21393 посетителя онлайн
32 835 632

Украина сталкивается с нехваткой человеческих ресурсов, ведь призывной возраст не составляет 18 лет, - советник Трампа Уолтц

Волтц про призовний вік в Україні

Советник избранного президента США Дональда Трампа по вопросам национальной безопасности Майк Уолтц заявил, что Украина сталкивается с серьезной нехваткой человеческих ресурсов, поскольку призывной возраст не составляет 18 лет.

Об этом американский политик сказал в интервью телеканалу ABC News, сообщает Цензор.НЕТ.

"Их призывной возраст сейчас с 26 лет (на самом деле с 25, - ред.), не с 18. Мне кажется, многие люди не понимают, что они могут привлечь сотни тысяч новых военных... Когда мы слышим о моральных трудностях и ситуации на фронте, стоит отметить, что если украинцы призывают весь мир поддержать демократию ва-банк, то и они должны действовать соответственно", - сказал советник новоизбранного президента США.

Уолтц отметил, что США хотят видеть, как Украина решает "проблемы c человеческими ресурсами на войне".

"Они, безусловно, мужественно боролись. Они, безусловно, заняли очень благородную и жесткую позицию, но нам нужно увидеть, как решается проблема нехватки живой силы", - сказал Уолтц.

Он отметил, что речь идет не только о боеприпасах или "выписывании дополнительных чеков", но и о стабилизации линии фронта.

Напомним, ранее в Госдепе заявляли, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Топ комментарии
+57
Ну так в трудових договорах простих цивільних "ухилянтів" теж нема жодного слова про військову службу...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
+42
а у сантехніка шо там про військову службу написано в контракті, клоун?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
+41
Справді, чому навчені силовики повинні воювати? Нехай тракторист Микола воює, у нього в контракті є пункт про військову службу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 4 из 7
А от зараз я тобі наведу один приклад. Десь біля 10-15 років тому в Нью Йорк з концертом приїжджав Андрій Макаревич (ансамбль "Машина Часу"). Після концерту зразу ж кодло брайтонських крутеликів (ті що згрубими гаманцями і ті що в 5-му поколінні бандюки) зі своїми шалавами побігли фотографуватись з ним. Андрій сказав:"Хлопці, не треба. Я один, а вас багато. Давайте зупинимось з цим." І жоднї фотографії з будь-ким. Я зрозумів чому він так сказав: щоби не заплямити своє ім'я з різною брайтонською братвою. Навіщо йому, щоби потім якийсь браток чи його хвойда, хвалилась, що знається з Андрієм. А от, як я бачу, то ні Урсулі фон Дер Ляє, ні Расмусену та іншим мізків для цього не хватило. Так що фотографія, аж ніяк не говорить про чесність людини, його порядність. Навпаки, такі фото тільки підкреслюють кар'єризм людини. Вашого Зєліка фотографій хоч дупою їж. Він порядний?
показать весь комментарий
14.01.2025 03:14 Ответить
Я 100% за Трампа. Що доброго зробив Байден для пересічного американця? Підняв податки, дав гроші українським злодіям замість того щоби розвивати інфраструктуру своєї крїни, підняв вартість проживання на 20% (тобто прожитковий кошик виріс на 20%).
показать весь комментарий
14.01.2025 21:15 Ответить
до таких політиків так просто не підійдеш

Серьожа, в 1994 році Леонід Кравчук приїжджав в Америку. Був у Jersey City Ukrainian National Association. Так от я стояв поруч з ним і розмовляли про мене як довго я в Америці, звідки з України. То що, я дуже великий "пєрєц"? Та на Заході зовсім інші відносини між політиками і людьми. Це у вас, в Україні, кожне лайно дре носа догори бо він важний "пєрєц". На Заході діти в школах спілкуються з учителями, як з друзями і вчителі стараються підтримувати такі стосунки (я маю наувазі школи в нормальних районах, а не в районах, де живуть гопники). Які відношення в Україні між вчителями і учнями?
показать весь комментарий
15.01.2025 03:18 Ответить
Серьожа, а ті мілліарди доларів (не кредитів, а грантів) у вигляді грошових вливань в український бюджет та озброєнь здійснені американським урядом взяті звідки? Та з громадян Америки. Українці платять 1,5% воєнного збору і то крику в медіа на всю планету, що то багато. Громадяни країни, котра у війні мають наглість верещати, що то багато і що весь світ їм "шо то должен", бо вони захищають цей весь світ від кацапськї чуми. Проте забули про свою поведінку з 2019-го дотепер. Ніхто нічого Укрїні "не должен".
показать весь комментарий
15.01.2025 15:11 Ответить
Я ж кажу, вам промили мозок російські боти, щоб привести до влади Трампа, який знищить і демократію і Україну..

