21108 посетителей онлайн
32 814 632

Украина сталкивается с нехваткой человеческих ресурсов, ведь призывной возраст не составляет 18 лет, - советник Трампа Уолтц

Волтц про призовний вік в Україні

Советник избранного президента США Дональда Трампа по вопросам национальной безопасности Майк Уолтц заявил, что Украина сталкивается с серьезной нехваткой человеческих ресурсов, поскольку призывной возраст не составляет 18 лет.

Об этом американский политик сказал в интервью телеканалу ABC News, сообщает Цензор.НЕТ.

"Их призывной возраст сейчас с 26 лет (на самом деле с 25, - ред.), не с 18. Мне кажется, многие люди не понимают, что они могут привлечь сотни тысяч новых военных... Когда мы слышим о моральных трудностях и ситуации на фронте, стоит отметить, что если украинцы призывают весь мир поддержать демократию ва-банк, то и они должны действовать соответственно", - сказал советник новоизбранного президента США.

Уолтц отметил, что США хотят видеть, как Украина решает "проблемы c человеческими ресурсами на войне".

"Они, безусловно, мужественно боролись. Они, безусловно, заняли очень благородную и жесткую позицию, но нам нужно увидеть, как решается проблема нехватки живой силы", - сказал Уолтц.

Он отметил, что речь идет не только о боеприпасах или "выписывании дополнительных чеков", но и о стабилизации линии фронта.

