21108 посетителей онлайн
32 814 632

Украина сталкивается с нехваткой человеческих ресурсов, ведь призывной возраст не составляет 18 лет, - советник Трампа Уолтц

Волтц про призовний вік в Україні

Советник избранного президента США Дональда Трампа по вопросам национальной безопасности Майк Уолтц заявил, что Украина сталкивается с серьезной нехваткой человеческих ресурсов, поскольку призывной возраст не составляет 18 лет.

Об этом американский политик сказал в интервью телеканалу ABC News, сообщает Цензор.НЕТ.

"Их призывной возраст сейчас с 26 лет (на самом деле с 25, - ред.), не с 18. Мне кажется, многие люди не понимают, что они могут привлечь сотни тысяч новых военных... Когда мы слышим о моральных трудностях и ситуации на фронте, стоит отметить, что если украинцы призывают весь мир поддержать демократию ва-банк, то и они должны действовать соответственно", - сказал советник новоизбранного президента США.

Уолтц отметил, что США хотят видеть, как Украина решает "проблемы c человеческими ресурсами на войне".

"Они, безусловно, мужественно боролись. Они, безусловно, заняли очень благородную и жесткую позицию, но нам нужно увидеть, как решается проблема нехватки живой силы", - сказал Уолтц.

Он отметил, что речь идет не только о боеприпасах или "выписывании дополнительных чеков", но и о стабилизации линии фронта.

