть нічого не чув про таку державу, як Ізраїль.
Вони свою державу захищають від малого до великого і, о-о-о, у них немає бусифікації!
показать весь комментарий
13.01.2025 10:56 Ответить
для жінок?????
показать весь комментарий
13.01.2025 02:46 Ответить
Радник не в курсі ,що скільки б не призвав Сирскаму людей,то фронт це не стабілізує.Не можна м'ясною обороною спинити м'ясний штурм переважаючих кількістю агрес орів.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:04 Ответить
Тут він правий ..або воювати або капітулювати .50 річними дідами війни не виграють...починайте кидатися ,малолетніе квіточки що воювати нездатні,а бухати по фітнесклубам здатні..погнали...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:05 Ответить
тобі скільки років? твоїй дочці, дружині, сестрі, внучці, племінниці???
показать весь комментарий
13.01.2025 02:51 Ответить
Мені саме під 60..і я військово зобов'язаний..і ТЦК має до мене питання..а до 20 24 річних бугаїв питаннь не має
показать весь комментарий
18.01.2025 09:38 Ответить
https://www.facebook.com/BogdanButkevych?__cft__[0]=AZVUvvPqBH5bWhWn7LFrqalp1dV4oDMf8Xvd7EZyAMP5apwEzhG4RYfDoLnefZM3oq7J7PSQvhDPgPBJD9BjRdAwi6E9z3cIkRCUkRY2d6Z8LwBoNNyQhSQeSmuTB-dO0afGbDaHCrM6z5pYkmRl3UrKU7u6ERWiYulaSJlKiRPM37SSUqD7KzUSe3loWeEDiIZbA4TzLBl6DWJqzaaE_jxse274vK3nGxwrjK1_9vwtew&__tn__=-R Bogdan Butkevych оставил комментарий.

https://www.facebook.com/BogdanButkevych?__cft__[0]=AZVUvvPqBH5bWhWn7LFrqalp1dV4oDMf8Xvd7EZyAMP5apwEzhG4RYfDoLnefZM3oq7J7PSQvhDPgPBJD9BjRdAwi6E9z3cIkRCUkRY2d6Z8LwBoNNyQhSQeSmuTB-dO0afGbDaHCrM6z5pYkmRl3UrKU7u6ERWiYulaSJlKiRPM37SSUqD7KzUSe3loWeEDiIZbA4TzLBl6DWJqzaaE_jxse274vK3nGxwrjK1_9vwtew&__tn__=%3C%3C%2CP-R



https://www.facebook.com/BogdanButkevych?__cft__[0]=AZVUvvPqBH5bWhWn7LFrqalp1dV4oDMf8Xvd7EZyAMP5apwEzhG4RYfDoLnefZM3oq7J7PSQvhDPgPBJD9BjRdAwi6E9z3cIkRCUkRY2d6Z8LwBoNNyQhSQeSmuTB-dO0afGbDaHCrM6z5pYkmRl3UrKU7u6ERWiYulaSJlKiRPM37SSUqD7KzUSe3loWeEDiIZbA4TzLBl6DWJqzaaE_jxse274vK3nGxwrjK1_9vwtew&__tn__=-]C%2CP-R Bogdan Butkevych с https://www.facebook.com/profile.php?id=100013263040409&__cft__[0]=AZVUvvPqBH5bWhWn7LFrqalp1dV4oDMf8Xvd7EZyAMP5apwEzhG4RYfDoLnefZM3oq7J7PSQvhDPgPBJD9BjRdAwi6E9z3cIkRCUkRY2d6Z8LwBoNNyQhSQeSmuTB-dO0afGbDaHCrM6z5pYkmRl3UrKU7u6ERWiYulaSJlKiRPM37SSUqD7KzUSe3loWeEDiIZbA4TzLBl6DWJqzaaE_jxse274vK3nGxwrjK1_9vwtew&__tn__=-]C%2CP-R Богданом Буткевичем.