Напомним, ранее в Госдепе заявляли, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Топ комментарии
+57
Ну так в трудових договорах простих цивільних "ухилянтів" теж нема жодного слова про військову службу...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
+42
а у сантехніка шо там про військову службу написано в контракті, клоун?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
+41
Справді, чому навчені силовики повинні воювати? Нехай тракторист Микола воює, у нього в контракті є пункт про військову службу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 7
В Конституции есть.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:47 Ответить
Не было ни одной войны в истории человечества, в которой не воевали с 18 до 25 лет.
Иностранцы в шоке, как можно воевать, если самые боеспособные воины не воюют.
Отправка на фронт старых и больных и запрет мобилизации молодых и здоровых - это сдача Украины врагу!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:51 Ответить
Сталин мобилизовал с 18 до 50. Это помоголо. Если бы не мобилизовали с 18 до 27, то есть большие сомнения, выиграли что бы войну.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:48 Ответить
> не один их прогноз не случился
Чушь, а ты идиот. Прогнозов много было, включая прямо противоположные. Прогнозировали начало войны - война началась. Прогнозировали контрнаступление ВСУ - вернули несколько областей Украины. И т.д. По любому вопросу.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:01 Ответить
Возьми любой другой пример и там будет мобилизация с 18 лет.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:05 Ответить
Нефть в Украине есть. Не Кувейт конечно, но прилично. И это одна из причин войны.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:15 Ответить
П-дишь как русня.
Средний возраст солдат Красной армии в 1943 году составлял около 23-25 лет. В начале войны призывались мужчины в возрасте от 18 до 50 лет, однако основную массу составляли молодые люди 18-25 лет. К началу 1942 года призыв в Красную Армию уже обеспечивали призывники 1923-1925 годов рождения.
показать весь комментарий
13.01.2025 03:50 Ответить
Этто ты брехун. Покажи хоть одну войну за всю историю, где не воевали с 18 до 27 (25) лет.
Средний возраст солдат Красной армии в 1943 году составлял около 23-25 лет. В начале войны призывались мужчины в возрасте от 18 до 50 лет, однако основную массу составляли молодые люди 18-25 лет.
показать весь комментарий
13.01.2025 09:02 Ответить
Это ложь. В США в армию берут с 18 лет. Если бы было так, как ты пишешь. они бы подняли возраст. Но возраст везде 18 лет.
показать весь комментарий
13.01.2025 09:08 Ответить
В США нет насильного призыва. Потому что признали его неэффективным и нарушающим права человека. А добровольная служба есть с 18 лет, потому, что это эффективно!
показать весь комментарий
13.01.2025 11:40 Ответить
Я против бусификации.
показать весь комментарий
13.01.2025 13:58 Ответить
Бідні наші діти.Це нажаль для них приговор.Такі ми незалежі.....
показать весь комментарий
13.01.2025 12:08 Ответить
Так йди воюй і дітей своїх бери
показать весь комментарий
13.01.2025 12:09 Ответить
Саме з 18 і мобілізували..
показать весь комментарий
12.01.2025 18:02 Ответить
Тут він правий ..або воювати або капітулювати .50 річними дідами війни не виграють...починайте кидатися ,малолетніе квіточки що воювати нездатні,а бухати по фітнесклубам здатні..погнали...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:05 Ответить
Ви свої ракети та літаки самі порізали та порозпродавали..
показать весь комментарий
12.01.2025 18:06 Ответить
Рибочка..я це чудово пам'ятаю..я вже старий ...я ДУЖЕ добре пам'ятаю як це все розпродавалося при кравчуку,Кучмі ,Ющенку, януковочі.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
Мені саме під 60..і я військово зобов'язаний..і ТЦК має до мене питання..а до 20 24 річних бугаїв питаннь не має
показать весь комментарий
18.01.2025 09:38 Ответить
Цікаво хто самого Кулебу вмовив не йти на війну
показать весь комментарий
12.01.2025 20:02 Ответить
Здається, цей Волтц такий самий підор, як і Саліван!
показать весь комментарий
12.01.2025 17:58 Ответить
З окопу пишете?
показать весь комментарий
12.01.2025 20:27 Ответить
Чим свіжо мобілізовані люди в окопах зможуть збивати каби, за останні пів року з цієї зброї, яку нам поставили "партнери" не був знищений жоден носій кабів... РФ, щотижня безкарно скидає по 800-900 плануючих кабів, планомірно знищуючи усілякі укриття і перемелюючи наші війська на передовій, так війна буде програна, будь яка кількість нових мобілізованих не покращить ситуацію... питання до Пентагону та НАТО, як тими "палками", що нам дають ми маємо знищувати ворожу авіацію, як скидає каби?
показать весь комментарий
12.01.2025 23:48 Ответить
Провести опитування у нас і спитати людей, у разі очевидного програшу-капітуляція, чи повинна Україна замінувати всі АЕС і підірвати, щоб земля не дісталась ворогу, у разі позитивної відповіді це рішення пред'явити країнам ЄС і США, щоб їх так сказати "підбадьорити" зняти втому, що не буде простого виходу з війни, ви нас кинули з будапештським меморандумом, або ви нам нормально помагаєте і війна завершиться згідно міжнародних правових норм ООН, або буде повний п...
Якщо ти знаєш, що у разі капітуляції, твій народ повністю знищать, згноять в таборах, зітруть про тебе усілякі згадки, але у тебе нема чим і ким воювати, то вибір стає очевидним... і це потрібно донести усім...
показать весь комментарий
13.01.2025 00:51 Ответить
Ukraine's age statistics in the military are so unique that Waltz is having a really hard time understanding the feasibility of effective operations with a soldier average age approaching 50.

The age limits to join the US military for enlisted personnel are:

Marine Corps: 17 - 28;
Army: 17 - 35;
Navy: 17 - 41;
Coast Guard: 17 - 41;
Air Force: 17 - 42.