А демократія і Україна - це пробема Українського народу, який будує свю країну, але аж ніяк не Америки. От вам і 2019-й і голосування "по приколу". Тебе дуже гризуть проблеми Америки? Чому американців мають гризти проблеми України?
показать весь комментарий
15.01.2025 15:16 Ответить
А ви 100% за засудженого по 4 кримівнальним справам ще із з 2 імпічментами?
Засудженого по 4 кримінальних справах? А звідки така інформація? Я щось не пам'ятаю, щоби Трамп сидів. Це у вас був президент, котрий реально "мотав строк". 2 імпічменти? Але не пройшли - значить не винуватий. Ти ліпше за своїми паяцами слідкуй, що вони наробили. Сірожа, я, як бачу, ти укранською волоієш з перекладачем, бо інакше ти б не писав "засудженого по 4 кримівнальниМ справаМ". Буква Х повинна бути , а не М.
показать весь комментарий
15.01.2025 15:27 Ответить
Тамагавок нам не хватає
показать весь комментарий
12.01.2025 18:16 Ответить
у Мене тікі шо Мопед пролетів
показать весь комментарий
12.01.2025 18:18 Ответить
і вибух далеко
показать весь комментарий
12.01.2025 18:19 Ответить
мабуть ППО
показать весь комментарий
12.01.2025 18:21 Ответить
звук в нього протівний
показать весь комментарий
12.01.2025 18:22 Ответить
мало дуже мало гинуть українців для сша та британії.
показать весь комментарий
13.01.2025 10:36 Ответить
пишеш з якого окопу? з Чикагського окопу Ти вже там, так шо не изди нам тут
показать весь комментарий
13.01.2025 10:38 Ответить
Ти все правильно зробив. Сам знаєш як там згодом повилазять хронічні. Будуть тільки час гаяти. Це ж життя всі розуміють.
показать весь комментарий
13.01.2025 10:39 Ответить
Це слова співучасника геноциду. Він прекрасно знає, що мірятись з росією кількістю мобіків немає сенсу, але закликає до цього, замість передачі всього лиш 5% техніки, що стоїть на базах зберігання і могла б переламати б хід війни. І бідону і новим чортам треба війна, щоб всі слабли, а в них був мир і процвітання. Нікчемну рашку можна було знищити ще в 2014р, або в 2022р, але вона корисна для сша, робить всю брудну роботу на околицях ЄС. Тому вони утилізували мільони снарядів, а не передали їх нам, тому блокували допомогу, коли фронт завмер і вирішувалось, чи зможе рашка наступати.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:44 Ответить
открыть границы от 18 до 26 лет!! пусть уезжают ... а савченко ******** своей остановит путина!
показать весь комментарий
12.01.2025 18:22 Ответить
Над моим домом их за войну полсотни пролетело и штук пять ракет,в позапрошлую субботу одного шахеда сбили прямо над селом хорошо что он еще пару километров падал..
показать весь комментарий
12.01.2025 18:29 Ответить
Нехай цей американець напочатку розкаже кого в США мобілізовували на війну з Японією та Германією. Вчителів багато, а ось учнями сьогодні залишаються лиш українці на відміну від двох світових війн. Чи тоді Америка захищала своїх родичів у Європі? Проти зазіхань імперії. А московія вже не імперія ? І в Америці недостатньо українців ?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:00 Ответить
Щоб армія виховувала НЄДОРОСЛЄЙ ? Нехай женяться, дітей розведуть. А в 21 чи 23 до армії захищати свою сім'ю, дітей та кохану дружину.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:08 Ответить
А ти це де написав ? В окопі ? Я своє відслужив, щоб не битись в істериці. А ти ?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:23 Ответить
