21393 посетителя онлайн
32 835 632

Украина сталкивается с нехваткой человеческих ресурсов, ведь призывной возраст не составляет 18 лет, - советник Трампа Уолтц

Волтц про призовний вік в Україні

Советник избранного президента США Дональда Трампа по вопросам национальной безопасности Майк Уолтц заявил, что Украина сталкивается с серьезной нехваткой человеческих ресурсов, поскольку призывной возраст не составляет 18 лет.

Об этом американский политик сказал в интервью телеканалу ABC News, сообщает Цензор.НЕТ.

"Их призывной возраст сейчас с 26 лет (на самом деле с 25, - ред.), не с 18. Мне кажется, многие люди не понимают, что они могут привлечь сотни тысяч новых военных... Когда мы слышим о моральных трудностях и ситуации на фронте, стоит отметить, что если украинцы призывают весь мир поддержать демократию ва-банк, то и они должны действовать соответственно", - сказал советник новоизбранного президента США.

Уолтц отметил, что США хотят видеть, как Украина решает "проблемы c человеческими ресурсами на войне".

"Они, безусловно, мужественно боролись. Они, безусловно, заняли очень благородную и жесткую позицию, но нам нужно увидеть, как решается проблема нехватки живой силы", - сказал Уолтц.

Он отметил, что речь идет не только о боеприпасах или "выписывании дополнительных чеков", но и о стабилизации линии фронта.

Напомним, ранее в Госдепе заявляли, что в случае снижения мобилизационного возраста в Украине до 18 лет Соединенные Штаты и их союзники готовы обеспечить снаряжением украинских призывников.

Топ комментарии
+57
Ну так в трудових договорах простих цивільних "ухилянтів" теж нема жодного слова про військову службу...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:12 Ответить
+42
а у сантехніка шо там про військову службу написано в контракті, клоун?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
+41
Справді, чому навчені силовики повинні воювати? Нехай тракторист Микола воює, у нього в контракті є пункт про військову службу.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:17 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 3 из 7
Andrey Shevchenko f5154a7a, порізали літаки й танки не самі, а на вимогу США, точніше, на виконання договору між США й СССР про скорочення озброєнь. США вимагали від України знищити 4040 танків і профінансували ці "роботи".
показать весь комментарий
13.01.2025 00:02 Ответить
Тепер реально зрозуміла ціль, хочуть перебите усе населення України молодого віку, щоб знищити українську націю!
показать весь комментарий
13.01.2025 07:19 Ответить
Вони що, всі притрушені якісь??? думають, що в Україні мобілізація справедлива, і не примусова, і не сексистсько-мізандрична, - не дискримінує чоловічу стать???
показать весь комментарий
13.01.2025 02:02 Ответить
твоя мама, дочка, сестра, внучка - вже пішли на іронт в окопи віддавати свій борг - виконувати цей "Конституційний обовязок", разом з тобою, ...???? чому ні?
показать весь комментарий
13.01.2025 02:07 Ответить
і вагалі.. немає в Конституції слова "Батківщина".. є якась "Вітчизна".. в мене не було вітчима, навіть не знаю, зто такий..
а де Матківщина ділась?..
показать весь комментарий
13.01.2025 02:08 Ответить
хай відбронюються!!.. покажуть і проявлять свій патріотизм!!
показать весь комментарий
13.01.2025 02:43 Ответить
ти лопату вже взяв???
показать весь комментарий
13.01.2025 02:45 Ответить
для жінок?????
показать весь комментарий
13.01.2025 02:46 Ответить
так він же не пропонує дурості, як ти... ханжа!!
чи ти, як той Волтц - пишеш свої "пропозиції" виходячи з нереального стану справ, ніби-то мобілізація в Україні добровільна, контрактна, справедлива, не дискримінує мужчин, не сексистсько-мізандрична???