About 87% of new recruits are between the ages of 18 and 24. The Marine Corps has the highest percentage of 17- and 18-year-old recruits, at 48%.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:35 Ответить
Indeed, why would Ukraine need help from these pathetic losers who also disarmed it?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:51 Ответить
No such examples. The US lost all the wars and is the world's laughing stock. The US would do good to follow Ukraine's example and raise its age limits in the military by 20 years at least. It's just Waltz is a bit slow, he does not get it, but he'll get there eventually.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:11 Ответить
I agree with you. Ukraine is doing everything right. The US military sucks. The article makes it clear that Waltz does not get it yet. Let's hope he will.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:16 Ответить
Obviously, the objective is to wrap it up somehow and stop spending the money. Both Trump and Waltz have been saying it multiple times, consistently and from the very beginning.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:45 Ответить
Obviously, the objective is to wrap it up somehow and stop spending the money. Both Trump and Waltz have been saying it multiple times, consistently and from the very beginning.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:46 Ответить
Not just the Mexican border. The US should indeed be very careful about getting into a real fight - you just said you were hard pressed to find an example of a successful US military operation. But America can still be very influential if it chooses targets of its influence wisely. Just watch Greenland and Panama. One can very well go to bed a US partner and wake up its enemy, and vice versa.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:41 Ответить
Справді, чому навчені силовики повинні воювати? Нехай тракторист Микола воює, у нього в контракті є пункт про військову службу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Як це нема? Куди поділись? У всіх інвалідність ?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:22 Ответить
Молодь все одно буде воювати. Якщо не зараз в українській армії, то значить потім в кацапській.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
Ніхто за нас не впишеться. Це вже всі розуміють.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:47 Ответить
Якби у нас було стільки нафти як у Кувейту, US FORCES вже б давно захищали демократію під Харковом.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:15 Ответить
То значить під маскву ляжемо всі. По іншому не буде. Чи може у Фєді є якісь інші ідеї?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:52 Ответить
Молодняк який виїхав на навчання через декілька років буде змушений повернутись. Ніхто їх там тримати не буде. А тут вже можуть бути інші тцк, кацапські.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:55 Ответить
Ти гадаєш, що там так прсто зачепитись? Спробуй. Тим більше що вони там будуть як студенти а не як біженці.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:59 Ответить
Тай й нації не стане. Будуть діаспори з рушниками і врениками. Та й все. Нація зберігається якщо проживає у своїй країні а не в чайнатаунах.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:03 Ответить
Живуть поки діє захист їх як біженців. Вічно так не буде.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:04 Ответить
Дивлячись який відсоток від загальної кількості населення виїхав
показать весь комментарий
12.01.2025 20:08 Ответить
Ірландці у свій час теж лягли під Англію.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:09 Ответить
Ще раз, тількі повільніше, прочитай шапку цієї новини.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:11 Ответить
Ні, звичайно. Вмирати ніхто не хоче. Я їх дуже добре розумію і підтримую. Але в такому випадку знову повернеться сересер. Чуда не станеться. І можливо, якщо програємо, через пару років наші хлопці вже будуть воювати десь під Варшавою чи Дрезденом. Історія циклічна.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:15 Ответить
А ти то напевно з окопу пишеш )))
показать весь комментарий
12.01.2025 20:18 Ответить
Так як ти? )))
показать весь комментарий
12.01.2025 20:20 Ответить
Якийсь ти нецікавий співрозмовник. Напевно пролетарій чи шось таке, де не треба головою працювати.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:32 Ответить
а якщо це зелена роса?
показать весь комментарий
12.01.2025 23:39 Ответить
Партнери шикарні. У 2023-му були добровольці, була "Гвардія наступу", а за словами самого Зе та інших наближених партнери надали аж 30% від обіцяного. Літаків та КАБів, як у кацапів, як не було тоді, так і нема зараз. Що на це скажете? Чи у 2023-му поставки зброї були для партнерів "не на часі", а зараз як мобілізуємо 18-річних, то відразу нададуть все необхідне для перемоги?
показать весь комментарий
12.01.2025 20:25 Ответить
Якби не ленд-ліз, то і 18-річні тому сраліну не допомогли б. Тому, коли говорите - то договарюйте.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:28 Ответить
Із теорій змови: Не здивуюсь, якщо оці заяви і є мотивуванням Зеленського до переговорів. Погодиться - знищить за рік молодь і піде на переговори, або ж буде мобілізовувати жінок. Не погодиться - американці матимуть право заявити: раз не хоче мобілізації молоді - значить не має права говорити про якийсь справедливий мир.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:39 Ответить
Ану розкажіть, як ви у свої 25 не дивились порнушку, а кричали "Слава КПСС!" у піонерлагері і працювали на комунізм у всьому світі...
показать весь комментарий
12.01.2025 20:42 Ответить
Куди в які гаубиці, міномети чи хаймарси заряджати золотовалютні резерви, не підкажете?
показать весь комментарий
12.01.2025 22:59 Ответить
У 2023-му була Гвардія наступу з добровольців, щоб керувати. Де була техніка, в т.ч. літаки з ракетами? На цей раз як мобілізуємо 18-річних точно дадуть все необхідне включно з томагавками. Віримо.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:01 Ответить
Що значить "зняти обмеження на далекобійні удари", адже АТАКМСами ніби ж вже дозволили? Далі лише Томагавки, PrSM та МБР.
Що таке "енергетичні санкції"? 3 роки вже вводять і вводять і далі є куди вводити ще років 10. Це як розуміти?
показать весь комментарий
12.01.2025 23:04 Ответить
Куди поділись люди з 2022-го? З Гвардії наступу 2023-го? Людей в нас завжди буде недостатньо, бо неспівмірна кількість населення. Можна хоч 3 мільйона мобілізувати, але вчити нема де, забезпечувати нема чим. Хіба що відразу з вулиці в окоп, а зброю здобуде в бою, бо її теж стільки немає. Крикун з америки розказує, що Україні треба воювати як кацапи - закидувати фронт людьми.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:07 Ответить
Як розпорядителі грошей вміють закуповувати ми вже знаєм. Ану розкажіть, звідки ті резерви?
показать весь комментарий
12.01.2025 23:11 Ответить
Далі заголовка ви авжеж не читали, а там написано:
наприклад, обладнує фортифікації держава: поставили бетонні доти, накопали траншеї, огородили їх стінками, але ніхто зверху не перекрив! Вони наче накопані і на вигідних висотах, все красиво, але… Як туди зайде військовослужбовець? Ніяк! Бо це відкриті зверху позиції, куди прилетить ФПВ, куди прилетить мавік зі скидом. Джерело: https://censor.net/ua/r3529508