гітлер мобілізовував і гітлерюгенд з 12 років. То й що ? Це правильно ? Це врятувало ? В США 16 вересня 1940 року перший призов на військову службу у мирний час за всю історію США був схвалений Конгресом, хоча призивали в армію тільки на один рік. 7 серпня 1941 року з перевагою в один голос Конгрес збільшив термін служби. На 7 грудня 1941 року в армії служило 1 685 403 особи. (чесно, не знаю їх вікові категорії, але чув що всі вони були або добровольці, або йшли по лотереї). Загалом близько 11 мільйонів американців взяло участь в різних армійських операціях.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:31 Ответить
Гадаю, що один чи два роки - це не вік дитини, яка буде на Хрещатику рух блокувати ! Це хоч ясно ? !
показать весь комментарий
12.01.2025 18:34 Ответить
Я служив в армії. І не в одному "генштабі". Тому впевнено кажу, що нєдорослєй для протирання штанів в армії не потрібно ! Голосування тут ні до чого, як і твій тупий ком. Бо ворог - це кацапи, а не якийсь там хАхол з прапором для розпізнання. Вишиванка - це не патріотизм. А одяг українця.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:39 Ответить
Я прочитав всі твої коми. Тому питаю, а що історики мають броню від війни ? І друге, чим відрізняються 18-річний від 23-річного ? Краще займись іншою справою, а не вивчай статистику. Якщо .....
показать весь комментарий
12.01.2025 18:43 Ответить
Сперечайся з тими, хто не в "темі". Насамперед я не хочу бачити "молоде м'ясо та соплі". А потім сльози матерів. Я спілкувався з нєдорослями у польових умовах, а ти ? Висновок мій такий. Краще мобілізувати маму чим того, хто без мами кроку не зробить у самостійному плаванні. Нехай спочатку навчиться "плавати". 2-4 роки це достатньо чи не так ? У житті нєдорослі дуже впевнено спілкуються з пивом, горілкою і дівчатами їх віку. НЕ БІЛЬШЕ.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:02 Ответить
Згоден. Проте якщо Закон буде для 18 - річних, то це буде в житті. А пошлють не пошлють - це вилами писано. Якесь ВИСЛУЖАЙЛО обов'язково закриє дірку, якщо його кар'єрі буде заважати наступ ворога. У кацапів саме так у Курську й відбулось. А наші кар'єристи з іншого ... м'яса ?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:21 Ответить
Я втручаюсь. Вибачте. Порада для іншомовних похилого віку. НЕ ТРЕБА НАС ВЧИТИ ! Без грубощів. У нас своїх ГопМенеджерів до несхочу ! Мовчання - золото !
показать весь комментарий
12.01.2025 19:24 Ответить
ПОТРІБНІ воїни. А не каліки та хлопці. Воїном не кожен може стати. Проте якщо не став воїном - то це ганьба !
показать весь комментарий
12.01.2025 19:27 Ответить
З 21 дозволяють пити ... горілку. Серйозно, зі свого досвіду. Офіцерського. Молода людина десь попрацювала, поштовхалась у спільноті подалі від цицьки мами, навчилась якихось навичок. Це не стосується "маминьких синочків" - їм і в 30 буде всЬо важко.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:31 Ответить
Без образ. Українські американці - це не справжні українці. Чи не так ? Ви ж не можете бути ******** чоловіком десь за горами й лісами все життя ? Поради військовим можуть надавати військові. Поради вченим тільки вчені. Українцям - справжні українці. У горі й нещастях. Ви споглядаєте. З Америки. Але Америка не оголосила війну імперії Зла !!! Ви там в Америці робіть щось, щоб Україні було чим воювати. Щоб у майбутньому казати, що ви все зробили, що могли. Для своєї Батьківщини.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:48 Ответить