https://www.facebook.com/BogdanButkevych/posts/pfbid0CHt2sVdeJdFcLEn3ZQtXnaKStaHEjoDyAjrGpUVHsPXUuqYRcCWvqHoCZomFahWLl?__cft__[0]=AZVUvvPqBH5bWhWn7LFrqalp1dV4oDMf8Xvd7EZyAMP5apwEzhG4RYfDoLnefZM3oq7J7PSQvhDPgPBJD9BjRdAwi6E9z3cIkRCUkRY2d6Z8LwBoNNyQhSQeSmuTB-dO0afGbDaHCrM6z5pYkmRl3UrKU7u6ERWiYulaSJlKiRPM37SSUqD7KzUSe3loWeEDiIZbA4TzLBl6DWJqzaaE_jxse274vK3nGxwrjK1_9vwtew&__tn__=%2CO%2CP-R 1 дн. ·

https://www.facebook.com/#



Пані та панове, маю ідею як швидко й переможно закінчити війну.

Навіть не так.

Ловіть План Перемоги Буткевича.

Значиться, дивіться.

Ми ж минулого року підписали з Данією безпекову угоду. По якій маємо вступитися за неї, якщо буде якась агресія.

Уловлюєте вже, так?)

Як тільки Трамп ще раз хоч щось скаже про Гренландію та бажання її у Данії забрати, ми тут же оголошуємо США війну. Суворо згідно безпекової угоди.

І миттєво здаємося. За умови, що нас беруть до складу США як анексовану територію.

Профіт.

А якщо не будуть брати - ну хз. Давайте тоді викупимо знамениті екрани на Таймс сквер в Нью-Йорку. І будемо на них постійно відосики Зеленського крутити. І скажемо, що, мовляв, якщо хочете цей терор припинити - беріть нас в якості 51 штату.

Думаю, спрацює.

