21393 посетителя онлайн
32 835 632

Украина сталкивается с нехваткой человеческих ресурсов, ведь призывной возраст не составляет 18 лет, - советник Трампа Уолтц

Волтц про призовний вік в Україні

Советник избранного президента США Дональда Трампа по вопросам национальной безопасности Майк Уолтц заявил, что Украина сталкивается с серьезной нехваткой человеческих ресурсов, поскольку призывной возраст не составляет 18 лет.

Об этом американский политик сказал в интервью телеканалу ABC News, сообщает Цензор.НЕТ.

"Их призывной возраст сейчас с 26 лет (на самом деле с 25, - ред.), не с 18. Мне кажется, многие люди не понимают, что они могут привлечь сотни тысяч новых военных... Когда мы слышим о моральных трудностях и ситуации на фронте, стоит отметить, что если украинцы призывают весь мир поддержать демократию ва-банк, то и они должны действовать соответственно", - сказал советник новоизбранного президента США.

Уолтц отметил, что США хотят видеть, как Украина решает "проблемы c человеческими ресурсами на войне".

"Они, безусловно, мужественно боролись. Они, безусловно, заняли очень благородную и жесткую позицию, но нам нужно увидеть, как решается проблема нехватки живой силы", - сказал Уолтц.

Он отметил, что речь идет не только о боеприпасах или "выписывании дополнительных чеков", но и о стабилизации линии фронта.

Напомним, ранее в Госдепе заявляли, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Топ комментарии
+57
Ну так в трудових договорах простих цивільних "ухилянтів" теж нема жодного слова про військову службу...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
+42
а у сантехніка шо там про військову службу написано в контракті, клоун?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
+41
Справді, чому навчені силовики повинні воювати? Нехай тракторист Микола воює, у нього в контракті є пункт про військову службу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 7
і твоїм вподобайкам, гнида
показать весь комментарий
12.01.2025 18:55 Ответить
ну тоді так .. відводимо максималько швидко всіх кого можна ..підрив Запоріжської АС

відновлення ЯЗ..