мама твоя, сестра, дружина, дочка, внучка ... зі скількох років повинні бути мобілізовані, і піти оновити свої дані в ТЦК????
показать весь комментарий
13.01.2025 02:49 Ответить
тобі скільки років? твоїй дочці, дружині, сестрі, внучці, племінниці???
показать весь комментарий
13.01.2025 02:51 Ответить
їх, молодих, примусов заганяли, розумнику?? чи дискримінували старших в плані недопуску???
що таке "дискримінація по признаку" тебе вчити?
показать весь комментарий
13.01.2025 02:52 Ответить
А ти вже на фронті?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:10 Ответить
Радянський Союз в Афганістані теж воював 18-ти літніми солдатами.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:14 Ответить
Ти мабуть нічого не чув про таку державу, як Ізраїль.
Вони свою державу захищають від малого до великого і, о-о-о, у них немає бусифікації!
показать весь комментарий
13.01.2025 10:56 Ответить
Обычный кацапский бот. Что Вы на него нервы тратите?
показать весь комментарий
13.01.2025 12:12 Ответить
Як не було написано про механізми захисту України?
Було - проведення консультацій! Дуже потужний захист!!!
показать весь комментарий
13.01.2025 13:03 Ответить
В контракті поліцейського немає жодного слова що він повинен участвовать в совместном с тцк похищении граждан на улицах под видом задержания и под определением ,ухилянт, неужто когда ви смотрите на планшете в дию там написано: ,"ухилянт, ви просто ****** сцикливіе занимаетесь беспределом потому что сами здихать не хотите да и все посмотрите скілько ******* на ТОТ развернули булки к кацапам и стали задом с 2022 года и служать им "верай и правдай" до сих пір...
показать весь комментарий
12.01.2025 18:28 Ответить
Ти вже зберіг свій генофонд? Якими справками?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:02 Ответить
у нас есть те кто и в 12 и 13 лет уже мужиками становятся, но это абсолютное меньшинство. Большая часть в 18-20 это просто ещё дети... те кто в этом возрасте уже начинают шевелить мозгами, подтолкнут как раз детей под ружьё, а сами не пойдёт. Добровольцы же были.. А заявления тупорылого спермоглота Уолца, который советуют там, что то Трампу... мало кого вообще должны интересовать и обсуждаться.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:15 Ответить
Амери!
Таки хочете, аби Україна стерлася нанівець!
Аби в неї, як у того кота з анекдоту "до батареї доїхали лише самі вушка"!
показать весь комментарий
12.01.2025 17:54 Ответить
Воевать должны ТОЛЬКО те кто ХОЧЕТ. Остальные должны быть НАЁМНИКИ со всего мира.
Но почему то Украина НЕ хочет пригласить наёмников. Ну ладно , воюйте сами. И так же 2 года назад Ленд Лиз вам был НЕ нужен. Ждали подачек от маразматика Бидона и Саливана.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:44 Ответить
В пустыне в Неваде стоят гниют около 4000 "Абрамсов" и другой техники. Так что 400 танков по Ленд Лизу ОБЯЗАТЕЛЬНО были бы поставлены. И это ВОЗМОЖНО было ещё в 2022 !!! Когда всё решалось и война ещё не затянулась. И этот ЗАКОН о Ленд Лизе" был принят Конгрессом США, поэтому был ОБЯЗАТЕЛЕН для исполнения. Но маразматик Бидон начал выкручиваться, а Украина ОТКАЗАЛАСЬ требовать свой Ленд Лиз.
Поэтому сейчас имеем такую ситуацию. А с Бидона спроса нет, он отправляется на свалки Истории.
И вот эти ДЕБИЛЬНЫЕ требования о призыве 18-летних. Вместо того чтобы пригласить ДЕСЯТКИ тысяч опятных солдат удачи - головорезов, со всего Мира. Что тут не понятного? Платить можно ЗАМОРОЖЕННЫМИ деньгами , это сотни миллиардов $. А чтобы не оправдываться, всегда можно сказать что сев.корейцы же воюют, значит и нам можно. Где этот грёбаный министр иностранных дел Украины , чем занимается, не понятно.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:17 Ответить
О боже, клоун, что ты несешь? США огромные. Каждый штат как отдельная страна со своими законами. Даже каждый округ имеет свои резервы, финансы и правила. С Кенсингтоном вообще история длится десятки лет. ChatGPT сломался? Ознакомься, чтобы не высырать бредятину такую. Ох уже эти шизоиды, которые любую проблему в США ассоциируют с Филадельфией
показать весь комментарий
13.01.2025 00:42 Ответить
Ти ще не стомився новини від Баби Машки доярки розносити по головам.?
Сто разів все писалося, а Паламарчук за рибу гроші.