Напомним, ранее в Госдепе заявляли, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Топ комментарии
+57
Ну так в трудових договорах простих цивільних "ухилянтів" теж нема жодного слова про військову службу...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
+42
а у сантехніка шо там про військову службу написано в контракті, клоун?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
+41
Справді, чому навчені силовики повинні воювати? Нехай тракторист Микола воює, у нього в контракті є пункт про військову службу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 6 из 7
Думав, якусь цікавішу версію розкажете...
показать весь комментарий
13.01.2025 09:23 Ответить
Тобто? Я що схожий на ідіота? Чи в нас конкурс казкарів- коментаторів?
показать весь комментарий
13.01.2025 09:49 Ответить
В Україні менше мільйона чоловіків з 18-до 25.Народжуваність в кілька разів менше за смертність.На вулицях тисячі тцк і чоловіків в спортивних штанях,які їм допомагають бусифікувати.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:15 Ответить
Із теорій змови: Не здивуюсь, якщо оці заяви і є мотивуванням Зеленського до переговорів. Погодиться - знищить за рік молодь і піде на переговори, або ж буде мобілізовувати жінок. Не погодиться - американці матимуть право заявити: раз не хоче мобілізації молоді - значить не має права говорити про якийсь справедливий мир.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:39 Ответить
Щось в цьому є.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:26 Ответить
Якщо знищать молодь, то для чого той, блд, справедливий мир? Для кого? Ви розумієте чи ні, що якщо не буде людей, не буде молоді, то кому нах той справедливий мир? Справедливий для кого? Для трупів?
Їбану..ся можна. Якесь суцільне божевілля.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:54 Ответить
Якби у нас було стільки нафти як у Кувейту, US FORCES вже б давно захищали демократію під Харковом.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:15 Ответить
Нефть в Украине есть. Не Кувейт конечно, но прилично. И это одна из причин войны.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:15 Ответить
У нас сланцевого газу дофіга. Під Слов'янськом, до речі, і що?
показать весь комментарий
12.01.2025 20:49 Ответить
Не ламайте таку чудову теорію світової змови.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:39 Ответить
Он прав.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:20 Ответить
На цьому ж ресурсів в розділі резонанс почитайте інтерв'ю військовий - майже всі вони в **** від проваленої мобілізації. У кав'ярнях, пивних, а особливо в спортклубах валом накачаних та піднянутих піплів чоловічого роду в самому розквіті сил в віці до 35 років, яких чомусь не мобілізують. В селах всіх кого можна, вже позачищали, вже в містах по дворах та закутках їздять, а спортзали, ресторани, нічні клуби чомусь не відвідують представники ТЦК.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:27 Ответить
А на вулицях величезна кількість тцк і хлопців в спортивному одязі,які їм допомагають.До них є якісь притензії.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:29 Ответить
Бо це і є заброньовані, або з купленими відстрочками. І не роботяги, які маючи бронь, бояться зайвий раз на вулицю вийти, а ті самі сбушники, дбрівці, поліцейські, держслужбовці і т. п. господарі життя. Тому тцк туди і не ходить, не має сенсу.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:44 Ответить
Просто американский эсэтблишмент " жаба давит" что они Америку в ГЕТТО превратили а в других странах такого нет. Вот они и хотят что б и другие страны в такое же ГЕТТО превратились как и США. Согласитесь что лучше жить в какой нить деревне в Украине чем в Филадельфии например в районе Kensington. ТАМ ПРОСТО АДОВОЕ ДНИЩЩЕ
показать весь комментарий
12.01.2025 19:33 Ответить
О боже, клоун, что ты несешь? США огромные. Каждый штат как отдельная страна со своими законами. Даже каждый округ имеет свои резервы, финансы и правила. С Кенсингтоном вообще история длится десятки лет. ChatGPT сломался? Ознакомься, чтобы не высырать бредятину такую. Ох уже эти шизоиды, которые любую проблему в США ассоциируют с Филадельфией
показать весь комментарий
13.01.2025 00:42 Ответить
Обычный кацапский бот. Что Вы на него нервы тратите?
показать весь комментарий
13.01.2025 12:12 Ответить
Прям так і бачу, як 30-и річний поліцейський крутить 18-ти річного бо підготовлений дядько-поліціянт не є ефективним на війні.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:36 Ответить
Ну скажите как тут можно жить ? Среди этих пушеров вечно обдолбленных
https://www.youtube.com/watch?v=m18RcQmKAsY
показать весь комментарий
12.01.2025 19:39 Ответить
Мобілізовувати потрібно, починаючи з 21 року і до 50, хто придатний за станом здоровья. Але всіх без виключень.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:41 Ответить
ні. воювати повинні тільки ті, хто хочуть. немотивовані воїни - не воїни, а легка мішень для ворога
показать весь комментарий
12.01.2025 19:48 Ответить
Якраз вираз, всі без виключення, нікого не турбує.
ніхто не запитав зе,
якого куя, 3-4млн 26-55 не призиваються.
чому чиновники не замінені жінками пенсіонерм чи інвалідами
бо хтось хоче зачистити генофонд україни
а влада саме це і робить,
залишаться тут немічні та жінки
чинуші та ділки сібуться за кордон
ісаметому у зе вилетіла фраза
такої україни вже не буде
буде великий ізраіль
аце випадковість чи план????????
показать весь комментарий
13.01.2025 00:03 Ответить
Воювати повинні контрактники. Дорослі мотивовані люди, а не бусифікована учорашня дітвора та студенти.
Блд, за загиблого виплачують 15 млн. Накуя? Хто такий ідіотизм придумав? Зрозуміло ж, що ці гроші до переважної кількості родин загиблих не дійдуть, а будуть так чи інакше вкрадені. І навіщо взагалі спонсорувати очікування смерті воїна? Що це з бздур?
Заплатіть 7 контрактникам по 1,5 млн грн. Це величезні гроші. Дайте їх живим людям. Дайте бійцю ці гроші при житті. Заохочуйте пільговою іпотекою. Дайте контрактнику ділянку землі. Не обідніють наші ворюги по кабінетах.
Введіть нормальний контракт, з чітким строком служби, наприклад, 1,5 року. Якщо захоче продовжити, знову виплата.
А як панове, ви хочете воювати? Та й ще роками. Та й ще до перемоги?
Війна дороге задоволення. Тож або воюємо по дорослому, або підписуйте мир, який вже амери нам виторгують. І не вийобуйт..сь.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:09 Ответить
ви хоч поцікавтесь біографією Волтца, перш ніж накидатись : він полковник спецназу

як аргумент для діалогу з ним, можна сказати : дивись, воює мільйон українців проти мільйону москалів - мільйон москалів це 1/30 від їхнього дієздатного населення і воює їхній мільйон за гроші, а український мільйон це 1/10 від нашого дієздатного населення і воює наш мільйон за ідею

тобто, чисельно менша нація українців здатна стримувати чисельно більшу націю москалів, тому що в українців і так більший відсоток мотивованих, яким не вистачає західної зброї

якщо зєлєнского виженуть, а новий Президент буде незаплямований, то західної зброї дадуть багато

так, тимчасово прийдеться поступитися територіями, бо США не хочуть брати участь у війні

ключове питання : які санкції знімуть з росії ? якщо Україна втратить території, а США санкції не знімуть та ще й допоможуть зброєю - то це один з реалістичних сценаріїв