От чому людей і не вистачає. І "дайте нових" вічно продовжуватись не може. Це очевидно. Або переможемо кацапів зброєю, або вони нас.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:44 Ответить
Думав, якусь цікавішу версію розкажете...
показать весь комментарий
13.01.2025 09:23 Ответить
Касапы набирают с 18 и у них население втрое больше. И за контракт за первый год платят аж до 3,6 млн руб. Да, платять. Так, что всё верно Волц сказал, это наши власти своих детишек мажорных прячут. Постоянно наблюдаю толпы пьяных мажоров и быдла до 25 лет ходят-бродят, никого не боятся. Нє, їх трогать ніззя, це ж гівнофонд нації.
показать весь комментарий
13.01.2025 06:07 Ответить
Ти вже поновив дані в ТЦК?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:16 Ответить
А чому він тобі повинен щось пояснювати? Хіба його нація знаходиться під загрозою знищення? Чи він повинен тобі пояснювати, вмовляти, битися в істериці щоб ти наважився підняти свою дупу з дивану та йти воювати за свою Батьківщину?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:19 Ответить
От не переводиться у нас же дурники.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:21 Ответить
Ви пропонуєте уряду України почати полювання на громадян України ще й за кордоном? Відловлювати їх там як тварин, пакувати в вагони чи як?
Щоб український паспорт став справжньою чорною міткою? Типу тавра? Щоб заяв на відмову від українського громадянства було вже не тисячі, а мільйони?
Де вас таких ідіотів знаходять то?
показать весь комментарий
13.01.2025 00:08 Ответить
Середній вік червоної армії у 1943 році був 37 років.
Історики, блд. Клоуни.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:09 Ответить
Середній вік бійців червоної армії у 1943 році 37 років.
Середній вік російської армії, яка воює зараз - близько 40 років. І вона наступає.
То може справа не у віці, а скажімо в рівні оснащеності та мотивації? Ксцапня якраз споромглася створити мотивовану контрактну армію.
Що заважає України не ху...й займатися, а теж почати людей мотивувати служити. Хоча б почати.? Що?
показать весь комментарий
13.01.2025 00:16 Ответить
От блд. А двадцатилетние прям війну виграють і кремль візьмуть голими руками. Де ви такі ідіоти беретеся? Якщо 30-49 річні не можуть орбу спинити, то як і чим її спинять 18-24? Блд, як? Чи їх каби не беруть ? Чи у них фортифікації нормальні самі по собі виростуть?
Чому усі як ідіоти верещать про зниження мобілізаційного віку, і ніхто анічичирк про контрактну армію, яка б реально змогла вирішити хоча б частину питань.
Якесь тотальне божевілля
показать весь комментарий
13.01.2025 00:26 Ответить
Ну ясно. Гроші є на все, крім контрактників. Тому давайте мобілізуємо безкоштовних українських дітей.
Су..и, Су..и. блд. Нема нормальних слів. Немає.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:32 Ответить
Ну то блд, може справді перемовини. Що це за війна в одні ворота? У нас все має ціну, крім, блд, наших життів.
Дітей не віддамо. Крапка.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:35 Ответить
Це абсолютна цинічна брехня. Середній вік бійця червоної армії у 1943 році був 37 років.
Насправді, практично всі війни минулого сторіччя вигравали 30-40 річні. Це найбільш продуктивний вік воїна у ******** війні.
Що стосується ранішніх віків, то рекрут служив 25 років. Тобто, звільнявся він в 41-45. А значить середній вік армії скажімо, у 18 сторіччі був 30 років.
Навіщо тут брешуть боти зрозуміло. Але це ж даремно. Абсолютно очевидно, що закрити усі пройо..би тілами двадцятирічних не вийде. Та й тої молоді в Україні мало. Через півроку їх перебьють, і ви розумієте що буде далі?