теж непоганий такий собі ва-банк
показать весь комментарий
12.01.2025 19:07 Ответить
Не надо манипулировать, утверждая, что кто-то манипулирует и всё переводит на 18-25.
или утвержает, что все кто 18-25 - мажорное быдло.
И власти и не власти своих детей любого вораста прячут. А в 18 ужо не дети.
показать весь комментарий
14.01.2025 02:39 Ответить
воевать нужно с 18, как во всём мире. касапы берут с 18, их втрое больше, ещё и за контракт платят более 3 млн руб.
показать весь комментарий
14.01.2025 02:41 Ответить
аби вони не переживали то і зброю б не надавали. питання скільки б Україна протрималась без зброї від Байдена
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
Гітлер мобілізовував від 18 до 45 або до 40 років. Мілошевіч мобілізовував від 18 до 45 років. США мобілізовували на Другу світову від 18 до 40 років.
Будь який бойовий офіцер вибрав би молодь для оборони та штурму.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:18 Ответить
згоден. віком від 50 до 59 років можна брати у військо водіїв, поварів, зв'язківців (тих хто сидить на місці, а не бігає десь), штабних пісарєй. Тобто на службу де не має фізичних навантажень. І лише за згодою цих людей, які підуть добровільно
показать весь комментарий
12.01.2025 18:23 Ответить
в Верховну Раду восени на розгляд надали закон на зниження призовного віку аж на ТРИ роки, тобто до 57. І він досі не на розгяді.
До речі, в СРСР та Україні до квітня 2014 року призовний вік був для рядових - 40 років, для сержантів і старшин до 45 років
показать весь комментарий
12.01.2025 18:35 Ответить
100% дебил. йому наразі більше 70 років, з розуму вижив
показать весь комментарий
12.01.2025 18:36 Ответить
у нас не 42 чи 43 роки. таких більшість. у нас мобілізовують до 59 років включно. якщо людина має водійське посвідчення та стаж водіння більше десяти років то таких беруть навіть якщо людині 59 років та шість місяців. тобто, до демобілізації за віком залишається півроку і людину все одно мобілізовують
показать весь комментарий
12.01.2025 18:42 Ответить
приклад: мене особисто призвали до Радянської армії в 18 років, через півроку після учебки я вже був на війні, тобто в Афганістані. Афганістан пройшло сто п'ятдесят п'ять тисяч Українців, більше ста тисяч призовники після 18 років, інші офіцери та прапорщики від 22 до 37 років. А тепер тобі на розсуд: 18 річний юнак, який іде в рейд в Афганістані несе на собі - спальник, їжа (консерви, хліб та інше. замало візьмеш здохнеш від голодухи), вода (з ариків пити не можна було) теж треба на спеці багато, особиста зброя, гранати чим більше тим краще, бронік, каска, набої в магазинах та розсипом по всіх кишенях, теж чим більше тим краще. Якщо ідуть минометники то міни розшаровують на весь підрозділ і отримаєш в руки міну до всього того шо маєш, якщо кулеметники з ДШК то додаткові набої для кулемета. І це влітку. Взимку все те саме але ще зимовий одяг на додачу. І з таким вантажем можна пхатися декілька діб поки не зустрінеш ворога. Постійно в русі. А коли людині 50+? Скільки метрів ця людина з таким вантажем пройде по багнюці, каміннях, калюжах та інш.? А треба ще воювати, вижити.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:01 Ответить
я 1965 року народження. тобто, мені в цьому році 60 років. і після Афганської війни я інвалід 3ї групи, по пораненню але з кінцівками. у мене питали в ТЦК чи маю я сили воювати. саме питали! я відмовився бо старий і немає сил. Можеш кинути в мене каменюку!
показать весь комментарий
12.01.2025 19:16 Ответить
я на війні по призову був у 18 років. так шо твої слова не до мене
показать весь комментарий
12.01.2025 19:21 Ответить
для Гітлера то була агонія. не більше того
показать весь комментарий
12.01.2025 19:22 Ответить
у мого дружбана з яким півтора роки бігали горами та "лякали" душманів теж питали і він погодився. так, погодився! а ми однолітки. я ледве пересуваюсь і після прогулянки вдень мені треба відпочивати до вечора. а він з ранку біжить п'ять кілометрів, а ввечері діваху "має" молоду. в перші дні війни навчав тому шо сам вміє всіх охочих і сам наразі десь там. іноді телефонує. так шо, всі люди різні і здоров'я теж різне. але якщо ці путіноїди до пхаються до мого міста, я вже знайду сили виступити за рідне місто де народився та виріс. не скористаюсь віком аби виїхати та сховатись. так шо, зустрінемось десь в окопі. та пригостим один одного цигаркою