Мій респект ВАМ. Якщо це правда. Але всі люди різні. Один у 15 років стає ВОЇНОМ, а інший до 30 з під подолу мамки не вилазить. І фактично другі переважають перших у декілька порядків.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:54 Ответить
сталін - не гарний приклад. Він взагалі людей своєї країни вважав за худобу. Треба було б - то й 70 річні пішли. Війну виграли все одно. Не ми, так союзники. Тільки США наприкінці війни мали армію в 11 мільйонів штиків !
показать весь комментарий
12.01.2025 19:57 Ответить
Наша інфантильна молодь - це гірше ніж було у 80-90 роках, коли я служив. Приклад, в Афгані гинули у першу чергу молоді. То нафіга мені, як командиру, переляканий нічого не вмілий салабон ? Навіть важелі бойової машини не навчений тягати. Місяць ДОпідготовки - це навіть не пів року. Прочитайте документи країн НАТО, їх вимоги до строків навчання керувати чи навіть штурмувати !
показать весь комментарий
12.01.2025 20:15 Ответить
Прям так і бачу, як 30-и річний поліцейський крутить 18-ти річного бо підготовлений дядько-поліціянт не є ефективним на війні.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:36 Ответить
Чи не ви писали сценарії про Голоборотько?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:48 Ответить
Давайте рахувати, знаю, що для багатьох це нудота, але все ж:
10.5 млн. 18-59 років було перед початком війни
- 1млн. виїхало за кордон (багато хто вже давно був за межами України до війни, і навіть мав другий паспорт, просто не вийшли з громадянства)
- 1 млн. заброньованих
-1.5 млн. інвалідів
- 1 млн. 18-25 років
- 2 млн. 50-59 років (вже не мобілізують)
- 1 млн. призвали
- 0.5 млн. перебувають на окупованих територіях
- відстрочки, демобілізовані за сімейними обставинами та пораненнями, багатодітні батьки, доглядальники...
Залишок - приблизно 2,5 млн., котрі не дуже хочуть воювати. З них 0.5 млн. вже перебувають у розшуку.
Ах да, слід додати, що десь 6 млн. не оновили свої данні і не збираються це робити.
Потрібно думати як закінчувати війну, а не з мобілізаційним потенціалом у 2.5 млн. осіб воювати з країною у якій 12-13 моб. потенціал, і котра навіть не проводила мобілізацію. Навіть зеки у окупантів мають строк військової служби.
показать весь комментарий
13.01.2025 19:55 Ответить
Юлия
Маленька Фінляндія у 1939 році мала:
1. Виробництво пороху та ВР.
2. Виробництво патронів і снарядів.
3. Виробництво стрілецької зброї
4. Масову військову підготовку.
І головне - не мала "Дозвильної системи"!
показать весь комментарий
13.01.2025 13:21 Ответить
не чути як воюють діти депутатів, міністрів, прокурорів та інших можновладців.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:56 Ответить
проти московіі брак ресурсів буде у будь якої країни окрім штатів китаю індіі і т п
показать весь комментарий
12.01.2025 17:55 Ответить
Так людей не вистачає ВЖЕ. На те, що є. Що не зрозуміло?
показать весь комментарий
12.01.2025 22:45 Ответить
"Вони, безумовно, мужньо боролися. Вони, безумовно, зайняли дуже благородну та жорстку позицію, але нам потрібно побачити, як розв'язується проблема нестачі живої сили", - сказав Волтц. Джерело: https://censor.net/ua/n3529846