других, на жаль, поки не проглядається
показать весь комментарий
12.01.2025 19:47 Ответить
давайте без цієї маячні про заплямованого президента, бо всім зрозуміло що не в ньому спарва, а в сша і їх інтересах. У них немає тут інтересу. Був, коли роззброювали, а тепер віддайте москалям землі. Хай горять у пеклі.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:58 Ответить
Є такий момент . . . Але зєлєнского треба виганяти, бо він послаблює українські переговорні позиції.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:59 Ответить
Американці не ******* коли крадуть їхні гроші. А зєльонській саме цим і займається. Теоретично вони б мали цього клептократа ще в 2024 усунути від влади. Але недопрацьовують , на жаль.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:49 Ответить
ні, Америка не дозволить змінювати кордони силою і вести ркупаційні війни, бо якщо це дозволять х...лу, то і інші таке робитимуть
показать весь комментарий
13.01.2025 00:05 Ответить
Поки можна констатувати, що програвши вибори
допомога збільшилась в 2 рази, та почали накладати "реальні" санкції

По інтервью, посил, що потрібні перемовини, для цього потрібно з чогось починати - хоча б з двізнка
Далі потрібна стабілізація лінії - в цьому контексті про 18 річних

Тобто по факту - заморозка, перемиря чи щось подібне

Якщо санкції знімати не будуть, будуть давати зброю, та вливати кошти - то на данний час мабуть буде найкращим варіантом
З часом - самі все віддадуть
показать весь комментарий
12.01.2025 20:40 Ответить
десь так . . .

американці і за Ізраїль не воюють : іранські ракети, що атакують Ізраїль, допомагали збивати в 2020-х роках - а совіцькі літаки, що атакували Ізраїль під виглядом сирійських/єгипетських в 1960-70х роках, збивати не допомагали.

треба бути реалістами.