показать весь комментарий
12.01.2025 21:23 Ответить
Вова зараз має поставити питання так, щоб замість того, щоб мобілізувати з 18-и років, то спочатку нехай Захід поверне в Україну тих кілька сотень тисяч українців (дивія, а може зараз вже і корпус чи навіть армія, Монако, "інваліди", "доглядальники", плавці через Тису) хто втік з України після 24.02.22.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:10 Ответить
зміни пластинку уже давно заїзджену... Україна ще у 90-му році у Декларації про державний суверенітет прописала, що буде країною без ядерного статусу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:14 Ответить
до чого це? я ж з самого початку і так про це написав. початок - це прийняття Декларації про державний суверенітет України від 16.07.1990-го року. в якій Верховна Рада УРСР чітко записала свій безядерний статус. це було ще задовго до того візиту Буша в Київ. тобто кивати зараз на американців, що це саме вони відібрали в України ядерну зброю, як це робить той імбецил "ген" (кацапський троль або просто корисний довбо ***) та ще й посилати Америку нах - це не заява українця, а заява прокацапського виб лядка, щоб посварити українців з американцями..
показать весь комментарий
12.01.2025 18:44 Ответить
то тобі лікуватися потрібно, дятле... візит Буша в Київ, шантаж Клінтона і все інше були уже ПІСЛЯ того як Україна прийняла Декларацію про державний суверенітет, в якій прописала чітко своє прагнення до безядерного статусу. якби цього не було прописано у декларації, то тоді ти зараз міг би накидувати своєм гімно тут на вентилятор...
показать весь комментарий
12.01.2025 19:00 Ответить
що була вимушена зробити Україна? прописати у Декларації безядерний статус?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:16 Ответить
самі внесли. ніхто не змушував Україну, тоді ще у складі сирисири вносити щось там у Декларацію про суверенітет. Декларацію про державний суверенітет приймала Верховна Рада. тект цієї декларації ніхто Україні не диктував і не нав'язував.. депутати самі прийняли. і там чітко прописали свій безядерний статус у майбутньому. і зробили вони це не лише з огляду на те, щоб потім незалежність України визнали у світі, а ще й огляду на те, що недавно в Україні ****** Чорнобиль і тому Україна не хотіла себе пов'язувати із ядеркою. і не комуністи тоді внесли цей розділ про безядерний статус у Декларацію, а внесли його рухівці.. а в тебе така ******** риторика, щоб на Америку і на Британію накинути гімна побільше.... не в них корінь проблеми. корінь проблеми - це у нашій тодішній довбаній владі, яка підписала такий меморандум. такий меморандум не варто було підписувати. ти тут до статті цієї апелюєш. а там у цій сатті згадують дуже часто про Юрія Костенка. так от, перш ніж накидувати своє гімно на Америку за той будапешстський меморандум, ти спочатку послухай цього Костенка: https://www.youtube.com/watch?v=SnuEYMOn2Uo "США пропонували гроші і вступ до НАТО в обмін на ядерку. А від РФ ми не отримали нічого" - Костенко - YouTube
показать весь комментарий
12.01.2025 19:43 Ответить
ти Костенка послухай і стули свою ротяку харкати у бік США і Британії.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:29 Ответить
та при чому тут ця стаття, телепню? ти Костенка відео подивись, яке я тобі вище скинув.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:36 Ответить
Костенко є і в цьому відео, телепню. тож подививися уважно. це тобі для того, щоб твоя хромосома стала на місце і щоб ти менше гімна на американців накидував.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:44 Ответить
А ніхто не молиться на святих американців, проте і нах уй їх посилати, як ти це робиш, теж не варто. не американці тут винні, а ми самі, що підписали такий меморандум. американці пропонували не віддавати ядерну зброю кацапам (своїм ворогам по холодній війні), а переробити цю зброю на ядерне паливо. і про меморандум говорили, що то просто папірець, а єдиними надійними гарантіями безпеки, за які вони відповідають може бути тільки членство у НАТО. Кучма з кацапами обрав будапешстський папірець. та ще й зброю ядерну віддав кацапам. ну і де тут винна Америка, що ти на неї гімно кидаєш? тож завали своє хавало смердюче кацапське і не смерди тут.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:35 Ответить