Глава поліції навів реальні цифри щодо кількості співробітників. Загальний штат становить 120 тис. осіб, серед яких діючих поліцейських - 100 тис. В їх числі:

жінок - 20 тис.;слідчих та дізнавачів - 15 тис.;оперативників - 20 тис.;підрозділ Лють (виконує бойові завдання безпосередньо на фронті) - кілька тисяч осіб;

Ти зрозумів, Паламарчук?
Реально можна аж тисяч 10 слідчих і тисяч аж 15 оперативників мобілізувати, всі інші- жінки і патрульна поліція, без якої особисто з тебе кожного ранку і підїзді будуть знімати твої чергові кльоші.
І мобілізувати їх потрібно, але це ніяке не вирішення проблеми нестачи людей.
А от вас, ухилянтів- мільон. І всі заховалися під спідниці і один в одного пальцями тичете" хай він піде.."
показать весь комментарий
12.01.2025 21:58 Ответить
Ну вони то на відміну від тебе може і постраждають. Тобі то чого бідкатися, вам на фермі, ведмедчук же пообіцяв " прєстіжні квартірі в цєнтрє".
показать весь комментарий
12.01.2025 22:02 Ответить
В тебе викривлена інформація, мобілізують всіх. Ті хто як ти кажеш " вийшли на пензію в 45" вже давно в масі за 50- 55. І годні вони в масі як командири відсотків 10 від загалу. Не треба ілюзій. Без зниження віку мобілізації до 18 в декілтка етапів- все інше самообман.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:08 Ответить
Ти вперто чіпляєшся за свої фантазії.
Тобі людина у доступній формі пояснила- це не вирішить ніяких задач. Це просто для того, щоб" " щось робити".
Куди ти засунеш того майора, чи підполковника, 52- 55+, який ЖОДНОГО дня не командував лінійним підрозділом?
Не повіриш, так і робили і роблять навіть зараз і од цього одне горе у військах. І не вирішення проблеми, а створення пооблем.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:14 Ответить
Навіщо ти цю дитячу галіматью пишеш?
показать весь комментарий
12.01.2025 22:16 Ответить
Вони Зелю, ти бурятів, хто гірший?
показать весь комментарий
12.01.2025 22:17 Ответить
Тому, що молодші. От вся загадка.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:29 Ответить
А чому б тебе на повернути із усть- зажопіьк..а в Україну і не мобілізувати? Ти ж явно 20- 30 річний бичечок. Для БЗВП на всі 100 підходиш..
показать весь комментарий
12.01.2025 22:33 Ответить
Олух, відкривай Закон України про " Мобілізаційну підготовку і мобілізауію" там таким " вумнікам" все давно довели.
Так шо, добровільно пакуєшся в поштовий вагон, чи "кур'єра чекати будеш ?
показать весь комментарий
12.01.2025 22:40 Ответить
Прорвало, ординець?
Не бажаєш самопакуватися у вагон із доставкою в Україну?
Не переймайся, із бюджетом у вас на роісії швах, на фермах великі скорочення. Тебе, як другосорнього, спишуть на вдобрива у першій хвилі.
показать весь комментарий
12.01.2025 23:03 Ответить
Шо ти несеш, ординець?
Тобі яке діло до України?
Коли хєрасімов запакує, тоді і поїдеш на вдобрива
показать весь комментарий
12.01.2025 23:14 Ответить
Чувак, то ти дйсно із ку- ку не в дружбі, а не стібешся?
До чого ця табличка, із припискою якогось недоумка?
В жодному законі України, крім Закону про мобілізацію не встановлені норми " про мобілвзацію і що"? Навіть в законах про Паламарчуків і що?
Тобі українською мовою писано було- що 15- 20 тис по україні запросто можна було б призвати тих слідчих і це потрібно зробити. Але це- НІЧОГО не вирішує, Паламарчук- Чук!
Мова за сотні тисяч, що потрібно мобілізувати. А Зеленьський не хоче займатися ніякою мобілізацію ні ментів , ні Паламарчуків.
показать весь комментарий
13.01.2025 10:31 Ответить
Ага.
1. " Небойові підрозділи" забиті по саме нєхочу, сувати нікуди.
2. Ну дууже багато буде користі від 55- річого штурмовика, який до того ж НЕОБУЧЕНИЙ до загальновіськового бойю від слова зовсім! Продовжимо екперименти Безуглої. Побачимо, на цей раз " запрацює"?
3. Давайте " шось робити", що б неробити то що потрібно.
А саме- Верхоглавкому нарешті почати виконувати прямі конституційні обов'язки і організувати мобілізацію країни і особового складу, а не перекидувати проблему комплектування на самих військових у яких ВІДСУТНІ БУДЬ- ЯКІ ЗАКОНОДАВЧІ повновноваження це робити.
4 Звісно, гратися у пісочниці набагато приємніше, ніж стояти у верстата на заводі.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:22 Ответить
П. С я вже писав. Така практика існувала і існує. Коли військових пенсіонерів ставлять командирами. Це величезна біда на фронті у більшості випадків.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:25 Ответить
Коли малоосвіченій людині нама чого сказати по суті, вона просто випускає дими..
показать весь комментарий
13.01.2025 11:31 Ответить
Ти так багато " освічувався" , що невивчив елементарного.
" Учения дадут знанія, УМА нє прибавят"..
показать весь комментарий
13.01.2025 11:36 Ответить
Хто тобі сказав, що їх непризивають"? На якому паркані ти то вичитав?
Призивають як і всіх звичайних. Тільки і так вже 55- річнох у військах більше ніж потрібно, а ти ще більше хочеш таких мобілізуватию щоб постійнодіючий лазарет на передовій розвернути.
Вам шоу потрібно, чи війну виграти?
показать весь комментарий
13.01.2025 11:41 Ответить
Шо " лист МО"? Ти не розумієш , що тобі по суті питання написано?
Ти вперто бажаєш відкривати пересувні лазарети на передовій, замість розгортання бойових підрозділів? Тоді немає про що дискутувати..
показать весь комментарий
13.01.2025 11:49 Ответить