Якщо розумієте і наполягаєте, то я навіть не знаю як вас назвати.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:43 Ответить
Краще вже так, ніж дати перебити ще й молодь.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:45 Ответить
Знищення українського етносу це не втрата земель, а воювати далі ось так, як воюємо зараз. В одні ворота.
Цигани взагалі своєї країни не мають, хоча їх етнос живе і процвітає. А якщо вибьють український етнос, то нах потрібні ті території? Нам вони нахрен будуть потрібні, якщо нас не буде?
показать весь комментарий
13.01.2025 00:49 Ответить
Якщо знищать молодь, то для чого той, блд, справедливий мир? Для кого? Ви розумієте чи ні, що якщо не буде людей, не буде молоді, то кому нах той справедливий мир? Справедливий для кого? Для трупів?
Їбану..ся можна. Якесь суцільне божевілля.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:54 Ответить
Воювати повинні контрактники. Дорослі мотивовані люди, а не бусифікована учорашня дітвора та студенти.
Блд, за загиблого виплачують 15 млн. Накуя? Хто такий ідіотизм придумав? Зрозуміло ж, що ці гроші до переважної кількості родин загиблих не дійдуть, а будуть так чи інакше вкрадені. І навіщо взагалі спонсорувати очікування смерті воїна? Що це з бздур?
Заплатіть 7 контрактникам по 1,5 млн грн. Це величезні гроші. Дайте їх живим людям. Дайте бійцю ці гроші при житті. Заохочуйте пільговою іпотекою. Дайте контрактнику ділянку землі. Не обідніють наші ворюги по кабінетах.
Введіть нормальний контракт, з чітким строком служби, наприклад, 1,5 року. Якщо захоче продовжити, знову виплата.
А як панове, ви хочете воювати? Та й ще роками. Та й ще до перемоги?
Війна дороге задоволення. Тож або воюємо по дорослому, або підписуйте мир, який вже амери нам виторгують. І не вийобуйт..сь.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:09 Ответить
НІ!!! Досить!!!! Досить з нас робити якихось неймовірніх дикунів, якихось православних ігіловців, не шкодуючи з життя за ідею!
Досить! Українці такі ж европейці, як усі інші. І цінність українського життя така ж, як в цінність життя француза, американця чи чеха.
І ми фізично, чисельно не здатні перемогти кацапію, так же, як Румунія чи Польща. Ми маленька нація, яка обороняє велику територію, і без допомоги, в тому числі людьми, ми не вистоїмо. Або вистоємо, але більшість загине. І наша влада давно повинна була сказати союзникам, що останній варіант нас не влаштовує. А не устроювати шоу які ми потужні та незламні.
Досить. Все. Наїлися. Ми звичайні. І нам конче потрібна допомога. В тому числі у створенні контрактної армії та залучення найманців з усього світу.
Досить розкидатися життями українців. Досить.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:20 Ответить
Я подивлюся на армію США, якщо в неї почнуть бусифікувати молодь 18-24 та кидати їх під каби проти переважаючого супротивника.
Не меліть дурниць. Армія США не воює, а сидить по базах. А нашу молодь ви пропонуєте кинути проти контрактної армії кацапів, яка має перевагу в повітрі і каби та ракети, яких немає у нас.
То може не з бусифікації дітвори треба починати, а з засобів поротьби з кабами та інших речей, які реально змінять хід війни.
Ви ж просто пропонуєте покласти по посадках усих українських молодих чоловіків. Геніальний плян.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:28 Ответить
А може блд, спочатку обговорити створення контрактної армії, а не бусифікацію 18-24? Не? Такий простий але дієвий засіб вирішити проблему комплектування ЗСУ ніяк не дойде до голів що наших керманичів, що закордонних.
Кацапи чомусь платять контрактникам. А от у нас усі якісь альтернативно одаренние, блд.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:35 Ответить