та прочитав я ту статтю. тепер ти подивися відео, де Костенко дає інтерв'ю... до речі, я Костенку більше вірю, ніж тому Олександру Чалому. той Чалий - це риг і колишній прихвостень яника. так само як і Табачник при Кучмі був... а Юрій Костенко - це послідовник Чорновола з Руху.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:33 Ответить
саме так. якщо Захід тисне на Україну, щоб вона мобілізувала з 18-и років, то Україна має поставити перед Заходом теж питання - допомогти повернути в Україну українських уклоністів з Європи. все справедливо. крім прав є ще і обов'язки, один із яких - це захист Батьківщини, а не брасом через Тису у Європу.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:40 Ответить
саме так. роззброюватися потрібно було. це однозначно. тільки не так, як ми роззброїлись.. а потрібно було приймати пропозицію Штатів, коли вони пропонували не передавати ядерну зброю кацапам, а переробити її на ядерне паливо, яке оцінили тоді у 100 лярдів доларів. і потрібно було проситися у НАТО, а не бігати з тим будапешстським папірцем. Штати тоді чітко сказали, що єдиними дієвими гарантіями безпеки - є членство у НАТО, а не якийсь там папірець. ти може не в курсі, що усі совкові ядерні шахти були націлені на Америку. тобто якби ракета з української шахти і вилетіла би, то вона не могла летіти на рашку, бо пускові шахти були побудовані під кутом, тобто націлені на Штати. звісно, що при таких розкладах Штати будуть максимально зацікавлені у тому, щоб яденої зброї, націленої на них не було у таких країнах як Україна, Білорусь і Казахстан. а Костенко тоді був не президент і не мав повноважень приймати такі рішення. він був звичайним урядовим виконавцем, робив те, що йому казав Президент і прем'єр.. ти подивися відео. але ти тут смайлики ставиш кацапам, тож давно вже зрозуміло все з тобою.. від тебе через монітор лаптями смердить..
показать весь комментарий
13.01.2025 01:30 Ответить
не ми маємо виловлювати. а Захід має нам повернути уклоністів з Європи. вони до цього з часом прийдуть самі. без наших нагадувань. і нормативні документи під цю програму там приймуть. це щоб їм своїх дітей не відправляти на війну в Україну. тож спочатку повернуть нам наших. міністр оборони Польщі уже прямим текстом говорить, що не буде в Україні польських солдатів поки сьогодні у Польщі вештаються українські молодики, які втекли з України, щоб не служити в армії. і таких заяв там зараз лунає все більше. ну а з часом усі ці заяви трансформуються у дії.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:07 Ответить
все може дійти до того, і такі випадки уже є, і вони непоодинокі, де кацапи у Європі уже вбивають українців і будуть це тільки нарощувати. уклоніст гайнув через Тису у Європу чи в інвалідній колясці перетнув кордон і думає, що там у безпеці. ан ніт. і у Європі кацапня знайде.
показать весь комментарий
13.01.2025 02:35 Ответить
та то все ясно... а шо там з Фіцом?
показать весь комментарий
13.01.2025 02:46 Ответить
і що далі якщо не домовляться? нові вибори? і знову проголосуєте за Фіцо?
показать весь комментарий
13.01.2025 03:22 Ответить
Щось ти розхамився. Відпочинь трохи
показать весь комментарий
12.01.2025 20:05 Ответить
Они в шоке, что не один их прогноз не случился
и тем более в шоке, что при недостатке оружия, впечатляющие результаты,
которых не возможно достичь по стандартам НАТО
показать весь комментарий
12.01.2025 19:36 Ответить
Він бреше
Тому що для його сина, не потрібен закон про зменшення віку
Він може добровільно підписати контракт з 18 років
показать весь комментарий
12.01.2025 19:38 Ответить
Я прогнозировал, что только "автор-ид.от" в ответ напишет.
К сожалению прогноз сбылся...
показать весь комментарий
12.01.2025 20:21 Ответить
Поки можна констатувати, що програвши вибори
допомога збільшилась в 2 рази, та почали накладати "реальні" санкції