по поводу 18-річних я б відповів Волтцу так : "як тільки наступить заморозка/перемир'я/мінськ -3 (називайте як хочете) - так і почнемо мобілізувати 18-річних, щоб поки вони стануть 25-річними і почнеться наступний раунд протистояння, вони хоч воювати навчились".
показать весь комментарий
13.01.2025 02:23 Ответить
НІ!!! Досить!!!! Досить з нас робити якихось неймовірніх дикунів, якихось православних ігіловців, не шкодуючи з життя за ідею!
Досить! Українці такі ж европейці, як усі інші. І цінність українського життя така ж, як в цінність життя француза, американця чи чеха.
І ми фізично, чисельно не здатні перемогти кацапію, так же, як Румунія чи Польща. Ми маленька нація, яка обороняє велику територію, і без допомоги, в тому числі людьми, ми не вистоїмо. Або вистоємо, але більшість загине. І наша влада давно повинна була сказати союзникам, що останній варіант нас не влаштовує. А не устроювати шоу які ми потужні та незламні.
Досить. Все. Наїлися. Ми звичайні. І нам конче потрібна допомога. В тому числі у створенні контрактної армії та залучення найманців з усього світу.
Досить розкидатися життями українців. Досить.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:20 Ответить
це і так кажуть вже три роки
а американська розвідка бачить, що ніхто не збирається виганяти єрмака
тобто питання "кому довіряти американські військові секрети, єрмаку ?"
показать весь комментарий
13.01.2025 02:17 Ответить
Про це потрібно було думати раніше. На виборах 2019 року чи хоча б коли почалися дурнуваті розмежування чи коли замість того, щоб вкладати в оборону кожна область ставила за ініціативою найвеличнішого на 30-річчя незалежності прапори по 5- 10 млн грн. Догралися. А тепер реально треба вистояти.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:18 Ответить
Маленька Фінляндія змогла чинити опір срср у 1940. Тобто справа не завжди у співвідношенні живої сили. Нині справа у бездарному керіаництві.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:21 Ответить
Ну там ще географія...
показать весь комментарий
13.01.2025 12:59 Ответить
Юлия
Маленька Фінляндія у 1939 році мала:
1. Виробництво пороху та ВР.
2. Виробництво патронів і снарядів.
3. Виробництво стрілецької зброї
4. Масову військову підготовку.
І головне - не мала "Дозвильної системи"!
показать весь комментарий
13.01.2025 13:21 Ответить
На війну дітей до 25-ти не можна, а погратися в танчики "World of Tanks", погоцати в нічному клубі, і познімати легалізовану порнушку для "Only Fans" можна.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:59 Ответить
Ану розкажіть, як ви у свої 25 не дивились порнушку, а кричали "Слава КПСС!" у піонерлагері і працювали на комунізм у всьому світі...
показать весь комментарий
12.01.2025 20:42 Ответить
На войну ментов нельзя, а закупать за бюджетные деньги порнушку в онли фанс можно.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:34 Ответить
яка біда для цивілізованого світу - не всіх українців вб'ють... юні виживуть і будуть їм перед очима муляти
показать весь комментарий
12.01.2025 20:18 Ответить
З хєров нестача в людській силі?Сили соу по заявленому особовому складу значно перевищують угрупування вторгнення кацапів, але кратно менші по вогневій потузі,ікрім того кацапи вражають цілі по всій глибині території України, ми ж обмежені як і по дальнос
ті так і по засобам, також ворог володіє тотальною перевагою в авіації,що призводить до незворотнього,нещадного і повсякчасного знищення наших оборонних споруд, позицій і бойових порядків..Нестачу цього озброєння, техніки і ***********,так званий славетний і хоробрий "ва - банк вільного демократичного світу", цей волтц пропонує пропонує перекрити тілами,по суті мішенями,українських юнаків.Пішло ти ***** вільно демократичне зірковополосате чмо.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:38 Ответить
Це слова співучасника геноциду. Він прекрасно знає, що мірятись з росією кількістю мобіків немає сенсу, але закликає до цього, замість передачі всього лиш 5% техніки, що стоїть на базах зберігання і могла б переламати б хід війни. І бідону і новим чортам треба війна, щоб всі слабли, а в них був мир і процвітання. Нікчемну рашку можна було знищити ще в 2014р, або в 2022р, але вона корисна для сша, робить всю брудну роботу на околицях ЄС. Тому вони утилізували мільони снарядів, а не передали їх нам, тому блокували допомогу, коли фронт завмер і вирішувалось, чи зможе рашка наступати.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:44 Ответить
Хто технікою керувати буде,придурку?!
показать весь комментарий
12.01.2025 21:25 Ответить
У 2023-му була Гвардія наступу з добровольців, щоб керувати. Де була техніка, в т.ч. літаки з ракетами? На цей раз як мобілізуємо 18-річних точно дадуть все необхідне включно з томагавками. Віримо.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:01 Ответить
Оружия передали на 200млр.баксов. Этого мало? В современном эквиваленте, это уже больше, чем США дали СССР в рамках Лендлиза за всю ВМВ. Сами военные ВСУ говорят, что оружие есть, а вот людей нет. Поэтому нужно или подписывать с кремлём их хотелки, или гнать всех на фронт. Другого неданно. Пусть каждый украинец думает и определяется, что для него более приемлемо.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:45 Ответить
Obviously, the objective is to wrap it up somehow and stop spending the money. Both Trump and Waltz have been saying it multiple times, consistently and from the very beginning.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:45 Ответить
Молодий офіцер лейтенант випускається з військового училища у 21-23. У такому віці воюють на фронті.
Доброволець у 18-24 рік воює на фронті.
А молодий у 21-25, за законом слуг повинен сидіти в тилу або переходити Карпати.
Середній вік армії США, 27 років.
А середній вік армії України, повідомляють у новинах 42+.

Відповідно, українська армія вважається найстарішою в Європі. Це неприпустимо.

З будь-якого молодого можна зробити витривалого солдата, який пройде маршбросок, завжди можна зробити з нього професіонала , а ось з 50+, вже все складніше.
Боєць у 53 роки навряд чи зможе за повної амуніції пробігти 2-3 кілометри.

Раніше служили 18-20 армія, та 18-21 флот. Так, у 19-21 це були міцні солдати, матроси.



Тим часом росіяни, захоплюючи наші території часу, не втрачають.

"Росіяни ухвалили закон щодо окупованих територій, там вони затвердили призовний вік від 18 до 35 років. Тобто до армії беруть саме молодих людей. Це, до речі, найоптимальніший вік для армії.