Я зрозумів. Тобі щоб не створювати боєздатних підрозділів, а влаштовувати шоу " а л- ля Безугла" і що б в телевізорі показувати як " справедливо всі 50- 55 річні " нарешті сидять в окопах.
Ну намалюй собі коміксів, розгдїлядуй їх вечорами, нехай вони тобі душу гріють.
АУкраїні потрібно єфективно воювати, не для телевізора.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:54 Ответить
Так, а в категорії 30- 45 мобілізуть аж гай шумить! Весь молодший офіцерський склад 155 бригали із офіцерів запасу. Вони перші ж і порозбігалися. Одни старлей проходить в ДБР як організатор масового СЗЧ...
показать весь комментарий
13.01.2025 12:04 Ответить
Харош словесний понос розповсюджувати, ти ще не стомився цю галіматью російську розносити по вухам?
Не дали дронів- давай дерезртирувати. Ти росіянин?
показать весь комментарий
13.01.2025 12:26 Ответить
Ординець, ти тут хвоста не розпускай.
Це тобі не рідна страна, с.у. Ти краще недружєствєнній прапорець з будьоновки зніми, а то на фермі випорють
показать весь комментарий
13.01.2025 13:04 Ответить
Значної переваги в авіації не було навіть під час київської операції, можливо її не було на тей момент взагалі. Підготовка у вермахта завжди була краща. Злагодженість була просто незрівняна з червоною армією, бо червона армія була повністю демотивована та деморалізована. Ніхто не хотів воювати за фашистський комуністичний режим.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:14 Ответить
Пояснювали, що у них звання від майора і вище, а посад не має. Хоча знаю одного передпенсійного віку, капітан здається, мобілізували в 2023
показать весь комментарий
12.01.2025 19:19 Ответить
Вибачаюсь. Військовий пенсіонер, а по віку нормальних громадян 55+
показать весь комментарий
12.01.2025 19:20 Ответить
І? Порахуйте тоді скільки в них ще мобресурсу.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:23 Ответить
А чому саме з 21?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:25 Ответить
А в 2023 звільнили в запас, а через 6 місяців всіх мобілізували, бо строкову службу служили. Агов, захисники генофонду, а чого 21 річних не захищаєте? А офіцери, яких в 20 років в 2022 випустили? Вони якісь не такі, їх не жалко?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:34 Ответить
Треба більше український інтернет використовувати. Дізнаєтесь стільки всякої маячні.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:39 Ответить
Ні. Це все радянська брехлива історія, яка до цього часу, вже як російська, придумує 100500 виправдань катастрофічної поразки червоної армії в 1941-42 роках
показать весь комментарий
12.01.2025 20:41 Ответить
Здається мені, що остапчик ботік єрмаківський. Наративи у нього зєльоно-смарагдові
показать весь комментарий
12.01.2025 21:31 Ответить
Ну ,якщо слухати єрмаківську пропаганду, то все сходиться. Англосакси життями українців ослаблюють расєюшку. А ,якщо, наприклад задатися питанням де взялось 12 млрд.$ щоб збільшити золотовалютні запаси України до рекордної суми за 33 роки незалежності, то ніфіга і не сходиться. Але ж кожен вірить в те, в що хоче вірити.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:37 Ответить
Не ламайте таку чудову теорію світової змови.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:39 Ответить
Бо це і є заброньовані, або з купленими відстрочками. І не роботяги, які маючи бронь, бояться зайвий раз на вулицю вийти, а ті самі сбушники, дбрівці, поліцейські, держслужбовці і т. п. господарі життя. Тому тцк туди і не ходить, не має сенсу.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:44 Ответить
Американці не ******* коли крадуть їхні гроші. А зєльонській саме цим і займається. Теоретично вони б мали цього клептократа ще в 2024 усунути від влади. Але недопрацьовують , на жаль.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:49 Ответить
Стоп. Ваш дід по стану здоровя не пройшов. Якби був здоровий забрали б в діючу. І погоджуюсь з вами, що радянські фашисти в армію інвалідів не брали, бо розуміли, що це неефективно і створює додаткові проблеми. А до самих людей їм було байдуже.
показать весь комментарий
12.01.2025 21:57 Ответить
Не знаю напевно, але по віку там справді якісь обмеження були, але ж не 37 років. Мого діда в віці 37 призвали, але по здоров'ю відправили в глибокий тил, в москву. А він не був доходяга, дожив до 80 років.
показать весь комментарий
12.01.2025 22:19 Ответить
Підскажу. Купувати все те на що збирають волонтери, в першу чергу дрони. А не збільшувати золотовалютні резерви до рекордних показників. Можу також підказати де взялись ці гроші в країні. Чи вам це вже не цікаво?
показать весь комментарий
12.01.2025 23:07 Ответить
Якщо я скажу загальновідому інформацію, що це гроші західних союзників, ви цього заперечувати не будете?
показать весь комментарий
13.01.2025 09:05 Ответить
Тобто? Я що схожий на ідіота? Чи в нас конкурс казкарів- коментаторів?
показать весь комментарий
13.01.2025 09:49 Ответить
Точняк. Взагалі з голови вилетіло. Думаю, що цей контингент мобілізували по максимуму.
показать весь комментарий
13.01.2025 10:54 Ответить
У них звання нижчі. Вони максимум капітани
показать весь комментарий
13.01.2025 10:57 Ответить
Стоп. А чому така дискридетація по військовому званню контингента 50+? Будьте послідовні. Якщо з 50+ майорів, п/полковників та полковників користі мало, то чому в нижчих званнях мобілізують аж пилюка стоїть? А я не згідний з Муженко. Якщо дебіл, не командував лінійним підрозділом, то понизити в званні і туди, куди і простих роботяг. А то якась преференція для дебілів старших офіцерів.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:09 Ответить