По інтервью, посил, що потрібні перемовини, для цього потрібно з чогось починати - хоча б з двізнка
Далі потрібна стабілізація лінії - в цьому контексті про 18 річних

Тобто по факту - заморозка, перемиря чи щось подібне

Якщо санкції знімати не будуть, будуть давати зброю, та вливати кошти - то на данний час мабуть буде найкращим варіантом
З часом - самі все віддадуть
показать весь комментарий
12.01.2025 20:40 Ответить
Також в новинах,
щоб змусити домовлятись можуть зняти обмеження на далекобійні удари
та ввести енергетичні санкції

Проте ці новини, з запізненням на 2-3 години
щоб спочатку "обговорили" - 18 років
показать весь комментарий
12.01.2025 21:00 Ответить
Иностранцы в шоке -
https://www.bbc.com/ukrainian/features-russian-58220683 август 2021

Соединенные Штаты и их союзники по НАТО, включая Британию, большую часть прошлых 20 лет тренировали афганские правительственные силы безопасности и оснащали их всем необходимым.

Множество американских и британских генералов заявляли, что армия Афганистана наконец сильна и мощна. Сегодня эти заявления выглядят пустыми.

В отчете упомянутого главного инспектора указано, что всего на сферу безопасности Афганистана потратили более 88 млрд долларов.

Авторы отчета зловеще добавили: "Ответом на вопрос о том, насколько эффективно распорядились этими средствами, станут результаты боевых действий непосредственно на местах".

Результат "на табло"
показать весь комментарий
12.01.2025 21:34 Ответить
Публічно не озвучили, що означає дозвіл
В деяких виданнях "по данным некоторых источников, разрешение касается ударов по российским войскам, включая подразделения КНДР, в приграничных областях, таких как Курская область."

"енергетичні санкції" - майже не вводили, якщо зараз є що вводити.
Та й прибуток за 2022 рік, був найбільшим ніж за попердні 27 років

Шукать, як можна надавати на росію

Поки, що виходить план не змінився
встановити перемир'я на поточній лінії, далі не зрозуміло як будуть забезпечувати
показать весь комментарий
12.01.2025 23:31 Ответить
цей гірший набагато.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:00 Ответить
А якщо немає навчених силовиків, то хто потрібен, 60 річні каліки, чи молоді хлопці?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:20 Ответить
Дітей розведуть?! Це ті що нещодавно на Хрещатику рух заблокували, чи ті що машини військовим, за обіцяні три рублі палять?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:24 Ответить
В ніхто не пікне…
показать весь комментарий
12.01.2025 18:26 Ответить
Запитай Кучму, та інших, де вони армію діли, що зробили за 30 років незалежності. А ті кого ви пропонуєте, битися не будуть, зразу здадуться в полон, то сміття…
показать весь комментарий
12.01.2025 18:31 Ответить
Там де ділася ЯЗ, військові вузи кращі в срср, літаки, танки, ЗРК, все там , з Будапештським меморандумом, на гвіздочку висить…
показать весь комментарий
12.01.2025 18:51 Ответить
Ти про суддів та прокурорів інвалідів, ментів? Чого дурника ліпиш? Так не будуть вони битися, як ви не зрозумієте, такі якщо і попадають на передок якимось дивом , то вони там безпорадні, забʼється в куток обісцяне і сидить, не може навіть магазина набоями набити, ото таких кацапи виводять з підвалів без супротиву, розстрілюють. А військових немає давно, ті що залишились ім по 55+. Для навчання, на F-16 беруть не старших за 30 років, і тих немає, доводиться молодь навчати з нуля. А ви все в ілюзіях перебуваєте, прості рішення шукаєте…
показать весь комментарий
12.01.2025 19:08 Ответить
Не знаю про що ви взагалі, чи ви рахувати не вмієте, чи спеціально тут намагаєтесь влаштувати балаган. Якщо йому в 2000м. Було 45 років, то скільки йому зараз? Яка кількість арміі була після скорочень кучмівських і офіцерських посад тоді?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:28 Ответить
Це маніпуляції з здебільшого, 156000 в віці від 45 до 60, скільки там 60 річних, а скільки 45 річних? Вже давно працює новий пенсійний закон, який діє не з 45 а з 55 років. гаразд, як ви будете використовувати 55 річного полковника якій служив командиром десантної бригади і дивним чином пройде ВЛК, при тому що вільних посад для нього немає? Скільки з цих людей взагалі були на бойових посадах? Гарантую, більшість з них служили в штабах, та тилових службах. А ці посади і зараз забиті під завʼязку. А от пілотів нема, ну садіть в винищувач вартістю десятки мільйонів, 60 річного сліпого і глухого діда, ви розумієте на скільки це тупо. І ця тупість лякає, вже навіть американців, бо вони не розуміють як ми збираємось перемагати армією пенсіонерів, такого в історії людства ще не було.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:05 Ответить
Зараз середній вік в армії 47 років, а ти хочеш щоб було 60? Полковники старпери на сержантських посадах, чудово! Схоже на фантазії Безуглоі. Вас все влаштовувало коли об військових ноги витирали десятиріччями, скорочували бойові гвардійські підрозділи, а тепер щось не так? За все треба платити, і за тупість в за владу клоунів також…
показать весь комментарий
12.01.2025 21:37 Ответить
Ти розумово відсталий? Не можеш гуглом користуватись? В 1991 армія була 455000 чоловік, другий в світі ядерний арсенал , а в 2013м. 166000, і ніякого ЯО, літаків, купка танків, і дебіли на посадах.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:51 Ответить
На небойові посади якщо вони самі хочуть служити, от про що казав Муженко. Вам подобаються ЗЕ експерименти? Грайтеся далі, корейці чомусь пенсіонерів не прислали на війну, мабуть щось знають. Можете ще олімпійську збірну з пенсів створити, успіх гарантован.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:22 Ответить
Молодих беруть, на лейтенантські посади, командирів взводів.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:26 Ответить
Бачу вам весело, в резерві + оновили данні вже міліони пенсів, нехай призивають, я не проти. Тільки толку від них в холодних окопах нуль, а тягнути тіло з передку під дронами , ще те задоволення, проще кинути де лежить. Бачу тим хто тут розпинається про пенсів, головне що б вони здохли, а не що б війну в кацапів виграти. Бо війни виграють молоді і сильні, но це не в нашому випадку...
показать весь комментарий
13.01.2025 11:19 Ответить
Зараз середній вік 47 років, і три роки без ротації, от вам і уся соціальна справедливість.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:38 Ответить
https://www.ukrmilitary.com/2015/03/1993-2015.html
показать весь комментарий
13.01.2025 14:50 Ответить
Штати не програють бо баба з возу кобилі легше.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:37 Ответить
Треба негайно призвати всю молодь. Так у деяких буде шанс вижити. Інакше Україна програє і пуйло всіх пустить у жорна нової війни з прибалтами та поляками.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:56 Ответить
Згорів сарай - гори і хата. Україні все одно демографічно вже повна пізда. Чи утилізує вона дуже маленькі залишки хлопців чи ні - вже мало що змінює. Все одно вимре і буде заселена більш розумним народом.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:11 Ответить
ви хоч поцікавтесь біографією Волтца, перш ніж накидатись : він полковник спецназу