Україна не тільки зайняла благородну та жорстку позицію і мужньо бореться. Вона хоче щоб і інші країни не тільки тріпалися про благородну позицію , а і стали плече в плече в окопах з українцями. А якщо слабо, то хоча б дайте стільки зброї і ***********, що б українці наявною живою силою не тільки стабілізували лінію фронту, а і знищили армію орків на своїй території. І якщо путіну скучно і в нього застой, то хай присилає ще два чи три рази по стільки, що б вони настільки видохлися, що не могли оговтатися мінімум два покоління.
показать весь комментарий
13.01.2025 14:14 Ответить
Ракети і літаки Кучма продав за газ, а потім той газ розікрали близькі до нього олігархи
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
Без зброї, головне авіації, ракет та змін в управлінні як підрозділів так і їх забезпечення ніх... не перемогти орків, навіть якщо всіх мобілізувати, у них людського ресурсу мінімум в 3 рази більше.

Приклад друга світова є багато операцій де у совка було більше живої сили та ж оборона Києва, міліонна армія захищала, але це нічого не дало, тому що у німців була краща підготовка, більш злагоджене управління і значна перевага в авіації
показать весь комментарий
12.01.2025 18:36 Ответить
На момент Київської операції у вермахта була значна перевага в бомбардуваннях, все що міг протиставити совок це недороблений бомбардувальник Іл, пілоти якого фізично не могли попасти в ціль через помилки конструкції і боячись репресій подавали дані про вимишлені знищені цілі на землі, через те через брак розвідки та липові звіти, пузаті наверху не знали точну кількість резервів німців які йшли з півночі
показать весь комментарий
12.01.2025 20:29 Ответить
Цієї інформації ви не знайдете в радянській історії, це із спогадів тодішних штабних офіцерів, збирав їх один історик не пам'ятаю прізвище. Що той ІЛ прийняли на озброєння але бомбу він не міг точно скинути. І вони подавали що знищили якусь частину колон але в реальності попадали в поле, пілоти боялись рострілу.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:40 Ответить
З хєров нестача в людській силі?Сили соу по заявленому особовому складу значно перевищують угрупування вторгнення кацапів, але кратно менші по вогневій потузі,ікрім того кацапи вражають цілі по всій глибині території України, ми ж обмежені як і по дальнос
ті так і по засобам, також ворог володіє тотальною перевагою в авіації,що призводить до незворотнього,нещадного і повсякчасного знищення наших оборонних споруд, позицій і бойових порядків..Нестачу цього озброєння, техніки і ***********,так званий славетний і хоробрий "ва - банк вільного демократичного світу", цей волтц пропонує пропонує перекрити тілами,по суті мішенями,українських юнаків.Пішло ти ***** вільно демократичне зірковополосате чмо.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:38 Ответить
Значної переваги в авіації не було навіть під час київської операції, можливо її не було на тей момент взагалі. Підготовка у вермахта завжди була краща. Злагодженість була просто незрівняна з червоною армією, бо червона армія була повністю демотивована та деморалізована. Ніхто не хотів воювати за фашистський комуністичний режим.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:14 Ответить
Пояснювали, що у них звання від майора і вище, а посад не має. Хоча знаю одного передпенсійного віку, капітан здається, мобілізували в 2023
показать весь комментарий
12.01.2025 19:19 Ответить
Вибачаюсь. Військовий пенсіонер, а по віку нормальних громадян 55+
показать весь комментарий
12.01.2025 19:20 Ответить
І? Порахуйте тоді скільки в них ще мобресурсу.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:23 Ответить
А чому саме з 21?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:25 Ответить
А в 2023 звільнили в запас, а через 6 місяців всіх мобілізували, бо строкову службу служили. Агов, захисники генофонду, а чого 21 річних не захищаєте? А офіцери, яких в 20 років в 2022 випустили? Вони якісь не такі, їх не жалко?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:34 Ответить