Без солдатів, без резервів виконувати завдання, щоб зупинити просування противника буде дуже важко.
Шанс все виправити ще є. Тому треба не гаяти часу і пам'ятати, що у війні перемагає той, хто працює на випередження ситуації.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:46 Ответить
Знаєте, навіть галімі совки, які в 1944 при "асвабаждєнії" гнали в армію всіх підряд, не мобілізували мого діда, бо йому 37 років було! Уже застарий вважався, тому в відомчу охорону залізниці зачислили...
показать весь комментарий
12.01.2025 20:53 Ответить
Стоп. Ваш дід по стану здоровя не пройшов. Якби був здоровий забрали б в діючу. І погоджуюсь з вами, що радянські фашисти в армію інвалідів не брали, бо розуміли, що це неефективно і створює додаткові проблеми. А до самих людей їм було байдуже.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:57 Ответить
Ні, він крепкий був, після війни лісорубом довго працював. Не був він інвалідом, просто у совєцьку армію був призов у віці 18-37 років... У 1941 совєти його не встигли забрати, бо дуже швидко драпали з Волині, а в 1944 вже був застарий.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:01 Ответить
Не знаю напевно, але по віку там справді якісь обмеження були, але ж не 37 років. Мого діда в віці 37 призвали, але по здоров'ю відправили в глибокий тил, в москву. А він не був доходяга, дожив до 80 років.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:19 Ответить
до 54 камуняки забирали. старших офицеров - до 60ти.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:28 Ответить
Я подивлюся на армію США, якщо в неї почнуть бусифікувати молодь 18-24 та кидати їх під каби проти переважаючого супротивника.
Не меліть дурниць. Армія США не воює, а сидить по базах. А нашу молодь ви пропонуєте кинути проти контрактної армії кацапів, яка має перевагу в повітрі і каби та ракети, яких немає у нас.
То може не з бусифікації дітвори треба починати, а з засобів поротьби з кабами та інших речей, які реально змінять хід війни.
Ви ж просто пропонуєте покласти по посадках усих українських молодих чоловіків. Геніальний плян.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:28 Ответить
Треба негайно призвати всю молодь. Так у деяких буде шанс вижити. Інакше Україна програє і пуйло всіх пустить у жорна нової війни з прибалтами та поляками.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:56 Ответить
Повернеш своїх дітей з Німеччини і призвемо.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:25 Ответить
Я не помню, чтобы в Будапештском меморандуме было написано о том, чтобы мы отдавали детей на войну с 18 лет, отдали Крым, и 4 области, а на за это дадут лишь старую технику.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:31 Ответить
У Будапешстському меморандумі нічого взагалі не було написано про механізми захисту України (введення військ, постачання військової техніки) у разі нападу на Україну. Це недопрацювання нашої дипломатії.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:38 Ответить
Як не було написано про механізми захисту України?
Було - проведення консультацій! Дуже потужний захист!!!
показать весь комментарий
13.01.2025 13:03 Ответить
Також в новинах,
щоб змусити домовлятись можуть зняти обмеження на далекобійні удари
та ввести енергетичні санкції

Проте ці новини, з запізненням на 2-3 години
щоб спочатку "обговорили" - 18 років
показать весь комментарий
12.01.2025 21:00 Ответить
Що значить "зняти обмеження на далекобійні удари", адже АТАКМСами ніби ж вже дозволили? Далі лише Томагавки, PrSM та МБР.
Що таке "енергетичні санкції"? 3 роки вже вводять і вводять і далі є куди вводити ще років 10. Це як розуміти?
показать весь комментарий
12.01.2025 23:04 Ответить
Публічно не озвучили, що означає дозвіл
В деяких виданнях "по данным некоторых источников, разрешение касается ударов по российским войскам, включая подразделения КНДР, в приграничных областях, таких как Курская область."

"енергетичні санкції" - майже не вводили, якщо зараз є що вводити.
Та й прибуток за 2022 рік, був найбільшим ніж за попердні 27 років