Я відповім. Теж істфак.
Середній вік бійця червоної армії у 1943 році 37 років. Архівні дані.
До речі, середній вік теперішньої російської армії , яка до речі наступає, приблизно такий же.
Питання, колего, чому кацапам це не заважає наступати, а нам заважає? Може тому, що успішність армії вік обумовлює в останню чергу. А головне, технологічна, переважаюча зброя та краща організованість. Не, колега?
показать весь комментарий
13.01.2025 01:43 Ответить
Ще одна брехня. Ту армію, яку Сталін мобілізував у 1939-40, і яка справді була 18-27 було вщент розбито вже до серпня 1941. А в полон попало близько 1 млн бійців.
А війну виграли мобілізовані резервісти 30-40, другої хвилі мобілізації. Тому у 1943 середній вік червоної армії складав вже 37 років.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:47 Ответить
А власного розуму вже немає? Якщо захід тисне, то давай ми як дикуни почнемо виловлювати українців по світу як тварин.
Я не знаю ні однієї країни, ні однієї війни, за якої відбувалося хоча б щось подібне.
Це просто якесь масове божевілля.
показать весь комментарий
13.01.2025 01:53 Ответить
Ще краще. Тобто по світу буде оголошено полювання саме на громадян України. Яких як тварин будут виловлювати по усіх країнах.
Геніально.
Такого ноу хау в історії ще не було. Ми реально увійдемо в підручники історії усього світу, бо подібного дикунства людство ще не знало.
Браво, маестро.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:23 Ответить
Та ясно. Усі хто проти бусифікації 18-24 і за контрактну армію то русня. Як же інакше.
Зате такі як ти, готові покласти навіть дітей, старонікі жесткой рукі то не інакше як зразок найвищого патріота.
Стосовно середнього віку червоноармійців у 1843, подивись архівні матеріали сам.
Мета цієї війни для українців це зберегти Україну. А не знищити. Ти ж пропонуєш саме знищити, бо народ без молоді майбутнього не має. Існування народу забезпечують майбутні покоління, а території. Цигани взагалі території не мають, але як народ процвітають.
Ти ж совок по суті. Тобі важливо мати більше території. А не більше народу.
показать весь комментарий
13.01.2025 13:26 Ответить
Сам посчитай, блд. В 18-19 ст рекрут служив 25 лет. Уходив в 41-45. Середне арифметичне знайти здатен? Історики, блд.
В СРСР у 1939-40 дійсно мобілізували 18-27. Але якраз цю армію вермахт за три місяці розкатав вщент. Мільйон узяв у полон. І до 1943 середній вік червоної армії вже складав 37 років. І саме ці 30-45 річні й виграли війну.
Вже у 1944 бо речі, СРСР мобілізував і 17 річних. І навіть відомі випадки мобілізації 16 річних. Це тобі, щоб верещав сильніше. Можеш запропонувати знизити вік мобілізації до 16. Бо такими темпами через рік буде начасі.
Правда совок цю дітвору використовував в тилу. Щоб не залучати до тилових підрозділів більш цінний старший ресурс.
показать весь комментарий
13.01.2025 15:19 Ответить
Я навіть не можу уявити що має статися, щоб вони туди пішли добровільно
показать весь комментарий
12.01.2025 17:57 Ответить
Цей Волц або відвертий покидьок, який хоче за будь-що знищити українську націю, або повний дебіл, що геть не розуміє українських реалій. Проблема з некомплектом у війську не тому, що фізично закінчилися чоловіки, які могли б воювати, а в тому, що вони не мають жодного бажання воювати за цей бандустан, де при владі знаходиться купка мерзенних крадіїв, та ще й під керівництвом дебілів-командирів, які мають їх виключно за розхідний матеріал. До чого така зміна мобілізаційної політики може призвести, так це лише до збільшення кількості чоловіків, що переховуютсья від бандюків-ТЦК з їх спільниками-мусорами. Ну і як похідна від цього, зменшиться кількість клєнтів у різних бізнесів та кількість робітників у купі галузей, що призведе до подальшого поглиблення вже існуючої економічної кризи.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:37 Ответить