як аргумент для діалогу з ним, можна сказати : дивись, воює мільйон українців проти мільйону москалів - мільйон москалів це 1/30 від їхнього дієздатного населення і воює їхній мільйон за гроші, а український мільйон це 1/10 від нашого дієздатного населення і воює наш мільйон за ідею

тобто, чисельно менша нація українців здатна стримувати чисельно більшу націю москалів, тому що в українців і так більший відсоток мотивованих, яким не вистачає західної зброї

якщо зєлєнского виженуть, а новий Президент буде незаплямований, то західної зброї дадуть багато

так, тимчасово прийдеться поступитися територіями, бо США не хочуть брати участь у війні

ключове питання : які санкції знімуть з росії ? якщо Україна втратить території, а США санкції не знімуть та ще й допоможуть зброєю - то це один з реалістичних сценаріїв

других, на жаль, поки не проглядається
показать весь комментарий
12.01.2025 19:47 Ответить
Ukraine will draw the 18-year-olds into conscription. After this war. In between the wars. Just like the US does.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:57 Ответить
Є такий момент . . . Але зєлєнского треба виганяти, бо він послаблює українські переговорні позиції.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:59 Ответить
це і так кажуть вже три роки
а американська розвідка бачить, що ніхто не збирається виганяти єрмака
тобто питання "кому довіряти американські військові секрети, єрмаку ?"
показать весь комментарий
13.01.2025 02:17 Ответить
десь так . . .

американці і за Ізраїль не воюють : іранські ракети, що атакують Ізраїль, допомагали збивати в 2020-х роках - а совіцькі літаки, що атакували Ізраїль під виглядом сирійських/єгипетських в 1960-70х роках, збивати не допомагали.