Понизити в званні і в бойові, набойові підрозділи. В чому проблема? Всі перед законом рівні. Неефективний як командир, служи як виконавець. Посад вистачає.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:12 Ответить
Без зміни влади все інше самообан. Навіть те, що я пишу це самообман, бо принципово це нічого в кращий бік, на жаль, не змінить. Просто відновлення соціальної справедливості. Інакше посполиті вже незабаром збройний опір вчинятимуть при спробі мобілізації, дивлячись на це всеохоплююче неподобство і ідіотизм.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:16 Ответить
В мирний час було більше 200 тисяч. Хтось бреше.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:18 Ответить
Мені не весело. Звичайно нікого старше 50 мобілізовувати не потрібно. Безумовно з цих людей користі менше, ніж потенційних проблем. Просто я за соціальну справедливість.Всіх на убой, значить всіх. Але ж сзч стане настільки масовим, що армія розвалиться. І на цьому війна закінчиться. Настане капітуляція і довгоочікуваний мир. Судячи по діям влади всіх рівнів саме цього владі і треба.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:31 Ответить
Не призивати 50+. Просте як двері рішення. І демобілізувати 50+. Неможливо? Ну тоді підписуйте капітуляцію, бо ніякого "справедливого миру" не світить з цією владою.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:34 Ответить
Я вже повторююсь. Понизити в званні до сержанта-лейтенанта і до інших доходяг 50+ в окопи, або небойові підрозділи, бо там хєрова туча помоложе і поздоровєє.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:36 Ответить
Я ж пишу, що ми семимильними кроками прямуєм до капітуляції і тьму якась там соціальна справедливість за нами не встигає. З самого початку війни було зрозуміло,що з цією владою перемогти неможливо
показать весь комментарий
13.01.2025 11:42 Ответить
Лист мо на запит народного депутата. Шукай сам, я цього робити не буду. Це загальповідомий факт. Це не ухилянти придумали.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:44 Ответить
Повторюю втретє для вас. Я проти мобілізації 50+. Якось вибірково ви сприймаєте написане, дуже вибірково.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:55 Ответить
Вчетверте повторюю : я проти мобілізації 50+
показать весь комментарий
13.01.2025 11:56 Ответить
Матір божа, я не про іл-2.До речі непоганий літак, з модернізаціями до кінця війни літав. Я про те, що на 22 червня 3000 літакам лютваффе мали протидіяти 15000 червоних соколів. А вони літати і воювати чомусь не хотіли. І придумували 100500 відмазок, що прицілів не було ( у німців на штурмовиках їх теж не було), що літаки не такі швидкі, не такі маневрені, що бк і бензин не підвезли вчасно, що на один совєцький літак було п'ять німецьких. А ви повторюєте маячню , яку несли бойові, а може і не зовсім бойові ветерани , які не могли сказати прямо, що в гробу вони бачили совєцький союз і таваріща сталіна лічно.
показать весь комментарий
13.01.2025 12:08 Ответить
І що? Не розумію посил цього допису. Мобілізовані піджаки не хочуть помирати без ребів і дронів, які їм не надали? Логічні і зрозумілі дії. Якщо по тобі хєрячать дронами і артою, а ти протидіяти технічно не можеш, то що робити? Пишу вкотре, що з цією владою гарантовано світить капітуляція. А з цим мудрим народом ця влада надокго, тому варіантів мало. "Трамп прийде порядок наведе" така собі надія. Містер президент звичайно не Байден, але таке враження, що не сильно і відстає за рівне деменції.
показать весь комментарий
13.01.2025 12:19 Ответить
Тобто ви не вірите Ю.Бутусову про відсутність реб та дронів в 155 бригади? Чи ви вважаєте, що це цілком нормально і треба гинути і втрачати техніку? Так я ,а також солдати та офіцери 155 бригади з вами не згідні. Ви росіянин, чи ви ухилянт, який хоче щоб хтось гинув за нього, допоки він успішно уникає мобілізації, чи ви психічно хвора людина, яка не розуміє причинно-наслідкових звязків? Якщо психічно хвора, то де ви знаходитесь і що робите і якої ви національності вже не має значення. Важливо лише вчасне і ефективне лікування стосовно вас.
показать весь комментарий
13.01.2025 12:59 Ответить
З хєров нестача в людській силі?Сили соу по заявленому особовому складу значно перевищують угрупування вторгнення кацапів, але кратно менші по вогневій потузі,ікрім того кацапи вражають цілі по всій глибині території України, ми ж обмежені як і по дальнос
ті так і по засобам, також ворог володіє тотальною перевагою в авіації,що призводить до незворотнього,нещадного і повсякчасного знищення наших оборонних споруд, позицій і бойових порядків..Нестачу цього озброєння, техніки і ***********,так званий славетний і хоробрий "ва - банк вільного демократичного світу", цей волтц пропонує пропонує перекрити тілами,по суті мішенями,українських юнаків.Пішло ти ***** вільно демократичне зірковополосате чмо.
показать весь комментарий
12.01.2025 20:38 Ответить
Ракети і літаки Кучма продав за газ, а потім той газ розікрали близькі до нього олігархи
показать весь комментарий
12.01.2025 18:32 Ответить
Без зброї, головне авіації, ракет та змін в управлінні як підрозділів так і їх забезпечення ніх... не перемогти орків, навіть якщо всіх мобілізувати, у них людського ресурсу мінімум в 3 рази більше.