Треба більше український інтернет використовувати. Дізнаєтесь стільки всякої маячні.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:39 Ответить
Ні. Це все радянська брехлива історія, яка до цього часу, вже як російська, придумує 100500 виправдань катастрофічної поразки червоної армії в 1941-42 роках
показать весь комментарий
12.01.2025 20:41 Ответить
Здається мені, що остапчик ботік єрмаківський. Наративи у нього зєльоно-смарагдові
показать весь комментарий
12.01.2025 21:31 Ответить
Ну ,якщо слухати єрмаківську пропаганду, то все сходиться. Англосакси життями українців ослаблюють расєюшку. А ,якщо, наприклад задатися питанням де взялось 12 млрд.$ щоб збільшити золотовалютні запаси України до рекордної суми за 33 роки незалежності, то ніфіга і не сходиться. Але ж кожен вірить в те, в що хоче вірити.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:37 Ответить
Не ламайте таку чудову теорію світової змови.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:39 Ответить
Бо це і є заброньовані, або з купленими відстрочками. І не роботяги, які маючи бронь, бояться зайвий раз на вулицю вийти, а ті самі сбушники, дбрівці, поліцейські, держслужбовці і т. п. господарі життя. Тому тцк туди і не ходить, не має сенсу.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:44 Ответить
Американці не ******* коли крадуть їхні гроші. А зєльонській саме цим і займається. Теоретично вони б мали цього клептократа ще в 2024 усунути від влади. Але недопрацьовують , на жаль.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:49 Ответить
Стоп. Ваш дід по стану здоровя не пройшов. Якби був здоровий забрали б в діючу. І погоджуюсь з вами, що радянські фашисти в армію інвалідів не брали, бо розуміли, що це неефективно і створює додаткові проблеми. А до самих людей їм було байдуже.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:57 Ответить
Не знаю напевно, але по віку там справді якісь обмеження були, але ж не 37 років. Мого діда в віці 37 призвали, але по здоров'ю відправили в глибокий тил, в москву. А він не був доходяга, дожив до 80 років.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:19 Ответить
Підскажу. Купувати все те на що збирають волонтери, в першу чергу дрони. А не збільшувати золотовалютні резерви до рекордних показників. Можу також підказати де взялись ці гроші в країні. Чи вам це вже не цікаво?
показать весь комментарий
12.01.2025 23:07 Ответить
Якщо я скажу загальновідому інформацію, що це гроші західних союзників, ви цього заперечувати не будете?
показать весь комментарий
13.01.2025 09:05 Ответить
Тобто? Я що схожий на ідіота? Чи в нас конкурс казкарів- коментаторів?
показать весь комментарий
13.01.2025 09:49 Ответить
Точняк. Взагалі з голови вилетіло. Думаю, що цей контингент мобілізували по максимуму.
показать весь комментарий
13.01.2025 10:54 Ответить
У них звання нижчі. Вони максимум капітани
показать весь комментарий
13.01.2025 10:57 Ответить
Стоп. А чому така дискридетація по військовому званню контингента 50+? Будьте послідовні. Якщо з 50+ майорів, п/полковників та полковників користі мало, то чому в нижчих званнях мобілізують аж пилюка стоїть? А я не згідний з Муженко. Якщо дебіл, не командував лінійним підрозділом, то понизити в званні і туди, куди і простих роботяг. А то якась преференція для дебілів старших офіцерів.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:09 Ответить
Понизити в званні і в бойові, набойові підрозділи. В чому проблема? Всі перед законом рівні. Неефективний як командир, служи як виконавець. Посад вистачає.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:12 Ответить