треба бути реалістами.

по поводу 18-річних я б відповів Волтцу так : "як тільки наступить заморозка/перемир'я/мінськ -3 (називайте як хочете) - так і почнемо мобілізувати 18-річних, щоб поки вони стануть 25-річними і почнеться наступний раунд протистояння, вони хоч воювати навчились".
показать весь комментарий
13.01.2025 02:23 Ответить
Що це за мокшанська говірка болгарського суржику? Від ростовського обозу відстав, буряте калічний? Буває. Біжи, млинціа з лопати поїж, поки не охололо. ))
показать весь комментарий
12.01.2025 18:47 Ответить
Дупоголового зеленого їблана, який роздивлявся мир в очку, поки знищував ракетну прграму і розминовував Чонгар, не пенсіонери обирали.
А на фронті зараз хто ким прикривається, обісранцю? Отож бо. Краще тобі не розтуляти свою дурну пельку.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:55 Ответить
Молодий офіцер лейтенант випускається з військового училища у 21-23. У такому віці воюють на фронті.
Доброволець у 18-24 рік воює на фронті.
А молодий у 21-25, за законом слуг повинен сидіти в тилу або переходити Карпати.
Середній вік армії США, 27 років.
А середній вік армії України, повідомляють у новинах 42+.

Відповідно, українська армія вважається найстарішою в Європі. Це неприпустимо.

З будь-якого молодого можна зробити витривалого солдата, який пройде маршбросок, завжди можна зробити з нього професіонала , а ось з 50+, вже все складніше.
Боєць у 53 роки навряд чи зможе за повної амуніції пробігти 2-3 кілометри.

Раніше служили 18-20 армія, та 18-21 флот. Так, у 19-21 це були міцні солдати, матроси.



Тим часом росіяни, захоплюючи наші території часу, не втрачають.

"Росіяни ухвалили закон щодо окупованих територій, там вони затвердили призовний вік від 18 до 35 років. Тобто до армії беруть саме молодих людей. Це, до речі, найоптимальніший вік для армії.

Без солдатів, без резервів виконувати завдання, щоб зупинити просування противника буде дуже важко.
Шанс все виправити ще є. Тому треба не гаяти часу і пам'ятати, що у війні перемагає той, хто працює на випередження ситуації.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:46 Ответить
Щоб виконати свою обіцянку про «негайний мир», Трампу доведеться якимось чином переконати Україну змиритися з поразкою, пише The New York Times.

Експерти видання вважають, що Трамп загрузне в "поганих" угодах, у тому числі щодо Ірану та України.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:50 Ответить
Он просто наверняка не в курсе сколько у нас в самоволке
показать весь комментарий
12.01.2025 18:11 Ответить
Цікаві довбограї, що звинувачують американців/поляків тощо, мовляв не такі.... Є фвкт: нестача особового складу. Союзники не будуть розбираьися ухилянти/заброньовані - їм це не потрібно. Хочете допомоги - забезпечте мобілізацію, тому посил такий: не можете навести лад - понижайте планку призову... Мижтпам'ятаємо як після розпіареного опою контрнаступу лідор гундосив: нам не потрібно мобілізувати 500тис . зараз, щоб закрити провали, мобілізуємо більше...
показать весь комментарий
13.01.2025 08:55 Ответить
Я не помню, чтобы в Будапештском меморандуме было написано о том, чтобы мы отдавали детей на войну с 18 лет, отдали Крым, и 4 области, а на за это дадут лишь старую технику.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:31 Ответить
А чому забули за липових ''інвалідів''? Вигнати з держслужби, якщо інвалідність підроблена, і в тцк на рядові посади всіх. Тут не одна бригада ''пропадає''...
показать весь комментарий
12.01.2025 23:20 Ответить
Ned Stark, а ти хоча коли служив в армії, що такі тези ТОЛКАЄШ?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:29 Ответить
************, а ти себе серед цих, тобою перерахованих, часом не бачиш?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
New Jersey.
І я не ВОЄН. З двoх причин:1) вік; 2) громадянство
показать весь комментарий
12.01.2025 18:44 Ответить
Gen:"Після цієї статті боюся я став ненавидіти англію і сша ще більше"