Приклад друга світова є багато операцій де у совка було більше живої сили та ж оборона Києва, міліонна армія захищала, але це нічого не дало, тому що у німців була краща підготовка, більш злагоджене управління і значна перевага в авіації
показать весь комментарий
12.01.2025 18:36 Ответить
На момент Київської операції у вермахта була значна перевага в бомбардуваннях, все що міг протиставити совок це недороблений бомбардувальник Іл, пілоти якого фізично не могли попасти в ціль через помилки конструкції і боячись репресій подавали дані про вимишлені знищені цілі на землі, через те через брак розвідки та липові звіти, пузаті наверху не знали точну кількість резервів німців які йшли з півночі
показать весь комментарий
12.01.2025 20:29 Ответить
Цієї інформації ви не знайдете в радянській історії, це із спогадів тодішних штабних офіцерів, збирав їх один історик не пам'ятаю прізвище. Що той ІЛ прийняли на озброєння але бомбу він не міг точно скинути. І вони подавали що знищили якусь частину колон але в реальності попадали в поле, пілоти боялись рострілу.
показать весь комментарий
13.01.2025 11:40 Ответить
"Вони, безумовно, мужньо боролися. Вони, безумовно, зайняли дуже благородну та жорстку позицію, але нам потрібно побачити, як розв'язується проблема нестачі живої сили", - сказав Волтц. Джерело: https://censor.net/ua/n3529846