Без зміни влади все інше самообан. Навіть те, що я пишу це самообман, бо принципово це нічого в кращий бік, на жаль, не змінить. Просто відновлення соціальної справедливості. Інакше посполиті вже незабаром збройний опір вчинятимуть при спробі мобілізації, дивлячись на це всеохоплююче неподобство і ідіотизм.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:16 Ответить
В мирний час було більше 200 тисяч. Хтось бреше.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:18 Ответить
Мені не весело. Звичайно нікого старше 50 мобілізовувати не потрібно. Безумовно з цих людей користі менше, ніж потенційних проблем. Просто я за соціальну справедливість.Всіх на убой, значить всіх. Але ж сзч стане настільки масовим, що армія розвалиться. І на цьому війна закінчиться. Настане капітуляція і довгоочікуваний мир. Судячи по діям влади всіх рівнів саме цього владі і треба.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:31 Ответить
Не призивати 50+. Просте як двері рішення. І демобілізувати 50+. Неможливо? Ну тоді підписуйте капітуляцію, бо ніякого "справедливого миру" не світить з цією владою.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:34 Ответить
Я вже повторююсь. Понизити в званні до сержанта-лейтенанта і до інших доходяг 50+ в окопи, або небойові підрозділи, бо там хєрова туча помоложе і поздоровєє.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:36 Ответить
Я ж пишу, що ми семимильними кроками прямуєм до капітуляції і тьму якась там соціальна справедливість за нами не встигає. З самого початку війни було зрозуміло,що з цією владою перемогти неможливо
показать весь комментарий
13.01.2025 11:42 Ответить
Лист мо на запит народного депутата. Шукай сам, я цього робити не буду. Це загальповідомий факт. Це не ухилянти придумали.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:44 Ответить
Повторюю втретє для вас. Я проти мобілізації 50+. Якось вибірково ви сприймаєте написане, дуже вибірково.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:55 Ответить
Вчетверте повторюю : я проти мобілізації 50+
показать весь комментарий
13.01.2025 11:56 Ответить
Матір божа, я не про іл-2.До речі непоганий літак, з модернізаціями до кінця війни літав. Я про те, що на 22 червня 3000 літакам лютваффе мали протидіяти 15000 червоних соколів. А вони літати і воювати чомусь не хотіли. І придумували 100500 відмазок, що прицілів не було ( у німців на штурмовиках їх теж не було), що літаки не такі швидкі, не такі маневрені, що бк і бензин не підвезли вчасно, що на один совєцький літак було п'ять німецьких. А ви повторюєте маячню , яку несли бойові, а може і не зовсім бойові ветерани , які не могли сказати прямо, що в гробу вони бачили совєцький союз і таваріща сталіна лічно.
показать весь комментарий
13.01.2025 12:08 Ответить
І що? Не розумію посил цього допису. Мобілізовані піджаки не хочуть помирати без ребів і дронів, які їм не надали? Логічні і зрозумілі дії. Якщо по тобі хєрячать дронами і артою, а ти протидіяти технічно не можеш, то що робити? Пишу вкотре, що з цією владою гарантовано світить капітуляція. А з цим мудрим народом ця влада надокго, тому варіантів мало. "Трамп прийде порядок наведе" така собі надія. Містер президент звичайно не Байден, але таке враження, що не сильно і відстає за рівне деменції.
показать весь комментарий
13.01.2025 12:19 Ответить
Тобто ви не вірите Ю.Бутусову про відсутність реб та дронів в 155 бригади? Чи ви вважаєте, що це цілком нормально і треба гинути і втрачати техніку? Так я ,а також солдати та офіцери 155 бригади з вами не згідні. Ви росіянин, чи ви ухилянт, який хоче щоб хтось гинув за нього, допоки він успішно уникає мобілізації, чи ви психічно хвора людина, яка не розуміє причинно-наслідкових звязків? Якщо психічно хвора, то де ви знаходитесь і що робите і якої ви національності вже не має значення. Важливо лише вчасне і ефективне лікування стосовно вас.
показать весь комментарий
13.01.2025 12:59 Ответить
Ти ще не стомився новини від Баби Машки доярки розносити по головам.?
Сто разів все писалося, а Паламарчук за рибу гроші.