Ну, й цей - все одно інших варіантів нема)
показать весь комментарий
12.01.2025 18:05 Ответить
показать весь комментарий
12.01.2025 18:19 Ответить
Хіба ж ми садісти? Я про відосики
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
ще й які !
показать весь комментарий
12.01.2025 18:37 Ответить
Все правильно каже. Єдина країна у світі де на війну ценз по віку.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:09 Ответить
Розмовляв з офіцером з Канади, так він каже що в Афганістані в бойових діях брали участь тільки молоді не одружені бездітні чоловіки. Ось такі справи з рекрутінгом та мобілізацією в Канадців, і так запроваджено у всіх цивілізованих країнах.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:09 Ответить
Радянський Союз в Афганістані теж воював 18-ти літніми солдатами.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:14 Ответить
Тут така штука, що з часу появи армій із мобілізованих (це 18 ст., до того були дворяни, найманці, дружина і тд) у ВСІХ без виключення війнах воювали переважно молоді. От яку війну не візьми - Першу світову, Другу світову, Фінську, Корейську, В'єтнамську, Ірано-Іракську, Афган і тд і тп...
Призивати 40-50-річних - це "ноу-хау" зеленої влади!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:26 Ответить
Радикальне рішення по зменшенню дефіциту пенсійного фонду.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:34 Ответить
Середній вік червоної армії у 1943 році був 37 років.
Історики, блд. Клоуни.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:09 Ответить
їх, молодих, примусов заганяли, розумнику?? чи дискримінували старших в плані недопуску???
що таке "дискримінація по признаку" тебе вчити?
показать весь комментарий
13.01.2025 02:52 Ответить
Пішов в сраку підар, мене вчили...
показать весь комментарий
13.01.2025 04:30 Ответить
Вова зараз має поставити питання так, щоб замість того, щоб мобілізувати з 18-и років, то спочатку нехай Захід поверне в Україну тих кілька сотень тисяч українців (дивія, а може зараз вже і корпус чи навіть армія, Монако, "інваліди", "доглядальники", плавці через Тису) хто втік з України після 24.02.22.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:10 Ответить
там мільойни а не тисячі! в однвй Німеччині 700 тисяч військовозобов!язаних ховаються!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
Ви пропонуєте уряду України почати полювання на громадян України ще й за кордоном? Відловлювати їх там як тварин, пакувати в вагони чи як?
Щоб український паспорт став справжньою чорною міткою? Типу тавра? Щоб заяв на відмову від українського громадянства було вже не тисячі, а мільйони?
Де вас таких ідіотів знаходять то?
показать весь комментарий
13.01.2025 00:08 Ответить
саме так. якщо Захід тисне на Україну, щоб вона мобілізувала з 18-и років, то Україна має поставити перед Заходом теж питання - допомогти повернути в Україну українських уклоністів з Європи. все справедливо. крім прав є ще і обов'язки, один із яких - це захист Батьківщини, а не брасом через Тису у Європу.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:40 Ответить
А власного розуму вже немає? Якщо захід тисне, то давай ми як дикуни почнемо виловлювати українців по світу як тварин.
Я не знаю ні однієї країни, ні однієї війни, за якої відбувалося хоча б щось подібне.
Це просто якесь масове божевілля.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:53 Ответить
не ми маємо виловлювати. а Захід має нам повернути уклоністів з Європи. вони до цього з часом прийдуть самі. без наших нагадувань. і нормативні документи під цю програму там приймуть. це щоб їм своїх дітей не відправляти на війну в Україну. тож спочатку повернуть нам наших. міністр оборони Польщі уже прямим текстом говорить, що не буде в Україні польських солдатів поки сьогодні у Польщі вештаються українські молодики, які втекли з України, щоб не служити в армії. і таких заяв там зараз лунає все більше. ну а з часом усі ці заяви трансформуються у дії.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:07 Ответить
Ще краще. Тобто по світу буде оголошено полювання саме на громадян України. Яких як тварин будут виловлювати по усіх країнах.
Геніально.
Такого ноу хау в історії ще не було. Ми реально увійдемо в підручники історії усього світу, бо подібного дикунства людство ще не знало.
Браво, маестро.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:23 Ответить
все може дійти до того, і такі випадки уже є, і вони непоодинокі, де кацапи у Європі уже вбивають українців і будуть це тільки нарощувати. уклоніст гайнув через Тису у Європу чи в інвалідній колясці перетнув кордон і думає, що там у безпеці. ан ніт. і у Європі кацапня знайде.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:35 Ответить
C першу танки , ракети та снаряди а потім поговоримо за вік. А то знов пів року будуть кота за причандали тягнути.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:11 Ответить
Так людей не вистачає ВЖЕ. На те, що є. Що не зрозуміло?
показать весь комментарий
12.01.2025 22:45 Ответить
А як же, зрозуиіло що все е, але як не заходиш на ТГ какнал, а там просимо терміново на дрони, на пикапи для євакуаціі, на єкафло.
показать весь комментарий
13.01.2025 13:10 Ответить
Не можна знижувати призовний вік.
Рейтинг Бубочки впаде.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:11 Ответить
Он просто наверняка не в курсе сколько у нас в самоволке
показать весь комментарий
12.01.2025 18:11 Ответить
Не бачуть стабілізаціі і не бачуть в окопах 18 - ти літніх - сериозні пред"яви від Трампа
показать весь комментарий
12.01.2025 18:11 Ответить
питання стоїть про існування країни… а ми генофонд зберігаємо… мабуть для руснявих походів на Європу …
показать весь комментарий
12.01.2025 18:13 Ответить
дійсно, краще стовідсотково знищити генофонд без озброєння. щоб кацапам не дістались. Ох ти ж і людожер. якщо нема зброї, то треба відкрити кордони і насильно виганяти молодих людей звідси, тоді нація збережеться.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:19 Ответить
Може всіх українців з України вигнати?...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:23 Ответить
ні, тільки молодих, а ми з тобою повоюємо.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:27 Ответить
Дайте, кажу, атомну бомбу, піду воювати...не дають.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:33 Ответить
тобто ти воювати не хочеш, чекаєш бурятів. я зрозумів.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:39 Ответить
Страница 3 из 7