Gen, я радий, що ти прозрів і став ненавидіти США та Англію ще більше. Основне, щоби не згасла твоя любов до Кацапії, яка в ці 90-ті роки бурно розквітала в Укрaїні. Я згоден з тобою, це піндоси-америкоси хирачать градами по Україні, а братішки-кацапи невині, їх просто піндоси підставили.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:06 Ответить
Ця стаття показує що дії сша і англії призвели до геноциду України.

Ого. Це щось новеньке в "новітній історії України". Я в Америці з 1990-го, і як я прошляпив американський геноцид проти українського народу.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:16 Ответить
3-тя група інвалідності - це не інвалідність. 3-тю групу можна отримаи після інфаркту і жити ще 50 років після цього. Так що, відочивай друже.

у мене питали в ТЦК чи маю я сили воювати.
Та це запитання таке, як в поліції злодія питають, чи він крав сумку. Яку відповідь слід очікувати?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:23 Ответить
Відповідять. Відповідять. Не сумнівайся. Основне грамотно позов склади. Нажаль не знаю жодного адвоката-міжнародника, щоби тобі порадити.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:26 Ответить
Порада для іншомовних похилого віку.
Ну, якщо це порада до іншомовних, то це не до мене. Я ж не іншомовний. Я ж пишу укрїнською, а значить і розмовляю нею. Чи у вашому розумінні людина, яка володіє ще англійською, то вже іншомовний. Іншомові - це у вас, в Україні, які понад 30 років "какають" і "дакають". Я іноземець, а не іншомовний, а точніше український американець.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:36 Ответить
Ти основне більше цитат з кацапських веб-сторінок набери. Буде ще крутіше.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:39 Ответить
Ви там в Америці робіть щось, щоб Україні було чим воювати.
Ну щось не вдупляю. Мілліарди доларів та зброї надані Україні це замало? Та перестаньте купувати яйця по 17 гривень, асфальтувати дороги за 10 км від лінії фронту, будувати фортифікаційні споруди на папері, та закуповувати міни в своїх злодіїв, які "ні в ...изду, ні в красну армію" (маю наувазі міни, а не злодіїв).

Але Америка не оголосила війну імперії Зла !
По-перше: імперія зла не напала на Америку. А по-друге: а Україна оголосила війну імперії зла? Ні. Незважаючи на те, що український парламент називає Росію «терористичною державою» щодо її військових дій в Україні, він не видав офіційного оголошення війни від імені України. Вивчайте матеріальну базу вашого політикуму.
показать весь комментарий
13.01.2025 00:20 Ответить
Коли 8 Грудня 1941 Японія напала на Перл Харбор (без жодного оголошення війни) Америка оголосила війну Японії в цей же день і 11 Грудня 1941 Німеччині, як союзнику Японії. Трішки пізніше Болгарії, Угорщині, Румунії та Італії. То звідки в тебе поняття, що війну оголошують тільки нападаючі країни?

А якщо ми їй оголосимо, то втратимо і ту міжнародну допомогу, що ще є

А звідки в тебе ця інформація? Від вашої брехливої влади? Я щось нічого подібного не чув від американських політиків тут в Америці.
показать весь комментарий
13.01.2025 22:00 Ответить
Це тобі він казав з ким він дружить? А як то дружить, ходить на каву до Расмуссена до хати? Я в Америці 35 років, і щось нічого не чув про такого "перца" Олега Пономаря. Любителів потриндіти і сфоткатись на фоні усяких плакатів типу "I`m in Copenhagen to #DefendDemocracy" у світі є дофіга і трохи. Ну, раз для тебе він такий авторитет, то немає чого сперечатись. Ти правий і хай буде по твоєму.
показать весь комментарий
14.01.2025 00:46 Ответить
Страница 3 из 7