Шукать, як можна надавати на росію

Поки, що виходить план не змінився
встановити перемир'я на поточній лінії, далі не зрозуміло як будуть забезпечувати
показать весь комментарий
12.01.2025 23:31 Ответить
А може блд, спочатку обговорити створення контрактної армії, а не бусифікацію 18-24? Не? Такий простий але дієвий засіб вирішити проблему комплектування ЗСУ ніяк не дойде до голів що наших керманичів, що закордонних.
Кацапи чомусь платять контрактникам. А от у нас усі якісь альтернативно одаренние, блд.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:35 Ответить
это враньё . хватит людям ссать в уши.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:10 Ответить
а якщо це зелена роса?
показать весь комментарий
12.01.2025 23:39 Ответить
Цей Волц або відвертий покидьок, який хоче за будь-що знищити українську націю, або повний дебіл, що геть не розуміє українських реалій. Проблема з некомплектом у війську не тому, що фізично закінчилися чоловіки, які могли б воювати, а в тому, що вони не мають жодного бажання воювати за цей бандустан, де при владі знаходиться купка мерзенних крадіїв, та ще й під керівництвом дебілів-командирів, які мають їх виключно за розхідний матеріал. До чого така зміна мобілізаційної політики може призвести, так це лише до збільшення кількості чоловіків, що переховуютсья від бандюків-ТЦК з їх спільниками-мусорами. Ну і як похідна від цього, зменшиться кількість клєнтів у різних бізнесів та кількість робітників у купі галузей, що призведе до подальшого поглиблення вже існуючої економічної кризи.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:37 Ответить
Ухилянты аж на гамно исходят, мол не надо ! Но рядом, буквально один клик сделать, интервью командира десантного батальона. Человек открытым текстом говорит , - мы теряем много позиций, потому что нет людей, что бы туда зашли.
Но сцыкунам здесь американец в штаны насрал, ага.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:50 Ответить
Куди поділись люди з 2022-го? З Гвардії наступу 2023-го? Людей в нас завжди буде недостатньо, бо неспівмірна кількість населення. Можна хоч 3 мільйона мобілізувати, але вчити нема де, забезпечувати нема чим. Хіба що відразу з вулиці в окоп, а зброю здобуде в бою, бо її теж стільки немає. Крикун з америки розказує, що Україні треба воювати як кацапи - закидувати фронт людьми.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:07 Ответить
Какой еще ***** крикун с америки, дятел? Вот что боевой офицер говорит:
Командир десантного батальйону, Народний герой України Сергій Кужелюк: "Багато позицій втрачено тому, що ми туди не змогли посадити особовий склад - жодної людини не знайшлося, щоб закрити позицію"
показать весь комментарий
12.01.2025 23:31 Ответить
Далі заголовка ви авжеж не читали, а там написано:
наприклад, обладнує фортифікації держава: поставили бетонні доти, накопали траншеї, огородили їх стінками, але ніхто зверху не перекрив! Вони наче накопані і на вигідних висотах, все красиво, але… Як туди зайде військовослужбовець? Ніяк! Бо це відкриті зверху позиції, куди прилетить ФПВ, куди прилетить мавік зі скидом. Джерело: https://censor.net/ua/r3529508