Україна не тільки зайняла благородну та жорстку позицію і мужньо бореться. Вона хоче щоб і інші країни не тільки тріпалися про благородну позицію , а і стали плече в плече в окопах з українцями. А якщо слабо, то хоча б дайте стільки зброї і ***********, що б українці наявною живою силою не тільки стабілізували лінію фронту, а і знищили армію орків на своїй території. І якщо путіну скучно і в нього застой, то хай присилає ще два чи три рази по стільки, що б вони настільки видохлися, що не могли оговтатися мінімум два покоління.
показать весь комментарий
13.01.2025 14:14 Ответить
Так людей не вистачає ВЖЕ. На те, що є. Що не зрозуміло?
показать весь комментарий
12.01.2025 22:45 Ответить
проти московіі брак ресурсів буде у будь якої країни окрім штатів китаю індіі і т п
показать весь комментарий
12.01.2025 17:55 Ответить
не чути як воюють діти депутатів, міністрів, прокурорів та інших можновладців.
показать весь комментарий
12.01.2025 18:56 Ответить
Юлия
Маленька Фінляндія у 1939 році мала:
1. Виробництво пороху та ВР.
2. Виробництво патронів і снарядів.
3. Виробництво стрілецької зброї
4. Масову військову підготовку.
І головне - не мала "Дозвильної системи"!
показать весь комментарий
13.01.2025 13:21 Ответить
Прям так і бачу, як 30-и річний поліцейський крутить 18-ти річного бо підготовлений дядько-поліціянт не є ефективним на війні.
показать весь комментарий
12.01.2025 19:36 Ответить
Чи не ви писали сценарії про Голоборотько?
показать весь комментарий
12.01.2025 19:48 Ответить
Давайте рахувати, знаю, що для багатьох це нудота, але все ж:
10.5 млн. 18-59 років було перед початком війни
- 1млн. виїхало за кордон (багато хто вже давно був за межами України до війни, і навіть мав другий паспорт, просто не вийшли з громадянства)
- 1 млн. заброньованих
-1.5 млн. інвалідів
- 1 млн. 18-25 років
- 2 млн. 50-59 років (вже не мобілізують)
- 1 млн. призвали
- 0.5 млн. перебувають на окупованих територіях
- відстрочки, демобілізовані за сімейними обставинами та пораненнями, багатодітні батьки, доглядальники...
Залишок - приблизно 2,5 млн., котрі не дуже хочуть воювати. З них 0.5 млн. вже перебувають у розшуку.
Ах да, слід додати, що десь 6 млн. не оновили свої данні і не збираються це робити.
Потрібно думати як закінчувати війну, а не з мобілізаційним потенціалом у 2.5 млн. осіб воювати з країною у якій 12-13 моб. потенціал, і котра навіть не проводила мобілізацію. Навіть зеки у окупантів мають строк військової служби.
показать весь комментарий
13.01.2025 19:55 Ответить
Нехай цей американець напочатку розкаже кого в США мобілізовували на війну з Японією та Германією. Вчителів багато, а ось учнями сьогодні залишаються лиш українці на відміну від двох світових війн. Чи тоді Америка захищала своїх родичів у Європі? Проти зазіхань імперії. А московія вже не імперія ? І в Америці недостатньо українців ?
показать весь комментарий
12.01.2025 18:00 Ответить
Страница 3 из 7