Яких, ****, людських ресурсів, *****? Тих, що неукомплектовані сидять?
Ракет далекобійних не вистачає, літаків не вистачає, вашого ******** дозволу бити по території раші не вистачає. Чи ***** з лопатами на Москву мають йти?
*****, ну як тут ***** не повірити, що це плановане винищення української нації на пару з рашою та заходом?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:09 Ответить
Он прав.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:20 Ответить
Оружия передали на 200млр.баксов. Этого мало? В современном эквиваленте, это уже больше, чем США дали СССР в рамках Лендлиза за всю ВМВ. Сами военные ВСУ говорят, что оружие есть, а вот людей нет. Поэтому нужно или подписывать с кремлём их хотелки, или гнать всех на фронт. Другого неданно. Пусть каждый украинец думает и определяется, что для него более приемлемо.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:45 Ответить
А им на это наплевать, какая там в Украине мобилизация. Они тратят деньги и хотят видеть результат. Что бы им не казалось, что "не в того коня корм". Это также как здесь пишут некоторые трусливые умники, которые сбежали с Украины, но всех остальных призывают идти воевать и обзывают всячески попутно. Просто потому что они хотят читать хорошие новости с фронта и радоваться, и смеяться с кацапов. Но на вопрос, а почему ты сам не приедешь и не поможешь, патриот? Они не отвечают обычно и игнорируют.
показать весь комментарий
13.01.2025 03:28 Ответить
вступление в НАТО. И вообще войска стран участниц НАТО в Украине, даже в виде миротворцев.
показать весь комментарий
13.01.2025 03:32 Ответить
скоти. Віддайте яз, ракети і літаки що ви забрали і йдіть на х*
показать весь комментарий
12.01.2025 18:03 Ответить
маячня. Типова кацапська риторика
показать весь комментарий
12.01.2025 18:09 Ответить
Софія, я вам дуже вдячний за цю статтю.
В принцпі все це було відомо, але не так систематизовано. Лише тупі хомячки могли волати що ми самі все віддали, але тут добре рокладено, що відбувалося. Після цієї статті боюся я став ненавидіти англію і сша ще більше, бо я не знав багатьох фактів, що тут наведені. Не знав і про тетечер "що її країна не має дипломатичних відносин із Каліфорнією", і про клінтона про "самогубний націоналізм".
Хай горять у пеклі разом з кацапами. Потвори.
Дякую ще раз!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:52 Ответить
кацапський троль або просто корисний довбо ***
Тобі освіта заважає перечитати статтю і зробити висновки??? хоча в принципі з твоїми розумовими здібностями це недивно. Імбецили не можуть як правило осягнути текст і смисл що написаний в ньому. Так що лікуйся.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:55 Ответить
почитай статтю наведену нижче. Бо твої спогади мало кому цікаві.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:56 Ответить
We don't need help. We need to return what was taken or stolen from us. Is this an unfair demand?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:06 Ответить
за найманців ви платити будете? ви в курсі скільки то коштує? не пишіть маячню
показать весь комментарий
12.01.2025 19:07 Ответить
я розумію що твоя ступінь імбецильності не дає тобі осягнути написаний текст. Там чітко вказано, чому Україна була вимушена це зробити, і не зробила просто так. На жаль твоє захворювання вилікувати неможливо, тому до побачення.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:09 Ответить
Страница 1 из 7