От чому людей і не вистачає. І "дайте нових" вічно продовжуватись не може. Це очевидно. Або переможемо кацапів зброєю, або вони нас.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:44 Ответить
жодної людини не знайшлося, щоб закрити позицію"
показать весь комментарий
13.01.2025 00:49 Ответить
Проблема не у віці, а у нашому совковому військовому командуванню, скільки людей не дай хоч китайську армію дай, а толку не буде, бо наші генерали воють так це нас 140 млн, а не кацапів
показать весь комментарий
12.01.2025 22:32 Ответить
Дуже б хотілося, щоб ця бездарність генералів не була навмисною. Чому військові підрозділи знаходяться в тилу при такій ситуації на фронті????
показать весь комментарий
13.01.2025 02:34 Ответить
Згорів сарай - гори і хата. Україні все одно демографічно вже повна пізда. Чи утилізує вона дуже маленькі залишки хлопців чи ні - вже мало що змінює. Все одно вимре і буде заселена більш розумним народом.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:11 Ответить
Що Вам сказати. Подивишся на словаків - ті теж нерозумні, поляки теж не дуже розумні, угорці - ті взагалі нерозумні. Так що розумних ще спробуй знайди. Сполучені Штати також боролися свого часу за демократію. Згадайте війну за незалежність чи війну між Північчю та Півднем. Звичайно, те що відбувається - це страшно. Але зараз прос'рати 3 роки боротьби не хочеться. Тиснути на найвеличнішого все ж таки почистити опу та повернути колишнє військове керіаництво. Але нема кому тиснути. Відмовки іди та тисни не приймаю. Одна людина змінити нічого не може.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:46 Ответить
А чому забули за липових ''інвалідів''? Вигнати з держслужби, якщо інвалідність підроблена, і в тцк на рядові посади всіх. Тут не одна бригада ''пропадає''...
показать весь комментарий
12.01.2025 23:20 Ответить
Командир десантного батальйону, Народний герой України Сергій Кужелюк: "Багато позицій втрачено тому, що ми туди не змогли посадити особовий склад - жодної людини не знайшлося, щоб закрити позицію"
А виноват Вольц, ага.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:32 Ответить
якщо люди ховаються, не йдуть захищати свою країну - це багато про що говорить.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:44 Ответить
Про людей, які просирали свою країну 30 років тупим голусуванням та терпимістю до корупції.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:48 Ответить
Не було з кого обирати, всі полики всі 30 років - корупціонери.
Але вкрай важливо всім знати, що політики у нас не породження народу. Вони корінням із комуняк - гнид московських вошей. Вони мафія і інших не допускають в політику. Допускають тільки корисних ідіотів типа "свобода".
показать весь комментарий
13.01.2025 11:46 Ответить
Чим свіжо мобілізовані люди в окопах зможуть збивати каби, за останні пів року з цієї зброї, яку нам поставили "партнери" не був знищений жоден носій кабів... РФ, щотижня безкарно скидає по 800-900 плануючих кабів, планомірно знищуючи усілякі укриття і перемелюючи наші війська на передовій, так війна буде програна, будь яка кількість нових мобілізованих не покращить ситуацію... питання до Пентагону та НАТО, як тими "палками", що нам дають ми маємо знищувати ворожу авіацію, як скидає каби?
показать весь комментарий
12.01.2025 23:48 Ответить
Та вы миллион причин уже здесь нашли.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:43 Ответить
Провести опитування у нас і спитати людей, у разі очевидного програшу-капітуляція, чи повинна Україна замінувати всі АЕС і підірвати, щоб земля не дісталась ворогу, у разі позитивної відповіді це рішення пред'явити країнам ЄС і США, щоб їх так сказати "підбадьорити" зняти втому, що не буде простого виходу з війни, ви нас кинули з будапештським меморандумом, або ви нам нормально помагаєте і війна завершиться згідно міжнародних правових норм ООН, або буде повний п...
Якщо ти знаєш, що у разі капітуляції, твій народ повністю знищать, згноять в таборах, зітруть про тебе усілякі згадки, але у тебе нема чим і ким воювати, то вибір стає очевидним... і це потрібно донести усім...
показать весь комментарий
13.01.2025 00:51 Ответить
Нащо підривати свої АЕС? Підривати потрібно рашистські АЕС.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:50 Ответить
Хай не бреше. Там справа в дебільності керівництва, а не в нехватці людей.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:07 Ответить
А з чого вони взяли, що 18 літні вирівняють фронт? Американці самі програли у Вьєтнамі, коли юзали 18 літніх. І після цього вони признали помилковість цієї ідеї. Бо воювати мають серйозні бійці, а з дітей ніякі воїни. Це буде тільки даремне винищення українського генофонду, і злочин влади.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:05 Ответить
Это ложь. В США в армию берут с 18 лет. Если бы было так, как ты пишешь. они бы подняли возраст. Но возраст везде 18 лет.
показать весь комментарий
13.01.2025 09:08 Ответить
Сам ты ложь. Это добровольцев берут. Так и у нас добровольцев берут с 18 лет! А речь идет про насильный призыв.
показать весь комментарий
13.01.2025 10:37 Ответить
В США нет насильного призыва. Потому что признали его неэффективным и нарушающим права человека. А добровольная служба есть с 18 лет, потому, что это эффективно!
показать весь комментарий
13.01.2025 11:40 Ответить
Господин Волтц, если Украина и Запад хотят быть союзниками, то где Ваши войска в драке ???
Это очень удобная позиция, говорить, что "ну Украина же ещё не член НАТО, у нас пока нет юридических обязательств . . ." Так мы союзники или не союзники ? У нас есть общий враг или нет ?

Это типа как встречаются парень с девушкой, хотят пожениться, но ещё не брак не заключили. И вот они идут по улице, в кино, например, а на девушку нападает насильник. Начинает насиловать и душить, а пацан стоит в сторонке и говорит, прости дорогая, но отбивайся сама - мы же ещё официально не муж и жена . . .