Глава поліції навів реальні цифри щодо кількості співробітників. Загальний штат становить 120 тис. осіб, серед яких діючих поліцейських - 100 тис. В їх числі:

жінок - 20 тис.;слідчих та дізнавачів - 15 тис.;оперативників - 20 тис.;підрозділ Лють (виконує бойові завдання безпосередньо на фронті) - кілька тисяч осіб;

Ти зрозумів, Паламарчук?
Реально можна аж тисяч 10 слідчих і тисяч аж 15 оперативників мобілізувати, всі інші- жінки і патрульна поліція, без якої особисто з тебе кожного ранку і підїзді будуть знімати твої чергові кльоші.
І мобілізувати їх потрібно, але це ніяке не вирішення проблеми нестачи людей.
А от вас, ухилянтів- мільон. І всі заховалися під спідниці і один в одного пальцями тичете" хай він піде.."
показать весь комментарий
12.01.2025 21:58 Ответить
Ну вони то на відміну від тебе може і постраждають. Тобі то чого бідкатися, вам на фермі, ведмедчук же пообіцяв " прєстіжні квартірі в цєнтрє".
показать весь комментарий
12.01.2025 22:02 Ответить
В тебе викривлена інформація, мобілізують всіх. Ті хто як ти кажеш " вийшли на пензію в 45" вже давно в масі за 50- 55. І годні вони в масі як командири відсотків 10 від загалу. Не треба ілюзій. Без зниження віку мобілізації до 18 в декілтка етапів- все інше самообман.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:08 Ответить
Ти вперто чіпляєшся за свої фантазії.
Тобі людина у доступній формі пояснила- це не вирішить ніяких задач. Це просто для того, щоб" " щось робити".
Куди ти засунеш того майора, чи підполковника, 52- 55+, який ЖОДНОГО дня не командував лінійним підрозділом?
Не повіриш, так і робили і роблять навіть зараз і од цього одне горе у військах. І не вирішення проблеми, а створення пооблем.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:14 Ответить
Навіщо ти цю дитячу галіматью пишеш?
показать весь комментарий
12.01.2025 22:16 Ответить
Вони Зелю, ти бурятів, хто гірший?
показать весь комментарий
12.01.2025 22:17 Ответить
Тому, що молодші. От вся загадка.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:29 Ответить
А чому б тебе на повернути із усть- зажопіьк..а в Україну і не мобілізувати? Ти ж явно 20- 30 річний бичечок. Для БЗВП на всі 100 підходиш..
показать весь комментарий
12.01.2025 22:33 Ответить
Олух, відкривай Закон України про " Мобілізаційну підготовку і мобілізауію" там таким " вумнікам" все давно довели.
Так шо, добровільно пакуєшся в поштовий вагон, чи "кур'єра чекати будеш ?
показать весь комментарий
12.01.2025 22:40 Ответить
Прорвало, ординець?
Не бажаєш самопакуватися у вагон із доставкою в Україну?
Не переймайся, із бюджетом у вас на роісії швах, на фермах великі скорочення. Тебе, як другосорнього, спишуть на вдобрива у першій хвилі.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:03 Ответить
Шо ти несеш, ординець?
Тобі яке діло до України?
Коли хєрасімов запакує, тоді і поїдеш на вдобрива
показать весь комментарий
12.01.2025 23:14 Ответить
Чувак, то ти дйсно із ку- ку не в дружбі, а не стібешся?
До чого ця табличка, із припискою якогось недоумка?
В жодному законі України, крім Закону про мобілізацію не встановлені норми " про мобілвзацію і що"? Навіть в законах про Паламарчуків і що?
Тобі українською мовою писано було- що 15- 20 тис по україні запросто можна було б призвати тих слідчих і це потрібно зробити. Але це- НІЧОГО не вирішує, Паламарчук- Чук!
Мова за сотні тисяч, що потрібно мобілізувати. А Зеленьський не хоче займатися ніякою мобілізацію ні ментів , ні Паламарчуків.
показать весь комментарий
13.01.2025 10:31 Ответить
Ага.
1. " Небойові підрозділи" забиті по саме нєхочу, сувати нікуди.
2. Ну дууже багато буде користі від 55- річого штурмовика, який до того ж НЕОБУЧЕНИЙ до загальновіськового бойю від слова зовсім! Продовжимо екперименти Безуглої. Побачимо, на цей раз " запрацює"?
3. Давайте " шось робити", що б неробити то що потрібно.
А саме- Верхоглавкому нарешті почати виконувати прямі конституційні обов'язки і організувати мобілізацію країни і особового складу, а не перекидувати проблему комплектування на самих військових у яких ВІДСУТНІ БУДЬ- ЯКІ ЗАКОНОДАВЧІ повновноваження це робити.
4 Звісно, гратися у пісочниці набагато приємніше, ніж стояти у верстата на заводі.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:22 Ответить
П. С я вже писав. Така практика існувала і існує. Коли військових пенсіонерів ставлять командирами. Це величезна біда на фронті у більшості випадків.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:25 Ответить
Коли малоосвіченій людині нама чого сказати по суті, вона просто випускає дими..
показать весь комментарий
13.01.2025 11:31 Ответить
Ти так багато " освічувався" , що невивчив елементарного.
" Учения дадут знанія, УМА нє прибавят"..
показать весь комментарий
13.01.2025 11:36 Ответить
Хто тобі сказав, що їх непризивають"? На якому паркані ти то вичитав?
Призивають як і всіх звичайних. Тільки і так вже 55- річнох у військах більше ніж потрібно, а ти ще більше хочеш таких мобілізуватию щоб постійнодіючий лазарет на передовій розвернути.
Вам шоу потрібно, чи війну виграти?
показать весь комментарий
13.01.2025 11:41 Ответить
Шо " лист МО"? Ти не розумієш , що тобі по суті питання написано?
Ти вперто бажаєш відкривати пересувні лазарети на передовій, замість розгортання бойових підрозділів? Тоді немає про що дискутувати..
показать весь комментарий
13.01.2025 11:49 Ответить
Я зрозумів. Тобі щоб не створювати боєздатних підрозділів, а влаштовувати шоу " а л- ля Безугла" і що б в телевізорі показувати як " справедливо всі 50- 55 річні " нарешті сидять в окопах.
Ну намалюй собі коміксів, розгдїлядуй їх вечорами, нехай вони тобі душу гріють.
АУкраїні потрібно єфективно воювати, не для телевізора.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:54 Ответить
Страница 4 из 7