ЭТО УРОДЫ, А НЕ СОЮЗНИКИ !!!
Конечно, спасибо и на том, что дают оружие и деньги - без них бы было вообще очень плохо. Но вот такая политика "полу-невмешательства" - это не про поведение союзника, а про что-то другое. Они или ссыкуны, или просто хотят нашими руками обескровить россию, а что при этом будет с нами - им пофиг. Подумаешь, Украина какая-то.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:12 Ответить
Ссыкуны они, ссыкуны, уже мы это установили. Теперь вопрос, раз они сцыкуны, то может пан Лагойда все таки пойдет свои данные в тцк обновить? И может пять миллионов других ухилянтов сходят тоже?
Что б два раза не вставать: если вы уже сходили или не должны по возрасту/болезни, то вопрос снимается, но как быть с другимми 5 миллионов? Это ж не я их придумал, это здесь на цензоре было написано.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:48 Ответить
Обновил в 7 утра первого дня работы Резерв+ (18 мая 2024 года). Хотя и до тех пор военно-учётные данные были в порядке (просто бумажные, а так ещё и электронные сделал). Из страны после 24.02.2022 не выезжал и не собираюсь. Мой сын тоже не выезжал и тоже обновил. И оба совершеннолетних племянника. И муж сестры.
Тестю 78 лет, еле ходит - ему обновлять не надо. Но тоже сказал, что никуда не поедет, даже если придётся от русских отбиваться его палкой, с которой он ходит.

Ещё вопросы имеются ?

Что касается 3 (а не 5) миллионов, которые данные не обновили - ну так пусть ими государство и занимается, а не 18-летними !!!
Население, которое было оставлено на оккупированных территориях, русские мобилизируют и заставляют воевать против своей страны (что само по себе военное преступление). Вопрос - почему наши при отступлении не мобилизировали принудительно всё взрослое мужское население, которое не покинуло территории, с каких отступала армия ? Зачем оставлять врагу мобресурс, чтобы он воевал с нами нашими же руками ? Всех надо было поголовно из Мариуполя, Мелитополя, Бердянска и так далее под ружьё поставить. А не 18-летних отправлять воевать, которые ни морально, ни физически к этому не готовы. Не говоря уже о демографической катастрофе, которая ждёт страну, если убивать молодое поколение.
Если уже отправлять людей на смерть, то по возрасту с максимума начинать надо, взрослые и так уже пожили, а детей надо до последнего беречь - они будущее этой страны.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:17 Ответить
У другій світовій американських військ теж не було. Вони допомагали срср серйозно, але не так, щоб ті здобули перемогу. Переломили хід війни не в останню чергу радянські танки Т34. Де наші танки та наші ракети?
показать весь комментарий
13.01.2025 02:53 Ответить
Видно пана по халявам,а каzaпа,ось по таких висерам!
показать весь комментарий
13.01.2025 07:44 Ответить
Что за бред Вы несёте ??? Откуда в Вашей голове эта каша про то, что войну только СССР вёл ??? Скажите это потомкам (или боковым родственникам, кто потомство родить не успел) почти полумиллиона американских солдат, погибших на фронтах Второй мировой в Европе и Азии.
Жуков почему забрасывал немцев сотнМи тысяч тел советских солдат в последние дни войны ? Чтобы СССР, а не АМЕРИКАНЦЫ первым вошёл в Берлин ! Это так там не было американских войск ?
Про высадку в Нормандии слышали ? Я уже молчу о других операциях, просто эту даже школьники знают.
показать весь комментарий
13.01.2025 09:31 Ответить
Та Ви що !!!!
А перемога союзників у першій половині 1943 року в Північній Африці не рахується, де був розбитий Роммель ? А висадка в середині 1943 в Італії, починаючи з Сицилії теж не рахується ?
Не хочете порахувати, скільки дивізій міг зняти з Заходу і Півдня Європи ГІтлер і кинути їх проти СРСР, якби не американці / англійці ? І коли б тоді СРСР "вийшов на свої кордони" (і чи вийшов би взагалі) . . . Або подумайте, якби ті дивізії затримали радянську армію, встиг би Гітлер створити ядерну зброю ? Йому не вистачило якихось 3-4 місяці до отримання game-changer . . .

Ще раз - хто Вам ту історичну кашу в мозок залив, що Гітлера перемогли тільки "Чотири танкіста і собака" + Штірліц ? Це була перемога всього світу, а не тільки СРСР і перемога важка. Я вже мовчу, що СРСР воював західною технікою, західними ************, солдати були одягнуті заходом, накормлені західною тушонкою, сировина і станки йшли із Заходу і так далі. Без США, Британії, України, Білорусі, Франції і всіх інших в Москві би зараз німецькі діти в школу може ходили б . . .
показать весь комментарий
13.01.2025 16:36 Ответить
Вони що, всі притрушені якісь??? думають, що в Україні мобілізація справедлива, і не примусова, і не сексистсько-мізандрична, - не дискримінує чоловічу стать???
показать весь комментарий
13.01.2025 02:02 Ответить
Страница 6 из 7